Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Sony zei eerst dat ze niet cross gen wilden omdat dat de ontwikkeling van games tegen zou houden. Nu doen ze het opeens wel. Persoonlijk vind ik het jammer, maar denk dat de echte games die groots gebruik gaan maken van de SSD toch pas rond 2022/2023 gaan komen.Mangafan2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:11:
[...]
wat was er met cross gen precies dan?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Top! Die alvast gescoordNiek_1981 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:11:
Controller staat online bij Bol.com
Hopen dat coolbue straks lukt, heb wel een preorder bij de Mediamarkt maar door de viruswaanzin vrees ik dat die winkel straks in november gesloten gaat zijn......
https://www.bol.com/nl/p/...station/9300000007897869/
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
De nieuwe controller heeft usb-c en geen micro-usb, dus lijkt me niet.VDS91 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:12:
Precies op tijd. Gereserveerd bij bol.
Weet iemand of de docking station van de ps4 ook gebruikt kan worden voor de ps5 controller?
Zodra je een bevestiging hebt ontvangen, kun je de console sowieso verwachten.
— bol (@bol_com) 17 september 2020
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Ik checkte om 00u01, 00u33 en besloot te gaan slapen. Zonder kinderen of honden die mij wakker maken geslapen tot 8u. Ochtendvergadering in teams standaard van 8u30 tot 8u50 van werk. Dus ik check de bol pagina en dit topic eventjes niet. Shazam, amazon en bol gemist. Kan zo in het ffffff topicStylze schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:08:
[...]
Je zou maar ff moeten pissen en tweakers checken om half 4😇
Die mails worden bijna altijd te laat verstuurd.Tom schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:08:
Fijn dat bol.com, helemaal niet die mail gehad (ook niet in de spambox) dat je kan bestellen terwijl ik me wel aangemeld had daarvoor
Nee mist de aansluiting.VDS91 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:12:
Precies op tijd. Gereserveerd bij bol.
Weet iemand of de docking station van de ps4 ook gebruikt kan worden voor de ps5 controller?
https://untappd.com/user/OzzBier
Playstation 5
Ook zojuist besteld hahaha, duur grapje vandaagNiek_1981 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:14:
Sony PS5 DualSense oplaadstation staat ook online op Bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...station/9300000007897869/
Ach, krijg jeuk aan je anus
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Dan sturen ze hem toch gewoon op..?LordLynx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:13:
Niet verwacht dat het ZO snel zou gaan eigenlijk. Ff een online vergadering en eigenlijk bol.com gemist.![]()
Hopen dat coolbue straks lukt, heb wel een preorder bij de Mediamarkt maar door de viruswaanzin vrees ik dat die winkel straks in november gesloten gaat zijn......
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat begrijp ik, maar kan ik 'm ook op 19 november verwachten dan
Het is de MediaMarkt, die kunnen vrij weinig qua service. Ik ben het vertrouwen in ze helemaal kwijt nadat ik twee maanden geleden iets heb besteld maar nooit binnen is gekomen. Ik wacht nog steeds op mijn geld en het is bizar lastig om iemand met verstand te pakken te krijgen.
Verwijderd
Is beschikbaar!yinx84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:16:
Nu even wachten tot de headset beschikbaar komt en dan ben ik compleet
https://www.bol.com/nl/p/...ps4-ps5/9300000007898257/
https://www.bol.com/nl/p/...sh5BRJ3w.1.2.ProductImageyinx84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:16:
Nu even wachten tot de headset beschikbaar komt en dan ben ik compleet
PSN: SchieveZot
En dan met een hoop fantasie en een kartonnen doos gaan gamen?Don Quijote schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:18:
Nou ik heb een controller besteld bij Bol. een begin iig
Als je de ps4 versie haalt kun je op ps5 wel de ps4 versie spelen, maar voor de ps5 upgrade moet je extra betalen...timetje100 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:17:
Ik zie geen call of duty black ops cold war voor de ps5 staan? Is het dan de bedoeling dat je de ps4 versie haalt zodat het automatisch geupdate wordt voor ps5?
En ben ik verzekerd van een PS5?
[ Voor 93% gewijzigd door DoubleDutch op 17-09-2020 21:22 ]
tja, verzekerd weet je nooit. Maar de order is al betaald, dus ik denk dat je wel aardig verzekerd bent.Ga ik wel van uit.DoubleDutch schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:20:
Dus wat ik begrijp is Bol.com door hun voorraad heen?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
[ Voor 61% gewijzigd door DarkElement op 17-09-2020 09:22 ]
leuke photoshop van CoolblueDoubleDutch schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:20:
Dus wat ik begrijp is Bol.com door hun voorraad heen?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dan mogen ze wel opschieten met de ps5 versie online gooien, wil wel iets te gamen hebben bij de launchdutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:19:
[...]
Als je de ps4 versie haalt kun je op ps5 wel de ps4 versie spelen, maar voor de ps5 upgrade moet je extra betalen...
Is het wel surround sound?DarkElement schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:22:
Headset te bestellen op bol
Voor mij dezelfde accessoires. Wil ook nog wel de afstandsbediening denk ik, maar heb nog bon van GameMania, haal 'm daar wel eens een keer op.yinx84 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:21:
Oef... de PS5, tweede controller, oplader en headset besteld. Ik ben wel klaar voor de komende paar jaar
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is dat echt een 'betere/snellere/Mooiere' versie, of kan je net zo goed de ps4 versie gebruiken?
Burp
Nee gewoon stereo. Elke stereo headset gaat werken met 3d Audio. #Tempest
jaren lol van. Veel mensen geven dat elke 2 jaar uit voor een nieuwe telefoontimetje100 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:22:
Nou ben vandaag weer 700 euro lichter, altijd fijn een nieuwe console:)
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Als je de PS4 versie hebt, krijg je de PS5 versie gratis.Wii4all schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:24:
Waarom zou iemand een GTA V ps5 editie kopen a 74,99
Is dat echt een 'betere/snellere/Mooiere' versie, of kan je net zo goed de ps4 versie gebruiken?
- PS5 Disc Edition
- Oplaadstation
- Headset
- Demon's Souls
Twijfel nog over een tweede controller. Zit zo dicht bij de console dat ik prima met een usb c kabel van een meter kan spelen als het echt moet
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Had de prijs wel echter hoger ingeschat dus die valt me wel enigszins mee.
Dat is niet bevestigd denk ik. Ga er maar niet van uitdehardstyler schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:25:
[...]
Als je de PS4 versie hebt, krijg je de PS5 versie gratis.
Was niet helemaal duidelijk van mij, maar daar doelde ik ook op inderdaad.
Some infinities are bigger than others.
Die details zijn nog niet eens bekend volgens mij.Wii4all schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:24:
Waarom zou iemand een GTA V ps5 editie kopen a 74,99
De verbeterde Online variant komt volgend jaar gratis met Plus, de singleplayer wordt waarschijnlijk ook grafisch verbeterd.
gewoon kopen. Je hebt altijd 30 dagen de tijd om het terug te sturen of je maakt er iemand anders blij mee voor een normale prijs.Mangafan2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:25:
Iemand anders die nog wacht met de headset? Wil het best kopen maar straks heb je natuurlijk ook andere headsets op de markt, en ik weet niet of de PS5 headset wel goed is zonder reviews.
Zelfde, wacht wel af wanneer bol weet wanneer ze 2e levering verwachtenCloud_VII schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:26:
Gister avond nog gekeken op bol site. Vanmorgen een mail maar helaas. Te laat!
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Er komt vast links en rechts wel wat vrij. Als je hier al leest zijn er mensen met 4 pre-orders, ik neem aan dat ze er uiteindelijk maar 1 zullen kopen.Cloud_VII schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:26:
Gister avond nog gekeken op bol site. Vanmorgen een mail maar helaas. Te laat!
Dat is toch al bevestigd in de eerste "look into PS5"?Anton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:26:
[...]
Dat is niet bevestigd denk ik. Ga er maar niet van uit
Ja, ik wacht er ook nog mee.Mangafan2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:25:
Iemand anders die nog wacht met de headset? Wil het best kopen maar straks heb je natuurlijk ook andere headsets op de markt, en ik weet niet of de PS5 headset wel goed is zonder reviews.
Ik twijfel erover om een topic erover te openen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb de Platinum PS4 headset en die is gewoon compatibel dus die blijf ik lekker gebruiken. Die heeft sowieso ook al 3D Audio.Niek_1981 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:26:
Die headset wacht ik persoonlijk nog even mee, wil eerst wat reviews lezen daarover voordat ik deze koop en ben niet zo van de headsets dus daar zit ook nog de twijfel.
Had de prijs wel echter hoger ingeschat dus die valt me wel enigszins mee.
Die mensen zijn dan kansloos. Waarom pre order je 4?T7D_Sneezy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:27:
[...]
Er komt vast links en rechts wel wat vrij. Als je hier al leest zijn er mensen met 4 pre-orders, ik neem aan dat ze er uiteindelijk maar 1 zullen kopen.
Leverdatum 31-12-2020 staat er dan, ik zou het nog niet doen iig.Giel1 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:28:
Als je op de site van de MediaMarkt even F5 indrukt dan staat er een fractie van een seconde een bestelknop. Volgens mij kun je de bestelling daarna ook gewoon afmaken. Geen idee of dat nog slim is om te proberen...
Je kan niet verder in het proces bij het kiezen van levering / ophalenGiel1 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:28:
Als je op de site van de MediaMarkt even F5 indrukt dan staat er een fractie van een seconde een bestelknop. Volgens mij kun je de bestelling daarna ook gewoon afmaken. Geen idee of dat nog slim is om te proberen...
psn drad83
Zie hier: https://gadgets.ndtv.com/...nded-million-cash-2244868Anton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:26:
[...]
Alleen Online wordt gratis. Aangezien de game pas ergens in 2021 zou ik van Rockstar geen gratis upgrade verwachten.dehardstyler schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:27:
[...]
Dat is toch al bevestigd in de eerste "look into PS5"?
Vast niet als je hem op disc hebt wel?dehardstyler schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:25:
[...]
Als je de PS4 versie hebt, krijg je de PS5 versie gratis.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Ik heb em ook al in mijn winkelmand liggen op die manier, maar ik ga het niet doen, beetje zonde om daar 500 euro over te maken zonder enige garantie dat je het in 2020 nog opgestuurd krijgt.Giel1 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:28:
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
HELL YES!G_Dragon schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:28:
Is het wel zinvol om een Demon Souls Topic aan te maken?
Ik twijfel erover om een topic erover te openen
Kansloos? Ik vind het zelfs asociaal want zo laat je geen pre order over voor andere mensen die ook graag een console willen. Gelukkig was ik er vroeg bij en heb er gewoon 1 gereserveerd bij bol.com.Desutoroiya schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:28:
[...]
Die mensen zijn dan kansloos. Waarom pre order je 4?
Nee, enkel online is (tijdelijk) gratis in ps plus.dehardstyler schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:27:
[...]
Dat is toch al bevestigd in de eerste "look into PS5"?
De single player ga je waarschijnlijk opnieuw moeten kopen
Er was toch bevestigd dat je de "eerste 3 maanden" ook GTA V Online op de PS5 gratis kan spelen (wat dat ook in mag houden).Anton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:26:
[...]
Exclusief rente waarschijnlijk. Je bent uiteraard duurder uit.edgarf28 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:30:
Dit is ook nog niet zo gek bij BCC, €19 per maand 2 jaar lang (€456 dus)
[Afbeelding]
14% rente.... pfffedgarf28 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:30:
[Afbeelding]
En daarvoor een BKR-registratie krijgen?edgarf28 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:30:
[Afbeelding]
Je kan beter in één kopen dan heb je die problemen niet. Daarnaast betaal je dan 56 euro extra.
Die rente is die €56 natuurlijk.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:31:
[...]
Exclusief rente waarschijnlijk. Je bent uiteraard duurder uit.
Als je een nieuw account aanmaakt met je eigen naam wellicht, maar je kunt natuurlijk gewoon met 2 personen op hetzelfde adres een PS5 willen bestellen.REV1703 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:31:
Gaan ze echt kijken naar het zelfde adres als je er 2 besteld op 2 verschillende accounts.
Ja, ik wacht er ff mee. Leek me in eerste instantie wel handig, van Sony zelf, direct 'geïntegreerd'. Maar ik zie net dat deze ook gewoon met een USB dongeltje werkt zoals elk ander headset, en het is verder gewoon een stereo headset. Dan shop ik liever even voor een betere, want die gaming headsets van Sony zijn niet heel erg goed.Mangafan2 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:25:
Ik heb die van mij al besteld bij bol.com maar wil het in de gaten houden voor familie.
Ik heb er nog geen één kunnen bestellen (en met mij nog vele anderen) en er zijn mensen die zich serieus druk maken om hun 2e, 3e en tigste accountREV1703 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:31:
Gaan ze echt kijken naar het zelfde adres als je er 2 besteld op 2 verschillende accounts.
Dan krijg je zulke schrijnende gevallen: https://www.volkskrant.nl...atuurlijk-mevrouw~v90158/
Gewoon geen geld uitgeven dat je niet hebt.
Totaal mee eens. Jij hebt geluk gehad, ik vis helaas naast het netjesse111 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:30:
[...]
Kansloos? Ik vind het zelfs asociaal want zo laat je geen pre order over voor andere mensen die ook graag een console willen. Gelukkig was ik er vroeg bij en heb er gewoon 1 gereserveerd bij bol.com.
Owja, ik zie het. Ik speel gelukkig alleen Online, dus voor mij is het prima. Als ze het niet afpakken na 3 maanden.....Anton.net schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:30:
[...]
Nee, enkel online is (tijdelijk) gratis in ps plus.
De single player ga je waarschijnlijk opnieuw moeten kopen
Dit dus, ik heb hem maar besteld, misschien dat ik als de PS5 hier staat nog heel even wacht met open maken tot ik wat reviews heb gelezen, maar daar heb ik dan 30 dagen voorJesp_J schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:26:
[...]
gewoon kopen. Je hebt altijd 30 dagen de tijd om het terug te sturen of je maakt er iemand anders blij mee voor een normale prijs.
Ik kan echt wel €19 per maand 2 jaar lang betalen hoor 😄Raem schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:34:
[...]
Dan krijg je zulke schrijnende gevallen: https://www.volkskrant.nl...atuurlijk-mevrouw~v90158/![]()
Gewoon geen geld uitgeven dat je niet hebt.
altijd pas bij levering. En wat dan nog. Je moet een keer betalen. Of nu of over 2 maand.VirinR schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:36:
Als je bij Coolblue betaalt met CC, wordt je CC dan direct belast of pas in november?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Hoop dat ze nu niet denken dat ik er 2 wilde bestellen en de juiste er ook af gaan halen.
Dit topic is gesloten.
![]()
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
:strip_exif()/f/image/g6pMNtnrNBCOjssVLfJdC12Y.jpg?f=fotoalbum_large)