• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:59
rajackar schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 21:55:
Ik hoop trouwens wel dat je ook games over kan zetten naar de PS5. Ik wil mijn pro best graag verkopen maar ik wil PT kunnen houden 8)7
PT is normaal gezien nog wel te downloaden hoor maar niet via de store. Wel via een programmaatje genaamd SUWI. PT staat al lang niet meer in de store maar staat wel nog op de server.
Ik heb PT gedownload in 2018. Ik heb mijn Ps4 gekocht in 2016 maar ik had pt al eens geactiveerd op mijn account toen ik nog mijn ps3 had

Hier meer uitleg

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:17
Cowboy_Henk schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 20:16:
[...]

Dat je de fysieke games altijd nog kan gebruiken. Bij digital games ben je afhankelijk van het netwerk. Wil je ooit het spel eens terugspelen en downloaden maar het staat niet meer op de server tja dan gaat het niet.
Fysieke games kan je ook doorverkopen
Bij de schijfjes ben je van hetzelfde netwerk afhankelijk. Genoeg games die jij fysiek hebt maar over tien jaar niet meer kunt spelen.

En ik snap niet waarom mensen zo hardnekkig vast blijven houden aan het prijsverschil tussen fysiek en digitaal. Ik heb op de huidige generatie tientallen games, verspreid over XBO X en PS4 Pro. Daarvan zijn er twee op een schijfje omdat ik die gekregen heb en de rest is digitaal. Ik heb nog nooit €70 of meer betaald voor een digitale game. Ik woon voor zowel Sony als MS al heel lang in Alaska en koop alles dus in de Amerikaanse stores. Koop ik een game op de dag van release dan ben ik net zoveel kwijt als wanneer ik die fysiek koop. Daarnaast heb je meerdere keren per jaar aanbiedingen met kortingen tot 75%.

Wat de prijs van de DE betreft verwacht ik daar geen €499 voor. Kijk naar de verkoopcijfers van de gewone PS4 en de Pro en je ziet dat het overgrote deel van de mensen gewoon voor de PS4 is blijven gaan ipv de Pro te kopen. Als er dan een verschil van €200 is tussen de XSS en de PS5 DE gaat Sony dat wel degelijk merken.

Belangrijkste voor mij is echter een ander OS op de PS5. Was lekker vroeg wakker en wilde nog een half uurtje racen. Gaat dus niet meer lukken omdat er een update binnengehengeld moest worden en mijn Pro is nu al een half uur aan het kopiëren en is nu pas op 88% :F

[ Voor 53% gewijzigd door Lekker Ventje op 09-09-2020 07:05 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 06:45:
[...]

En ik snap niet waarom mensen zo hardnekkig vast blijven houden aan het prijsverschil tussen fysiek en digitaal. Ik heb op de huidige generatie tientallen games, verspreid over XBO X en PS4 Pro. Daarvan zijn er twee op een schijfje omdat ik die gekregen heb en de rest is digitaal. Ik heb nog nooit €70 of meer betaald voor een digitale game. Ik woon voor zowel Sony als MS al heel lang in Alaska en koop alles dus in de Amerikaanse stores. Koop ik een game op de dag van release dan ben ik net zoveel kwijt als wanneer ik die fysiek koop. Daarnaast heb je meerdere keren per jaar aanbiedingen met kortingen tot 75%.
Fijn voor jou, maar als je goed hebt gelezen, dan heb je gezien dat er genoeg redenen zijn (voor anderen) om (ook) aan fysiek vast te houden.

• Lekker Ventje
ralph075 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 07:17:
[...]

Fijn voor jou, maar als je goed hebt gelezen, dan heb je gezien dat er genoeg redenen zijn (voor anderen) om (ook) aan fysiek vast te houden.
Ik zeg ook nergens dat mensen digitaal moeten gaan. Als je goed gelezen hebt leg ik uit dat digitaal helemaal niet duurder is dan fysiek.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:32
Lekker Ventje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 07:30:
[...]

Ik zeg ook nergens dat mensen digitaal moeten gaan. Als je goed gelezen hebt leg ik uit dat digitaal helemaal niet duurder is dan fysiek.
Dat is het wel en daarom heb jij een US-account via Alaska, waar geen sales tax is. Ik heb daar helemaal geen zin in.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 09-09-2020 07:40 ]

• Lekker Ventje
NotSoSteady schreef op woensdag 9 september 2020 @ 07:32:
[...]

Dat is het wel en daarom heb jij een US-account. Ik heb daar helemaal geen zin in.
En omdat ik een US account heb is het dus niet duurder. Het is maar net hoe jet het wilt zien natuurlijk. En als ik dan op de XBox voor minder dan drie tientjes een bundel van Halo 5 en GoW4 kan kopen ben ik benieuwd of jij datzelfde kunt met schijfjes zonder marktplaats te gebruiken.

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 13:36
Lekker Ventje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 07:30:
[...]

Als je het op de normale manier doet, zoals bijna alle PS gebruikers, dan heb je normala een Nederlands account, en als ik dan moet kiezen voor een digitale versie, waar ik niks mee kan voor 69 euro bij release, en een fysieke versie bij release voor 55 euro, die ik naderhand weer kan wegdoen voor 20-30 euro als ik hem gespeeld heb, dan is de keuze makkelijk! En nee, ik hoef totaal niet op het geld te letten, maar ik ga geen dief zijn van mijn eigen portemonnee....

• Lekker Ventje
Raikkonen_WC schreef op woensdag 9 september 2020 @ 07:41:
[...]

Als je het op de normale manier doet, zoals bijna alle PS gebruikers, dan heb je normala een Nederlands account, en als ik dan moet kiezen voor een digitale versie, waar ik niks mee kan voor 69 euro bij release, en een fysieke versie bij release voor 55 euro, die ik naderhand weer kan wegdoen voor 20-30 euro als ik hem gespeeld heb, dan is de keuze makkelijk! En nee, ik hoef totaal niet op het geld te letten, maar ik ga geen dief zijn van mijn eigen portemonnee....
Het maakt mij ook niet uit of iemand fysiek gaat of digitaal maar met een USA account doe je niets anders dan wat iemand doet die fysiek gaat. Die koopt ook liever bij bv Budget Gaming dan bij Game Mania. Ik ga liever digitaal en het heeft mij 10 minuten gekost om dat account aan te maken en ik hoef niet met VPN te werken. Als mensen met schijfjes aan de gang willen prima.

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Ik doe al jaren alles digitaal. Geen gezeur meer met dat je de discs moet wisselen. Wie wil dat tegenwoordig nog wanneer het aanbod zo groot is. Spel afsluiten, disc eruit, andere disc erin. Wat een gedoe. Alleen dat is mij die minimale extra prijs al waard.

En marktplaats? Wat een gedrocht van een mensen zitten daar op te handelen. Nee dank je! Lekker digitaal, veel fijner!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Lekker Ventje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 07:40:
[...]

En omdat ik een US account heb is het dus niet duurder. Het is maar net hoe jet het wilt zien natuurlijk. En als ik dan op de XBox voor minder dan drie tientjes een bundel van Halo 5 en GoW4 kan kopen ben ik benieuwd of jij datzelfde kunt met schijfjes zonder marktplaats te gebruiken.
Het scheelt echt amper wat. Cyberpunk is fysiek bijvoorbeeld € 4,- duurder omgerekend. Krijg je ook nog eens goodies zoals een kaart van Night City. Die kan ik na twee maanden echter wel weer verkopen voor 3/4 tientjes. Daarbij leen ik ook nog wel eens een game van een maat en vice versa. Ik heb ook een US account hoor, daar niet van, maar onderaan de streep is fysiek gewoon goedkoper, tenzij je geen games op releasedatum koopt. Ik heb echt talloze digitale games, maar ik denk dat de day one releases op 1 hand te tellen zijn.

Edit: komt trouwens misschien 1 of 2x per week voor dat ik een schijfje moet wisselen. En AAA banger speel ik toch door tot die uitgespeeld is. Ghost of Tsushima zit er al sinds de release in. En stel je voor dat je 3 calorieën moet verbranden door even naar je console te lopen. :P

[ Voor 13% gewijzigd door bram1984 op 09-09-2020 08:14 ]

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:46
Starbucks schreef op woensdag 9 september 2020 @ 07:58:
Ik doe al jaren alles digitaal. Geen gezeur meer met dat je de discs moet wisselen. Wie wil dat tegenwoordig nog wanneer het aanbod zo groot is. Spel afsluiten, disc eruit, andere disc erin. Wat een gedoe. Alleen dat is mij die minimale extra prijs al waard.

En marktplaats? Wat een gedrocht van een mensen zitten daar op te handelen. Nee dank je! Lekker digitaal, veel fijner!
Je moet ook gewoon via Tweakers V&A je games aanbieden ;-) Zoals je hier leest, vraag zat!

On topic: ik twijfel nog best wel tussen de twee versies. Enerzijds lijkt de disc versie het makkelijkste en op den duur ook het goedkoopste. Je koopt games goedkoper, je verkoopt ze ook nog voor een leuk bedrag. Je hebt ook nog een bluray speler en je kunt games lenen (schoonvader en zwager zijn beide PS gamers)

Anderzijds download ie vaak niet een update omdat het geen digitale versie is (heb ik in ieder geval bij COD MW) en koop ik misschien 1,2 of 3 games per jaar. COD MW is mijn duurste aankoop en deze op de release datum opgehaald en sindsdien bijna elke dag gespeeld. Store inkopen zijn snel en makkelijk, je hoeft niet te wachten tot ie bezorgd wordt of je hoeft niet naar de stad (heb in mijn dorp geen game winkel).

Lastig lastig... zal er behoorlijk aan liggen hoe duur de versies zijn denk ik. Dit is nog niet bekend toch?

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11 15:09
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 22:28:
[...]

Niet verkeerd als je niet met Marktplaats tuig te maken wilt hebben.
Ja alleen het probleem dat je nu dan je PS4 moet inleveren en tot de release van de PS5 zonder console zit.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:45

rajackar

Blood Minister

Cowboy_Henk schreef op woensdag 9 september 2020 @ 00:27:
[...]

PT is normaal gezien nog wel te downloaden hoor maar niet via de store. Wel via een programmaatje genaamd SUWI. PT staat al lang niet meer in de store maar staat wel nog op de server.
Ik heb PT gedownload in 2018. Ik heb mijn Ps4 gekocht in 2016 maar ik had pt al eens geactiveerd op mijn account toen ik nog mijn ps3 had

Hier meer uitleg [YouTube: How to Redownload P.T. on PS4!]
Wow! Dat is goed info. Thanks!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Ik ga voor digitaal next gen. Ik kocht met de PS4 al veel digitaal in de sale. Lekker vanaf je bank door de sales scrollen. Veel prijzen zijn gelijk aan of lager dan het beperkte aanbod in de winkels.

Ik verwacht dat de next next gen geen schijfjes meer zullen hebben. Dus dan heb je je collectie al mooi digitaal.

Daarnaast hou ik gewoon niet van veel fysieke spullen. Less = more bij mij.

Last but niet least, het gemak van snel installeren / opstarten / switchen van games dmv next gen SSD's. Ik wil dan niet (steeds) een schijfje hoeven te wisselen.

En owja, de digitale versie is gewoon veel mooier wat mij betreft.

• Cowboy_Henk
Ik ga voor de disc versie. PS4 is ook mijn blu Ray speler dus PS5 gaat die rol overnemen en ik heb ook nog tal van Ps4 games op disc die ik wel eens ga spelen op de PS5.

Ik ga mijn Ps4 pro verkopen aan gamemania. Eerste keer dat ik een console op launch koop. Meestal wacht ik tot de kinderziektes eruit zijn

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Same here. Niet dat een schijf wisselen nou zooooveel moeite is, maar je moet ze ook weer ergens bewaren.... liever geen schijfjes voor mij.

Het scheelt ook dat ik weinig meer 'day one' koop. Ik game niet meer zoveel als ik toen ik nog studeerde, dus vaak hou ik de aanbiedingen een beetje in de gaten en dan schaf ik af en toe weer iets aan voor mijn backlog. Sommige games haal ik nog wel op dag 1. Cyberpunk is bijv wel een kandidaatje.

Als bijproduct merk ik dat ik gamen hierdoor ook weer leuker ben gaan vinden: gewoon op mijn gemak een spel (uit)spelen, in plaats van me bezighouden met de hype van de week of maand.

Ik twijfel nog wel een beetje of ik een PS5 met discdrive zal halen: flexibiliteit is toch wel handig, en eventueel voor films...? Maar ik stream op dat vlak eigenlijk ook altijd alles.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:52

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:23:
Ik ga voor digitaal next gen. Ik kocht met de PS4 al veel digitaal in de sale. Lekker vanaf je bank door de sales scrollen. Veel prijzen zijn gelijk aan of lager dan het beperkte aanbod in de winkels.

Ik verwacht dat de next next gen geen schijfjes meer zullen hebben. Dus dan heb je je collectie al mooi digitaal.

Last but niet least, het gemak van snel installeren / opstarten / switchen van games dmv next gen SSD's. Ik wil dan niet (steeds) een schijfje hoeven te wisselen.

Hier komt de standaard editie ps5. Die 100-150 euro qat die duurder is heb je met 5a6 games terug...

Edit: ben alleen benieuwd of er verschil in afmeting is tussen de Disc only en standaard

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 09-09-2020 09:38 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:34
@Verwijderd en @nioz Ik kan me volledig vinden in jullie verhaal maar toch kan ik me ook weer in het verhaal van @Cowboy_Henk vinden met uitzondering van de BluRay speler, daar heb ik gewoon een dedicated speler voor maar ook die staat stof te happen.
Ook hier heb ik nog enkele games op disc hoewel dat eigenlijk niet noemenswaardig is (5 stuks) .
Ga ik die ooit nog spelen op de PS5, grote kans van niet, misschien 1~2 maar die zou ik dan altijd nog digitaal kunnen aanschaffen.
Verhoudingsgewijs zit ik nu 70% DE en 30% voor de disc drive editie.
Gelukkig heb ik nog ff want geloof niet dat ik op launch day een PS5 in handen ga krijgen, zoveel moeite ga ik er niet voor doen.

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Verwijderd schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:23:

Snel installeren? _O-
Volgens mij ben je nog aan het dromen, dat kopiëren is het meest afgrijselijke wat er is.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:38
Maar wat vinden jullie nou eigenlijk van de 825gb ruimte?

.... :+

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Raem schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:44:

* Bas170 scrollt alvast 30 pagina's verder

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

8
Dat is serieus te weinig. Ook aangezien het uitbreiden ervan een godsvermogen kost als ik Sony mag geloven. Meen dat extra GB flink is de kosten gaat lopen ivm de snelheid

• Geronimous
  • Laatst online: 22:43

Ik heb er nu ook een SSD van effectief 825Gb inzitten, ik zie het probleem niet zo. Ik heb meer games geïnstalleerd staan dan ik actief speel op het moment. Daarbij komt er uitbreidbare opslag, al dan niet prijzig, maar dat zie ik dan wel weer...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• bram1984

Meer dan zat. Ik speel maar 1 game per jaar.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:34

Maakt voor beide PS5 edities niets uit, de disc is alleen ter verificatie.
Ik vind het aan de krappe kant ja maar dan kopen we met de tijd wel een uitbreiding hierop.

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 09-09-2020 09:49 ]

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:43

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Waarom hebben de meesten die digitaal gaan een US account, terwijl een Turks account veel goedkoper is en ook nog overweg kan met je in de NL store gekochte DLC (omdat ie daar toevallig in de aanbieding is)?

https://untappd.com/user/OzzBier

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mja en dan ligt het er ook nog maar eens aan hoeveel de OS aan opslagruimte is

• OzzieMann

OzzieMann

bram1984 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:48:
[...]

Meer dan zat. Ik speel maar 1 game per jaar.
Dat geloof ik niet!

• nioz
Bram zit dag en nacht hier, dan hou je weinig tijd over he ;)

Verwijderd

RubenSaurus schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:43:
[...]

Snel installeren? _O-
Volgens mij ben je nog aan het dromen, dat kopiëren is het meest afgrijselijke wat er is.
Externe SSD met PS4 games aan de PS5 hangen. Kopiëren / wisselen van data zal vermoedelijk een stuk sneller gaan dan. Dus ja, ik verwacht dat dat sneller gaat dan dat je met schijfjes bezig bent. Misschien ben ik wel aan het dromen ja.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:17
Dat is eigenlijk de enige reden geweest dat ik op PS4 sinds een jaar of 2 alles digitaal aanschaf. Het gemak om nooit meer schijfjes te hoeven wisselen (en te zoeken:) is me die extra kosten meer dan waard. Ander spel selecteren en spelen. Ik ben liever lui dan moe.

Nu scheelt het misschien wel dat ik absoluut niet op het geld hoef te letten, en ik koop ook geen mega hoeveelheid games simpelweg omdat ik er de tijd niet voor heb om alles te spelen. De kids kopen af en toe wat, maar ook dan alleen digitaal. En als zij het ergens goedkoper vinden op schijfje dan betaal ik het verschil bij zodat het toch digitaal wordt aangeschaft.
Zo heb ik ook geen fysieke cd/dvd's of blurays, maar stream ik alles (legaal danwel minder legaal) vanaf m'n NAS).

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:46

Ligt aan de grootte van aankomende games I guess! Ik heb zelf een PS4 pro 1TB en die is 1 keer volgeraakt. Toen ging ik kijken en bleek ik echt heel veel spellen geïnstalleerd te hebben die ik nooit speelde. Effectief dus voldoende, maar als de games groter gaan worden, dan kan het best een probleem vormen.

Is het dan het idee dat je een SSD aan sluit via een USB poort en daar de games op slaat? Dan hoop ik dat er meer USB poorten aan de achterkant van de PS5 komen dan dat er nu is.

• bram1984
nioz schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:53:
[...]

Bram zit dag en nacht hier, dan hou je weinig tijd over he ;)
Deze man snapt het. O-)

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Cowboy_Henk schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:32:
Ik ga mijn Ps4 pro verkopen aan gamemania. Eerste keer dat ik een console op launch koop. Meestal wacht ik tot de kinderziektes eruit zijn
Lever je hem dan in als de PS5 launcht of moet je hem z.s.m. inleveren en zonder console wachten op de PS5?

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-11 20:24
Ik hoop dat je twee schermen aan kunt sluiten op de PS5 en dat coop games en bv Fortnite niet in splitcreen gespeeld hoeft te worden.

[ Voor 10% gewijzigd door DoubleDutch op 09-09-2020 10:09 ]

• bram1984
DoubleDutch schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:06:
Ik hoop dat je twee schermen aan kunt sluiten op de PS5 en dat coop games en bv Fortnite niet in splitcreen gespeeld hoeft te worden.
Ga daar maar niet vanuit.

• DoubleDutch
@bram1984 Denk het ook niet,maar zou wel mooi zijn.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
Dat was het oorspronkelijke plan wel voor de PS3 maar is wegbezuinigd.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:14
Ik ben zelf nog altijd erg benieuwd naar support voor 1440p monitoren. Hopelijk horen we daar binnenkort ook iets over.

• Cowboy_Henk
Pepppie schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:03:
[...]

Lever je hem dan in als de PS5 launcht of moet je hem z.s.m. inleveren en zonder console wachten op de PS5?
De inruilactie van Gamemania loopt tot 30 september dus ik ergens de laatste week mijn Ps4 verkopen. Ik vermoed dat de ps5 ook ergens in november uitkomt dus ik moet maar 1,5 maand overbruggen.
Ik speel wel even op mijn pc (is maar een gtx 1060). Ik ga er Star Wars Jedi Fallen Order spelen. ;)

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Anton.net schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 18:12:
@Nogne Een Seagate Firecuda 510 1TB kost ongeveer 200 euro en is al sneller dan die van de Xbox. (seagate maakt die drives voor Xbox). Die stickjes voor de Xbox gaan echt niet duurder zijn dan 200 euro/TB.

Een Samsung 970 Pro kost meer dan 300 euro/TB. Die 980 Pro zal wel richting 400 euro gaan dan.

Over een jaar of 2 zal de oplossing van Playstation wel goedkoper worden ja, maar op korte termijn echt niet.
Alternate had de 980 Pro 1TB korte tijd in de pre-order voor € 250, maar heeft het product inmiddels van de website verwijderd. Benieuwd of die prijs dan wel correct was.

March of the Eagles

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:20
Alexknl schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:10:
Ik ben zelf nog altijd erg benieuwd naar support voor 1440p monitoren. Hopelijk horen we daar binnenkort ook iets over.
Aangezien de Xbox Series S dat ondersteund, is de kans groot dat onze elitaire PS5 dat ook zal hebben 8)

PSN: Maichel

• nioz
Kleine kans dat ze twee outputs erop gaan zetten, maar zou wel leuk zijn ja.

Toen 3D tv's hot waren was ik best hyped over de mogelijkheid om split screen spellen full screen te kunnen spelen met een gemodificeerde 3D bril:
https://www.tweaking4all....split-screen-full-screen/

Maar uiteindelijk werd het nooit echt ondersteund: weinig splitscreen spellen, en als je het met 'normale' splitscreen doet, kloppen de aspect ratios niet :/. De resolutie was uiteraard ook niet ideaal, omdat je maar een halve 1080p resolutie te zien krijgt. Wat dat betreft is het jammer dat 3D nu dood is. Met 4k zou je nog mooi 1080 lijnen overhouden.

• bram1984
Weer een native 4K 120 fps banger. Sowieso dus een grafische masterpiece.

https://www.psu.com/news/...s5-runs-in-4k-at-120-fps/

• NotSoSteady
Maichel schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:26:
[...]

Aangezien de Xbox Series S dat ondersteund, is de kans groot dat onze elitaire PS5 dat ook zal hebben 8)
De PS4 (Pro) heeft het ook niet, Xbox One S/X wel. Dus dat hoeft niet direct alles te zeggen.

• DoubleDutch
nioz schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:27:
[...]

Kleine kans dat ze twee outputs erop gaan zetten, maar zou wel leuk zijn ja.

Toen 3D tv's hot waren was ik best hyped over de mogelijkheid om split screen spellen full screen te kunnen spelen met een gemodificeerde 3D bril:
https://www.tweaking4all....split-screen-full-screen/

Maar uiteindelijk werd het nooit echt ondersteund: weinig splitscreen spellen, en als je het met 'normale' splitscreen doet, kloppen de aspect ratios niet :/. De resolutie was uiteraard ook niet ideaal, omdat je maar een halve 1080p resolutie te zien krijgt. Wat dat betreft is het jammer dat 3D nu dood is. Met 4k zou je nog mooi 1080 lijnen overhouden.
Hier ook een aantal jaar geleden een LG tv gekocht met twee 3D brillen zodat je met z'n tweeën naar een scherm kon kijken, brillen liggen nog in de verpakking.
Je zou denken dat het heel makkelijk is te implementeren voor 1080p games en 4K in tweeën te spitsen.

• Geronimous
bram1984 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:35:
Weer een native 4K 120 fps banger. Sowieso dus een grafische masterpiece.

https://www.psu.com/news/...s5-runs-in-4k-at-120-fps/
Naja, 4k 120fps verwacht ik ook wel bij zulke spellen eigenlijk...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• bram1984
Geronimous schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:11:
[...]

I know jk. ;)

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
ik denk goh, 2-3 pagina's erbij sinds gisteravond er valt wat te melden, ben ik even teleurgesteld dat ik hier alleen maar over oude koeien lees :+

En wat dat 4K geneuzel betreft kun je stellen dat 4K games de lelijkere games zijn :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:07

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Geronimous schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:11:
[...]

Zijn trouwens erg leuke games. Krijgt ook echt hele goede reviews. Beetje metroidvania platformers. Helaas worden ze vaak aan de kant geschoven juist door de gekozen art style. :)

https://www.metacritic.co...oy-and-the-cursed-kingdom

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-09-2020 11:43 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Jumpman
  • Laatst online: 22:18
Dat gaat niet gebeuren. Er zijn steeds minder couch coop games en dit wordt zeker niet gestimuleerd. Twee consoles, twee games en twee keer PlayStation Plus kopen zal je!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Geronimous
uchiha tijntje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:42:
[...]

Zijn trouwens erg leuke games. Krijgt ook echt hele goede reviews. Beetje metroidvania platformers. Helaas worden ze vaak aan de kant geschoven juist door de gekozen art style. :)

De art style is ook dikke prima, platformers kunnen zeker leuk zijn. Vroegah had je bijna niks anders, heeft al meteen wat nostalgische waarde :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• OzzieMann

OzzieMann

Jumpman schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:56:
[...]

Dat gaat niet gebeuren. Er zijn steeds minder couch coop games en dit wordt zeker niet gestimuleerd. Twee consoles, twee games en twee keer PlayStation Plus kopen zal je!
FTFY

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Geronimous schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:56:
[...]

De art style is ook dikke prima, platformers kunnen zeker leuk zijn. Vroegah had je bijna niks anders, heeft al meteen wat nostalgische waarde :)
Dan verschilt onze mening hierover. En gelukkig ook dat niet iedereen hetzelfde leuk vind. Ik denk altijd.... we leven in een tijd van nu en daar horen dikke graphics bij. Ik ga ook niet meer rijden in een auto zonder airco of zonder elektrische ramen ....

Afgezonderd dat er altijd leuke games zijn die natuurlijk ook zulke graphics hebben. Denk aan prison architect enzo

• bram1984
uchiha tijntje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 11:42:
[...]

Ongetwijfeld, maar ik heb niet alle tijd van de wereld en als ik dan toch moet kiezen, dan speel ik liever games die wat meer doen dan 2D platformen met graphics die ook mijn smartphone draaien. Dit vind ik wel grappig voor op de Switch als we op vakantie zijn of als ik lekker op de WC zit en 10 minuten over heb. Maar dit is niet iets waar ik ff lekker 4 uur lang voor ga zitten als ik een avondje de TV en PS4 voor mezelf heb. Ieder z'n ding.

• Geronimous
Oxigeon schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:39:
[...]

Dan verschilt onze mening hierover. En gelukkig ook dat niet iedereen hetzelfde leuk vind. Ik denk altijd.... we leven in een tijd van nu en daar horen dikke graphics bij. Ik ga ook niet meer rijden in een auto zonder airco of zonder elektrische ramen ....

Afgezonderd dat er altijd leuke games zijn die natuurlijk ook zulke graphics hebben. Denk aan prison architect enzo
Er zijn in het verleden anders hele leuke autos gemaakt... zonder airco of elektrische ramen. Zou er daar best wat van willen hebben, en ook nu nog rijden als dagelijkse auto.

@bram1984 Uiteraard koop ik een PS5 ook voor de grafisch indrukwekkende titels, maar ik speel er prima een retro game op hoor, ook voor 4 uur achtereen als de game leuk genoeg is. Wat je zegt, ieder zijn ding.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• FMS
  • Niet online

FMS

Cowboy_Henk schreef op woensdag 9 september 2020 @ 10:12:
[...]

De inruilactie van Gamemania loopt tot 30 september dus ik ergens de laatste week mijn Ps4 verkopen. Ik vermoed dat de ps5 ook ergens in november uitkomt dus ik moet maar 1,5 maand overbruggen.
Ik speel wel even op mijn pc (is maar een gtx 1060). Ik ga er Star Wars Jedi Fallen Order spelen. ;)
Prima actie van GM. Aangezien Ik mijn preorder (als sinds 2019) daar heb, ben ik geneigd om van deze actie gebruik te maken. De eur50 aanbetaling hebben ze al.

What to do... had liever gezien dat ze de actie tot oktober zouden laten doorgaan. Of de ze de preorder klanten meer ruimte hadden gegeven.

• bram1984
Geronimous schreef op woensdag 9 september 2020 @ 12:50:
[...]

Er zijn in het verleden anders hele leuke autos gemaakt... zonder airco of elektrische ramen. Zou er daar best wat van willen hebben, en ook nu nog rijden als dagelijkse auto.

@bram1984 Uiteraard koop ik een PS5 ook voor de grafisch indrukwekkende titels, maar ik speel er prima een retro game op hoor, ook voor 4 uur achtereen als de game leuk genoeg is. Wat je zegt, ieder zijn ding.
Dat doe ik dan weer liever op de Switch. Zelfs al ziet de PS4/5 versie er beter uit, perfecte titels om even portable tussendoor te doen. :)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

FMS schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:00:
[...]

Prima actie van GM. Aangezien Ik mijn preorder (als sinds 2019) daar heb, ben ik geneigd om van deze actie gebruik te maken. De eur50 aanbetaling hebben ze al.

What to do... had liever gezien dat ze de actie tot oktober zouden laten doorgaan. Of de ze de preorder klanten meer ruimte hadden gegeven.
Heb deze actie net ook even bekeken. Maar zie dat de pro 1tb voor bijna 300 op marktplaats verkocht wordt.

Om de een of andere reden durf ik bij game mania geen aanbetaling te doen. Iets in me zegt dat dit niet goed gaat. Zodra de pre orders open gaan moet je erbij zijn...

Ofwel bij bol/coolblue/media markt etc

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Oxigeon schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:08:
[...]

Heb deze actie net ook even bekeken. Maar zie dat de pro 1tb voor bijna 300 op marktplaats verkocht wordt.

Om de een of andere reden durf ik bij game mania geen aanbetaling te doen. Iets in me zegt dat dit niet goed gaat. Zodra de pre orders open gaan moet je erbij zijn...

In het verleden heb ik alle grote console releases bij GameMania gepreordered en uiteindelijk ook gekocht. Juist omdat mijn ervaringen daar zo goed zijn!

• FMS
  • Niet online

FMS

Oxigeon schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:08:
[...]

Dit hoor en lees ik al vanaf het moment dat ze preorde aannamen. So far so good.

Ik heb ook de nodige kritiek over GM, maar overall vind ik het een prima zaak. Ze zijn vooral goed in garantieafhandeling (nooit gezeik mee gehad) en inruilen of kopen van 2de handse spellen. Ik heb ook vaak genoeg een nieuw spel teruggebracht omdat het niet beviel. Ik zou het jammer vinden als ze omvallen, en zo kort voor de launch verwacht ik het ook niet. Fingers crossed.

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Ik heb van de week m'n pro plus 10 games voor 350€ verkocht via mp. Prima prijs voor mij.

• Raem
FMS schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:21:
[...]

Dit hoor en lees ik al vanaf het moment dat ze preorde aannamen. So far so good.

Ik heb ook de nodige kritiek over GM, maar overall vind ik het een prima zaak. Ze zijn vooral goed in garantieafhandeling (nooit gezeik mee gehad) en inruilen of kopen van 2de handse spellen. Ik heb ook vaak genoeg een nieuw spel teruggebracht omdat het niet beviel. Ik zou het jammer vinden als ze omvallen, en zo kort voor de launch verwacht ik het ook niet. Fingers crossed.
Niet alleen bij PS5 pre-orders. Met pre-orders voor de PS4 was het precies hetzelfde verhaal. En ze zijn er nog steeds.
En in het ergste geval ben je €50 kwijt. Lullig, maar ook niet het einde van de wereld.

• Michel242186
  • Laatst online: 21:47
gaan de pre-orders nu open vanavond???... lijkt me toch stug het is stil aan de kant van Sony

• Raem
Michel242186 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:24:
gaan de pre-orders nu open vanavond???... lijkt me toch stug het is stil aan de kant van Sony
Nee.

• Jumpman
  • Laatst online: 22:18
Zijn al lang open: https://www.gamemania.nl/...on-5/144093_playstation-5. :+

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
In die blogpost van PlayStation stond dat ze 9 september de focus leggen op PSVR, dat gaat vandaag gebeuren dus, hopelijk krijgen we deze week nog een aankondiging van een aankondiging ofzo.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Cowboy_Henk
FMS schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:00:
[...]

Je moet wel snel zijn blijkbaar. Ook al staat er actie geldig tot 30 Sept kan het zijn dat ze deze actie door over aanbod vroeger gaan beëindigen. Dit lees ik op pepper forum

• Geronimous
bram1984 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:04:
[...]

Dat doe ik dan weer liever op de Switch. Zelfs al ziet de PS4/5 versie er beter uit, perfecte titels om even portable tussendoor te doen. :)
Ik heb geen Switch... :N Ik kom niet vaak in situaties waar ik casual portable wil gamen eigenlijk...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• bram1984
Geronimous schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:59:
[...]

Ik heb geen Switch... :N Ik kom niet vaak in situaties waar ik casual portable wil gamen eigenlijk...
Ik eerlijk gezegd ook niet hoor. Voornamelijk de kids en mijn vrouw spelen op de Switch. Ik hooguit 2x per maand. Wel Ori laatst aangeschaft. Twee uurtjes gespeeld, maar al weken niet meer aangeraakt. Ik ben gewoon niet gemaakt voor dat soort games, denk ik. :+

• Maichel
Ik heb al meer dan een maand geleden gepreorderd bij Mediamarkt, en deels betaald :P Sta 2e op de lijst in, de nummer een op de lijst was/is Michael van Gerwen :P

• Raem

|:(

• bram1984
Ik denk eerder aan iPhone 12 pre-orders. ;)

• NotSoSteady
Nee, 10 september gaat het worden. De prijzen vallen toch wel zwaar tegen in vergelijking met Series X.

[ Voor 35% gewijzigd door NotSoSteady op 09-09-2020 14:41 ]

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:49
NotSoSteady schreef op woensdag 9 september 2020 @ 14:37:
[...]

Nee, 10 september gaat het worden. De prijzen vallen toch wel zwaar tegen in vergelijking met Series X.
Het tijdverschil met de UK is maar 1 uur hoor. ;)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:25

BM

Moderator Spielerij
Vergeef me dat ik niet zo into de Sony box-arts ben, maar is dat blauwe hoesje met witte banner echt de stijl die ze voor PS5 games gaan hanteren? Ik snap dat het witte matched met de console, maar ik vind het echt gruwelijk vloeken :X

Edit: nog ff gezocht (goh BM, had dat niet eerder gemoeten? Jazeker!). Maar lijkt er idd op, gemiste kans imho, volgens mij was daar wel wat leukers van te maken :)
[...]

Kansloos, Sony kan wel inpakken, die prijzen zichzelf uit de markt /s

Hopelijk overbodig, maar bovenstaande is niet serieus :p
Hij word er in het goud overigens ook niet mooier op, dan is wit echt beter :)

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 09-09-2020 14:46 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Raem
BM schreef op woensdag 9 september 2020 @ 14:45:
[...]

Vergeef me dat ik niet zo into de Sony box-arts ben, maar is dat blauwe hoesje met witte banner echt de stijl die ze voor PS5 games gaan hanteren? Ik snap dat het witte matched met de console, maar ik vind het echt gruwelijk vloeken :X

Edit: nog ff gezocht (goh BM, had dat niet eerder gemoeten? Jazeker!). Maar lijkt er idd op, gemiste kans imho, volgens mij was daar wel wat leukers van te maken :)
Het is even wennen ja. Ik denk dat ik het met een zwart of wit doosje ook mooier had gevonden.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Maar hij wordt wel in een houten doos geleverd inplaats van een el cheapo stuk karton die de plebs krijgen.
[...]

Het is ook niet mijn ding, het witte voelt zo goedkoop aan. De fan mock-ups met een zwarte banner (beetje terug naar de PS1/2/3) vond ik vele malen mooier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O6bwZJik1ZwZdobCtcwPcoDeakM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uOC5mCeKCUixtrod46JrF5jU.png?f=user_large

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Er zit trouwens wel precies £100 verschil tussen alle DE en disc uitvoeringen

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05

kaanmijo

Picobello B.V.

De Xbox pre-orders gaan 22 september open Series X: $499, Series S: $299. Release op 10 november. Nu eens kijken wat Sony gaat doen

[ Voor 36% gewijzigd door kaanmijo op 09-09-2020 15:12 ]

• bram1984
[...]

[...]

Kansloos, Sony kan wel inpakken, die prijzen zichzelf uit de markt /s

Hopelijk overbodig, maar bovenstaande is niet serieus :p
Hij word er in het goud overigens ook niet mooier op, dan is wit echt beter :)
Ik vind het prima. Je ziet meteen heel duidelijk wat PS4 is en wat PS5. En de PS5 doosjes hebben de kleuren van de console (zwart, blauw, wit). Hoewel ik die zwarte GoT hierboven ook wel mooi vind, maar die heeft niet de kleuren van de console. je had Xbox wel uit je verhaal mogen laten :)
kaanmijo schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:03:
De Xbox pre-orders gaan 22 september open Series X: $499, Series S: $299. Release op 10 november. Nu eens kijken wat Sony gaat doen
Ja die 499 lijkt officieel te zijn. Nette prijs. Ik had niet verwacht dat MS eerst zou gaan, maar die zijn het wachten waarschijnlijk net zo zat als wij. :P

Nu weerhoudt Sony er niks meer van om volgende week te gaan. Toch? :F

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 09-09-2020 15:18 ]

• dehardstyler
kaanmijo schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:03:
Volgens mij was het niet de bedoeling om die link online te zetten, want ik kom nu nergens uit. :P

edit: nu wel

• Raem
bram1984 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:07:
Ja die 499 lijkt officieel te zijn. Nette prijs. Ik had niet verwacht dat MS eerst zou gaan, maar die zijn het wachten waarschijnlijk net zo zat als wij. :P

Nou, inderdaad. Hopelijk PS5 met disc ook voor 499.

[ Voor 37% gewijzigd door Raem op 09-09-2020 15:10 ]

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:12
Uiteindelijk zijn het gewoon de prijzen die al maanden in de sterren stonden geschreven. Stom dat ze dan zo lang wachten 8)7

En EA PLAY wordt ook toegevoegd aan Game Pass. Toch weer heel netjes van Game Pass

• Kalder
bram1984 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:07:
[...]
Deze week, kom op Sony, ze zeiden dat er 9 september geen PS5 announcements zouden zijn, morgen kan toch gewoon? O-)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Wordt wel eens tijd toch? Die zogenaamde tear down is zelfs al bijna een half jaar geleden aangekondigd...

• Maichel
Eigenlijk boeit het toch ook geen zak of het begin November, midden november of whatever is...komt vanzelf.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:12
uchiha tijntje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:20:
Wordt wel eens tijd toch? Die zogenaamde tear down is zelfs al bijna een half jaar geleden aangekondigd...
haha ja, dat zei ik maanden geleden al. Dat ik deze zomer amper nog nieuws verwachtte van Sony. Geen dikke game announcements en al helemaal geen teardown. Maar dat werd me hier meestal niet in dank afgenomen :X

• Kalder
Maichel schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:26:
Eigenlijk boeit het toch ook geen zak of het begin November, midden november of whatever is...komt vanzelf.
Liever gister dan morgen :P

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Anton.net schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:27:
[...]

haha ja, dat zei ik maanden geleden al. Dat ik deze zomer amper nog nieuws verwachtte van Sony. Geen dikke game announcements en al helemaal geen teardown. Maar dat werd me hier meestal niet in dank afgenomen :X
Dat je wacht met de prijs of game announcements snap ik nog. Maar een teardown die een half jaar geleden aangekondigd is met... Soon... dat is wel een beetje erg bijzonder. Je vraagt je af waarom.

• Kalder
uchiha tijntje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:29:
[...]

Dat je wacht met de prijs of game announcements snap ik nog. Maar een teardown die een half jaar geleden aangekondigd is met... Soon... dat is wel een beetje erg bijzonder. Je vraagt je af waarom.
Ze hadden net zo goed kunnen zeggen dat de PS5 ook soon uit zou komen.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als de grote concurrent prijzen en beschikbaarheid gewoon online gooit via social media.. dan zou ik als Sony zoiets droppen tijdens champions league/Europa league wedstrijden in een spotje. Maar helaas, geen gelikte aankondiging tot dusver van Sony. Behalve dan play has no limits. Patience has no limits too, dus het wachten is voorbij. Kom maar door met een reactie nu zowel de discless s versie en met disc x versie een prijs kennen.

Kans is groot dat ze nu kiezen om de PS5 met disc wss te releasen voor 479 usd/gbp/euro. Kun je toch goedkoper je vermarkten terwijl het niet eens zoveel scheelt. En qua discless versie lijkt mij 349 of 379 usd/gbp/euro dan een logische. Want Sony geeft je hetzelfde systeem minus de bluray drive dus kan nooit zo goedkoop weggezet worden lijkt mij.

• Kalder
Joosie200 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:34:
Als de grote concurrent prijzen en beschikbaarheid gewoon online gooit via social media.. dan zou ik als Sony zoiets droppen tijdens champions league/Europa league wedstrijden in een spotje. Maar helaas, geen gelikte aankondiging tot dusver van Sony. Behalve dan play has no limits. Patience has no limits too, dus het wachten is voorbij. Kom maar door met een reactie nu zowel de discless s versie en met disc x versie een prijs kennen.

Kans is groot dat ze nu kiezen om de PS5 met disc wss te releasen voor 479 usd/gbp/euro. Kun je toch goedkoper je vermarkten terwijl het niet eens zoveel scheelt. En qua discless versie lijkt mij 349 of 379 usd/gbp/euro dan een logische. Want Sony geeft je hetzelfde systeem minus de bluray drive dus kan nooit zo goedkoop weggezet worden lijkt mij.
Mijn verwachting is nog steeds dat ze gewoon voor 499 en 399 voor de DE gaan, Sony hoeft de PS niet goedkoper te maken dan de Xbox aangezien er veel meer demand is voor PS dan voor Xbox.

• dehardstyler
Maichel schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:26:
Nou ik lig het liefst zo min mogelijk in een slaapzak, dus om nou op 1 november al voor de deur te gaan liggen en dan te moeten wachten tot 10 november is wel een beetje lang he. :+

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:54
Kalder schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:15:
[...]

Deze week, kom op Sony, ze zeiden dat er 9 september geen PS5 announcements zouden zijn, morgen kan toch gewoon? O-)
Morgen, 10 september, is er Ubisoft Forward, dan zal Sony toch geen eigen presentatie/aankondiging doen?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Raem
Lijkt me dat ze sowieso met een prijs en datum willen komen voor dat de XSX pre-orders open gaan. Ik denk dat ze het volgende week bekend maken.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:29:
[...]

Ze voelen geen druk en terecht naar mij mening.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:04
Joosie200 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:34:

Die kans hadden ze tijdens de CL finale, dat wordt wereldwijd door miljoenen mensen bekeken en laat ze daar nou hoofdsponsor zijn.
Voor het bekendmaken van de prijs was het misschien toen nog te vroeg, maar zelfs dat marketing filmpje met de nieuwe functies dat destijds uitlekte is toen niet getoond.
Nu moeten ze een eigen evenement aankondigen of net als MS het out of the blue ( :+ ) na leaks maar uitbrengen. Op MS hoeven ze in elk geval niet meer te wachten...
Pagina: 1 ... 119 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden