Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
hahaha ja internetwarriorzzzzz. Maargoed zitten hier best wat mensen die al ff mee draaien. Dus zullen er hier echt wel wat zitten, maar gaat echt niet om 100en mensenFijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:14:
[...]
Volgens mij zit tweekers vol met mensen die meer dan een aantal BTC hebben hoor... dus hier al miljonairs bij 200K (sterker nog, ik verdenk meerdere ervan dat ze dat nu al zijn)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik heb juist XLM omgezet, en ook XRP eruit.FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:11:
[...]
Ik heb nu bijna al mijn altcoins omgezet naar BTC/ETH.
Enige die ik nog heb, en nog wel even aanhoud, zijn XLM, XTZ, NPXS, MATIC en BAND.
Ik heb voornamelijk goede gevoelens bij NPXS en XLM.
BAND en MATIC waren volgens ons @Mooooody een goed inleg voor de Long .. dus die laat ik ook nog even zitten
Heb nog wat plukjes XTZ, ICX, REN en KMD. Ik kijke het nog ff aan.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
De rest in Bitcoin 90% en 8% Ethereum.
2e halfjaar van 2021 zullen de altcoins heel veel stijgen waarschijnlijk.
Heeft er iemand recente ervaring met Poloniex inclusief withdrawals etc etc of doe ik best aan om er gewoon vandaan te blijven?
BAND heb ik zelf nog, want die ligt vast in stake voor 16%FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:11:
BAND en MATIC waren volgens ons @Mooooody een goed inleg voor de Long .. dus die laat ik ook nog even zitten
MATIC al tijden geleden gedumpt, wát een baggershitcoin is dat zeg. Bah!
Nee geintje, kan best wel wat worden (ETH scaling sowieso), maar opa Bitcoin trapt nu ff alles de afgrond in.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik zie max 2.8 hoor in de piek van 2017.bikabob schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:38:
Belangrijke metric is de mayer multiple, daarin zie je de volatiliteit icm de historie van volatiliteit. HIj staat nu op 1.8 en op de piek van 2017 boven de 8.
https://mayermultiple.info
Ik heb begin 2017 wat gekocht, en is nu verdrievoudigd.
Eigenlijk 3 jaar langs niets mee gedaan en gewoon laten zitten.
Nu wil ik wat bijkopen, maar ik heb van twee directe contacten vernomen dat zij alles kwijt zijn geraakt met de wallet "electrum". Hoe weten jullie zeker dat je bitcoins veilig zijn?
Je springt niet heel ver als miljonair als een brood een miljoen kost.beebie121 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:37:
[...]
Wat ik me weleens afvraag: wat als BTC inderdaad 2 ton waard is, wat doet al het extra geld met de economie, met de mensen.
Volgens mij zijn er dan in 1 klap heel wat extra miljonairs.
Het valt misschien niet op, maar bij ons banking systeem (Fractional Reserve Banking) is het meeste geld niet meer dan een getalletje op de computer, geld creatie is ongebreideld. Net daardoor wordt ons deel van de koek net kleiner, hoewel de kwantiteit net vermeerdert en dit proces gaat steeds sneller..
Er zijn maar een paar zaken die tegen deze "devaluatie" kunnen, vastgoed (min of meer) en de zogenaamde safe havens als goud en BTC. En laat BTC nu net goud 2.0 zijn.
PS : https://www.hln.be/geld/h...orm-kan-stijgen~aca7c6cf/
En aandelen / ETF Indextrackers.Reucht schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:45:
[...]
Je springt niet heel ver als miljonair als een brood een miljoen kost.
Het valt misschien niet op, maar bij ons banking systeem (Fractional Reserve Banking) is het meeste geld niet meer dan een getalletje op de computer, geld creatie is ongebreideld. Net daardoor wordt ons deel van de koek net kleiner, hoewel de kwantiteit net vermeerdert en dit proces gaat steeds sneller..
Er zijn maar een paar zaken die tegen deze "devaluatie" kunnen, vastgoed (min of meer) en de zogenaamde safe havens als goud en BTC. En laat BTC nu net goud 2.0 zijn.
PS : https://www.hln.be/geld/h...orm-kan-stijgen~aca7c6cf/
Welkom!Jerryvdw schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:44:
Interessant en actief forum hier op tweakers.
Nu wil ik wat bijkopen, maar ik heb van twee directe contacten vernomen dat zij alles kwijt zijn geraakt met de wallet "electrum". Hoe weten jullie zeker dat je bitcoins veilig zijn?
Hoe ik weet dat mijn crypto veilig is? Door ieder uur van de dag naar mijn adressen te kijken
Zero.
Waar heb je nu je crypto staan?Jerryvdw schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:44:
Interessant en actief forum hier op tweakers.
Kleine kans maar zijn er hier mensen die handelen op Bleutrade, wilde na lange tijd weer eens inloggen omdat ik weet dat ik daar nog wat heb staan maar eerst kan ik niet inloggen omdat paswoord niet goed is (onmogelijk want ik gebruik Lastpass), vervolgens paswoord gereset en nu mekkert hij over dat reCaptcha required is maar geen idee waar ik een vinkje moet zetten oid.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hoe zit het nu met je CPU/RAM verbruik, dit loopt namelijk op.. maar is er ook een manier hoe dit weer gereleased wordt? Bijvoorbeeld je wilt op ten duur ook je EOS weer van de hand doen, kun je het dan makkelijk unstaken en weer verkopen?
EOS kun je het beste direct middels een market order dumpen. Grootste ICO scam uit de historie. Maar goed dat is mijn bescheiden mening.micmulder schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:56:
Zit er op dit forum ook nog een EOS kenner?
Hoe zit het nu met je CPU/RAM verbruik, dit loopt namelijk op.. maar is er ook een manier hoe dit weer gereleased wordt? Bijvoorbeeld je wilt op ten duur ook je EOS weer van de hand doen, kun je het dan makkelijk unstaken en weer verkopen?
Ach een paar duizend coins hebben van iets voor een habbekrats kan nooit kwaadMooooody schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:43:
[...]
BAND heb ik zelf nog, want die ligt vast in stake voor 16%
MATIC al tijden geleden gedumpt, wát een baggershitcoin is dat zeg. Bah!![]()
Nee geintje, kan best wel wat worden (ETH scaling sowieso), maar opa Bitcoin trapt nu ff alles de afgrond in.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Verwijderd
Deze kun je straks uitprinten op een 24 karaats gouden plakkaat en versturen naar al je sneue nocoiner vrienden en familie, als je straks in een tropisch oord cocktails zit te slurpen met een naakte meid van een jaar of 25 op je schoot. Terwijl die arme stakkers nog thuiswerkend hun euro's via een traditionele weg binnen proberen te harken.
De Tweakers raket is al volgeladen. @.oisyn aan het stuur, die probeert iedereen wat in toom te houden. Vlak achter hem zitten @Mooooody @Taro en @PilatuS, ook zij proberen de tamme bavianen wat in toom te houden en te voorzien van goed advies tijdens de volatiele reis omhoog. @Stokstaart @Pelox @Slux @Richh @iVibes en al die andere forumhelden zitten lekker te genieten van de rit, een boel lol te trappen, elkaar jaloersmakend met dure gadgets en prachtige investeerders verhalen.
Achterin de raket zitten @Crypts, @Ali Baba 1001 en ik hopium stickies te roken en moonshine te drinken, tot grote ergernis van .oisyn.
Zo maken we er een prachtige rit van naar de groene maan, waar we allemaal uit zullen stappen en een groot feest zullen geven. Op de maan gelden de corona regels namelijk niet, dus dikke moonparty!
EOS wordt al jaren door de chinezen kunstmatig "hoog" gehouden.micmulder schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:56:
Zit er op dit forum ook nog een EOS kenner?
Maar in werkelijkheid is hij al dood.
[ Voor 3% gewijzigd door DW23 op 18-11-2020 14:15 ]
prachtige plaat. Enjoy the ride all!!!Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:13:
Omdat ik nu op cursus zit en toch geen fuck te doen heb, ben ik maar vast een kaartje gaan ontwerpen.
Deze kun je straks uitprinten op een 24 karaats gouden plakkaat en versturen naar al je sneue nocoiner vrienden en familie, als je straks in een tropisch oord cocktails zit te slurpen met een naakte meid van een jaar of 25 op je schoot. Terwijl die arme stakkers nog thuiswerkend hun euro's via een traditionele weg binnen proberen te harken.
De Tweakers raket is al volgeladen. @.oisyn aan het stuur, die probeert iedereen wat in toom te houden. Vlak achter hem zitten @Mooooody @Taro en @PilatuS, ook zij proberen de tamme bavianen wat in toom te houden en te voorzien van goed advies tijdens de volatiele reis omhoog. @Stokstaart @Pelox @Slux @Richh @iVibes en al die andere forumhelden zitten lekker te genieten van de rit, een boel lol te trappen, elkaar jaloersmakend met dure gadgets en prachtige investeerders verhalen.
Achterin de raket zitten @Crypts, @Ali Baba 1001 en ik hopium stickies te roken en moonshine te drinken, tot grote ergernis van .oisyn.
Zo maken we er een prachtige rit van naar de groene maan, waar we allemaal uit zullen stappen en een groot feest zullen geven. Op de maan gelden de corona regels namelijk niet, dus dikke moonparty!
[Afbeelding]
@A87 zit verstopt in het landingsgestel? Of hebben we die een gratis ticket gegeven?Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:13:
Omdat ik nu op cursus zit en toch geen fuck te doen heb, ben ik maar vast een kaartje gaan ontwerpen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[verwijderd]Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:13:
[Afbeelding]
Note to self: shit lezen voor reageren.
*Haakt aanVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:13:
[Afbeelding]
Zijn er ook mensen die ECHT een lambo aan het overwegen zijn met hun winsten ?
[ Voor 8% gewijzigd door C6DL op 18-11-2020 14:18 ]
nee niet deze bullrun. Eerst huis zonder hypotheek. Bullrun 2026 als 1 btc over het miljoen gaat koop ik waarschijnlijk wel een berg onzinnige dingenC6DL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:17:
Voor de "lambo" roepers..
3 jaar wachten op een nieuwe piek en mn geld weggooien aan een lambo die na dag 1 alweer 25% van zn waarde is verloren? Mij niet gezien.C6DL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:17:
*heeft z'n ruimtepak speciaal voor deze gelegenheid opgepoetst...Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:13:
[Afbeelding]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Uiteraard, een lambo moet je altijd overwegen.C6DL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:17:
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 18-11-2020 14:21 ]
Zero.
Hoop dat ze in 3 diensten werken in de Lambo-fabriek, anders moeten we allemaal jaren op onze auto's wachtenC6DL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:17:
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik ga voor 2 lambo's.C6DL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:17:
Niet dat ik EOS heb, maar Effect.AI met een hele leuke winst al.. alleen dat draait op EOS met een heel groot gedoe met die CPU/RAM shitzooiFijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:13:
[...]
EOS wordt al jaren door de chinezen kunstmatig "hoog" gehouden.
Maar in werkelijkheid is hij al dood.
Elke maand iets bij kopen?
Targets zetten (elke periode verkopen/bijkopen)
Af en toe in kopen als je een groei verwacht?
Ben aan het rond zoeken, maar heb mijn eigen manier nog niet ontdekt.
Verwijderd
Die zit op de ARK te roeien in het luchtledige. En @FijneKerst moest vlak voor de lancering de raket verlaten voor zijn bruiloftStokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:16:
[...]
@A87 zit verstopt in het landingsgestel? Of hebben we die een gratis ticket gegeven?
Lees de TS even door, daar staat de belangrijkste info.Jerryvdw schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:22:
Welke investering tactiek gebruiken jullie als ik vragen mag?
Als de vrouw van huis is... kopen!Jerryvdw schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:22:
Ik heb heel de rit omhoog in 2017 gekocht en de rit omlaag bijgekocht. Nu is het tijd om te innen en niet te investeren wat mij betreft.Jerryvdw schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:22:
Zero.
laatste 2 jaar elke maand gekocht, en dat blijf ik doen tot 20k. Had ook aardig wat nog van vorige 2 bullruns.Jerryvdw schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:22:
Vanaf 50k begin ik te verkopen tot 250 a 300k net zo lang tot ik nog 40% over heb om door te hodlen.
Verder trade ik nog wat op bybit, en heb ik nog 5% in alts zitten
Bitcoin is oranje en leunt voorover. Ben je soms zo'n idiote bcasher?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Waar is onze Bitcoin Cash Guru eigenlijk gebleven??.oisyn schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:28:
[...]
Verwijderd
Dit is de 2e Bcash verwijzing, dus heb het ansichtkaart ontwerp maar aangepast....oisyn schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:28:
[...]
BITCOIN TO THE MOON!
Heb je mij niet eens uitgenodigdVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:13:
...
....
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Idd... ik koop dan ook liever een eilandje ergens in de tropenStokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:19:
[...]
3 jaar wachten op een nieuwe piek en mn geld weggooien aan een lambo die na dag 1 alweer 25% van zn waarde is verloren? Mij niet gezien.
Op 30d zijn er ~128k BTC weggehaald van exchanges volgens deze site :DW23 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:15:
Twitter staat bol van mensen die beweren dat een correctie (voorlopig) niet komt, omdat de partijen die afgelopen weken btc hebben gekocht voornamelijk institutionele beleggers zijn die de boel wegzetten in cold storage en het niet meer aanraken. Potdomme dat zou lekker zijn, geen correctie.
https://www.viewbase.com/coin/bitcoin
Vloedgolfje, eilandje blub. Super investeringFijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:35:
[...]
Idd... ik koop dan ook liever een eilandje ergens in de tropen
Ik vond de vorige prachtig, ook zo ga ik graag mee. To infinity... and beyond!Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:33:
[...]
Dit is de 2e Bcash verwijzing, dus heb het ansichtkaart ontwerp maar aangepast...
BITCOIN TO THE MOON!
In ieder geval een gedeelte in btc is altijd een goed idee.r0bb schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:41:
Maar wat is nou wijsheid? Al mn andere alts ook in btc zetten of wachten op alts bull? Ik ben lost..
Zero.
Ik neem aan dat de meeste van jullie ook je winst/verlies bijhouden.
Hoe hou je dat kloppend als je opeens een deel gaat cashen naar je bankrekening?
Waar tel je dat bij op in je winst/verlies berekening?
Het cashen is niet altijd 100% winst, dus een gedeelte zal winst zijn en een gedeelte nog je inleg.
Dus gewoon optellen bij de winst is niet 100% dekkend.
Maar ook niet als het het als apart deel bij je PF optelt...
Of cashen jullie alleen maar de winst per coin en nooit gewoon X bedrag om het veilig te zetten?
Geen financieel advies uiteraard, maar je zou je hoddl-alts kunnen houden en je twijfel-alts in BTC kunnen omzetten.r0bb schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:41:
Maar wat is nou wijsheid? Al mn andere alts ook in btc zetten of wachten op alts bull? Ik ben lost..
Dan zit er in ieder geval een (middel)langetermijngedachte achter
Kleine plukjes alts hier en daar bewaren is in mijn ogen totaal onzinnig. Als iets naar de maan gaat, schiet jouw kleine plukje ook niet op. Veel te onoverzichtelijk ook. Je moet echt mooie posities nemen (relatief aandeel in je PF) en daar voor gaan, of anders alleen BTC+ETH.
[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 18-11-2020 14:47 ]
Zodra je winst hebt met je alts, zou ik het nu omzetten naar BTC. (maar wie ben ik)r0bb schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:41:
Misschien een paar coins her en der houden, maar het lijkt erop dat de komende tijd BTC de meeste rendement oplevert.
Zeker als je niet dagelijks aan het traden bent.
#GEENADVIES
[ Voor 3% gewijzigd door FijneKerst op 18-11-2020 14:47 ]
Interessant wel maar wat is er op 25 februari bij Bitstamp gebeurt? Van 123k BTC naar 16k in een dag.Ik wist overigens ook niet dat CB zoveel had, dacht juist dat Binance de grootste zou zijn maar dat is maar een klein visje qua vermogen blijkbaar. Ook bij Poloniex zie ik iets geks begin van de maand maar op zich denk ik goed nieuws dat er steeds minder verhandelbare BTC op exchanges staat.croc schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:36:
[...]
Op 30d zijn er ~128k BTC weggehaald van exchanges volgens deze site :
https://www.viewbase.com/coin/bitcoin
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Er gaat gigantisch veel de cold storage in. Volgens mij is dit puur een institutionele long term inkoop geweest dus het verbaast me eigenlijk niet zo..Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:46:
[...]
Interessant wel maar wat is er op 25 februari bij Bitstamp gebeurt? Van 123k BTC naar 16k in een dag.Ik wist overigens ook niet dat CB zoveel had, dacht juist dat Binance de grootste zou zijn maar dat is maar een klein visje qua vermogen blijkbaar. Ook bij Poloniex zie ik iets geks begin van de maand maar op zich denk ik goed nieuws dat er steeds minder verhandelbare BTC op exchanges staat.
Gewoon simpel kasstelsel aanhouden. Fiat in, fiat uit, fiatwaarde voorraad crypto.FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:45:
Om mijn mede tweekers even te verwarren...
Hoe hou je dat kloppend als je opeens een deel gaat cashen naar je bankrekening?
Het cashen is niet altijd 100% winst, dus een gedeelte zal winst zijn en een gedeelte nog je inleg.
Of cashen jullie alleen maar de winst per coin en nooit gewoon X bedrag om het veilig te zetten?
Verwijderd
Erachteraan hoppen heeft vaak averechts effect in mijn optiek, heb zelf ook nog een paar alts. Ik wacht gewoon tot ze moonen. Als ze dat niet doen, jammer dan.r0bb schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:41:
Als Bitcoin uitgeraast is en tijdelijk sideways gaat komt er denk ik wel weer een alt season. De vorige bullrun was dat ook zo, zie niet zo goed in waarom het nu anders zou gaan.
Maargoed het blijft een gok...
Ik had gehoopt dat Bitfolio dit bij zou houden, maar ik kwam er achter dat een sell wel wordt verrekend op je totale market value en net cost, maar niet in het getalletje profit/loss.FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:45:
Om mijn mede tweekers even te verwarren...
Ja maar fiat in wordt opeens fiat + winst. De fiat uit is dan niet alleen de fiat in, maar ook een deel winst.TuutjDrie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:48:
[...]
Gewoon simpel kasstelsel aanhouden. Fiat in, fiat uit, fiatwaarde voorraad crypto.
Ja precies, dus een sell wordt "gewoon" opgeteld bij de waarde van je totale pf.Ray_ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:50:
[...]
Ik had gehoopt dat Bitfolio dit bij zou houden, maar ik kwam er achter dat een sell wel wordt verrekend op je totale market value en net cost, maar niet in het getalletje profit/loss.
Dat leek mij ook het slimste. Al kon ik het nog niet helemaal rijmen met de getalletjes
Verschil is dat de gemiddelde koper nu toch anders lijkt te zijn. Institutionele beleggers lijken (in 2017 was hierover weinig bekend) nu meer van de partij. Die kiezen voor BTC of hooguit ETH/LTC.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:49:
[...]
Erachteraan hoppen heeft vaak averechts effect in mijn optiek, heb zelf ook nog een paar alts. Ik wacht gewoon tot ze moonen. Als ze dat niet doen, jammer dan.
Als Bitcoin uitgeraast is en tijdelijk sideways gaat komt er denk ik wel weer een alt season. De vorige bullrun was dat ook zo, zie niet zo goed in waarom het nu anders zou gaan.
Maargoed het blijft een gok...
In 2017 was het vooral Mitchell die onder het genot van een frikandelbroodje en een blikje Goldenpower alles kocht wat los en vast zat puur op basis van kwantiteit.
Ik zie een marktbrede bullrun van alle alts niet gebeuren.
Maar dan nog. Hoe kan er zoveel BTC aangekocht worden in 1 dag en verdwijnen in cold storage zonder dat dat iets met de prijs doet? Ik neem althans aan dat soort partijen geen BTC op een exchange laten staan.Stokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:48:
[...]
Er gaat gigantisch veel de cold storage in. Volgens mij is dit puur een institutionele long term inkoop geweest dus het verbaast me eigenlijk niet zo..
Totdat je minstens je inleg eruit hebt is er geen sprake van gerealiseerde winst.FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:50:
[...]
Ja maar fiat in wordt opeens fiat + winst. De fiat uit is dan niet alleen de fiat in, maar ook een deel winst.
Stel je koopt voor 100, is nu 200 waard. Je laat 50 uitbetalen. Heb je dan al winst gerealiseerd? Nee. De rest van je inleg (50) en je ongerealiseerde winst van 100 is nog crypto.
TuutjDrie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:55:
[...]
Totdat je minstens je inleg eruit hebt is er geen sprake van gerealiseerde winst.
Stel je koopt voor 100, is nu 200 waard. Je laat 50 uitbetalen. Heb je dan al winst gerealiseerd? Nee. De rest van je inleg (50) en je ongerealiseerde winst van 100 150 is nog crypto.
Ik ook (nog) niet, met uitzondering van een paar large caps. Maar ergens eind volgend jaar als H&I massaal shitcoins gaan kopen omdat ze er dan 10.000 kunnen kopen in plaats van 0,0001 BTC... Ja dan zie ik het zeker wel weer gebeuren. Je ziet vandaag al dat BTG en BCD sinds tijden weer eens boven staan bij de gainers. Een veeg teken voor BTC, een goed teken voor alts.TuutjDrie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:53:
[...]
Dit is pas de derde keer dat hij eronder dipt, je ziet dit wel vaker bij psychologische levels zoals deze.JoebarRC schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:51:
Wil niet echt lukken die 18k he?.. wordt continue onder de 18k terug geramd
Mooi zo... ff correctie richting de 17.5K ... dan triggeren mijn inkoop ordersJoebarRC schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:51:
Wil niet echt lukken die 18k he?.. wordt continue onder de 18k terug geramd
Het is inderdaad wel opvallend veel.Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:54:
[...]
Maar dan nog. Hoe kan er zoveel BTC aangekocht worden in 1 dag en verdwijnen in cold storage zonder dat dat iets met de prijs doet? Ik neem althans aan dat soort partijen geen BTC op een exchange laten staan.
[aluhoed] Of zouden de exchanges onderling hebben afgesproken om de supply tijdelijk te verminderen zodat de prijs harder stijgt?[/aluhoed]
Verwijderd
Ben ik het wel mee eens. Sommige van mijn alts zullen nooit meer het daglicht zien.TuutjDrie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:53:
[...]
Verschil is dat de gemiddelde koper nu toch anders lijkt te zijn. Institutionele beleggers lijken (in 2017 was hierover weinig bekend) nu meer van de partij. Die kiezen voor BTC of hooguit ETH/LTC.
In 2017 was het vooral Mitchell die onder het genot van een frikandelbroodje en een blikje Goldenpower alles kocht wat los en vast zat puur op basis van kwantiteit.
Maar ik geloof echt niet dat Bitcoin nu doorraast naar een ATH terwijl de rest van de markt op de bodem blijft liggen.
Ik zie sommige alts echt nog wel x10 of x100 gaan. Welke dat zullen zijn is natuurlijk niet te voorspellen.
Ik heb het gros een 4 a 5 weken geleden ook omgeruild naar Bitcoin. Dat heeft goed uitgepakt maar was wel dom toeval.
Nee, Mitchell is de collega van Franklin en Franklin is een maat van Frans, de zoon van Henk en Ingrid.
Zero.
Dat is niet helemaal waar.TuutjDrie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:55:
[...]
Totdat je minstens je inleg eruit hebt is er geen sprake van gerealiseerde winst.
Stel je koopt voor 100, is nu 200 waard. Je laat 50 uitbetalen. Heb je dan al winst gerealiseerd? Nee. De rest van je inleg (50) en je ongerealiseerde winst van 100 is nog crypto.
Je hebt op deze manier inderdaad geen winst in fiat, maar je vermogen is wel gestegen. Je crypto (en elke andere asset dan ook) is gewoon onderdeel van je vermogen.
Een vrij volatiel vermogen, maar anderzijds is je Euro ook niet stabiel. #inflatie.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 18-11-2020 15:06 ]
Precies, dit is hetzelfde patroon als bij de vorige ronde duizendtallen deze run. Shaking weak hands & hunting liqs..Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:57:
[...]
Dit is pas de derde keer dat hij eronder dipt, je ziet dit wel vaker bij psychologische levels zoals deze.Geef het gewoon even tijd en voor je het weet kietelen we de 20k weer.
hahaha mensen zijn echt zo ongeduldig. Laat het maar ff een paar weken hier hangen,dat is stukken gezonder.Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:57:
[...]
Dit is pas de derde keer dat hij eronder dipt, je ziet dit wel vaker bij psychologische levels zoals deze.Geef het gewoon even tijd en voor je het weet kietelen we de 20k weer.
En beter voor mijn ETH-jesanti elppa schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:02:
[...]
hahaha mensen zijn echt zo ongeduldig. Laat het maar ff een paar weken hier hangen,dat is stukken gezonder.
Ja ik weet het, je houdt niet van shitcoins
Ik wacht al sinds maart 2018.. vindt je het gekanti elppa schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:02:
[...]
hahaha mensen zijn echt zo ongeduldig. Laat het maar ff een paar weken hier hangen,dat is stukken gezonder.
ik heb er ook nog wel wat. Prima dusStokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:03:
[...]
En beter voor mijn ETH-jes![]()
Ja ik weet het, je houdt niet van shitcoins
Tja.. dat was dus vanochtend.. 17k2 dus die heart attack had ik al en als de donder op 17k4 all in.. dus ik wacht op moooooooooonnnFijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:59:
[...]
Mooi zo... ff correctie richting de 17.5K ... dan triggeren mijn inkoop orders
Mjah het is alleen bij Bitstamp en de prijs is daarna redelijk snel de afgrond in gegaan. Heel vreemd dit, je zou bijna denken aan een hack maar dat kun je bijna niet onder pet houden. Ook dit soort grote transacties vallen op. Nu lijkt het er meer op alsof het gewoon verdwenen is.Stokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:59:
[...]
Het is inderdaad wel opvallend veel.
[aluhoed] Of zouden de exchanges onderling hebben afgesproken om de supply tijdelijk te verminderen zodat de prijs harder stijgt?[/aluhoed]
hahahaha, ja en dan moeten ze een test afleggen om toegang te krijgen tot dit topicStokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
Moeten we trouwens nog een soort kalverstal / kweekvijvertopic openen voor groene nocoiners? Of vinden we het niet erg als het topic de komende maanden overspoeld wordt met vragen over exchanges, 'HELP IK BEN REKT' & 'kijk-eens-wat-een-goede-deal-stuur-0.5-ETH'?
Want anders vervuilt het slowchat topicStokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
Moeten we trouwens nog een soort kalverstal / kweekvijvertopic openen voor groene nocoiners? Of vinden we het niet erg als het topic de komende maanden overspoeld wordt met vragen over exchanges, 'HELP IK BEN REKT' & 'kijk-eens-wat-een-goede-deal-stuur-0.5-ETH'?
Verwijderd
Wat mij betreft niet, laat ze hier maar komen. Kijk er wel een soort verkapt naar uit om die stress en FOMO zweetdruppels te zien vallen op hun toetsenbord, terwijl je zelf onder het genot van een bakje koffie alleen je zwaar in de plus staande posities even zit te begluren. Wil ze met alle liefde de goede kant op sturen.Stokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
Is misschien keihard leedvermaak maar heb zelf ook genoeg betaald om nu eindelijk op de voorste rij te zitten van deze shitshow.
We zijn allemaal ooit begonnen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2020 15:18 ]
Had je gekocht wanneer je moest kopen had je al lang MOON kunnen roepen. Je beseft toch dat hij dit jaar op rond de 4000 dollar stond ?JoebarRC schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:07:
[...]
Tja.. dat was dus vanochtend.. 17k2 dus die heart attack had ik al en als de donder op 17k4 all in.. dus ik wacht op moooooooooonnn
Nah de eersten hebben hun weg al gevonden richting dit topic, laat maar schuiven dat nieuwe spul. Zolang ze maar de prijs opdrijven en shitcoins kopen zal het me worst wezen.Stokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:08:
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:16:
[...]
Wat mij betreft niet, laat ze hier maar komen. Kijk er wel een soort verkapt naar uit om die stress en FOMO zweetdruppels te zien vallen op hun toetsenbord, terwijl je zelf onder het genot van een bakje koffie alleen je zwaar in de plus staande posities even zit te begluren. Wil ze met alle liefde de goede kant op sturen.
Is misschien keihard leedvermaak maar heb zelf ook genoeg betaald om nu eindelijk op de voorste rij te zitten van deze shitshow.
wahahahahah been there done that. Bring the popcornVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:16:
[...]
Wat mij betreft niet, laat ze hier maar komen. Kijk er wel een soort verkapt naar uit om die stress en FOMO zweetdruppels te zien vallen op hun toetsenbord, terwijl je zelf onder het genot van een bakje koffie alleen je zwaar in de plus staande posities even zit te begluren. Wil ze met alle liefde de goede kant op sturen.
Ik zit nog steeds in die fase
Al moet ik zeggen dat ik nog nooit REKT ben gegaan. Wel een behoorlijke dip in mijn winst, maar nog nooit in de min t.o.v. mijn inleg.
Dus die "ervaring" moet ik nog meemaken
Jij bent dan ook wel precies op het goede moment gestartFijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:22:
[...]
Al moet ik zeggen dat ik nog nooit REKT ben gegaan. Wel een behoorlijke dip in mijn winst, maar nog nooit in de min t.o.v. mijn inleg.
Dus die "ervaring" moet ik nog meemaken![]()
oh op bitmex 3x rekt gegaan. Maar inleg was klein. 1x daarvan was wel dom, met mijn dikke vingers op mijn mobiel per ongeluk de schuif van x10 naar x50 gedaan zonder dat ik het in de gaten had. Kreeg ik na 10min ineens een email......FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:22:
[...]
Maargoed laatste keer rekt was 1,5 jaar terug
Ik was onderweg naar Rektistan ik was onderweg 20x beroofdStokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:16:
[...]
@A87 zit verstopt in het landingsgestel? Of hebben we die een gratis ticket gegeven?
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Niet rekt maar ik ben wel behoorlijk nat gegaan met staken op OKcash. Zo ben ik overigens wel weer bij ons huidige project gekomen en dat heeft me dik opgeleverd. Denk dat het helemaal niet erg is wat leergeld te betalen.FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:22:
[...]
(niet vergeten hoor, maar gewoon te eigenwijs en te veel hopium dat het wel weer goed zou komen).
Gevolg was een enorme bag shitcoins die een doorsnee zwerver nog te vies vindt om aan te pakken...
Ik ben niet een maximalist die claimt dat BTC het ware geloof is en de rest absolute shit, maar BTC is wel een veilige keuze. Ik ben er heilig van overtuigd dat BTC over 10-20 jaar nog bestaat, en dat durf ik van de meeste alts niet te zeggen. Zelf heb ik 90% in BTC, en de rest in ETH en andere alts.r0bb schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:41:
Deze verdeling geeft me veel gemoedsrust, want ik wéét dat ik de grootste winsten misloop als er een 'alt season' (god wat haat ik dat woord) komt. En dat is goed zo.
knakworst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:05:
Wil iemand die rode kaarsjes uitblazen svp?
Laten we maar even op adem komen alvorens door te stomen.knakworst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:05:
Liever niet want ik ontdekte dat ideal en binance heel fijn samenwerken en mijn buy order staat nog wat lagerknakworst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:05:
Dit topic is gesloten.
![]()
:strip_exif()/f/image/QvEcH6mKvYptRU0jpnvf77kE.jpg?f=fotoalbum_large)