Ja, wel een beetje een domper. Het is toch wat leuker als je het gevoel krijgt dat ze echt alles uit je nieuwe console trekken.Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:41:
[...]
Ho even. Guerilla heeft in interviews gezegd dat ze bijvoorbeeld het idee hadden dat Aloy kon vliegen op een Stormbird, maar dat dit door de HDD niet mogelijk was omdat assets te langzaam geladen werden. Er waren dus beperkingen in het gamedesign door de hardware. Als we dat soort dingen dus nu weer niet gaan zien, dan komt dat dus door de PS4. Maar goed, laten we vooral even afwachten wat de verschillen zijn.
Het is al met al gewoon een beetje teleurstellend (maar ook weer begrijpelijk met 10 miljoen PS4's) na de "we believe in generations" uitspraken van Jim Ryan.
Ik ga bijna denken dat ze dit de afgelopen 2 maanden ineens beslist hebben of zo.
Maar goed, het geld staat al tijden apart, dus ik ga hem sowieso pre-orderen met R&C, Spiderman MM en Cyberpunk (via backwards compat denk ik?). En ik heb nu ook geen PS Pro, dus het is een mooie sprong voor mij.

:strip_exif()/f/image/SEG4ZORIjsy6dyqcRtekPQjv.jpg?f=fotoalbum_large)