https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zero.
Het holden in 2018 en 2019 is uiteindelijk toch nuttig geweest. Op 20k zullen vast en zeker veel verkooporders af gaan

Ik kwam hier nadat ik op Google had gezocht naar " Bitcoin succesverhalen ".
Ik wil graag 75 euro stoeten en daar XRP ( ripple ) van kopen. Kan ik daarmee een lambo verdienen ?
Groetjes Ria en Piet.
Stort het maar naar mijn XRP adres, dan krijg je het dubbele terug.kevinoku schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:38:
Hallo allemaal,
Ik wil graag 75 euro stoeten en daar XRP ( ripple ) van kopen. Kan ik daarmee een lambo verdienen ?
Groetjes Ria en Piet.
Beste ria en piet, dit jaar moet je vol voor eth gaan. Ik heb daar geen belang bij trouwens, maar dat moet je wel doen.kevinoku schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:38:
Hallo allemaal,
Groetjes Ria en Piet.
Gewoon een advies.. dyor.
Zero.
Verwijderd
Mijn DOGE order op 17 sats is na een week ofzo ein-de-lijk gefilled.croc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:38:
Ik denk dat @Verwijderd mss nachtje door moet doen
Ik ben officieel klaar voor deze bullrun.
DOGE hodler... Nooit had ik durven dromen zoveel te bereiken in mijn leven als op deze memorabele dag.
To the moon, gentlemen.
mijn broker weet er wel raad mee. bel hem op 0628852677 en hij maakt van je 75euro in een paar tellen 0,75 centkevinoku schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:38:
Hallo allemaal,
Groetjes Ria en Piet.
succes
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Precies datSlux schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:23:
[...]
Er minder geld in stroomt dan dat wij denken.
XRP = trash
Zero.
Dat klinkt prima.Stokstaart schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:39:
[...]
Stort het maar naar mijn XRP adres, dan krijg je het dubbele terug.
Wat is je postcode ?
Groetjes, Ria en Piet.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Dat gaat niet lang duren. Net werd Bitcoin weer genoemd op Slam, the fomo is real.Pelox schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:47:
Ik kam niet wachten op al die nieuwe forumleden!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Maar nog geen sell signal wat jou betreft?Crypts schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:51:
[...]
Dat gaat niet lang duren. Net werd Bitcoin weer genoemd op Slam, the fomo is real.Het is duidelijk dat het weer leeft want ik hoor dezelfde geluiden van 'collega's' in Frankrijk, Rusland, Indonesië, Brazilië etc. Here we go.
Wij maken weinig indruk ben ik bang, ga geen bedragen noemen maar gezamelijk zijn we goed voor net over de 3 cijfers in aantallen BTC dus dat is echt gruis op het geheel.Stokstaart schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:53:
[...]
Maar nog geen sell signal wat jou betreft?
We zitten de moonshot gewoon uit en klapt de raket jammer dan, we gaan het wel zien.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Nieuwsbericht op de site van Bl3p:
Wij moeten vanaf nu een aantal aanvullende gegevens vragen, zoals met welke doelstelling u bitcoins wilt gebruiken en wat voor soort wallet u gebruikt. Verder zijn we verplicht om te controleren of u de eigenaar bent van het bitcoinadres door middel van een screenshot van uw wallet of het signen van een message.Nieuwe maatregelen in verband met registratie-aanvraag
16-11-2020 - 20:03
Vanaf vandaag hebben we (onder protest) extra controle op bitcoinadressen ingevoerd. DNB heeft ons in het registratieproces hiertoe gedwongen onder verwijzing naar de Sanctiewet. Lees hier het nieuwsbericht van DNB over de door hen gestelde eisen.
We hebben tot het laatste moment geprotesteerd zodat DNB deze eis zou laten vallen, aangezien het niet effectief en buitenproportioneel is. Helaas is dit dus niet gelukt. Nederland is het enige land in Europa dat deze vergaande eis hanteert.
Wat betekent dit voor u als klant?
Wij moeten vanaf nu een aantal aanvullende gegevens vragen, zoals met welke doelstelling u bitcoins wilt gebruiken en wat voor soort wallet u gebruikt. Verder zijn we verplicht om te controleren of u de eigenaar bent van het bitcoinadres door middel van een screenshot van uw wallet of het signen van een message.
Klachten
Wij begrijpen dat de maatregelen voor u overlast veroorzaken en zijn het er zelf ook niet mee eens. Daarom bieden we de mogelijkheid om formeel bezwaar te maken tegen deze maatregelen en tegen de registratie van uw gegevens. We zullen daar een formulier voor beschikbaar maken. In de tussentijd kunt u klachten naar privacy@bitonic.nl sturen.
best vergaand....
[ Voor 9% gewijzigd door Tourniquet op 17-11-2020 17:58 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Haha wel een erg vertraagde bounce dan.WhySoSerious schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:57:
Dead cat bounce!
Check de monthly BTC/USDT voor de grap, als we dit niveau behouden tot volgende maand hebben qua candle body een dikke ATH te pakken.
En.. zou dit wel willen shorten.. maar prior ervaring zegt mij dat dit spelen met vuur.. liquidatie is. Dus doe het maar niet. Je kan de top toch niet shorten.
[ Voor 62% gewijzigd door Sahara op 17-11-2020 18:01 ]
Weet ik veel, zie die term wel eens langs komen en wilde interessant doen.PHPResource schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:59:
[...]
Haha wel een erg vertraagde bounce dan.
Check de monthly BTC/USDT voor de grap, als we dit niveau behouden tot volgende maand hebben qua candle body een dikke ATH te pakken.
Wel tof dat ie ook maar een beetje van toepassing zou kunnen zijn
Ben bijna klaar met werk, nog ff door en dan zal ik eens kijkenhmr schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:47:
Zit alweer tijdje in een x50 long met inmiddels een stoploss @Taro - ga jij er ook weer voor?
Edit: Snel boven de 3m MA25 een long geopend @ 17.453, mooie kans.
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 17-11-2020 18:08 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Werk? Wat is dat voor vies woord? Dat is toch dat iets dat het plebs doet zodat ze kunnen eten?Taro schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:05:
[...]
Ben bijna klaar met werk, nog ff door en dan zal ik eens kijken
Morgen met mijn zoontje.. Ik gooi wel een balletje op. Moon soon.Zhou schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:57:
Wie gaat binnenkort naar de kapper? Ik ben vorige week pas geweest.
Zero.
Best vergaand? Ik stoor me hier echt mateloos aan. Wat een #%*+^’bv{]Tourniquet schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:57:
DNB maakt het er niet makkelijker op voor de Nederlandse cryptobedrijven (zie ook nieuws: De Nederlandsche Bank registreert drie officiële aanbieders van crypt...)
Nieuwsbericht op de site van Bl3p:
[...]
Wij moeten vanaf nu een aantal aanvullende gegevens vragen, zoals met welke doelstelling u bitcoins wilt gebruiken en wat voor soort wallet u gebruikt. Verder zijn we verplicht om te controleren of u de eigenaar bent van het bitcoinadres door middel van een screenshot van uw wallet of het signen van een message.
best vergaand....
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
zie het nog niet helemaal voor me hoe dit gaat werken. Blijkt ook maar weer dat er 0 kennis en kunde zit mbt crypto bij de DNBAli Baba 1001 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:12:
[...]
Best vergaand? Ik stoor me hier echt mateloos aan. Wat een #%*+^’bv{]
Hallo 2017
Daar is BTC precies voor ontwikkeld. Overheden willen totale controle maar dat lukt niet.anti elppa schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:14:
[...]
zie het nog niet helemaal voor me hoe dit gaat werken. Blijkt ook maar weer dat er 0 kennis en kunde zit mbt crypto bij de DNB
Bull run confirmed...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Buiten de kennis en kunde...het gaat ze gewoon geen flikker aan.anti elppa schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:14:
[...]
zie het nog niet helemaal voor me hoe dit gaat werken. Blijkt ook maar weer dat er 0 kennis en kunde zit mbt crypto bij de DNB
Gelukkig ben ik niet afhankelijk van NL, dus adem in adem uit en keep it cool Ali Baba
Ik heb gemerkt dat niet werken ook niet werkt, dus er moet een soort van balans in zijn...ben nu weer 5 dagen per week bezig, maar als straks in maart mijn contract afloopt, zal ik hopelijk (lees: waarschijnlijk) weer een half jaar eruit stappenCrypts schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:08:
[...]
Werk? Wat is dat voor vies woord? Dat is toch dat iets dat het plebs doet zodat ze kunnen eten?
klopt.croc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:01:
[...]
Ja, Captain Hindsight. Maar als de koers /2 was gegaan had je meer overgehouden dan 50%. Je moet het over lange termijn zien, en niet enkel in bullmarket.
Zolang je maar HODL
[ Voor 44% gewijzigd door Dark Matter op 17-11-2020 18:34 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Dark Matter op 17-11-2020 18:31 ]
Dead cat reanimation!
Wat werkt er niet aan niet werken buiten dat niet werken geen werk betekent? Voor mij werkt dat prima maar dat zou dan weer betekenen dat ik toch werk om het te laten werken. Dit alles werkt een beetje apart en ik snap nu ook niet meer hoe het werkt.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:27:
[...]
Ik heb gemerkt dat niet werken ook niet werkt, dus er moet een soort van balans in zijn...ben nu weer 5 dagen per week bezig, maar als straks in maart mijn contract afloopt, zal ik hopelijk (lees: waarschijnlijk) weer een half jaar eruit stappen
Om een balans te vinden moet je ervoor werken maar als je ervoor werkt is die balans weer zoek. Hoe werk je naar die balans zonder te werken als die balans weer werk vraagt? Ik ben het volledig kwijt nu
Wanneer de staking eindelijk echt begint en ETH 2.0 gelanceerd word dan zie ik Ethereum wel snel op 2K of hoger. Alleen de staking is nog maar op een laag percentage en als ETH te veel omhoog dan zullen veel mensen het toch wel moeilijk vinden om hun ETH voor onbepaalde duur te locken.croc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:30:
ETH lijkt ook wel omhoog te willen
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
#XBTUSD - Unusual buying activity
160M USD in 14 minutes (7%)
B: 17741 ❇ (1.24%)
A: 17741.5 ❇ (1.24%)
24H Vol: 2.45B USD
Last signal: 1 day ago (1/7D)
Hoe zou het percentage anders kunnen zijn bij dollars?
Door wisselkoers EUR,/dollar?
[ Voor 3% gewijzigd door marteltor op 17-11-2020 18:49 ]
Op welk punt kopen jullie bij
Zou nog harder gaan als ik geen ETH op de Ledger had gezet maar extra Bitcoin, maar achteraf kan het altijd beter. Misschien moet ik die maar gewoon naar de exchange overmaken en x10'en.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Beste.TA.ooit.
Met Schultenbräu ben je met een verkoop zowel op de bodem als op de top een winnaar.
Precies.marteltor schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:49:
[...]
Hoe zou het percentage anders kunnen zijn bij dollars?
Door wisselkoers EUR,/dollar?
De wisselkoers verandert.
10k, je moet nu denken aan je sells...Ladonna schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:49:
Ongelofelijk wat spannend! Waar gaat ie naartoe!
Op welk punt kopen jullie bij
In theorie zou dat dan nu vertalen naar 12k wat een enorme ongeteste resistance is.
Zou een mooie gelegenheid zijn om nog eens een grote kuis te houden van weak hands.
Zero.
Zelfs een stilstaande klok heeft het twee keer per dag juist.
Wat heeft ie voorspeld dan?
bitcoin ookPelox schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:01:
En nu de alts nog mee.. die kunnen nog makkelijk een x10 gaan
Misschien ben je er straks blij meeRay_ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:05:
Ik had eindelijk de knoop doorgehakt om wat te gaan verkopen, maar Kraken denkt daar nu even anders over
Zero.
wel hoor, geen probleem. Daar zit het hem nou juist in. Mensen stappen in die shitcoin troep omdat ze denken dat btc duur en niet meer x10 of x20 kan doen.....wrong, btc is gewoon nog goedkoop nu. waarom denk je dat nu nog steeds smart money erin duikt
never mindEbbie73 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:01:
De ATH marketcap van BTC in 2017 gaat er ook aan op deze manier. Nog zo'n 7 miljard USD te gaan
[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Ripple op 17-11-2020 19:12 ]
XRP = trash
Bitcoin op 1 miljoen eind 2020, anders eet hij zijn eigen 'saucise' opWhySoSerious schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:01:
[...]
Zelfs een stilstaande klok heeft het twee keer per dag juist.
Wat heeft ie voorspeld dan?

Ik zou het persoonlijk omgedraaid hebben..marteltor schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:10:
[...]
Bitcoin op 1 miljoen eind 2020, anders eet hij zijn eigen 'saucise' op![]()
Zero.
Alle waar naar z'n geldPHPResource schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:14:
Zo dan, de ALTS zijn echt SPOT goedkoop nu
Zero.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
doei
Pas je wel op? Ik weet niet wat all-in voor jou betekent, maar er is geen garantie op verder omhoog. Begin 2018 zijn veel mensen rekt gegaan toen ze op de weg naar beneden maar iedere keer bij bleven kopen. De kans op verder omhoog is zeer groot, maar nu niet vanuit "de gemiste kans willen goedmaken" een onverantwoord risico nemen. Zoals je zelf zegt had je toen meer moeten kopen, de vraag is of je dat nu alsnog moet doen.JankY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:24:
man man man, in september rond 8,5K euro wat bitcoin gekocht om toch maar eens te proberen. Nu is mijn 350 euro 520 waard en heb ik alweer spijt dat ik niet gelijk een hele bitcoin heb gekocht. Maarja het was om te leren. Bij de komende dip ga ik all-in
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rQ9h2aedDI6xNhCu7A6GSbux.jpg?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 17-11-2020 19:29 ]
Time on the market beats time to the market.JankY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:24:
man man man, in september rond 8,5K euro wat bitcoin gekocht om toch maar eens te proberen. Nu is mijn 350 euro 520 waard en heb ik alweer spijt dat ik niet gelijk een hele bitcoin heb gekocht. Maarja het was om te leren. Bij de komende dip ga ik all-in
Over 2 jaar dus. Nice.JankY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:24:
Zero.
Ik ben nu blij dat ik in 2018 steeds maar weer heb bijgekocht.Taro schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:26:
[...]
Pas je wel op? Ik weet niet wat all-in voor jou betekent, maar er is geen garantie op verder omhoog. Begin 2018 zijn veel mensen rekt gegaan toen ze op de weg naar beneden maar iedere keer bij bleven kopen. De kans op verder omhoog is zeer groot, maar nu niet vanuit "de gemiste kans willen goedmaken" een onverantwoord risico nemen. Zoals je zelf zegt had je toen meer moeten kopen, de vraag is of je dat nu alsnog moet doen.
[Afbeelding]
Zero.
Heb je glassnode al bekeken? Helemaal noppes vergeleken met 2017 (muv sommige charts dan)Pelox schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:20:
Google trends, is your friend(s). Genoeg ruimte omhoog op zoektermen als bitcoin, ethereum, cardano etc. Animo is nog niks vergeleken met 2017.
Kom er net achter dat ik nog een tiny beetje BTC bij Nicehash heb staan. Dat is toch alweer bijna een dagloon geworden nu.
Soms heb ik goede ideeën
[ Voor 66% gewijzigd door WhySoSerious op 17-11-2020 19:35 ]
Binnenkort maar eens aanslingeren. Lekker warme zolder gelijk.WhySoSerious schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:32:
Zou GPU-mining alweer profitable zijn?
Kom er net achter dat ik nog een tiny beetje BTC bij Nicehash heb staan. Dat is toch alweer bijna een dagloon geworden nu.
Soms heb ik goede ideeën
En nog zo'n 2500 kWh overproductie van de zonnepanelen hebben.
[ Voor 33% gewijzigd door WhySoSerious op 17-11-2020 19:38 ]
Ik pas wel op. Heb er nu gewoon een hoop over geleerd ook en waardeer en accepteer mijn magere winst. Als de koers straks blijft steken verkoop ik het en wacht ik op een goeie dip hopelijk onder de 10k en dan gewoon long gaan want het is wel de toekomst.Taro schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:26:
[...]
Pas je wel op? Ik weet niet wat all-in voor jou betekent, maar er is geen garantie op verder omhoog. Begin 2018 zijn veel mensen rekt gegaan toen ze op de weg naar beneden maar iedere keer bij bleven kopen. De kans op verder omhoog is zeer groot, maar nu niet vanuit "de gemiste kans willen goedmaken" een onverantwoord risico nemen. Zoals je zelf zegt had je toen meer moeten kopen, de vraag is of je dat nu alsnog moet doen.
[Afbeelding]
doei
sub 10k kan je vergeten. dip naar 14k kan wel prima. Mocht de top straks 200k worden kan een dip naar 40 a 50k prima tijdens bear. Wellicht nog minder deep omdat BTC nu op de balance sheet staat bij bedrijvenJankY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:39:
[...]
Ik pas wel op. Heb er nu gewoon een hoop over geleerd ook en waardeer en accepteer mijn magere winst. Als de koers straks blijft steken verkoop ik het en wacht ik op een goeie dip hopelijk onder de 10k en dan gewoon long gaan want het is wel de toekomst.
Alles is mogelijk.anti elppa schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:42:
[...]
sub 10k kan je vergeten. dip naar 14k kan wel prima. Mocht de top straks 200k worden kan een dip naar 40 a 50k prima tijdens bear. Wellicht nog minder deep omdat BTC nu op de balance sheet staat bij bedrijven
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jbiLnjFVpAuLNY4l4fHfh4RZ.jpg?f=user_large)
Tweede keer dat je het noemt vandaag. Je zit daar dik in oid? Leg eens uit als je wil. Ik heb er nog nooit van gehoord.Stokstaart schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:31:
[...]
Heb je glassnode al bekeken? Helemaal noppes vergeleken met 2017 (muv sommige charts dan)
Is dit de nieuwe: "Time in the market beats timing the market"?WhySoSerious schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:29:
[...]
Time on the market beats time to the market.
Huh? Jij als 1 van de slowchat-meesters? Glassnode is geen shillcoin, maar een platform om chain analyse te doen. Charts als nieuwe btc-adressen in de afgelopen 24 uur, verhouding wallets in winst - verlies, etc.Crypts schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:44:
[...]
Tweede keer dat je het noemt vandaag. Je zit daar dik in oid? Leg eens uit als je wil. Ik heb er nog nooit van gehoord.
oh ik val nog mee hoor. Heb een knoepert van een glazen bol

ja ik vroeg me af of ie niet zat te trollen, iedereen hier kent toch glassnode???Stokstaart schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:46:
[...]
Huh? Jij als 1 van de slowchat-meesters? Glassnode is geen shillcoin, maar een platform om chain analyse te doen. Charts als nieuwe btc-adressen in de afgelopen 24 uur, verhouding wallets in winst - verlies, etc.
Ah, top, had dat er even bij gezegdanti elppa schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:46:
[...]
oh ik val nog mee hoor. Heb een knoepert van een glazen bol![]()
Maar ook richting anderen wel goed om altijd een slag om de arm te houden, hoe zeker je er zelf ook van bent.
Dit topic is gesloten.