• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05-2025
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:41:
[...]

Ho even. Guerilla heeft in interviews gezegd dat ze bijvoorbeeld het idee hadden dat Aloy kon vliegen op een Stormbird, maar dat dit door de HDD niet mogelijk was omdat assets te langzaam geladen werden. Er waren dus beperkingen in het gamedesign door de hardware. Als we dat soort dingen dus nu weer niet gaan zien, dan komt dat dus door de PS4. Maar goed, laten we vooral even afwachten wat de verschillen zijn.

Het is al met al gewoon een beetje teleurstellend (maar ook weer begrijpelijk met 10 miljoen PS4's) na de "we believe in generations" uitspraken van Jim Ryan.

Ik ga bijna denken dat ze dit de afgelopen 2 maanden ineens beslist hebben of zo.
Ja, wel een beetje een domper. Het is toch wat leuker als je het gevoel krijgt dat ze echt alles uit je nieuwe console trekken.
Maar goed, het geld staat al tijden apart, dus ik ga hem sowieso pre-orderen met R&C, Spiderman MM en Cyberpunk (via backwards compat denk ik?). En ik heb nu ook geen PS Pro, dus het is een mooie sprong voor mij.
Geronimous schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:44:
Pre-order MediaMarkt Duitsland is volle mep betalen al :/
Ja dat zal bij cool blue, Amazon en bol niet anders zijn neem ik aan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:51

JSchut

.....

Geronimous schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:44:
Pre-order MediaMarkt Duitsland is volle mep betalen al :/
Ben bang dat dit bij bol.com ook zo gaat zijn. Iig voor de disc versie. Volgens mij is de grens 400 euro. Dus misschien dat de DE wel lukt met achteraf betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 16-09-2020 23:45 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:59
Anton.net schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:42:
[...]

Nu moeten we ook wel consequent blijven he. Sony verkoopt al maanden het verhaal van een 'generational leap', 'from one generation to the other'. Er wordt al maanden gelachen met het feit dat Xbox de One generatie blijft ondersteunen, en PS bleef er op hameren dat zij dat niet zouden doen.
En nu moeten we via omwegen vernemen dat de grote PS5 games bijna allemaal naar ps4 en/of pc komen.
Ja, dit valt wel tegen hoor. Dit gaat er dus toe leiden dat bepaalde dingen niet meer in de games zitten omdat de PS4 dat niet trekt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:20
Kan je de dualshock 4 op de ps5 gebruiken eigenlijk? Zowel voor ps4 als ps5 games? ergens iets hierover bevestigd?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afmetingen en gewicht van beide consoles:

PS5: 390mm×104mm×260mm
PS5 DE: 390mm×92mm×260mm
PS5:4.5kg
PS5DE: 3.9kg

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
BigF25 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:45:
Kan je de dualshock 4 op de ps5 gebruiken eigenlijk? Zowel voor ps4 als ps5 games? ergens iets hierover bevestigd?
Alleen voor PS4 games.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Kan wel maar alleen met PS4 games, niet met PS5 games.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:52

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
XWB schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:42:
[...]

Sony heeft in elk geval aangegeven meer console exclusives naar de PC te willen brengen.
Maar niet tegelijkertijd, games zullen pas na een tijd, of x aantal jaar, naar de PC komen.

Maar goed voor 400 of 500 euro bouw je geen gamepc. En qua spelen geef ik de voorkeur aan een console (tv, bank controller)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• nioz
  • Laatst online: 01-05-2025
[...]

Nu moeten we ook wel consequent blijven he. Sony verkoopt al maanden het verhaal van een 'generational leap', 'from one generation to the other'. Er wordt al maanden gelachen met het feit dat Xbox de One generatie blijft ondersteunen, en PS bleef er op hameren dat zij dat niet zouden doen.
En nu moeten we via omwegen vernemen dat de grote PS5 games bijna allemaal naar ps4 en/of pc komen.
Wie is die 'we' waar je het over hebt ? De gamer hive mind? :)
Verschillende mensen, verschillende meningen toch? Niet iedereen heeft afgegeven op dat Xbox plan.

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:21
Segafreak83 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:41:
[...]

Het gaat erom dat Sony fel gebrand was / is op generaties. Nieuwe game, heeft SSD/PS5 hardware nodig, anders komt dat niet goed. En nu komen ze daarop terug en kun je de game gewoon op een PS4 of PC spelen..
Een port naar de PC kan spec wise bijna altijd als ze willen, dus dat is niet vreemd. Denk overigens niet dat HZD: Forbidden West de komende 5 jaar naar de PC komt.

Veel mensen zijn nu een beetje boos op zichzelf dat ze in de marketingpraat van Sony zijn getrapt.. Tsja, je kunt een spel altijd op een lager detailniveau/resolutie/framerate spelen. Gewoon 1080p30, met HZD1-level details. Misschien wat hoger op de Pro.

Dat doet niks af aan de next-next treatment die je op de PS5 zult krijgen. HZD2 zal écht niet ineens op 2160p60 gaan draaien op de PS4 Pro...

SolarEdge SE5K-RWB + 17 × AIKO Neostar N-Type type ABC | WeHeat Blackbird P80 | 3 × MHI Diamond 2kW

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:46

ikookhier

>hijdiehieris<

Ps4 controller alleen voor ps4 games

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Verwijderd

Raem schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:45:
[...]

Ja, dit valt wel tegen hoor. Dit gaat er dus toe leiden dat bepaalde dingen niet meer in de games zitten omdat de PS4 dat niet trekt.
tenzij ze die dingen uit de ps4 versie halen. maargoed das een domper voor de ps4 eigenaren

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:20
En de dualsense is wel te gebruiken voor ps4 games?

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Met de prijsverhoging van fysieke PS5 spellen zul je met een digitaal exemplaar nog veel duurder uit zijn. De PS5 digital console zal daardoor vrij snel zijn voordeel verliezen. Tenzij je maar 1 game per jaar koopt.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Geronimous
  • Laatst online: 17-05 17:11
Jumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:42:
In Duitsland gepreorderd, ik kan hem volgende week vrijdag halen: Abholung ab Freitag, 25.09.2020.

En je weet Duitsers maken geen grappen. :)
Ik zag nu net voor het betalen staan: Abholung ab Montag, 30.11.2020

Dus OF de preorders gaan erg rap daar nu al, of ze zijn aan het goochelen met die datums.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Raem schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:45:
[...]

Als ze de games ontwikkelen voor de PS5 en daarna een crippled-version maken voor de PS4 zie ik er niet zoveel problemen in.

-

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:26
Zo te zien blijven we echt met zijn allen op tot middernacht om te kijken of er te bestellen valt (ik doe ook mee) :+

[ Voor 7% gewijzigd door D. Ninjai op 16-09-2020 23:48 ]

• Segafreak83
D. Ninjai schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:47:
Zo te zien blijven we echt met zijn allen op tot middernacht om te kijken of er te bestellen valt :+
Samenhorigheid *;

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-05 15:05
D. Ninjai schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:47:
Zo te zien blijven we echt met zijn allen op tot middernacht om te kijken of er te bestellen valt :+
en waarschijnlijk kan dat niet, maarja dan hebben we het in ieder geval geprobeerd he!

Playstation 5

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Ja maar als er om 00:01 niets staat kijk ik morgenochtend wel weer. :+

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 12:47
Productpagina van de mediamarkt staat op de goede prijs nu, stond net nog 9999,99.

Toch kleine hoop dat er straks wat te bestellen valt

psn: HertogJack

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:49
Ik heb hem bij Media Markt Nederland in mijn mandje voor € 9999.99 en leverdatum 31-12-2020.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
[...]

Wie zegt dat die leap er niet is? Ik verwacht wel degelijk dat Horzion of Spiderman er op de PS4 merkbaar minder uitzien dan op de PS5, ik ben wel benieuwd om beide versies naast elkaar te zien.

Overigens noem ik hun eigen blog niet echt 'omwegen' .

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

H.Boss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:42:
Ik had een tijd geleden al bij Gamemania en MediaMarkt een pre order in de winkel geplaatst.
Van de Media Markt kreeg ik deze week pas na heel wat weken een mail met pre order bevestiging/reservering.
Bij de MediaMarkt reserveren in de winkel kreeg je meteen de bevestiging en zo mee.
Hoezo mail dan? :?

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• HertogJack
Jumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:49:
Ik heb hem bij Media Markt Nederland in mijn mandje voor € 9999.99 en leverdatum 31-12-2020.
Had ik net ook idd

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-04 19:28
Bol.com en coolblue zijn in iedergeval nog in de lucht ondanks alle mensen die als een gek aan het refreshen zijn.

Stadia / PSN : whenheco

Verwijderd

nioz schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:44:
[...]

Ja, wel een beetje een domper. Het is toch wat leuker als je het gevoel krijgt dat ze echt alles uit je nieuwe console trekken.
Maar goed, het geld staat al tijden apart, dus ik ga hem sowieso pre-orderen met R&C, Spiderman MM en Cyberpunk (via backwards compat denk ik?). En ik heb nu ook geen PS Pro, dus het is een mooie sprong voor mij.
Nou dat alles eruit trekken dat duurt altijd tot de laatste 2 jaar van een generatie, dus daar ging ik al niet vanuit, maar misleidend is het wel.

Ja ik haal hem nog steeds day one en ben er niet minder hyped om, dus dat maakt verder ook niet uit. Maar de nasmaak na vanavond is ietwat bitter. Gelukkig zijn er nog zat titels die (hoop ik dan) wel PS5 only zijn zoals Demon's Souls en GoW volgend jaar.

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-04 18:54
Spellen worden ook duurder :
PlayStation 5-games van Sony hebben adviesprijs van 80 euro

https://tweakers.net/nieu...iesprijs-van-80-euro.html

Verwijderd

Riuujin schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:50:

Ja dat zat er ook wel dik in. Verbaast me sowieso dat ze zolang op dezelfde prijs zijn gebleven. Alles wordt overal duurder, behalve games. :)

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-05 19:16

H.Boss

Hugo Boss

Niek_1981 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:49:
[...]

Bij de MediaMarkt reserveren in de winkel kreeg je meteen de bevestiging en zo mee.
Hoezo mail dan? :?
In Eindhoven niet, ze hebben het in het systeem gezet en al mijn gegevens en die gast zei dat hij iedereen gaat nabellen zodra alles bekend is.

En nu heb ik dan ook een bevestiging per mail gehad van de pre order.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Jumpman
Hij is nu €499,99 geworden in de winkelmand, maar kan niet doorklikken.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-05 19:26

ScreamGT

joejoe

Ik ben er door :P

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/V2VpbPS/PS55.png

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:49:
[...]

Wie zegt dat die leap er niet is? Ik verwacht wel degelujk dat Horzion of Spiderman er op de PS4 merkbaar minder uitzien dan op de PS5, ik ben wel benieuwd om beide versies naast elkaar te zien.

Mensen moeten even die in-engine trailer terug kijken :o

Engine kan best heel schaalbaar zijn en zag er op ps4 al goed uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2020 00:00 ]

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012

ikookhier

>hijdiehieris<

BigF25 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:46:
En de dualsense is wel te gebruiken voor ps4 games?
yes

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• HertogJack

Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:51:
[...]

Ja dat zat er ook wel dik in. Verbaast me sowieso dat ze zolang op dezelfde prijs zijn gebleven. Alles wordt overal duurder, behalve games. :)
En de consoles, die zijn zelfs goedkoper geworden :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• dutchgio
  • Niet online
Wel een backorder, 31-12 pas. :+

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:21
Riuujin schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:50:

Ja dan is die disc-editie toch al snel voordeliger. Lagere aanschafprijs en een eventuele verkoopprijs. Die €100 kun je er snel uit hebben.

Ik heb zelf ook nog een heel aantal PS4-games of disc die ik al dan niet met PS5-treatment wel wil kunnen (blijven) spelen, dus die disc is sowieso een "moetje" voor mij.

SolarEdge SE5K-RWB + 17 × AIKO Neostar N-Type type ABC | WeHeat Blackbird P80 | 3 × MHI Diamond 2kW

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Segafreak83 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:41:
[...]

Het gaat erom dat Sony fel gebrand was / is op generaties. Nieuwe game, heeft SSD/PS5 hardware nodig, anders komt dat niet goed. En nu komen ze daarop terug en kun je de game gewoon op een PS4 of PC spelen..
Surprise, je bent in de marketing van Sony getrapt :+

Maar op zich heeft Sony wel een punt: om de game in volle glorie te spelen, heb je gewoon PS5 hardware nodig. Dat het ook op de PS4 werkt gaat dan ten koste van de graphics. Ook de laadtijden van de PS5 zullen veel beter zijn.

March of the Eagles

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:52
Ze hadden die PS5 Digital Edition ook wel €299 kunnen maken met de prijzen van deze games. :9 Vooral voor crossgen titels vind ik het vrij fors, aangezien de engines van tegenwoordig enorm schaalbaar zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door NotSoSteady op 16-09-2020 23:55 ]

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:54
nioz schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:41:
[...]

3. Mensen die geen zin in schijfjes hebben. En ik koop niet alles day one, want ik kan toch niet alles tegelijk spelen. Dus sommige spellen pick ik gewoon later op in de sale. Ik vind het ook wel fijn om mijn hele game library op 1 plek te hebben (genoeg spellen zonder fysieke release tenslotte). Oftewel, ik ga mooi voor de DE, is voor mij 100 euro goedkoper, want ik ging toch al download only.
ik Ben de schijfjes ook zat en zou wat graag volledig digitaal willen gaan. Maar ik blijf een Nederlander en wil geen dief van mijn eigen portemonnee zijn.

• Jumpman
NotSoSteady schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:55:
Ze hadden die PS5 Digital Edition ook wel €299 kunnen maken met de prijzen van deze games. :9
Daarom ga ik voor de Disc Edition. Lekker de Single Player games oppikken voor 25% van de prijs.

• Segafreak83
XWB schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:54:
[...]

[...]

Surprise, je bent in de marketing van Sony getrapt :+

Maar op zich heeft Sony wel een punt: om de game in volle glorie te spelen, heb je gewoon PS5 hardware nodig. Dat het ook op de PS4 werkt gaat dan ten koste van de graphics. Ook de laadtijden van de PS5 zullen veel beter zijn.
Helemaal niet, gewoon de boel bedriegen heet dat.

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Voor de 3e keer: Feedback op individuele moderaties mogen naar de betreffende mod toe via een DM, reageren op moderatie in het topic is ongewenst.

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 16-09-2020 23:59 ]

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-04 18:54
die mediamarkt site doet ook een beetje vreemd, bestel knop verdwijnt steeds bij refresh met melding "Nog niet leverbaar" maar als je snel genoeg bent en er op klikt dan komt hij wel in je winkelwagen

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
playstation 5 zat al maanden in mijn mandje bij de mediamarkt...wel opvallend dat ze de prijs nu aangepast hebben.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Uiteraard kan je altijd grafische/simulatie settings omlaag schalen zodat het op een aardappel draait maar het strookt niet met de nadruk die Sony tot nu toe legde op de SSD waarmee nieuwe werelden en ideeën mogelijk gemaakt worden. Game design elementen die absoluut niet mogelijk zijn zonder de custom SSD. Om nu stilletjes bekend te maken dat een redelijk aantal van je grote first party titels ineens wel naar current-gen hardware met een trage HDD geport worden.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-04 19:52
Riuujin schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:56:
die mediamarkt site doet ook een beetje vreemd, bestel knop verdwijnt steeds bij refresh met melding "Nog niet leverbaar" maar als je snel genoeg bent en er op klikt dan komt hij wel in je winkelwagen
Is al maanden zo

• HertogJack
Klopt heb doorgedrukt maar daadwerkelijk bestelling plaatsen gaat niet.

• Jumpman
HertogJack schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:57:
[...]

Klopt heb doorgedrukt maar daadwerkelijk bestelling plaatsen gaat niet.
Klopt, maar de code is vanavond wel veranderd, dus ze zijn er wel mee bezig.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:38
Chaoss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:49:
[...]
Wie zegt dat die leap er niet is? Ik verwacht wel degelijk dat Horzion of Spiderman er op de PS4 merkbaar minder uitzien dan op de PS5, ik ben wel benieuwd om beide versies naast elkaar te zien.

Gaat er mij niet per se om of de leap er nu wel of niet is. Het gaat er om dat ze al maanden een verhaal verkopen wat gewoon niet waar blijkt te zijn.

• Stylze
denk wel dat mediamarkt ook nog online orders gaan doen aangezien ze met die prijzen op site bezig zijn

Playstation 5

• HertogJack
Jumpman schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:58:
[...]

Klopt, maar de code is vanavond wel veranderd, dus ze zijn er wel mee bezig.
Nog 1 min en we weten het

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:04
Zou wat zijn als ze echt om 12 open gaan.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Jumpman
Als ik een epische trailer mocht kiezen van de afgelopen jaren, dan is het toch wel die van Battlefield 1. Na het zien van die trailer was ik echt hyped. Ook niet teleurgesteld toen ik het speelde.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Michel242186 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:56:
playstation 5 zat al maanden in mijn mandje bij de mediamarkt...wel opvallend dat ze de prijs nu aangepast hebben.
Nee ze weten de prijs nu pas :P

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:45:
[...]

Ja dat zal bij cool blue, Amazon en bol niet anders zijn neem ik aan.
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/b8/cd/16/b8cd163e9b94d65e2c0f2df1957abe50.gif

• dutchgio
  • Niet online
https://www.mediamarkt.nl...ation-5.html?ga_query=Ps5

Deze lijkt klaar om te lanceren, laatste update 23:00.

• HertogJack
Gebeurd niks zoals verwacht.. jammer

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

H.Boss schreef op woensdag 16 september 2020 @ 23:51:
[...]

In Eindhoven niet, ze hebben het in het systeem gezet en al mijn gegevens en die gast zei dat hij iedereen gaat nabellen zodra alles bekend is.

En nu heb ik dan ook een bevestiging per mail gehad van de pre order.
Dan werkt MediaMarkt Eindhoven (Ekkersrijt) toch net weer even iets anders merk ik wel.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• NotSoSteady
Gewoon op escape drukken om het script te stoppen.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:59
Demon's Souls trailer is offline gehaald. Denk dat de "console time exclusive" melding toch een fout was.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
Helaas! Off to bed. Tot morgen allemaal.

• Segafreak83
HertogJack schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:00:
Gebeurd niks zoals verwacht.. jammer
Bedtijd 8)

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-05 12:48
Jammer dit .... juist voor ons wakker blijvers had het mooi geweest om een pre order te doen

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Michel242186
hoe kan ik nu gaan slapen...hehe

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:26
Ik wacht nog even tot 00:05. Ze zijn gewoon aan het trollen.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Alcohol doet wonderen

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben.
AI: Voor als je te dom bent om zelf na te denken

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Vinje het gek als iedereen als een malle gaat f5'en straks gaat de boel nog plat.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Op amazon.de verschijnt nu ook een logo, wat te doen nog even wachten of slapen.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-04 19:52
Tot morgenochtend vroeg!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-04 19:28
Mss toch even wachten totdat morgen de marketing mensen van de webshops starten aan hun werkdag :)

Stadia / PSN : whenheco

• zwembroek
Was te mooi ...nu morgen wakker worden en er achter komen dat de pre orders vannacht zijn opengegaan.

• dutchgio
  • Niet online
Nog een teleurstelling, na de presentatie ook nog geen preorder. :(

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:03:
Was te mooi ...nu morgen wakker worden en er achter komen dat de pre orders vannacht zijn opengegaan.
Nou ik geloof niet dat alles meteen uitverkocht is.

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Ineens morgen om 06:00 open en dan kijk ik later dit topic terug en dan is alles om 08:00 al weg 8)7

• zwembroek
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:03:
[...]

Nou ik geloof niet dat alles meteen uitverkocht is.
nee vast niet

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:21
joffrey19 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:02:
Op amazon.de verschijnt nu ook een logo, wat te doen nog even wachten of slapen.
Waar?

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-05 19:16

H.Boss

Hugo Boss

Niek_1981 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:01:
[...]

Dan werkt MediaMarkt Eindhoven (Ekkersrijt) toch net weer even iets anders merk ik wel.
Ja dit was bij de MediaMarkt in het centrum.

Heb ook bij Gamemania een pre order geplaatst en die gaan vanaf morgen iedereen nabellen.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-01 18:34
De PS5 bij Mediamarkt staat bij mij nu op 499,99.

Verwijderd

Als je heel snel op de bestelknop drukt bij Media Markt, dan kom je er doorheen. Ik kan alleen alles invullen behalve mijn e-mailadres. Niet dat ik 'm daar ga bestellen, want daar heb ik 'm al besteld. Maar gewoon even testen.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:28

Oxigeon

En zo is dat!

Ik gok niet meer op vandaag. Ik zie het morgen wel. Welke idioot gaat nu nog een product toevoegen op een website :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

TheDukemaster schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:05:
De PS5 bij Mediamarkt staat bij mij nu op 499,99.
Heel kort, maar daarna springt 'ie op niet leverbaar.

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-05 18:26
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:05:
Als je heel snel op de bestelknop drukt bij Media Markt, dan kom je er doorheen. Ik kan alleen alles invullen behalve mijn e-mailadres. Niet dat ik 'm daar ga bestellen, want daar heb ik 'm al besteld. Maar gewoon even testen.
Als ik dat doe krijg ik deze melding: " SONY PlayStation 5 Disk Edition De SONY PlayStation 5 Disk Edition kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Dit product is online helaas uitverkocht en niet beschikbaar in een MediaMarkt-winkel bij jou in de buurt. "

Verwijderd

Oxigeon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:05:
Ik gok niet meer op vandaag. Ik zie het morgen wel. Welke idioot gaat nu nog een product toevoegen op een website :P
Dat gebeurt dan automatisch mag ik hopen. :P

• NotSoSteady
Volgens het persbericht van Sony starten pre-orders vandaag.

Verwijderd

Simone96 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:07:
[...]

Als ik dat doe krijg ik deze melding: " SONY PlayStation 5 Disk Edition De SONY PlayStation 5 Disk Edition kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Dit product is online helaas uitverkocht en niet beschikbaar in een MediaMarkt-winkel bij jou in de buurt. "
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7b6WsKM/Schermafbeelding-2020-09-17-om-00-08-34.png
[url=https://nl.imgbb.com/]www potos com[/url

Edit: Oh wacht, daarna kan je inderdaad niet meer verder omdat er geen voorraad is. Morgen maar even kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2020 00:10 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Oxigeon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:05:
Zowel bol.com als mediamarkr hebben vavond laat de prijzen nog aangepast? Ik denk dat er atm heel wat webshop beheerders aan het werk zijn.

• dutchgio
  • Niet online
Bol niet, Mediamarkt wel. Ik zie het morgen ook wel. :)

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-05 12:48
even de update afwachten van MSFS dan lekker pitten , morgen om 6.00 de wekker voor een quick check :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-01 18:34
Simone96 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:07:
[...]

Ik had hem van de week met snel klikken al in de winkelwagen gezet, dus die stond er nog in. Kan hem bestellen alleen bezorgen is niet mogelijk en afhalen staat nog 31-12-20 bij. Dus voor de zekerheid maar even wachten voordat de bestelling helemaal fout gaat.

• Jumpman
Ik heb mijn pre order i.i.g. staan bij de Dixons.

Oh, wacht...

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:05:
Heeft geen zin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYawX8zVMtw-yi7TYCBznHfOZKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SEG4ZORIjsy6dyqcRtekPQjv.jpg?f=fotoalbum_large

• Michel242186
Jumpman schreef op donderdag 17 september 2020 @ 00:11:
Ik heb mijn pre order i.i.g. staan bij de Dixons.

Oh, wacht...
ik bij de V&D haha...
tot mijn verbazing bestaat dixons ook nog.. >:) >:)

Verwijderd

Yep zie edit. Nou ik ga pitten. Fijne avond allen. It was a good run. O+

• Stylze
ik geef het ook op voor vandaag morgen maar weer is proberen, slaap lekker!

Playstation 5

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ga maar lekker slapen allemaal :-)

Verwijderd

Demon's Souls trailer is trouwens weer offline. Geen idee wat dat betekent. Foutje?
Pagina: 1 ... 143 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden