Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Om maar even de juiste termen te gebruiken, ik gok misschien 1% van een lamboMooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:00:
[...]
Welkom![]()
En je zegt eigenlijk dat er weinig bij je te halen valt?
Nog altijd meer aan verdiend dan dat ik in mijn hele leven van de bank heb mogen ontvangen
FWP's....
Crypts schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:09:
Er is een hele kleine kans dat ik die mislukte mini luipaard hier succesvol uit de weg kan ruimen zonder consequenties en dat gaat me met komrad Kim niet lukken.

WhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:16:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAATEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAA
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8dcmOEhsSfXWhv9mXxNGW0J3.gif?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ach god, zit je in fiat mee te kijken?
Katten zijn zeg maar het DeFi van nu. Je wil er eentje hebben omdat je denkt dat het een voordeel op gaat leveren maar je weet ook wel dat je er dik op in gaat leveren. Wellicht denk je nog dat het op termijn wel goed gaat komen maar dan blijken die nep bulls geen runderen maar katachtigen te zijn. Totaal waardeloos voor een moon run dus.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Om te janken, maar om het even extra erg te maken;ardana123 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:22:
Ergens begin 2013 begonnen. Gewoon met paar 1000 euro spelen. Dan van 2014 - 2016 niks gedaan. 2017 boot bijna gemist, maar toch goed winst gemaakt.
Echt om te jankenAchja niemand kan de toekomst zien...
[Afbeelding]
DAT ZOU NU 1,37 miljoen USD zijn. Oftewel 1,1 miljoen euro.
I feel you brother
Je kan zo hetzelfde zeggen over... Alles. Had je maar apple gekocht, had je maar amazon, ethereum blablabla gekocht.WhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:23:
[...]
Om te janken, maar om het even extra erg te maken;
DAT ZOU NU 1,37 miljoen USD zijn. Oftewel 1,1 miljoen euro.
I feel you brother
Tis allemaal een gok. Het leven is voor degene die vooruit kijken niet achteruit
Nou ben ik niet helemaal met je eens,ardana123 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:26:
[...]
Je kan zo hetzelfde zeggen over... Alles. Had je maar apple gekocht, had je maar amazon, ethereum blablabla gekocht.
Tis allemaal een gok. Het leven is voor degene die vooruit kijken niet achteruit
M'n Fiat Multipla uit 1989 is nu echt geen reet meer waard...
Ik denk dat ik toch maar gewoon volledig op de wallet blijf maar ik vind dit soort mega piek dagen bijna enger dan een dag met een drop van 20 procent eigenlijk..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik houd niet zo van stop losses. Dan zet je deze op 20k rond. Zal je zien dat ie om 02:30 dipt onder de 20k. En op het moment dat je wekker gaat staat ie boven de 21ktwit schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:31:
Wat zijn de plannen hier voor vannacht? Blijven we met volledige pf in crypto, in crypto maar met wat stoplosses of toch wat mensen met een sell order op 20750 ofzo om morgenvroeg eens te kijken hoe deze prachtige dag is ingedaald?
Ik denk dat ik toch maar gewoon volledig op de wallet blijf maar ik vind dit soort mega piek dagen bijna enger dan een dag met een drop van 20 procent eigenlijk..

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik twijfel nog, grote kans dat ik gewoon all-in blijf, maar ik vind het ook wel "spannend". De telefoon gaat in ieder geval in de lader naast het bed en blijft aan.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dan is het toch beter om te hodlen? Alles of een deel rente laten trekken.Taro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:37:
Ik twijfel nog, grote kans dat ik gewoon all-in blijf, maar ik vind het ook wel "spannend". De telefoon gaat in ieder geval in de lader naast het bed en blijft aan.
Scheelt echt een boel onnodige stress. Kun je je op andere zaken richten
BTC hodlen, alts traden.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 16-12-2020 22:39 ]
Succes de komende jarenVictor Belli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:38:
Ik slaap niet meer, houd de koers 24/7 in de gaten.
Ja, maar dit blijft ook wel aantrekkelijkMooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:38:
[...]
Dan is het toch beter om te hoddlen? Alles of een deel rente laten trekken.
Scheelt echt een boel onnodige stress. Kun je je op andere zaken richten
BTC hoddlen, alts traden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/u7pncNvKoQYBUqbQBcI0cdaW.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Voorbeeld: 40% BTC, 25% ETH -> long term hodl -> rente laten trekken.....AFBLIJVEN!Taro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:40:
[...]
Ja, maar dit blijft ook wel aantrekkelijk
[Afbeelding]
Alt potje lekker rondgooien. Geen stress, want je hodl-coins gainen per dag.
Toch?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zijn er eigenlijk oplossing waar je 'rente' ontvangt waarbij je crypto op de hardware wallet blijft?Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:43:
[...]
Voorbeeld: 40% BTC, 25% ETH -> long term hodl -> rente laten trekken.....AFBLIJVEN!
De alts houden vooralsnog ook nog redelijk stand.
Moon hodl
Nogmaals. Vanavond 22k.Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:46:
[...]
Vanavond nog op 22k. Fomo-USDT stroomt binnen nu.
We hebben nog een uurtje.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Pas na 2021 weer.Ypuh schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:49:
Pff, BTC gaat hard. Hij zal vast nog wel iets terugvallen binnenkort, maar ik verwacht niet dat hij snel weer naar 12-13k dropt (puur onderbuik gevoel denk ik dat 16k wel ongeveer de nieuwe bodem zal zijn).
De alts houden vooralsnog ook nog redelijk stand.
Nu gaat hij tot december 2021 door naar de 70K-100K.. met uiteraard her en der een correctie van 10-15% max.
#glazenbol
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Als ie groen is wel ja...mengenli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:50:
Echt leuk om de koers van Bitcoin te volgen
Moon hodl
Niet helemaal waar, want die aandelen apple / amazon heeft hij niet gehad. Die BTC zijn wel daadwerkelijk zijn eigendom geweest.ardana123 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:26:
[...]
Je kan zo hetzelfde zeggen over... Alles. Had je maar apple gekocht, had je maar amazon, ethereum blablabla gekocht.
Enkele coins kun je op je Ledger staken, waaronder Tezos.Emcee schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:48:
[...]
Zijn er eigenlijk oplossing waar je 'rente' ontvangt waarbij je crypto op de hardware wallet blijft?
Als je rente voor BTC en ETH wil hebben, moet je ze ergens anders stallen. Iets meer risicio.
Al is je Ledger ook niet 100% risk-proof, je vertrouwt op het bedrijf Ledger.
Zijn ook nog wel wat andere bedrijven die te vertrouwen zijn, mag ik hopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 16-12-2020 22:58 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dus BTC onder de 10k. Computer says noTaro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:52:
In een volgende bearmarket verwacht ik dat 13.9k de bodem gaat zijn, met een wick eronder, dus ook idd die 12-13k range. Dit op basis van de 1M chart, dat bedrag zie je op de grafiek 4x terugkomen, 12-2017 + 1-2018 en eind 2020 2x.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EdzyaEVqpKiUhq2Yhb7cME7o.gif?f=user_large)
Omhoog kunnen we nooit te snelsymen89 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:56:
gaat dit niet te snel?
Het kan nooit snel genoeg gaansymen89 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:56:
gaat dit niet te snel?
Nog maar 10% ik wil nog is 20 a 30% boven op ziensymen89 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:56:
gaat dit niet te snel?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Ja, komt ook geheid een correctie naar... 19.xK ... en dan misschien dit jaar weer de 20K met een push naar 23K ... en anders gaan we gewoon in januari lossymen89 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:56:
gaat dit niet te snel?
DitHaruHaru schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:58:
[...]
Nog maar 10% ik wil nog is 20 a 30% boven op zien![]()
ETF's zijn vandaag met 0,6% gestegen. 0,6
Ik heb een sellorder gezet op 17750 euri.... je weet maar nooit vannacht.Taro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:01:
Ik neig ernaar om 90% van mijn BNB uit de Earn Vault te halen en in Bitcoin om te zetten. Maar zal je altijd zien dat Bitcoin vanaf hier sideways gaat en BNB morgen +10% doet, zo gaat het altijd. Stick to the plan...
Heyyy. Let me have my moments, oke?WhySoSerious schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:01:
[...]
Dit
ETF's zijn vandaag met 0,6% gestegen. 0,6
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Ground control to major Tom..................
Fomo op corporate niveauEbbie73 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:04:
Is dit niet een soort van domino effect? Bedrijf A ziet bedrijf B pumpen en denkt, hold my beer!
Dat heet dus fomoTaro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:01:
Ik neig ernaar om 90% van mijn BNB uit de Earn Vault te halen en in Bitcoin om te zetten. Maar zal je altijd zien dat Bitcoin vanaf hier sideways gaat en BNB morgen +10% doet, zo gaat het altijd. Stick to the plan...
Hoop wel dat BTC je grootste hold is in je PF. BTC is de indicator, geen stress enzo.
En dan even wachten totdat die wallet het waard is om erachteraan te vliegenVictor Belli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:04:
Ik denk dat Elon Musk nog eens een hardware Wallet met X aantal Bitcoin in een raket stopt die hij naar de maan stuurt.

Nou, nix aant handje dusTaro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:10:
@Mooooody BTC het merendeel, daarna ETH, daarna BNB en daarna niets (Nou ok, 21 XRP op de Ledger, wat Super Bitcoin, BitcoinX, Juventus Fan Tokenen Paris Saint-Germain Fan Token
op Binance, allemaal (nog) niet verhandelbaar)
Op het juiste moment wat BTC naar ETH schuiven dus. Mega support op 0.027, kan niet mis.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 16-12-2020 23:13 ]
Die Juventus jonguh, dat gaat nog wat worden. Mark my wordsTaro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:10:
@Mooooody BTC het merendeel, daarna ETH, daarna BNB en daarna niets (Nou ok, 21 XRP op de Ledger, wat Super Bitcoin, BitcoinX, Juventus Fan Tokenen Paris Saint-Germain Fan Token
op Binance, allemaal (nog) niet verhandelbaar)
The show is over, we can all go to sleep now ;-)Victor Belli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:15:
We gaan weer sideways, gaap
Ben je gek man996 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:16:
[...]
The show is over, we can all go to sleep now ;-)
weer een hopje.
Zijn wel serieuze sellwalls die doorbroken worden steeds.
[ Voor 12% gewijzigd door WhySoSerious op 16-12-2020 23:19 ]
40 minutenMooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:51:
[...]
Nogmaals. Vanavond 22k.
We hebben nog een uurtje.
Volgend jaar zeggen mensen dat je geluk hebt gehad dat je Bitcoin eerder voor 5-6-7k hebt kopen. Mensen die dan Bitcoin voor 25k op Etoro kopen.....
Je vraag is niet zozeer of je in BTC moet investeren, maar wanneer je je PF moet diversieren met wat alts. Het moment goed kiezen is uitermate lastig.
[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 16-12-2020 23:23 ]
$ 22260 staat het nu .... zou een mooie winst zijn...
En anders.. HODL
Ok, NU ga ik slapen...
10% in 3 jaar, waarvan 9 maanden in een pandemie.
Niet slecht
En aangezien de cycle 4 jaar is...... moet de echte ATH nog komenVictor Belli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:24:
We eindigen zo ruim 2k boven de all-time high van precies 3 jaar geleden.
10% in 3 jaar, waarvan 9 maanden in een pandemie.
Niet slecht
Dat vergeten mensen vaak... 2021 = 2017
Zet je candles op 1hVictor Belli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:15:
We gaan weer sideways, gaap
Je ging slapenFijneKerst schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:25:
[...]
En aangezien de cycle 4 jaar is...... moet de echte ATH nog komen
Dat vergeten mensen vaak... 2021 = 2017
Newton wordt daarmee tot XRP gedegradeerd.
Iedereen en zijn opa die nadenkt heeft ook flink wat ETH in zijn PF. Dat is de volgende die gaat m00nen, maar pas wanneer BTC een beetje gas terug neemt.ruay001 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:26:
Voor de rest hoor ik weinig over ETH. Nog mensen die in hun glazenbol een nieuwe ATH hebben gezien?
Dit topic is gesloten.