[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.860 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Taro schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:49:
[...]

Ah, top, had dat er even bij gezegd :)

Maar ook richting anderen wel goed om altijd een slag om de arm te houden, hoe zeker je er zelf ook van bent.
nee heb je zeker een punt.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:01:
[...]

Zelfs een stilstaande klok heeft het twee keer per dag juist.

Wat heeft ie voorspeld dan?
Dat Bitcoin 1 miljoen waard zal zijn tegen het eind van 2020. Lang verhaal, daarom:

www.dickening.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Dank u heren.

Sowieso weer wat geleerd dus vandaag!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Hij mag weer toch?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:54:
Dank u heren.

Sowieso weer wat geleerd dus vandaag!
Iets? The dickening is één van de belangrijkste fundamentals van crypto.

Samen met DOGE memes.

Ik durf zelfs te beweren dat Bitcoin nooit groot was geworden zonder deze 2 gegevens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:21
Als Gertje dan even wat van zijn kapitaal in bitcoin pompt vind ik het goed.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Zou wel mooi zijn als de whales de prijs gewoon bewust drukken en dan op 1 jan 2021 laten exploderen :7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:00:
[...]

Als Gertje dan even wat van zijn kapitaal in bitcoin pompt vind ik het goed.
Die pompt dingen liever in k3 vrouwtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
2e candle in het rood. Kijk het nog even aan, maar ladder al enkele stoplosses in :-). Winst = Winst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:01:
[...]

Die pompt dingen liever in k3 vrouwtjes.
Ajaa! Gert is meer van dit werk. Ben ik ook akkoord mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 17-11-2020 20:03 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:00:
[...]

Iets? The dickening is één van de belangrijkste fundamentals van crypto.

Samen met DOGE memes.

Ik durf zelfs te beweren dat Bitcoin nooit groot was geworden zonder deze 2 gegevens :+
Coinye niet te vergeten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik mis @Flagg ineens

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Jaja beste kindertjes, het is weer druk in het cryptobos. De fiatwaarde van de lambolovers rijst de pan uit want Grijsschaal koopt massaal in en Betaalvriend gooide ook al een duit in het zakje. Slux komt alweer onder de brug vandaan, Jaapio durft zijn vrouw niet meer aan te kijken, Crypts wordt er alleen maar luier van, Taro gooit er voor de gein een short tegenaan, Stokstaart staart vol ongeloof met de staart en een blikje Schultenbrau tussen de benen naar Blockfolio, iVibes gooit er nog een dansje in, en Pelox neukt hoeren samen met Gert...Henk en Ingrid houden voorlopig nog anderhalve meter afstand, maar de kapper zal ze de komende ook het bos in sturen...Ali Baba lult weer onzin en steekt nog een joint op, wordt ie misschien wat rustiger van.
Alleen A87 is nog steeds spoorloos...

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:13:
Alleen A87 is nog steeds spoorloos...
A87 heeft na een 100X short op 15k alle kabels in de meterkast kapot getrokken. Nu ziet hij bitcoin naar de maan gaan door het raam van de buurman. Ondertussen heeft Ziggo pas over 3 weken tijd om zijn internet te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Stokstaart schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:16:
[...]

A87 heeft na een 100X short op 15k alle kabels in de meterkast kapot getrokken. Nu ziet hij bitcoin naar de maan gaan door het raam van de buurman. Ondertussen heeft Ziggo pas over 3 weken tijd om zijn internet te fixen.
Kut ziggo

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23-09 22:12
Ik vind het eigenlijk wel eigenaardig dat iedereen zo hyped up is over bitcoin, terwijl dat maar een simpele 3x is sinds maart. Er zijn elke maand coins die x100 gaan... Daar hoor je dan veel minder over.
Big daddy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 21:49

Bever!

3

ardana123 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:19:
Ik vind het eigenlijk wel eigenaardig dat iedereen zo hyped up is over bitcoin, terwijl dat maar een simpele 3x is sinds maart. Er zijn elke maand coins die x100 gaan... Daar hoor je dan veel minder over.
Big daddy bitcoin.
tja van penny stocks traden wordt je ook niet rijk, idem in crypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marteltor
ardana123 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:19:
Big daddy bitcoin.
Omdat die coins daarna net zo hard /100 gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Laatst online: 09:36
YFDFI heeft wederom een mooie dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wie nu winst neemt, gelooft niet dat het heel hoog stijgt, wie dat wel geloofd koopt bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Ladonna schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:30:
Wie nu winst neemt, gelooft niet dat het heel hoog stijgt, wie dat wel geloofd koopt bij
?
Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten. Ik zit er ook in voor de long run, maar heb inmiddels wel geleerd om tijdig wat winst te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 00:02
Wow deze chat gaat nog harder dan de btc koers, prachtig!
Hier is de aankoop frequentie dit weekend van wekelijks naar dagelijks gegaan.
Wat verwachten jullie van goud eigenlijk?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
jonatw schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:35:

Wat verwachten jullie van goud eigenlijk?
Prima deurstop

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
Fwiw vandaag de eerste aankoop via de binance kaart, met 30 BNB achter de hand ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:30:
[...]

Ja is ook niet helemaal eerlijk natuurlijk met zn allen op 1. Eigenlijk zitten de meeste te wachten tot iemand weer iets serieus over XRP of VET durft te posten :+

De meeste alts zijn hier gedoogd, met enkele uitzonderingen.

Maar gewoon al die idioten inclusief mij lekker negeren en lekker je eigen plan trekken, en vooral ook posten! d:)b
Mijn eigen plan trekken lukt ook wel ;)
Ik zit al 3,5 jaar in crypto.
Heb de afgelopen jaren ook gewoon meer aangeschaft.
Geld op de bank staan werd hem ook niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonatw
LOL
Deze was.. goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Google Pay nu beschikbaar voor klanten van N26, Revolut & Bunq in Nederland.
Ondanks dat de Google Pay App voorlopig niet beschikbaar komt in NL kan je zo dus wel contactloos betalen met je Android telefoon....

of was dit al gemeld...

edit: net m'n N26 & Revolut kaart toegevoegd aan Google Pay.... werkt soepeltjes....

[ Voor 15% gewijzigd door iVibes op 17-11-2020 20:51 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46

hmr

Taro schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:56:
@hmr We zijn lekker bezig! :)

Zou nog harder gaan als ik geen ETH op de Ledger had gezet maar extra Bitcoin, maar achteraf kan het altijd beter. Misschien moet ik die maar gewoon naar de exchange overmaken en x10'en.
Greed is niet altijd goed ;)! Maar ik ben wel benieuwd waar dit eindigt. Ik ga beetje kijken en spelen met SL.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik heb m'n coins unstaked. Wellicht duurt het nog weken voordat (als) ze gaan vliegen. Maar dan heb ik die 3 dagen wachttijd vast gehad. Bullish 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Chris.nl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:01:
Ik heb m'n coins unstaked. Wellicht duurt het nog weken voordat (als) ze gaan vliegen. Maar dan heb ik die 3 dagen wachttijd vast gehad. Bullish 😅
Wat houdt unstaken in?

doei

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
Hij is naar Den Haag gegaan en zijn bord met "BOE RUTTE" weggehaald van het Malieveld.

Edit: of was je niet aan het trollen :o

[ Voor 8% gewijzigd door Stokstaart op 17-11-2020 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Stokstaart schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:04:
[...]

Hij is naar Den Haag gegaan en zijn bord met "BOE RUTTE" weggehaald van het Malieveld.

Edit: of was je niet aan het trollen :o
Haha nee geen troll. Ben nog niet helemaal duidelijk met de terminologie.
Ik dacht vanuit mn cold wallet kan ik naar een exchange overmaken om van daaruit te liquideren. Dus ik vraag me af wat unstaken dan precies inhoudt.

doei

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik had ze vastgezet op een node voor "rente"... Dat mensen op een node staken betekend voor die node weer dat ie als "betrouwbaar" wordt gezien en blokken mag produceren (transacties doen). Geen Proof of Work maar soort van Proof of Betrouwbaarheid zeg maar (ook met andere failsafes ingebouwd hoor). Maar goed, al krijg je 15% extra coins per jaar, als het 3 dagen duurt voordat je ze kan verkopen na een klapper loop je natuurlijk flink wat mis.

Dit is het verschil tussen PoW en PoS in een notendop maar @Taro kan dat soort dingen veel beter uitleggen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

De enige die ik echt mis op dit moment is onze oude makker @Tominatie.

Moet je nagaan hoe bullish dit topic was geweest met deze jongeman ook nog aan onze zijde.

Ik denk dat we nu slechts 50% op de bullishness schaal halen, en dan is het al bullish als fuck hier.

Ik drink er vanavond 1 op deze gevallen strijder. (Eigenlijk drink ik nu thee met een fruitschaaltje, maar dat is niet echt stoer.) Gevallen voor toekomstperspectief in de real world.

Ik hoop je hier ooit terug te zien maatje, om samen met jou nog 1 maal op de rug van de bull te rijden. Op een niet gay manier natuurlijk, maar cowboy style in dit wilde westen, met getrokken pistolen op berenjacht.

Het ga je goed (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Chris.nl Niets aan toe te voegen :)

@JankY Eigenlijk zet je ze over van je spaarrekening naar je betaalrekening en krijg je dus geen rente meer.

Bij Proof of Stake coins krijg je rente/dividend over je cryptocurrency in ruil voor het helpen beveiligen van het netwerk. Je hebt dus geen miners zoals bij Bitcoin, maar nodes met daarop cryptocurrency die blokken valideren in ruil voor rente.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:10:

Moet je nagaan hoe bullish dit topic was geweest met deze jongeman ook nog aan onze zijde.

Ik denk dat we nu slechts 50% op de bullishness schaal halen, en dan is het al bullish als fuck hier.

Ik drink er vanavond 1 op deze gevallen strijder. (Eigenlijk drink ik nu thee met een fruitschaaltje, maar dat is niet echt stoer.) Gevallen voor toekomstperspectief in de real world.

Ik hoop je hier ooit terug te zien maatje, om samen met jou nog 1 maal op de rug van de bull te rijden. Op een niet gay manier natuurlijk, maar cowboy style in dit wilde westen, met getrokken pistolen op berenjacht.

Het ga je goed (y)
Ja Tomi mis ik ook wel een beetje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
@Taro niets aan te voegen!

Komt erop neer dat PoS blockchains veel sneller transacties kunnen doen omdat er minder nodes tegelijkertijd transacties valideren. Al is het niet 100% decentraal (wat dan weer het nadeel van het hele gedoe is, maar dat zeggen ze er liever niet bij). Zo doet het project waar ik gestaked op had max 8000 transacties per seconde. Maar het blijft een flut altcoin natuurlijk, BTC blijft king.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 17-11-2020 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Chris.nl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:08:
[...]

Ik had ze vastgezet op een node voor "rente"... Dat mensen op een node staken betekend voor die node weer dat ie als "betrouwbaar" wordt gezien en blokken mag produceren (transacties doen). Geen Proof of Work maar soort van Proof of Betrouwbaarheid zeg maar (ook met andere failsafes ingebouwd hoor). Maar goed, al krijg je 15% extra coins per jaar, als het 3 dagen duurt voordat je ze kan verkopen na een klapper loop je natuurlijk flink wat mis.

Dit is het verschil tussen PoW en PoS in een notendop maar @Taro kan dat soort dingen veel beter uitleggen.
Oja, dank voor de uitleg. Dat is wel handig maar betekend dus wel dat je je coins op een exchange hebt staan.

doei

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Willen we onze hulplijn @Tominatie nu al inzetten of wachten we tot het laatste zetje om Bitcoin boven de 50k te krijgen? Aan de andere kant heeft hij lang genoeg pauze gehad om weer voldoende op te laden en voor langere tijd mee te gaan :)

@Chris.nl IOST was het toch? ;) Wel netjes dat je ze zelf niet shilled, maar dan doe ik het wel voor je.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 17-11-2020 21:18 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
JankY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:17:
[...]

Oja, dank voor de uitleg. Dat is wel handig maar betekend dus wel dat je je coins op een exchange hebt staan.
Nee ik had ze onder mijn eigen private key op mainnet staan. Al gaat de node offline dan kan ik nog unstaken. Maar het gaat niet om het project hoor, is gewoon een Chinese flutcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:18:
[...]

Nee ik had ze onder mijn eigen private key op mainnet staan. Al gaat de node offline dan kan ik nog unstaken. Maar het gaat niet om het project hoor, is gewoon een Chinese flutcoin.
Niet zo bescheiden man. Dit is crypto immers, je moet die coin gewoon uit je broek hangen en ongevraagd in mensen hun gezicht drukken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Tominatie heeft nog wel een plukje BTC bewaard denk ik. Zo slim is hij wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:20:
[...]

Niet zo bescheiden man. Dit is crypto immers, je moet die coin gewoon uit je broek hangen en ongevraagd in mensen hun gezicht drukken. :)
@Facedown zou dan wel trots op me zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

iVibes schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:44:
Google Pay nu beschikbaar voor klanten van N26, Revolut & Bunq in Nederland.
Ondanks dat de Google Pay App voorlopig niet beschikbaar komt in NL kan je zo dus wel contactloos betalen met je Android telefoon....

of was dit al gemeld...

edit: net m'n N26 & Revolut kaart toegevoegd aan Google Pay.... werkt soepeltjes....
Ik gebruik al weken de virtuele binance (swipe) kaart in Google pay. Werkt perfect bij bijvoorbeeld de Lidl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd Wel zuur dat Tom de trein verlaten heeft voor die pas echt vertrok :(

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:24:
[...]

@Facedown zou dan wel trots op me zijn
Turbo-Puppy ook, maar om andere redenen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Als de alts in mijn pf een keer een flinke klapper maken gooi ik ze in de verkoop, ethereum uiteindelijk ook.. maar btc moet wel heel erg stijgen wil ik die echt verkopen.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:10:

Het ga je goed (y)
Luister Jaapio, dat je onder de plak van de vrouw zit, okee valt te begrijpen, hebben meer mannen last van. En die thee en fruitschaal is prima. Maar waag het je om hier te bekennen dat je verse muntthee drinkt. Respect is niet vrijblijvend he.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:31:
@Verwijderd Wel zuur dat Tom de trein verlaten heeft voor die pas echt vertrok :(
Ja, het is wel echt jammer, maargoed... Hij had een doel, winst, en kan nu de toekomst in stappen in zonder gure leningen... Ik kan hem eigenlijk geen ongelijk geven.

Het had net zo goed de andere kant op kunnen gaan. Soms moet je gewoon pakken wat je hebt en niet meer terugkijken.

Die jongen komt er wel, linksom of rechtsom. Hij is 20? En had een PF waar ik jaloers op kon zijn :P

Op die leeftijd hoor je meiden van tinder te onteren op de achterbank van je golf 4, op het parkeerterrein van een snelweg McDonalds.

Moet je eigenlijk niet met wat oude stinkerds op een forum over enen en nullen moon zitten roepen :P

Maargoed ik mis em wel soms ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:37:
[...]

Luister Jaapio, dat je onder de plak van de vrouw zit, okee valt te begrijpen, hebben meer mannen last van. En die thee en fruitschaal is prima. Maar waag het je om hier te bekennen dat je verse muntthee drinkt. Respect is niet vrijblijvend he.
Nee man geen verse muntthee!

Gewoon een kop pickwick tropical met honing en...

Ach fuck it, ik heb het al verneukt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

DAMAGE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:31:
Het is altijd zo althans, dat zie ik regelmatig voorbij komen; net als je hebt verkocht stijgt het weer als een malle.
Met btc is dat niet anders, het stijgt dus er wordt gedumpt. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 16:11
Hey jongens, ik wil beginnen met crypto, wat is een goede plek om ze te kopen?

Geintje, ik duik wel weer op als we de 100k aantikken. Niks beters om 2021 te beginnen met een lege bankrekening en onverstandig veel bitcoin.

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-09 19:07
Ik heb mijzelf een tijdje geleden bij Binance geregistreerd zonder referral code. Dus zonder levenslange 20% op de fees. 8)7 Iemand enig idee of dat nu nog te fixen is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart

I think this is in order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Burn_and_Fire schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 21:49:
Ik heb mijzelf een tijdje geleden bij Binance geregistreerd zonder referral code. Dus zonder levenslange 20% op de fees. 8)7 Iemand enig idee of dat nu nog te fixen is?
Volgens mij kan dat alleen maar door een nieuw account aan te maken met referral code (en die wil ik je best wel geven, zo ben ik), vervolgens je funds overpompen. Oude account opheffen en weer de KYC procedure doorlopen op je nieuwe account.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Zo, nieuw exitplan geschreven. Uiteindelijk bij PF-waarde die 3 x zo hoog is als de huidige is m'n totale inleg er uit.

Vraag me af wanneer dat gaat zijn... 2023?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

WhySoSerious schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:04:
Zo, nieuw exitplan geschreven. Uiteindelijk bij PF-waarde die 3 x zo hoog is als de huidige is m'n totale inleg er uit.

Mijn exit-strategie-plan ook eindelijk uitgewerkt..... HODL to the Moon, Mars, Pluto and Beyond!!
8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
WhySoSerious schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:04:

Ik ga van 10x mijn pf in 2022 uit :+
En zo niet, dan eet ik mijn lul op.
Live op TiVi, Twetter èn Twiekers.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:14:
[...]

Ik ga van 10x mijn pf in 2022 uit :+
En zo niet, dan eet ik mijn lul op.
Live op TiVi, Twetter èn Twiekers.
Ali Baba en de 40 hechtingen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
iVibes schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:20:
[...]

Ali Baba en de 40 hechtingen...
Ik wil echt niet opscheppen, maar 4 hechtingen zijn in dit geval meer dan genoeg :$

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jmyv1WQZUrRjnFlQ12Ydn3H_Uls=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wr35Iip9i2ARoksYE5puGadi.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marteltor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16
Sahara schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:59:
Kopen kopen kopen.. lijkt idd wel 2017 december.

En.. zou dit wel willen shorten.. maar prior ervaring zegt mij dat dit spelen met vuur.. liquidatie is. Dus doe het maar niet. Je kan de top toch niet shorten.
Iemand zal dat toch moeten doen :P
(Ben beetje aan het teruglezen, maar pff, da's zowat een dagtaak momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De laatste 2k voordat Bitcoin de vorige ATH aantikt gaan niet makkelijk worden, ik denk dat veel traders vroegtijdig uitstappen om dat volatiele ritje met onzekere uitkomst niet mee te hoeven maken. Maar er zijn volgens mij wel onevenredig veel mensen die vertrouwen hebben in >20k en dus kan het maar zo heel makkelijk worden en snel gaan, dus ik heb er persoonlijk wel vertrouwen in :)

Let's go *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YF-f99XamJMKvfWRCOkdACN0oD0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hKaTKFryTkFOQmiVgOCCFeGq.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik ben er in iedergeval bij. Corona tijd en ath bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Tourniquet schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:47:
[...]

Deze heeft een update nodig. :D
Idd. Kan dat filmpje wel 100x kijken maar hij raakt laatste maand wat outdated

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-09 20:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l1SGUXvd0-kRIIx1SdaT2XSff14=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/clpPbSQgUcDEOjBXm3fD3pKr.jpg?f=user_large

Henk en Ingrid komen er aan! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Ik heet ze van harte welkom terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Nee! Too early! Kom over een jaartje maar terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16
Taro schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:58:
De laatste 2k voordat Bitcoin de vorige ATH aantikt gaan niet makkelijk worden, ik denk dat veel traders vroegtijdig uitstappen om dat volatiele ritje met onzekere uitkomst niet mee te hoeven maken. Maar er zijn volgens mij wel onevenredig veel mensen die vertrouwen hebben in >20k en dus kan het maar zo heel makkelijk worden en snel gaan, dus ik heb er persoonlijk wel vertrouwen in :)

Let's go *O* *O*

[Afbeelding]
Ik vraag me ook af of dat koppeltje traders die winst pakken opweegt tegen de aanzienlijke vraag naar BTC die momenteel aan de orde lijkt te zijn.
Heb zelf al wat plukjes verkocht in de hoop lager weer in te kunnen stappen. Kan best eens jammer zijn achteraf. Maar ja, toch weer wat winst verzekerd daardoor.
Hier toch stiekem een high leveraged shortje geopend op 17630 (Bybit). Wil toch proberen of ik wat kan verdienen aan een evt. correctie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Riemen vast dan maar, vorige keer dat ze kwamen rolde alles naar beneden.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mr_Ripple schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:25:
[...]

Riemen vast dan maar, vorige keer dat ze kwamen rolde alles naar beneden.
Alles of alleen Henk en Ingrid terwijl ze kwamen? Ieder zijn ding natuurlijk begrijp me niet verkeerd.

Maar goed. Plukje verkocht, hopelijk kan ik morgen wat meer terugkopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 17-11-2020 23:29 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Haha ik zie een overeenkomst. Met de gulden hadden we het over dubbeltjes en rijksdaalders, nu met Bitcoin hebben we het over plukjes en bags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik hoop stiekem op iets anders, maar zou kunnen dat je gelijk hebt. An sich kan het geen kwaad als er geen kulcoin p&d's komen. Als crypto in een beter daglicht komt te staan is 't ook winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik denk dat genoeg alts nog wel wat gaan laten zien. Sowieso zijn er zat die voor dat BTC ging enorme runs hebben gehad. Zie bijvoorbeeld LINK van 4 dollar naar 20 dollar. Nu dat BTC flink beweegt doen de meeste alts het niet eens slecht. Vaak genoeg gezien dat alts bloeden in USDT als BTC stijgt, maar nu gaan ze langzaam mee omhoog of zijn redelijk stabiel. Er is vermoed ik veel geld van de eerste dikke alt run naar BTC gegaan waabij iets als LINK 50% heeft verloren, maar nogsteeds op 300% staat. Ik zie niet waarom er niet weer een tijd kan zijn dat BTC na een correctie wat sideways gaat en de alts weer een dikke run gaan maken. Puur dat de alts niet kapot zijn gegaan de laatste tijd en al een dikke run gehad hebben doet mij denken dat er daar nog genoeg mogelijk is. Ik denk wel dat de nieuwe alts het veel beter gaan doen dan de oude. Ook de oude zullen wel wat doen, maar een nieuwe ATH voor iets als XRP, geen idee wie dat gaat kopen tegenover iets als UNI, BNB of LINK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
PilatuS schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:59:
Ik denk dat genoeg alts nog wel wat gaan laten zien. Sowieso zijn er zat die voor dat BTC ging enorme runs hebben gehad. Zie bijvoorbeeld LINK van 4 dollar naar 20 dollar. Nu dat BTC flink beweegt doen de meeste alts het niet eens slecht. Vaak genoeg gezien dat alts bloeden in USDT als BTC stijgt, maar nu gaan ze langzaam mee omhoog of zijn redelijk stabiel. Er is vermoed ik veel geld van de eerste dikke alt run naar BTC gegaan waabij iets als LINK 50% heeft verloren, maar nogsteeds op 300% staat. Ik zie niet waarom er niet weer een tijd kan zijn dat BTC na een correctie wat sideways gaat en de alts weer een dikke run gaan maken. Puur dat de alts niet kapot zijn gegaan de laatste tijd en al een dikke run gehad hebben doet mij denken dat er daar nog genoeg mogelijk is. Ik denk wel dat de nieuwe alts het veel beter gaan doen dan de oude. Ook de oude zullen wel wat doen, maar een nieuwe ATH voor iets als XRP, geen idee wie dat gaat kopen tegenover iets als UNI, BNB of LINK.
XRP en ADA zijn de goedkoopste coins binnen de top 10, dus nieuwe instappers zullen daar echt wel een bepaalde interesse in gaan hebben. Toen ik pas begon als onwetende (nog steeds zo, maar minder) vond ik bijv duizenden stellars icm met een flinke dosis hopium wel een fijne aankoop...zo zijn er veel bagholders, en er zullen er nog genoeg bijkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Precies. Als je echt gelooft dat we geen alt season meer gaan zien hou je jezelf voor de gek.

Eerst BTC, dan large caps, dan small caps. This is the way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:26:
[...]

XRP en ADA zijn de goedkoopste coins binnen de top 10, dus nieuwe instappers zullen daar echt wel een bepaalde interesse in gaan hebben. Toen ik pas begon als onwetende (nog steeds zo, maar minder) vond ik bijv duizenden stellars icm met een flinke dosis hopium wel een fijne aankoop...zo zijn er veel bagholders, en er zullen er nog genoeg bijkomen.
Edit: toen had @Mr_Ripple nog deze signature: XRP the greatest digital asset ever created 8)7
Cryptotechnisch allicht (nog steeds?) waar, prijstechnisch....laat maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:32:
[...]

Edit: toen had @Mr_Ripple nog deze signature: XRP the greatest digital asset ever created 8)7
Cryptotechnisch allicht (nog steeds?) waar, prijstechnisch....laat maar :)
Nooit gehad, nooit gekocht ook.
Hanteer 1 gouden regel, koop nooit coins waar er heel veel van zijn.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Had 'm al verwacht, de laffe spike down van 1000 euro, easy money.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:26:
[...]

Dat nieuwe mensen top10 coins kunnen kopen daar ben ik het zeker mee eens. Dit dan alleen wel door er de ballen van de snappen. Ik denk dat andere nieuwe mensen die iets verder kijken niet zo snel XRP zullen kopen maar eerder iets als LINK. Of XRP een nieuwe ATH gaat halen met alle bagholders die maar wat graag van hun meuk afkomen is de vraag. Juist die bagholders zullen er voor zorgen dat highcap altcoins het moeilijk krijgen. Veel aanbod door bagholders, relatief weinig vraag vermoed ik en dan een highcap, dus veel geld nodig om ergens te komen. Ik vraag mij dan juist af bij top10 coins of die ATH's kunnen breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:29:
Eerst BTC, dan large caps, dan small caps. This is the way.
Dit is inderdaad al jaren bij iedere run het geval geweest. Misschien nu niet, maar de kans dat het weer zo gaat is zeker aanwezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zojuist maar weer eens meegedaan aan een Binance actie. Ik heb 4 trades gemaakt van 55 dollar per stuk qua aankoop, dus 110 dollar totaal per trade voor die 4 trades. Totale winst 3 dollar ofzo, maar daarmee wel de actie voltooid. Eens zien of ik weer mazzel heb. Sowieso een deel van de 15k USDT die verdeelt gaat worden met nog kans op 1k USDT. De vorige actie heeft mij 80 dollar opgeleverd, dus die paar minuten om ook weer aan deze actie mee te doen, waarom niet :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35T2fNiIVr4s3TpSQpeQ6RoRuXo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UMBgEENGBeBf93zeGH8PPCrZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

18,2. Echt waar? :D

18.5. we slapen gewoon door de nieuwe ath heen :D

[ Voor 58% gewijzigd door WhySoSerious op 18-11-2020 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:39
Lekker hoor. Ik droomde even dat we door de 20k waren gegaan, maar dit is ook lekker! Die 20k volgt binnenkort wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Holly!!!!. Wat een long squeeze was dit.. -1000 binnen de minuut..
Zo ook weer gehad.. nu keihard door die 18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Auw!

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cG3oeQU.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:22
Zieke shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:39
Ach ja, waar we nu zitten zaten we gisteravond ook. Een hele nacht aan stijging weggevaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

En de alts kelderen lekker door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qeT2q98RP-aOjUCo3lTD-KVxWQs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EFWOWgUQ4KoDlfgimVK0RzlS.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Bitcoin all time high! (op basis van mcap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Precies een jaar geleden zaten we 10k lager.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Op bloomberg zijn ze nu al vrij lang aan het praten over BTC.. aandacht is weer gestegen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xieVXlUzIUTvI4vFi61_5uuzCbE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RvC1ShxYs0t7yT8vnIMawnMR.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
bikabob schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:07:
Bitcoin all time high! (op basis van mcap)
Gisteravond al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Dit was of een short squeeze naar de 18,5k, al vond ik daar de stijging mij iets te traag voor gaan. Of een grote speler die een massive short heeft geopend.

Benieuwd naar de komende dagen/weken. Dit kan ook zomaar de start naar een pullback zijn naar de 14-15k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Alcides schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:32:
Dit was of een short squeeze naar de 18,5k, al vond ik daar de stijging mij iets te traag voor gaan. Of een grote speler die een massive short heeft geopend.

Benieuwd naar de komende dagen/weken. Dit kan ook zomaar de start naar een pullback zijn naar de 14-15k.
Neuh

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
Er moet toch iemand een dikke sell knop ingedrukt hebben om zo'n reactie te krijgen, elevator down moves 8)7 .
Benieuwd naar komende dagen.

[ Voor 3% gewijzigd door Alcides op 18-11-2020 07:59 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.