Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
“Gratis”mxmemx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:07:
demon souls is reden genoeg om hem te preorderen + het feit dat je ps4 exclusives gratis kan dowloaden voor ps5
Tsja, iedereen is vrij om ervoor te vragen wat ze willen. Zolang ze maar geen voorraden op gaan kopen en dat soort geintjes.Koning-Admiraal schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:05:
Ik zie PS4 praktijken weer opspelen bij de launch. Grote schaarste en consoles die voor 20-30% winst op Marktplaats verkocht gaan worden. Als je nu al mensen in dit topic ziet stressen om een pre-order te plaatsen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verder, ik zie wel, hoogstwaarschijnlijk niet me launch, maar wat later als er net wat meer keus is imo
Hoop alleen wel dat dat ding ook gewoon op zijn zij kan, want zo'n grote witte toren past niet echt bij de meubels XD
Vond het meer op FF15 lijken met een hoog boyband kapsel gehalte en volgens mij ook het combat systeem, wel jammer, normaal verschillen de delen veel meer met elkaar.Akaendra schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:11:
FF16 is overduidelijk het werk van het team achter FF14 ARR. Dat alleen al geeft me wat hoop dat het niet zo'n Nomura titel is die er mooi uitziet maar eigenlijk totaal niet bijzonder is
Verder, ik zie wel, hoogstwaarschijnlijk niet me launch, maar wat later als er net wat meer keus is imo
Hoop alleen wel dat dat ding ook gewoon op zijn zij kan, want zo'n grote witte toren past niet echt bij de meubels XD
Dat kan gelukkigAkaendra schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:11:
FF16 is overduidelijk het werk van het team achter FF14 ARR. Dat alleen al geeft me wat hoop dat het niet zo'n Nomura titel is die er mooi uitziet maar eigenlijk totaal niet bijzonder is

Na de eerste beelden van FFXVI dacht ik ook eventjes dat het om een opvolger/uitbreiding van FXIV ging.
[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 17-09-2020 08:14 ]
Je bedoeld of de ps5 al te preorderen is?zwembroek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:06:
Zijn er al.pre orders?
Money happened.FMS schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:14:
Ik houd er niet van azijnpissen en snap best dat we pas aan het begin van een nieuwe generatie zitten, maar dat titels toch cross gen zijn vind ik eigenlijk wel erg jammer. What happend "to we believe in generations".
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hè, maar de kans is toch heel groot dat bijna iedereen die games al digitaal heeft? Hebben bijna allemaal bij PS+ gezeten...mxmemx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:07:
demon souls is reden genoeg om hem te preorderen + het feit dat je ps4 exclusives gratis kan dowloaden voor ps5
Ja...Ben aan het auto rijden. Geen tijd om alles door te lezen. Ben benieuwd of ik langer wakker had moeten blijven haha.BP14 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:13:
[...]
Je bedoeld of de ps5 al te preorderen is?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
[ Voor 40% gewijzigd door dutchgio op 17-09-2020 08:17 ]
Playstation 5
Lekker app'en tijdens het rijden. Top man...zwembroek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:17:
[...]
Ja...Ben aan het auto rijden. Geen tijd om alles door te lezen. Ben benieuwd of ik langer wakker had moeten blijven haha.
So far heeft bol.com nog geen concrete informatie beschikbaar van de desbetreffende afdeling. Zodra de chat dit te horen krijgt zullen ze dit ook aangeven werd mij zojuist verteld.zwembroek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:17:
[...]
Ja...Ben aan het auto rijden. Geen tijd om alles door te lezen. Ben benieuwd of ik langer wakker had moeten blijven haha.
Bij Amazon.de zijn ze vanochtend uitverkocht (Wel tegen een hogere verkoopprijs van 520 euro). Media Markt heeft ze ook openstaan, maar nam al een tijdje pre-orders aan in de winkels, hetzelfde geldt voor Game Mania. Bol.com en Cool Blue moeten de pre-orders nog open zetten. Je hebt dus nog niet veel gemist, op Amazon.de na.zwembroek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:17:
[...]
Foutje, ik dacht dat het om exclusives ging maar alleen maar beter!BM schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:09:
[...]
Ik zie die opmerking hier vaker voorbij komen, maar dit waren toch niet enkel PS4 exclusives? Ik zag Batman en BF1 ook voorbij komen, en ik weet 'vrij zeker' dat die niet PS-exclusive waren.
Maakt het alleen maar een betere optie overigens, daar niet van hoor
Hier had uw reclame kunnen staan.
Ga jij voor de digitale, doe ik de diskEiríkr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:19:
Bestellen de disk of digital versie? Misschien een polletje doen?
PSN: TDBtje
Haha nee, ik ga ook voor de disk.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Alsjeblieft, dan krijgen we weer een heel topic vol met 'ik ga voor die'. Wat boeit jou het überhaupt wat een ander koopt.Eiríkr schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:19:
Bestellen de disk of digital versie? Misschien een polletje doen?
Ja, eens over FFXVI. Als FF fan vielen deze eersten beelden mij toch wat tegen. Weer iets met crystals, weer een koninklijke familie (lijkt iig zo en de lijkt weer richting FFXV te gaan. Zou het wellicht in hetzelfde universum afspelen?s0kkie schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:13:
[...]
Vond het meer op FF15 lijken met een hoog boyband kapsel gehalte en volgens mij ook het combat systeem, wel jammer, normaal verschillen de delen veel meer met elkaar.
Amazon disc versie was (veel) sneller uitverkocht, dus als je digital gaat is de kans groter dat je bij een eerdere batch zit.NotSoSteady schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:21:
[...]
Alsjeblieft, dan krijgen we weer een heel topic vol met 'ik ga voor die'. Wat boeit jou het überhaupt wat een ander koopt.
Toch ga ik voor disc nonetheless
Snap overigens de trailer van Demon Souls niet. Je loopt, komt een vijand tegen, geeft hem één klap, en weer verder... Dat kan toch niemand boeiend vinden?
FF is ook niets voor mij, lijkt wel een emobandje met veel te mannelijke stemmen. Gelukkig kan ik wel uitkijken naar een nieuwe HZD, GoW en Hogwarts game!
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
\Fijn dat er een tijd bij staat bij BolNjay schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:28:
bol.com email let the f5 commence
Psn - Sevyxs
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volledig in de trend van hoe Sony de PS5 aankondigde, denk ik
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Ik heb wat moeite de echte toegevoegde waarde van een digital only console te zien zonder goed abonnement.
Ook een tijdstip?D. Ninjai schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:27:
Mail van bol, vandaag pre orderen
DM89 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:30:
Hier geen mail van bol.comvia de chat zeggen ze dat het waarschijnlijk pas vanaf 22 september kan?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Nope, F5 krijgt het zwaar te verduren vandaag.
Pre-order de Playstation 5 nu
This is absolutely ridiculous
Right...EricNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:32:
En hij is besteld! GO GO GO
*Misschien iets te veel details.
[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 17-09-2020 08:34 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Fijn dat je koos voor bol.com. We gaan direct aan de slag! Je bestelling bevat een nog niet verschenen artikel. Dit gaan we voor je reserveren. Zodra het beschikbaar is, krijg je weer bericht.
Komt bij mij de volgende vraag naar boven:
Iemand enig idee of the PS5 wel DTS kan transcoderen naar Dolby Digital (5.1) als je een bluray of game afspeelt?
De PS3 kon dit alleen of de SP/DIF uitgang (niet HDMI, heel weird!) en de PS4 kon het helemaal niet.
Ben benieuwd of ik mijn PS3 nu kan vervangen voor een PS5 ja of nee. Mijn surround set slikt namelijk alleen Dolby en geen DTS... (Sonos)
Thanks!
psn: HertogJack
heb em ook binnen. excited!D. Ninjai schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:27:
Mail van bol, vandaag pre orderen
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 100% gewijzigd door Edd op 17-09-2020 08:35 ]
-
https://www.bol.com/nl/p/...le/9300000004162392/?s2a=shoombak schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:33:
waar is de DE bij bol?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Stadia / PSN : whenheco
via referral linkje dus nog klein beetje korting ook.
[ Voor 54% gewijzigd door TDB op 17-09-2020 08:36 ]
PSN: TDBtje
Hoop het niet voor je, laatste vier is bij mij 1000yinx84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:34:
Ben benieuwd naar de 4 eindcijfers van jullie bestelnr... die van mij zijn 1307. Zou het oplopend zijn?
Rupsen, Rapsen.
1004, denk het niet dan.yinx84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:34:
Ben benieuwd naar de 4 eindcijfers van jullie bestelnr... die van mij zijn 1307. Zou het oplopend zijn?
credit cardDM89 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:35:
Jammer dat je meteen moet betalen 🤣
besteld hoppaaaaaaaa
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Nee hoor, disk versie al besteld.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik heb 1200, gaat dus mega snel dan..yinx84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:34:
Je hebt betaalddutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:35:
En besteld.
Meteen moeten betalen, maar dat is begrijpelijk.
per creditcard. We reserveren het te betalen bedrag op je creditcard, maar deze wordt pas daadwerkelijk belast op het moment dat een artikel is verzonden. Voor direct beschikbare artikelen (zoals downloads) wordt je creditcard direct belast
Stadia / PSN : whenheco
Nee, geloof ik niet. Zag er allemaal te middeleeuws uit.Kraziey schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:23:
[...]
Ja, eens over FFXVI. Als FF fan vielen deze eersten beelden mij toch wat tegen. Weer iets met crystals, weer een koninklijke familie (lijkt iig zo en de lijkt weer richting FFXV te gaan. Zou het wellicht in hetzelfde universum afspelen?
Tetsuya Nomura werkt hier ook niet aan, maar Yoshida, die ervoor gezorgt heeft dat FF14 uit de afgrond kwam met A Realm Reborn. Dat geeft me meer hoop dat het een fatsoenlijk verhaal wordt en beter uitgewerkt dan iets waar Nomura aan heeft gewerkt, want FF7R haalt het voor mij bij lange na niet bij het origineel (nostalgia is a bitch
Geef mij maar iets minder grafisch geweld als daar een geweldig verhaal tegenover staat.
Ha nice, ik heb em ook! Thanks guys! En iedereen veel speeluurtjes toegewenst ;-)
Had jij vóór 17 september 2020 nog geen pre-order geplaatst op de PlayStation 5? Ga dan langs in jouw Game Mania store om de verdere mogelijkheden te bespreken."
Aldus GM
Nee, heb vertrouwen in Bol. En geen zin om nog eens 499 af te tikkenZhero10 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:36:
Gaan jullie 'm ook nog ergens anders pre-orderen voor de zekerheid?
08:35 was mijn order.
Hier al 1800 om 08:34, gaat dan wel heel erg hard. Zijn natuurlijk wel alle Bol orders, maar voor andere producten zal het nu niet zo'n storm lopen.Simone96 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:35:
[...]
Ik heb 1200, gaat dus mega snel dan..
Ik gebruik al jaren geen disc meer op de ps4. Geen hoesjes in huis, geen gewissel bij ieder spel. Aanschafkosten digitale games vallen ook wel mee tov fysiek. Levert mij iig meer gebruiksgemak op.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:30:
Ik moet zeggen dat die €400 een nette prijs is, maar het ecosysteem van Sony is niet echt heel erg sterk voor digital only formats. Je hebt PS Now wat niet echt veel content lijkt te bieden, en losse games gaan €80,- kosten. Die combinatie maakt dat de digital only variant niet heel interessant is. Bij de concurrent kan je voor de prijs van de digitale variant + 1 game, anderhalf jaar een enorme bak games spelen incl. first party games bij launch.
Ik heb wat moeite de echte toegevoegde waarde van een digital only console te zien zonder goed abonnement.
[ Voor 24% gewijzigd door D. Ninjai op 17-09-2020 08:38 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden