Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
wat een 4H candle is dit nou weer yo. High - Low 1480$ verschil, pfff
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dit word toch echt steeds moeilijker zeg... ik overweeg een take profit op $18900, de weekly close top van december 2017.
Ik kan me namelijk slecht voorstellen dat niemand hier zal verkopen en dat we dat niveau niet eens gaan testen. Dan ga ik er van uit dat de correctie van vannacht niet de test is van de laatste resistance.... zit $400 verschil in.
copingPHPResource schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:36:
Hoe kan er beweerd worden dat sommige Alts het nog wel lekker doen? Bijna iedere altcoin staat op de /BTC chart al dagenlang diep in het rood?
Er zijn 7500 verschillende coins ofzo toch? Dus daar zal heus wat in de plus staan t.o.v. BTCPHPResource schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:36:
Hoe kan er beweerd worden dat sommige Alts het nog wel lekker doen? Bijna iedere altcoin staat op de /BTC chart al dagenlang diep in het rood?
Die zijn er wel hoor, je moet ook naar EUR/USD pairs kijken, ik heb nooit begrepen waarom mensen naar BTC pairs kijken.PHPResource schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:36:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik een bear market kan ik dat nog begrijpen (als je volledig vertrouwen hebt in de cycles). In een bull market gaat het uiteindelijk toch om zo lekker mogelijk uitstappen naar fiat / stablecoin. Ik kijk persoonlijk ook naar de USD pairs.Slux schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:44:
[...]
Die zijn er wel hoor, je moet ook naar EUR/USD pairs kijken, ik heb nooit begrepen waarom mensen naar BTC pairs kijken.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 18-11-2020 09:02 ]
Zero.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 48% gewijzigd door Rebbelx op 18-11-2020 09:06 ]
Plan B kijkt puur naar de data. Zonder de adoptie heb je er niks aan. Nu het echte grote geld instapt kunnen we hopelijk wel wat verwachten. Al het overtollig geld moet ergens heen.Rebbelx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:05:
Er is toch ondertussen niemand meer die twijfelt dat dit de komende maanden boven de 20k gaat en veel verder....Dit is gewoon exact hetgene wat oa PlanB, Bob Loukas en andere analisten voorspeld hadden
Omdat niet iedereen naar /BTC kijkt.PHPResource schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:36:
Misschien dat ze t.o.v. BTC de laatste 2 weken "slecht" gaan, maar t.o.v. de dollah en euri gaan ze gewoon goed.
Uiteraard niet allemaal, maar als ik in mijn pf kijk, dan ben ik de laatste weken toch lekkere meters aan het maken met AAVE, XLM, YFII en MATIC.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Zero.
Een Nokia 3310 kost gelukkig niet zo veel meer.Pelox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:39:
Klein beetje gecashed, kan ik mooi een nieuwe telefoon halen! Winst is winst!
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
correctPHPResource schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:55:
Oke op de usdt/eur chart gaan ze misschien lekker, maar t.o.v. btc maken ze dan minder stijging en dus minder rendement lijkt me??
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
CorrectPHPResource schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:55:
Oke op de usdt/eur chart gaan ze misschien lekker, maar t.o.v. btc maken ze dan minder stijging en dus minder rendement lijkt me??
Rendement druk je toch uit in fiat en niet in BTC....PHPResource schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:55:
Er zijn ook andere shitcoins die nu nog +20% doen, was m'n rendement ook hoger geweest als ik daar in had gezeten...
Had nu maar in aandeel X gezeten en niet in aandeel Y, dan had je meer rendement gehad.... jah duhh
[ Voor 26% gewijzigd door iVibes op 18-11-2020 10:06 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Het is toch puur vraag en aanbod?r0bb schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:29:
Er zit inmiddels ook redelijk wat institutioneel geld in BTC, meer als eind 2017 denk ik. Daar zit lijktmij veel meer een plan achter en stappen niet zomaar in en uit. Een dump gaat er hierdoor ook anders uitzien?
Als er straks maar 2 mensen zijn die sowieso willen verkopen en niemand die wil kopen, dan kan het toch alsnog hard zakken?
Verwijderd
Als die serieus rendement in zowel Bitcoin als fiat gaat geven weet je dat het einde van de bullrun in zicht is.
Die coin wordt altijd als laatste gepumpt, als er niets meer te pumpen valt omdat alles al is volgeblazen.
Het is mijn indicator coin.
ja mooie runs meegemaakt in het verleden. Ze zijn echt mega cheap nu. Ik heb er wel wat iig. Kan prima richting 150 tot 200 satsVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:09:
Daarom heb ik DOGE gekocht.
Als die serieus rendement in zowel Bitcoin als fiat gaat geven weet je dat het einde van de bullrun in zicht is.
Die coin wordt altijd als laatste gepumpt, als er niets meer te pumpen valt omdat alles al is volgeblazen.
Ik heb wat NEXO ingeslagen. Ga mijn Linkjes daar 8% rente laten trekken, totdat Chainlink zelf met staking komt.
https://nexo.io/nexonomics
Het is uiteraard een gok (understatement), maar je koopt iets dat vrijwel op de bodem ligt.
Ik verwacht wel wat van de koers van Nexo wanneer BTC een beetje uitgeraasd is. Hele rits met interessante wijzigingen komen er aan, daarbij gaan ze binnenkort ook een kaart uitbrengen. CRO bloedt een beetje dood op het moment, ik verwacht dat veel mensen richting Celsius en Nexo trekken. Celsius laat dat al zien in de prijs, maar denk dat Nexo een interessantere investering is, reward wise.
In het algemeen denk ik dat je leuk met dit soort platforms mee kunt groeien. Die blijven zowel in een bear market als in een bull market klanten trekken om verschillende redenen.
[ Voor 23% gewijzigd door Mooody op 18-11-2020 10:55 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
En wat is er nu mooier als winst maken met een coin als DOGE.anti elppa schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:16:
[...]
ja mooie runs meegemaakt in het verleden. Ze zijn echt mega cheap nu. Ik heb er wel wat iig. Kan prima richting 150 tot 200 sats
Het gaat mij niet eens om het geld.
Als je daar winst mee kan maken heb je gewoon een prachtig verhaal voor de kleinkinderen.
Zelfs al gaat ie naar 1 sat of daaronder zou het me weinig boeien, ik heb het er voor over.
Met DOGE in je PF leef je elke dag de crypto droom.
zo is dat, ik ben er ook echt aan gehecht, de meeste die ik heb heb ik nog eigenhandig uit gehakt met mijn mine in 2013/ 2014Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:23:
[...]
En wat is er nu mooier als winst maken met een coin als DOGE.
Het gaat mij niet eens om het geld.
Als je daar winst mee kan maken heb je gewoon een prachtig verhaal voor de kleinkinderen.
Zelfs al gaat ie naar 1 sat of daaronder zou het me weinig boeien, ik heb het er voor over.
Met DOGE in je PF leef je elke dag de crypto droom.
Verwijderd
anti elppa schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:25:
[...]
zo is dat, ik ben er ook echt aan gehecht, de meeste die ik heb heb ik nog eigenhandig uit gehakt met mijn mine in 2013/ 2014
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HxzCFzebHHC5B9fS0JS8Olmd.gif?f=user_large)
zo ja, met 3 r280 kaarten en stiekem met mijn laptop op het werk
Die ga ik onthouden, doge pump = uitstappen. Ik zal er ook een paar kopen, dan keep ik ze beter in de holes.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:09:
Daarom heb ik DOGE gekocht.
Alts bloeden nog lang niet zo hard als bij de run van voorjaar 2019, toen deed BTC 300% en de alts deden -70% tegen BTC (of vrijwel niets in fiat), en toen vervolgens BTC daalde kregen de alts nog meer klappen.
Maar dan nog lukt me het goed om zelf nu waarde te verliezen, zo dacht ik in KMD een relatief veilige alt te pakken. stuiterde al een tijd tussen 500sat en 900sat. dus ik inkopen vanaf 550 en dca doen... -> 250sat nu
De tijd leert of het tij keert
Ik zie mezelf niet als fanaat, verdien er alleen mijn boterham mee. Krijg wel elke dag een hele halve DOGE voor nop, telt dat ook?Bartske schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:24:
Kun je eigenlijk wel spreken van een crypto-fanaat als iemand geen DOGE in zijn portfolio heeft?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
1 DOGE = 1 DOGECrypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:31:
[...]
Ik zie mezelf niet als fanaat, verdien er alleen mijn boterham mee. Krijg wel elke dag een hele halve DOGE voor nop, telt dat ook?
Dus ja, dat telt zeker.
Mijn vrouw heeft niks met t hele verhaal, maar belde me gister speciaal op omdat ze in het nieuws hoorde dat de Bitcoin weer hoog staat.marteltor schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:07:
Het moment dat je pa je de nieuwe bitcoinkoers gaat appen...
Dat zijn allemaal tekens dat Henk en Ingrid weer hetzelfde gaan doen als wat @Verwijderd graag doet:
Buy high, sell low!
I see what ur doing there..Jij bent karma aan het scoren he? ...
Verwijderd
Nee hoor, probeer gewoon mijn alt te shillen.FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:36:
[...]
I see what ur doing there..Jij bent karma aan het scoren he? ...
Huh, kijk!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6wduMSAdmb8EwPY8cOfuLqpY.gif?f=user_large)
Bullrunnetje naar 20 en cashen maar
Ik lul ook zomaar wat
Same here, mijn vriendin heeft ooit wat BTC en Nano van me gehad en had nu toch opeens de wallets weer eens bekeken. Daarnaast ook nog een Coinbase account aangemaakt en gekoppeld aan haar CC, denk dat ze stiekem wat gaat kopenybos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:33:
[...]
Mijn vrouw heeft niks met t hele verhaal, maar belde me gister speciaal op omdat ze in het nieuws hoorde dat de Bitcoin weer hoog staat.
Dat zijn allemaal tekens dat Henk en Ingrid weer hetzelfde gaan doen als wat @Verwijderd graag doet:
Buy high, sell low!
Als je iets niet moet doen nu is het HOT kopen. Buiten dat het erg lastig is die shit te (ver)kopen kan het nog best wat lager. Vergeet niet dat er ook exchanges die nog (veel) verder achter de komma werken. Dat iets laag staat wil ook niet zeggen dat het nog omhoog gaat, hoop het wel want ik heb er nog een bagje van maar ik zie het niet meer gebeuren.shovelhead1340 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:47:
Ik dacht eigenlijk meer aan HOT; nu 2 sats dus die kan eigenlijk alleen maar omhoog!
Bullrunnetje naar 20 en cashen maar
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
precies, kan gewoon in ander trading pair nog veel lager. Soms vergeten mensen dat.Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:58:
[...]
Als je iets niet moet doen nu is het HOT kopen. Buiten dat het erg lastig is die shit te (ver)kopen kan het nog best wat lager. Vergeet niet dat er ook exchanges die nog (veel) verder achter de komma werken. Dat iets laag staat wil ook niet zeggen dat het nog omhoog gaat, hoop het wel want ik heb er nog een bagje van maar ik zie het niet meer gebeuren.
Dat is idd wel een beetje het equivalent van de bakker en de kapper. Ken je vrouw niet dus vat dit niet verkeerd op. Is ze blond? Dan is de bullrun helemaal confirmed.ybos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:33:
[...]
Mijn vrouw heeft niks met t hele verhaal, maar belde me gister speciaal op omdat ze in het nieuws hoorde dat de Bitcoin weer hoog staat.
Buy high, sell low!
Was n geintje jongens!Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:58:
[...]
Als je iets niet moet doen nu is het HOT kopen. Buiten dat het erg lastig is die shit te (ver)kopen kan het nog best wat lager. Vergeet niet dat er ook exchanges die nog (veel) verder achter de komma werken. Dat iets laag staat wil ook niet zeggen dat het nog omhoog gaat, hoop het wel want ik heb er nog een bagje van maar ik zie het niet meer gebeuren.
Ik heb mijn aandeel foute shitcoins in 2014-2017 gekocht. Some lucky shots maar meestal keihard gecrasht
Ik lul ook zomaar wat
Dat ook idd. Ik ben er op 7 sat in gestapt oid omdat ik ook dacht dat het lekker scalpen was en dat ging in het begin ook best prima. Nu is het meeste van mijn inleg verdampt. Was maar een paar honderd euro maar toch zonde.anti elppa schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:00:
[...]
precies, kan gewoon in ander trading pair nog veel lager. Soms vergeten mensen dat.
Jep, ze is blondCrypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:00:
[...]
Dat is idd wel een beetje het equivalent van de bakker en de kapper. Ken je vrouw niet dus vat dit niet verkeerd op. Is ze blond? Dan is de bullrun helemaal confirmed.
Dat zijn de berichten! Dan gaan we nu dus richting 50k minimaal.
Ik hoor dat @Verwijderd een fotoshoot wil maken voor de 20K meme...

Pikante shoot met zijn pepers?FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:20:
[...]
Toch HOT dus?
FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:20:
[...]

Ik help het je hopen.Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:17:
[...]
Dat zijn de berichten! Dan gaan we nu dus richting 50k minimaal.
Ik verwacht op z'n minst dat @Verwijderd zelf op de 20k meme staat met z'n moonhawk in een mankiniFijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:20:
[...]
Het blijft maar moonen.....
MUST.. RESIST
Stick with the plan, man.FijneKerst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:35:
Jesus wat kost het veel wilskracht om niet nu mijn geplande inzet voor december al in te zetten in BTC nu...
Het blijft maar moonen.....
MUST.. RESIST
https://mayermultiple.info
Krijgt niemand jeuk om voor een stuk uit te stappen? Zo dicht tegen de ATH aan. Hoe reageert de markt op t moment dat de kranten weer over BTC gaan schrijven?
Kleine plukjes verkopen en af en toe een winstje pakken. Zo probeer ik het te doen. Inmiddels de afgelopen weken 3x een klein bedrag opgenomen.chevchelios schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:38:
Iedereen z'n sell order al klaar staan?
Zero.
Bij mij jeukt het eigenlijk meer om niet meer in te kopen nu.assasinbats schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:40:
Steady stijgend, die BTC.
Krijgt niemand jeuk om voor een stuk uit te stappen? Zo dicht tegen de ATH aan. Hoe reageert de markt op t moment dat de kranten weer over BTC gaan schrijven?
De vorige ATH stelt niks voor in het gehele plaatje.
Die gaat er finaal aan volgend jaar.
interessant thnxbikabob schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:38:
Belangrijke metric is de mayer multiple, daarin zie je de volatiliteit icm de historie van volatiliteit. HIj staat nu op 1.8 en op de piek van 2017 boven de 8.
https://mayermultiple.info
ja ik heb zeker jeuk om nu wat te verkopen.assasinbats schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:40:
Steady stijgend, die BTC.
Ik heb 2 BTC. Dan denk ik ok, ik ga nu 1 verkopen, pak de 15k. als die toch hoog gaat heb ik er nog 1 gaat die hard naar beneden kan ik wellicht weer wat kopen.
Dus ja, juk in mn lichaam, BTC in mn hoofd. wordt er ook wat onrustig van zeg maar
Bekijk het dan anders. Heb je het geld nu nodig? Nee? Hodl. Zo ja? Uitcashen. Geeft een stuk meer rust in het koppie. Mocht je met deze gedachte nog steeds geen rust vinden dan uitcashen en niet meer naar omkijken. Het is maar geld.beebie121 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:47:
[...]
ja ik heb zeker jeuk om nu wat te verkopen.
Ik heb 2 BTC. Dan denk ik ok, ik ga nu 1 verkopen, pak de 15k. als die toch hoog gaat heb ik er nog 1 gaat die hard naar beneden kan ik wellicht weer wat kopen.
Dus ja, juk in mn lichaam, BTC in mn hoofd. wordt er ook wat onrustig van zeg maar
i know i know.. zit er al een jaar of 4 in. ben overal al geweest en sec gezien, ik heb mijn inleg er al uit plus heb 2 auto's van kunnen kopen. Dus alles wat ik heb is winst. Maarja, dan komt in mij de greedy motherfucker naar boven. meer is beter. En ja ik weet het, het is maar geld. maar zou mooi zijn als ik met deze btc mn huisverbouwing kan betalen.Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:57:
[...]
Bekijk het dan anders. Heb je het geld nu nodig? Nee? Hodl. Zo ja? Uitcashen. Geeft een stuk meer rust in het koppie. Mocht je met deze gedachte nog steeds geen rust vinden dan uitcashen en niet meer naar omkijken. Het is maar geld.
ach ja.. crypto''s... mooie wereld
Mjah klinkt alsof je gewoon nooit tevreden bent en de dingen die je al hebt niet waardeert. Nu hoop je dat je een verbouwing ermee kunt betalen, volgende stap is dat grotere huis en vervolgens wil je je eigen kasteel of eiland.beebie121 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:00:
[...]
i know i know.. zit er al een jaar of 4 in. ben overal al geweest en sec gezien, ik heb mijn inleg er al uit plus heb 2 auto's van kunnen kopen. Dus alles wat ik heb is winst. Maarja, dan komt in mij de greedy motherfucker naar boven. meer is beter. En ja ik weet het, het is maar geld. maar zou mooi zijn als ik met deze btc mn huisverbouwing kan betalen.
ach ja.. crypto''s... mooie wereld
BTC verkoop ik simpelweg niet meer, dat hele verkoop op het hoogste punt en hopen dat je later weer lager in kunt kopen werkt voor mij simpelweg niet, dan handel ik teveel op emotie. Op deze manier kun je de boot ook niet missen, alleen m'n eth en link ga ik wat mee spelen.Animal schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:04:
Ik heb nu al 5x de btc boot gemist en zwaar verlies gemaakt met YFII.
Kasteeltje klinkt wel leukCrypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:06:
[...]
Mjah klinkt alsof je gewoon nooit tevreden bent en de dingen die je al hebt niet waardeert. Nu hoop je dat je een verbouwing ermee kunt betalen, volgende stap is dat grotere huis en vervolgens wil je je eigen kasteel of eiland.Leer waarderen wat je wel hebt en stop met kijken naar wat je niet hebt.
[ Voor 34% gewijzigd door Nopheros op 18-11-2020 12:07 ]
Mjah, isoleert behoorlijk kut en veel kasteeltjes mag je ook weinig aan doen omdat het monumenten zijn. Zag laatst een show met een kerel die er eentje had gekocht en maandelijks 1500 pond kwijt was in de winter om de boel een beetje comfortabel te houden qua temperatuur.

Ik zie dat YFI het ook weer leuk doet, zit daar nog enige logica in?
Ik denk ook zo.Nopheros schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:06:
BTC verkoop ik simpelweg niet meer, dat hele verkoop op het hoogste punt en hopen dat je later weer lager in kunt kopen werkt voor mij simpelweg niet, dan handel ik teveel op emotie. Op deze manier kun je de boot ook niet missen, alleen m'n eth en link ga ik wat mee spelen.
Maar vind je het dan niet zuur als het zou kelderen en je weet dat je eigenlijk op dit moment had kunnen verkopen?
Even omdenken. Het is pas zuur als je eind 2017 had ingekocht met de gedachte dat het toch niet meer zou kunnen kelderen en je nu om je heen mensen mega winsten ziet pakken terwijl jij met samengeknepen billen af zit te wachten tot je weer op je inkoopbedrag zit. Dat is pas zuur.XA4DB schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:11:
[...]
Ik denk ook zo.
Maar vind je het dan niet zuur als het zou kelderen en je weet dat je eigenlijk op dit moment had kunnen verkopen?
Voor mij persoonlijk niet. Ik denk dat de meesten hier simpelweg all-in gaan als ze verwachten dat BTC gaat stijgen. Ik zit voor 70% in crypto en 30% in fiat. Als BTC dan als nog daalt kan ik goedkoper weer inkopen.XA4DB schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:11:
[...]
Ik denk ook zo.
Dan kun je weer zeggen dat het jammer is want als BTC stijgt had je dus meer winst kunnen hebben. Voor mij werkt dit echter uitstekend want het geeft me ook meer rust.
De nieuwsberichten komen ook steeds meer op gang, nog even en de trein vertrekt richting het kasteeltjeCrypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:22:
Ligt het aan mij of komen er steeds meer nieuwe namen in dit topic bij?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wgj4Qoxu5qg2qleYT7kfZ3IB.jpg?f=user_large)
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Het lijkt me een beter idee om eerst station Maan aan te doen, over te stappen op Mars Centraal en vervolgens via Pluto naar Neptunus af te reizen.Nopheros schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:23:
[...]
De nieuwsberichten komen ook steeds meer op gang, nog even en de trein vertrekt richting het kasteeltje
doen we dat niet allemaal? ik ben prima tevreden met wat ik heb, en ik waardeer het zeer zeker. Echter wat ik al zei, meer is beter.Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:06:
[...]
Mjah klinkt alsof je gewoon nooit tevreden bent en de dingen die je al hebt niet waardeert. Nu hoop je dat je een verbouwing ermee kunt betalen, volgende stap is dat grotere huis en vervolgens wil je je eigen kasteel of eiland.Leer waarderen wat je wel hebt en stop met kijken naar wat je niet hebt.
Als ik stop met kijken naar wat ik niet heb hoef ik dus niet meer te sparen, hoef ik niet meer te werken want ja ik hoef niet meer geld. En ja ik werk voor het geld ja.
en ja, als BTC ineens 2 ton waard is dan sla ik het stapje verbouwing over en gaan we eens kijken naar een nieuw huis. volgens mij is dat vrij normaal. Of kijk jij helemaal niet naar voren en denk je goh dat zou ik wel willen hebben?
Ik hoop dat de BTC voor mij (en voor velen) zoveel waard wordt dat ik zelfs kan stoppen met werken.
I know: hoop is voor de sukkels (zoals ik) maar zonder hoop is er weinig fun.
maargoed, dat zijn daydreams. Laat BTC eerst maar een nieuwe ATH halen. Dat zou op zich al bijzonder zijn in mijn ogen gezien de reacties van alle mensen in 2018 dat BTC nooooit meer een ATH zou halen.
Wat ik me weleens afvraag: wat als BTC inderdaad 2 ton waard is, wat doet al het extra geld met de economie, met de mensen.
Volgens mij zijn er dan in 1 klap heel wat extra miljonairs.
again: Crypto's.... mooie wereld
Wanneer gaan we eens moonen?

Maar je bent wel weer jarig! Dat is ook mooi toch? Van harte!Animal schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:04:
Ik heb nu al 5x de btc boot gemist en zwaar verlies gemaakt met YFII.
Zero.
Vechten? Denk niet dat we die nog kwijt raken, misschien kort dropje maar ik zie hem niet langdurig onder dit nivo gaan.uNoTopia schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:41:
Nu vechten om de $18000 vast te houden! MOOOON
Geen idee, moet wel zeggen dat ik steeds meer de neiging heb om m'n link om te zetter naar YFI, het blijft maar stijgen.Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:11:
[...]
Ik zie dat YFI het ook weer leuk doet, zit daar nog enige logica in?
Ik kijk niet zo gek veel naar voren idd. Heb hele barre tijden gekend waarin ik heel gelukkig was en hele goede tijden waarin ik dat niet was. Ik waardeer gewoon wat ik heb en er zijn niet echt dingen die ik nog wil hebben. Enige wat voor mij belangrijk is is dat hier mijn geld mee verdien, moet er niet aan denken ooit weer voor een baas te moeten werken.beebie121 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:37:
[...]
doen we dat niet allemaal? ik ben prima tevreden met wat ik heb, en ik waardeer het zeer zeker. Echter wat ik al zei, meer is beter.
Als ik stop met kijken naar wat ik niet heb hoef ik dus niet meer te sparen, hoef ik niet meer te werken want ja ik hoef niet meer geld. En ja ik werk voor het geld ja.
en ja, als BTC ineens 2 ton waard is dan sla ik het stapje verbouwing over en gaan we eens kijken naar een nieuw huis. volgens mij is dat vrij normaal. Of kijk jij helemaal niet naar voren en denk je goh dat zou ik wel willen hebben?
Ik hoop dat de BTC voor mij (en voor velen) zoveel waard wordt dat ik zelfs kan stoppen met werken.
maargoed, dat zijn daydreams. Laat BTC eerst maar een nieuwe ATH halen. Dat zou op zich al bijzonder zijn in mijn ogen gezien de reacties van alle mensen in 2018 dat BTC nooooit meer een ATH zou halen.
Wat ik me weleens afvraag: wat als BTC inderdaad 2 ton waard is, wat doet al het extra geld met de economie, met de mensen.
Ik zit wel in hetzelfde vaarwater qua denken als jij, en ik denk best veel mensen.beebie121 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:37:
[...]
doen we dat niet allemaal? ik ben prima tevreden met wat ik heb, en ik waardeer het zeer zeker. Echter wat ik al zei, meer is beter.
Ik heb gewoon in al die jaren dat ik BTC heb geen bedrag met mezelf kunnen afspreken waarop ik 'tevreden' ben. Dat ging dan van 'wow ik kan er een game mee kopen', naar 'ok sick een paar x 100,- uit kunnen cashen', naar 'toch aardig wat verdiend met minen'... etc..
Ik heb wel een grappend gezegd tegen vrienden dat als ik er een Golf 5 R32 mee kan kopen, ik cash. Dit met de gedachte dat het inderdaad een grap was, maar het komt nu akelig dichtbij. En ja zo'n auto zou ik graag willen. Maar goed domste investering ooit natuurlijk, dus ik moet al een veelvoud van dat bedrag eruit kunnen halen wil ik dat doen
Maar dan ga je weer denken.. Waarom genoegen nemen met bedrag x als ik 4 weken later het dubbele kan krijgen? Ik ben in ieder geval niet snel klaar met tevreden zijn ben ik bang.
[ Voor 3% gewijzigd door Kuusj op 18-11-2020 12:51 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Zoom even uit. Deze gedachte had ik namelijk ook toen ik op 35k in ben gestapt.Nopheros schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:48:
[...]
Geen idee, moet wel zeggen dat ik steeds meer de neiging heb om m'n link om te zetter naar YFI, het blijft maar stijgen.
En dan volgende week zien dat YFI crasht en Link er vandoor gaatNopheros schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:48:
[...]
Geen idee, moet wel zeggen dat ik steeds meer de neiging heb om m'n link om te zetter naar YFI, het blijft maar stijgen.
Al geloof ik wel dat YFI wel een mooie run gaat maken.
Heb zelf Aave gepakt als defi-m00nshot, de tech achter YFI is net iets te vrijblijvend.
Had ook al tijdelijk afscheid genomen van mijn Dotjes. Even zoveel mogelijk in BTC en afwachten....
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 18-11-2020 12:58 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zero.
Die gaan zeker knallen. De vraag is alleen wanneer BTC klaar is. Als we straks richting de 20k gaan, is het vrouwen en kinderen eerst. Black Friday voor de meestal altsPelox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:02:
Ik heb nog een zakje Dot, link en ada. Die gaan echt nog wel knallen.
Ouch....Zhou schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:24:
Rustig blijven. Ik verkoop nog niets, moet tenminste boven de ATH uitkomen. Ja, heb helaas 3 jaar moeten wachten. Kan ik tenminste zeggen dat het de moeite waard is. Te snel is ook niet goed.
[Afbeelding]

Bitcoin Gold + 28%
Bitcoin Diamond +30%
Kopen mensen nu al weer dit soort coins omdat er Bitcoin in staat het het 'lekker goedkoop' is?
bij 200k zijn er echt niet heel significant meer miljonairs. check maar eens hoeveel mensen er 1 btc of meer hebben. Kan je gewoon op glasnode vinden. Meer dan 1 BTC was poosje terug nog niet eens 1% als ik het me goed herinner. En bij 200k heb je dus 5 btc nodig, gok dat dat helemaal een uitzondering isbeebie121 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:37:
[...]
Ik heb nu bijna al mijn altcoins omgezet naar BTC/ETH.Pelox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:02:
Ik heb nog een zakje Dot, link en ada. Die gaan echt nog wel knallen.
Enige die ik nog heb, en nog wel even aanhoud, zijn XLM, XTZ, NPXS, MATIC en BAND.
Ik heb voornamelijk goede gevoelens bij NPXS en XLM.
BAND en MATIC waren volgens ons @Mooooody een goed inleg voor de Long .. dus die laat ik ook nog even zitten
[ Voor 20% gewijzigd door FijneKerst op 18-11-2020 13:12 ]
Dit topic is gesloten.