• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:31
Die Batman-game is wel een enorme teleurstelling. Vernieuwen om het vernieuwen is vooral de gedachte die ik erbij heb.

[ Voor 68% gewijzigd door NotSoSteady op 23-08-2020 00:39 ]

• NotSoSteady

Suicide Squad: Kill the Justice League - 2022 voor PS5, Xbox Series X en PC.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik denk dat ik Arkham Knight gewoon maar weer een keer doorspeel deze winter. :)

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:34
bram1984 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 08:42:
Ik denk dat ik Arkham Knight gewoon maar weer een keer doorspeel deze winter. :)
Heb die eigenlijk nooit gespeeld, wel de andere 2. Aanrader?

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 08-11 12:21
earthknake schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 23:22:
Ben benieuwd wanneer die preorders nou eens goed open gaan. In 2013 had ik eind juli al een preorder staan. Wat verwachten jullie? Deze maand nog of pas september?
Ik gok dat het september zal worden voor pre-orders, wat eigenlijk zeer laat is. Maar zolang de prijzen er niet zijn kunnen ze niets doen.
Microsoft en Sony moeten eens stoppen met hun kinderachtig spel voor die prijs.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:10

CyBeRSPiN

sinds 2001

AppleFan2007 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 09:37:
[...]

Ik gok dat het september zal worden voor pre-orders, wat eigenlijk zeer laat is. Maar zolang de prijzen er niet zijn kunnen ze niets doen.
Waarom? Concurrentie is zwaar in ons voordeel. Laat ze maar uitvechten hoe laag ze kunnen gaan :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is wel de grootste chicken-game ooit :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• bram1984
kwdtje schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 09:24:
[...]

Heb die eigenlijk nooit gespeeld, wel de andere 2. Aanrader?
Zeker. Ik ben in de minderheid, maar ik vind het samen met Arkham City de vetste uit de serie. De Batmobile is een vette toevoeging en de verticaliteit is bruut. Verder heel sfeervol en grafisch prima voor z'n tijd.
AppleFan2007 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 09:37:
[...]

Bij Apple doen ze het een week van tevoren, dat werkt ook prima. Anyway, ik heb bij MM al een aanbetaalde reservering, dus zodra de pre-orders openen, kom ik op de lijst. Het maakt mij weinig uit hoe lang ze wachten.

Ik ga er in ieder geval vanuit dat we volgende week weer een event of aankondiging van een event krijgen, dus kom maar door.

Verwijderd

Bekendmaking prijzen kinderachtig noemen... Het is gewoon puur strategie en marketing. Ergens gerust jammer, maar als alles vanaf de aankondiging bekend zou zijn, zouden de topics van next-gen zo goed als leeg zijn. Ze pakken het gewoon slim aan.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-11 10:20

Grudgie

PSN: Grudgie7

bram1984 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 09:44:
[...]

Zeker. Ik ben in de minderheid, maar ik vind het samen met Arkham City de vetste uit de serie. De Batmobile is een vette toevoeging en de verticaliteit is bruut. Verder heel sfeervol en grafisch prima voor z'n tijd.
Ik vind Batman Arkham Knight ook zeker bruut. Erg lekkere. duistere sfeer. Speelt lekker weg.
Ben sowieso erg Batman fan. Vind alle Batman games erg leuk. :)

Denk dat ik deze nieuwe ook vast wel ga kopen.

• AppleFan2007
bram1984 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 09:44:

[...]

Bij Apple doen ze het een week van tevoren, dat werkt ook prima. Anyway, ik heb bij MM al een aanbetaalde reservering, dus zodra de pre-orders openen, kom ik op de lijst. Het maakt mij weinig uit hoe lang ze wachten.

Ik ga er in ieder geval vanuit dat we volgende week weer een event of aankondiging van een event krijgen, dus kom maar door.
Bij Apple presenteren ze het product ook maar een week ervoor, dat is het verschil. De PlayStation is al maanden ervoor gepresenteerd.

• AppleFan2007
CyBeRSPiN schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 09:41:
[...]

Waarom? Concurrentie is zwaar in ons voordeel. Laat ze maar uitvechten hoe laag ze kunnen gaan :)
Het s toch wel tof om de financiën op orde te hebben door de prijs te weten op voorhand, hoeveel nog aan kant te zetten, hoeveel heb ik al gespaard. Het is natuurlijk wel tof om te zien hoe laag ze kunnen gaan en hoelang het nog gaat duren.

• ArthurMorgan
  • Niet online
mja, maar iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat het zeer waarschijnlijk tussen de 400 en 600 gaat zitten. Dus gewoon 600 apart zetten en de kans is levensgroot dat je hem direct kunt kopen.

Wil je absoluut zeker zijn spaar je nog 100 extra bij elkaar.

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-08-2020 10:08 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Als je uitgaat van 500 euro zit je er nooit veel naast met je spaarplan :) er is geen reden om pas te gaan sparen als de prijs bekend is.

Ik geloof overigens ook niet dat ze wachten tot een week vantevoren, dat is voor de retail ook niet te doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• bram1984
AppleFan2007 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 10:03:
[...]

Het s toch wel tof om de financiën op orde te hebben door de prijs te weten op voorhand, hoeveel nog aan kant te zetten, hoeveel heb ik al gespaard. Het is natuurlijk wel tof om te zien hoe laag ze kunnen gaan en hoelang het nog gaat duren.
Je weet sinds 2013 dat er binnen 6-7 jaar een PS5 gaat komen. Als je sinds dan iedere maand € 10,- opzij hebt gezet, dan heb je nu tussen de € 720,- en € 840,-. Moet wel genoeg zijn, lijkt me. Als je nu je financiën niet op orde hebt, dan komt dat niet omdat je de prijs nog niet weet.

• AppleFan2007
bram1984 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 10:19:
[...]

Je weet sinds 2013 dat er binnen 6-7 jaar een PS5 gaat komen. Als je sinds dan iedere maand € 10,- opzij hebt gezet, dan heb je nu tussen de € 720,- en € 840,-. Moet wel genoeg zijn, lijkt me. Als je nu je financiën niet op orde hebt, dan komt dat niet omdat je de prijs nog niet weet.
6-7 jaar was ik daar nog niet mee bezig met de PS5.
Ik wist zelfs niet eens of ik de PS5 zou kopen omdat ik toen nog niet zo een fanatieke gamer was.
En ik denk dat dit voor veel mensen ook zo is.
Ik weet natuurlijk niet wat andermans financiën zijn.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:34
AppleFan2007 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 10:35:
[...]

6-7 jaar was ik daar nog niet mee bezig met de PS5.
Ik wist zelfs niet eens of ik de PS5 zou kopen omdat ik toen nog niet zo een fanatieke gamer was.
En ik denk dat dit voor veel mensen ook zo is.
Ik weet natuurlijk niet wat andermans financiën zijn.
Ach, je kan altijd wat Apple spullen verkopen ;-).

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Suicide Squad: Kill the justice league, ziet er goed uut, alleen voor pc en next gen:

Wat ik er van begrijp zijn alle 4 de character speelbaar. De overige chars worden dan bestuurd door bots of andere spelers. Je kunt swotchen tussen de characters. Schijnt een verhalende game te worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 23-08-2020 11:44 ]

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
bram1984 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 10:19:
[...]

Kom op man, zo kun je alles wel recht lullen wat krom is.

Mensen willen gewoon weten waar ze aan toe zijn, zodat ze dingen kunnen plannen, als voorbeeld vakantie of vrij nemen, samen met vrienden genieten van de eerste uren dat de PS5 uit is, samen op de bank met een drankje en een hapje.

En als je dan een prijs én release datum hebt, maakt dat het veel prettiger.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11 23:37
Ben het er ook volledig mee eens dat ze veel te lang wachten met de prijs en releasedatum. Al helemaal omdat mensen/we de PS5 toch wel kopen. MS begrijp ik nog wel in deze want die hebben niet die luxe positie maar Sony; why? En ik mis toch al de E3, die dripfeed is niet aan mij besteed

Verwijderd

Segafreak83 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:06:
[...]

Mensen willen gewoon weten waar ze aan toe zijn, zodat ze dingen kunnen plannen, als voorbeeld vakantie of vrij nemen, samen met vrienden genieten van de eerste uren dat de PS5 uit is, samen op de bank met een drankje en een hapje.

Precies, dat maakt het prettiger. Doe dan niet alsof de wereld er vanaf hangt, en ga dan niet de boel weer krom lullen.

Als je dat ding echt vanaf dag 1 wilt hebben, zet dan ruim 500,- opzij en wacht gewoon rustig op de prijsaankondiging. Als je krap zit met je financiën, koop dat luxe apparaat dan niet.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Al kost die 800 komen doet die toch wel
Die hysterische drang naar het persé nu de prijs moeten weten, ontgaat mij ook totaal..

Het lijkt meer op een verkapte drang om te weten welke kant de prijsoorlog gaat winnen, maar goed :F

We zullen het gewoon vanzelf wel zien hoor.

• Steven030
poor Leno schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:06:
Die hysterische drang naar het persé nu de prijs moeten weten, ontgaat mij ook totaal..

Het lijkt meer op een verkapte drang om te weten welke kant de prijsoorlog gaat winnen, maar goed :F

We zullen het gewoon vanzelf wel zien hoor.
Ik wil gewoon wat “tastbaars” hebben om naar uit te kijken. Een datum op de kalender en een pre order die 99,9% vast staat bij een winkel die weet hoe groot de voorraad is die ze krijgen. Misschien zelfs een vakantiedag. De prijs an sich boeit me niet, maar dat is een vereiste om de pre order te kunnen plaatsen. Het is al over 2,5 maand zover

[ Voor 6% gewijzigd door Steven030 op 23-08-2020 13:13 ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:18
Tsja, zowel in de VS als in Europa is de maand augustus een vakantiemaand. Als je iets te melden heb wil je meteen de media domineren. Dat is effectiever in september, wanneer iedereen weer up and running is met dagelijkse bezigheden en het nieuws weer volgt. Want ook al zitten we met wereldwijde lockdown, vakanties worden nog steeds opgenomen.

Het moet heel raar lopen, willen we in september niet de releasedatum en prijs hebben van de PS5. Dat is natuurlijk niet het enige, andere zaken zoals wat technische details zijn ook niet helemaal onthuld zoals de grootte van de sram in de apu en hoe deze geconfigureerd is. Ook verwacht ik nog gameplay reveals van Spiderman en Demon's Souls.

[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 23-08-2020 13:11 ]

Steven030 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:09:
[...]

Ik wil gewoon wat “tastbaars” hebben om naar uit te kijken. Een datum op de kalender en een pre order die 99,9% vast staat. Misschien zelfs een vakantiedag. De prijs an sich boeit me niet, maar dat is een vereiste om de pre order te kunnen plaatsen. Het is al over 2,5 maand zover
Maar als de prijs niet boeit dan pre-order je toch gewoon zodra die bekend wordt? En die wordt bekend gemaakt zodra het kan.

En je kan bij de MM al je order plaatsen, dus doe dat dan.

• Steven030
poor Leno schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:13:
[...]

Maar als de prijs niet boeit dan pre-order je toch gewoon zodra die bekend wordt? En die wordt bekend gemaakt zodra het kan.

En je kan bij de MM al je order plaatsen, dus doe dat dan.
Ik heb de dag dat het kon een pre order bij MM geplaatst maar die weten ook niet hoeveel voorraad ze gaan krijgen... ik ga sowieso nóg een pre order bij Sony, Bol.com, Coolblue of Amazon plaatsen om zeker te zijn van een exemplaar op releasedatum.

Zodra het kan? Ze kunnen het natuurlijk al lang bekend maken maar kiezen ervoor dit niet te doen. En dat vind ik zoals hierboven door iemand anders gezegd ook wel een beetje kinderachtig, het is nergens voor nodig want we kopen allemaal toch wel de PS5. Die zal de eerste maanden hoe dan ook overal uitverkocht zijn

[ Voor 16% gewijzigd door Steven030 op 23-08-2020 13:48 ]

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
Ik maak me er niet zo druk over, ik kan waarschijnlijk toch pas rond kerst (verjaardag) een ps5 halen :+
Zou pas cool zijn als ze wachten tot 1 November met de prijs :+

• NotSoSteady
Segafreak83 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:06:
[...]

Ja, want de release van de PS5 is het belangrijkste wat er in je leven gaat plaatsvinden. *knip*

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 23-08-2020 14:13 ]

• Segafreak83
NotSoSteady schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:35:
[...]

Ja, want de release van de PS5 is het belangrijkste wat er in je leven gaat plaatsvinden. Aanstellen is ook een vak.
*knip* Niet iedereen leeft op de bonnefooi en kan zomaar op korte termijn iets plannen.

Het hele dripfeed gebeuren hangt meerdere de strot uit, en logisch ook. Dat je het er niet mee eens bent mag ook, laat men lekker in hun waarde. Ze hoeven nergens op te wachten, dat MS dat doet kan ik nog begrijpen, die hebben de underdog positie.

Wat mis ik de tijd van een E3 (en nooit gedacht dat ik de E3 zou missen). Gewoon geen gedoe, alles in 1x naar buiten en klaar.

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 23-08-2020 14:13 ]

• NotSoSteady
Segafreak83 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:09:
[...]

*knip* Niet iedereen leeft op de bonnefooi en kan zomaar op korte termijn iets plannen.

Het hele dripfeed gebeuren hangt meerdere de strot uit, en logisch ook. Dat je het er niet mee eens bent mag ook, laat men lekker in hun waarde. Ze hoeven nergens op te wachten, dat MS dat doet kan ik nog begrijpen, die hebben de underdog positie.

Wat mis ik de tijd van een E3 (en nooit gedacht dat ik de E3 zou missen). Gewoon geen gedoe, alles in 1x naar buiten en klaar.
Het aankondigen van de prijs gaat om honderden miljoenen, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen. Je doet net of je leven ervan afhangt door er zaken bij te halen als een vakantie plannen, vrije dagen opnemen en een avondje plannen met je vrienden.

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 23-08-2020 14:14 ]

• Segafreak83
NotSoSteady schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:13:
[...]

Het aankondigen van de prijs gaat om honderden miljoenen, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen. Je doet net of je leven ervan afhangt door er zaken bij te halen als een vakantie plannen, vrije dagen opnemen en een avondje plannen met je vrienden.
Een console launch is eens in de 6 a 7 jaar, en het is prachtig om dat samen met vrienden te vieren. De ene deelt dat graag samen, de ander gaat voor boeken of postzegels.

• NotSoSteady
Segafreak83 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:25:
[...]

Een console launch is eens in de 6 a 7 jaar, en het is prachtig om dat samen met vrienden te vieren. De ene deelt dat graag samen, de ander gaat voor boeken of postzegels.
En dat kan niet als je in september de releasedatum krijgt te horen? :'(

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11 23:51
Jammer dat het weer allemaal zo zwart-wit moet en niemand inlevingsvermogen bij een ander heeft. Jongens, waar hebben we het over. En we vallen in herhaling.

Houd het toch eens netjes, laat het toch eens achterwege om meteen een andere mening te moeten aanvallen of je mening zo fel te moeten verdedigen. Stop eens met meteen persoonlijk te worden. Dat is echt de kern van het probleem in deze topics...

- De prijs en releasedatum komen er heus aan. Blijven klagen dat dat uitblijft heeft weinig zin.
- niet iedereen heeft hetzelfde besteedbare inkomen, dus waar voor sommigen de prijs inderdaad niet (heel veel) gaat uitmaken - waarschijnlijk velen in dit topic - is dat niet voor iedereen zo. Geldt ook voor spaarpotjes dan overigens, maar laten we het hier niet gaan hebben over budgetteren met een laag inkomen, dat is meer iets voor General Chat en in dat soort topics wordt niet voor niets al vaak streng gemodereerd.

Maar bovenal, laat die sneertjes en innuendo's eens weg uit de discussies. Alsjeblieft.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:27
Bovendien heeft Sony al aangegeven dat ze van te voren bekend maken wanneer ze de prijs (en dus de pre-orders) gaan revealen. Het is gewoon een kwestie van geduld hebben. Dat kunnen we leuk vinden of niet, maar uiteindelijk maakt het weinig uit.

This is absolutely ridiculous

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11 14:36
Steven030 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:17:
[...]

Zodra het kan? Ze kunnen het natuurlijk al lang bekend maken maar kiezen ervoor dit niet te doen. En dat vind ik zoals hierboven door iemand anders gezegd ook wel een beetje kinderachtig, het is nergens voor nodig want we kopen allemaal toch wel de PS5. Die zal de eerste maanden hoe dan ook overal uitverkocht zijn
Sja, kinderachtig.... als je bedenkt dat ze er in de eerste weken 10 miljoen verwachten af te zetten (en die zullen inderdaad echt wel uitverkopen) en je maakt het 100 euro/dollar 'te goedkoop' heb je het over 1 miljard.... en dat is dus WINST (of minder verlies) wat je weggeeft. Prijspunt zal voor een eerste maanden niet zoveel uitmaken maar daarna wordt het waarschijnlijk belangrijker en je wil ook niet je kopers van het eerste uur tegen de borst stuiten door na 3 maanden al een flinke pricedrop te moeten doen. Het is gewoon voor beide kampen een lastige beslissing waar veel geld van af hangt.

• bram1984
Segafreak83 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:09:
[...]

[mbr]*knip*[/] Niet iedereen leeft op de bonnefooi en kan zomaar op korte termijn iets plannen.

Je denkt toch niet dat je met een E3 nu wel de prijs had geweten nu? Waarschijnlijk de releasedatum niet eens

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik hoop dat er flink wat RPG komen. Torchlight vond ik leuk maar de laatste komt slecht uit de bus. Rachet and clank altijd goed.

• Segafreak83
bram1984 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 16:07:
[...]

Je denkt toch niet dat je met een E3 nu wel de prijs had geweten nu? Waarschijnlijk de releasedatum niet eens
De prijs van de PS4 is anders wel op de E3 destijds bekend gemaakt, dus dat was nu ook prima mogelijk geweest.

• bram1984
Segafreak83 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 16:57:
[...]

De prijs van de PS4 is anders wel op de E3 destijds bekend gemaakt, dus dat was nu ook prima mogelijk geweest.
Ja dat was toen. Vooral ook omdat MS besloot om met een Kinect only console van € 499,- te komen. Totaal andere tijd en situatie nu.

[ Voor 2% gewijzigd door BM op 24-08-2020 11:20 ]

• AppleFan2007
kwdtje schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 10:47:
[...]

Ach, je kan altijd wat Apple spullen verkopen ;-).
nee hoor, ik heb mijn financiën wel op orde. ik heb het eerder over mensen die moeilijker geld opzij kunnen zetten, zoals mijn jongere broer bijvoorbeeld.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Modbreak:Het verhaal van @Geronimous hierboven leek mij wel duidelijk. Nu maar weer ontopic.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Benieuwd ofzo ze tijdens de champignons League finale nog een nieuwe commercial uitbrengen.

Ik ga voor de zekerheid maar kijken :-)

• bram1984
:+

Rust bij de finale.. ben benieuwd nu :D

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
In elk geval ps5 op de borden langs het veld en op de tribune.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:57
Er wordt geen prijs of startdatum van de voorverkoop aangekondigd tijdens de rust.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

ariekanari schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:51:
Er wordt geen prijs of startdatum van de voorverkoop aangekondigd tijdens de rust.
Ja dus? Lekker boeiend. Het ging om eventueel een nieuwe commercial oid. :F

• RubenSaurus
Misschien moeten jullie gewoon eens allemaal een keer op tijd naar bed zodat dit topic morgen een keer zonder drama te lezen is ;)

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-10 19:24
poor Leno schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:55:
[...]

Ja dus? Lekker boeiend. Het ging om eventueel een nieuwe commercial oid. :F
Dezelfde commercial van afgelopen week zou toch getoond worden? Nou die hebben wel allemaal wel al gezien toch :+

edit; geen commercial dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 23-08-2020 22:02 ]

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
ariekanari schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:51:
Jammer, maar dan heb ik in ieder geval niks gemist door geen voetbal te kijken :)

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 13:36
Caayn schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:06:
[...]
Jammer, maar dan heb ik in ieder geval niks gemist door geen voetbal te kijken :)
De Indy500 is ook veel leuker om te kijken :P

• bram1984
jongf7 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:49:
In elk geval ps5 op de borden langs het veld en op de tribune.
Reclame genoeg inderdaad. Deze week heb je Gamescom. Dus dan hoeven we niks te verwachten, behalve misschien een aankondiging. September gaat de hype train denk ik echt vertrekken.

• bram1984
Nog wat info over de social features. Bron is interview met Oddworld dev in PS Magazine.

https://www.pushsquare.co...t_social_system_ever_made

Dit is wel grappig.
Lanning also alluded to ways in which the console will help players who are stuck. “They’re doing a lot more things that are like, enabling you to sort of open your experience a little wider to your human network of people that you’re connected with,” Lanning continued. “There are some really clever things going on there that involve this sort of extension into other networks, other people, other points of feedback, and giving people information on how to play the game better, how other people might play or solve these problems.”
Ik zie dan vooral ook graag dat je vanuit een game tijdens bijvoorbeeld een voor je gevoel onmogelijke bossfight, direct een search kan pushen naar YouTube zodat je een walkthrough kan vinden. Dat je niet iedere keer je telefoon hoeft te pakken.

• bram1984
Gollum teaser trailer.

bram1984 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:19:

Ik zie dan vooral ook graag dat je vanuit een game tijdens bijvoorbeeld een voor je gevoel onmogelijke bossfight, direct een search kan pushen naar YouTube zodat je een walkthrough kan vinden. Dat je niet iedere keer je telefoon hoeft te pakken.
Ik hoop meer dat je direct iemand van de PS Hotline in de party krijgt, zoals de Nintendo Hotline vroeger :7

• Ridicuul
Nog wat info over de social features. Bron is interview met Oddworld dev in PS Magazine.

Dit is wel grappig.

[...]

Ik ben benieuwd hoe sociaal de Playstation 5 echt gaat zijn. Bovenstaand voorbeeld dat je geeft zou voor mij wel eens handig kunnen zijn. Ik loop ook wel eens ergens tegenaan en pak uiteindelijk mijn telefoon om een hidden entrance te vinden via een Youtube-walkthrough. Maar ik zou het niet prettig vinden als de console voor mij gaat bepalen wanneer ik hulp nodig heb. Als ik iedere keer een pop-up zou krijgen met: "Need help? Press X" zou ik gek worden. Maar dat is even afwachten hoe dat precies geïmplementeerd wordt.

Het lastige van deze sociale functies is dat het vaak heel beperkt is in beschikbare opties en kanalen. Als ik een foto maak op mijn Samsung S10 kan ik deze delen via 20 verschillende kanalen. Iets bijzonders meegemaakt tijdens een game op de PS4? Dan film ik de tv (wat eigenlijk nooit een oplossing zou moeten zijn) en deel ik het filmpje direct via Whatsapp met mijn vriend(en). De enige andere optie is in de opgenomen gameplay knippen, op Youtube uploaden en dan de Youtube-link delen via Whatsapp. Dit proces duurt echter zoveel langer, dat het voor mij niet interessant is. Ik ben geen Youtuber, ik wil gewoon iets grappigs of bijzonders aan mijn vriend laten zien. En dat vind ik een gemiste kans, want de PS4 is wel gemaakt om dingen te delen (vandaar de Share-button). Ik hoop dat de PS5 de stap kan zetten naar 2020-standaard. Er is natuurlijk ook veel veranderd sinds 2013, dus ik verwacht er wel wat van.

Uiteraard alles optioneel, zodat mensen die alleen willen gamen niet lastig worden gevallen met sociale functies die ze nimmer gaan gebruiken.

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-11 13:43
poor Leno schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:42:
[...]

Ik hoop meer dat je direct iemand van de PS Hotline in de party krijgt, zoals de Nintendo Hotline vroeger :7
Nintendo Hotline <3 Heb ik 1x gebeld, ik kon de laatste Golden Skultula niet vinden in Zelda: Ocarina of Time..

Computer says no

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:20

Martinspire

Awesomeness

Dit is wel grappig.

[...]

Ik dacht dat je laatst juist zei dat het onderdeel van de uitdaging was om dat zelf uit te vinden. Weer wat geleerd :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 11:16
Meekoh schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:56:
[...]

Nintendo Hotline <3 Heb ik 1x gebeld, ik kon de laatste Golden Skultula niet vinden in Zelda: Ocarina of Time..
Hahha, jaaaa die heb ik ook nog gebeld in het SNES tijdperk _/-\o_ (uiteraard na toestemming moeders ., overigens wel voor een van de meest idiootst vraag ooit. Ik wist niet welk wapen de X-Buster nou was in Megaman X.... 8)7

Verwijderd

Schijnbaar is het vandaag Cerny's verjaardag:
https://www.reddit.com/r/..._is_mark_cernys_birthday/

Wat leuke informatie uit de comments:
The guy is a genius and is rightfully hailed as one of the best in the industry.

He was hired as a teen for Atari, moved on to Sega, then to Crystal Dynamics, then Universal Interactive Studios. He helped shape and guide Naughty Dog when they were a 3 man team and Insomniac when they were a 2 man team during the PS2 era.

He helped created the ICE (Initiative for a Common Engine based in Naughty Dog) team in the PS3 era which ended up allowing devs to finally utilise the power of the PS3 to make some of the most beloved first-party games. The ICE team is so good that Epic Games collaborated with them for UE5.

He was the main lead for the PS4 consoles and we know how that worked out, and it looks like the PS5 is going to be great as well with amazing evolutions and revolutions.

Games he has worked on include; Crash Bandicoot 1 & 2, Jak and Daxter, Ratchet and Clank, Jak 2, Uncharted, Resistance, God of War 3, Killzone 3, Knack 1 & 2, Spiderman PS4 and Death Stranding to name a few. He's one of the driving forces for PlayStations greatest studios and even its young ones. He's rumoured to also be working on a popular title in an older franchise that will release at launch or the launch window.

He's the creator of the 'Cerny Method' an iterative and still evolving process in 2002 with PlayStation first-party studios, a thing still followed and used today mainly for linear/semi-linear games and it seems like a mantra for Naughty Dog.

Cerny has a serious and proven resume, the PS5 and this coming generation for us seems to be in good hands.
Cerny observed that there were completely different approaches needed in the preproduction stage and the production stage of video game development and that it was impossible to put a timeline on the creative process.

He suggested that the pre-production stage should be freeform, allowing the creative persons to explore a game's viability prior to full development, this stage should be about half of development time. The end product of the preproduction stage under the Method process should be a "publishable first playable" version of the game, a full level with everything needed to be included, that can be used to determine the viability of the title.

Basically, the idea here is that while design documents are all well and good, truly they are at best an educated guess about what will or won’t make a fun game, and you don’t really know what’s going to be fun until you have your hands on a controller and get to see it happening on a screen and play a full level.

This version does not need to be content-complete but should provide enough to be used in playtesting from potential consumers. If the game at this state does not excite players, then the game idea should be set aside before too much effort is put into it.

You want to be doing this as early and as cheaply as possible, because you’ll throw tons of ideas in the scrap bin. But, it’s better for an idea to fail early than for it to fail when millions of dollars of art assets have been dedicated to it.

Once the decision is made to move forward on the game, then Cerny recommends by the Method that the typical use of scheduled milestones and deliverables to keep the project on track.

Some comparisons I found from online:

Blizzard’s “Project Titan,” the never-completed MMO that spent years in development before eventually being scrapped and reconfigured into Overwatch. Sometimes you can spend a really, really long time dedicated to an idea, even an abstract idea, that just never turns out to be a viable and fun game.

Devil May Cry started out initially as a prototype for Resident Evil 4 that went way, way off the rails relative to its intended survival horror niche, and eventually, the team had to look at the studio heads and go, “well, we don’t know what we’re doing with Resident Evil on the PS2 yet, but we do know what we’re doing with this game.”

Looking at Naughty Dog’s post-mortems for Uncharted they seem to use a lot of Cerny-derived terminology and concepts, particularly the idea of using a macro design chart over having hard documentation to follow.

For experienced teams, many expect that this method will continue to be a useful series of guidelines for getting the most out of a project. But it does require a lot of faith within the development team on their direction and capability as half the time is spent on a level and then scaled into a game.
Daarnaast een nieuw patent over de Dual Sense.
Seems DualSense can detect user according to this patent:
https://www.reddit.com/r/...t_user_according_to_this/

• bram1984
Chinese prijs "leak". Zoals altijd met een ton vol zout.

https://m.mydrivers.com/newsview/709125.html

Afbeeldingslocatie: https://img1.mydrivers.com/img/20200823/s_436e25346e7d4c95a0088bfa9cf66c58.png

Verwijderd

Ridicuul schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:53:
[...]

Ik ben benieuwd hoe sociaal de Playstation 5 echt gaat zijn. Bovenstaand voorbeeld dat je geeft zou voor mij wel eens handig kunnen zijn. Ik loop ook wel eens ergens tegenaan en pak uiteindelijk mijn telefoon om een hidden entrance te vinden via een Youtube-walkthrough. Maar ik zou het niet prettig vinden als de console voor mij gaat bepalen wanneer ik hulp nodig heb. Als ik iedere keer een pop-up zou krijgen met: "Need help? Press X" zou ik gek worden. Maar dat is even afwachten hoe dat precies geïmplementeerd wordt.

Het lastige van deze sociale functies is dat het vaak heel beperkt is in beschikbare opties en kanalen. Als ik een foto maak op mijn Samsung S10 kan ik deze delen via 20 verschillende kanalen. Iets bijzonders meegemaakt tijdens een game op de PS4? Dan film ik de tv (wat eigenlijk nooit een oplossing zou moeten zijn) en deel ik het filmpje direct via Whatsapp met mijn vriend(en). De enige andere optie is in de opgenomen gameplay knippen, op Youtube uploaden en dan de Youtube-link delen via Whatsapp. Dit proces duurt echter zoveel langer, dat het voor mij niet interessant is. Ik ben geen Youtuber, ik wil gewoon iets grappigs of bijzonders aan mijn vriend laten zien. En dat vind ik een gemiste kans, want de PS4 is wel gemaakt om dingen te delen (vandaar de Share-button). Ik hoop dat de PS5 de stap kan zetten naar 2020-standaard. Er is natuurlijk ook veel veranderd sinds 2013, dus ik verwacht er wel wat van.

Uiteraard alles optioneel, zodat mensen die alleen willen gamen niet lastig worden gevallen met sociale functies die ze nimmer gaan gebruiken.

Dan heb je de Xbox oplossing zeker niet gezien? Iets wat de PS5 van mij ook mag hebben!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:53
Zijn realistische prijzen. Ook qua headset en andere accessoires. Release 20 november zou perfect uitkomen!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:00:
[...]

[YouTube: The New Xbox Experience: Connecting You to Fun, Wherever You Want to Play]
Dan heb je de Xbox oplossing zeker niet gezien? Iets wat de PS5 van mij ook mag hebben!
Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat PS5 het sharen een stuk makkelijker gaat maken. Wellicht niet direct op launch, maar dat zal uiteindelijk ongetwijfeld wel komen.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
realistische prijzen inderdaad, maar ik geloof niet dat de PS5 in japan een week (6 dagen) eerder verschijnt, ook al komt Sony uit japan, ik denk dat hij wereldwijd dezelfde datum krijgt.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• bram1984
Kalder schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:42:
[...]

realistische prijzen inderdaad, maar ik geloof niet dat de PS5 in japan een week (6 dagen) eerder verschijnt, ook al komt Sony uit japan, ik denk dat hij wereldwijd dezelfde datum krijgt.
PS3 was zelfs 4 maanden eerder in Japan. PS4 was weer 3 maanden later. Geen pijl op te trekken dus.

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 24-08-2020 17:52 ]

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:24
Is exact diezelfde tabel niet al eens voorbijgekomen een paar maanden terug?

Maar inhoudelijk:
Persoonlijk verwacht ik dat de Dualsense duurder is dan €60. Eerder rond 70-80, zoals Joy cons.
En £349 voor de PS5 digital lijkt me ook wat laag. £100gbp verschil tussen de digital en de gewone is wel heel veel.

• Kalder
bram1984 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:51:
[...]

PS3 was zelfs 4 maanden eerder in Japan.
Ja maar dat zegt niets de PS4 was zelfs veel eerder in de US en Europa dan in Japan, ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik heb zo'n gevoel dat ze alles goed willen doen deze keer, dan zou een wereldwijde zelfde release daar ook bij horen.

• bram1984
Kalder schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:54:
[...]

Ja maar dat zegt niets de PS4 was zelfs veel eerder in de US en Europa dan in Japan, ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik heb zo'n gevoel dat ze alles goed willen doen deze keer, dan zou een wereldwijde zelfde release daar ook bij horen.
Ja dat zeg ik. Zie edit. ;)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik zie het nut ook niet van een week eerder releasen in Japan, zo groot/bijzonder is die markt niet voor Sony.

Verder kan ik me ook bijna niet voorstellen dat de DualSense even duur is als de DS4, ik zou eerder 69,95 verwachten.

Verder wel typisch dat je voor de vertical stand moet betalen terwijl de PS5 duidelijk ontworpen is om verticaal te plaatsen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Geloof niet in een 399 DE. Zeker niet gezien de hardware. Dan had sony al lang een prijs bekend gemaakt, want lijkt me stug dat Microsoft dat gaat matchen laat staan eronder gaat zitten. Nee ik denk nog steeds 599 ps5 en xsx en misschien 549 DE. Dus kans dat Microsoft dan xsx ook op 549 zet. Beide hebben veelste dure hardware om onder 499 te verkopen. Dat zou echt bizar zijn zou een van de 2 dat doen. Maar heb verder de ballen verstand van prijzen enz dus ja laat me graag verrassen, hoe goedkoper hoe eerder ik beide consoles kan hebben.
Maar een 599/549 ps5 lijkt me prima deal.
Chaoss schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:34:
Ik zie het nut ook niet van een week eerder releasen in Japan, zo groot/bijzonder is die markt niet voor Sony.

Verder kan ik me ook bijna niet voorstellen dat de DualSense even duur is als de DS4, ik zou eerder 69,95 verwachten.

Verder wel typisch dat je voor de verical stand moet betalen terwijl de PS5 duidelijk ontworpen is om verticaal te plaatsen.
Was dat niet in een eerdere lek ook, en was de uitleg dit is als je hem moet vervangen. Mag serieus hopen dat ze hem erbij leveren, zou me anderzijds ook niet direct verbazen als ze het zo zouden doen eigenlijk. Misschien op die manier beetje kosten terug verdienen, klinkt ie goedkoper tot je alles erbij hebt. Zo een stand kost ze 10 cent om te maken denk.

[ Voor 41% gewijzigd door v8power67 op 24-08-2020 18:48 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Kalder
v8power67 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:45:
Geloof niet in een 399 DE. Zeker niet gezien de hardware. Dan had sony al lang een prijs bekend gemaakt, want lijkt me stug dat Microsoft dat gaat matchen laat staan eronder gaat zitten. Nee ik denk nog steeds 599 ps5 en xsx en misschien 549 DE. Dus kans dat Microsoft dan xsx ook op 549 zet. Beide hebben veelste dure hardware om onder 499 te verkopen. Dat zou echt bizar zijn zou een van de 2 dat doen. Maar heb verder de ballen verstand van prijzen enz dus ja laat me graag verrassen, hoe goedkoper hoe eerder ik beide consoles kan hebben.
Maar een 599/549 ps5 lijkt me prima deal.
Als ze iemand een DE verkopen, kan die persoon alleen maar via de store nieuwe games e.d. kopen, daar verdient Sony natuurlijk veel meer aan dan aan retail, dus ik denk dat 400 helemaal niet zo gek is voor de DE, Sony verdient het toch wel terug in digitale aankopen. Wellicht dat ze dan wel verlies maken op de DE console, maar dat zou ook niet voor het eerst zijn.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ik geloof wel dat de DE 100 euro goedkoper gaat worden dat extra verlies verdiend Sony in no time terug met digitale aankopen. Zo'2n disc drive kost misschien 5 euro kostprijs dus daar ligt de winst sowieso niet.

Microsoft zal alleen de prijs van de disc versie hoeven te matchen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Stel dat die lijst klopt, betekent dat dan dat om de PS5 plat te leggen je die extra stand nodig hebt?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:42

v8power67

Psn: Mausosaurus

Kalder schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:49:
[...]

Als ze iemand een DE verkopen, kan die persoon alleen maar via de store nieuwe games e.d. kopen, daar verdient Sony natuurlijk veel meer aan dan aan retail, dus ik denk dat 400 helemaal niet zo gek is voor de DE, Sony verdient het toch wel terug in digitale aankopen. Wellicht dat ze dan wel verlies maken op de DE console, maar dat zou ook niet voor het eerst zijn.
Nee sorry, 399 ofzo is echt veelste weinig zelfs met een verlies en zonder disc drive. Snap dat ze veel meer verdienen, 30% per game/dlc/mtx is voor sony. Maar nog steeds de hardware is echt veelste duur, voor een 399 prijs. Daarom 549/599 me logischer klinkt. Maja we gaan zien. Geloof geen enkele rumour mee want 99,9999% is zut..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Anton.net
ArthurMorgan schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:59:
Stel dat die lijst klopt, betekent dat dan dat om de PS5 plat te leggen je die extra stand nodig hebt?
Het lijkt er op dat je die stand altijd nodig hebt. Zowel voor verticaal als horizontaal.
Dus dan ga ik er van uit dat dat ding gewoon geleverd wordt bij de ps5.

In de reveal video werd die stand ook gepresenteerd als een onderdeel van de ps5 zelf, niet als een los accessoire zoals die headset, charging dock...

Edit: of de stand voor horizontaal en verticaal zijn verschillend. Dan zal er wel eentje geleverd worden bij de ps5, en de andere moet je los kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anton.net op 24-08-2020 19:34 ]

Juist niet.. Vertical is rechtop he.. horizontal is liggend ;)

• Kalder
poor Leno schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:31:
[...]

Juist niet.. Vertical is rechtop he.. horizontal is liggend ;)
Volgens mij heb je de stand nodig voor allebei de standen...

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
v8power67 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:14:
[...]

Nee sorry, 399 ofzo is echt veelste weinig zelfs met een verlies en zonder disc drive. Snap dat ze veel meer verdienen, 30% per game/dlc/mtx is voor sony. Maar nog steeds de hardware is echt veelste duur, voor een 399 prijs. Daarom 549/599 me logischer klinkt. Maja we gaan zien. Geloof geen enkele rumour mee want 99,9999% is zut..
Het kan net zo goed 499 en 599 zijn natuurlijk

Met een te klein prijs verschil betwijfel ik namelijk of er wel voldoende mensen worden over gehaald vooe de DE te gaan.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:57
Ik vermoed van wel. Als je de presentatie of beeldmateriaal van de PS5 bekijkt dan staat deze altijd recht op en dat is vermoedelijk de standaardpositie. Plat kan, maar pas na aanschaf van een losse houder.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

ariekanari schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:37:
[...]

Ik vermoed van wel. Als je de presentatie of beeldmateriaal van de PS5 bekijkt dan staat deze altijd recht op en dat is vermoedelijk de standaardpositie. Plat kan, maar pas na aanschaf van een losse houder.
Bij de vorige PSsen waren het vaak ook gewoon plaatjes van verticale en moest je ook de stand er alsnog los bij kopen.

Het zal nu waarschijnlijk niet anders zijn.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Blijft bijzonder dat hij nooit in dienst is geweest bij Sony of de Playstation divisie, hij is altijd onafhankelijk gebleven. Die heeft goed geboerd als ZZP'er zullen we maar zeggen :P

Jammer dat hij niet echt actief is op social media. Ik volg z'n Twitter account maar hij tweet maar 2x per jaar of zo. Aan de andere kant ook wel verstandig, geen afleiding en geen oneindige spam vragen van 'what's the release date?!', `what's the price going to be?!` :+

Kan in elk geval uren naar hem luisteren wanneer hij dan toch iets te vertellen heeft.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Een standaard zal er niet bij zitten. Je moet het of erbij kopen of links laten liggen. Ze zullen het zo ontworpen hebben dat je het ook zonder kunt gebruiken.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Anton.net
Koning-Admiraal schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:47:
Een standaard zal er niet bij zitten. Je moet het of erbij kopen of links laten liggen. Ze zullen het zo ontworpen hebben dat je het ook zonder kunt gebruiken.
Dit al gezien? Lijkt me echt onmogelijk te gebruiken zonder stand. Zowel horizontaal als verticaal wordt dat heel onstabiel.
Als het ding horizontaal zou kunnen liggen zonder stand, dan zouden ze zo'n stand ook nooit maken he
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ed8UkaFxhpX8afY3EvD6MU5BHLY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qpHS8KceA0wbbMb6qGOlexU2.png?f=fotoalbum_large

• AppleFan2007
Anton.net schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:05:
[...]

Dit al gezien? Lijkt me echt onmogelijk te gebruiken zonder stand. Zowel horizontaal als verticaal wordt dat heel onstabiel.
Als het ding horizontaal zou kunnen liggen zonder stand, dan zouden ze zo'n stand ook nooit maken he
[Afbeelding]
Je ziet er ook gewoon een stand onder, ik vrees dat als je geen stand gebruikt dat je PlayStation ten eerste niet stabiel staat. En dat misschien de kleppen gaan vervormen. Ik weet natuurlijk niet hoe stevig de plastiek is.
Luitjes, hoe dan ook zal er een stand bij zitten. Dan wel voor een liggende, dan wel voor een staande. De andere moet je erbij kopen.

Ze gaan dit ding echt niet op de markt brengen, zonder dat je m ergens kan neerleggen of neerzetten :F

Ik ga er gewoon vanuit, dat net zoals andere keren, dat de default PS liggend zal zijn.

• RubenSaurus
Wat als.... je de stand kunt gebruiken voor zowel horizontaal als verticaal? :o :+
RubenSaurus schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:30:
Wat als.... je de stand kunt gebruiken voor zowel horizontaal als verticaal? :o :+
Daar is natuurlijk al lang en breed over gespeculeerd, en t zou natuurlijk geweldig voor ons zijn. Maar vanuit een commercieel standpunt, om extra dingetjes te verkopen, niet zo :X

Daarbij is al uitgezocht dat de stand op de vertical een vorm heeft die niet zou passen onder een liggende, ivm de vorm van de console, en omgekeerd..

Maar je weet nooit :)

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:42
Volgens mij zal het gewoon dit zijn. Op de foto's in vertikale stand zag je al dat de zwarte voet duidelijk ook rondingen heeft, terwijl dat in vertikale stand helemaal niet nodig is. Echter als je diezelfde voet dan ook kunt gebruiken in horizontale stand, zijn die golvingen ineens essentieel.

Ik ben vooral ook benieuwd hoe de voet zal bevestigd worden. Zeker in horizontale stand heb je in die witte zijplaten helemaal geen bevestigingen. Ik vermoed dat die voet dan enkel aan de achterkant ergens zal haken/klikken in de console maar voor de rest zal de console in liggende stand dus gewoon 'los' op de voet liggen.

• Twixie
poor Leno schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:43:
[...]
Daarbij is al uitgezocht dat de stand op de vertical een vorm heeft die niet zou passen onder een liggende, ivm de vorm van de console, en omgekeerd..
Uitgezocht waar ?

Want kijk eens naar deze foto. Je ziet dat de voet duidelijk aan de buitenkant een zeker buiging heeft, én dat die buiging verschillend is tussen de 2 versies. Laat die 2 versies nu ook net in horizontale stand verschillende golvingen hebben. Tenzij dit puur voor de show/esthetiek is, lijkt me dit toch echt wel erop te wijzen dat de voeten ook voor horizontale stand gebruikt kunnen worden.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/1G9iF3g3lMTkzEFI1AA149jKISk=/1400x0/filters:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/20030749/image.png

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dan zou er geen losse stand in de accessoire lijst voor de PS5 staan, lijkt me.

(die zou vast wel als vervangingsonderdeel beschikbaar komen, maar ik zou in jouw voorbeeld niet begrijpen waarom ie dan al bij de initiële accessoires lijst gepresenteerd zou worden)

• Edd
  • Laatst online: 01:09

Edd

ralph075 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:51:
[...]

Er zullen genoeg mensen zijn die zoiets kwijtraken, stukmaken of iets dergelijks.
Dan is het toch fijn dat je een nieuwe kan kopen? ;)

-

• Twixie
ralph075 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:51:
[...]
Welke accessoirelijst ? Die van Bram ? Dat is gewoon de zoveelste leak, en eerlijk gezegd kan ik ook zo'n lijstje maken in Excel en ergens droppen. Ik geloof niets van die prijzen. Zoals hierboven ook al iemand aanhaalde lijkt €59.99 voor een Dualsense zeker al te laag. De DualShock 4 was initieel €64.99 (en zelfs nu nog in bepaalde kleuren), en ik geloof nooit dat de Dualsense goedkoper gaat zijn.

• RubenSaurus
Ik zal morgen op mijn fake account ook een LEAK posten, hebben we weer de hele dag wat te speculeren hier :+
Twixie schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:50:
[...]

Uitgezocht waar ?

Want kijk eens naar deze foto. Je ziet dat de voet duidelijk aan de buitenkant een zeker buiging heeft
Nou "op internet".

De bolling bovenop de stands (die je ziet bij de wat schuinere fotos) zou niet overeenkomen met de kromming van de consoles.

Maar goed, ik ga er niet vanuit, maar misschien hebben we geluk.

• bram1984
Ik wil hem hoe dan ook rechtop hebben, dus als ik er een losse stand bij moet kopen, dan is dat maar zo.

Sony heeft trouwens een goede call gemaakt met Miles Morales als launch titel. :o [Twitter: https://twitter.com/JamesStevenson/status/1297691070025707520?s=20]

• Ridicuul
bram1984 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 07:18:
Ik wil hem hoe dan ook rechtop hebben, dus als ik er een losse stand bij moet kopen, dan is dat maar zo.

Sony heeft trouwens een goede call gemaakt met Miles Morales als launch titel. :o [Twitter]
Ik ga ook voor rechtop. Kan me niet voorstellen dat een extra stand nodig is, het zou me echt verbazen als twee verschillende stands nodig zijn voor verticaal en horizontaal.

Ik ben nu op een vijfde deel van Spiderman. Speel dit samen met mijn vriendin (ik speel, zij kijkt en oordeelt) en ik wil dit deel uitgespeeld hebben voordat Miles Morales uitkomt. Dus daar ga ik me de komende twee maanden mee bezig houden.

• bram1984
Chinese Action RPG Black Myth: Wu Kong Takes Inspiration From God Of War’s Single-Shot Camera
https://www.psu.com/news/...-wars-single-shot-camera/

Die one shot camera in GoW was echt een kunststukje. Briljant. Hopelijk kunnen ze dit goed ten uitvoer brengen. Kijktip: 1917. Ook 1 lange shot.

IMDB: 1917 (2019)

• Kalder
Ik ga er echt volledig vanuit dat je die stand erbij krijgt en je niet een andere nodig hebt wanneer je hem horizontaal zet. Vraag me wel af hoe ze bevestigd worden, het kunnen haakjes zijn, maar kan wellicht ook een magneetje zijn, we hebben de zijkant (rechter kant in verticale stand, onderkant in horizontale stand) van de console nog niet gezien, dus dat word wachten tot de teardown denk ik.

Pagina: 1 ... 110 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden