Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Jij kijkt serieus de 1m charts?Qunix schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:28:
Oef... Eventjes naar beneden.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Greyscale to the rescue!Qunix schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:28:
Betrapt dus!
Laatst mijn zoontje onder de douche betrapt, maar dit is erger
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:31:
[...]
Betrapt dus!
komt omdat ik net wat eth kocht.Qunix schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:28:
doei
Dit is het schakelen naar een hogere versnelling, altijd even van het gas af bij als je de koppeling intrapt
Toen goud naar de 2000 dollar ging, had ie het ook al over goudgekkiesFijneKerst schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:51:
[...]
Wat een slap verhaal van de "beurs expert".
Elke zin was neerbuigend.
Als je dan geen idee hebt waar je over lult, zeg dát dan gewoon.
Nee, 10 second charts: aggr.trade
Hahaha, wtf (don't want to know)Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:31:
[...]
Betrapt dus!
[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 16-12-2020 23:36 ]
Jammer van die laatste zin.Mooooody schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:21:
Toch wel fijn voor mensen die er een leuk deel van hun spaargeld in hebben om te zien dat hun voorspelling (S2F-model) "waarheid" wordt.
Volgend jaar zeggen mensen dat je geluk hebt gehad dat je Bitcoin eerder voor 5-6-7k hebt kopen. Mensen die dan Bitcoin voor 25k op Etoro kopen.....
Je vraag is niet zozeer of je in BTC moet investeren, maar wanneer je je PF moet diversieren met wat alts. Het moment goed kiezen is uitermate lastig.
Nee hoor.
Paar procent in de juiste alts op het juiste moment, kan een shitload aan sats opleveren.
Het is de kunst om niet te gretig te zijn, de juiste alts te kiezen en daar een tijdje aan vast te houden.
Ben geen trader, dus ik kies mijn shittyshitzooi zorgvuldig
Ja, of misschien is na de laatste halving het algoritme wel gewijzigd en komt het nu om de 3 jaar.FijneKerst schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:25:
[...]
En aangezien de cycle 4 jaar is...... moet de echte ATH nog komen
Dat vergeten mensen vaak... 2021 = 2017
XRP = trash
Nice, je kunt ‘m zelfs op 1 seconde zetten.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Greyscale klinkt echt als zo'n kwaadaardige organisatie uit een sf-film die de wereldheerschappij heeft overgenomen na de Apocalyps.Bever! schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:39:
[...]
Het wordt interessant als greyscale ooit eens op het rode knopje gaat drukken..
Noem ik niet echt day-trading meer, maar minute-trading.Tourniquet schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:41:
[...]
Nice, je kunt ‘m zelfs op 1 seconde zetten.
Dankjewel het is gelukt!Specy schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:03:
[...]
Ha, sorry voor de hele late reactie - druk gehad. Het bleek dat een deel van mijn achternaam bij mijn voornamen stond. Dat heb ik aangepast en daarna was alles direct ok, ik hoefde ook geen dingen opnieuw te uploaden. Ik vermoed dat er ooit een update geweest is of zo waarbij ze voornamen en achternamen uit elkaar gehaald hebben of zoiets.
Dit waren de stappen die ze adviseerden, ik had overigens binnen een kwartier antwoord toen ik de ticket had aangemaakt:
[...]
YouTube: BITCOIN Rewrites History w/ $20k BREAK! What’s NEXT!? Haircut, Then ...WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:07:
Wie heeft er nog meer geen zin om te gaan slapen?
Chico wordt over een paar minuten live bold-Chico. Is toch een dingetje.
klaarwakker hier!WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:07:
Wie heeft er nog meer geen zin om te gaan slapen?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ifSj607YCe1hfmSr3pB0NOkB.gif?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Pot aan usdt langs de zijlijn, toch maar in gefomo-ed.
[ Voor 4% gewijzigd door PHPResource op 17-12-2020 00:34 ]
Wat een jaren; met bibberende handjes toch maar weer die random reader opzoeken en fiat erin pompen op 9k, 7k, 6k, 4k, 3k, ook al sta je op -70%. Want je weet toch, ooit komt die ATH zeggen ze. Ondertussen veel meer geinvesteren hebben dan het initiele plan was, gelukkig betaald zich dit nu wel uit. Onderweg talloze sats verloren, niet de tijd genomen om er van te leren, maar dat mag de pret niet drukken vandaag. Ondanks mijn eigen handelen sta ik er positief voor. De tijd leert of het tij keert zeggen ze hier wel eens, we kunnen vaststellen dat het tij is gekeerd, nu is het tijd voor de vloed

Genoten van de dynamiek, wijsheid en humor hier op het forum, waarvoor dank. Vreemde snuiters, moonboys, old grumpy, fanboys, traders, scammers, noobs en wat lui die wat lol willen maken, die maken het voor mij hier intressant.
Ik zet ff een muziekje op, maak m'n laatste drankje soldaat en neem me voor om morgen nu echt een plan te maken om voldoende te cashen in deze run.
Trusten!
De tijd leert of het tij keert
[Twitter: https://twitter.com/BTCWillWin/status/1339214535866114051]
Mooi rood is niet lelijk.
Wou me weer 180 omdraaien om verder te slapen, blijf ik in een hoek van 140 graden staan, zegmaar.
Alleen nu staan we hopelijk aan het begin van de run up....
Wake up and let’s go😉
Kudo’s voor je om ook aan anderen te denken maar 23k kan nu niet snel genoeg komen voor een nieuwe andere memeVerwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 06:42:
@knakworst de 22k is voor jou!
Bitcoin. Voor ieder wat wils
Klootzak, ik had een mooie groene st Patrick's day babe verwacht. Maar goed, 'k kan weer slapen.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 06:42:
@knakworst de 22k is voor jou!
[Afbeelding]
Bitcoin. Voor ieder wat wils
Damn... verkocht dus... ohhhh what to do, FOMO maar ook een hoogtevrees gevoel.
Ben blij dat het grootste deel op ledger staat, zelfbescherming
Verwijderd
Toevallig, dit zegt mijn vrouw ook altijd.cryptore schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:00:
Man man man hij blijft maar gaan
ja wat is verstandig ? Ik sell niets , komt er een dikke dip , koop ik wel bijJoebarRC schreef op donderdag 17 december 2020 @ 06:57:
Moet trouwens iets bekennen,, ik had nooit gedacht dat de 22k doorbroken zou worden dus ik had een grote sell order gezet op 22.123 (vond ik wel leuk getal)..
Damn... verkocht dus... ohhhh what to do, FOMO maar ook een hoogtevrees gevoel.
Ben blij dat het grootste deel op ledger staat, zelfbescherming
ha haaaaVerwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:03:
[...]
Toevallig, dit zegt mijn vrouw ook altijd.
Ja maar ooit zul je toch wel moeten sellen? Ik had altijd bedacht dat bij 20k in euro ik alles verkoop, en dat komt aardig in de buurt. Maar ja FOMO, wat als hij volgend jaar naar de 100k gaat?cryptore schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:03:
[...]
ja wat is verstandig ? Ik sell niets , komt er een dikke dip , koop ik wel bij
Hij geeft via de ledger live niet de juiste beurskoerzen door, of via de app zelfs niet de juiste BTC's die ik heb.
Pas na een paar uur of tig keer synchroniseren staan de juiste waardes er.
Iemand anders last van??
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Btc zit in mijn LT hodl pot , doe ik niet weg , zit verder nog in Eth , Neo , Ada en Icx waar ik een beetje mee handelbones schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:08:
[...]
Ja maar ooit zul je toch wel moeten sellen? Ik had altijd bedacht dat bij 20k in euro ik alles verkoop, en dat komt aardig in de buurt. Maar ja FOMO, wat als hij volgend jaar naar de 100k gaat?
Hodlen doe je toch met een doel? Je kan je crypto niet in je graf meenemen zeg maar.cryptore schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:13:
[...]
Btc zit in mijn LT hodl pot , doe ik niet weg , zit verder nog in Eth , Neo , Ada en Icx waar ik een beetje mee handel
Verwijderd
Ik sell de komende jaren helemaal niks.bones schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:08:
[...]
Ja maar ooit zul je toch wel moeten sellen? Ik had altijd bedacht dat bij 20k in euro ik alles verkoop, en dat komt aardig in de buurt. Maar ja FOMO, wat als hij volgend jaar naar de 100k gaat?
Sterker nog, over een paar dagen koop ik weer wat bij, ook al staan we dan op 27k.
Niet verstandig, maar ach, dat ben ik nooit geweest.
Fiat is er genoeg, Bitcoin kan ik niet genoeg van hebben. Laatst eens bekeken wat ik nu ongeveer gehad zou hebben als ik iedere aankoop in Bitcoin had gestoken in plaats van alts
Ik blijf in mijn achterhoofd houden dat Bitcoin nog maar 11 jaar oud is. Dit is het nog maar het begin. Gaan we ooit lagere prijzen als 22k zien? Vast wel.
Maar ik denk ook zeker vele malen hoger.
Hodl.
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:20:
[...]
Ik sell de komende jaren helemaal niks.
Sterker nog, over een paar dagen koop ik weer wat bij, ook al staan we dan op 27k.
Fiat is er genoeg, Bitcoin kan ik niet genoeg van hebben. Laatst eens bekeken wat ik nu ongeveer gehad zou hebben als ik iedere aankoop in Bitcoin had gestoken in plaats van altsDat had ik beter niet kunnen doen
![]()
helemaal eens , hier het zelfde
Ik blijf in mijn achterhoofd houden dat Bitcoin nog maar 11 jaar oud is. Dit is het nog maar het begin. Gaan we ooit lagere prijzen als 22k zien? Vast wel.
Hodl.
Totdat de batterijen op zijn...Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:03:
[...]
Ja en nee (voor mij dan).Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:20:
[...]
Ik sell de komende jaren helemaal niks.
Fiat is er genoeg, Bitcoin kan ik niet genoeg van hebben. Laatst eens bekeken wat ik nu ongeveer gehad zou hebben als ik iedere aankoop in Bitcoin had gestoken in plaats van altsDat had ik beter niet kunnen doen
![]()
Hodl.
Ik heb toevallig net mijn DCA potje omgezet naar Fiat. Was een leuke winst.
Dat zet ik dan weer in BTC zodra het wat gaat zakken volgende maand (moet toch wel???

Dat houdt in dat ik dan minder hoef in te zetten die maand om aan mijn target bedrag te komen.
Dus einde vd rit, meer BTC.
Moet het wel ff dippen uiteraard

Maja kan ze niet allemaal winnen, ik zet in op een daling de komende uren
Heeft ze weer lopen opscheppen over me?Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:03:
[...]
Idem.Slux schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:07:
Maar goed dat ik gister uit de alts was gestapt en wat slecht dat ik geen BTC had gekocht![]()
Maja kan ze niet allemaal winnen, ik zet in op een daling de komende uren
Waar heb jij je inkoop weer op gericht?
20K-ish?
Die stijgen ook fiatwaarde, alleen niet zo snel als btc. Dat halen ze nog wel een x in.r0bb schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:57:
Holy moly lekker doorgestegen vannacht zeg. Alle alt holders pakken ook hun biezen richting btc zie ii..
De tijd leert of het tij keert
Nog geen idee, ik kijk een beetje wat de markt doet, ik denk er zelfs onder, de beer in mij is sterker dan de stier op het moment.FijneKerst schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:17:
[...]
Idem.
Waar heb jij je inkoop weer op gericht?
20K-ish?

Zero.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Haha lekker he. Vannacht ook een paar keer gekeken. Even kijken of ik een IFFT-scriptje kan maken. Als tijdstip >1.00 & <7.00 & telefoon-movement then open bitcoinswisdom.Taro schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:33:
Telefoon aan vanochtend -> Bitcoin koers -> "Oh, sideways". Pf geopend, huh, zo'n bedrag alweer in de plus vandaag? ETH en BNB zijn wel gestegen, maar zoveel toch niet? Oh! Al 22k ipv 21k voor BitcoinHup, op naar de 27k!
Hier evenzo.FijneKerst schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:12:
Ik word heel nerveus van Ledger de laatste tijd.
Hij geeft via de ledger live niet de juiste beurskoerzen door, of via de app zelfs niet de juiste BTC's die ik heb.
Iemand anders last van??
Ik denk dat het door de laatste ledger live update komt.
De koersen lijken 2 dagen achter te lopen.
Ik heb de support een mail gestuurd.
Ik heb al een week niet gekeken.. zal het straks eens doen.FijneKerst schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:40:
[...]
Ik denk dat het door de laatste ledger live update komt.
De koersen lijken 2 dagen achter te lopen.
Ik heb de support een mail gestuurd.
Zero.
Bergen hopium er doorheen jassen en grafiekjes staren, althans dat is mijn afgelopen 3 jaar.DW23 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:27:
Ik vind het nog steeds moeilijk te beseffen dat een nieuwe ATH, dat moment waar we sinds januari 2018 al naar uitkijken, eindelijk daar is. Bijna 3 jaar later. Wat heb ik in godsnaam afgelopen 3 jaar gedaan.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
[ Voor 22% gewijzigd door Ypuh op 17-12-2020 08:52 ]
Valt nooit meer terug ?djatwork007 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:54:
BTC is weg, valt nooit meer terug. Waar eindigt dit, dat is de vraag.

Dat weten we alleen pas achteraf, maar ik begin meer en meer spijt te krijgen dat mijn vriendin en ik destijds niet uit elkaar zijn gegaan. Ik zou het crypto-potje nemen...djatwork007 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:54:
Prachtige ochtend zo. Grijs buiten, maar zonnig binnen met BTC.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Is diene Ducati nu nog altijd niet verkocht?WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:56:
[...]
Dat weten we alleen pas achteraf, maar ik begin meer en meer spijt te krijgen dat mijn vriendin en ik destijds niet uit elkaar zijn gegaan. Ik zou het crypto-potje nemen...
Verwijderd
Sorry Slux... Maar het is echt zo
Ik heb je zojuist wat dowpium gestuurd. Dit is geen upper zoals hopium, maar een downer.
Zie die in 1 keer naar de 40.000 knallen.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:00:
[...]
Sorry Slux... Maar het is echt zostraks 30k met misschien zomer 2021 nog een dipje naar 27k.
Ik heb je zojuist wat dowpium gestuurd. Dit is geen upper zoals hopium, maar een downer.
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:00:
[...]
Sorry Slux... Maar het is echt zostraks 30k met misschien zomer 2021 nog een dipje naar 27k.
Jij roept ook maar wat he?djatwork007 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:54:

Ik verwacht het ook niet maar weten doen we het niet.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Kon je dat niet even googlen?djatwork007 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:58:
[...]
Is diene Ducati nu nog altijd niet verkocht?
Mijn Google is enkel ingesteld om mooie machines te vinden.
Maar jij bent ook XRP bagholder, 'nuff said.djatwork007 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:02:
[...]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Nee, heb die verkocht na de drop.WhySoSerious schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:04:
[...]
Maar jij bent ook XRP bagholder, 'nuff said.
WAVES ne LINK nog.
Maar WAVES stelt mij teleur.
Van de winst na het instappen haal ik die Duc van @WhySoSerious wel op. Geen idee welk model het is, maar puur om van die posts hier af te zijn over die brommer want ik weet nog steeds niet waar dat over gaat
Ik heb helaas hetzelfde probleemFijneKerst schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:12:
Ik word heel nerveus van Ledger de laatste tijd.
Iemand anders last van??
Dan had je hier dus geen moeite mee moeten hebben.djatwork007 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:02:
[...]
Maarre fijn om te horen dat Google het voor jou weer doet.
Dit topic is gesloten.