Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
/f/image/wb8DtL1zZYwRAFbRufjLMwLT.png?f=fotoalbum_large)
Tijdje terug stond er helemaal geen PS5 meer, daarna alleen met foto en nu zoals hierboven.
[ Voor 10% gewijzigd door Fuwor op 17-09-2020 00:27 ]
is daar nu te pre-orderen maar niet naar nederlandFuwor schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:26:
Er komt bij Amazon.de ook steeds meer info online:
[Afbeelding]
Tijdje terug stond er helemaal geen PS5 meer, daarna alleen met foto en nu zoals hierboven.
Insomniac had ook last van de trage HDD en moest daardoor New York erg beperken. En dan kampt de nieuwe Spiderman met exact hetzelfde probleem... en de game waar ik het meest hyped voor was (HZD) wordt ook nog ontwikkeld voor een 7 jaar oude console die bij release al niet krachtig was
Nee, de slechte communicatie en dan ook nog dit soort onzin... Erg jammer van Sony wederom.
bram1984 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:20:
Demon's Souls trailer is trouwens weer offline. Geen idee wat dat betekent. Foutje?
https://kotaku.com/demons...med-exclusive-1845082896/Following the original publication of this story, Sony has told Kotaku that the trailer claiming Demon’s Souls would be coming to PC and “other consoles” was a mistake. The rep attributed the incorrect information to “human error.” Demon’s Souls will be exclusive to the PlayStation 5.
Kan je bestellen? Dit artikel kan helaas niet worden verzonden naar het geselecteerde adres.G4mert schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:38:
Pre orders zijn live op amazon.de
(Woon in België)
werkt hier ook niet...verzenden naar nederlandAnton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:40:
[...]
Kan je bestellen? Dit artikel kan helaas niet worden verzonden naar het geselecteerde adres.
(Woon in België)
Stuur dan ook even de linkFuwor schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:26:
Er komt bij Amazon.de ook steeds meer info online:
[Afbeelding]
https://www.amazon.de/-/n...61bba3a0a7&language=nl_NL
Nu ook te bestellen met NL-adres. Wel €521,25 vanwege BTW-correctie.
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 17-09-2020 02:55 ]
Ook zonder exclusives vind ik een console vaak leuk om op te gamen. Dus nog steeds een vreemde aanname.
Top! Hoef hierdoor ook niet na te denken welke editie ik moet halen. DE was niet beschikbaar.NotSoSteady schreef op donderdag 17 september 2020 @ 02:54:
[...]
Edit: nu ook DE beschikbaar. Binnenkort maar even nadenken welke versie ik wil.
[ Voor 7% gewijzigd door xminator op 17-09-2020 03:26 ]
Of het waard is hangt heel erg af van de persoon zelf. Zij zijn niet de doelgroep. Ik ken ook wel vrienden die het wel prima vinden met PC ports of het niet erg vinden dat sommige games mogelijk nooit naar PC komen of jaren later. Zij maken zich daar niet druk om, omdat ze niet zo bekend zijn met de exclusive games of gewoon simpelweg weinig interesse hebben daarin. Verder vinden ze PC gaming gewoon fijner en vinden ze 400 of 500 voor een console gewoon veel geld.LikeAKing schreef op donderdag 17 september 2020 @ 03:09:
Over het Demon Souls incidentje: ik heb nu een boel kennissen/kameraden die claimen dat de PS5 het niet waard is, omdat alle console exclusives naar de PC komen. Toevallig kwam HZD naar de PC met matige optimalisatie, dus ik vind het wel grappig hoe optimistisch ze daarover zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat we kunnen verwachten dat een boel games gewoon exclusive blijven, denken jullie niet? Sony heeft een groter track record met exclusives dan dat ze een track record hebben met multiplat ports voor hun IP.
Ook zonder exclusives vind ik een console vaak leuk om op te gamen. Dus nog steeds een vreemde aanname.
Dat begrijp ik best weet je, ieder z'n eigen ding. Ik had wel genoten van veel goede exclusive games op de PS4 en voor mij was de console zeker waard. En zo schat ik dus in dat de PS5 opnieuw type games zal bevatten die het opnieuw waard maakt voor mij. Of de games wel of niet naar PC uitkomen hoef ik me dan niet eens druk over te maken.
Wat ik zal doen is gewoon niet eens ingaan op je kameraden of kenissen. Ga zeker niet anderen proberen te overtuigen om het te kopen. Laat ze zelf bepalen. Zo ben je ook achteraf gewoon niet verantwoordelijk voor hun tegenvallers. Zolang jij zelf maar weet wat je koopt en plezier eruit kan halen is het dik prima
Held! BesteldNotSoSteady schreef op donderdag 17 september 2020 @ 02:54:
[...]
Wordt dus gewoon rond release binnen, werd gelukkig wakker nu omdat ik moest plassen dacht toch nog maar even tweakers checken haha is het waard geweest!
Voor de digital editie gegaan gebruik op mijn huidige ps5 nooit discs dus was een no brainer.
[ Voor 17% gewijzigd door Stylze op 17-09-2020 04:24 ]
Playstation 5
Haha, ik heb hier precies hetzelfde. Huilen, verschonen, toch even checken of de PS5 te pre-orderen is, hebbes!Emielioo schreef op donderdag 17 september 2020 @ 04:36:
Ook besteld bij Amazon. Zo fijn een pasgeboren baby die je wakker maakt om een pre order uhhhh luier te verschonen.
Playstation 5
Zover ik weet schrijven ze af bij verzending.Stylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 04:50:
Wordt dan pas bij levering afgeschreven van creditcard bij Amazon? Is verder niks op mijn creditcard gebeurd namelijk
Net 2 minuten wakker, en hem gelijk ook besteld. Gewoon gelijk betaald - dat durf ik wel aan daar
Thanks! Ook besteld. Kan natuurlijk altijd nog annuleren als bijv AmazonNL of Bol.com de voorkeur krijgt.NotSoSteady schreef op donderdag 17 september 2020 @ 02:54:
[...]
Inderdaad handig zo’n baby
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Digital wel.Amaze86 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 05:27:
en niet meer beschikbaar.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ben zelf ook niet helemaal weggeblazen als je ziet dat nieuwe spiderman,horizon gewoon op ps4 uitkomen.
Maarja is nieuwe hardware en wil wel een nieuwe console.
Erg mooie prijs voor de nieuwe ps5 headset,benieuwd hoelang de batterij meegaat.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Yup, ik vind het ronduit belachelijk dit moet ik zeggen. En ja, het lijkt inderdaad of ze dit recent pas hebben besloten.Anton.net schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:42:
[...]
Nu moeten we ook wel consequent blijven he. Sony verkoopt al maanden het verhaal van een 'generational leap', 'from one generation to the other'. Er wordt al maanden gelachen met het feit dat Xbox de One generatie blijft ondersteunen, en PS bleef er op hameren dat zij dat niet zouden doen.
En nu moeten we via omwegen vernemen dat de grote PS5 games bijna allemaal naar ps4 en/of pc komen.
Nu ga ik me gelijk afvragen welke andere first party titels Cross gen gaan worden...
Meer will niet zeggen alle games. Daarnaast is het tot nu toe alleen gebeurd jaren na originele release..XWB schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:42:
[...]
Sony heeft in elk geval aangegeven meer console exclusives naar de PC te willen brengen.
Dat was een foutje, komt zelfs niet naar pc. Is ook reden waarom de trailer weggehaald is...Raem schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:19:
[Afbeelding]
Demon's Souls is een timed exclusive. Wist niet of dat al bekend was.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Trailer is inmiddels terug en idd zonder de melding dus gewoon PS5 exclusive.Aenea schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:39:
[...]
Dat was een foutje, komt zelfs niet naar pc. Is ook reden waarom de trailer weggehaald is...
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Als je het zo bekijkt, ben je met een PC het beste uit, je kan dan games van Microsoft en Sony spelen. Ik denk alleen dat ze de console versie van first party games eerder zullen releasen.Aenea schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:37:
[...]
Yup, ik vind het ronduit belachelijk dit kort ik zeggen. En ja, het lijkt inderdaad of ze dit recent pas hebben besloten.
Nu ga ik me gelijk afvragen welke andere first party titels Cross gen gaan worden...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-09-2020 06:57 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nou ga niet jaren zitten wachten tot de Sony exclusives geport worden EN dan moet je nog afvragen of het wel gebeurd.Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:45:
[...]
Als je het zo bekijkt, ben je met een PC het beste uit, je kannibaal games van Microsoft en Sony spelen. Ik denk alleen dat ze de console versie van first party games eerder zullen releasen.
Uncharted al op pc? TLOU? etc.
Denk sony alleen sommige maar zal doen...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Volgens mij is het hier ook al gebeurd. Er was even iets zichtbaar op Amazon NL en weg. Duitsland idem, via zoeken niet te vinden maar wel uitverkocht inmiddels.G4mert schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:47:
Wat een zooitje met de pre orders over de hele wereld. Amazon .com was uitverkocht voordat de product page live was. Omdat iemand een backdoor affiliate link had gedeeld op twitter die de console direct in je mandje stopte. Hopelijk in NL minder gekte
Nu duidelijk is dat er voor mij bij de launch echt geen enkel spel komt dat meerwaarde biedt op een PS5 en alles duurder wordt ga ik maar een paar maanden wachten.
Ging me te ver als Bol etc zelfs nog niet eens begonnen zijn.
Is dat dezelfde ‘fout’ met betrekking tot Spider-Man en Horizon die puur PS5 exclusive waren? Zou de nieuwe GOW wel PS5 exclusief zijn?Aenea schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:39:
[...]
Dat was een foutje, komt zelfs niet naar pc. Is ook reden waarom de trailer weggehaald is...
Samenvatting:
Ik vond het gisteren een zéér matige presentatie van Sony. Het enige wat mee viel was de prijs voor de DE. Grotendeels dezelfde games als de vorige presentatie. Zelfs games zagen er niet next-gen uit op nota bene 30 fps! Is de target bij de PS5 nou 30 fps met een performance boost naar 60 fps? Ik had in ieder geval wel een sprong verwacht in de fps voor 4k met de hardware die ze zouden moeten hebben. Als je nu met de PS4 Pro hebt kan je het in ieder geval nog paar jaartje meedraaien.
Wel leuk dat er een PS Plus collection komt maar jammer dat de fijne details niet weten.
Het is wachten op de filmpjes met deze meneer:
Ja ik denk dat ik ook maar even wat langer met mijn Pro doe... Sony heeft ons toch een aantal dikke vette leugens verkocht laatste tijd.Phusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:50:
[...]
Volgens mij is het hier ook al gebeurd. Er was even iets zichtbaar op Amazon NL en weg. Duitsland idem, via zoeken niet te vinden maar wel uitverkocht inmiddels.
Nu duidelijk is dat er voor mij bij de launch echt geen enkel spel komt dat meerwaarde biedt op een PS5 en alles duurder wordt ga ik maar een paar maanden wachten.
Ik heb de presentatie gisteren niet gekeken, later maar eens doen. Maar wel snel wat nieuws berichten gelezen.
Edit: het had gisteren gewoon een inkoppertje moeten zijn, maar ik lees in dit topic een elders best veel teleurstelling.
[ Voor 8% gewijzigd door Dalim op 17-09-2020 06:58 ]
Same here. Twijfelde nog even maar vind het onzinnig om 21,55 euro extra te betalen. Gewoon winkels als Bol, Mediamarkt en Wehkamp goed in de gaten houden vandaag.Katmi schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:52:
Ik had hem in de winkelmand op amazon om 4u maar terug verwijderd, hoewel het een console is en die overal in EU 499 kost vond Amazon het blijkbaar nog steeds nodig om de Duitse BTW om te zetten zoals met andere producten waardoor die in de winkelmand dus 522 was ipv 499.
Ging me te ver als Bol etc zelfs nog niet eens begonnen zijn.
Ik twijfelde nog om ze beiden tegelijk te halen maar wil eerst duidelijkheid over GT7 maar omdat ze daar nog niets over gezegd hebben zal dat geen launchgame zijn vermoed ik. HZD komt sowieso pas in het voorjaar. Ik kan nog even verder sparen nu want wat er als launchgames aangekondigd hebben is voor mij niet echt indrukwekkend te noemen.Dalim schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:55:
[...]
Ja ik denk dat ik ook maar even wat langer met mijn Pro doe... Sony heeft ons toch een aantal dikke vette leugens verkocht laatste tijd.
Ik heb de presentatie gisteren niet gekeken, later maar eens doen. Maar wel snel wat nieuws berichten gelezen.
Edit: het had gisteren gewoon een inkoppertje moeten zijn, maar ik lees in dit topic een elders best veel teleurstelling.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Net te laat wakker, maar wat zijn de US verhalen ? Alleen bij Amazon te bestellen? Geldt dat dan ook voor ons?joffrey19 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:54:
Heb de digital edition bij Amazon besteld. Maar wat een fuck up van Sony dit zeg. Zeker als je de US verhalen leest.
Ik snap de echte die hards wel die meteen op die koop knop drukken. Vroeger was ik zelf ook zo en kocht ik elke, letterlijk elke, console blindelings op de launch dag.
Dit keer is de eerste generatie dat ik ga afwachten. Laat ze eerst maar komen met die echte next gen titels. Dat duurt nog minimaal 3 maanden maar eerder een half jaar denk ik.
Vond het opzich een oke show, maar eigenlijk niks gezien waardoor ik weggeblazen werd.
Spiderman gameplay zag er prima uit, maar genoeg onderdelen die niet volledig next-gen ogen. Imho werd duidelijk dat het in de basis geen nieuwe game is.
Final Fantasy, mweh, dat vond ik een matigere opener, hele matige graphics.
Hogwarts Legacy zag er tof uit, imho een betere showcase dan wat ervoor getoond werd.
Demons Souls zag er grafisch prima uit, maar daar mogen ze nog heel nodig naar de animaties gaan kijken, die waren gewoon slecht. Prima dat het een remake is, maar dit kon echt beter.
PS Plus Collection: goh, waar zouden ze die inspiratie vandaan gehaald hebben
Prijs, zoals verwacht eigenlijk wel. Ze matchen de concurrent. Met 399 voor de DE hebben een hele goeie prijs te pakken. Dat is gewoon een hele goeie deal voor wat je krijgt.
Enige wat wel heel erg jammer is, WTF Sony is er met je communicatie aan de hand. Achteraf bekend maken dat praktisch alle grote releases waar je nu wat van hebt laten zien ook naar de PS4 komen, terwijl je vooraf heel hard riep 'generations, generations' is gewoon een klap in het gezicht van je fans. Ik ben serieus heel benieuwd hoe HZD er dan écht in gameplay uit ziet, zowel op PS5 als op PS4.
Maar goed, het blijft Sony/Playstation, die zitten in de luxe positie dat die consoles toch wel als warme broodjes gaan, al hadden ze gisteravond aangekondig dat ie 2x zo duur was, en er geen games bij release waren was het ding nog uitverkocht op de release. Knap hoe ze die positie hebben bemachtigd, maar dit soort geintjes helpen daar niet bij.
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 17-09-2020 07:16 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik ook weer een vannacht nog even via amazon.de een bestelling geplaatst...kort nachtje ff.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hecht niet teveel waarde aan wat je zag op de livestream. Die was weer als 'vanouds' 1080p/30 fps op een lage bitrate. Ik neem aan dat alles inmiddels ook op hoge kwaliteit op YouTube beschikbaar is.RRCreations schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:54:
[...]
Is dat dezelfde ‘fout’ met betrekking tot Spider-Man en Horizon die puur PS5 exclusive waren? Zou de nieuwe GOW wel PS5 exclusief zijn?
Samenvatting:
Ik vond het gisteren een zéér matige presentatie van Sony. Het enige wat mee viel was de prijs voor de DE. Grotendeels dezelfde games als de vorige presentatie. Zelfs games zagen er niet next-gen uit op nota bene 30 fps! Is de target bij de PS5 nou 30 fps met een performance boost naar 60 fps? Ik had in ieder geval wel een sprong verwacht in de fps voor 4k met de hardware die ze zouden moeten hebben. Als je nu met de PS4 Pro hebt kan je het in ieder geval nog paar jaartje meedraaien.
Wel leuk dat er een PS Plus collection komt maar jammer dat de fijne details niet weten.
Wat betreft die Playstation Plus collection. Dat is enkel interessant voor mensen die nieuw instappen en de DE edition kopen. De rest heeft deze games allang met PS+ gekregen of kan ze gebruikt voor een prikkie kopen en daarna weer doorverkopen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Schiet eens op met die pre-orders
Het spel dat het me meest verrast was dat Harry Potter spel, zag er heel sfeervol uit!
[ Voor 16% gewijzigd door Cowboy_Henk op 17-09-2020 07:22 ]
Daar twijfelde ik ook over maar Gamemania heeft zoveel preorders dat het maar via marktplaats probeer.Cowboy_Henk schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:21:
Mooi, prijzen had ik zo wel verwacht. Ik ben er klaar voor. Vorige week nog mijn Ps4 pro aan Gamemania verkocht voor 250 euro en de Ps4 games die ik nog wou spelen zoals Days Gone, Detroit komen gratis naar PS plus op de PS5
Het spel dat het me meest verrast was dat Harry Potter spel, zag er heel sfeervol uit!
En dan koop je de console voor dezelfde prijs een paar maanden later? Wat ben je er dan mee opgeschoten?Phusebox schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:04:
Ik blijf bij mijn gevoel dat deze launches van beide kampen gewoon gerushed zijn. Het zijn echt de slechtste nieuwe console launches ooit. Bij de PS3 was het de prijs van de console, hier het gebrek aan games.
Ik snap de echte die hards wel die meteen op die koop knop drukken. Vroeger was ik zelf ook zo en kocht ik elke, letterlijk elke, console blindelings op de launch dag.
Dit keer is de eerste generatie dat ik ga afwachten. Laat ze eerst maar komen met die echte next gen titels. Dat duurt nog minimaal 3 maanden maar eerder een half jaar denk ik.
Dat ie niet een half jaar ligt te verstoffen? Ik wacht ook gewoon even.giantgiantus schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:27:
[...]
En dan koop je de console voor dezelfde prijs een paar maanden later? Wat ben je er dan mee opgeschoten?
Dat het duidelijker is welke games wanneer komen, hoe de digitale games prijzen zich ontwikkelen, hoe goed die nieuwe controller echt is, wat nu de grafische verschillen zijn bij de cross-gen releases, hoeveel herrie het ding maakt etc.giantgiantus schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:27:
[...]
En dan koop je de console voor dezelfde prijs een paar maanden later? Wat ben je er dan mee opgeschoten?
Dat je de release gekte ontloopt. Dat je tegen die tijd rustig hebt kunnen kiezen tussen disk of DE. Dat kinderziektes verholpen zijn. Dat je ook echt wat games te spelen hebt. Etc.giantgiantus schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:27:
[...]
Speel je PS4 games en verkoop je je PS4 nu voor een hoger bedrag. Wachten helpt financieel niet echt.Starbucks schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:30:
Beetje zonde om de PS5 niet te gebruiken terwijl de garantie wel afloopt. Zou ook gewoon wachten met de aanschaf als er bij de launch niks bij zit voor je.
Ben wel nieuwsgierig naar Destruction All-Stars, hoop dat we daar de komende weken meer van te zien krijgen, de track record van Lucid Games is niet echt indrukwekkend. Maar Astrobot, Demon's Souls, Spider-man en Sackboy lijken me allen wel leuk om de generatie mee af te trappen.
Wow dat is wel even een dingetje, vooral van Horizon had ik het niet verwacht. Dat betekent waarschijnlijk dat de SSD niet in de gameplay wordt benut (ze hadden het over vliegen in Horizon wat alleen kon met een snelle SSD).
Die PS Plus collectie is wel een goede zet, erg aantrekkelijk voor mensen die nu instappen op PS.
Aangezien de games duurder worden overweeg ik om een USA account te gaan gebruiken, iemand hier ervaring mee?
[ Voor 32% gewijzigd door NotSoSteady op 17-09-2020 07:40 ]
incoming: ps5 disk versie,ps5 headset,extra controller,remote,demons souls en spiderman,cod komt er ook bij.
En volgend jaar zien we het wel weer.
Je kon in WoW 10 jaar geleden al vliegen zonder SSD. Dan moet dat nu ook wel kunnen zonder SSD.disguisedpotato schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:37:
“Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Sackboy A Big Adventure, and Horizon Forbidden West will also launch on PS4.”
Wow dat is wel even een dingetje, vooral van Horizon had ik het niet verwacht. Dat betekent waarschijnlijk dat de SSD niet in de gameplay wordt benut (ze hadden het over vliegen in Horizon wat alleen kon met een snelle SSD).
Die PS Plus collectie is wel een goede zet, erg aantrekkelijk voor mensen die nu instappen op PS.
Aangezien de games duurder worden overweeg ik om een USA account te gaan gebruiken, iemand hier ervaring mee?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dan is er tenminste iets tofs op te spelen, hoop ik maar....giantgiantus schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:27:
[...]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Het gaat er om hoe snel je kan vliegen en hoe gedetailleerd de wereld isLekker Ventje schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:39:
[...]
Je kon in WoW 10 jaar geleden al vliegen zonder SSD. Dan moet dat nu ook wel kunnen zonder SSD.
In de stream van gisteren is daar inderdaad wederom niets over gemeld. Lijkt erop dat uitgevers dat helemaal zelf mogen bepalen en dat huidige 1st party games geen upgrade krijgen.Dalim schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:43:
Is er trouwens wat bekend gemaakt over next gen upgrades van PS4 games? Is lees er iig niks over terug.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Same here. PS4 Launch vond ik trouwens ook wel leuk met Killzone. En voor de PS3 kan ik me resistance nog herinneren als launch game, maar dit is voor mij wel de beste day one line up tot nu toe. Las alleen net pas dat R&C niet op launch day uitkomt. Maar hopelijk nog net voor kerstkazuka schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:33:
Nette 1st party launch line-up moet ik zeggen! Zeker in deze tijden met de nodige delays en zeker als je het vergelijkt met de launch van de PS4. Dat was destijds enkel Knack en Killzone: Shadowfall.
Ben wel nieuwsgierig naar Destruction All-Stars, hoop dat we daar de komende weken meer van te zien krijgen, de track record van Lucid Games is niet echt indrukwekkend. Maar Astrobot, Demon's Souls, Spider-man en Sackboy lijken me allen wel leuk om de generatie mee af te trappen.
En wanneer gaan we nou is de UI zien?
Desalniettemin erg blij met mijn pre order bij Amazon en kan sowieso niet wachten tot het zover is:)
Playstation 5
Ja, dit vat het voor mij ook samen.On_E schreef op donderdag 17 september 2020 @ 06:42:
Op Hogwarts Legacy na een tegenvallende presentatie. Nog altijd nul redenen om in november een nextgen console te halen voor mij.
De nieuwe Harry Potter game was voor mij de verrassing van de avond. Later hier lezen dat Horizon ook naar de PS4 komt maakt dat ik denk: ik houd mijn PS4 pro nog maar even aan. Want eerlijk is eerlijk naast de nieuwe God of War is dat voor mij de game op de PS4 geweest om daadwerkelijk een console voor in huis te halen.
Kan ik bij de release van God of War in 2022 oid vast ook wel een zwarte PS5 pro editie wss oppikken
Horizon komt ook echt naar PS4Joosie200 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:53:
[...]
Ja, dit vat het voor mij ook samen.
De nieuwe Harry Potter game was voor mij de verrassing van de avond. Later hier lezen dat Horizon ook naar de PS4 komt maakt dat ik denk: ik houd mijn PS4 pro nog maar even aan. Want eerlijk is eerlijk naast de nieuwe God of War is dat voor mij de game op de PS4 geweest om daadwerkelijk een console voor in huis te halen.
Kan ik bij de release van God of War in 2022 oid vast ook wel een zwarte PS5 pro editie wss oppikken
GoW: Ragnarök komt in 2021Joosie200 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:53:
[...]
Ja, dit vat het voor mij ook samen.
Jullie willen toch niet echt 5 minuten laadschermem gaan houden terwijl je in november games in een paar seconde kan gaan laden op de next gen consoles:)
Playstation 5
Ah oké, maar goed evt delay mee rekening houden anders? Maar goed ik haalde ook pas een PS4 pro bij de komst van Horizon. Kan niet zeggen dat ik tot die release nu iets gemist heb. Want wat ik gemist had kon ik meteen goedkoop inhalen.yinx84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:56:
[...]
GoW: Ragnarök komt in 2021Zal wel laat in het jaar worden en uitstel zou me ook niet verbazen... maar hij staat voor volgend jaar!
- FFXVI was grafisch niet bijzonder en lijkt helaas verder in de richting van FFXV op te gaan (emo boy-band, combat style).
- Harry Potter zag er vet uit, hier ben ik heel benieuwd naar.
- Demon souls zag er goed uit, maarja ik ben geen Souls fan dusja
- Ratchet de enige PS exclusive voor dit jaar waar ik naar uit keek, helemaal nu bekend is dat er een 60fps optie is, is blijkbaar geen launch titel?
- Nog geen info over bestaande (first-party) PS4 games en de upgrades die zij krijgen
- Geen open communicatie (De PS4 versies van PS5 exclusives zijn echt niet pas afgelopen maand bedacht en goedgekeurd)
- GoW doet mij niks sinds de PS4 reboot, enkel een logo teaser wat dan uiteraard niks voor mij doet.
Qua pre-order weet ik het nog zo goed. Op dit moment heb ik geen reden om een PS5 op launch te hebben en aan de andere kant kriebelt de "new tech" kant van mij. Waarschijnlijk ga ik vandaag nog wel proberen een bestelling te plaatsen (dus big corporation don't care wat ik denk) maar zal ik het denk ik niet erg vinden als ik ditmaal geen launch console weet te bemachtigen. Lastig.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Denk dat die dan toch ook wel upgrade zullen krijgen? Maar hebben ze niet gemeld nog hemxmemx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:07:
demon souls is reden genoeg om hem te preorderen + het feit dat je ps4 exclusives gratis kan dowloaden voor ps5
Playstation 5
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden