Had ook wel wat meer info verwacht over de ui, de kleuren die uitkomen, misschien iets over de psvr2.
Ga hem vast halen dit jaar of volgend jaar, maar twijfel nog over welke variant. De DE vind ik mooier, en 70 a 80% van de games koop ik al digitaal. Heb misschien maar 7 games fysiek.
Ik kijk het rustig aan komende maanden
Yup.dehardstyler schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:54:
[...]
Dus het geld wordt alleen gereserveerd? Maar pas afgeschreven in november?
Reservering is ook maar tijdelijk overigens (10 dagen maximaal op mijn kaart)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Damn inderdaad!bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:55:
Holy shit nu al uitverkocht. De tering
ik ook twee besteld en die staan er nog in.Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:53:
Hier twee besteld (één voor mijn broer), nog geen vijf minuten later is er één geannuleerd.
Edit nvm, preorders zijn er doorheen op bol zie ik
[ Voor 13% gewijzigd door DarkElement op 17-09-2020 08:58 ]
Ook niet voor één gat te vangen he.Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:53:
[...]
Er staat een per account. Niet per adres maar dit is niet mijn first rodeo dus adres van de zaak gekozen.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
[ Voor 3% gewijzigd door frank131331 op 17-09-2020 08:56 ]
Even stress maar vannacht rustig op Amazon besteld dus nu lekker achterover genieten:)Cyrax0508 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:55:
Mijn god hahahaha. Ik ben zo blij dat ik geen PS5 vanaf launch ga kopen. Ik weet nog al die stress bij de PS4, ik werd gek. Ik sla even over en ga eerst voor de Xbox One Serie S.
Playstation 5
[ Voor 90% gewijzigd door BM op 17-09-2020 09:02 ]
Ik keek even weg en wilde net gaan betalen en weg was ie.ReyNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:55:
[...]
Hoe laat had je gereserveerd? en had je er 2 besteld?
Nu hoef ik hem niet meteen op day 1 te hebben want er zit voor mij toch niets iets bij waar ik hem meteen voor hebben wil dus ik pak hem de volgende ronde mee.
Bij mij was het de Disc editie.Jesp_J schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:56:
Ps5 disc verise is nog gewoon beschikbaar bij bol.com
[ Voor 20% gewijzigd door schumi2004 op 17-09-2020 08:57 ]
Zat mensen die er meer dan 1 hebben, dus als je wilt, kun je 'm vast nog wel krijgen.schumi2004 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:56:
[...]
Ik keek even weg en wilde net gaan betalen en weg was ie.
Nu hoef ik hem niet meteen op day 1 te hebben want er zit voor mij toch niets iets bij waar ik hem meteen voor hebben wil dus ik pak hem de volgende ronde mee.
Some infinities are bigger than others.
en lees zojuist dat je deze niet om kan zetten naar een digitale versie voor de ps5
Als ik deze digitaal weer opniew moet kopen blijft er haast geen prijsverschil meer over.. beetje jammer.
Potverredorie. Net gemist. Ik was mijn cadeaukaart aan het zoeken.Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:55:
[...]
Yup.
Reservering is ook maar tijdelijk overigens (10 dagen maximaal op mijn kaart)
Daar zit ik dus ook mee.Cai schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:57:
Wat is jullie ervaring met extra controllers? Ruim leverbaar of ook meteen pre orderen zodra het kan
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ben dan neer benieuwd hoeveel ze er daadwerkelijk hadden
Ik was echt super verbaasd door Hogwarts Legacy. Toen die trailer begon was mijn eerste gedachte echt "ehhh na die visueel matige FF gaan ze nu een Harry Potter game showen om ons te hypen voor next gen?". Ik verwachtte PS3 graphics met de resolutie opgeschroefd, maar het zag er echt verbazingwekkend goed uit.bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:53:
Heb trouwens net nog even wat trailers in 4K terug zitten kijken. O.a. Miles Morales (echt een groot verschil met Spidey PS4), Demon's Souls en die Hogwarts Legacy zien er wel echt gruwelijk goed uit hoor. Je kan echt wel goed zien dat dit geen PS4 titels zijn.
Anyway, ik ga alleen voor Miles Morales en mogelijk Demon's Souls op launch.
Paar duizend wellicht?Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:57:
Het ging snel maar zonder aantal zegt dat niet zoveel.
Enige echte reden voor mij is om makkelijk van controller te kunnen wisselen wanneer de batterij leeg is. Maar had de nieuwe controller niet een fast charge functie? Daardoor minder boeiend om direct een tweede mee te bestellen.Cai schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:57:
Wat is jullie ervaring met extra controllers? Ruim leverbaar of ook meteen pre orderen zodra het kan
https://www.coolblue.nl/product/865866/playstation-5.html
En dan heb je ook altijd intertoys nog die hun pre-orders nog dicht hebben staan.
Denk dat Bol.com van Sony echt wel een aantal heeft doorgekregen wat ze kunnen verwachten. En dat ze bijv voor 80% daarvan de pre-orders hebben open gezet.Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:57:
Het ging snel maar zonder aantal zegt dat niet zoveel.
Geen zorgen. Die PS5 komt er zeker. Dat is een ding wat zeker is. Maar niet nu. Ik ben gewoon blij dat ik me nu even niet helemaal gek laat maken om een console te bestellen. Al die keren heb ik dat meegemaakt en dit keer kan ik naar jullie kijken en hem over een half jaartje aanschaffen ofzo....bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:56:
[...]
Echt, doet dat nou niet joh. Ga dan voor de Series X of PS5 DE.
Die games gisteren waren wel heel mooi, maar qua gameplay (Spidey) vond ik het verdacht veel op deel 1 lijken. Die ik heel vet vond, begrijp me goed, maar ik hoop ook op nieuwe vette gameplay.
Aanvullend: houd BCC in de gaten. Prima partij ook waar je je geld aan kunt toevertrouwen:Caayn schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:58:
Voor de mensen die er net naast gegrepen hebben. Coolblue heeft zojuist de PS5 pagina geüpdatet, grote kans dat hun zo de pre-orders open gooien.
En dan heb je ook altijd intertoys nog die hun pre-orders nog dicht hebben staan.
https://www.bcc.nl/specials/playstation-5
En als je er op klikt dan is ie 9999Zhero10 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:58:
https://www.coolblue.nl/consoles/playstation5
Bij coolblue staat de all digital op 299.
Dat denk ik niet. Ja misschien 2000, maar veel meer niet verwacht ik.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Intertoys zou ik maar wel met CreditCard bestellenCaayn schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:58:
Voor de mensen die er net naast gegrepen hebben. Coolblue heeft zojuist de PS5 pagina geüpdatet, grote kans dat hun zo de pre-orders open gooien.
Hier 1638 om 08.34. Dat gaat erg rap zodutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:37:
[...]
Hier al 1800 om 08:34, gaat dan wel heel erg hard. Zijn natuurlijk wel alle Bol orders, maar voor andere producten zal het nu niet zo'n storm lopen.
Scrooge NL
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Haha wat had je dan precies verwacht qua gameplay in een Spider-Man game? Laat me je uit de droom helpen: je gaat veel slinger, zijmissies doen en een hoofdverhaal volgen. De combat lijkt in grote lijnen op het vorige deel met hier en daar wat tweaks en nieuwe powers.Cyrax0508 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:59:
[...]
Geen zorgen. Die PS5 komt er zeker. Dat is een ding wat zeker is. Maar niet nu. Ik ben gewoon blij dat ik me nu even niet helemaal gek laat maken om een console te bestellen. Al die keren heb ik dat meegemaakt en dit keer kan ik naar jullie kijken en hem over een half jaartje aanschaffen ofzo....
Die games gisteren waren wel heel mooi, maar qua gameplay (Spidey) vond ik het verdacht veel op deel 1 lijken. Die ik heel vet vond, begrijp me goed, maar ik hoop ook op nieuwe vette gameplay.
Ik heb dat boek van bol.com ooit eens gelezen, en daarin stond dat bol.com altijd veel minder krijgt dan dat ze aanvragen, en in het begin van de e-commerce tijd zelfs helemaal niks kregen. Sony hecht ook veel waarde aan de fysieke winkels. Aangezien ze binnen 25 minuten zijn uitverkocht verwacht ik dat dat nu ook weer het geval is geweestRaikkonen_WC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:59:
[...]
Denk dat Bol.com van Sony echt wel een aantal heeft doorgekregen wat ze kunnen verwachten. En dat ze bijv voor 80% daarvan de pre-orders hebben open gezet.
Ooh dat denk ik ook wel. Ik bedoelde meer voor de leuk, niet uit angst.Raikkonen_WC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:59:
[...]
Denk dat Bol.com van Sony echt wel een aantal heeft doorgekregen wat ze kunnen verwachten. En dat ze bijv voor 80% daarvan de pre-orders hebben open gezet.
Ik gok dat ze al door de eerste batch zijn.Kalder schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:00:
Nee joh, na 30 minuten alweer offline bij bol.com? Gaat daar iets fout of zijn ze nu al door de eerste batch heen?
Binnen een halfuur uitverkocht is wel echt rap hoor.
Zijn wel door de eerste batch heen, bij de PlayStation 4 ging het ook vaak zo.Kalder schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:00:
Nee joh, na 30 minuten alweer offline bij bol.com? Gaat daar iets fout of zijn ze nu al door de eerste batch heen?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Some infinities are bigger than others.
Op zich goed nieuws voor degenen die besteld hebben dan. Betekent waarschijnlijk dat die worden uitgeleverd.Technofreakz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:54:
Bol is uitverkocht.
[Twitter: https://twitter.com/bol_com_games/status/1306487802700406784]
Coolblue gaat zo open denk ik dus die refeshenJoosie200 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:02:
Leuk die team meetings van 8u30 tot 8u50. Uitverkocht op bol. Zie toch nog: reserveer nu, komt niet in de winkelmand. Ik refreshen en refreshen: ip geblokkeerd
Playstation 5
Ik vond Spider-Man er ook niet baanbrekend uit zien maar voor een cross-gen titel wel begrijpelijk.bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:00:
[...]
Haha wat had je dan precies verwacht qua gameplay in een Spider-Man game? Laat me je uit de droom helpen: je gaat veel slinger, zijmissies doen en een hoofdverhaal volgen. De combat lijkt in grote lijnen op het vorige deel met hier en daar wat tweaks en nieuwe powers.
Ook snap ik wel dat als je naar de combat kijkt in een trailer dat het er saai uitziet. Ik had dat de eerste uren in de game ook, continu hetzelfde, als je echter wat powers had werd het wel erg lekker.
Geen launch titel voor mij maar haal hem wel als ik de najaarsgames uit heb denk ik. Van marktplaats want ik heb de disc PlayStation
Heb nog een pre-order bij MediaMarkt en bij Gamemania.
Dus als ik die op release kan krijgen dan kan ik er hier misschien iemand mee blij maken? En gewoon voor de normale prijs, ik doe niet aan uitbuiting. Bij beiden de versie met disc.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Controller en afstandsbediening zijn nog wel verkrijgbaar op Amazon.de:timetje100 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:03:
Maar er is nog geen optie om controller en accessoires te reserveren...
DualSense: https://www.amazon.de/dp/B08H99BPJN?th=1
AB: https://www.amazon.de/dp/B08H96W864?th=1
Bol verkoopt ook andere spullen héMajor_ton schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:02:
Bij mij staat nr. 8396 om 08:50 uur, echt niet dat ze zoveel krijgen geleverd.
Ja die controllers kunnen ook nog wel is uitverkocht raken wel handig om meteen een 2e erbij te hebbenFuwor schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:04:
[...]
Controller en afstandsbediening zijn nog wel verkrijgbaar op Amazon.de:
DualSense: https://www.amazon.de/dp/B08H99BPJN?th=1
AB: https://www.amazon.de/dp/B08H96W864?th=1
Playstation 5
Gelukkig nog op tijd eentje kunnen bestellen...
PS5 PSN: UnrealKazu
Ja de PS5 is belangrijker....Zhero10 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:56:
Je zou inderdaad maar even je kinderen naar school/opvang moeten brengen, kom je thuis is Bol.com al uitverkocht xD.
Bron?Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:03:
[...]
Coolblue gaat zo open denk ik dus die refeshen
Ik zie op de website nergens een vermelding van pre-order
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
[ Voor 39% gewijzigd door Hulleman op 17-09-2020 09:06 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Omdat ze net prijs erop hebben gezet, ik zei denk ik he dus geen bron verderVirinR schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:05:
[...]
Bron?
Playstation 5
Kwam kwartiertje geleden een prijs te staan op de pagina van de ps5VirinR schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:05:
[...]
Bron?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hoe reserveer je bij Amazon de? Of ook al uitverkocht daar?Anton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:03:
Ik heb besteld bij BOL en Amazon DE.
[Twitter]
powerbank erop en gaanyinx84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:58:
[...]
Enige echte reden voor mij is om makkelijk van controller te kunnen wisselen wanneer de batterij leeg is. Maar had de nieuwe controller niet een fast charge functie? Daardoor minder boeiend om direct een tweede mee te bestellen.
PSN: SchieveZot
Dat gaat nog wel een staartje krijgen ja van het toch niet van te voren waarschuwen van pre orders staat nu al op gamespot enzo grote artikelen over.uchiha tijntje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:05:
Denken jullie ook niet dat ze die pre orders bewust snel hebben open gegooid om het nieuws van cross gen te begraven? Ze zouden namelijk toch ruim van te voren aangeven wanneer de pre orders open zouden gaan?
Wel een naaistreek van sony
Playstation 5
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Amazon.de was live om 3u11 oidedgarf28 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:06:
[...]
Hoe reserveer je bij Amazon de? Of ook al uitverkocht daar?
Beste,
Je bestelling is geannuleerd, omdat we van de gekozen artikelen maar een beperkte hoeveelheid kunnen leveren.
Wordt sws geannuleerd. Je mag er maar 1 bestellen.v8power67 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:07:
Zo een bestelling om 08:32 en eentje om 08:33 voor mij en broertje bij bol. Of ik hem hou weet ik niet, misschien verkoop ik aan mn broer.
(Voorlopig) ook uitverkocht ja. Had em deze nacht besteld.edgarf28 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:06:
[...]
Hoe reserveer je bij Amazon de? Of ook al uitverkocht daar?
Hier is de link
Dan heb je er dus 2 besteld, wacht maar totdat ze allebei geannuleerd wordenRaikkonen_WC schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:58:
Ik heb er gelukkig eentje kunnen bestellen via Bol.com. Zowel op de zakelijke als op het prive account.... Beide wel hetzelfde adres...
Per account. Niet per adres.dehardstyler schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:08:
[...]
Wordt sws geannuleerd. Je mag er maar 1 bestellen.
Ik denk dat dat iets te ver gezocht is. Heeft misschien eerder met Microsoft te maken. Ze moeten toch een keer preorders doen, en anders wordt het na Microsoft? Is ook wel erg laat.uchiha tijntje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:05:
Denken jullie ook niet dat ze die pre orders bewust snel hebben open gegooid om het nieuws van cross gen te begraven? Ze zouden namelijk toch ruim van te voren aangeven wanneer de pre orders open zouden gaan?
Hebben ze trouwens gezegd dat ze de preorders 'ruim van te voren' zouden aankondigen? Ik dacht dat ze gezegd hadden dat ze die niet 'ineens' zonder waarschuwing zouden openen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook een grotere marge had verwacht dan 'ze gaan morgen open'
Twee accounts staat er tochshoombak schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:08:
[...]
Dan heb je er dus 2 besteld, wacht maar totdat ze allebei geannuleerd worden
2 verschillende accounts gebruikt. Dus zit wel goed. 1tje eigen account en 1tje zijn account.dehardstyler schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:08:
[...]
Wordt sws geannuleerd. Je mag er maar 1 bestellen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb wel 1 gehad om 8u26. Wel in mijn sociale feed dus geen melding gekregen via smartphoneTom schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:08:
Fijn dat bol.com, helemaal niet die mail gehad (ook niet in de spambox) dat je kan bestellen terwijl ik me wel aangemeld had daarvoor
Hoe laat had je besteld?BekSide schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:08:
Krijg al een mail van bol.com dat hij geannuleerd is....
Beste,
Je bestelling is geannuleerd, omdat we van de gekozen artikelen maar een beperkte hoeveelheid kunnen leveren.
Ik vond het gisteren vooral raar dat ze zelfs dat niet zeiden. Alleen maar wanneer de release zou zijn. Niet wanneer je ze kon gaan pre-orderen.nioz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:09:
[...]
Ik denk dat dat iets te ver gezocht is. Heeft misschien eerder met Microsoft te maken. Ze moeten toch een keer preorders doen, en anders wordt het na Microsoft? Is ook wel erg laat.
Hebben ze trouwens gezegd dat ze de preorders 'ruim van te voren' zouden aankondigen? Ik dacht dat ze gezegd hadden dat ze die niet 'ineens' zonder waarschuwing zouden openen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook een grotere marge had verwacht dan 'ze gaan morgen open'
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Oke duidelijk.Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:06:
[...]
Omdat ze net prijs erop hebben gezet, ik zei denk ik he dus geen bron verder
Ik ga hem pre-orderen bij Coolblue zodra ik hem daar kan bestellen (met Blu-Ray drive uiteraard
wat was er met cross gen precies dan?Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:07:
[...]
Dat gaat nog wel een staartje krijgen ja van het toch niet van te voren waarschuwen van pre orders staat nu al op gamespot enzo grote artikelen over.
Wel een naaistreek van sony
Ga ik misschien toch maar mijn pc upgraden
Weet iemand of de docking station van de ps4 ook gebruikt kan worden voor de ps5 controller?
Link?Niek_1981 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:11:
Controller staat online bij Bol.com
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/go4RKw0biTilLJ7da869Hqml.jpg?f=fotoalbum_large)