* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
17k of rond de 16.4 gok ik nu. Doe maar ff 16.4, ff orderboeken opschonen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je wordt op je wenken bediendjuiced01 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:25:
Ok, en hop weer omhoog! grmbl..
[ Voor 26% gewijzigd door Pelox op 18-11-2020 16:33 ]
Zero.
Henk en Ingrid weer hoorknakworst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:05:
Wil iemand die rode kaarsjes uitblazen svp?
nog amper. geef het nog 6 maandenknakworst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:33:
Henk en Ingrid zijn aan het instappen.
tijd tussen testen uptrend is wel erg kort, best kans dat er snel nog een poging komt
[ Voor 18% gewijzigd door anti elppa op 18-11-2020 16:36 ]
Ja eerst allemaal gevaccineerd worden en dan zonder zorgen of angst al het opgespaarde coronageld in crypto stoppen. Is er al een corona-coin?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ja, hier ook een SL op 17.350 staanPelox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:33:
Nice op de low verkocht, ik kan het nog!

Pelox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:33:
Een opsteker voor iedereen: zelfs de grote cryptokoningen stappen wel eens in een kuiltje

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
9 van de 10x stap ik in het kuiltje.. blijf er nu vanaf.. morgen is het donderdag.Stokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:38:
[...]
Mooi ook dat je het eerlijk zegt.
Een opsteker voor iedereen: zelfs de grote cryptokoningen stappen wel eens in een kuiltje
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 18-11-2020 16:43 ]
Zero.
Kijk gewoon even naar de weekly, nog steeds parabolisch!
[ Voor 42% gewijzigd door iVibes op 18-11-2020 16:44 ]
Misschien dat wij zittenblijvers wel in het kuiltje gestapt blijken te zijn over een paar uur..
Die was er (NCOV), max supply van de wereldbevolking en een burn rate van 1 per infected/death door Corona. Was een joke. Werd niet zo goed ontvangenAli Baba 1001 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:37:
[...]
Ja eerst allemaal gevaccineerd worden en dan zonder zorgen of angst al het opgespaarde coronageld in crypto stoppen. Is er al een corona-coin?
Zit er nog voor 95% in hoor. Enkel wat trade spul verkocht.Stokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:42:
[...]
Misschien dat wij zittenblijvers wel in het kuiltje gestapt blijken te zijn over een paar uur..
Zero.
Pelox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:33:

Hier gister op 17001 verkocht, toen op 17400 short gegaan, verlies gepakt.
Vandaag op 17600 gekocht en op 17326 verkocht.
Slux gaat weer buurten bij de reguliere beurzen want crypto is het even niet voor mij.
Vergeet niet hoger weer in te kopen zodat het cirkeltje rond blijft.Pelox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:33:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dan wel na de volgende pump gok ik, teveel buy pressure nog..Pelox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:49:
Heb het gevoel dat er nog wat aan gaat komen vandaag of morgen.. een -16% of zo.
ja echt idioot, en wat hierboven al stond, W pattern lijkt het te worden, dan krijgen we nog aardig wat upside, iig weer een long open x4 vanaf 17650Stokstaart schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:50:
[...]
Dan wel na de volgende pump gok ik, teveel buy pressure nog..
Meld het aan voor de Binance launchpad. Beetje DeFi, multi-chain, smart in je copy-paste whitepaper, Medium pagina, 30 nepvolgers op je Telegram en je kan gaan met die coronamunt naar de Binance maan.
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:37:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FTHrHjE5mhOCF2LECB7JaEAJ.jpg?f=user_large)
Je vergeet het belangrijkste, een blauw logoknakworst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:56:
[...]
Meld het aan voor de Binance launchpad. Beetje DeFi, multi-chain, smart in je copy-paste whitepaper, Medium pagina, 30 nepvolgers op je Telegram en je kan gaan met die coronamunt naar de Binance maan.
Ik koop persoonlijk voorlopig even helemaal geen alts. Misschien na een stabilisatie na de blow off top weer, zou zo maar kunnen dat ETH (en vrinden) dan het toneel pakken.Jopiejojojo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:00:
Zijn hier nog QNT fans? wat laat om in te stappen lijkt me? of is bnb sxp etc handig om wat van te hebben
alweer closed met winst. orderboeken zijn gruwelijk kutanti elppa schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:53:
[...]
ja echt idioot, en wat hierboven al stond, W pattern lijkt het te worden, dan krijgen we nog aardig wat upside, iig weer een long open x4 vanaf 17650
Nee, long gisteravond al gesloten en ik gebruik alleen nog maar x3 en x10, dus was er sowieso niet door geraakt.hmr schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:15:
@Taro - ik hoop dat je niet bent geraakt door die longsqueeze van vannacht.
Mijn x50 loopt nog
Heb jij hem nog lopen sinds eergisteren?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Rustig maar Bart. Morgen is het donderdag dip dag. Verwacht dat het goed gaat komen, maar geen zekerheidje.Bartske schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:37:
Balen als je net een panic sell op 17,4K hebt gedaan.
Daarna wel gewoon door met de maanreis hoop ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 18-11-2020 17:52 ]
Zero.
Is dat omdat je het meest in btc hebt, of omdat je verwacht dat het nog veel verder gaat.? Of omdat alles meer waard is dan?
Ik noem dat lesgeld.Bartske schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:37:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Het was vandaag bij RTL z. Dan moeten ze nog centjes overboeken, misschien eerst nog een account aanmaken. Vrijdag wordt een mooie daganti elppa schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:34:
[...]
nog amper. geef het nog 6 maanden
tijd tussen testen uptrend is wel erg kort, best kans dat er snel nog een poging komt
En daarom gaat het omhoogBartske schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:37:
XRP = trash
Bijna iedere cryptolover heeft wel BTC, maar lang niet iedereen heeft die Peppie en Kokkie Coin van Crypto-Fred uit Rektistan....Ladonna schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:54:
Hoe komt het dat mensen meer hyper raken als btc 20% omhoog gaat, terwijl een andere coin dat heel vaak doet.
Is dat omdat je het meest in btc hebt, of omdat je verwacht dat het nog veel verder gaat.? Of omdat alles meer waard is dan?
DOGEvrrs schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:59:
Wie kan er mij een mooie coin shillen? Ik heb een beetje USDT en ik weet niet wat ik er mee moet doen. Zat zelf te denken aan ADA en vervolgens staken.
HOT. Lekker cheapvrrs schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:59:
Wie kan er mij een mooie coin shillen? Ik heb een beetje USDT en ik weet niet wat ik er mee moet doen. Zat zelf te denken aan ADA en vervolgens staken.
Geen idee hoeveel je hebt maar staken met ADA levert je iets meer dan 5% per jaar op maar je loopt wel behoorlijke koersrisico's.vrrs schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:59:
Ik zou toch BTC zeggen, laat alts even lekker voor wat het is tenzij je echt een gokje wil wagen, dan ben ik het wel eens met DOGE maar zolang ome Elon er niet weer iets over gaat zeggen zal die koers niet exploderen.
Helaas wel..... Wanneer stoppen ze eens wat fuel achter de holo en gaat die banaan omhoog....
Ik heb er helaas nog een serieuze trailer vol van......
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik dacht december 2020, heb nog niet gelezen of Binance er aan mee doet maar dit zal vast wel. Hopelijk dan een beetje actie.jack zomer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:22:
[...]
Helaas wel..... Wanneer stoppen ze eens wat fuel achter de holo en gaat die banaan omhoog....
Ik heb er helaas nog een serieuze trailer vol van......
Als je het in de top 20 coins zoekt en je wilt staken, kun je DOT overwegen. Op Kraken 12% flexible stake.vrrs schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:59:
Een beetje? Een beetje helef*ckingboelSoeski schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:28:
Hopelijk dan een beetje actie.
Ik zeg 0.5btc per 1holofuel....
Maar stiekem ben ik met 20sat ook happy.
10 vind ik ook al mooi maar is het echt te verwachten dat HOT nog gaat stijgen?jack zomer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:58:
[...]
Een beetje? Een beetje helef*ckingboel
Ik zeg 0.5btc per 1holofuel....
Maar stiekem ben ik met 20sat ook happy.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ja zo kan ik er nog wel een paar.. tesla kopen vorig jaar, carnival cruises in maart, plug power vorig jaar..Rebbelx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:17:
[...]
Had je gekocht wanneer je moest kopen had je al lang MOON kunnen roepen. Je beseft toch dat hij dit jaar op rond de 4000 dollar stond ?
Allemaal dingen die ik graag zou herstellen.
Overigens is mijn GAK rond de 7k dus ik ben al tevreden
Als ze een keer uit die test Alpha/beta/Charlie/delta fase komen.Crypts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:02:
[...]
10 vind ik ook al mooi maar is het echt te verwachten dat HOT nog gaat stijgen?
Ja dan wel.. maar wanneer. Hoelang hodl je wanneer dat gebeurd...
Ik ga mijn glazen 8-ball maar eens afstoffen.
Ben blij dat ik afgelopen jaar mijn 1.000.000 1.250.000 hot voor een schappelijk prijsje van de hand heb gedaan. Wie weet koop ik ze nog eens terug voor een appel en een ei..jack zomer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:13:
[...]
Als ze een keer uit die test Alpha/beta/Charlie/delta fase komen.
Ps. Mijn euro opname vanuit binance staat al op mijn rekening. Vanmiddag opgenomen, paar uur later in huis, prima!
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 18-11-2020 19:17 ]
Zero.
Hier nog 1,4 miljoen in de pocket...Pelox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:14:
[...]
Ben blij dat ik afgelopen jaar mijn 1.000.000 1.250.000 hot voor een schappelijk prijsje van de hand heb gedaan. Wie weet koop ik ze nog eens terug voor een appel en een ei..
Ps. Mijn euro opname vanuit binance staat al op mijn rekening. Vanmiddag opgenomen, paar uur later in huis, prima!
Doe nou niet, zit je zometeen weer met een onverkoopbare bag.Pelox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:14:
[...]
Ben blij dat ik afgelopen jaar mijn 1.000.000 1.250.000 hot voor een schappelijk prijsje van de hand heb gedaan. Wie weet koop ik ze nog eens terug voor een appel en een ei..
Mjah ik had ze alleen maar voor de handel en ook niet gek veel, iets van 240.000 oid. Heb het al afgeschreven dus houdt ze maar gewoon aan. Heel misschien komt er ooit nog een keer een moonshotje maar ik zie het somber in. Leuk project maar eentje welke ze waarschijnlijk niet van de grond krijgen.jack zomer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:13:
[...]
Als ze een keer uit die test Alpha/beta/Charlie/delta fase komen.
Toevallig :-)Sahara schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:59:
Kopen kopen kopen.. lijkt idd wel 2017 december.
En.. zou dit wel willen shorten.. maar prior ervaring zegt mij dat dit spelen met vuur.. liquidatie is. Dus doe het maar niet. Je kan de top toch niet shorten.
Ik zei als reactie hierop nog 'iemand zal dat toch moeten doen'...
Heb blijkbaar op mooi punt plukje BTC verkocht op Bitvavo :-) Order stond er al ffkes. Puur geluk. Maar het kan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uimyyLvpqAOoLogAIesXfYT5.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/W1S7Dj9W3By3xPtPZlzss5XW.jpg?f=fotoalbum_large)
Beetje geluk moet je soms hebben
Mooi 'n stukkie lager weer instappen.
kleine short lopen sinds 17828.. go down!Bever! schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:11:
kleine sell gezet op 19313.. go!
Stop in profit, verder nog all-in, dus wat mij betreft krijg je gelijk
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
De vorige keer ging ook prima, deze ook en ik doe niemand kwaad hoor, ik probeer alleen extra Bitcoin te vergaren
Edit: Mocht iemand straks gaan juichen als er een mega groene candle volgt omdat ik dan rekt ben: Stop profit staat nu op 17.730, dus helemaal prima
[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 18-11-2020 20:48 ]
Ik denk dat we in ieder geval gaan zakken tot de 17.375. Mooie short.Taro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:31:
Wel grappig hoe mensen reageren op shorten tijdens een mooie run.
De vorige keer ging ook prima, deze ook en ik doe niemand kwaad hoor, ik probeer alleen extra Bitcoin te vergaren
Edit: Mocht iemand straks gaan juichen als er een mega groene candle volgt omdat ik dan rekt ben: Stop profit staat nu op 17.730, dus helemaal prima
Grappig, had net over of wij ook onze positie moeten exitten vanwege verwachte daling. Twijfelen nog!Taro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:31:
Wel grappig hoe mensen reageren op shorten tijdens een mooie run.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
AMD (stock) zo'n vijf jaar geleden. Stond op nog geen 2 dollar en begon net met aandelen en was me aan het orienteren. Wilde er wat kopen maar door omstandigheden niet van gekomen en pas een ruime tijd later gaan beleggen, maar AMD links laten liggen. Dan baal ik nu wel dat ik ze toen niet heb gekocht, wilde er wel een flink bedrag voor langere tijd inzetten. Maja het zij zo.JoebarRC schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:10:
[...]
Ja zo kan ik er nog wel een paar.. tesla kopen vorig jaar, carnival cruises in maart, plug power vorig jaar..
Allemaal dingen die ik graag zou herstellen.
Overigens is mijn GAK rond de 7k dus ik ben al tevreden
Geldt niet voor BTC trouwens. Al in 2014 had een collega van me het erover, maar ik lachte hem destijds vierkant uit. In 2016 begon mn toenmalige vriendin (!) erover. Haar lachte ik niet uit, maar legde uit dat ik het een te grote gok vond om mn zuurverdiende geld te stoppen in iets wat ik niet begrijp en op de een of andere manier wantrouw. Achteraf jammer, maar minder balen dan bij AMD.
Begin 2019 is gelukkig dan toch het begrip en het vertrouwen gekomen. Een leuke pf opgebouwd. Geen verlies maar ook geen megawinsten. Hodl.
Maar wat ook leuk is, voor die tijd kende ik tweakers bijvoorbeeld helemaal niet, terwijl het best een grote site is. Maar ben sowieso nooit echt actief geweest online. Ik zat wel vaak in de coffeeshop, dat mist Ali Baba wel zeg

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
6 trades gedaan van 55 dollar op de volgende pairs: BTCUP/USDT, ETHUP, DOTUP/USDT, UNIDOWN/USDT, SXPUP/USDT en YFIUP/USDT..... maar er verandert niets op de actiepagina en krijg geen logootjes?PilatuS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 00:55:
Zojuist maar weer eens meegedaan aan een Binance actie. Ik heb 4 trades gemaakt van 55 dollar per stuk qua aankoop, dus 110 dollar totaal per trade voor die 4 trades. Totale winst 3 dollar ofzo, maar daarmee wel de actie voltooid. Eens zien of ik weer mazzel heb. Sowieso een deel van de 15k USDT die verdeelt gaat worden met nog kans op 1k USDT. De vorige actie heeft mij 80 dollar opgeleverd, dus die paar minuten om ook weer aan deze actie mee te doen, waarom niet
[Afbeelding]
Wat doe ik fout?
Je hebt een dikke short lopen op btc?diotav schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:27:
BTC verzacht het leed op mijn alts.
Ik begreep er ook geen reet van. Ik heb 4 trades gedaan op 4 verschillende pairs en dacht er nog 2 te moeten doen. Als je nu alleen op draw klikt dan krijg die logo's en ben je klaar. Zeker met 6 trades zou je dan klaar moeten zijn. Heel duidelijk is het allemaal ook niet. Geen idee of je er met 2 trades of zelfs 1 trade ook al bent. Maar goed, als je op draw klikt in het geel dan zou het gedaan moeten zijniVibes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:18:
[...]
6 trades gedaan van 55 dollar op de volgende pairs: BTCUP/USDT, ETHUP, DOTUP/USDT, UNIDOWN/USDT, SXPUP/USDT en YFIUP/USDT..... maar er verandert niets op de actiepagina en krijg geen logootjes?
Wat doe ik fout?
Bij mij blijft allles uitgegrijsd op die pagina... ook de knop "draw logo" is uitgegrijsd.....PilatuS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:35:
[...]
Ik begreep er ook geen reet van. Ik heb 4 trades gedaan op 4 verschillende pairs en dacht er nog 2 te moeten doen. Als je nu alleen op draw klikt dan krijg die logo's en ben je klaar. Zeker met 6 trades zou je dan klaar moeten zijn. Heel duidelijk is het allemaal ook niet. Geen idee of je er met 2 trades of zelfs 1 trade ook al bent. Maar goed, als je op draw klikt in het geel dan zou het gedaan moeten zijn
Account heb ik verder bij Hitbtc.
Raden jullie Kraken aan?
Ja hoor werkt prima, zowel in 2017-2018 als nu.BaBoK schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:42:
Voorheen altijd aankopen gedaan bij Litebit en Bitonic, nu aan het kijken naar Kraken. Reden: minder fee te betalen als bij andere.
Account heb ik verder bij Hitbtc.
Raden jullie Kraken aan?
Dan zou ik even een paar uur wachten. Het kan zijn dat het even wat tijd kost voordat het systeem verwerkt heeft welke trades je gemaakt hebt en dit doorvoert naar de actiepagina. Ik zat eerst uren te wachten om ook die logo's te zien, maar er kwam dus steeds niets. Toen eigenlijk per ongeluk op draw gekilkt een paar uur later en toen was het ineens klaar.iVibes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:40:
[...]
Bij mij blijft allles uitgegrijsd op die pagina... ook de knop "draw logo" is uitgegrijsd.....
Dat zou inderdaad wel eens kunnen ja... De teller met "1,697 users have collected all logos" op die pagina staat ook al die tijd al stil.....PilatuS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:47:
[...]
Dan zou ik even een paar uur wachten. Het kan zijn dat het even wat tijd kost voordat het systeem verwerkt heeft welke trades je gemaakt hebt en dit doorvoert naar de actiepagina. Ik zat eerst uren te wachten om ook die logo's te zien, maar er kwam dus steeds niets. Toen eigenlijk per ongeluk op draw gekilkt een paar uur later en toen was het ineens klaar.
Thanks!
Edit : komt trouwens net weer een nieuwe actie binnen via mail...
EUR-handelspaarwedstrijd - 40.000 EUR in BUSD te winnen! 2020-11-18 20:29:45(UTC)...
[ Voor 10% gewijzigd door iVibes op 18-11-2020 21:53 ]
Zo'n 10 jaar geleden zat ik al wel op tweakers en las hier voor het eerst over Bitcoin. Programmatje geinstalleerd en af en toe laten minen. Ik dacht er niet veel van anders dan: LOLKEK Internet geld haha wtf boeie. Na een paar dagen was ik de interesse al weer kwijt en ging weer verder met porno kijken... Little did I know.Ali Baba 1001 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:11:
[...]
AMD (stock) zo'n vijf jaar geleden. Stond op nog geen 2 dollar en begon net met aandelen en was me aan het orienteren. Wilde er wat kopen maar door omstandigheden niet van gekomen en pas een ruime tijd later gaan beleggen, maar AMD links laten liggen. Dan baal ik nu wel dat ik ze toen niet heb gekocht, wilde er wel een flink bedrag voor langere tijd inzetten. Maja het zij zo.
Geldt niet voor BTC trouwens. Al in 2014 had een collega van me het erover, maar ik lachte hem destijds vierkant uit. In 2016 begon mn toenmalige vriendin (!) erover. Haar lachte ik niet uit, maar legde uit dat ik het een te grote gok vond om mn zuurverdiende geld te stoppen in iets wat ik niet begrijp en op de een of andere manier wantrouw. Achteraf jammer, maar minder balen dan bij AMD.
Begin 2019 is gelukkig dan toch het begrip en het vertrouwen gekomen. Een leuke pf opgebouwd. Geen verlies maar ook geen megawinsten. Hodl.
Maar wat ook leuk is, voor die tijd kende ik tweakers bijvoorbeeld helemaal niet, terwijl het best een grote site is. Maar ben sowieso nooit echt actief geweest online. Ik zat wel vaak in de coffeeshop, dat mist Ali Baba wel zeg
doei
Ben nog bezig mn verlies goed te maken,
Het kost altijd wat tijd met zulke acties. Vaak genoeg acties gehad dat je voor zeg 1k USDT moest verhandelen en na de trade duurde het altijd uren voordat het tradingvolume zichtbaar was. Ik zorg altijd gewoon dat ik 100% zeker weet dat wat ik heb gedaan ook echt klopt. Bijvoorbeeld 20k stuks van munt X moeten traden en dan 10.500 stuks kopen er verkopen. Iedere keer bij zo'n actie heb ik ook altijd de reward gekregen.iVibes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:50:
[...]
Dat zou inderdaad wel eens kunnen ja... De teller met "1,697 users have collected all logos" op die pagina staat ook al die tijd al stil.....
Thanks!
Ja ik ook. Woonde nog thuis en stiekem me computer een nacht laten aan staan om te minen. Had er 20 cent mee verdiend ofzo, geen idee hoeveel bitcoin. Maar was ergens 2010 denk ik. Wallet al lang kwijt en toen pas 8 jaar later weer wat met bitcoin gaan doen.JankY schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:52:
[...]
Zo'n 10 jaar geleden zat ik al wel op tweakers en las hier voor het eerst over Bitcoin. Programmatje geinstalleerd en af en toe laten minen. Ik dacht er niet veel van anders dan: LOLKEK Internet geld haha wtf boeie. Na een paar dagen was ik de interesse al weer kwijt en ging weer verder met porno kijken... Little did I know.
Ik kwam het eerste BTC topic hier op Tweakers ergens eens tegen. Dat was in de tijd dat BTC de run naar de 1k nog niet had gedaan en dollars per stuk waard was. De hele boel gelezen en toen dacht ik: Wat moet je daar nou weer mee ? Dat was in de tijd dat ik met mijn GPU er tig had kunnen minen. Uiteindelijk pas in 2016 mijn eerste coins gekocht.JankY schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:52:
[...]
Zo'n 10 jaar geleden zat ik al wel op tweakers en las hier voor het eerst over Bitcoin. Programmatje geinstalleerd en af en toe laten minen. Ik dacht er niet veel van anders dan: LOLKEK Internet geld haha wtf boeie. Na een paar dagen was ik de interesse al weer kwijt en ging weer verder met porno kijken... Little did I know.
Daarom ook steeds bij aankoop die 55 dollar gepakt en bij verkoop plusminus 55 dollar en een beetje weer terug... zit je toch ruim boven die benodigde 100USDT per trade... maar dat had jij ook gedaan...PilatuS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:54:
[...]
Het kost altijd wat tijd met zulke acties. Vaak genoeg acties gehad dat je voor zeg 1k USDT moest verhandelen en na de trade duurde het altijd uren voordat het tradingvolume zichtbaar was. Ik zorg altijd gewoon dat ik 100% zeker weet dat wat ik heb gedaan ook echt klopt. Bijvoorbeeld 20k stuks van munt X moeten traden en dan 10.500 stuks kopen er verkopen. Iedere keer bij zo'n actie heb ik ook altijd de reward gekregen.
Na 4 trades nog niets dus heb alle 6 verschillende coins maar gepakt... ff afwachten dus...
Komt vast goed. De actie loopt nog lang genoeg. Als het goed is kan je straks op Draw klikken en dan moet het met 6 trades wel klaar zijn. Met 4 trades heb ik al 3 UNI logo's en 15 BTC logo's terwijl ik BTC niet eens heb gehandeld. Dan moet het met 6 trades sowieso goedkomen.iVibes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:00:
[...]
Daarom ook steeds bij aankoop die 55 dollar gepakt en bij verkoop plusminus 55 dollar en een beetje weer terug... zit je toch ruim boven die benodigde 100USDT per trade... maar dat had jij ook gedaan...
Na 4 trades nog niets dus heb alle 6 verschillende coins maar gepakt... ff afwachten dus...
Mijn avond kan sowieso al niet meer stuk want na aftrek van de fees heb ik ook nog ff anderhalve dollar binnengeharkt met die 6 trades!PilatuS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:03:
[...]
Komt vast goed. De actie loopt nog lang genoeg. Als het goed is kan je straks op Draw klikken en dan moet het met 6 trades wel klaar zijn. Met 4 trades heb ik al 3 UNI logo's en 15 BTC logo's terwijl ik BTC niet eens heb gehandeld. Dan moet het met 6 trades sowieso goedkomen.

:fill(white):strip_exif()/f/image/1sl73mXO4q4wOl91zPsP1LYL.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 18-11-2020 22:33 ]
Hier ook iets van 3 dollar aan winst waar de fee's nog vanaf moeten. Het is sowieso een paar dollar krijgen door die 15k USDT die verdeelt wordt. Dan nog een relatief hoge kans op 1k USDT als er nog geen 3000 mensen mee doen en er wordt 15x 1k weggegeven. Hier aan mee doen met een paar minuten werk en geen verlies vind ik wel prima. De laatste keer nog 80 dollar gewonnen door 1 trade te maken wat nog geen paar minuten duurde en nog met een kleine winst ook. Ik doe er wel aan mee. Je krijgt sowieso geld en de kans om die 1k te winnen is best flink hoog tegenover iets als de loterij. De kans zal denk ik iets van 1:200 zijn tegenover 1:200.000 of nog meer bij de meeste andere dingen.iVibes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:14:
[...]
Mijn avond kan sowieso al niet meer stuk want na aftrek van de fees heb ik ook nog ff anderhalf dollar binnengeharkt met die 6 trades!
welke exchange zag je die prijs dan?Taro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:45:
Short gesloten op 10.571, Bitcoin mag nu weer stijgen.
precies! Ik ben dan wel zo dat ik zo'n trade sowieso niet met verlies wil afsluiten!PilatuS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:22:
[...]
Hier ook iets van 3 dollar aan winst waar de fee's nog vanaf moeten. Het is sowieso een paar dollar krijgen door die 15k USDT die verdeelt wordt. Dan nog een relatief hoge kans op 1k USDT als er nog geen 3000 mensen mee doen en er wordt 15x 1k weggegeven. Hier aan mee doen met een paar minuten werk en geen verlies vind ik wel prima. De laatste keer nog 80 dollar gewonnen door 1 trade te maken wat nog geen paar minuten duurde en nog met een kleine winst ook. Ik doe er wel aan mee. Je krijgt sowieso geld en de kans om die 1k te winnen is best flink hoog tegenover iets als de loterij. De kans zal denk ik iets van 1:200 zijn tegenover 1:200.000 of nog meer bij de meeste andere dingen.
Ook al is het maar 50 cent, dat gaan we niet doen!
Aankoop en direct een limit sell order op +0,3% binnen een candle op de 1 of 3 minuut chart...
Oh, oeps
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 18-11-2020 22:30 ]
mooie close wel bodem van die candle.. ik zie een symmetrisch driehoekje op de 1 hr..laatste uithaal naar 19313 19205..Taro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:27:
[...]
Oh, oepsIk ben ondertussen druk aan het online pokeren en daar sta ik erg hoog, dus had even de aandacht bij iets anders
0 in een 7 veranderd.
https://www.binance.com/nl/activity/collectLadonna schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:28:
Waar kan je meedoen aan die loterij. Of waar kan ik er meer over lezen.
[ Voor 6% gewijzigd door PHPResource op 18-11-2020 22:33 ]
Als ik op het hoogtepunt van de alt cycle had "gecashed" naar BTC en 3 jaar had gehoddled, had ik nu een erg mooi bedrag aan BTC gehad......met een BTC bullrun in het verschiet. Gekkenwerk

Ga niet nu al je sats verdelen, maar wacht aub eerst ff totdat opa BTC klaar is. Steek daarna een (klein) deel in shitcoins, maar koester je BTC hard. Het is immers je persoonlijke bankrekening voor de toekomst. Waar de rest van de markt naar toe gaat is niet zeker.
[ Voor 24% gewijzigd door Mooody op 19-11-2020 20:42 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dit topic is gesloten.