[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.859 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
En TSLA wordt volgende maand toegevoegd aan S&P500, staat nu pre-market al zo'n 13% hoger /beurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:41
17k, lekker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:49
Gelukkig investeert Grayscale niet alleen maar in BTC maar ook andere crypto.
Niet alles zal doodbloeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

En 17k rond op binance. 123 bitcoin op 17k in 3 tellen weg.

[ Voor 43% gewijzigd door knakworst op 17-11-2020 13:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
uNoTopia schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:06:
Op de agenda vandaag: de $17.000 grens testen.
There we go :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 19:01
Wat een geweld mannen, pff.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:47:
[...]

Kan je dit soort info even delen vóór de stijging? Of had je geen bereik onder de brug?
Sorry, maar ik denk dat er nu nog wel wat groei inzit, ik merkt dat ze wat meer aanwezig zijn de laatste tijd het is in ieder geval een leuke om mee te daytraden.

Die Alfen en Unibal zijn mijn nieuwe Litecoins, je kan tegenwoordig meer verdienen op de normale beurzen dan in crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
croc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:58:
Ik verwacht eigenlijk toch voor elke nieuwe k een nieuwe meme hier!

#17k
Ja sorry, ons @Verwijderd verzaakt een beetje de laatste tijd. Even een goedmaakpostje Jaapie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Higher highs!

Organische groei

HODL
MOON
LAMBO

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J8Pgo4UqrqScXYX_5rcc4LImYhc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4I2MvtGYK1aVOUZTiw8zIQke.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ga je nu elke dag je eigen berichten copy en pasten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

20.089 incoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
...

[ Voor 145% gewijzigd door Dark Matter op 17-11-2020 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

We tikken de high van 5 januari 2018 op Binance aan..... daarna richting ath...

[ Voor 18% gewijzigd door iVibes op 17-11-2020 13:06 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verkoop orders zijn er door hier, kom maar op met die correctie. :+

Ik had een paar maanden geleden hier nog een discussie met iemand dat we never nooit een ATH zouden zien dit jaar, lijkt er op dat ik er toch naast zat, ik had dit echt niet verwacht, bijna niemand heeft het nog over crypto in mijn omgeving.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 20:44
Slux schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:09:

ik had dit echt niet verwacht, bijna niemand heeft het nog over crypto in mijn omgeving.
En zo hoort het. Zodra je tante er weer over begint moet je alles verkopen. :P

[ Voor 11% gewijzigd door dehardstyler op 17-11-2020 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
Slux schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:09:
Verkoop orders zijn er door hier, kom maar op met die correctie. :+

Ik had een paar maanden geleden hier nog een discussie met iemand dat we never nooit een ATH zouden zien dit jaar, lijkt er op dat ik er toch naast zat, ik had dit echt niet verwacht, bijna niemand heeft het nog over crypto in mijn omgeving.
Dat gaat echt pas gebeuren rond de ATH want dan is het weer 'groot nieuws'. En het wordt wel langzaam opgepikt zie ik maar de mainstream media blijven nog even afzijdig (ook omdat het denk ik veel mensen totaal niet interesseert zolang er geen ATH is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
croc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:59:
En TSLA wordt volgende maand toegevoegd aan S&P500, staat nu pre-market al zo'n 13% hoger /beurs
Nice, zowel TSLA als Bitcoin dus dik in het groen vandaag :)

De vraag voor Bitcoin gaat natuurlijk wel komen: Als je niet eeuwig gaat holden, wat wordt dan je exit strategie. Ik denk dat ik 25-50% richting de 27k ga verkopen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:24:
[...]

De vraag voor Bitcoin gaat natuurlijk wel komen: Als je niet eeuwig gaat holden, wat wordt dan je exit strategie. Ik denk dat ik 25-50% richting de 27k ga verkopen.
27k, dat is wel echt een mini bubble....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Ik heb lang geleden eens een getrapt exit-plan gemaakt. Ooit het eerste niveau gehaald, wat in fiat omgezet en daarna donderde de koers in elkaar. Nu beginnen we weer langzaam (nou ja langzaam...) richting dat niveau te gaan dat ik er weer wat uit zou moeten halen, maar ik twijfel om het niet gewoon te laten staan. Maar dan breng ik weer emotie in het beleggen.... Twijfels :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:36
Taro schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:24:
[...]

dat is veel te snel, ik begin pas bij 50k, en mijn schema gaat tot aan 300k met als doel 45% door te hodlen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:37
anti elppa schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:36:
[...]

dat is veel te snel, ik begin pas bij 50k, en mijn schema gaat tot aan 300k met als doel 45% door te hodlen
Zou leuk zijn, ik begin bij 22K USD zelf, ook wel met het doel 50% altijd te hodlen :). Heb wel geleerd van de vorige stijgingen dat je ook niet te lang moet wachten want het kan zo weer voorbij zijn :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Bartske schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:42:
[...]

Zou leuk zijn, ik begin bij 22K USD zelf, ook wel met het doel 50% altijd te hodlen :). Heb wel geleerd van de vorige stijgingen dat je ook niet te lang moet wachten want het kan zo weer voorbij zijn :).
Verkopen? Hebben jullie de lambo al bijelkaar? Ik heb nog wel ff te gaan... :F

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Dark Matter schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:31:
[...]

27k, dat is wel echt een mini bubble....
Je zit er lekker kort door de bocht in de laatste tijd...

De koers gaat echt niet in één rechte lijn naar de maan. Dat gaat met pieken en dalen. En als ik bijv. richting de 27k een en ander verkoop dan is dat om het aan de zijlijn te parkeren en ergens tussen de 10k-22k weer in te kunnen stappen. Moonboys willen dat natuurlijk nooit horen, maar de realiteit kan wel zo uitpakken. En daar anticipeer ik op.

Los daarvan zeg ik dus niet 100%, maar 25-50%, dus ik hou ook zeker wel rekening met een hogere koers in bijv. het komende jaar.

@anti elppa Over wat voor tijdsperiode heb jij het dan? 2 maanden, 2 jaar of 5 jaar? Want als ik 27k noem, dan bedoel ik: Tussen nu en enkele maanden. Ik stap niet definitief uit, over 1-5 jaar staat de koers vast wel veel hoger, maar dan ben ik al lang weer aan boord.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 17-11-2020 13:57 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 14:14
Lastige, ik wil m'n inleg eruit halen, maar ik wil ook niet over een jaar denken "had ik het nou maar laten staan, dan had ik nu veel meer gehad". Then again, kan dat geld altijd weer gebruiken om de dip te kopen :+ Greed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Zolang ik geen blow off top zie ontstaan op de weekly overweeg ik nog niet om (tijdelijk) uit te stappen. Omhoog kruipen en dan 30% correctie voelt niet erg waarschijnlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:04
AlterMann schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:56:
Lastige, ik wil m'n inleg eruit halen, maar ik wil ook niet over een jaar denken "had ik het nou maar laten staan, dan had ik nu veel meer gehad". Then again, kan dat geld altijd weer gebruiken om de dip te kopen :+ Greed!
Precies mijn ding, ik kan nu mijn inleg terughalen en de helft nog overhouden, maar ik wil ook die gains! Voor nu nog even lekker laten staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• croc
Relevanter dan ooit. Zo hou je altijd mooi het midden, wat de koers ook doet. Ik doe het wekelijks trouwens, ipv maandelijks (heb gebacktest, maandag of dinsdag geven beste resultaat). En heb gescript welk bedrag ik wekelijks moet inleggen of er uit nemen.

https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

Als je bvb sinds 01/01/2020 elke week max 100$ had ingelegd had je nu 2781$ geïnvesteerd (want sommige weken neem je x aantal $ er terug uit, of moet je niet de volledige 100$ investeren) en 0.338 aan BTC (wat nu 5523$ waard is). Het mooie is dat je een systeem hebt in eender welke markt, en niet op emotie werkt of probeer grote brokken te verkopen op dit of dat level. Soort advanced DCA in twee richtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Laatst online: 23-06-2021
croc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:03:
Relevanter dan ooit. Zo hou je altijd mooi het midden, wat de koers ook doet. Ik doe het wekelijks trouwens, ipv maandelijks (heb gebacktest, maandag of dinsdag geven beste resultaat). En heb gescript welk bedrag ik wekelijks moet inleggen of er uit nemen.

https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

Als je bvb sinds 01/01/2020 elke week max 100$ had ingelegd had je nu 2781$ geïnvesteerd (want sommige weken neem je x aantal $ er terug uit, of moet je niet de volledige 100$ investeren) en 0.338 aan BTC (wat nu 5523$ waard is). Het mooie is dat je een systeem hebt in eender welke markt, en niet op emotie werkt of probeer grote brokken te verkopen op dit of dat level. Soort advanced DCA in twee richtingen.
Strakke uitleg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• croc
Op timeframe van 1jaar. Ik hou wel geen rekening met fees en is gewoon de openingskoers op dat moment, echte resultaat kan dus lichtjes afwijken.

Final position is de btc positie, final result is de cash positie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WbavZuHl2AQ75zCgCuRnpKHlO0k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PDT0ML6Mj48hLHypx1y7ANGt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:55:
[...]

Je zit er lekker kort door de bocht in de laatste tijd...

De koers gaat echt niet in één rechte lijn naar de maan. Dat gaat met pieken en dalen. En als ik bijv. richting de 27k een en ander verkoop dan is dat om het aan de zijlijn te parkeren en ergens tussen de 10k-22k weer in te kunnen stappen. Moonboys willen dat natuurlijk nooit horen, maar de realiteit kan wel zo uitpakken. En daar anticipeer ik op.

Los daarvan zeg ik dus niet 100%, maar 25-50%, dus ik hou ook zeker wel rekening met een hogere koers in bijv. het komende jaar.

@anti elppa Over wat voor tijdsperiode heb jij het dan? 2 maanden, 2 jaar of 5 jaar? Want als ik 27k noem, dan bedoel ik: Tussen nu en enkele maanden. Ik stap niet definitief uit, over 1-5 jaar staat de koers vast wel veel hoger, maar dan ben ik al lang weer aan boord.
Is ook prima strategie, iedereen zijn manier. Ik stop iig te kopen vanaf 20k. Alle cash die ik dan per maand overhoud gooi ik ook in als er een correctie naar oa de 21weekly komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is ook niet helemaal eerlijk natuurlijk met zn allen op 1. Eigenlijk zitten de meeste te wachten tot iemand weer iets serieus over XRP of VET durft te posten :+

De meeste alts zijn hier gedoogd, met enkele uitzonderingen.

Maar gewoon al die idioten inclusief mij lekker negeren en lekker je eigen plan trekken, en vooral ook posten! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Als dit inderdaad big money / institutions zijn die inkopen is het niet zo gek dat de alts niks doen. Ik ben dus bang dat we nog even moeten wachten op een alt boom. Ook weer positief omdat BTC dan goed de kans krijgt om te stijgen, waar we toch allemaal van afhankelijk zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Graag ath rond kerst, zodat iedereen z'n 13e maand en bonus in crypto gaat gooien. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:18
Taro schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:55:
[...]

Hier hetzelfde. exit strategie is 25% op +/- 30k (verwacht tussen 0 en 3 jaar) . Daarmee los ik een mooi stuk van mn hypotheek . De rest , dat zien we dan wel weer. Vind vast wel een mooie bestemming. Heb ook niet het eeuwige leven
Met de eerdere bubbles (oa. begin 2000) heb ik geleerd af en toe wat winst van de tafel te pakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Eindhovenfinest schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:49:
[...]

Hier hetzelfde. exit strategie is 25% op +/- 30k (verwacht tussen 0 en 3 jaar) . Daarmee los ik een mooi stuk van mn hypotheek . De rest , dat zien we dan wel weer. Vind vast wel een mooie bestemming. Heb ook niet het eeuwige leven
Met de eerdere bubbles (oa. begin 2000) heb ik geleerd af en toe wat winst van de tafel te pakken.
De hypoheek?

Ik verhuis naar Indonesië, start daar een harem en ga de rest van mijn leven alleen nog maar eten, drinken en wippen.

Nee geintje ik weet nog niet wat ik met de winsten ga doen, even aan mijn vrouw vragen of er iets voor mij overblijft. ;(

Ook al gaat Bitcoin naar 5 miljoen dan ben ik nog REKT zodra ik uitcash, wanneer die grijpgrage vrouwmensch erbij kan met haar gouden ringen en dure nepnagels beladen handjes.

Daarom hodl. Zolang het cryptografisch versleuteld is kan ik nog dromen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
"Ik wacht gewoon op globale adoptie van BTC en reken alles af in BTC." zegt vrijwel niemand...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 14:24
Chris.nl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:24:
"Ik wacht gewoon op globale adoptie van BTC en reken alles af in BTC." zegt vrijwel niemand...
niemand heeft zin om 4 uur op zn koffie te wachten ;)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Squixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:26:
[...]

Ik had het laatst binnen 10 minuten binnen, koste wel dik €12 overigens maar het kan wel 'snel'. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Crypts schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:27:
[...]

Ik had het laatst binnen 10 minuten binnen, koste wel dik €12 overigens maar het kan wel 'snel'. :P
Wordt wel dure koffie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Gelukkig ging het niet om koffie maar een normale en wat grotere payout voor vaste lasten. Praktisch is het idd niet. In totaal met de fee voor de exchange erbij dik €25 en dan moet je nog 10 minuten wachten op een paar k. BTC is gewoon niet handig voor betalingen maar crypto in het algemeen is dat niet. :P
Ook onze eigen coin heeft 6 bevestigingen nodig dus dat duurt in ons geval 6 minuten. Zolang wil je echt niet wachten bij de kassa in de supermarkt laat staan als een betaling mislukt 'sorry ik probeer even een ander adres'. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Squixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:26:
[...]

Lightning. *solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Maar ff serieus he.
Ik hoor veel van jullie het de laatste paar dagen over "plannen" hebben om na X periode op X eurootjes te zitten.
Hoe maak je zo'n plan... dat dan ook nog eens niet geheel fictief is op de "gok" dat BTC 500K wordt in 2030 :P

Is dat een in de trend van "ik room elke 20% winst af en koop weer in als de koers 10% gezakt is" of doe je dat met meer vaste bedragen?
Ik zie mensen zeggen "bij 20K zet ik alles terug naar fiat en dan koop ik weer in de dip"..... maar bij hoeveel koop je dan weer in om "je target" te halen?, hoe bereken je dat?, zonder dus alleen maar op gok/emotie af te gaan?

Ik probeer het zelf ook, maar ik kom er nie helemaal uit.... ik blijf toch veel hangen op gokken/emotie/hopen dat....
En dat is uiteraard een groot deel.... hopen dat BTC en ETH (mijn 2 HODL munten) naar de maan en beyond gaat.. en dat je op tijd casht en in dippen inkoopt...
Maar er zal toch ook wel iets aan ingecalculeerde "zekerheid" in zitten?
Dat, als je je aan je plan houdt, er meer kans in zit dat je je doel haalt, dan dat je rekt gaat!?

Of hoop ik nu teveel? :P

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Ik heb gisteren eens zitten kijken naar de voorspellingen uit 2016 en 2017. Daaruit bleek dat de voorspellingen GIGANTISCH veel lager waren dan de top in 2017 uiteindelijk is geworden. Hoogste voorspelling die ik vond was $2k eoy 2017.

Nu hou ik zelf altijd meer van een nuchtere kijk op de prijs, dan kan het alleen maar mee vallen, maar wat nou als we de top ergens in de komende 18 maanden allemaal flink onderschatten? Of overschatten..

[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 17-11-2020 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
FijneKerst schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:48:
Ik zie mensen zeggen "bij 20K zet ik alles terug naar fiat en dan koop ik weer in de dip"..... maar bij hoeveel koop je dan weer in om "je target" te halen?, hoe bereken je dat?, zonder dus alleen maar op gok/emotie af te gaan?
Lees ff mijn posts van hierboven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:04
moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Maar ff serieus he.
Ik hoor veel van jullie het de laatste paar dagen over "plannen" hebben om na X periode op X eurootjes te zitten.
Hoe maak je zo'n plan... dat dan ook nog eens niet geheel fictief is op de "gok" dat BTC 500K wordt in 2030 :P

Is dat een in de trend van "ik room elke 20% winst af en koop weer in als de koers 10% gezakt is" of doe je dat met meer vaste bedragen?

Ik probeer het zelf ook, maar ik kom er nie helemaal uit.... ik blijf toch veel hangen op gokken/emotie/hopen dat....
En dat is uiteraard een groot deel.... hopen dat BTC en ETH (mijn 2 HODL munten) naar de maan en beyond gaat.. en dat je op tijd casht en in dippen inkoopt...
Dat, als je je aan je plan houdt, er meer kans in zit dat je je doel haalt, dan dat je rekt gaat!?

ik werk gewoon op basis van de vorige 2 cycles van 4 jaar. Ik koop dus pas weer groots in als we duidelijk richting capitulatie gaan. Is me afgelopen keer ook prima gelukt, ben pas weer gaan kopen vanaf januari 2019. Sellen doe ik op basis van oa s2f. ik ga er dus ook vanuit dat de top deze keer eind 2021 begin 2022 zal zijn en dat de top tussen de 200 en 300k zit. Daarom sell ik dus pas vanaf 50k per coin.
en dan een stukje vanaf elke 25k up. Dus bij 75k het volgende stukje en zo verder. En ik koop ook niet met dat geld terug tot na de bullrun. Vorige run de fout gemaakt elke keer bij dipje proberen er weer in te stappen met dat geld waarop je vanzelf een keer wakker word en de top gemist hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

croc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:50:
[...]

Lees ff mijn posts van hierboven ;-)
Veel getalletjes :P

Maar als ik het goed lees dan heb je 3000+ euri ingezet en 6300+ eraan overgehouden in 1 jaar met 100,- inleg per week?
Dus iets meer dan 50% winst.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Heerlijk die orgastische groei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
FijneKerst schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:56:
[...]

Maar als ik het goed lees dan heb je 3000+ euri ingezet en 6300+ eraan overgehouden in 1 jaar met 100,- inleg per week?
Niks ten nadele van DCA.
Maar als je op 1 Januari alles had geïnvesteerd, dan had ju nu 150% rendement.

HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
FijneKerst schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:56:
[...]

Ongeveer, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het systeem dat je loskoppelt van emotie en van de trend. Daarboven heb ik een artikel gelinkt waar alles haarfijn wordt uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
croc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:59:
[...]

Ongeveer, maar daar gaat het niet om. Het gaat om het systeem dat je loskoppelt van emotie en van de trend. Daarboven heb ik een artikel gelinkt waar alles haarfijn wordt uitgelegd.
De trend is exponentieel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ff serieus he.

Ik heb geen plan. Zoals met alles eigenlijk.

Ik hoop dat mijn jarenlange investering in dit forum op een dag zijn vruchten af zal werpen doordat 1 of andere bolleboos zegt:

'Dit is de blowoff top, verkopen makker.'

Of als het ooit een bedrag is waarvan ik niet had durven dromen natuurlijk.

Voor de rest zie ik het wel. Euro's komen hier wel genoeg binnen, Bitcoin niet, ik houd liever mijn positie aan voor 'ooit'.

Ik ben nog steeds van mening dat we slechts aan het begin staan van de toekomst met Bitcoin. Natuurlijk is het leuk als je een top kunt verkopen en een dip weer terug, mezelf kennende gaat dat vaak andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Dark Matter schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:59:
[...]

Niks ten nadele van DCA.
Maar als je op 1 Januari alles had geïnvesteerd, dan had ju nu 150% rendement.

HODL
Ja, Captain Hindsight. Maar als de koers /2 was gegaan had je meer overgehouden dan 50%. Je moet het over lange termijn zien, en niet enkel in bullmarket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

anti elppa schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:54:
[...]

ik werk gewoon op basis van de vorige 2 cycles van 4 jaar. Ik koop dus pas weer groots in als we duidelijk richting capitulatie gaan. Is me afgelopen keer ook prima gelukt, ben pas weer gaan kopen vanaf januari 2019. Sellen doe ik op basis van oa s2f. ik ga er dus ook vanuit dat de top deze keer eind 2021 begin 2022 zal zijn en dat de top tussen de 200 en 300k zit. Daarom sell ik dus pas vanaf 50k per coin.
en dan een stukje vanaf elke 25k up. Dus bij 75k het volgende stukje en zo verder.
En ik koop ook niet met dat geld terug tot na de bullrun. Vorige run de fout gemaakt elke keer bij dipje proberen er weer in te stappen met dat geld waarop je vanzelf een keer wakker word en de top gemist hebt....
Waarom "daarom" ?. wat is de relatie tussen de 200-300K ATH en de 50K verkoop?

Maar ik snap wat je zegt. Gewoon nu HODL en losjes bijkopen elke maand en dan bij op een bedrag waarvan jij denkt dat dat ongeveer de ATH is alles naar FIAT zetten en dan weer een jaar ofzo wachten tot de volgende bullrun en dan net daarvoor inkopen?

Weet niet of ik dat zou kunnen.... een hele tijd niks kopen :P
Maar klinkt idd als een slim plan. Veel wilskracht voor nodig denk ik :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Conclusie: meer risico, meer kansen.

DCA is gewoon de beste strategie voor mensen die relatief stressvrij in bitcoin willen beleggen.

@Verwijderd we lopen inmiddels 38 Vegeta memes achter. Laatste was volgens mij op 9k. Wat gaan we daar aan doen?

[ Voor 11% gewijzigd door Stokstaart op 17-11-2020 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:03
[...]

Daar ga ik verder induiken. Juist dat loskoppelen van de emotie is in mijn optiek wel prettig en spreekt mij wel aan voor de basis opbouw. Verder af en toe wel lekker (day)traden natuurlijk. Daarvoor kun je natuurlijk een stukje van je winst voor gebruiken. :X

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
CAPTCHA time

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EnByjQYWMAEkPou?format=jpg&name=small

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

Ik zie het ja. Thnx,
Ff doornemen vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
We zijn over 17K maar nog steeds geen Henk en Ingrid's hier. Dus we gaan vrolijk verder.
HOLD... MOON.... LAMBO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
mengenli schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:12:
We zijn over 17K maar nog steeds geen Henk en Ingrid's hier. Dus we gaan vrolijk verder.
HOLD... MOON.... LAMBO...
Nee joh, kijk maar eens naar glassnode. Alles nog onder de radar behalve de prijs. Echt dikke mik dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 09:36
croc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:20:
Op timeframe van 1jaar. Ik hou wel geen rekening met fees en is gewoon de openingskoers op dat moment, echte resultaat kan dus lichtjes afwijken.

Final position is de btc positie, final result is de cash positie.

[Afbeelding]
Bekende strategie. Hoe heb je dit zo gemaakt? Ik gebruik er een excel sheetje voor maar jouw ding ziet er ook goed uit.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:01:
[...]

@Verwijderd we lopen inmiddels 38 Vegeta memes achter. Laatste was volgens mij op 9k. Wat gaan we daar aan doen?
Vegeta is de traditionele 9k meme, als ik heel eerlijk ben zie ik die liever nooit meer terug :+

Ik stel daarom voor: 'the every K Bitcoin babe'.

Iedere 1K een malse dame die ons voorziet van visueel plezier, maar natuurlijk vooral een dollarprijs heads-up in dit vooraanstaande topic.

Ik presenteer u: miss 17k. Zoals jullie kunnen zien heeft deze getalenteerde meid haar bags goed volgeladen, en wacht nu wellustig op de 'blow off top', if you know what I mean :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPyml5QFdf3XTBn8BEwbvqlpHFQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XRFDUvxUdWlLE5bjKkv6LEni.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
FijneKerst schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:01:
[...]

Waarom "daarom" ?. wat is de relatie tussen de 200-300K ATH en de 50K verkoop?

Maar ik snap wat je zegt. Gewoon nu HODL en losjes bijkopen elke maand en dan bij op een bedrag waarvan jij denkt dat dat ongeveer de ATH is alles naar FIAT zetten en dan weer een jaar ofzo wachten tot de volgende bullrun en dan net daarvoor inkopen?

Weet niet of ik dat zou kunnen.... een hele tijd niks kopen :P
Maar klinkt idd als een slim plan. Veel wilskracht voor nodig denk ik :D
in 2013 klote ik maar wat aan. Compleet met een waas voor de ogen, tong uit de mond, en schreeuwen dat het tot de moon zou gaan en in feb 2014 was het toch wel jammer allemaal.....Wel een leuk stuk gecashed, maar lang niet optimaal. Geen plan.... no problem dan maar hodl
rest 2014, 2015, 2016 niet meer naar omgekeken (stom stom stom). Ondanks dat mijn fijne bitcoin vrienden alweer driftig aan het hamsteren waren.
Begin 2017 weer extra gaan kopen. In de run naar de top weer veel te weinig verkocht want kan altijd hoger........conclusie hoef ik niet te trekken, die kennen we al
Vanaf die top tot nu continu met bitcoin in de weer geweest, geleerd van mijn fouten. Veel gelezen, veel gezien etc etc. Met die vrienden erover gehad, en 1 ding viel me op, je moet om je emotie uit te schakelen een plan hebben en daar bij blijven. Het plan heb ik ook al gemaakt voor de bullrun begon. Nu vertrouw ik mezelf al niet meer (rode lap voor de ogen).
Ik weet niet of sommigen van jullie bob loukas kennen. Check zijn podcasts eens YouTube: Bob Loukas - YouTube hij behandeld ook af en toe strategien op basis van de 4 year cycle (halvings). Vooral de rust in zijn video's helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:53

Bever!

3

We gaan lekker jongens :) Jammer dat ik laatst wat btc voor eth heb gewisseld nu... maar goed trekt wel weer bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Diegene met die 200mil short zal nu toch ook wel beginnen te zweten :o

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Boefs schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:23:
[...]
Bekende strategie. Hoe heb je dit zo gemaakt? Ik gebruik er een excel sheetje voor maar jouw ding ziet er ook goed uit.
In Python, maar kan evengoed in Excel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

croc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:03:
Ik doe het wekelijks trouwens, ipv maandelijks (heb gebacktest, maandag of dinsdag geven beste resultaat).........
Je hebt het over maandag en dinsdag.... Mag ik vragen hoe je daarbij komt?
Ik heb diverse DCA tools & calculators gebruikt met alle resultaten uit het verleden. Startpunten gepakt in 2017, 2018, 2019 en 2020... met een wekelijkse buy-in.

Dan komt de daily close van donderdag toch beter uit de bus als inkoopmoment (het overgrote deel van die tools gebruikt natuurlijk de daily closes)....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ok jongens... hier is het.

DE verzekering dat BTC naar de moon gaat...
Het kan nu echt niet meer misgaan door deze endorsement ....
Als GoT gekkies nu al in BTC duiken... en ook al doorhebben wat long gaan en shorten betekend..

DAN IS DE MOON ALLEEN NOG MAAR HET BEGIN!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SowCPYYiH_2oZx94BvJ2fsUnYQ8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VwWM9J2BxBjZLsYkw7kVV36H.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
FijneKerst schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:39:
Ok jongens... hier is het.

DE verzekering dat BTC naar de moon gaat...
Het kan nu echt niet meer misgaan door deze endorsement ....
Als GoT gekkies nu al in BTC duiken... en ook al doorhebben wat long gaan en shorten betekend..

DAN IS DE MOON ALLEEN NOG MAAR HET BEGIN!!

[Afbeelding]
die tweet staat paar pagina's terug al
alleen trolt elon er lustig op los, paar tweets later post ie een artikel uit 2017 over magic internet money bubble scam ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22-09 18:05
Gegarandeerd dat die Maisie er al in zat alvorens ze dat op twitter postte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Hmm voel me nu toch beetje dom dat ik dan toch redelijk diep in de altcoins zit...
Al doen die het van mij toch niet slecht op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Maracas10 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:44:
Hmm voel me nu toch beetje dom dat ik dan toch redelijk diep in de altcoins zit...
Al doen die het van mij toch niet slecht op het moment.
al 20x gepost hier, laat die meuk nou gewoon liggen tot na de zomer volgend jaar. De cycle is echt 1 op 1 te kopieren met vorige bullruns. En tuurlijk zit er wel eens een kansje in een vlak stukkie voor BTC maar dat is echt gokken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Eindelijk Curve geverifieerd, via app werkt dus niet maar via sms wel. Welkom 2002. :P Beetje jammer dat ik Revolut nog in GBP had staan en 3 cent meer heb betaald dan nodig maar okee.
Ik heb wat boodschappen bij Lidl gehaald en Lidl is supported maar waar kan ik de cashback in de app zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

Zit alweer tijdje in een x50 long met inmiddels een stoploss @Taro - ga jij er ook weer voor? ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tijd voor een short hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
pics or it didn't happen!! want dan heb je wel kloten. Je moet niet gek staan te kijken als we een blowoff top net boven ath krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Trouwens....
Wat denken de geleerden over ETH als 2.0 straks niet doorgaat in December?
(Ze halen het nooit)..
Crasht die dan finaal?
Ik gok eigenlijk van wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ja hoor daar is ie dan, Henk & Ingrid zijn onderweg!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNfN71MbTvmCCUBPMckcLKmO3rg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E9N24ZkTTfmCauvFD88ADBok.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Omg.. WIE JAAGT ER OP BITCOINS?....
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
In deze tempo komt binnen een paar dagen de 20k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
Ook HLN (belgische Telegraaf variant) doet mee

https://www.hln.be/econom...n-17-000-dollar~a0ee16cd/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:53:
Ja hoor daar is ie dan, Henk & Ingrid zijn onderweg!

[Afbeelding]
Riemen vast, helm op en daar gaan we! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56

hmr

lighting_ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:56:
In deze tempo komt binnen een paar dagen de 20k
Niveautje wel weer hier.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

hmr schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:58:
[...]

Niveautje wel weer hier.
"Dat is me het niveautje wel weer hier he?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
BTC net op RTL-Z nieuws, Durk geeft toe dattie er niks van snapt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
hmr schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:58:
[...]

Niveautje wel weer hier.
mijn excuses. Kan je nu weer rustig slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:56
RaptorXS schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:01:
BTC net op RTL-Z nieuws, Durk geeft toe dattie er niks van snapt... ;)
Net op SlamFM ook ff een opmerking over BTC.

20k soon _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:51:
[...]

pics or it didn't happen!! want dan heb je wel kloten. Je moet niet gek staan te kijken als we een blowoff top net boven ath krijgen
Geloof mij hij staat ;) ik geloof niet dat we in 1 keer door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Slux schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:07:
[...]

Ballsy, denk ook niet dat we in 1x doorgaan, maar wanneer de drop komt durf ik niet voorspellen (want dat dacht ik al de hele week).

[ Voor 5% gewijzigd door croc op 17-11-2020 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

ik denk ook van niet, maar ik sta er absoluut niet van te kijken......never a dull moment with bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Maracas, gewoon even verkopen met verlies en lager terug kopen is ook winst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:43

Tourniquet

Hiya, fellas!

Benieuwd of Kassa nog aandacht gaat besteden aan de bitcoin die ze in december 2017 kochten voor €100. Dat is nu €148 waard. :P Artikel mag wel weer een update krijgen. :+

https://www.bnnvara.nl/ka...-met-de-bitcoin-van-kassa

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nimURFSpzXMMqKBgjgO2BOuoxF4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OGaG8xXgbwhL3Few5vLYrkN5.png?f=user_large

Net als gisteren komt het meeste geld van Tether.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Zhou schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:12:
[Afbeelding]

Net als gisteren komt het meeste geld van Tether.
En dat zegt? Bullrun confirmed? Ik had even gemist dat we in 2 uur weer ruim $300 omhoog zijn gegaan. Het is iig behoorlijk bullish allemaal. Nog mooier is dat onze eigen coin in sats gelijk blijft dus afgezien van een niet denderend volume stijgt dat dus net zo hard mee. Mooie tijden wel dit. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:43

Tourniquet

Hiya, fellas!

Mempool is ook weer redelijk normaal. Weet iemand wat er eind oktober aan de hand was?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFrawb36RqxDWPmieZ7jaNkeSr4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2ptTicmv1WjuUEliTNAZzN3z.png?f=fotoalbum_large

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:17:
[...]

En dat zegt? Bullrun confirmed? Ik had even gemist dat we in 2 uur weer ruim $300 omhoog zijn gegaan. Het is iig behoorlijk bullish allemaal. Nog mooier is dat onze eigen coin in sats gelijk blijft dus afgezien van een niet denderend volume stijgt dat dus net zo hard mee. Mooie tijden wel dit. 8)
Er minder geld in stroomt dan dat wij denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Slux schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:23:
[...]

Er minder geld in stroomt dan dat wij denken.
Maar in theorie moet Bitfinex die extra USDT hedgen in fiat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Tourniquet schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:23:
Mempool is ook weer redelijk normaal. Weet iemand wat er eind oktober aan de hand was?

[Afbeelding]
Ik vermoed dat door het tijdelijk weg gaan van miners er minder rekenkracht beschikbaar was. En dus langere wachttijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Staat ie of loopt ie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:17:
[...]

Er bestaan alleen maar theorieen over. Een paar verhalen hierover.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Pagina: 1 ... 6 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.