First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Jaapio heeft al bijna alles laten zien.Liberteh schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:20:
[...]
Ja(apio)
Hey @Verwijderd, gefeli. Totaal verwacht dit sinds ik je sig overnam maaaanden terug.Wel verdient dit na alle shit die ze ons hier toen toeworpen.
:strip_exif()/f/image/WdHRsjWmZtraIV9q6VjH7GUV.jpg?f=fotoalbum_large)
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
[ Voor 6% gewijzigd door iVibes op 16-12-2020 19:28 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
Kregen we toen shit toegeworpen? Kan ik me niet eens herrinerenLiberteh schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:20:
[...]
Ja(apio)
Hey @Verwijderd, gefeli. Totaal verwacht dit sinds ik je sig overnam maaaanden terug.Wel verdient dit na alle shit die ze ons hier toen toeworpen.
Maar inderdaad hij is prachtig op zijn plaats, the run of the golden bull. Wat mij betreft dé memevideo van 2020.
Wat een wereldje he, die crypto. Heerlijk.
En als we ondanks alles toch nog REKT weten te gaan, hebben we de memes nog.
0% risk en 100% rewards dus.
Weer kippenvel!Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:35:
[...]
Kregen we toen shit toegeworpen? Kan ik me niet eens herrinerenhet zal in iedergeval bullshit zijn geweest
![]()
Maar inderdaad hij is prachtig op zijn plaats, the run of the golden bull. Wat mij betreft dé memevideo van 2020.
[YouTube: The Run of the Golden Bull]
ps. klein pukje van mijn ada verkocht om de boel af te ronden. Kon ik mooi mijn binance card opwaarderen
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 16-12-2020 19:40 ]
Zero.
[ Voor 71% gewijzigd door The Redman op 16-12-2020 19:40 ]
Bitcoin heeft de frontpage bereikt!
Bots, daarom altijd een whitelist instellenThe Redman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:40:
EURUSDzorgt voor all time high in USD maar niet in EUR
@croc Ledger Live icm Nano X. En anders Delta.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 16-12-2020 19:42 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Uiteraard. Ik verkondigde trots en zelfverzekerd dat het moment daar was. Juli was het denk ik.... Jij steunde me maar de rest zat te azijn te zeiken (die duidelijk geproduceerd was ergens in 2019Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:35:
[...]
Kregen we toen shit toegeworpen? Kan ik me niet eens herrinerenhet zal in iedergeval bullshit zijn geweest
![]()
[YouTube: The Run of the Golden Bull]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Verwijderd
Haha, ik riep dat ook op 14k toen we daarna naar maandenlang sideways 6k crashten. En toen riep ik nog moon, terwijl we naar 3k crashten. En toen riep ik nog moon (long term).Liberteh schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:42:
[...]
Uiteraard. Ik verkondigde trots en zelfverzekerd dat het moment daar was. Juli was het denk ik.... Jij steunde me maar de rest zat te azijn te zeiken (die duidelijk geproduceerd was ergens in 2019) want de kans was net zo groot dat het niet zo was. Een echte trader houdt natuurlijk alle mogelijkheden open, dat is zeker waar. Maar uhmmmmm STOCK2FLOW BITCHES
Conclusie: nooit, maar dan ook echt nooit naar mij luisteren, ook al heb ik wel altijd gelijk

Thanks. Houdt Delta automatisch de changes in je wallet bij of moet je elke keer zelf prullen?Taro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:42:
[...]
@croc Ledger Live icm Nano X. En anders Delta.
Delta appcroc schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:40:
Wat gebruiken jullie om PF waarde van eigen wallets (bvb op een Ledger) te zien op mobile?
Zit een API koppeling in voor verschillende exchanges. Wel op read only zettencroc schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:51:
[...]
Thanks. Houdt Delta automatisch de changes in je wallet bij of moet je elke keer zelf prullen?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Bedoel eerder voor eigen wallet adressen die je (zou) bezit(ten).Taro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:52:
[...]
Zit een API koppeling in voor verschillende exchanges. Wel op read only zetten
Verwijderd
Simpel maar goud:croc schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:40:
Wat gebruiken jullie om PF waarde van eigen wallets (bvb op een Ledger) te zien op mobile?
Www.cointrackr.com
Niet perse fan van de update die Delta deze week heeft uitgerold, jullie wel? Voelt allemaal wat trager aan en de app wordt voller en voller met dingen waar denk ik de meeste mensen hem niet primair voor gebruiken. Of ben ik de enige?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zo ben ik tegen Ali aangelopen, we hebben elkaar nog niet ontmoet maar ik weet wel zeker dat we in de niet zo verre toekomst een mooie dikke toeter gaan roken.Gelukszoekr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:08:
[...]
Tja. Ik ben het er helemaal mee eens. Zodoende was ik ook verbaasd dat @Taro blijkbaar wel matties heeft overgehouden aan deze hobby.
Ik zie jullie gewoon als m'n crypto buddies. Wat dit onderwerp betreft moet ik ook gewoon regelmatig even m'n ei kwijt
Wat betreft alle vaste bezoekers hier zie ik jullie ook wel als crypto broeders, we zijn het niet altijd eens maar het is een leuk wereldje met unieke figuren en hetgeen wat we gemeen hebben verbind ons op een leuke en positieve manier. Ja zelfs jij Roellie80 met je idiote avatar zie ik als mijn crypto maat of je dat nou leuk vindt of niet.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Blockfolio is het summum der PF apps imo. Is alleen wel retetraag geworden de laatste maanden.croc schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:40:
https://blockfolio.com/
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Haha, oke touché.Crypts schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:58:
Ja zelfs jij Roellie80 met je idiote avatar zie ik als mijn crypto maat of je dat nou leuk vindt of niet.
Deze beter?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Daar ken ik geen kant en klare oplossing voor, behalve handmatig actualiseren in de Delta app.croc schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:53:
[...]
Bedoel eerder voor eigen wallet adressen die je (zou) bezit(ten).
Zakt niet meer veel hoor.The Redman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:08:
Zo, was weer een mooie run. Ik koop weer in op $12k en $9k.
Ik heb echt een fucking hekel aan katten (loopt er hier wel eentje rond helaas

Reden? Er is een hele kleine kans dat ik die mislukte mini luipaard hier succesvol uit de weg kan ruimen zonder consequenties en dat gaat me met komrad Kim niet lukken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zou kunnen en is helemaal geen gekke gedachte.The Redman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:08:
Zo, was weer een mooie run. Ik koop weer in op $12k en $9k.
In de tussentijd 12% rente harken op je USDT, zodat je straks nog meer BTC-koopkracht hebt.
Ik denk dat we nog wel even omhoog gaan. De mallemediamolen is net wakker geschud. Nu komt pas de periode van media-aandacht en fomo van "jan met de pet".
[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 16-12-2020 20:11 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nooit luisteren naar schreeuwende mensen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
De miljonairs van destijds zijn inmiddels triljardairs of zoiets
Ook al Bitcoin-miljonair? - https://nos.nl/l/493887
Bizar hè. Toch vermoed ik dat veruit de meeste mensen die er toen bij waren al lang verkocht hebben. Je moet wel echt stalen ballen hebben om zoveel rollercoasters te blijven hodlen imoVictor Belli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:17:
223 dollar damn
De miljonairs van destijds zijn inmiddels triljardairs of zoiets
Ook al Bitcoin-miljonair? - https://nos.nl/l/493887
Precies, ongelofelijk toch? In september kon je nog een BTC op de kop tikken voor onder de 10K USD. Nu > 2x. Ik verwacht ergens in de komende maanden toch nog wel een 20-30% pullback en daarna weer up.Taro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:47:
Wat een plaatje he...
[Afbeelding]
Ik zou het zelf niet vreemd vinden als Bitcoin toch weer even de 19.8k range op gaat zoeken. 95% kans dat daarna 21k next is, maar niet verkeerd om er rekening mee te houden.
Ja hahaha echt wel. En het niet kwijtgeraakt zijn op een van die exchanges die zijn gehackt of offline zijn gegaan.Gelukszoekr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:24:
[...]
Bizar hè. Toch vermoed ik dat veruit de meeste mensen die er toen bij waren al lang verkocht hebben. Je moet wel echt stalen ballen hebben om zoveel rollercoasters te blijven hodlen imo
Inderdaad. En toch zie ik met eigen ogen dat er een aantal mensen in dit topic toch nóg wat meer uit deze run halen door dat toch regelmatig te durven. De laatste keer dat ik een plukje btc kocht om wat meer te gaan traden is al enkele weken geleden en inmiddels ook weer in de hodl pf beland..☺️Ray_ schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:26:
Ik verwacht ook nog wel een daling, maar toch heb ik niet de ballen om nu te verkopen en dan weer in te stappen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Stalen ballen to HODL, nee hoor, ik heb een bitcoin gekocht voor 75 euro en deze zit nog lekker te chilen in de offline storage.Gelukszoekr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:24:
[...]
Bizar hè. Toch vermoed ik dat veruit de meeste mensen die er toen bij waren al lang verkocht hebben. Je moet wel echt stalen ballen hebben om zoveel rollercoasters te blijven hodlen imo

Ehm... ik sta daar al dik een jaar voor in de wachtrij? Wat is er met de wachtrij gebeurd?spok9 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:32:
En zo wordt deze mooie dag nóg een stukje mooier!![]()
[Afbeelding]
Vanwege retetraag ben ik op Delta overgestapt. Retebetrouwbaar en kakt niet in bij veel gebruikers. Met de nieuwe update kun je volgens mij ook (je) stocks volgen.Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:03:
[...]
Blockfolio is het summum der PF apps imo. Is alleen wel retetraag geworden de laatste maanden.
https://blockfolio.com/
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Respect. Ik ben veel te gevoelig voor momentumPetje72 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:29:
[...]
Stalen ballen to HODL, nee hoor, ik heb een bitcoin gekocht voor 75 euro en deze zit nog lekker te chilen in de offline storage.
Ik gebruik Binance DEX.mjoaris schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:00:
Waar koopt men Nexo als Nederlander? Huobi Global?
https://www.binance.org/en/trade/NEXO-A84_BNB
Wallet aanmaken of koppelen, BNB overzetten en kopen maar.
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
Maar he... sometimes you win, sometimes you lose...
Mijn doel voor nu is "gratis" een nieuwe motor, dat wil zeggen, ongeveer 6000 winst. Als ik dat haal denk ik dat ik uitstap. Slim
Maar ik leef ook nu. Die mensen die altijd roepen: ik verkoop t nooit meer, dan had je net zo goed nooit kunnen kopen, want je kan in crypto miljonair zijn, zolang je niet verkoopt heb je er niks aan...
[ Voor 45% gewijzigd door ybos op 16-12-2020 20:39 ]
Okee even terug in de tijd, tijdens de stijging had je met je hoofd op de muur moeten gebonken totdat het bloedde omdat je zo stom bent geweest uitstaptjes in alts te nemen en nu zwijg je daarover en deel je enkel het succesverhaal van je winst.ybos schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:37:
Als ik alles gehold had ipv diverse verkeerde verkopen had ik ipv 1500 euro winst (nu, ongerealiseerd, daarnaast 1250 euro winst opgenomen) zeker het 3 tot 6-voudige gehad.
Geef newbies ook de kans om eea te verneuken okee? Anders leren ze het nooit.
Ik ook, maar was er erg vroeg bij, sta op plek 400-nogwat.MrWilliams schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:30:
[...]
Ehm... ik sta daar al dik een jaar voor in de wachtrij? Wat is er met de wachtrij gebeurd?
[...]
Bestellen geeft nog een error trouwens, dat begint normaal te worden

[ Voor 11% gewijzigd door spok9 op 16-12-2020 20:47 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
haha, dat is erg vroeg ja... doe mij maar x10.spok9 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:46:
[...]
Ik ook, maar was er erg vroeg bij, sta op plek 400-nogwat.
Heb je al wat gehoord dan van nexo zelf over wanneer hij komt en hoe of wat. Ik kan niks vinden op de website.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
EuhCrypts schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:43:
[...]
Okee even terug in de tijd, tijdens de stijging had je met je hoofd op de muur moeten gebonken totdat het bloedde omdat je zo stom bent geweest uitstaptjes in alts te nemen en nu zwijg je daarover en deel je enkel het succesverhaal van je winst.![]()
Geef newbies ook de kans om eea te verneuken okee? Anders leren ze het nooit.
Ik heb geluk gehad dat ik in maart tijdens de "corona crash" zoiets had van, lager dan dit gaat niet en bijna mn toenmalige inleg verdubbeld had, anders had ik nu nog wel rode cijfers denk ik

Je neemt het/mij veel te serieus, geniet gewoon even van het moment en denk niet aan de 'what if' momentjes. Je hebt dus goede en slechte keuzes gemaakt? Maakt dat uit nu je op winst staat? Live the moment.ybos schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:47:
[...]
EuhIk geef toch juist aan als ik niet zo dom was om proberen winst te maken met buy low, sell high "strategie" (want was gewoon gokken) dat ik nu veel meer had gehad
Ik heb geluk gehad dat ik in maart tijdens de "corona crash" zoiets had van, lager dan dit gaat niet en bijna mn toenmalige inleg verdubbeld had, anders had ik nu nog wel rode cijfers denk ik
Kreeg een mail en kan ‘m al bestellen in de app. Beloofde levering op 23 december. Maar bij de laatste stap krijg ik een authenticatie error...MrWilliams schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:47:
[...]
haha, dat is erg vroeg ja... doe mij maar x10.
Heb je al wat gehoord dan van nexo zelf over wanneer hij komt en hoe of wat. Ik kan niks vinden op de website.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ducati kopen?ybos schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:37:
Als ik alles gehold had ipv diverse verkeerde verkopen had ik ipv 1500 euro winst (nu, ongerealiseerd, daarnaast 1250 euro winst opgenomen) zeker het 3 tot 6-voudige gehad.
Mijn doel voor nu is "gratis" een nieuwe motor, dat wil zeggen, ongeveer 6000 winst. Als ik dat haal denk ik dat ik uitstap. SlimGeen idee, waarschijnlijk niet
![]()
Maar ik leef ook nu. Die mensen die altijd roepen: ik verkoop t nooit meer, dan had je net zo goed nooit kunnen kopen, want je kan in crypto miljonair zijn, zolang je niet verkoopt heb je er niks aan...
Ja, ik ga geen Ledger kopen en daarna dergelijke mogelijke makkelijke ingangen open laten staan.JohnW1 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:51:
Hebben jullie een password lock op jullie computer gedaan van de Nano X? Computer die ik gebruik is van mijn werkgever.
Bedoel je een password om je computer te ontgendelen? Of een password op de Ledger Live Software?JohnW1 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:51:
Hebben jullie een password lock op jullie computer gedaan van de Nano X? Computer die ik gebruik is van mijn werkgever.
Maar ja, alletwee natuurlijk.... maar waarom op de PC van je werkgever?
Haha wat blijft dit toch een heerlijk topic:)
Ik mis de dag ergens in maart dat Bitcoin zo laag stond.
Maar goed, wie weet komt er nog eens zo'n dag
ja over 14 maanden, dan staat BTC extreem laag op 27k.Victor Belli schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:59:
[...]
Ik mis de dag ergens in maart dat Bitcoin zo laag stond.
Maar goed, wie weet komt er nog eens zo'n dag
Zero.
:fill(white):strip_exif()/f/image/oEacO9QklnE19wqGAAZPc1Gn.png?f=user_large)
Ik kreeg de vraag bij installatie voor optionele password lock: “Set a password to secure the ledger live data on your computer, including account names, balances, transactions and public adresjes’iVibes schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:58:
[...]
Bedoel je een password om je computer te ontgendelen? Of een password op de Ledger Live Software?
Maar ja, alletwee natuurlijk.... maar waarom op de PC van je werkgever?
Dat is de pc waarop ik momenteel de installatie stappen aan het volgen ben en heb geen andere pc.
Dat is inderdaad het password dat wordt gevraagd als je de Ledger Live Software opstart... sowieso doen dan....JohnW1 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:02:
[...]
Ik kreeg de vraag bij installatie voor optionele password lock: “Set a password to secure the ledger live data on your computer, including account names, balances, transactions and public adresjes’
Dat is de pc waarop ik momenteel de installatie stappen aan het volgen ben en heb geen andere pc.
Hallo Taro, wat bedoel je met dergelijke makkelijke ingangen?Taro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:57:
[...]
Ja, ik ga geen Ledger kopen en daarna dergelijke mogelijke makkelijke ingangen open laten staan.
Wellicht een beginnersvraag, dat is het ook.
Als jullie graag hebben dat ik hiervoor een eigen topic start is dat geen probleem.
Had ik toen maar.... 😅
Past prima in dit topic hoor. Maar je koopt een apparaat om je crypto veilig op te bewaren en dan is het niet slim om de software of de pc waarmee je die beheert niet te beveiligen met een wachtwoord. Het gaat altijd mis bij de zwakste schakel, uiteraard moet je alsnog de login van je Ledger kennen, maar toch, ik zou daar geen risico mee nemen.JohnW1 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:05:
[...]
Hallo Taro, wat bedoel je met dergelijke makkelijke ingangen?
Als jullie graag hebben dat ik hiervoor een eigen topic start is dat geen probleem.
Ducati is prima als je ook wat wil sleutelen. Hier zijn enduro achtige machines tot een 250cc vrij populair. Ga er niet eentje nu kopen maar we hebben hier leuke opties die in NL niet op de markt komen.ybos schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:06:
[...]
Komt geen rammelbak hier in huis(Moet sowieso noppen hebben
)
Gezien je avatar had je er duizend moeten kopenPranjic schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:07:
Ik weet nog dat ik tegen mijn broertje zei: Bitcoin is bijna € 100,-, deze gaat wel naar € 1.000,-zullen we beide één kopen?
Had ik toen maar.... 😅
Gebruik jij trouwens naast je 24-word recovery phrase ook nog een passphrase? Die optie biedt Ledger ook nog....Taro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:09:
[...]
Past prima in dit topic hoor. Maar je koopt een apparaat om je crypto veilig op te bewaren en dan is het niet slim om de software of de pc waarmee je die beheert niet te beveiligen met een wachtwoord. Het gaat altijd mis bij de zwakste schakel, uiteraard moet je alsnog de login van je Ledger kennen, maar toch, ik zou daar geen risico mee nemen.
“We hebben de bitcoins (0.07100000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 32,12) hebben verricht.“
Dat was dus ergens in 2014
Had laatst voor de grap al de aankoop mails uit 2013 ff opgezocht van happycoins en bitonic. Heerlijk 350 euro voor een hele btc. 3 euro voor een ltc. Vrijwel alles van toen heb ik nog. En nog veel meer door 2017 en aankopen maandelijks sinds jan 2019
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
mijn broertje zei dat het scam was dus had ik in 2011 Belgische Staats obligaties gekocht met een looptijd van 3 jaar en een bruto rendement van 3,5% inleg was 3k EURPranjic schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:07:
Ik weet nog dat ik tegen mijn broertje zei: Bitcoin is bijna € 100,-, deze gaat wel naar € 1.000,-zullen we beide één kopen?
Had ik toen maar.... 😅
Delta vind ik zelf het fijnstcroc schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:40:
Edit: data laden vanaf een wallet weet ik dan weer niet of delta dat kan maar ik hou daarin wel een overzicht van mijn pf bij.
[ Voor 21% gewijzigd door keepitfrosty op 16-12-2020 21:28 ]
Dit was mijn eerste aankoop:vhal schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:21:
Ik kwam zojuist nog een oude e-mail tegen
“We hebben de bitcoins (0.07100000) voor uw verkooporder ontvangen. U krijgt een nieuwe e-mail wanneer wij de uitbetaling (€ 32,12) hebben verricht.“
Dat was dus ergens in 2014![]()
:strip_exif()/f/image/aMgVbbCJDfst9BjxntDFKDTI.jpg?f=fotoalbum_large)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ledger live software kan ook gewoon op je telefoon of tablet. Uiteraard sowieso een apart wachtwoord op de applicatie gebruiken, ongeacht waar je het op installeert.JohnW1 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:05:
[...]
Hallo Taro, wat bedoel je met dergelijke makkelijke ingangen?
Mogelijk.iVibes schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:18:
[...]
Gebruik jij trouwens naast je 24-word recovery phrase ook nog een passphrase? Die optie biedt Ledger ook nog....
Zou wel mooi zijn als ze een fake wachtwoord optie toe zouden voegen waardoor je een secundaire wallet ziet met minder funds. Altijd handig als je onder druk wordt gezet. Je kunt natuurlijk ook nogmaals 24 woorden genereren, daar wat dust op storten en die woorden dicht in de buurt van je Ledger leggen. Misschien nog wel een betere optie.
Topic-start waardigTourniquet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:27:
[...]
Dit was mijn eerste aankoop:
[Afbeelding]
Gierige vrek. Slechts €180 gooien in Bitcoin. Je had er tenminste €1000 in kunnen gooienTourniquet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:27:
[...]
[Afbeelding]

Verstandig antwoord ;-)Taro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:29:
[...]
Mogelijk.
Zou wel mooi zijn als ze een fake wachtwoord optie toe zouden voegen waardoor je een secundaire wallet ziet met minder funds. Altijd handig als je onder druk wordt gezet. Je kunt natuurlijk ook nogmaals 24 woorden genereren, daar wat dust op storten en die woorden dicht in de buurt van je Ledger leggen. Misschien nog wel een betere optie.
Volgens mij kan je zo'n fake pass toch zelf creëren?
How the passphrase works
The 24-word recovery phrase saved during initial setup of your Ledger hardware wallet fully backs up the private keys providing access to your accounts. You must store it in a secure place.
- The passphrase is essentially a password added to your 24-word recovery phrase that provides access to a whole new set of accounts.
- The passphrase protects your crypto assets if your 24-word recovery phrase were to be compromised. To access passphrase-protected accounts, an attacker will need your recovery phrase as well as your secret passphrase.
- Each different passphrase unlocks a unique set of accounts. You can use as many passphrases as you like.
[ Voor 85% gewijzigd door iVibes op 16-12-2020 21:36 ]
Ha, mooi. Ik ben toch te slecht en ongeduldig met dit soort dingen maar ik vind het alleen maar mooi voor de personen die het geduld kunnen opbrengen om jarenlang een btc ergens te parkerenTourniquet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:27:
[...]
[Afbeelding]
Ik vind het wel gaaf. ff €180 in die gokmachine knallen. 5 van die rare coins. Wie weet gaat het ooit wat wordenMooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:30:
[...]
Gierige vrek. Slechts €180 gooien in Bitcoin. Je had er tenminste €1000 in kunnen gooien
Nice. Bij happycoins trouwens door een error feb 2014 0.4 btc retour gekregen in mijn wallet en geld op bank bij geschreven. was gratis short ski tripje. Happy timesTourniquet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:27:
[...]
[Afbeelding]
Hij zegt niet dat hij het jarenlang heeft geparkeerd.vhal schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:31:
[...]
Ha, mooi. Ik ben toch te slecht en ongeduldig met dit soort dingen maar ik vind het alleen maar mooi voor de personen die het geduld kunnen opbrengen om jarenlang een btc ergens te parkeren
Hij heeft er 50 BTC van kunnen maken in de tussentijd
Mooie pensioenvoorzieningMooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:33:
[...]
Hij zegt niet dat hij het jarenlang heeft geparkeerd.
Hij heeft er 50 BTC van kunnen maken in de tussentijd
Dat is wel een aardige ja! Wallet met ~500eur ofzo. Een beetje zoals een hagedis die zijn staart laat vallenTaro schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:29:
[...]
Mogelijk.
Ik dacht dat ik toen al late at the party was.Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:30:
[...]
Gierige vrek. Slechts €180 gooien in Bitcoin. Je had er tenminste €1000 in kunnen gooien
Volgde al een tijdje de koers en zag ‘m vanaf 10 euro elke dag oplopen. Waren volgens mij tweets van Ronald Prins van (toen nog) Fox IT die me op het BTC-spoor brachten.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZOu27MEnx0AaRQjcoC1JvPAE.png?f=user_large)
Telt deze ook ?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
RedHat schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 08:00:
[...]
De laatste candle gebruiken in een reeks is iets wat ik persoonlijk liever niet doe.
Dat de 3k op alle punten heeft bewezen dat daar (op dit moment) het meeste weerstand zat, zijn we het denk ik wel over eens met zijn allen. Dat er een "soort van" breakout is op de 2e top denk ik ook welVoorspellingen doen zijn altijd een beetje mwah, maar ik maak ze voor mijzelf wel vaak als ik denk dat iets goed te charten valt.
De chart van BTC ziet er wat charten betreft op grotere timeframes best wel clean uit. Het pijltje omhoog is waar ik vanuit ga, het "koerslijntje" is er even ingezet ter indicatie, daar is geen wetenschappelijk onderzoek aan vooraf gegaan
Maar in grote lijnen zou het best nog wel eens uit kunnen spelen.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/wX2uHk5FGzvIaY2qu0yJVpnB.jpg?f=fotoalbum_medium)
Close, but no sigar
En toch voelde het toen niet echt als gokken, ik had er al veel over gelezen en was redelijk overtuigd dat het een succes ging worden.Gelukszoekr schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:32:
[...]
Ik vind het wel gaaf. ff €180 in die gokmachine knallen. 5 van die rare coins. Wie weet gaat het ooit wat worden
Maar echt veel inleggen durfde ik ook weer niet.
@Verwijderd .. staat ze al weer klaar?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Rest van de aankopen laat ik niet zien
Live
Updated
Dec. 16, 2020, 3:28 p.m. ET13 minutes ago
13 minutes ago
$900 Billion Pandemic Relief Deal Takes Shape: Live Business Updates
RIGHT NOW
New Mexico sends $1,200 payments to about 130,000 unemployed residents.
Ik niet helaasTourniquet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:44:
Niemand met een aankoopbewijs van voor 12 maart 2013?
Pas mid 2017 BTC gekocht hier....en helaas niet lager dan die €3k in 2018Tourniquet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:44:
Niemand met een aankoopbewijs van voor 12 maart 2013?
Wel een mooie slag geslaan met Link in 2018, daar teer ik nu nog steeds op
klik
20824
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ah joh, das wisselgeldiVibes schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:48:
Ik ben niet zo van het delen van transacties maar oke, voor deze keer dan...
klik
Vriend van mij woonde een paar maanden sinds zomer 2017 semi-legaal bij mij in en betaalde zijn huur in bitcoin. Hij zat er redelijk goed in qua kennis en ik had wel interesse.
125,- maand voor 5m2 leek toen wel eerlijk maar achteraf was het toch wel erg duur
Daarna mondjesmaat beetje bij gekocht en in de piek van 2017 een FOMO aanval gekregen

Op Binance nog steeds 20,865 maar we komen weer dicht in de buurt...
Dit topic is gesloten.