Verwijderd

Amerikaanse Sony-site neemt reserveringen voor PlayStation 5 aan:

https://gamer.nl/artikele...n-voor-playstation-5-aan/

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-11 23:12

Niek_1981

Think Different.

Staat hierboven al eerder vermeld.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik het goed heb is het een soort pre-order van een pre-order met geen garrantie dat je hem kunt pre-orderen. Het goede (niet voor mij helaas ;) ) is dat alleen mensen met een psn account mee kunnen doen. Dus meer kans als je al een playstation hebt tov nieuwe spelers.

https://nl.ign.com/playst...r-playstation-5-pre-order

/edit: blijkbaar ook net die paar posts gemist :X

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-08-2020 08:35 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:39:
[...]

Zolang het geen native 4k is moet het lukken op hdmi 2.0 :+

...toch? :/
Ik weet het eigenlijk niet. Ik snap er nog steeds weinig van. Voor alleen VRR ga ik denk ik niet upgraden. Heb een mooie 65 inch B7 OLED staan en die doet het prima. Mijn enige "hoop" zou zijn dat de TV boven (LCD van meer dan 10 jaar oud) het begeeft en ik mijn vrouw zo gek krijg de 65 inch van beneden naar boven te doen. :+
Phusebox schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:42:
[...]

CoD zijn niet de mooiste games en meestal kleine ruimtes/gebieden en nogal lineair. Dus dan kun je wat meer performance eruit persen.

Maar goed het blijft een mooi feit. Wordt tijd dat ik eens iets in 120 Hz op mijn tv kan spelen na al die tijd dat het ding hier al staat.
Volgens mij ziet Modern Warfare er wel goed uit toch? Ik heb de game zelf niet, maar ik lees steeds dat het grafisch een van de mooiste shooters is.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-10 17:12
OzzieMann schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:06:
Jammer genoeg zal de nieuwe COD geen gebruik kunnen maken van de SSD in de PS5.
spoiler:
Hij is leuk. Voor de mensen die geen CoD/Warzone spelen; de grap is dat een gemiddelde patch voor Modern Warfare 30-50GB is.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:50
I ColoSsuZz I schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:39:
[...]

Zolang het geen native 4k is moet het lukken op hdmi 2.0 :+

...toch? :/
Met native 4K ook wel, alleen moet dan gebruik gemaakt worden van chroma 4:2:0. Minder data voor de kleuren. Maakt voor gaming en films geen reet uit trouwens. Als er ook nog HDR bij komt kijken (dus 4K, 120fps en HDR), dan is HDMI 2.0 niet genoeg. Dat kan max op 60fps met chroma 4:2:2. Hier een linkje met overzichten wat welke HDMI versie kan.
bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:30:
[...]
Moet niet te vaak gebeuren dit. Anders moet ik een nieuwe tv kopen. :+
En in mijn geval ook een nieuwe HDMI 2.1 compatibel receiver 8)7 Gaan we dus niet doen voor die extra fps'jes.

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 27-08-2020 09:23 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-10 19:24
bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 08:45:
[...]

Ik weet het eigenlijk niet. Ik snap er nog steeds weinig van. Voor alleen VRR ga ik denk ik niet upgraden. Heb een mooie 65 inch B7 OLED staan en die doet het prima. Mijn enige "hoop" zou zijn dat de TV boven (LCD van meer dan 10 jaar oud) het begeeft en ik mijn vrouw zo gek krijg de 65 inch van beneden naar boven te doen. :+
Jaa zit beetje in 't zelfde schuitje. Heb nu een 2018 Q9 van Samsung, die ook net de hdmi 2.1 boot gemist heeft. Maar om nu weer 2000 uit te gaan geven voor een nieuwe vind ik wat overdreven. 120fps kan gelukkig wel op 1080p op hdmi 2.0. Volgens mij :Y

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• PietBeau
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 23-10 14:02
Zag deze gisteravond liggen bij de Jumbo, enkel en alleen uit interesse voor de winactie meegenomen uiteraard :P.

Lijkt erop dat deze verpakking veel te vroeg in de winkel ligt, aangezien achterop de verpakking staat dat de actie gaat lopen vanaf 1 oktober.

De website (Doritos.nl/Playstation5) is ook nog niet live..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gqPREqDss1qFABf2bhStbVIB-k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eQ497KmineTENWICqmoMkiDi.png?f=fotoalbum_large

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

PietBeau schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:28:
Zag deze gisteravond liggen bij de Jumbo, enkel en alleen uit interesse voor de winactie meegenomen uiteraard :P.

Lijkt erop dat deze verpakking veel te vroeg in de winkel ligt, aangezien achterop de verpakking staat dat de actie gaat lopen vanaf 1 oktober.

[Afbeelding]
Dan mag je ze ook nog niet opeten O-)

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:36
PietBeau schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:28:

[Afbeelding]
Heb dan toch liever de 2000+ andere Playstation prijzen. Maarja, waar laat je dat allemaal...

https://psnprofiles.com/RaemNL

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-11 15:17
Amaze86 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:25:
Cod cold war 4k 120 fps PS5, hmm zou toch niet dacht dat PS5 het niet aankon 4k 60 fps paar weken terug :)

https://www.pushsquare.co..._frames-per-second_on_ps5
Leuk, maar er zijn amper TVs of receivers die dat ondersteunen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• bram1984
Ik probeer echt hard mijn best te doen om enthousiast te worden van Valhalla, maar ik kan er echt niet bij hoe slecht het eruit ziet qua gameplay en animaties. Het ziet er echt uit als een game van 10 jaar oud op dat gebied.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-11 23:24
bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:50:
Ik probeer echt hard mijn best te doen om enthousiast te worden van Valhalla, maar ik kan er echt niet bij hoe slecht het eruit ziet qua gameplay en animaties. Het ziet er echt uit als een game van 10 jaar oud op dat gebied.

[YouTube: Assassin’s Creed Valhalla - Open World Gameplay (PC) @ ᵁᴴᴰ 60ᶠᵖˢ ✔]
Ik vind het wel ok hoor. Deze week eindelijk Odyssey uitgespeeld en Origins ook helemaal uitgespeeld. Dit is duidelijk op dezelfde engine. In het eerste jaar van een nieuwe consolerelease is er maar weinig echt wauw. Volgend jaar verwacht ik echt de mooiere games.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:44
Als je receiver HDMI (e)ARC ondersteunt, heb je geen nieuwe receiver nodig voor de 4K120 modus van de PS5. Dan sluit je de PS5 direct aan op de HDMI 2.1 poort van de tv. Geluid loopt dan via ARC maar de receiver.
Helaas heb ik hier nog een Marantz SR6003 staan, die ondersteunt beide niet. Volgens mij zit daar nog zelfs HDMI 1.3 op...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Raem schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 22:28:
Hoe belangrijk vinden jullie de (gratis) upgrades eigenlijk?
Van oudere games kun je niet verwachten dat ze gratis en voor niks alles gaan oppoetsen en met een upgrade komen. Dat is dan meer een remaster. Daar mogen ze van mij best geld voor vragen (of ik dat ervoor over heb is een tweede, er zijn weinig oude games die ik nog steeds speel).
Maar bij recent uitgebrachte games (zeg: de laatste paar maanden) verwacht ik wel een gratis patch. Al blijven dat cross-gen titels, dus ik verwacht ook weer geen wonderen (wat andere settings, hogere kwaliteit textures en hogere resolutie/fps).

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gratis hoeft van mij niet. Maar weer het hele bedrag betalen vind ik ook raar. Gewoon een mooie DLC prijs. (doe er dan wel ook wat leuke nieuwe content bij, dat maakt het allemaal net wat vriendelijker.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• mobygo76
Tom schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:59:
[...]

Van oudere games kun je niet verwachten dat ze gratis en voor niks alles gaan oppoetsen en met een upgrade komen. Dat is dan meer een remaster. Daar mogen ze van mij best geld voor vragen (of ik dat ervoor over heb is een tweede, er zijn weinig oude games die ik nog steeds speel).
Maar bij recent uitgebrachte games (zeg: de laatste paar maanden) verwacht ik wel een gratis patch. Al blijven dat cross-gen titels, dus ik verwacht ook weer geen wonderen (wat andere settings, hogere kwaliteit textures en hogere resolutie/fps).
Het twee keer moeten kopen van NBA 2K21 of extra betalen voor de nieuwe COD, gaat mij veel te ver. Ik koop ze nu ook uit principe niet. Gelukkig zijn er ook genoeg andere leuke games om te spelen de komende maanden. Control had ik speciaal gekocht voor de next gen(2e hands), maar speel hem nu gewoon current gen. Daarna gaat ie in de verkoop.

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 11:16

Ik ben het met je eens hoor, ik wordt er ook alles behalve warm van, zeker niet als ik Odyssey hiernaast leg. Ik had liever gehad dat ze deze alleen op next-gen zouden uitbrengen want dan zou je echt een verschil kunnen maken denk.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 00:31
Amaze86 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:25:
Cod cold war 4k 120 fps PS5, hmm zou toch niet dacht dat PS5 het niet aankon 4k 60 fps paar weken terug :)

https://www.pushsquare.co..._frames-per-second_on_ps5
Lijkt me persoonlijk ook sterk. Ik denk eerder dat ze bedoelen dat de game in 4K draait en dat er een modi beschikbaar komt voor 120Hz. Dat hoeft niet direct samen te gaan.

• bram1984
mobygo76 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:55:
[...]

Ik vind het wel ok hoor. Deze week eindelijk Odyssey uitgespeeld en Origins ook helemaal uitgespeeld. Dit is duidelijk op dezelfde engine. In het eerste jaar van een nieuwe consolerelease is er maar weinig echt wauw. Volgend jaar verwacht ik echt de mooiere games.
Ja ik heb Origins ook uitgespeeld (+ ieder vraagteken op de map), maar ik kwam niet door Odyssey heen. Teveel van hetzelfde weer. Maar dit ziet er op geen enkel gebied uit als een vooruitgang, integendeel zelfs. Ik had er echt veel meer van verwacht.

Als ik dan zoiets zie:

• mobygo76
bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:21:
[...]

Ja ik heb Origins ook uitgespeeld (+ ieder vraagteken op de map), maar ik kwam niet door Odyssey heen. Teveel van hetzelfde weer. Maar dit ziet er op geen enkel gebied uit als een vooruitgang, integendeel zelfs. Ik had er echt veel meer van verwacht.

Als ik dan zoiets zie:

[YouTube: Assasins Creed Unity: Photoreal Reshade Comparison, still better graphic than AC Odyssey in 2019 ?]
Dat ziet er wel tof uit inderdaad, heb eigenlijk voor Origins niet eerder een AC game echt uitgespeeld. Is wel duidelijk een heel andere engine. MAar snap je punt. Ik heb er in elk geval wel weer erg veel zin in !

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:44
Het eerste jaar op de PlayStation 5 wordt weer net zo als op de PlayStation 4 in 2013 voor de thrid party games. Vooral gepimpte last gen games (want ze willen de games op beide generaties verkopen i.v.m. 'installed base'). Het jaar 2021 wordt het jaar dat we echt games ontwikkeld gaan zien voor de nieuwe generatie van third party's.

Of nog een grote kan dat ze de PlaySation 4 blijven nemen, want voor de XBOX Series S, moeten zo ook nog games blijven maken, die zijn ook nog op een PlaySation 4 (Pro) te spelen met vergelijkbare graphics.

Het zou mij niet verbazen, dat de zwakste console waar het op moet draaien, de ontwikkeling van 'third party games' gaat remmen (nog meer dan nu al, er is relatief weinig innovatie).

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 27-08-2020 10:49 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• bram1984
Lol

https://www.tomsguide.com...lvr.it&utm_medium=twitter
Jumpman schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:47:
Het eerste jaar op de PlayStation 5 wordt weer net zo als op de PlayStation 4 in 2013 voor de thrid party games. Vooral gepimpte last gen games (want ze willen de games op beide generaties verkopen i.v.m. 'installed base'). Het jaar 2021 wordt het jaar dat we echt games ontwikkeld gaan zien voor de nieuwe generatie van third party's.

Of nog een grote kan dat ze de PlaySation 4 blijven nemen, want voor de XBOX Series S, moeten zo ook nog games blijven maken, die zijn ook nog op een PlaySation 4 (Pro) te spelen met vergelijkbare graphics.

Het zou mij niet verbazen, dat de zwakste console waar het op moet draaien, de ontwikkeling van 'third party games' gaat remmen (nog meer dan nu al, er is relatief weinig innovatie).
Met hier en daar een uitzondering als Godfall. Het eerste PS4 jaar was wel echt graatmager. Gelukkig krijgen we straks in ieder geval een aantal exclusieve bangers, zoals het er nu naar uitziet.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:44
bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 10:54:
Lol

https://www.tomsguide.com...lvr.it&utm_medium=twitter

[...]

Met hier en daar een uitzondering als Godfall. Het eerste PS4 jaar was wel echt graatmager. Gelukkig krijgen we straks in ieder geval een aantal exclusieve bangers, zoals het er nu naar uitziet.
Het eerste jaar op de PlayStation 4 heb ik alleen BF4, FIFA 14 en later TLOU Remasterd gespeeld kan ik mij herinneren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:20

Martinspire

Awesomeness

Slecht? Nee. Kan het beter? Vast. Maar AC games hebben toch vooral een focus gehad op fun ipv realism. Dus dat is hier niet anders. Daarbij is dit gewoon het Britse platteland. Dat is ook in die tijd niet bijzonder geweest. Kan er her en der nog wat meer bij? Sure, maar het maakt voor mij tijdens het spelen verder weinig uit. Er zitten vast steden bij die er mooier uit zien dan dit, maar ik vind het niet slecht. Gewoon een voldoende. Verder zie je met zo'n crappy youtube stream toch veel detail niet of nauwelijks.

Wat mij vooral opvalt is dat er nog wel aardig wat bugs in lijken te zitten, dat moet echt nog worden aangepakt, al zat er weinig gamebreaking tussen, maar gewoon slordigheden.

Imo zijn AC games nooit echt titels geweest waarbij je anderen moet zien spelen, dat moet je vooral zelf doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:30
Trishul schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 09:59:
Als je receiver HDMI (e)ARC ondersteunt, heb je geen nieuwe receiver nodig voor de 4K120 modus van de PS5. Dan sluit je de PS5 direct aan op de HDMI 2.1 poort van de tv. Geluid loopt dan via ARC maar de receiver.
Helaas heb ik hier nog een Marantz SR6003 staan, die ondersteunt beide niet. Volgens mij zit daar nog zelfs HDMI 1.3 op...
Dat is ook alleen maar 'n optie als je tv niet is opgehangen. In theorie kan 't natuurlijk bij een opgehangen tv ook, maar je kunt niet oneindig hdmi kabels gaan lussen zonder dat 't er belachelijk uitziet.

• bram1984
Ik lees dat de nieuwe CoD 3D audio gaat toepassen. Dat kan wel echt veel toevoegen in verticale multiplayer maps. Dan weet je daadwerkelijk of mensen boven of onder je zitten. Hopelijk gaat Sony snel wat dieper in op welke headsets 3D audio ondersteunen. Ik ga er vanuit dat mijn Platinum gewoon werkt (doet nu ook 3D audio), maar een bevestiging zou leuk zijn.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Headsets zijn doorgaans maar twee channels, iedere headset zou dan "3D audio" kunnen weergeven tenzij Sony daar arbitraire limieten opzet. Net zoals je bijvoorbeeld nu naar 3D audio op Youtube kan luisteren met el cheapo dopjes, maar je een betere ervaring hebt met headsets die fatsoenlijke drivers hebben.

Stickers op de doos betekend doorgaans enkel dat het product ervoor gekeurd is of een licentie heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door Caayn op 27-08-2020 11:54 ]

• bram1984
Caayn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:53:
Headsets zijn doorgaans maar twee channels, iedere headset zou dan "3D audio" kunnen weergeven tenzij Sony daar arbitraire limieten opzet. Net zoals je bijvoorbeeld nu naar 3D audio op Youtube kan luisteren met el cheapo dopjes, maar je een betere ervaring hebt met headsets die fatsoenlijke drivers hebben.

Stickers op de doos betekend doorgaans enkel dat het product ervoor gekeurd is of een licentie heeft.
Ja dat is ook zo natuurlijk.

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-11 16:27
Het was toch ook juist de bedoeling - als ik me het praatje van Cerny goed voor de geest kan halen - dat 3D-audio via iedere ordinary headset een 3D-effect moet kunnen realiseren. Juist omdat headsets relatief simpel zijn op het gebied van configuratie zijn ze nu gefocust op de implementatie bij headsets. Of het helemaal werkt bij release, dat weet ik niet. Later moet 3D-audio ook gaan werken met andere audiobronnen.

This is absolutely ridiculous

• bram1984
Ridicuul schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:09:
Het was toch ook juist de bedoeling - als ik me het praatje van Cerny goed voor de geest kan halen - dat 3D-audio via iedere ordinary headset een 3D-effect moet kunnen realiseren. Juist omdat headsets relatief simpel zijn op het gebied van configuratie zijn ze nu gefocust op de implementatie bij headsets. Of het helemaal werkt bij release, dat weet ik niet. Later moet 3D-audio ook gaan werken met andere audiobronnen.
Zou extra mooi zijn als ik draadloos mijn AirPods Pro en/of Bose QC35 II kan gebruiken met noise cancellation. Dan gaat mijn Platinum headset meteen aan de kant.

• bram1984
Lol, check het tweede plaatje met de helikopter. Links bovenin naast de rookpluim zie je een muis pointer. :+

https://store.playstation...15010_00-CODCWULTIMATE001

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:25:
Lol, check het tweede plaatje met de helikopter. Links bovenin naast de rookpluim zie je een muis pointer. :+

https://store.playstation...15010_00-CODCWULTIMATE001
Nee joh, dat is een mouse pointer skin voor raketten, aan te schaffen vanaf €4,99

@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:43
bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:16:
[...]

Zou extra mooi zijn als ik draadloos mijn AirPods Pro en/of Bose QC35 II kan gebruiken met noise cancellation. Dan gaat mijn Platinum headset meteen aan de kant.
Die werken met bluetooth. Lijkt me toch dat als het al werkt je grote kans hebt op vertraging.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:16:
[...]

Ik heb beide koptelefoons ook en gebruik deze met Bluetooth via mijn TV. Heb geen last van vertraging, maar ik speel geen multiplayer games.

• bram1984
giantgiantus schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:34:
[...]

Die werken met bluetooth. Lijkt me toch dat als het al werkt je grote kans hebt op vertraging.
Ja I know, maar mogelijk maakt BT 5.1 hierin iets mogelijk. Het zal wel niet.
Erapaz schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:40:
[...]

Ik heb beide koptelefoons ook en gebruik deze met Bluetooth via mijn TV. Heb geen last van vertraging, maar ik speel geen multiplayer games.
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar mijn TV schakelt dan automatisch de gamemode uit omdat BT te traag is. Dus dan heb ik last van enorme inputlag.

• Erapaz
@bram1984 Dat is interessant, ik zal eens checken of de mijne dat ook doet.

• bram1984
Erapaz schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:50:
@bram1984 Dat is interessant, ik zal eens checken of de mijne dat ook doet.
Ja ik weet niet wat voor TV je hebt. Ik heb een LG OLED. Weet nog dat ik het testte met Rage 2. Dat is een vrij directe 60fps shooter en die was voor mij echt onspeelbaar buiten de game mode.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:49

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Erapaz
bram1984 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:09:
[...]

Ja ik weet niet wat voor TV je hebt. Ik heb een LG OLED. Weet nog dat ik het testte met Rage 2. Dat is een vrij directe 60fps shooter en die was voor mij echt onspeelbaar buiten de game mode.
Samsung The Frame 2020.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:30
Het zou best leuk zijn als we niet 30x een bericht krijgen over die USA pre-orders.

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:00

OzzieMann

PSN: OzzieMann

(jarig!)
Paprika schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:25:
Het zou best leuk zijn als we niet 30x een bericht krijgen over die USA pre-orders.
?? Zijn er USA pre-orders??

:+

https://untappd.com/user/OzzBier

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-11 13:02

SD5k

>4&X

Erapaz schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:30:
Werkt alleen met een US shipping adres.
Ahh spijtig, mijn US PSN account staat geregistreerd op het adres van het hoofdkantoor van Nintendo of America, die ga ik geen PS5 cadeau doen. :+

• bram1984
SD5k schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:51:
[...]

Ahh spijtig, mijn US PSN account staat geregistreerd op het adres van het hoofdkantoor van Nintendo of America, die ga ik geen PS5 cadeau doen. :+
Zo zullen er ook een zooitje worden afgeleverd op postcode 90210 in Beverly Hills. :+

• Raem
Gamescom opening begint om 8 uur vanavond toch? Zie op Youtube dat het om 7 uur begint, maar is dit eerst weer een uur geouwehoer met "bekende streamers"?

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
4K @ 120Hz was al gepost dacht ik, maar volgens DF word er ook nog gebruik gemaakt van ray tracing :o
Raem schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 17:06:
Gamescom opening begint om 8 uur vanavond toch? Zie op Youtube dat het om 7 uur begint, maar is dit eerst weer een uur geouwehoer met "bekende streamers"?
Het event zelf begint inderdaad om 20.00u

[ Voor 40% gewijzigd door Kalder op 27-08-2020 17:38 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Ja, dat staat ook op de officiële site van het spel dat het RT krijgt op ps5 en xsx

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-11 20:24
Hitman 3 komt uit op 20 januari 2021.
De next gen upgrade is gratis, maar enkel bij de digitale versie.
Denk dat ik alsnog gewoon voor de fysieke ps5 versie ga. Als die game uitkomt heb ik al lang een ps5, dus ga het toch nooit op een ps4 spelen.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-11 10:08

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anton.net schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 17:47:
Hitman 3 komt uit op 20 januari 2021.
De next gen upgrade is gratis, maar enkel bij de digitale versie.
Denk dat ik alsnog gewoon voor de fysieke ps5 versie ga. Als die game uitkomt heb ik al lang een ps5, dus ga het toch nooit op een ps4 spelen.
Ik vraag me af hoe het gaat werken met het unlocken van alle content uit Hitman 1 en 2 in Hitman 3. Kun je de PS4 content unlocken in de PS5 versie, of zul je daar de PS4 versie van Hitman 3 voor moeten hebben en dan naar de PS5 versie upgraden?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• bram1984
Zoveelste keer dat ik 9-9 langs zie komen als datum waarop "iets" staat te gebeuren. CoD bundeltje heb ik wel oren naar in ieder geval.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11 17:40
Laat COD aub niet DE launchgame zijn van de PS5...

Een next-gen console launch verdient beter dan COD game nummero 2847211

• bram1984
Klopt.
Basekid schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:05:
Laat COD aub niet DE launchgame zijn van de PS5...

Een next-gen console launch verdient beter dan COD game nummero 2847211
De launch game is natuurlijk Spider-Man en ik hoop stiekem ook op Demon's Souls. En ze zullen Godfall ook wel wat promotie geven.

Neemt natuurlijk niet weg dat CoD een grote titel is om een marketing deal voor te hebben. Wederom geen futuristisch gezeik en Treyarch kan ik persoonlijk altijd wel waarderen.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

De stream geeft nu aan dat het om 19:30 begint:

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Oh, nu start er enkel een countdown naar 19:43 7(8)7

• Edd
  • Laatst online: 01:53

Edd

Bas170 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:31:
Oh, nu start er enkel een countdown naar 19:43 7(8)7
19:43 - 20:00: gamescom - Opening Night Live Pre
20:00 - 22:00: gamescom - Opening Night Live
22:00 - 23:00: gamescom studio: ONL Aftershow
23:00 - 01:00: gamescom studio (EN)

Pre-show..

-

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Edd schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:35:
[...]

19:43 - 20:00: gamescom - Opening Night Live Pre
20:00 - 22:00: gamescom - Opening Night Live
22:00 - 23:00: gamescom studio: ONL Aftershow
23:00 - 01:00: gamescom studio (EN)

Pre-show..
Oh ik had niet gezien dat er een programma was :F

Ik heb gewoon de link uit de mail van Summer Game Fest gepakt, zonder verder te kijken...

• Edd

Edd

Bas170 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:37:
[...]

Oh ik had niet gezien dat er een programma was :F

Ik heb gewoon de link uit de mail van Summer Game Fest gepakt, zonder verder ye kijken...
Klopt, staat ook niet in die link, maar wel bij de stream op he officiele Gamescom-kanaal.
YouTube: gamescom 2020: Opening Night Live am 27. August, 19:43 Uhr (CEST)

-

Verwijderd

Stream lagt behoorlijk?!

• Raem
Youtube ook bij mij. Kijk nu via Twitch en dat lijkt goed te gaan tot nu toe.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Jep, hapert hier ook af en toe

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
CoD zag er wel erg goed uit, mooi dat de focus op dinglr player ligt.

Yoitube stream gaan nu goed trouwens.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Raem schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:10:
[...]

Youtube ook bij mij. Kijk nu via Twitch en dat lijkt goed te gaan tot nu toe.
Ook nope... Dan maar wat lag accepteren.

Bah dat nare mens van ign...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2020 20:24 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Kijk liever naar haar dan naar Geoff :+

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Wordt er op stream nog wat interessants verwacht?

• Raem
Had dit niet tijdens Blizzcon gekunt? :Z

• Edd

Edd

Welke game werd er nou net voor Crash aangekondigd? Die heb ik namelijk gemist, want Twitch was een slideshow..

-

Verwijderd

Edd schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:38:
Welke game werd er nou net voor Crash aangekondigd? Die heb ik namelijk gemist, want Twitch was een slideshow..
Warhammer voor current gen dacht ik.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11 17:40
Ah jeej weer een grote rits aan trailers en clips die niks over de game zelf zeggen...

Nouja nog 90min om het tij te keren.

• NotSoSteady
Gelukkig zijn die nietszeggende YouTube 'sterren' ook weer aanwezig.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik haak af, geloof het wel, zie de trailers die de moeite waard zijn wel ergens verschijnen :P

• I ColoSsuZz I
Tot nu toe best matig qua content, eigenlijk nog niks gezien wat ik niet had willen missen. :F

• Edd

Edd

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 20:56:
Tot nu toe best matig qua content, eigenlijk nog niks gezien wat ik niet had willen missen. :F
Tot op heden 1 ding:
Afbeeldingslocatie: https://www.destructoid.com/ul/601818-SamAndMax2020.jpg

;)

-

• NotSoSteady
Ik verwacht GTA 6 nog aan het einde.

• I ColoSsuZz I
Het feit dat Geoff nu al 6x begonnen is over 't feit dat fall guys season 2 en R&C er nog aankomen, geeft mij al de indruk dat er weinig boeiends meer komt.

Hopelijk heb ik 't mis..

edit: Lol nu al 7x :+

[ Voor 6% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 27-08-2020 21:07 ]

Verwijderd

I ColoSsuZz I schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 21:03:
Het feit dat Geoff nu al 6x begonnen is over 't feit dat fall guys season 2 en R&C er nog aankomen, geeft mij al de indruk dat er weinig boeiends meer komt.

Hopelijk heb ik 't mis..

edit: Lol nu al 7x :+
Ach boeiend :+ vind het wel vermakelijk allemaal hoor.

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-11 18:47
Gelukkig had hij al aangegeven dat er geen mindblowing reveals zouden komen... Daar is niks teveel mee gezegd.

Untappd: Kapitein_Merijn

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Dit is gewoon vergelijkbaar met de Gamescom show van vorig jaar, best netjes dat ze dit in deze tijd voor elkaar krijgen. Als je iets anders had verwacht dan heb je vorig jaar ook niet gekeken :)

Komt er eindelijk een nieuwe Medal of Honor is het een VR game :'(

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 21:33:
Dit is gewoon vergelijkbaar met de Gamescom show van vorig jaar, best netjes dat ze dit in deze tijd voor elkaar krijgen. Als je iets anders had verwacht dan heb je vorig jaar ook niet gekeken :)

Alleen voor Oculus? Geen PSVR of wel?

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-11 19:34
Chaoss schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 21:33:

Geweldig toch? Een WW2 Shooter in VR, hopelijk wordt het een prachtige ervaring.

Verwijderd

Destiny gameplay is prima. Alleen het verhaal en de lore is teveel en te verspreid om te bevatten als herinstapper. Zelfde voor Warframe. Je moet dan zoveel tijd erin steken...

• kwdtje
Wat ziet R&C er belachelijk goed en oh zo smooth uit.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ratchet & Clank is een insta-buy :Y oOo

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:42

BM

Moderator Spielerij
kwdtje schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 21:50:
Wat ziet R&C er belachelijk goed en oh zo smooth uit.
Jup, lijkt me enorm leuke game worden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Die animaties zijn echt next level... Toffe game hoor.

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:47

ikookhier

>hijdiehieris<

Ziet er super uit zeg :D

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Mooie verwijzingen naar de vorige spellen ook :Y

Wtf, een vrouwelijke lombax :o

• Anton.net
Die gast rechts heeft een Dualsense op z'n bureau liggen

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Holy shit @ R&C de hoeveelheid objecten, particles en npcs op het scherm! Het duizelde mij bijna voor de ogen!. En dan nog dat jumpen door de dimensies, dit is next gen _/-\o_

Straks nog even zonder haperingen terug kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 27-08-2020 22:20 ]

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Geen laadschermen oOo

• NotSoSteady

• kwdtje
Launch date confirmed?

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
She's not called Abby though right? Haha

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:44
Wow metropolis city heeft er nooit zo goed en packed uitgezien zeg. Launch window game ook.

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Het wordt wss een launch title, hij valt binnen de launch window

Verwijderd

Launchwindow... Mehhh

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:47

ikookhier

>hijdiehieris<

Hoe eerder hoe beter.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:42

BM

Moderator Spielerij
Bas170 schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 22:00:
[...]

Het wordt wss een launch title, hij valt binnen de launch window
Ik denk het niet, want dan hadden ze dat wel gezegt. Dit soort games wil je er graag bij hebben

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Bas170
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ok, de gameplay van R&C maakte de rest van de trailers helemaal goed.

* Bas170 stuitert door z'n woonkamer

• Anton.net
Als het een launch title was, zouden ze 'holiday 2020' zeggen.

'Launch window' kan even goed april 2021 zijn.
Pagina: 1 ... 112 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden