• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-02 19:28
Katmi schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:54:
[...]

Je bedoelt dus iemand zoals JayTechTV aan de PS zijde ? :P
Newsflash : alles in de wereld heeft fanboys, geen nut om er 1 op te noemen uit kamp X want dan kan je er ook 1 opnoemen uit kamp Y.
misschien ligt het aan mij, of aan mijn leeftijd...maar ongeacht welke keuze ik ga maken (ik denk ivm libary toch wel de ps5 ) dan kan je nog wel respect hebben voor een ander en niet doen alsof je een God bent en de ander de grond in stampen...

er is geloof ik een campagne in nederland DOESLIEF .... dan wordt de (game) wereld een stuk beter is mijn mening :)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gandalf68 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:36:
damm dat ziet er goed uit , en een welkome afwisseling / hernieuwing in het aanbod. Ik hou wel van gedetailleerde omgevingen :)

Overigens als je nog eens flink wil lachen ...of ergeren ... hou dan crapgamer op youtube in de gaten ... wat een irritant figuur is dat zeg ...totaal geen respect voor het andere kamp en dingen uitmelken daar kunnen de games fabrikanten nog een puntje aan zuigen :)
Ja goh die zitten er aan de andere kant ook genoeg hoor. Moet je een lijstje hebben? Lekker om lachen en laten gaan.

Het wordt pas beschamend als de executives zich zo gaan gedragen.

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 06-02 17:05
Gandalf68 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:08:
[...]

misschien ligt het aan mij, of aan mijn leeftijd...maar ongeacht welke keuze ik ga maken (ik denk ivm libary toch wel de ps5 ) dan kan je nog wel respect hebben voor een ander en niet doen alsof je een God bent en de ander de grond in stampen...
Als vrienden mij vragen welke console het beste is, dan zal ik altijd de PlayStation in goed daglicht zetten en de beter dingen tegenover de Xbox vernoemen. Gewoon omdat ik meer voor de PlayStation ben.
Maar als ze uiteindelijk kiezen voor de Xbox, dan zal ik daar respect voor.
Je hebt dus verschillende fanboys, maar respect is soms ver te zoeken.
AppleFan2007 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:21:
[...]

Als vrienden mij vragen welke console het beste is, dan zal ik altijd de PlayStation in goed daglicht zetten en de beter dingen tegenover de Xbox vernoemen. Gewoon omdat ik meer voor de PlayStation ben.
Maar als ze uiteindelijk kiezen voor de Xbox, dan zal ik daar respect voor.
Je hebt dus verschillende fanboys, maar respect is soms ver te zoeken.
Oh ik zet het niet eens in een goed daglicht, op die manier. Als mensen erover vragen dan zeg ik eigenlijk altijd "De Xbox heeft sterkere hardware, de PS heeft betere games. Het is maar net wat je wil"

En als die persoon alleen maar een paar spellen speelt die op beide te spelen zijn, en geen vrienden heeft die op een bepaald platform zitten, dan raad ik diegene aan om naar de beste deal te kijken en wat ie de fijnste controller vindt, als de hardware ook niet boeit :)

• bram1984
Ik denk dat we aankomende week weer nieuws of een aankondiging kunnen verwachten. Er poppen overal private YT video's op PS kanalen op.

[Twitter: https://twitter.com/geronimo_73/status/1300173831164891137?s=21]

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-02 11:24
bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 06:15:
Ik denk dat we aankomende week weer nieuws of een aankondiging kunnen verwachten. Er poppen overal private YT video's op PS kanalen op.

[Twitter]
Dat zou gaaf zijn! Het is alweer bijna November!!!! Toevallig dit weekend op playstaion.com eens mijn username ingevuld voor de pre-order pre-order van de PS5 (oftewel, als je je inschrijft krijg je op volgorde van inschrijving ene bericht met de kans op een PS5 te pre-orderen).

We gaan het zien!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:22

OzzieMann

PSN: OzzieMann

bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 06:15:

[Twitter]
Don't get your hopes up! Bij Playstation FR staat de private video tussen de game trailers, bij de main Playstation account staat een private video onder de speellijst Madden NFL 21.
Ik ben bang dat het dus gewoon een aankondigingstrailer van Madden zal zijn.

https://untappd.com/user/OzzBier

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-02 13:18
Bas170 schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 20:28:
De trailer van Unknown9 blijkt een alternatieve versie te hebben, waar een geheime boodschap in zit:

[YouTube: Unknown 9: Awakening - Official Teaser Trailer]

spoiler:
Op 1:12 en 1:16 het beeld pauzeren en frame voor frame afspelen (pauzeren en met . en , afspelen)
Offtopic: hoezo moet je 6 karakters invoeren op de website terwijl er maar 5 hints zijn :(

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

sarlo schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 08:13:
[...]

Offtopic: hoezo moet je 6 karakters invoeren op de website terwijl er maar 5 hints zijn :(
spoiler:
eentje komt 2x voor ;)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• bram1984
OzzieMann schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 07:31:
[...]

Don't get your hopes up! Bij Playstation FR staat de private video tussen de game trailers, bij de main Playstation account staat een private video onder de speellijst Madden NFL 21.
Geloof dat FR zelfs 4 video's heeft. Anyway, dat er in september iets gaat komen, daar kunnen we op zich wel vanuit gaan denk ik. :)

• sarlo
Bas170 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 08:14:
[...]

spoiler:
eentje komt 2x voor ;)
Ik zie het echt niet ;( ik zie een land dat twee keer voorkomt, maar ik zie 5 stempels, dus hoe dat relateert tot 6, die volg ik niet :?

Geen spel voor mij denk ik

[ Voor 29% gewijzigd door sarlo op 31-08-2020 08:27 ]

• bram1984
Edit: nvm

[ Voor 96% gewijzigd door bram1984 op 31-08-2020 08:25 ]

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

sarlo schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 08:24:
[...]

Ik zie het echt niet, geen game voor mij al is de trailer echt heel gaaf.
Hint voor de oplossing:
spoiler:
De posities van de klokken komen overeen met de driehoek.
Vervolgens moet je de juiste volgorde bepalen a.d.h.v. de paspoortstempels

Overigens staat de puzzel los van het spel zelf volgens mij.
Er zijn meer spellen met moeilijke teasers geweest, terwijl het spel zelf niet zo moeilijk was.

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• sarlo
Bas170 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 08:27:
[...]

Hint voor de oplossing:
spoiler:
De posities van de klokken komen overeen met de driehoek.
Vervolgens moet je de juiste volgorde bepalen a.d.h.v. de paspoortstempels

Overigens staat de puzzel los van het spel zelf volgens mij.
Er zijn meer spellen met moeilijke teasers geweest, terwijl het spel zelf niet zo moeilijk was.
spoiler:
Zo ver was ik al, idem met de momenten van het bezoeken, alleen er zijn 5 stempels terwijl je op de website 6x rondom het logo moet klikken. Dus als ik de klokken afzet tegen de momenten van bezoek in chronologische volgorde, dan mis ik nog één invoer.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

sarlo schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 08:31:
[...]

spoiler:
Zo ver was ik al, idem met de momenten van het bezoeken, alleen er zijn 5 stempels terwijl je op de website 6x rondom het logo moet klikken. Dus als ik de klokken afzet tegen de momenten van bezoek in chronologische volgorde, dan mis ik nog één invoer.
spoiler:
Frankrijk heeft 2 datumstempels, dus die voer je 2x in

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Zou je denken? :+

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-02 09:12
Fake? Geen idee. Zou best eens echt kunnen zijn toch

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dan maak je toch echt andersoortige foto's lijkt mij :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• bram1984
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als je zo'n unit aansluit aan je TV en aanzet. Kan je dan ook echt iets spelen?

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 09:52:
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als je zo'n unit aansluit aan je TV en aanzet. Kan je dan ook echt iets spelen?
lijkt mij best lastig, een kartonnen doos koppelen aan je tv en dan ook nog daadwerkelijk beeld hebben :+

• bram1984
Bas170 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 09:58:
[...]

lijkt mij best lastig, een kartonnen doos koppelen aan je tv en dan ook nog daadwerkelijk beeld hebben :+
Nou jij moet jezelf in laten huren als comedian. _O- ;)

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 10:01:
[...]

Nou jij moet jezelf in laten huren als comedian. _O- ;)
(y) heb ik na afloop gelijk een lading gratis tomaten oOo

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 09:52:
Als je een console weet te bemachten zal hij hoogstwaarschijnlijk gewoon werken. Wel zal het waarschijnlijk een onvolledige versie van de firmware/OS bevatten waarop nog (belangrijke) functies kunnen ontbreken omdat de console ruim voor de release gemaakt wordt en de firmware/OS er op dat moment al wel opgezet moet worden.

Wat extra context:

PS4 kwam fabrieks af met versie 1.0.1 en had op dag 1 een patch naar versie 1.50 welke functies zoals remote play toevoegde.
XB1 kwam met een versie die werkte maar door de wijzigingen in beleid (always on DRM) was uiteindelijk een day one patch vereist voor het functioneren van de console.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
ArthurMorgan schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 09:26:
Dan maak je toch echt andersoortige foto's lijkt mij :P
Tuurlijk niet, past perfect in de dripfeed categorie waar ze zo dol op zijn :+

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 17:19
Je kan eigenlijk goed zien dat het PS5 logo helemaal niet het perspectief heeft van het wit karton zelf. Dus het is er duidelijk achteraf gewoon op geplakt met Photoshop oid.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-02 10:41

Martinspire

Awesomeness

OzzieMann schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 07:31:
[...]

Madden 21 is 28 augustus uitgekomen, dus dat lijkt me wel heel raar ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• OzzieMann

OzzieMann

Martinspire schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:10:
[...]

Madden 21 is 28 augustus uitgekomen, dus dat lijkt me wel heel raar ;)
Dan een PS5 Madden 21 teaser >:)

• bram1984
OzzieMann schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:11:
[...]

Dan een PS5 Madden 21 teaser >:)
Nee joh, gewoon lekker hoge verwachtingen zodat de teleurstelling weer extra groot is. :P

Tear down
Paar nieuwe studio acquisities
Prijs 399 + releasedatum medio oktober, pre-orders direct geopend
Bloodborne remake trailer
Demon's Souls gameplay trailer met een launch release date
GT7 idem
Miles Morales gameplay demo
God of War 2 teaser

Ik laat mezelf wel uit. :(:)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je vergeet die GTA 6 en RDR3 5 jaar time exclusives die als launchgames worden gebracht :P

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:18:
[...]

Nee joh, gewoon lekker hoge verwachtingen zodat de teleurstelling weer extra groot is. :P

Tear down
GT7 idem
God of War 2 teaser

Vergeet Half-Life 3 exclusief voor PS5 en Steam niet :+

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 15:58
bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:18:
[...]

Tear down
GT7 idem
God of War 2 teaser

Over hoge verwachtingen gesproken :+
Ik verwacht ook nog wel een TLOU3 teasertje

[ Voor 3% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 31-08-2020 11:36 ]

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:35
Misschien is het de leeftijd, maar dit is echt de eerste keer dat ik totaal geen vibe voel bij mezelf zo vlak voor de release van twee nieuwe consoles. Uiteraard volg ik alles op de voet, maar ik vind het allemaal maar matig. De laadtijden spreken me zeker wel aan, maar dat is echt het enige. Ik wil de nieuwste games kunnen spelen, dus hij komt wel in huis, daar niet van. Maar ik vind het nou grafisch ook niet echt overdonderend, ik heb sterk het gevoel dat als je in 4K wil gamen, dat je dan vast zit aan 30FPS.

Verder laat ik me graag positief verrassen, maar een launch aanschaf gaat het niet worden. Ook de Serie X laat ik eerst gewoon even lekker sudderen.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Cyrax0508 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:38:
Misschien is het de leeftijd, maar dit is echt de eerste keer dat ik totaal geen vibe voel bij mezelf zo vlak voor de release van twee nieuwe consoles. Uiteraard volg ik alles op de voet, maar ik vind het allemaal maar matig. De laadtijden spreken me zeker wel aan, maar dat is echt het enige. Ik wil de nieuwste games kunnen spelen, dus hij komt wel in huis, daar niet van. Maar ik vind het nou grafisch ook niet echt overdonderend, ik heb sterk het gevoel dat als je in 4K wil gamen, dat je dan vast zit aan 30FPS.

Verder laat ik me graag positief verrassen, maar een launch aanschaf gaat het niet worden. Ook de Serie X laat ik eerst gewoon even lekker sudderen.
R&C krijgt een 4K/30 fps mode, en dynamic resolution / 60 fps mode, allebei met raytracing.
Ik denk (hoop) dat veel games zulk soort opties gaan krijgen, dat begon al met PS4 Pro games.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• bram1984
Cyrax0508 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:38:

Je vindt die UE5 demo en de beelden van R&C niet indrukwekkend? Dan moet je wellicht even je verwachtingen bijstellen of een dikke PC aanschaffen. En het zijn niet alleen laadtijden die beter gaan worden op de nieuwe consoles.

Verder is er natuurlijk een hoop afhankelijk van de visie van de ontwikkelaar. Als zij de systemen zoveel mogelijk grafisch willen pushen, zullen ze dat doen tot 30fps. Zo werkt het nu eenmaal. Neemt niet weg dat de game zelf er een stuk indrukwekkender uitziet. Verder moet je je niet vergissen in DLSS/temporal injection achtige technieken. Resoluties pushen alleen maar om het pushen is een klein beetje verleden tijd en zonde van de resources.

• Segafreak83
bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:56:
[...]

Je vindt die UE5 demo en de beelden van R&C niet indrukwekkend? Dan moet je wellicht even je verwachtingen bijstellen of een dikke PC aanschaffen. En het zijn niet alleen laadtijden die beter gaan worden op de nieuwe consoles.

Verder is er natuurlijk een hoop afhankelijk van de visie van de ontwikkelaar. Als zij de systemen zoveel mogelijk grafisch willen pushen, zullen ze dat doen tot 30fps. Zo werkt het nu eenmaal. Neemt niet weg dat de game zelf er een stuk indrukwekkender uitziet. Verder moet je je niet vergissen in DLSS/temporal injection achtige technieken. Resoluties pushen alleen maar om het pushen is een klein beetje verleden tijd en zonde van de resources.
Nee, beide vond ik niet indrukwekkend, nog steeds "verborgen" laad schermen en verder is het maar karig. Ze laten zeker niet de 5x krachtigere hardware zien, en buiten dat, veel van de launch games schuiven allemaal door naar 2021 of 2022 zelfs, en dat helpt niet mee.

De enige reden dat ik straks een PS5 ga kopen is dat mijn PS4 games beter draaien én dat ik van de Stofzuiger Pro af ben.

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-02 09:12
Segafreak83 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:04:
[...]

Nee, beide vond ik niet indrukwekkend, nog steeds "verborgen" laad schermen en verder is het maar karig. Ze laten zeker niet de 5x krachtigere hardware zien, en buiten dat, veel van de launch games schuiven allemaal door naar 2021 of 2022 zelfs, en dat helpt niet mee.

De enige reden dat ik straks een PS5 ga kopen is dat mijn PS4 games beter draaien én dat ik van de Stofzuiger Pro af ben.
Vond die beelden ook niet echt indrukwekkend. Tuurlijk het ziet er goed uit, maar meer ook niet. Ja wel veel wat gebeurd op het scherm. Maar hangt misschien of van het type game, heb hier niet zoveel mee.

Maar verwacht zeker wel dat dit wederom een top console gaat worden.

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-01 14:38
@Segafreak83 Je weet zeker dat de day one PS5 geen next gen stofzuiger wordt? Dat is namelijk het risico van er vroeg bij zijn.

Heb net een PS4 Pro (veel stiller dan m’n One X, koelpasta aan vervanging toe denk ik), maar ik houd ‘m wel tot er een zwarte uitvoering is van de PS5.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Cyrax0508
[...]

Ik moet helemaal niks, doe maar even rustig goed? Niet gelijk zo proberen te overstemmen over wat ik wel en niet moet. Ik mag verwachten wat ik zelf wil hahaha.

Ik vind het allemaal niet zo opwindend, dat is correct. Het is voor mij de eerste keer dat ik niet zo heel erg onder de indruk ben, dat kan gewoon he? Ik vind R&C er hartstikke mooi uitzien, maar ik kan niet zeggen dat ik nou enorm onder de indruk was nee.

• Segafreak83
Froggle schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:12:
@Segafreak83 Je weet zeker dat de day one PS5 geen next gen stofzuiger wordt? Dat is namelijk het risico van er vroeg bij zijn.

Heb net een PS4 Pro (veel stiller dan m’n One X, koelpasta aan vervanging toe denk ik), maar ik houd ‘m wel tot er een zwarte uitvoering is van de PS5.
Dat weet ik niet, risico loop je altijd. En als ie inderdaad niet stil is, dan vraag ik mij echt af wat Sony dan heeft gedaan de afgelopen jaren. Ik ga er nog vanuit dat de PS5 wel stil is, totdat het tegendeel bewezen is :).

Maar in ieder geval dan weer 2 jaar garantie, heb ik wel nodig, want apparatuur gaat hier echt veel te vaak stuk (zonder dat ik er gekke dingen mee doe).

• bram1984
Segafreak83 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:04:
[...]

Verborgen laadschermen? Je bedoelt in de UE5 demo waarbij ze tussen die kier doorgaat? Dat was geen laadscherm, maar bedoeld om de texture kwaliteit van de wanden te laten zien. Is ook bevestigd door Epic. Je ziet in principe ook al de hele ruimte erachter.

Maar goed, dan moet jij wellicht ook je verwachtingen bijstellen. Je kan toch duidelijk zien dat de current gen die fidelity nooit kunnen bereiken en dan is dit nog maar het begin.
Froggle schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:12:

Het zou mij bijzonder veel verbazen als de PS5 luidruchtig wordt. Heb je gezien hoe groot dat ding is? Daarbij Cerny die tijdens de deep dive grapt over de hoeveelheid lawaai die zijn eigen Pro maakt en dat hij min of aangeeft dat de koeling wel snor zit.
Cyrax0508 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:18:
[...]

Ik moet helemaal niks, doe maar even rustig goed? Niet gelijk zo proberen te overstemmen over wat ik wel en niet moet.

Ik vind het allemaal niet zo opwindend, dat is correct. Het is voor mij de eerste keer dat ik niet zo heel erg onder de indruk ben, dat kan gewoon he? Ik vind R&C er hartstikke mooi uitzien, maar ik kan niet zeggen dat ik nou enorm onder de indruk was nee.
Haha zo dan, maandag zeker? Doe zelf even rustig jongen. Neem een Snickers. ;)

• Cyrax0508
bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:21:
[...]

Verborgen laadschermen? Je bedoelt in de UE5 demo waarbij ze tussen die kier doorgaat? Dat was geen laadscherm, maar bedoeld om de texture kwaliteit van de wanden te laten zien. Is ook bevestigd door Epic. Je ziet in principe ook al de hele ruimte erachter.

Maar goed, dan moet jij wellicht ook je verwachtingen bijstellen. Je kan toch duidelijk zien dat de current gen die fidelity nooit kunnen bereiken en dan is dit nog maar het begin.

[...]

Het zou mij bijzonder veel verbazen als de PS5 luidruchtig wordt. Heb je gezien hoe groot dat ding is? Daarbij Cerny die tijdens de deep dive grapt over de hoeveelheid lawaai die zijn eigen Pro maakt en dat hij min of aangeeft dat de koeling wel snor zit.

[...]

Haha zo dan, maandag zeker? Doe zelf even rustig jongen. Neem een Snickers. ;)
Hahaha, volgens mij ben je degene die hier zowat beserk gaat omdat iemand niet onder de indruk is van wat hij tot nu toe heeft gezien van de PS5. Dan moet ik verwachtingen bijstellen of een dikke PC kopen. Dat vind ik op dinsdag en woensdag ook nog wel irritant hoor.

Ik ben gewoon niet onder de indruk op dit moment. Ik zei al, misschien ligt het gewoon aan mijn leeftijd,

Nu ga je weer een ander vertellen dat hij zijn verwachtingen maar moet bijstellen. Dat is toch ook gewoon een beetje raar? Dat bepaal jij toch niet?

• Caayn
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:18:
[...]

Ik moet helemaal niks, doe maar even rustig goed? Niet gelijk zo proberen te overstemmen over wat ik wel en niet moet. Ik mag verwachten wat ik zelf wil hahaha.

Ergens snap ik je wel. Hoe mooi en gaaf realtime ray tracing ook is, de onvermijdelijke diminishing returns slaat steeds harder toe en de tijd van grote sprongen ligt helaas ver achter ons.

• Segafreak83
Caayn schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:28:
[...]
Ergens snap ik je wel. Hoe mooi en gaaf realtime ray tracing ook is, de onvermijdelijke diminishing returns slaat steeds harder toe en de tijd van grote sprongen ligt helaas ver achter ons.
Hoe mooi zou het zijn als we zelf kunnen kiezen wat we aan of uit kunnen zetten, dus (als voorbeeld), ik wil áltijd 4k met minimaal 60fps, mogelijke consequentie is dan geen ray-tracing, prima, mijn keuze en gaan!

• Cyrax0508
[...]
Ik vind R&C er echt prachtig uitzien, begrijp me niet verkeerd. En ray tracing vind ik ook fantastisch, maar ik voel niet meer die enorme vibe die ik vroeger kon hebben. Dat ik iets zag wat ik MOEST hebben.

• bram1984
Cyrax0508 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:25:
[...]

Hahaha, volgens mij ben je degene die hier zowat beserk gaat omdat iemand niet onder de indruk is van wat hij tot nu toe heeft gezien van de PS5. Dan moet ik verwachtingen bijstellen of een dikke PC kopen. Dat vind ik op dinsdag en woensdag ook nog wel irritant hoor.

Ik ben gewoon niet onder de indruk op dit moment. Ik zei al, misschien ligt het gewoon aan mijn leeftijd,

Nu ga je weer een ander vertellen dat hij zijn verwachtingen maar moet bijstellen. Dat is toch ook gewoon een beetje raar? Dat bepaal jij toch niet?
Het enige wat ik zeg is dat je dan wellicht je verwachtingen iets moet bijstellen. Als je dat als "beserk gaan" ziet, dan weet ik niet wat ik je moet vertellen. 8)7 Succes vandaag dan maar.
[...]
Precies dit. Mensen verwachten echt wonderen, volgens mij. Als je ziet hoe ver de huidige generatie al is gekomen vergeleken met de launch titels. Grafisch zal het allemaal wel loslopen. Ik denk dat we meer moeten verwachten op het gebied van game design etc.
Segafreak83 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:33:
[...]

Hoe mooi zou het zijn als we zelf kunnen kiezen wat we aan of uit kunnen zetten, dus (als voorbeeld), ik wil áltijd 4k met minimaal 60fps, mogelijke consequentie is dan geen ray-tracing, prima, mijn keuze en gaan!
Ik stem voor, maar meer dan een perf en res mode zie ik niet gebeuren.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:26
Nou, ik denk niet dat het met leeftijd te maken heeft. Als op dit moment je interesse niet zo groot is in games of je bent niet onder de indruk, dan kan dat komen door iets anders. Bij mij was dat doordat ik in de periode 2014-2019 bijna uitsluitend Destiny speelde op m'n PS4. Door die game verloor ik bijna alle interesse in games. Totdat ik m'n achterstand begon weg te werken met games zoals UC4, R&C, GoW en GoT. Daardoor realiseerde ik me weer hoe leuk games kunnen zijn, met als hoogtepunten:
-UC4: Madagascar level, de achtervolging door de pantserwagen na de drukke markt, het grotlevel, enz
-R&C: nostalgie, herbeleving van de PS2 game
-GoW: tsja, gewoon de hele game eigenlijk. Vooral ook die battle tegen hordes dark elf op een smalle brug in alfheim en die bossbattle tegen die dragon
-GoT: fascinerend hoe de omgeving eruitziet. Ik had nog nooit eerder zo'n levendige, organische open world gezien met zo'n goeie simulatie van de natuur. Ik heb me meermaals afgevraagd hoe dit in hemelsnaam kan draaien op m'n launch PS4...

Ik denk persoonlijk dat het heel belangrijk is om games af te wisselen...

• OzzieMann

OzzieMann

#doeslief. :o :+

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:14

Dhrax

Prog Lord

Segafreak83 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:33:
[...]

Dat kan al jaren op de PC :)
[...]
Als je dat al indrukwekkend vind dan ga je nog goed verwend worden de komende jaren.
R&C ziet er goed uit maar geeft mij geen next gen gevoel. Het had zomaar DLC kunnen zijn voor het PS4 deel. Daarnaast lijkt de game capped op 30fps ... nee sorry maar hier had ik toch echt meer van verwacht op nieuwe hardware.

• Cyrax0508
bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:37:
[...]

Het enige wat ik zeg is dat je dan wellicht je verwachtingen iets moet bijstellen. Als je dat als "beserk gaan" ziet, dan weet ik niet wat ik je moet vertellen. 8)7 Succes vandaag dan maar.

[...]

Precies dit. Mensen verwachten echt wonderen, volgens mij. Als je ziet hoe ver de huidige generatie al is gekomen vergeleken met de launch titels. Grafisch zal het allemaal wel loslopen. Ik denk dat we meer moeten verwachten op het gebied van game design etc.

[...]

Ik stem voor, maar meer dan een perf en res mode zie ik niet gebeuren.
Oooh, je zie dat ik mijn verwachtingen “iets” moet bijstellen. Mijn excuses, ik dacht te hebben gelezen dat ik mijn verwachtingen moest aanpassen en maar een dikke pc moet gaan aanschaffen als ik niet onder de indruk ben van de PS5.
Trishul schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 12:40:
Nou, ik denk niet dat het met leeftijd te maken heeft. Als op dit moment je interesse niet zo groot is in games of je bent niet onder de indruk, dan kan dat komen door iets anders. Bij mij was dat doordat ik in de periode 2014-2019 bijna uitsluitend Destiny speelde op m'n PS4. Door die game verloor ik bijna alle interesse in games. Totdat ik m'n achterstand begon weg te werken met games zoals UC4, R&C, GoW en GoT. Daardoor realiseerde ik me weer hoe leuk games kunnen zijn, met als hoogtepunten:
-UC4: Madagascar level, de achtervolging door de pantserwagen na de drukke markt, het grotlevel, enz
-R&C: nostalgie, herbeleving van de PS2 game
-GoW: tsja, gewoon de hele game eigenlijk. Vooral ook die battle tegen hordes dark elf op een smalle brug in alfheim en die bossbattle tegen die dragon
-GoT: fascinerend hoe de omgeving eruitziet. Ik had nog nooit eerder zo'n levendige, organische open world gezien met zo'n goeie simulatie van de natuur. Ik heb me meermaals afgevraagd hoe dit in hemelsnaam kan draaien op m'n launch PS4...

Ik denk persoonlijk dat het heel belangrijk is om games af te wisselen...
Dat zou het wel kunnen zijn. Ik merk ook wel dat mijn interesse in games een stuk minder is geworden, maar dat relateer ik ook wel aan de leeftijd. Gezin, werk, sporten en minder tijd. Ik zie wel dat R&C er mooi uitziet, maar ik voel gewoon niet meer die vibe die ik vroeger zeker had. Misschien hoop ik ergens wat meer te zien dan alleen grafische pracht. Misschien toffe dingen in de AI van een game of iets dergelijks.

• bram1984
Dhrax schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:00:
[...]

[...]

Als je dat al indrukwekkend vind dan ga je nog goed verwend worden de komende jaren.
R&C ziet er goed uit maar geeft mij geen next gen gevoel. Het had zomaar DLC kunnen zijn voor het PS4 deel. Daarnaast lijkt de game capped op 30fps ... nee sorry maar hier had ik toch echt meer van verwacht op nieuwe hardware.
Ja dat geloof ik meteen. Dit is nog maar het begin. Maar misschien ben ik gewoon lekker snel onder de indruk. Of wellicht ben ik nuchter en ik kijk naar meer dingen dan alleen de buitenkant. Als ik ze even mag benoemen:

In de UE5 engine vind ik de (8K) textures heel indrukwekkend. Als je Uncharted 4 ernaast zet (ook een hele fraaie game), dan zien daar de grotten er maar kaal uit. Het geluid is ook echt een flinke sprong vooruit. Dat gerommel in die grot op het begin en die vleermuizen. Verder zijn de animaties iets wat ik nog niet vaak gezien heb. Met het klimmen klopt iedere plek waar ze haar voeten en handen plaatst. En dan heb je natuurlijk die hal met 500 zeer gedetailleerde beelden en dat laatste gedeelte waarin ze vliegt met die enorme draw distance.

Met R&C DLC noemen doe je Insomniac wel een beetje te kort denk ik. Als je ziet hoeveel er op het scherm gebeurt. Instant dimension/world swapping, weg vluchtende NPC's, vernietiging in de omgeving, mooie particle effects, aangevuld met ray tracing. Dat ga je niet met een PS4 kunnen doen. Ik ben nu met de PS4 versie bezig en dat is echt een wereld van verschil. Overigens heeft de PS5 game een 60fps mode, maar dat heb je wellicht even gemist. Vermoedelijk op 1440p met temporal injection. Sure, geef ze nog 3 jaar en de game zal er ongetwijfeld nog veel beter uit gaan zien, maar voor een launch window titel vind ik dat je niet mag klagen.

• Trishul
Dhrax schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 13:00:
[...]

[...]

DLC voor het PS4 deel?? Nou, ik heb die pasgeleden nog uitgespeeld, ziet er zeker mooi uit hoor, maar even kijken naar de verschillen van de PS5 game t.o.v. de PS4 game:
-4k30RT/4k60
-Raytracing
-veel meer particles en veel hogere resolutie hiervoor
-veel meer NPC's, veel hogere density in het algemeen
-vergaande destructibility, en kogels laten nu ook hun sporen na op oppervlakken
-betere DoF en post-processing
-assetloading extreem veel sneller dan in het PS4 deel
-compleet nieuwe planeet kan blijkbaar in een paar seconden geladen en gegenereerd worden

Nee, deze game is duidelijk een generatie verder dan het PS4 deel. Maar idd, games, en dan vooral de PS5 exclusives, zullen er snel overheen gaan, zoals Demon's Souls die snel zal volgen. En dan heb ik het nog niet eens over de games van Guerilla, ND en SSM.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-02 14:31
Durven jullie überhaupt een PS5 aan dat handvat te dragen? Ik zou er ieder geval niet op durven vertrouwen. Te vaak meegemaakt dat dergelijke handvatten los schoten van de verpakking omdat de inhoud relatief zwaar was.

@bram1984 Ha, ha. i.i.g. tillen met minimaal 2 personen.

[ Voor 12% gewijzigd door ariekanari op 31-08-2020 14:20 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• ArthurMorgan
  • Niet online
5 kilo... weinig fatsoenlijke dozen/handvatten die dat niet aankunnen ;)

maar... ik draag hem voor de zekerheid ook liever met 2 handen aan de onderkant als ik eerlijk ben hoor :D

• bram1984
ariekanari schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:12:
Durven jullie überhaupt een PS5 aan dat handvat te dragen? Ik zou er ieder geval niet op durven vertrouwen. Te vaak meegemaakt dat dergelijke handvatten los schoten van de verpakking omdat de inhoud relatief zwaar was.
Haha ja het zal je gebeuren.

Nee man, ik neem een steekwagen mee. :+

Verwijderd

Twixie schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 11:08:
[...]

Je kan eigenlijk goed zien dat het PS5 logo helemaal niet het perspectief heeft van het wit karton zelf. Dus het is er duidelijk achteraf gewoon op geplakt met Photoshop oid.
Los daarvan ontbreekt het registered symbool bij het PS logo. :z

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik speel toch liever de game op 60 fps met een mindere resolutie dan op 4K capped 30 fps.

Maar goed dat is persoonlijk.

• bram1984
Voor de mensen die nog hoop hadden op PS1-2-3 BC, dat zit er helaas niet in.

[Twitter: https://twitter.com/nibellion/status/1300463282164293636?s=21]

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
ArthurMorgan schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 14:14:
5 kilo... weinig fatsoenlijke dozen/handvatten die dat niet aankunnen ;)

maar... ik draag hem voor de zekerheid ook liever met 2 handen aan de onderkant als ik eerlijk ben hoor :D
Haha.

Vroeger moest ik nog een televisie met een dikke beeldbuis de trap op tillen.

Afbeeldingslocatie: https://spreekbeurten.info/wp-content/uploads/beeldbuis.jpg

Allemachtig. Ik kreeg er bijna een hernia van. Ik noemde het altijd de bottenkraker.

Genoeg mensen met zo’n zware televisie en al van de trap afgevalllen. :P

Mooi dan zo’n Playstation 5 niet al te zwaar zal zijn.

Nu nog een 4K televisie de trap op dan. :P

[ Voor 14% gewijzigd door MoldyInko op 31-08-2020 18:14 ]

• Segafreak83
bram1984 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 18:10:
Voor de mensen die nog hoop hadden op PS1-2-3 BC, dat zit er helaas niet in.

[Twitter]
Misschien alleen Ubisoft games niet.. Zolang Sony het niet officieel bekend maakt neem ik geen enkele "click-hunter" serieus met een korrel/schep zout.

• bram1984
@Segafreak83 Ik zou er niet op rekenen zolang PS Now bestaat.

PS5 DualSense uses in-game sound effects to generate vibrations

https://www.vg247.com/202...-sound-effect-vibrations/

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-02 14:31
Prima ontwikkeling maar klinkt wel mooier dan het is:
“Later, we studied and examined different algorithms while getting advice from experts. This allowed us to automate the generation of high-quality vibration waveforms to a certain extent, making it look as if they were created manually by the creators.”

Developers kunnen aan een geluidseffect een vibratiepatroon koppelen. Devs kunnen kiezen uit heel veel pre generated presets en deze zouden moeten aanvoelen alsof de developers ze zelf hebben gecreëerd.
Dat is een manier om het gebruik van force en haptic feedback door devs te stimuleren.

[ Voor 7% gewijzigd door ariekanari op 31-08-2020 19:57 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• bram1984
ariekanari schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 19:53:
Prima ontwikkeling maar klinkt wel mooier dan het is:
“Later, we studied and examined different algorithms while getting advice from experts. This allowed us to automate the generation of high-quality vibration waveforms to a certain extent, making it look as if they were created manually by the creators.”

Developers kunnen aan een geluidseffect een vibratiepatroon koppelen. Devs kunnen kiezen uit heel veel pre generated presets en deze zouden moeten aanvoelen alsof de developers ze zelf hebben gecreëerd.
Dat is een manier om het gebruik van force en haptic feedback door devs te stimuleren.
Ja precies. Om het de devs makkelijker te maken. :)

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

MoldyInko schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 18:08:
Ik speel toch liever de game op 60 fps met een mindere resolutie dan op 4K capped 30 fps.

Maar goed dat is persoonlijk.
Ik speel het liefst op 24fps voor de echte cinematic feeling.

• bram1984
Ik ben niet heel bekend met z'n track record, maar foxygames_uk (die onlangs ook beweerde op een PS5 event in de UK te zijn geweest en onder strikte NDA te staan) is er heilig van overtuigd dat het volgende event dus op 9 september is. Die datum heb ik al vaker langs zien komen.

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

bram1984 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:09:
Ik ben niet heel bekend met z'n track record, maar foxygames_uk (die onlangs ook beweerde op een PS5 event in de UK te zijn geweest en onder strikte NDA te staan) is er heilig van overtuigd dat het volgende event dus op 9 september is. Die datum heb ik al vaker langs zien komen.
Ik heb zoveel data voorbij zien komen. Ik denk ondertussen dat we hooguit een dag voor release, misschien, wat nieuws krijgen.... :>

• bram1984
FMS schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:12:
[...]

Ik heb zoveel data voorbij zien komen. Ik denk ondertussen dat we hooguit een dag voor release, misschien, wat nieuws krijgen.... :>
Een bizarder jaar zal je waarschijnlijk nooit meer meemaken voor de release van next gen consoles. :F

• Caayn
  • Niet online
Volgens mij heb jij ondertussen bijna iedere datum wel genoemd in dit topic :P
FMS schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:12:
[...]

Zouden ze dan toch een Sega Saturn uithalen >:)

• NotSoSteady
  • Laatst online: 02:40
Tja, dat komt omdat het de verjaardag is van PlayStation. Die luchtfietsers gokken daar volledig op.

• bram1984
Caayn schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:20:
[...]
Volgens mij heb jij ondertussen bijna iedere datum wel genoemd in dit topic :P

[...]
Zouden ze dan toch een Sega Saturn uithalen >:)
Nope, in september alleen de 9e tot nu toe. :P

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:34
bram1984 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:14:
[...]

Een bizarder jaar zal je waarschijnlijk nooit meer meemaken voor de release van next gen consoles. :F
Zeg nooit nooit. Het is gewoon een strategisch marketing spelletje tussen Microsoft en Sony.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• bram1984
Jumpman schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:37:
[...]

Zeg nooit nooit. Het is gewoon een strategisch marketing spelletje tussen Microsoft en Sony.
Dan nog had het jaar er een tikkeltje anders uit gezien zonder de pandemie. ;)

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 15:58
Bijzonder ook wel dat Sony niet voorkomt op de programmering van TGS..

https://cdn.reshift.nl/me...020-schedule_09-01-20.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 01-09-2020 12:18 ]

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:34
bram1984 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 12:12:
[...]

Dan nog had het jaar er een tikkeltje anders uit gezien zonder de pandemie. ;)
De console release ansicht is niet zo spannend. Bij de Playstation 4 gingen we naar X86 architectuur en moest er terrein op de concurrent gewonnen worden. Nu is het meer een PlayStation 4 Pro Plus wat eraan komt (idem bij Microsoft), als je het objectief bekijkt is het vooral meer CPU en GPU en snelle SSD. Dus uiteindelijke dezelfde gameplay en betere graphics en FPS.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• bram1984
Ik heb het idee dat die eigen eventjes/SoP's wel bevallen.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 02:40
Jumpman schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 12:18:
[...]

De console release ansicht is niet zo spannend. Bij de Playstation 4 gingen we naar X86 architectuur en moest er terrein op de concurrent gewonnen worden. Nu is het meer een PlayStation 4 Pro Plus wat eraan komt (idem bij Microsoft), als je het objectief bekijkt is het vooral meer CPU en GPU en snelle SSD. Dus uiteindelijke dezelfde gameplay en betere graphics en FPS.
Niet helemaal mee eens. Van de nieuwe cpu's en SSD's verwacht ik juist meer dan tijdens de vorige transitie. Die Jaguar-cores van de huidige generatie waren in 2013 al matig.

• Jesp_J
  • Laatst online: 01-02 10:17
Nieuw bericht op blog.playStation.com

https://blog.playstation....nce-the-future-of-gaming/

• Jesp_J
:)

En ook ff de link naar het bijbehorende filmpje: YouTube: PlayStation 5 – Breathtaking Immersion

• bram1984
Even embedden joh. ;)

• Jesp_J
Hopelijk is dit de aftrap van een maand vol PS5 nieuws :9~

• Edd
  • Laatst online: 06-02 15:34

Edd

Jesp_J schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:39:
Maar 1 maand?
Ik hoop dat ze tot de release nu een constante stroom aan nieuws, informatie en aankondigingen.. En ik denk niet dat de release volgende maand als is ;)

-

• Trishul
Zegt die Demon's souls developer nou echt dat dankzij de supersnelle SSD je extreem snel je talloze deaths kan wreken door weer snel te respawnen >:)

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-02 12:58
Jaja, kom maar door hoor!

[ Voor 84% gewijzigd door Kraziey op 01-09-2020 16:52 ]

• bram1984
Trishul schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:58:
Zegt die Demon's souls developer nou echt dat dankzij de supersnelle SSD je extreem snel je talloze deaths kan wreken door weer snel te respawnen >:)
Haha ja, blijft natuurlijk een FROM game hè. Hopelijk zit er een "press X to continue" in na het laden, anders kan ik de tips niet lezen. :o

Ben echt heel benieuwd naar gameplay.

• Jesp_J
Ik heb inmiddels ook de zak doritos waarmee je een PS5 kunt winnen bemachtigd bij de Jumbo in Panningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZAB5WLLdqUcIuPmFWXODf8kf_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8rWbKf2c91261XHDpVh5DLw4.jpg?f=fotoalbum_large

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:21
Voor headset kopers PS5 heeft geen optische aansluiting volgens Astro gaming.

https://www.destructoid.c...box-series-x-601913.phtml

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Kalder
Amaze86 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 18:27:
Voor headset kopers PS5 heeft geen optische aansluiting volgens Astro gaming.

https://www.destructoid.c...box-series-x-601913.phtml
Ik koop de headset die erbij komt, die Pulse 3D wireless headset, ga ervan uit dat die een stuk beter is dan die eerste headset die met de PS4 uitgebracht werd, met 7.1 virtual surround wat ik standaard uit had staan omdat ik het totaal niet goed vond klinken.
Vraag me alleen af of die met een usb ontvanger werkt of direct op de PS5 werkt met BT5.1, die van de PS4 had wel zo'n usb dingetje nodig.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:02
Nvidia heeft dus als eerste haar prijskaartjes voor next gen op tafel gelegd, met prijzen die iets toegankelijker zijn dan verwacht. Hopelijk betekent dat ook goed nieuws voor de consoles

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:03
Anton.net schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 18:53:
Nvidia heeft dus als eerste haar prijskaartjes voor next gen op tafel gelegd, met prijzen die iets toegankelijker zijn dan verwacht. Hopelijk betekent dat ook goed nieuws voor de consoles
Voor mij is dit de druppel om niet meer voor de PS5 te gaan, maar mijn PC te gaan upgraden. Die prijzen zijn echt niet normaal goed voor de performance wat je krijgt. Cyberpunk in volle glory spelen is ook zeer welkom.

• Kalder
Alexknl schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 19:17:
[...]

Voor mij is dit de druppel om niet meer voor de PS5 te gaan, maar mijn PC te gaan upgraden. Die prijzen zijn echt niet normaal goed voor de performance wat je krijgt. Cyberpunk in volle glory spelen is ook zeer welkom.
Als hierdoor de prijzen van de RTX2000 series nou ook flink zakken, word het wel interessant ja. Maar de PS5 komt hier no matter what.

[ Voor 4% gewijzigd door Kalder op 01-09-2020 19:27 ]

• bram1984
[...]

Gewoon beide joh. Meer heb je niet meer nodig dan (of ja, misschien een Switch).

Die 3090 is wel ziek hoor, damn. Hoe zou een game eruit zien die puur alleen voor die kaart gebouwd wordt. :9~

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:03
Dat is natuurlijk ook nog altijd een optie :D

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-02 17:02
Jesp_J schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 18:25:
Ik heb inmiddels ook de zak doritos waarmee je een PS5 kunt winnen bemachtigd bij de Jumbo in Panningen.

[Afbeelding]
Hoe werkt de wedstrijd? Code die op verpakking staat?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 20:32

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Jesp_J schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:39:
Zal tijd worden... 9 september dikke prima, was dat ook niet een datum dat sony/playstation/psn x jaar bestaat?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03:02
[...]
Tja uiteindelijk kost die rtx3070 wss evenveel als een volledige ps5. En een ps5 heeft dan nog een cpu die aanleunt tegen 3700x en een ssd zoals die nieuwe Samsung 980 Pro.

Next gen consoles en next gen pc is eigenlijk een verschillende league. Zowel in prijs als performance. Zoals het altijd is eigenlijk :P

Het wordt toch weer interessant om straks te vergelijken, hoeveel het nu echt gaat kosten om een pc te bouwen die gelijk is aan de ps5.

[ Voor 9% gewijzigd door Anton.net op 01-09-2020 20:17 ]

Verwijderd

Jesp_J schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 18:25:

[Afbeelding]
Dat wordt inslaan :p zal niet lang meer duren als dit soort acties al lopen.
Pagina: 1 ... 114 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden