Precies dat is de manier, zou mezelf ook gewoon een vieze gluiperd vinden als je zo'n console koopt met het oog op doorverkopen met winst.Alcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:07:
Ik heb 2 pre-orders gedaan en als ik ze allebei krijg gaat er 1 weg zonder dat ik daar winst op wil maken, gewoon tegen de winkelprijs. Wilde gewoon mijn kansen spreiden
Zeker wetende dat er genoeg mensen zijn die hiervoor echt lang moeten sparen
[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 17-09-2020 10:09 ]
Playstation 5
Amazon.nl werkt hier gewoon nog prima.IJS-T schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:08:
Anderen die wel op amazon.nl site komen?
[Twitter: https://twitter.com/bol_com_games/status/1306504484479266822]
[ Voor 34% gewijzigd door Gynnad op 17-09-2020 10:10 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Amazon.nl is geen probleem, er is echter geen productpagina van de PS5 voor zover ik weet.IJS-T schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:08:
Anderen die wel op amazon.nl site komen?
Via Google heb ik wel deze link gevonden: https://www.amazon.nl/Son...AE5-Console/dp/B07SDFL84P maar helaas doet ie het niet.
Veel mensen hebben een hoop moeten laten de afgelopen maanden, iets nieuws en leuk vermaak is dan welkom.bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:04:
Heb die Pulse 3D ook besteld (achteraf betalen). Vraag me alleen af of die veel toe gaat voegen, gezien de prijs (mijn Platinum was een stuk duurder). Anyway, anders annuleer ik die weer.
Wel fijn dat dit ei eindelijk gelegd is. Niet verwacht dat de pre-orders zo snel zouden gaan zeg.
Eigenlijk hetzelfde verhaal als op Amazon UK. Link werkte eerst ook niet, tot paar minuten geleden.VirinR schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:10:
[...]
Amazon.nl is geen probleem, er is echter geen productpagina van de PS5 voor zover ik weet.
Via Google heb ik wel deze link gevonden: https://www.amazon.nl/Son...AE5-Console/dp/B07SDFL84P maar helaas doet ie het niet.
Uiteindelijk ? Dat is wel nogal onbedoeld sarcastisch. Het lijkt me evident dat als je geen pre-order te pakken had, je er niet moet op hopen van nog vóór december er een bij hen te kunnen bestellen
Maar ik wil jouw 'tweede hands` niet, ik wil ook een pre-order ervaring. Die ontneem je een ander. Zou niet gekker moeten worden als je hem dan ook nog eens duurder aanbied.Alcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:07:
Ik heb 2 pre-orders gedaan en als ik ze allebei krijg gaat er 1 weg zonder dat ik daar winst op wil maken, gewoon tegen de winkelprijs. Wilde gewoon mijn kansen spreiden
Die UK link werkt hier nog steeds niet. Kom op de hoofdpagina uit.Daniel221 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:10:
[...]
Eigenlijk hetzelfde verhaal als op Amazon UK. Link werkte eerst ook niet, tot paar minuten geleden.
Oke, dan hebben we in ieder geval de juiste link.Daniel221 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:10:
[...]
Eigenlijk hetzelfde verhaal als op Amazon UK. Link werkte eerst ook niet, tot paar minuten geleden.
Waar je je druk over kan maken zegfunkeey schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:11:
[...]
Maar ik wil jouw 'tweede hands` niet, ik wil ook een pre-order ervaring. Die ontneem je een ander. Zou niet gekker moeten worden als je hem dan ook nog eens duurder aanbied.
Zolang hij er zometeen een andere tweakers blij mee kan maken is dat toch primafunkeey schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:11:
[...]
Maar ik wil jouw 'tweede hands` niet, ik wil ook een pre-order ervaring. Die ontneem je een ander. Zou niet gekker moeten worden als je hem dan ook nog eens duurder aanbied.
Playstation 5
Ik wil hem wel hoor 😄👍Alcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:07:
Bol is er hoogstwaarschijnlijk gewoon mee gestopt omdat ze op waren, lijkt veel logischer. De aantallen wisten ze waarschijnlijk van tevoren, alleen prijs en datum moesten ze op wachten.edgarf28 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:53:
Bij bcc staat er nu ook geen pre-order meer bij, maar 'wordt verwacht'...
Zouden ze van Sony geen pre-orders mogen doen misschien?
Omdat Bol er ook ineens mee stopte, en Coolblue het ook ineens niet meer doet (na info van Sony te hebben gekregen)
Ongeveer drie kwartier terug en binnen een minuutje of 20 waren we al door het aan ons toegezegde aantal exemplaren heen. Het is heel snel gegaan.
— bol (@bol_com) 17 september 2020
Geen idee hoe je Twitter kunt embedden, maar Bol geeft aan dat ze toegevoegde aantallen hebben en dat ze daardoor heen zijn. Dat moet dus wel goed zitten.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 17-09-2020 10:13 ]
Dat wil jij, anderen zijn gek genoeg om meer te betalen omdat ze de pre-order niet hebben kunnen plaatsen. Kapitalismefunkeey schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:11:
[...]
Ik heb er ook twee besteld bij verschillende leveranciers, maar ik geef de andere gewoon door aan een vriend die het niet kon bestellen vannacht.
Twitter link tussen [embed] en [/embed] zetten.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:13:
https://twitter.com/bol_com/status/1306493592983285760
Geen idee hoe je Twitter kunt embedden, maar Bol geeft aan dat ze toegevoegde aantallen hebben en dat ze daardoor heen zijn. Dat moet dus wel goed zitten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Okay, genoteerd ! Jij wil hem niet.. overigens is het voor mijn administratie handiger zijn als mensen tegen die tijd zouden reageren die hem wel willen. Scheelt een boel overhead.funkeey schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:11:
[...]
Ik begrijp je, aan de andere kant is dit ook gewoon business. Bedrijven doen dit niet anders, door geld te verdienen op schaarste. Daar mag je een mening over hebben, maar helaas werkt het wel zo.Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:08:
[...]
Precies dat is de manier, zou mezelf ook gewoon een vieze gluiperd vinden als je zo'n console koopt met het oog op doorverkopen met winst
Ik heb ook gewed op meerdere paarden. Bol.com vanochtend 2 stuks, maar zo ook pre-orders bij Mediamarkt en Gamemania lopen. Nu hebben beide neefjes al gevraagd of ik pre-orders in de gaten kon houden, omdat zij vaak niet achter de PC zitten. Dus zo heb ik wel de aantallen zodat ik zelf, en ook mijn familie/vrienden kan voorzien van een Playstation 5... Mits ze allemaal geleverd worden.....
Mee eens, ik wil gewoon zelf kunnen bestellen en geen gedoe met facturen op andermans naam of ergens iets moeten ophalen.funkeey schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:11:
[...]
Maar goed, ik blijf dit topic wel F5-en in de hoop nog ergens te kunnen bestellen.
Link werkte bij mij wel.. Was overigens alleen de editie met drive, en niet te bestellen vanuit NL.Alwayshappyz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:12:
[...]
Die UK link werkt hier nog steeds niet. Kom op de hoofdpagina uit.
Logisch als er mensen zijn die blijkbaar meerdere pre orders doen..jef schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:13:
Bol was blijkbaar op 20 minuten door hun voorraad heen. Is hard gegaan.
Het moet inderdaad niet nog gekker worden, maar je maakt het wel nog gekker. Wil je er ook nog een strikje omheen en een leuk kaartje bij?funkeey schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:11:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij andere winkels dan? Want op bol was het 1 per klant. En ik heb er ook eentje gelukkig.Alwayshappyz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:14:
[...]
Logisch als er mensen zijn die blijkbaar meerdere pre orders doen.
Dat recht heb jij toch ook om het te doen? Als je de mogelijkheden ervoor hebt....Alwayshappyz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:14:
[...]
Logisch als er mensen zijn die blijkbaar meerdere pre orders doen.
Ik wil jouw "tweedehandsje" wel hoor, als ik ernaast grijp tegen die tijdAlcmaria schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:13:
[...]
Okay, genoteerd ! Jij wil hem niet.. overigens is het voor mijn administratie handiger zijn als mensen tegen die tijd zouden reageren die hem wel willen. Scheelt een boel overhead.
XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam
Dit zou verboden moeten zijn.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
https://untappd.com/user/OzzBier
Sony luistert dus toch wel naar ons! Een zwarte PS5 (doosRaem schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik weet niet of deze al voorbij waren gekomen.
Ja hier ook weer inmiddels. Bedankt voor checken.Daniel221 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:08:
[...]
Amazon.nl werkt hier gewoon nog prima.
Je laat het klinken alsof het een eerste levensbehoefte is voor je familie..Raikkonen_WC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:13:
[...]
Ik begrijp je, aan de andere kant is dit ook gewoon business. Bedrijven doen dit niet anders, door geld te verdienen op schaarste. Daar mag je een mening over hebben, maar helaas werkt het wel zo.
Ik heb ook gewed op meerdere paarden. Bol.com vanochtend 2 stuks, maar zo ook pre-orders bij Mediamarkt en Gamemania lopen. Nu hebben beide neefjes al gevraagd of ik pre-orders in de gaten kon houden, omdat zij vaak niet achter de PC zitten. Dus zo heb ik wel de aantallen zodat ik zelf, en ook mijn familie/vrienden kan voorzien van een Playstation 5... Mits ze allemaal geleverd worden.....
Veel plezier er mee verder hoor. Gun het je van harte.
Dit gaat CoolBlue misschien ook wel doen en de Media Markt, maar wel in mindere mate. In het verleden vaak genoeg al zo geweest. Dit hebben we aan onszelf te danken, omdat er nog maar een paar grote retailers over zijn en die kunnen bij schaarste vragen wat ze willen.
[ Voor 19% gewijzigd door Jumpman op 17-09-2020 10:20 ]
Maar kan er natuurlijk altijd een skin overheen plakken.
Wellicht kun je er ergens melding van maken bij Sony? Krijgen ze helemaal geen voorraad binnen.
Het recht: tuurlijk. Netjes? Questionable. Zie her en der toch wat mensen die zelfs bij BOL gewoon meerdere account en hebben aangemaakt om meerdere bestellingen te kunnen doen.Raikkonen_WC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:16:
[...]
Dat recht heb jij toch ook om het te doen? Als je de mogelijkheden ervoor hebt....
Er is helemaal nog niets bekend van, fans posten alleen mockups van hun console in hun favoriete verpakking.Jamesl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:20:
Overigens, jammer dat er nog weinig bekend is over de (release datum) zwarte editie, heb altijd een zwarte Playstation gehad (1,2,3,4) en dat staat ook wel mooier hier in de kamer.
Een zwarte doos is er al, nu nog een zwarte PS5Raem schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik weet niet of deze al voorbij waren gekomen.
Ik zie niks in de listings staan. Op welke pagina zit je dan?IJS-T schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:18:
[...]
Ja hier ook weer inmiddels. Bedankt voor checken.
Ja, ook nog niets bekend over de PS5 Slim versie.Jamesl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:20:
Overigens, jammer dat er nog weinig bekend is over de (release datum) zwarte editie, heb altijd een zwarte Playstation gehad (1,2,3,4) en dat staat ook wel mooier hier in de kamer.
Ben heel benieuwd naar de PS5 ProGreatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:23:
[...]
Ja, ook nog niets bekend over de PS5 Slim versie.
Zelfs nog niks bekend over de PS6....Greatsword schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:23:
[...]
Ja, ook nog niets bekend over de PS5 Slim versie.
Bedoel dat ik de site weer kan benaderen. Geen ps5 helaas nog hoor.Silversin schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:22:
[...]
Ik zie niks in de listings staan. Op welke pagina zit je dan?
Dat heeft helemaal geen zin. Elke retailpartij mag zelf z'n eigen verkoopprijzen bepalen. Een leverancier is strafbaar als zij zich daarmee gaan bemoeien. Ze mogen alleen een adviesverkoopprijs afgeven. Ook als de leverancier besluit minder of geen units uit te leveren aan desbetreffende retailer zijn zij strafbaar. Als consument kan je spreken met je portemonnee en het product gewoon daar niet te kopen.TheDukemaster schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:21:
[...]
Wellicht kun je er ergens melding van maken bij Sony? Krijgen ze helemaal geen voorraad binnen.
Nee geen levensbehoefte, wel iets waarvan wij allemaal vinden dat we het "nodig" hebben op releasedagTimFelten schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:18:
[...]
Je laat het klinken alsof het een eerste levensbehoefte is voor je familie..![]()
Veel plezier er mee verder hoor. Gun het je van harte.
Bij de lokale Intertoys kon ik een maand of 3 geleden al een pre-order plaatsen.alwinus schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:22:
Intertoys heeft inmiddels de pagina aangepast. https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/ps5-825gb-000 maar nog geen pre-order te plaatsen
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Het is jammer dat Sony deze keer niet een game kon laten zien met de Killzone wow-factor van de vorige generatie. Ik mis echt een grote AAA release bij launch en dat is toch wel jammer. Ik vond de presentatie gister maar matig, maar vond het opvallend hoe weinig variatie er te zien was. Het ontbreken van een race-game is bijvoorbeeld wel opvallend, maar ook andere genres miste ik toch wel. En waarom er zoveel games met monsters moeten zijn, is me ook niet helemaal duidelijk.
Sowieso had Capcom beter een eigen event kunnen houden, dan hadden we wellicht nog wat meer boeiends gezien.
Dat Sony nu ook ineens uitgeeft op de huidige generatie is wel weer opvallend. Ik snap ze best, even doorrekenen wat je kunt verdienen met een PS5 exclusive en hoe de huidige financiële balans eruit ziet met oog op de economische crisis, kiezen ze toch eieren voor hun geld. Mij maakt het weinig uit, liever dat meer mensen kunnen genieten van toffe games, maar op zijn minst opvallend hoe bepaalde mensen in dit topic ineens 180 graden gedraaid zijn en het niet meer zo belangrijk is. Ik moest even gniffelen.
Ik ben in ieder geval blij met de prijs en de release. Dit worden nog wat mooie gamejaren.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 17-09-2020 10:35 . Reden: FF foute aanname ]
Zeker nu er geen feestjes etc meer zijn door covid is zo'n nieuwe console toch wel een must have:)Raikkonen_WC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:25:
[...]
Nee geen levensbehoefte, wel iets waarvan wij allemaal vinden dat we het "nodig" hebben op releasedag![]()
![]()
Playstation 5
Euh nee?Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:26:
[...]
Zeker nu er geen feestjes etc meer zijn door covid is zo'n nieuwe console toch wel een must have:)
Wat bedoel je met FFVI? Dat is Square Enix en heeft niks met Capcom te maken.Martinspire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:26:
Sowieso had Capcom beter een eigen event kunnen houden, dan hadden we wellicht nog wat meer boeiends gezien. In ieder geval is het duidelijk, mede door die FFVI game, dat Capcom weer volledig op Sony focust.
En het is FFXVI
[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 17-09-2020 10:29 ]
Beetje late vondst hahaGoTyce schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:27:
Geen pre-order bij Coolblue!![]()
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/1306507956230352897
Misschien weet Sony dat ze niet zoveel PlayStation 5 consoles kunnen leveren voorlopig en daarom de games ook nog op de PlayStation 4 released, anders stagneert de cashflow helemaal.Martinspire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:26:
Zozo, als nu de consoles al uitverkocht zijn, dan gaan er niet veel dozen naar Nederland toe. Dan snap ik CoolBlue op zich ook wel, die wachten gewoon af hoeveel dozen ze uiteindelijk krijgen.
Het is jammer dat Sony deze keer niet een game kon laten zien met de Killzone wow-factor van de vorige generatie. Ik mis echt een grote AAA release bij launch en dat is toch wel jammer. Ik vond de presentatie gister maar matig, maar vond het opvallend hoe weinig variatie er te zien was. Het ontbreken van een race-game is bijvoorbeeld wel opvallend, maar ook andere genres miste ik toch wel. En waarom er zoveel games met monsters moeten zijn, is me ook niet helemaal duidelijk.
Sowieso had Capcom beter een eigen event kunnen houden, dan hadden we wellicht nog wat meer boeiends gezien. In ieder geval is het duidelijk, mede door die FFVI game, dat Capcom weer volledig op Sony focust.
Dat Sony nu ook ineens uitgeeft op de huidige generatie is wel weer opvallend. Ik snap ze best, even doorrekenen wat je kunt verdienen met een PS5 exclusive en hoe de huidige financiële balans eruit ziet met oog op de economische crisis, kiezen ze toch eieren voor hun geld. Mij maakt het weinig uit, liever dat meer mensen kunnen genieten van toffe games, maar op zijn minst opvallend hoe bepaalde mensen in dit topic ineens 180 graden gedraaid zijn en het niet meer zo belangrijk is. Ik moest even gniffelen.
Ik ben in ieder geval blij met de prijs en de release. Dit worden nog wat mooie gamejaren.
Het is ook jammer dat Sony tijdens het event niks heeft aangekondigd omtrent backwards compatibility of de UI van de PS5.Martinspire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:26:
Zozo, als nu de consoles al uitverkocht zijn, dan gaan er niet veel dozen naar Nederland toe. Dan snap ik CoolBlue op zich ook wel, die wachten gewoon af hoeveel dozen ze uiteindelijk krijgen.
Vooral dat eerste is voor mij wel belangrijk gezien ik nog een PS4 heb die geen 4K output heeft.
FFXVI is van Square Enix. De games van Capcom (RE8, DMC5) komen ook gewoon naar de XSX.Martinspire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:26:
R&C, Horizon en GT7 zitten in de launchwindow wat ik begreep. Die hebben toch echt wel de wow-factor. Jammer dat er idd niet 1 direct bij release is.Martinspire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:26:
Het is jammer dat Sony deze keer niet een game kon laten zien met de Killzone wow-factor van de vorige generatie. Ik mis echt een grote AAA release bij launch en dat is toch wel jammer.
AC Valhalla PS5 editie ook vast in de preorder. Ga ik me weer goed mee vermaken en blij dat ik die op PS5 ga spelen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Voor mij heeft Ratchet & Clank toch wel een beetje die wow-factor moet ik zeggen. Daarnaast denk ik dat ze nog geen AAA release game aankondigen gezien Cyberpunk ook op 19 november uitkomt. Ik gok dat ze begin volgend jaar met meer komen. Ik hoop nog altijd op een nieuwe franchise van Naughty Dog en iets in de richting van InFamous oid van Sucker Punch.Martinspire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:26:
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 29-01 23:43
Jawel, Demon Souls is een Launch Game en Spiderman Miles Moralis is een launch game.shoombak schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:25:
Jammer dat er geen bundles beschikbaar zijn, maarja er zijn ook geen launchgames
Bundels zijn voor de leverancier niet zo interresant. Die consoles en Games verkopen toch wel als warme broodjes.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Euh ja?
Ik snap de stress wel hoor om m op release te bemachtigen.. Tweede run zou zomaar december kunnen zijn. Dat is lang wachten dus vervelend. Door rond de pre-order wat extra moeite te doen voorkom je dat.
Horizon forbidden west komt ook op PS4. Ben echt benieuwd hoe dat gaat zijn irt de PS5 versie.Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:28:
[...]
Misschien weet Sony dat ze niet zoveel PlayStation 5 consoles kunnen leveren voorlopig en daarom de games ook nog op de PlayStation 4 released, anders stagneert de cashflow helemaal.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Miles Moralis voelt meer aan als een add-on en vond de gameplay meer een Infamous in een Spider-man skin.Chaoss schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:29:
[...]
Jawel, Demon Souls is een Launch Game en Spiderman Miles Moralis is een launch game.
Bundels zijn voor de leverancier niet zo interresant. Die consoles en Games verkopen toch wel als warme broodjes.
Staat inderdaad in m'n online account met het voorschot van €50,- erbij.0c2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:01:
[...]
Staat ie ook in je GM account + de aanbetaling? Heb via via gehoord dat GM deze release erg streng gaat zijn.
De next-gen variant daarvan komt pas in 2021 beschikbaar. Ik laat CP dus nog ff liggen.Herax10NL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:29:
Daarnaast denk ik dat ze nog geen AAA release game aankondigen gezien Cyberpunk ook op 19 november uitkomt.
- Demon Souls is PS5 exclusive
- FFXVI is timed exclusive, nog niet bekend welke andere platformen
- Ratchet is PS5 exclusive
- Moles Morales is cross gen; Ultimate Edition bevat de Spider-Man PS4 remaster
- Horizon Forbidden West is cross gen
- Oddword is timed PS5 console exclusive, ook beschikbaar voor PC
Al met al niet slecht voor een launch jaar en dan mis ik er nog een hoop. Grote teleurstelling voor mij persoonlijk is toch wel het nieuws dat Horizon cross gen is, maar voordat ik daar verder wat over roep, wil ik eerst even zien wat ze ermee doen op de PS5.
De laatste 4 nummertjes van je bestelnummer zijn natuurlijk nietszeggend, dus waarom jullie die posten is mij een raadsel, niet zo paniekerig joh.
Dat is wel een tikkeltje naïef. Formeel heb je gelijk, maar op de achtergrond wordt er gewoon voor gezorgd dat de adviesprijzen gevolgd worden.LabsTipJr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:25:
[...]
Dat heeft helemaal geen zin. Elke retailpartij mag zelf z'n eigen verkoopprijzen bepalen. Een leverancier is strafbaar als zij zich daarmee gaan bemoeien. Ze mogen alleen een adviesverkoopprijs afgeven. Ook als de leverancier besluit minder of geen units uit te leveren aan desbetreffende retailer zijn zij strafbaar. Als consument kan je spreken met je portemonnee en het product gewoon daar niet te kopen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
PlayStation Plus-leden ontvangen op de PlayStation 5-lancering achttien PlayStation 4-games gratis.
Het gaat om God of War, Bloodborne, Final Fantasy 15, Persona 5, Fallout 4, Uncharted 4, Mortal Kombat 10, Ratchet and Clank, Days Gone, Detroit Become Human, Until Dawn, Resident Evil 7, Infamous Second Son, Battlefield 1, Batman Arkham Knight, The Last of Us Remastered, The Last Guardian en Monster Hunter World.
Letterlijk 2 reacties boven je. En dan zijn er nog een aantal zoals Godfall.TheDukemaster schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:33:
Zijn er eigenlijk al games aangekondigd die alleen op PS5 uitkomen en niet op PS4? Rond launch in ieder geval niet veel volgens mij, demon souls remake?
Je kunt dan alleen maar hopen dat die mensen die vooraan staan daar staan omdat ze fans zijn, niet omdat ze makkelijk geld willen verdienen. Liefhebbers verkopen het overschot door voor een eerlijke prijs of geven ze cadeau aan vrienden of familie. Zo heb ik een PS4 via marktplaats voor 20 euro onder de adviesprijs gekocht. Zou hij 50 euro meer gevraagd hebben, dan had ik hem nooit gekocht. Dan wacht ik wel paar maanden tot Bol.com weer levert.
This is absolutely ridiculous
Prijzen dalen zo snel...
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 29-01 23:43
Ik ga er vanuit dat de Gameplay voor het grootste gedeelte gelijk is aan de originele Spiderman, en dat was gewoon een goede game. Zowel Demon Souls als Spiderman zijn gewilde games en system sellers.bambam1979 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:31:
[...]
Miles Moralis voelt meer aan als een add-on en vond de gameplay meer een Infamous in een Spider-man skin.
Het kan niet je smaak zijn maar dat is dan pech, Demon Souls vind ik er vet uitzien maar is niet mijn type game. Spiderman heb ik erg veel zin in.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Is eigenlijk duidelijk gemaakt dat dit enkel geldt op de PS5 of dat dit aanbod ook geldt voor PS4 eigenaren?G4mert schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:34:
Ik heb een ps5 besteld maar ik denk dat ik de eerste maanden gewoon Tony Hawk en Fifa 21 zal spelen. De release titels doen mij niet zoveel. Wel tof zijn die ps4 classics, die je er gratis bij krijgt. Die had ik nog niet allemaal gespeeld:
PlayStation Plus-leden ontvangen op de PlayStation 5-lancering achttien PlayStation 4-games gratis.
Het gaat om God of War, Bloodborne, Final Fantasy 15, Persona 5, Fallout 4, Uncharted 4, Mortal Kombat 10, Ratchet and Clank, Days Gone, Detroit Become Human, Until Dawn, Resident Evil 7, Infamous Second Son, Battlefield 1, Batman Arkham Knight, The Last of Us Remastered, The Last Guardian en Monster Hunter World.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dank. Is er nu ook al meer bekend over de release van horizon 2? En ik kan die ultimate edition van Spider-Man nog nergens vinden....bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:32:
De trailers zijn blijkbaar up to date nu. Resumé
- Demon Souls is PS5 exclusive
- FFXVI is timed exclusive, nog niet bekend welke andere platformen
- Ratchet is PS5 exclusive
- Moles Morales is cross gen; Ultimate Edition bevat de Spider-Man PS4 remaster
- Horizon Forbidden West is cross gen
- Oddword is timed PS5 console exclusive, ook beschikbaar voor PC
Al met al niet slecht voor een launch jaar en dan mis ik er nog een hoop. Grote teleurstelling voor mij persoonlijk is toch wel het nieuws dat Horizon cross gen is, maar voordat ik daar verder wat over roep, wil ik eerst even zien wat ze ermee doen op de PS5.
Bij BOL ben je nu te laat vermoedelijk, maar dat is in Nederland tot nog toe de enige webshop waar je hem tijdelijk kon bestellen (na 20 minuten uitverkocht)Yo_flow schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:31:
Als ik zie hoe snel de pre-orders gaan ben ik bang dat ik voor nu al te laat ben...
Je moet er dus echt als de kippen bij zijn bij die andere webshops, wil je een launch console.
Bij Coolblue kun je vanaf 18 november pas bestellen, dat zou ik dan zien als laatste kans, wanneer je bij andere webshops kan bestellen is alleen nog de vraag.
Alle ballen op de Intertoys dan maar?
Je weet dat wanneer je een reactie plaatst, er inmiddels minimaal vijf bijgekomen zijn?bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:34:
[...]
Letterlijk 2 reacties boven je. En dan zijn er nog een aantal zoals Godfall.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Daar heb je als PS5 gamer toch helemaal geen last vanbram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 10:32:
Grote teleurstelling voor mij persoonlijk is toch wel het nieuws dat Horizon cross gen is,
Playstation 5
Ze moeten nu toch wel iets doen qua optimalisatie nu ze op exact dezelfde dag releasen als de PS5, lijkt me.
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/aoxoNXRKcajJCrgVgGuJJlvM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VCI8GeUbic0PtOs9eDAgKBMk.jpg?f=fotoalbum_large)