Oke, resume van gisteravond.
Vond het opzich een oke show, maar eigenlijk niks gezien waardoor ik weggeblazen werd.
Spiderman gameplay zag er prima uit, maar genoeg onderdelen die niet volledig next-gen ogen. Imho werd duidelijk dat het in de basis geen nieuwe game is.
Final Fantasy, mweh, dat vond ik een matigere opener, hele matige graphics.
Hogwarts Legacy zag er tof uit, imho een betere showcase dan wat ervoor getoond werd.
Demons Souls zag er grafisch prima uit, maar daar mogen ze nog heel nodig naar de animaties gaan kijken, die waren gewoon slecht. Prima dat het een remake is, maar dit kon echt beter.
PS Plus Collection: goh, waar zouden ze die inspiratie vandaan gehaald hebben

Maar prima deal voor de mensen die nieuw instappen
Prijs, zoals verwacht eigenlijk wel. Ze matchen de concurrent. Met 399 voor de DE hebben een hele goeie prijs te pakken. Dat is gewoon een hele goeie deal voor wat je krijgt.
Enige wat wel heel erg jammer is, WTF Sony is er met je communicatie aan de hand. Achteraf bekend maken dat praktisch alle grote releases waar je nu wat van hebt laten zien ook naar de PS4 komen, terwijl je vooraf heel hard riep 'generations, generations' is gewoon een klap in het gezicht van je fans. Ik ben serieus heel benieuwd hoe HZD er dan écht in gameplay uit ziet, zowel op PS5 als op PS4.
Maar goed, het blijft Sony/Playstation, die zitten in de luxe positie dat die consoles toch wel als warme broodjes gaan, al hadden ze gisteravond aangekondig dat ie 2x zo duur was, en er geen games bij release waren was het ding nog uitverkocht op de release. Knap hoe ze die positie hebben bemachtigd, maar dit soort geintjes helpen daar niet bij.
[
Voor 18% gewijzigd door
BM op 17-09-2020 07:16
]