[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.905 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Die acties op Binance zijn meestal wel leuk om aan mee te doen, maar soms ook totaal nutteloos. Weet nog een paar jaar terug dat ik eens 12 dollar aan BNB kreeg door een bepaalde coin te traden. Een paar maanden terug kreeg ik een dikke vette 1 dollar en 20 cent aan BNB bij een zo'n actie. Veel te veel mensen die er aan mee deden en veel te weinig BNB om te verdelen. Ik krijg de komende dagen nog geld van een FIL trade actie, ben benieuwd hoeveel dat gaat zijn.

Verder wel leuk om in de gaten te houden want er komt constant van alles langs. Soms wat meer boeiend dan andere keren. Er zitten vaak genoeg ook acties bij waarbij de risk/reward enorm bagger is en het de moeite niet waard is.

Voor alle acties: https://www.binance.com/en/inmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:48
Taro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:27:
[...]

Oh, oeps :) Ik ben ondertussen druk aan het online pokeren en daar sta ik erg hoog, dus had even de aandacht bij iets anders :) 0 in een 7 veranderd. Blijft toch onwerkelijk he die 17k, ik zit met mijn hoofd nog bij de 10k.
Tiepvoutjes zijn snel gemaakt :-)
Die hebben mij toch al regelmatig de fout in laten gaan. Als het je eigen fout is, à la. Maar op Bybit ga ik nog wel es de fout in met het instellen van de order price of de stoploss.
Daar hebben ze ingesteld dat wanneer je een getalletje selecteert en aanpast, de cursor ineens naar het eind flipst.
Bijvoorbeeld je wilt van 15000 14900 maken, selecteer je de 5 en de 0 die je wilt wijzigen, typ je 49, komt er 14009 te staan.
Ben ik vaak mee aant kloten en heb nog niet gevonden of je die instelling kunt aanpassen.
Zal ze wel weer poet opleveren ofzo. Maar rete irritant vind ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:49:
Die acties op Binance zijn meestal wel leuk om aan mee te doen, maar soms ook totaal nutteloos. Weet nog een paar jaar terug dat ik eens 12 dollar aan BNB kreeg door een bepaalde coin te traden. Een paar maanden terug kreeg ik een dikke vette 1 dollar en 20 cent aan BNB bij een zo'n actie. Veel te veel mensen die er aan mee deden en veel te weinig BNB om te verdelen. Ik krijg de komende dagen nog geld van een FIL trade actie, ben benieuwd hoeveel dat gaat zijn.

Verder wel leuk om in de gaten te houden want er komt constant van alles langs. Soms wat meer boeiend dan andere keren. Er zitten vaak genoeg ook acties bij waarbij de risk/reward enorm bagger is en het de moeite niet waard is.

Voor alle acties: https://www.binance.com/en/inmail
Vaak zijn het ook acties met rewards op basis van het meeste handelsvolume.. die sla ik sowieso over....
Me kikkervisje instead of whale ;-)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Als aanvulling....

Kijk naar adoptie.
#1 BTC (hedge tegen inflatie, institutionele beleggers, #1 crypto brand)
.............
#2 ETH (een boel ontwikkelaars, wie weet wat ze bedenken)

Heb je €1000, €5000 of €10.000 te besteden. Doe niet lollig en steek het gewoon in de "obvious choices". Wat voor ons eenvoudige keuzes lijken, is namelijk voor 95% van de wereld hocuspocus. Er valt nog veel winst te behalen.

Bot gezegd: €1000 of €5000 in een shitcoin steken, gaat je niet rijk maken (of moet je de shitcoinloterij winnen). Dat sprookje is helaas voorbij :)
Het is meer de langetermijnvisie wat je voordeel kan brengen in dit nieuwe wereldje. Je bent in 2020 nog steeds een "early adopter".

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 18-11-2020 23:12 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
toilet_paper schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:50:
[...]

Tiepvoutjes zijn snel gemaakt :-)
Gelukkig was het hier op het forum en niet bij de betreffende order :D

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28
TuutjDrie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:48:
[...]
Gewoon simpel kasstelsel aanhouden. Fiat in, fiat uit, fiatwaarde voorraad crypto.
Dit, maar dan in bitcoin. Dat is het enige dat telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:56:
[...]

Vaak zijn het ook acties met rewards op basis van het meeste handelsvolume.. die sla ik sowieso over....
Me kikkervisje instead of whale ;-)
Ja en nee. Je hebt dan inderdaad dat de top10 met meeste volume flinke bedragen krijgt. Er zit alleen ook vrijwel altijd wat bij dat iedereen die een bepaald volume draait mee doet met een pot die wordt verdeelt. Op die manier krijg ik constant BNB, USDT of andere coins door 1 trade te maken. Ik ben toch voornamelijk van het scalpen, dus als ik wat geld kan verdienen en een bonus door 1 trade te maken dan doe ik wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:07:
[...]
Ja en nee. Je hebt dan inderdaad dat de top10 met meeste volume flinke bedragen krijgt. Er zit alleen ook vrijwel altijd wat bij dat iedereen die een bepaald volume draait mee doet met een pot die wordt verdeelt. Op die manier krijg ik constant BNB, USDT of andere coins door 1 trade te maken. Ik ben toch voornamelijk van het scalpen, dus als ik wat geld kan verdienen en een bonus door 1 trade te maken dan doe ik wel mee.
Klopt maar bijvoorbeeld bij die nieuwe 40.000 euro competitie wordt het alleen verdeeld onder de 200 beste traders volgens mij... alleen 500 euro traden is niet genoeg.... als ik het goed gelezen heb...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik hou van competities, morgen ook nog even meedoen. Sorry voor de mindere leftovers voor de rest ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:21:
[...]

Klopt maar bijvoorbeeld bij die nieuwe 40.000 euro competitie wordt het alleen verdeeld onder de 200 beste traders volgens mij... alleen 500 euro traden is niet genoeg.... als ik het goed gelezen heb...
Ik heb even gekeken. Bij FIL heb je kans op 5 iPhones of anders dat bedrag in BNB. Ik dacht dat ik daar sowieso geld voor kreeg, maar dat is niet zo.

Bij WRX heb je het volgende en zo is het vrijwel altijd wel:
Promotion C: Trade WRX to Share a Bonus of 20,000 USD in WRX tokens!

All users with a total trading volume of 10,000 WRX or more during the competition period will equally share a prize pool of 20,000 USD in WRX tokens.
Ik heb al aan tig van die dingen mee gedaan en 9 van de 10x zit dit er bij waarbij je dus altijd wat krijgt als je een bepaald volume doet. Da's meestal prima in 1 trade te doen.
Taro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:24:
Ik hou van competities, morgen ook nog even meedoen. Sorry voor de mindere leftovers voor de rest ;)
Tot nu toe doen er 1700 mensen mee. Ik gok dat het wel naar de 3000 gaat. Maar da's dan toch een kans van 1:200 om 1k te winnen en 15k USDT verdelen over 3000 mensen is toch ook weer gratis 5 USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
BaBoK schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:42:
Voorheen altijd aankopen gedaan bij Litebit en Bitonic, nu aan het kijken naar Kraken. Reden: minder fee te betalen als bij andere.
Account heb ik verder bij Hitbtc.

Raden jullie Kraken aan?
Zekersssss. Fiat terug naar je bankrekening duurt maximaal 1 dag en kost maar 9 cent. Prima handelsplatform met alle gangbare mogelijkheden en aardig wat pairs. Alleen is het orderboek vaak wat dunner dan bij bijvoorbeeld Binance. Kan een nadeeltje zijn als je stop losses plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:30:
[...]

Ik heb even gekeken. Bij FIL heb je kans op 5 iPhones of anders dat bedrag in BNB. Ik dacht dat ik daar sowieso geld voor kreeg, maar dat is niet zo.

Bij WRX heb je het volgende en zo is het vrijwel altijd wel:

[...]

Ik heb al aan tig van die dingen mee gedaan en 9 van de 10x zit dit er bij waarbij je dus altijd wat krijgt als je een bepaald volume doet. Da's meestal prima in 1 trade te doen.

[...]

Tot nu toe doen er 1700 mensen mee. Ik gok dat het wel naar de 3000 gaat. Maar da's dan toch een kans van 1:200 om 1k te winnen en 15k USDT verdelen over 3000 mensen is toch ook weer gratis 5 USDT.
En die AKRO competitie? Nog een uurtje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Viep schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:47:
[...]

Zekersssss. Fiat terug naar je bankrekening duurt maximaal 1 dag en kost maar 9 cent. Prima handelsplatform met alle gangbare mogelijkheden en aardig wat pairs. Alleen is het orderboek vaak wat dunner dan bij bijvoorbeeld Binance. Kan een nadeeltje zijn als je stop losses plaatst.
als de fiat terug naar je bank gaat is het dan twv de koers op dat moment?

doei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JankY schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:50:
[...]

als de fiat terug naar je bank gaat is het dan twv de koers op dat moment?
Je trade eerst terug van crypto naar fiat, deze laat je vervolgens staan op de exchange of stuur je terug naar je rekening.

Dus je krijgt gewoon op je rekening gestort wat je er heen stuurt, min eventuele withdrawal fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:49:
[...]

En die AKRO competitie? Nog een uurtje? :)
Die zie ik nergens staan. Linkje ?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:57:
[...]

Die zie ik nergens staan. Linkje ?
Ja die site is echt waardeloos.....
https://www.binance.com/en/market-activity/4f932c3be2e04e6b99f3212fb39dd5c2

100.000 AKRO traden...

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 19-11-2020 00:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:57:
[...]

Je trade eerst terug van crypto naar fiat, deze laat je vervolgens staan op de exchange of stuur je terug naar je rekening.

Dus je krijgt gewoon op je rekening gestort wat je er heen stuurt, min eventuele withdrawal fees.
En die fee is bij Kraken dus maar € 0,09 als je het via SEPA doet. Loopt via een bank in Letland volgens mij maar werkt prima. Storten idem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:57:
[...]

Oja logisch. Toen ik via SEPA overschrijving wat crypto kocht kreeg ik het tegen de prijs op het moment dat het geld aankwam. Is ook logisch natuurlijk maar moet je wel rekening mee houden. Nu koop ik liever via iDeal of zorgen dat je fiat op de exchange hebt staan.

doei

• PilatuS
  • Niet online
Die heb ik gemist. Bij mijn lijstje staat ie er ook niet bij. Ik merk deze dingen altijd op als ik een notificatie krijg op de site zelf. Geen idee waarom ik deze heb gemist, anders had ik het wel gedaan.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:05:
[...]

Die heb ik gemist. Bij mijn lijstje staat ie er ook niet bij. Ik merk deze dingen altijd op als ik een notificatie krijg op de site zelf. Geen idee waarom ik deze heb gemist, anders had ik het wel gedaan.
Kan nog toch? nog 55 minuten...

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:05:
[...]

Kan nog toch? nog 55 minuten...
Er is iemand bezig met washtraden door steeds 5000 stuks te kopen en verkopen. Da's waarschijnlijk ook het enige volume wat die coin doet. Ik zie zo even geen chart die goed genoeg is om iets van risico te lopen met die coin. Nou is nog geen 500 dollar aan USDT geen probleem, maar het komende uur winst pakken wordt lastig gok ik.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:19:
[...]
Er is iemand bezig met washtraden door steeds 5000 stuks te kopen en verkopen. Da's waarschijnlijk ook het enige volume wat die coin doet. Ik zie zo even geen chart die goed genoeg is om iets van risico te lopen met die coin. Nou is nog geen 500 dollar aan USDT geen probleem, maar het komende uur winst pakken wordt lastig gok ik.
Ik heb hem nog wel even meegepakt... buy at 8590 sell at 8625... maar hij is aardig aan het pingpongen...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:48
Ff relativeren:
We zijn pas in de beginfase van de nieuwe bullrun he jonges...
Dis geen '2017' waar we nu inzitten, maar slechts '2016'...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TJQJvxTtv7LtQHVZ28HoFG7WglA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iPoqYM37FmWIErLxJ9uS8JeM.jpg?f=fotoalbum_large
Never too late to buy Bitcoin.
*Ff nog wat extra kolen op het vuur van de adoptiebullrun smijten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:26:
[...]

Ik heb hem nog wel even meegepakt... buy at 8590 sell at 8625... maar hij is aardig aan het pingpongen...
Netjes gedaan :)

Ik zat er net naar te kijken, maar los van die 5k stuks washtrading zie ik een coin die al 5 uur aan het zakken is. Dit samen met BTC die mogelijk verder gaat met de correctie vind ik het link om in te stappen. Dat ie doorzakt naar 8300 zou mij niets verbazen. Dan in een half uur die trade pakken is vragen om problemen. Daarom is het jammer dat ik het niet wist. Als je een paar dagen hebt om die trade te maken is er altijd wel een moment te vinden waarbij de kans op winst groot is, maar nu zie ik dat het komende half uur niet. Te veel risico om een dump te pakken. Verder geen idee waarom deze niet netjes in mijn lijstje van notificaties is gekomen.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Dat was me een bewogen dagje wel trouwens :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

https://bitcoinmagazine.n...in-bull-run-2020-vs-2017/

Interessant. ITT de eerdere pieken, die gekenmerkt worden door toestroom van BTC naar de exchanges, gebeurt dat nu niet. Oftewel, weinig verhandelbare BTC...

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:11
In hoeverre zijn sites als bitcoinmagazine geloofwaardig? Ik zie in mijn nieuwsfeed regelmatig (Nederlandse) blogs voorbij komen die m.i behoorlijk eenzijdig nieuws zitten te tikken (of eigenlijk alleen maar Twitterberichtjes zitten te pasten). Ze hebben vrijwel allemaal behoorlijk aanwezige advertenties van Bitvavo of andere coinboeren, die allemaal baat hebben bij al dat goede nieuws om zo veel mogelijk Henk en Ingridjes aan te trekken. Ik zag op crypto-insiders regelmatig positief nieuws over Ripple. Zelfs als het al een tijdje horizontaal doorkabbelt lees je berichten dat het binnenkort wel eens heul hard kan gaan. Omhoog, in alle gevallen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Ik zie BTC vandaag wel door de 17.500 zakken om 17 of 16.6 te testen. Dit is de vierde keer dat 'ie hier op bounced.

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Ray_ schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:06:
In hoeverre zijn sites als bitcoinmagazine geloofwaardig? Ik zie in mijn nieuwsfeed regelmatig (Nederlandse) blogs voorbij komen die m.i behoorlijk eenzijdig nieuws zitten te tikken (of eigenlijk alleen maar Twitterberichtjes zitten te pasten). Ze hebben vrijwel allemaal behoorlijk aanwezige advertenties van Bitvavo of andere coinboeren, die allemaal baat hebben bij al dat goede nieuws om zo veel mogelijk Henk en Ingridjes aan te trekken. Ik zag op crypto-insiders regelmatig positief nieuws over Ripple. Zelfs als het al een tijdje horizontaal doorkabbelt lees je berichten dat het binnenkort wel eens heul hard kan gaan. Omhoog, in alle gevallen.
Ik vind van niet, ook dit stukje een paar keer gelezen en het is meer een opsomming idd dan een artikel. Ik weet ook niet wat voor conclusie ik eruit kan trekken. De enige rode draad is elke keer het gaat/komt goed. Dat geshil van crapple komt gewoon omdat er een legertje fanboys is met heule dikke bags. Je hoort en ziet ze steeds minder maar als er ook maar iets over die shitcoin te melden is is het altijd positief in de hoop ooit nog van die bags af te komen.

Even los hiervan is het sowieso erg lastig om neutrale berichtgeving te vinden over crypto. Ik denk dat dat komt omdat de mensen die artikelen schrijven er zelf ook in zitten, dan ben je per definitie al niet neutraal. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
uNoTopia schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:19:
Ik zie BTC vandaag wel door de 17.500 zakken om 17 of 16.6 te testen. Dit is de vierde keer dat 'ie hier op bounced.
Blijft maar die 17500 support testen, dus de kans lijkt me groter dat ie daar door zakt dan andersom ja.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:37
croc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:39:
[...]

Blijft maar die 17500 support testen, dus de kans lijkt me groter dat ie daar door zakt dan andersom ja.
ja ik wacht geduldig voor ik mijn longs weer open gooi. Heb buys in de regio rond 16400 staan

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
toilet_paper schreef op donderdag 19 november 2020 @ 00:33:
Ff relativeren:
We zijn pas in de beginfase van de nieuwe bullrun he jonges...
Dis geen '2017' waar we nu inzitten, maar slechts '2016'...
[Afbeelding]
Never too late to buy Bitcoin.
*Ff nog wat extra kolen op het vuur van de adoptiebullrun smijten :9
Ik help het je hopen, maar heb er een hard hoofd in dat het weer zo gaat lopen. Ik denk niet dat we de situatie van 2016 copy/paste kunnen doen naar 2020. De adoptie van de BTC is anders (niet meer ;'nieuw nieuw nieuw!' voor de meeste mensen) en over de economie zal ik maar niet beginnen aangezien ik op de vwo-vakken na geen econoom ben. ;)

Maarrrr ik laat me graag aangenaam verrassen!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:42
Derde bounce op de symmetrical triangle. Short staat rond 17.160-ish, long rond 17.810-ish.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
uNoTopia schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:19:
Yup ziet er wel zo uit. Maar hoe langer het duurt hoe hoger de ma 99 is die mogelijk als support en kick start kan dienen naar wellicht weer 18+

• Testert
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik heb alles omgezet, ook bijna alle aandelen. Mooie rit gemaakt, maar ik verwacht dat btc, net als in maart, weer een flinke duikeling maakt.

Het is niet zozeer dat ik denk dat btc minder waard wordt, maar ik verwacht dat mensen weer € & $ nodig hebben. Werkloosheid loopt sterk op, aantal faillisementen gaat stijgen, werkloosheid loopt verder op... Speculative borrowers moeten aan verplichtingen voldoen.

Mijn geld zit weer grotendeels op de reservebank.
anti elppa schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:45:
[...]

ja ik wacht geduldig voor ik mijn longs weer open gooi. Heb buys in de regio rond 16400 staan
Ik wissel nu wat op Coinbase heen en weer tussen btc en usdc, maar zou wel willen werken met limieten. Kan dat met btc ook, ergens?

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Is op de 1h een head n shoulder aan het vormen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CMVvhfZFkRcxZPEfqr8mctw4xvk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SuWtyTIIpmtmX2nfZkpQ3bSi.jpg?f=fotoalbum_large

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

anti elppa schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:45:
[...]

Idem .. ff een leuke correctie, inkopen, en HODL

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• BaBoK
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 30-09 22:03
Viep schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:47:
[...]

Adviseer je om voor Binance te gaan in plaats van Kraken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
JoebarRC schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:00:
Is op de 1h een head n shoulder aan het vormen..

[Afbeelding]
Niet echt overtuigend IMO

• Crypts
BaBoK schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:38:
[...]

Adviseer je om voor Binance te gaan in plaats van Kraken?
Binance heeft veel meer (shit)coins maar het ligt eraan wat je zelf prettig vindt. Ik vind Binance te druk en werk niet Kraken.

Mooie scampoging weer: https://spacedrop.in :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:49:
[...]

Binance heeft veel meer (shit)coins maar het ligt eraan wat je zelf prettig vindt. Ik vind Binance te druk en werk niet Kraken.
Ik gebruik op Binance nog vaak de 'old website'.... heerlijk rustige omgeving. Vind al die toeters en bellen van die nieuwe layout maar afleiden...

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Na een uitstapje naar Binance, die idd naar mijn smaal veel te druk en commercieel is, ben ik weer terug gerend naar Bitvavo.
Die zijn ook lekker aan de weg aan het timmeren.
Lekker overzichtelijk, snel met iDeal, snelle persoonlijke support via de chat en Nederlands.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Net met DCA schema begonnen trouwens.
Even 2 stortingen gedaan vanuit mijn fiat zakje om het inhoudt te geven....
oftwel.. mensen.. IK HEB EEN PLAN!!!

Nu maar is kijken of het werkt :D

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ohja.. en 400K aan NPXS coins gekocht.
...
Want ja... je moet toch iig 1 hopiumcoin hebben :D
Als die nou ff naar 1 euro gaat.... dank u.
Ik vraag niet veel.

[ Voor 3% gewijzigd door FijneKerst op 19-11-2020 11:02 ]

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Vertel me je plan! Ik heb ook nog geen plan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ladonna schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:06:
Nou ik volg dus die DCA methode n.a.v. een eerdere post hier.

https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

Dus een gelijkmatige inleg per week/maand, waarbij je op een gegeven moment geen fiat inzet meer nodig hebt, om zo tot een bepaald doel te komen.
Er vanuit gaande dat BTC lekker volatiel blijft.
Maar dat zit wel goed volgens mij ... niemand die BTC kan beschuldigen van stabiel zijn :D

[ Voor 5% gewijzigd door FijneKerst op 19-11-2020 11:11 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijn plan, heb het even in een schema gezet om het overzichtelijk te houden. Ik kies hiermee coins, maar ook inkoop momenten. Zoals jullie kunnen zien sta ik redelijk in de plus ten opzichte van de meeste aankopen.

Afbeeldingslocatie: https://media.springernature.com/original/springer-static/image/chp%3A10.1007%2F978-3-030-14070-0_85/MediaObjects/474768_1_En_85_Fig2_HTML.png

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:14:
Hier is mijn plan, heb het even in een schema gezet om het overzichtelijk te houden. Ik kies hiermee coins, maar ook inkoop momenten. Zoals jullie kunnen zien sta ik redelijk in de plus ten opzichte van de meeste aankopen.

[Afbeelding]
Interessant, maar ik denk dat je het jezelf te moeilijk maakt. Ik volg persoonlijk dit schema.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OADCsF-J5BYe6Vo0iReWPJiSY1s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bxAQHWDPG26uaBidXOgsKr31.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:14:

[Afbeelding]
Interessant.
Maar hoe zie jij punt 7 dan t.o.v. punt 13? :? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Misprinter schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:20:
[...]

Interessant, maar ik denk dat je het jezelf te moeilijk maakt. Ik volg persoonlijk dit schema.

[Afbeelding]
Dat is toch allemaal veel te complex? Volg gewoon dit schema en alles komt goed:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S_Ax8GLtwV_PkcHjMfjpPyLGCBs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YIv0tGazUkgSPw17zcaYAtnT.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[Afbeelding]
Ah ja ik zie het. Ik had er misschien even bij moeten vermelden dat het in dollars is, en niet in euro's.

Ik gebruikte eerder ook dit schema, maar ik vond het lastig om elke keer terug te moeten rekenen naar de dollarprijs.

Vandaar de aanpassing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

[Afbeelding]
Ja nee ho, nou neem je ons in het ooitje, dat is het schema voor de aan- en uitknop van de transporter van de Enterprise!! :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:16
Mijn plan.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yD2ilm0lZb1kk1-YrenESHCCX4U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/umXbJIUjBXpNz18xF1cfVCZU.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Dat is de Duitse methode zo te zien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het lijkt allemaal ingewikkeld, totdat je een beetje inzicht krijgt in de usecase van crypto projecten.

Daarom hier nog een handige flowchart voor de beginnende investeerders die door de bomen het bos niet meer zien;

Afbeeldingslocatie: https://media-exp1.licdn.com/dms/image/C5612AQHp39Z_LhJiwg/article-inline_image-shrink_1000_1488/0?e=1610582400&v=beta&t=CjSzkAD_ddOrYXKHeA6yKZ9SHNiNInNaF3eHcc1FkQg

• Pelox
Crypts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:29:
[...]

Dat is de Duitse methode zo te zien?
Oerdegelijk, niet kapot te krijgen.

Zero.

• croc
Leuk scamprojectje, +1 for effort. Wel nog niets verdiend helaas.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mijn schema is iets gecompliceerder maar ik zit dan ook al een tijdje in het vak...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BRC_mtJ9dfDh-4HF4Diu6Zq-Kag=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s3n5afoGetkNctNcwhOp8S6L.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

croc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:32:
[...]

Our marketing department here at Tesla HQ came up with an idea: to hold a special giveaway event for all crypto fans out there.
De eerste alinea vallen ze gelukkig al door de mand, ze kunnen niet eens 'hodl' correct spellen.

• Crypts
[...]

Op BTC adres 1BVqLDX9DFn8mwDha5gKb4uNUUStp19SL2 is 0,21 binnengekomen. Toch een ruime €3k. Geen vermogen maar zoveel tijd zal die 'website' niet gekost hebben. Tocch jammer om te zien dat er nog steeds mensen intrappen. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ladonna schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:06:
PlanB.
;) _/-\o_ *O*

• croc
Crypts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:58:
[...]

Op BTC adres 1BVqLDX9DFn8mwDha5gKb4uNUUStp19SL2 is 0,21 binnengekomen. Toch een ruime €3k. Geen vermogen maar zoveel tijd zal die 'website' niet gekost hebben. Tocch jammer om te zien dat er nog steeds mensen intrappen. :/
Ik dacht al dat ze mss iets meer geslepen waren dan de gemiddelde twitter scammer. Ik kreeg namelijk een ander BTC adres te zien. Ze hebben dus meerdere adressen. Smart thinking, ook veel moeilijker om alle adressen te pakken te krijgen en die te blacklisten. Je kan bvb elk kwartier een ander adres genereren, of op geolocatie, of random, of een combinatie daar van.

• croc
Op 18fSH8mX7STPDPY7D12c3KH9igXDkMj7Am ondertussen ook al 0.1, wie weet hoeveel adressen gebruiken ze. Bah!

• Crypts
croc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:06:
[...]

Ik dacht al dat ze mss iets meer geslepen waren dan de gemiddelde twitter scammer. Ik kreeg namelijk een ander BTC adres te zien. Ze hebben dus meerdere adressen. Smart thinking, ook veel moeilijker om alle adressen te pakken te krijgen en die te blacklisten. Je kan bvb elk kwartier een ander adres genereren, of op geolocatie, of random, of een combinatie daar van.
Adressen genereren is niet zo gek lastig idd. Wat ik wel weer grappig vond is dat de blocknummers totaal niet kloppen en de volgorde ook niet. Wel listig om bij de transacties namen te gebruiken van exhanges. Deze zit wel redelijk in elkaar, denk dat ze nog wel aardig wat hiermee binnen kunnen slepen.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:42
Ik kreeg zelf een adres voorgeschoteld en daar waren gelukkig nog geen transacties op binnen. Denk dat ze zelf behoorlijk gaan binnenlopen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:34:
Mijn schema is iets gecompliceerder maar ik zit dan ook al een tijdje in het vak...

[Afbeelding]
One scheme to rule them all.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
[...]

Kaspersky blokt die site mooi bij mij. Is tenminste iets.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Crypts
croc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:10:
Op 18fSH8mX7STPDPY7D12c3KH9igXDkMj7Am ondertussen ook al 0.1, wie weet hoeveel adressen gebruiken ze. Bah!
Ben er even verder ingedoken en op zowel jouw als mijn adres is vanuit een bulkbetaling 0,1 BTC binnengekomen, erg logisch is dat niet tenzij de scammers zelf die BTC hebben verstuurd wat ik denk. Op mijn adres zijn verder 0,05 en 0,06 gestuurd maar dat zijn individuele betalingen dus dat lijkt wel rechtstreeks van mensen te komen die er in getrapt zijn.

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Nog meer fuel voor de Moonshot: https://www.cryptoglobe.c...tcoin-product-to-clients/

-Mariner Wealth Advisors is allowing clients access to Eaglebrook's Bitcoin SMA.

-Mariner has more than $35 billion in assets under management.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• croc
Crypts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:21:
[...]

Ben er even verder ingedoken en op zowel jouw als mijn adres is vanuit een bulkbetaling 0,1 BTC binnengekomen, erg logisch is dat niet tenzij de scammers zelf die BTC hebben verstuurd wat ik denk. Op mijn adres zijn verder 0,05 en 0,06 gestuurd maar dat zijn individuele betalingen dus dat lijkt wel rechtstreeks van mensen te komen die er in getrapt zijn.
Vanuit een exchange gestuurd? Die versturen toch bulk transacties of niet?

PS : Het kan altijd veel erger, +1500BTC and counting
https://scam-alert.io/sca...tc4yqudrzd76p3r9cp6xp2kny

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:30:
Ja het lijkt allemaal ingewikkeld, totdat je een beetje inzicht krijgt in de usecase van crypto projecten.

Daarom hier nog een handige flowchart voor de beginnende investeerders die door de bomen het bos niet meer zien;

[Afbeelding]
Voor Ali Baba is blockchain ook zinloos. Zijn rovers zorgen voor ontraceerbare schatten als juwelen, munten, kronen en gouden kettingen. Die worden verstopt in schatkamers waarvan alleen Ali Baba de keys heeft!

Go XMR? :o

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
croc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:35:
[...]

Vanuit een exchange gestuurd? Die versturen toch bulk transacties of niet?

PS : Het kan altijd veel erger, +1500BTC and counting
https://scam-alert.io/sca...tc4yqudrzd76p3r9cp6xp2kny
Vanuit exchange zou kunnen idd niet aan gedacht. :)

Ga hem iig even melden, kan geen kwaad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mooie tactieken en strategieën allemaal, maar uiteindelijk werkt die van mij toch het beste...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fno1Iv_wd-ceRpTt8yfjQgfPbzI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/czplvZsehSoGa3VOXkehc8CQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Ray_ schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:06:
Ben vrij snel opgehouden met het volgen van deze shills. Ik vind die analyse filmpjes van ze altijd zo sneu; "ja de koers gaat omhoog maar vervolgens zien we een sterke daling waarna hij toch weer omhoog gaat" :') compleet waardeloos.

doei

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

JankY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:35:
[...]

Ben vrij snel opgehouden met het volgen van deze shills. Ik vind die analyse filmpjes van ze altijd zo sneu; "ja de koers gaat omhoog maar vervolgens zien we een sterke daling waarna hij toch weer omhoog gaat" :') compleet waardeloos.
Maar... ze hebben het niet verkeerd :P

• SJAAKSJAAK
FijneKerst schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:54:
[...]

Maar... ze hebben het niet verkeerd :P
Het is een analyse van de afgelopen dag/week, ze vertellen letterlijk hoe een grafiek heeft bewogen die dag 8)7

doei

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

JankY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:59:
[...]

Het is een analyse van de afgelopen dag/week, ze vertellen letterlijk hoe een grafiek heeft bewogen die dag 8)7
Typisch Nederlands. Hergebruiken van gegevens en die als nieuw verkondigen :D
*kuch RUMAG kuch*

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zal Litecoin weer vooruit lopen ?
Slux neemt een klein gokje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:03:
Litecoin?. Bestaat dat nog?
Dat was toch al dood begin dit jaar?

• anti elppa
ja vorige bullrun wat chikun vaak een indicator voor BTC.

• Slux
  • Niet online
FijneKerst schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:04:
[...]

Litecoin?. Bestaat dat nog?
Dat was toch al dood begin dit jaar?
Dat hoor ik al jaren, valt me mee dat je niet zegt dat was toch die kerel die op ATH verkocht ? :P

Bitcoin was ook dood begin dit jaar

• anti elppa
Slux schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:08:
[...]

Dat hoor ik al jaren, valt me mee dat je niet zegt dat was toch die kerel die op ATH verkocht ? :P

idd, ook mijn ltc ben ik erg aan gehecht. Heb ze altijd gehad sinds 2013. Ook een aantal maanden gemined.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:43
Ik heb maar een VR bril gekocht om de gains van afgelopen maand te vieren :+

• Crypts
Gaat idd bovengemiddeld lekker! Blij dat ik ze nog niet weg heb gedaan. :)

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:08:
[...]

Hmm, ja ik zie het, ik heb LTC niet meer zo gevolgd toen het niks meer waard was en geen volume meer had.
Het ziet er nu naar uit dat het iig weer wat omhoog gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Jeaust schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:09:
Ik heb maar een VR bril gekocht om de gains van afgelopen maand te vieren :+
Toch wel de oculus quest 2 :-)

• PHPResource
PHPResource schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:32:
Laatste trades voor vanavond. Klein flufje HOT gekocht (kon het niet laten nadat ik een andere small-cap zag vliegen, high risk/high reward). Tevens ADA gekocht en hele lage buy order voor BAT. Een sell gehit op 17874 btc/usdt en een buy order geplaatst op 17388 (hopen op een wickje onder de MA (25). Let's go
Dat laatste heeft lekker uitgepakt :).
HOT/ADA break-even nu, laat ik wel staan.

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:43
jasper7878 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:22:
[...]

Toch wel de oculus quest 2 :-)
Uiteraard

• Slux
  • Niet online
FijneKerst schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:20:
[...]

Hmm, ja ik zie het, ik heb LTC niet meer zo gevolgd toen het niks meer waard was en geen volume meer had.
Het ziet er nu naar uit dat het iig weer wat omhoog gaat.
Litecoin heeft altijd in de +/- top 10 qua volume gestaan ;)

Ja je kan het beste trouw aan Bitcoin blijven en de rest van de alts als swing trades gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Slux schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:32:
[...]

Litecoin heeft altijd in de +/- top 10 qua volume gestaan ;)

Ja je kan het beste trouw aan Bitcoin blijven en de rest van de alts als swing trades gebruiken.
precies, en verder heb ik vast 2% van mijn pf in chickun en 2% in ETH en 1% in honden. Meer is niet handig, zeker nu niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
beats saber en population one, zijn aanraders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
jasper7878 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:39:
[...]

beats saber en population one, zijn aanraders.
Er is maar 1 aanrader: HL: Alyx. De BTC onder de VR games, de rest zijn shitcoins.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

PHPResource schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:32:
Laatste trades voor vanavond. Klein flufje HOT gekocht
O+ O+ O+ O+ je gebruikt flufje als maat aanduiding!! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
Ben uitgestapt op 17.5, was meteen signaal om te pumpen.........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

uNoTopia schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
nou, om te pumpen heb je wel een flufje nodig!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:42
Panic sell?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:29

Snippertje

Light up your life

Geduld is een wapen dat nooit weigert ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Waarom zou je nu uitstappen?
Ok, als je ff wilt cashen snel omdat je een VR set wil kopen, dan is het logisch, maar zo niet, dan lekker blijven HODL'en toch?
BTC gaat het komende jaar echt vreselijk moonen ... is iig de algemene tendens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:47:
[...]

nou, om te pumpen heb je wel een flufje nodig!
O+ O+ O+

• uNoTopia
Was ff uitgestapt omdattie voor de 4e keer die grens aantikte en er doorheen leek te gaan. Had niet zo'n sterke bounce verwacht
Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.