Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Waar zie je dat nummer?dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:37:
[...]
Hier al 1800 om 08:34, gaat dan wel heel erg hard. Zijn natuurlijk wel alle Bol orders, maar voor andere producten zal het nu niet zo'n storm lopen.
Stadia / PSN : whenheco
Neuh, bol.com was voorheen altijd prima betrouwbaar voor mij, en anders wacht ik wel.Zhero10 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:36:
Gaan jullie 'm ook nog ergens anders pre-orderen voor de zekerheid?
Ik om 8:33 en had 1701. Lol gaat wel echt heel hard dandutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:37:
[...]
Hier al 1800 om 08:34, gaat dan wel heel erg hard. Zijn natuurlijk wel alle Bol orders, maar voor andere producten zal het nu niet zo'n storm lopen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
[ Voor 20% gewijzigd door Dunnus op 17-09-2020 08:43 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Netjes van Bol trouwens dat ze dat mailtje ook echt op tijd sturen en niet net nadat de pagina online kwam.
This is absolutely ridiculous
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ja, maar dat is iedere release toch zo?Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:34:
Als ik er langer over nadenk: Iedereen hyped voor twee handen vol PlayStation 4 games die je nu al kan spelen, een Demon Souls remaster, wat Spiderman DLC en een aantal matige nieuwe releases.
PS4
Flower
Killzone Shadow Fall
Knack
Resogun
Sound Shapes
Escape Plan
Flow
PS3
Resistance: Fall of Man - Sony
Genji: Days of the Blade - Sony
Untold Legends Dark Kingdom - Sony Online Entertainment
Het is toch altijd een beetje de 'hype train' en dan maar maanden wachten op nieuwe releases. Bij elke console weer.
Heb hem wel besteld, nog wat PS4 games spelen met BC upgrades ook
Hopen dat het met release binnen is!
De fysieke games zijn hier dan 5 euri goedkoper dan de digitale.
Heb geen mail gezien maar wel ingeschreven, moet je nu wel of niet alles direct betalen?Ridicuul schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:39:
De mail van Bol.com geeft aan op=op. Dat lijkt erop alsof ze precies weten wat ze kunnen leveren en dat het product dus 'op' is als dit aantal overschreden wordt. Ik ga er dus vanuit dat ik goed zit en ga geen moeite meer doen om ergens anders te pre-orderen.
Netjes van Bol trouwens dat ze dat mailtje ook echt op tijd sturen en niet net nadat de pagina online kwam.
Ik ook, kon niet kiezen voor achteraf betalen en geen creditcard toegevoegd.s0kkie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:39:
Besteld maar helaas gelijk betalen, kut bol haha
Account -> bestellingen.
Maar ik zie nu bij iemand anders al 4000 voorbij komen, heb het idee dat die nummers random gegenereerd zijn om misbruik te voorkomen, en niet op volgorde van bestellen.
om 8:34 besteld. 2419 zijn bij mij laatste 4 cijfers.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:37:
[...]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Hier 3981 om 08:39. Zou het echt zo snel gaan?Hulleman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:41:
[...]
om 8:34 besteld. 2419 zijn bij mij laatste 4 cijfers.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Direct betalen inderdaadschumi2004 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:40:
[...]
Heb geen mail gezien maar wel ingeschreven, moet je nu wel of niet alles direct betalen?
Lijkt me wel op tijd hoor, volgens mij gooien ze de pre-order gewoon dicht bij een bepaald aantal.Lrod schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:41:
8:36 besteld & betaald met creditcard. Hopelijk op tijd want het gaat bizar snel zo te zien.
Poeh... dan hebben ze al duizenden preorders staan denk ikvuurtjih schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:42:
[...]
Hier 3981 om 08:39. Zou het echt zo snel gaan?
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ja, tenzij je betaald met CC.schumi2004 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:40:
[...]
Heb geen mail gezien maar wel ingeschreven, moet je nu wel of niet alles direct betalen?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Perfect voor mij. Weet je iig dat je er bij zit. Niet dat ge-eikel wat ik bij de PS4 had.
Coolblue heeft preorders nog niet open.
Als het gewoon een oplopend ordernummer is dan tellen alle andere verkopen op Bol.com ook mee voor het oplopende nummer. Het kan ook dat het nummer random generated is. Wil dus niet direct iets zeggen over de PS5 pre-orders vermoed ik.vuurtjih schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:42:
[...]
Hier 3981 om 08:39. Zou het echt zo snel gaan?
OEF! Ik had er al helemaal zin in om te beginnen!Njay schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:43:
en fijne tweakers nog maar 2 maanden tot levering
Ik ook, dus heb er nog mooi één achter de hand.bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:43:
Zo ik heb ook even 500 piek overgemaakt naar Bol zojuist. Heb nu met Media Markt paar maanden terug dus 2 pre-orders lopen. Lijkt me wel even voldoende zo.
Nee idd, ik om 8.35 en 9000 reeksOrangelights23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:44:
Mijn ordernummer eindigt met 0067, heb deze om 08:42 besteld. Lijkt me dus niet veelzeggend.
Right for all the wrong reasons.
Dat is raar, dit zit het met je CC ergens niet goed lijkt me.
En er staat OP=OP in de mail, dus waarschijnlijk weten ze wel tot hoeveel te kunnen leveren.Timmet schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:44:
[...]
Als het gewoon een oplopend ordernummer is dan tellen alle andere verkopen op Bol.com ook mee voor het oplopende nummer. Het kan ook dat het nummer random generated is. Wil dus niet direct iets zeggen over de PS5 pre-orders vermoed ik.
Pas op dat als je bij Bol eventueel ook nog de Disc versie besteld, dat je bestelling dan in z'n geheel wordt geannuleerd.shoombak schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:44:
heb de DE gepreorderd, maar ik twijfel nog steeds
Wel typisch dat op de seconde dat ik de douche instap ik die preorder mail krijg. Maar gelukkig de DE kunnen bestellen!
Waar twijfel je over, tussen de disk en digital, of de console in het geheel?shoombak schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:44:
heb de DE gepreorderd, maar ik twijfel nog steeds
Als je twijfelt over disk & digital zou ik voor de disk gaan, het prijsverschil heb je er zo uit.
Als je twijfel over de console in het geheel is, tsja, daar kan ik je niet mee helpen
Verwijderd
Oh ik heb ook al jaren geen fysieke titel gekocht hoor. Los van de special editions van StarCraft 2 was de laatste fysieke game daarvoor Crysis in 2007. Maar zoals je al doorhebt game ik op een platform waar wat mee aanbod is qua digitale games. Maar mijn punt was juist dat het Sony ecosysteem erg beperkt is. Er is maar 1 store en er is geen mogelijkheid voor een Netflix-achtige subscription voor games. Ik had echt verwacht dat ze dat zou aankondigen in combinatie met de digital-only variant. Zeker in deze economisch wat slechtere tijden is dat gewoon interessant. Hoe nice zou het zijn als je een PS icm. game abo op afbetaling kon kopen? Gewoon 2 jaar elke maand geld neerleggen en kunnen gamen, om daarna ook gewoon eigenaar van je console te zijn.Boomlaars schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:37:
[...]
Ik gebruik al jaren geen disc meer op de ps4. Geen hoesjes in huis, geen gewissel bij ieder spel. Aanschafkosten digitale games vallen ook wel mee tov fysiek. Levert mij iig meer gebruiksgemak op.
Order om 8:33 geplaatst, laatste cijfers 1179.
Mooi dat het zo vroeg gelukt is, scheelt me weer een hele dag random shops F5-en.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ze zijn al weer rond met de cijfers voor vandaag en bij jouw order weer opnieuw begonnenOrangelights23 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:44:
Mijn ordernummer eindigt met 0067, heb deze om 08:42 besteld. Lijkt me dus niet veelzeggend.
[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 17-09-2020 08:47 ]
Tja betalen moet je toch.NikkiNailz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:46:
Oei direct betalen bij Bol.com was wel even een tegenvallertje.
Mooi dat het zo vroeg gelukt is, scheelt me weer een hele dag random shops F5-en.
betalen met Creditcard en dan is het alleen een reservering van het bedrag tot daadwerkelijke verzending.
Creditcard is betalen bij verzenden.NikkiNailz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:46:
Oei direct betalen bij Bol.com was wel even een tegenvallertje.
Geld kan maar beter bij jezelf staan dan bij een derde partij
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Precies, ergens kun je er maar beter vanaf zijn ook.
-----
Met het volume van Bol heb je denk ik iets meer nodig dan enkel de laatste vier cijfers van je bestelling
Ik ook om 08:33 en mijn laatste vier cijfers ligt enkele tientallen boven die van jou.HertogJack schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:47:
08:33 en heb 1403
Hopelijk gaan je PS4 save mee trouwens.
Daar vergis je je goed in. Je wil niet weten hoeveel orders ze per seconde krijgen daar. Is zeker niet alleen PS5...dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:37:
[...]
Hehe, same here. Denk dat we nu echt wel goed zittenbram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:43:
Zo ik heb ook even 500 piek overgemaakt naar Bol zojuist. Heb nu met Media Markt paar maanden terug dus 2 pre-orders lopen. Lijkt me wel even voldoende zo.
Wat zullen zaken als Bol.com en Coolblue dan ontvangen, zou je denken? Ik kan me daar echt geen voorstelling bij maken.Caayn schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:48:
Met het volume van Bol heb je denk ik iets meer nodig dan enkel de laatste vier cijfers van je bestelling
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De kans dat Bol.com omvalt acht ik niet zo groot, ik had niet het geduld om al m'n creditcard gegevens nog in te vullen.Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:47:
[...]
Creditcard is betalen bij verzenden.
Ik ga er vanuit dat er achteraf nog een check gaat plaats vinden op mensen die meerdere bestellen.Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:48:
Ik kon er met het account van mijn vrouw net ook ook nog gewoon een bestellen overigens.
Als je met creditcard betaald wordt het bedrag pas afgeschreven zodra het artikel verzonden wordt. Ideaal(no pun intended) voor dit soort preorders.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:35:
En besteld.
Meteen moeten betalen, maar dat is begrijpelijk.
Lijkt me dat het account van zijn vrouw een ander account isNiek_1981 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:50:
[...]
Ik ga er vanuit dat er achteraf nog een check gaat plaats vinden op mensen die meerdere bestellen.
Ik zou eerder zeggen dat het juist in deze tijden handiger is als mensen zich niet in de schulden stekenVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:46:
[...]
Oh ik heb ook al jaren geen fysieke titel gekocht hoor. Los van de special editions van StarCraft 2 was de laatste fysieke game daarvoor Crysis in 2007. Maar zoals je al doorhebt game ik op een platform waar wat mee aanbod is qua digitale games. Maar mijn punt was juist dat het Sony ecosysteem erg beperkt is. Er is maar 1 store en er is geen mogelijkheid voor een Netflix-achtige subscription voor games. Ik had echt verwacht dat ze dat zou aankondigen in combinatie met de digital-only variant. Zeker in deze economisch wat slechtere tijden is dat gewoon interessant. Hoe nice zou het zijn als je een PS icm. game abo op afbetaling kon kopen? Gewoon 2 jaar elke maand geld neerleggen en kunnen gamen, om daarna ook gewoon eigenaar van je console te zijn.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Haha, same here. Was redelijk in panic mode toen ik die bestelknop zag verschijnen.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:50:
[...]
De kans dat Bol.com omvalt acht ik niet zo groot, ik had niet het geduld om al m'n creditcard gegevens nog in te vullen.
Valt me mee dat je nu nog steeds kunt bestellen trouwens.
Haha de mijne staan daar al in het systeem.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:50:
[...]
De kans dat Bol.com omvalt acht ik niet zo groot, ik had niet het geduld om al m'n creditcard gegevens nog in te vullen.
Selekt lid hier. Bestel er nog wattenstaafjes als ze op zijn
Dit ziet er toch wel goed uit zeg
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
https://www.bol.com/nl/p/...console/9300000004162392/Piet_Piraat7 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:51:
Waarom is de titel van bol.com alleen "ps 5 console" en niet een keuze voor editie digitaal of gewoon?
https://www.bol.com/nl/p/...console/9300000004162282/
Twee verschillende toch?
De digitale heet wel: Sony PlayStation 5 Digital Edition ConsolePiet_Piraat7 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:51:
Waarom is de titel van bol.com alleen "ps 5 console" en niet een keuze voor editie digitaal of gewoon?
Ik doel ook op het feit dat die naar het één en hetzelfde adres gaan.vuurtjih schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:51:
[...]
Lijkt me dat het account van zijn vrouw een ander account is
Die check up zal denk ik achteraf pas plaats vinden.
Ja “het account van mijn vrouw” gaf dat wel een beetje weg hévuurtjih schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:51:
[...]
Lijkt me dat het account van zijn vrouw een ander account is
Daar gaan ze helemaal niets aan doen.Niek_1981 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:52:
[...]
Ik doel ook op het feit dat die naar het één en hetzelfde adres gaan.
Dit dus, en nu ben je wel aardig gegarandeerd als al betaald is.
Anyway, ik ga alleen voor Miles Morales en mogelijk Demon's Souls op launch.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
*aaanndd gone again. Ze zijn iig bezig
[ Voor 40% gewijzigd door Prophasis op 17-09-2020 08:55 ]
Er staat een per account. Niet per adres maar dit is niet mijn first rodeo dus adres van de zaak gekozen.Niek_1981 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:52:
[...]
Ik doel ook op het feit dat die naar het één en hetzelfde adres gaan.
Idd ik was net weer thuis.. 08;33 stond de order.Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:49:
Altijd op het moment dat je kinderen naar school aan het brengen bent, maar goed het is gelukt.
psn: HertogJack
Dus het geld wordt alleen gereserveerd? Maar pas afgeschreven in november?Donstil schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:47:
[...]
Creditcard is betalen bij verzenden.
Dus kijkt wel echt net batches te gaan en dan moeten we er wel bij zitten
Hoe laat had je gereserveerd? en had je er 2 besteld?
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
/f/image/Yss2a8IPYbyZeEztlHDk5R2B.png?f=fotoalbum_large)