[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.905 views

• Super00721
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17-11-2024
m'n drie jaar oude wallet weer ns bekeken, aankoopwaarde 500 euro, huidige waarde 200 euro. Klein stukje ETH, LTC en OMG

Niks verkocht, dus geen verlies. Enkel steekt nu de FOMO wel op. Technische analyses en dagelijks koersen volgen is echter niet direct mijn ding.

Dus ben ik nu aan het proberen te bedenken wat ik ga doen...BTC kopen, BTC/ETH kopen, niets... Als ik koop is het wel voor max 50 euro. Iemand advies buiten "walk away, kid"? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Super00721 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:29:
m'n drie jaar oude wallet weer ns bekeken, aankoopwaarde 500 euro, huidige waarde 200 euro. Klein stukje ETH, LTC en OMG

Niks verkocht, dus geen verlies. Enkel steekt nu de FOMO wel op. Technische analyses en dagelijks koersen volgen is echter niet direct mijn ding.

Dus ben ik nu aan het proberen te bedenken wat ik ga doen...BTC kopen, BTC/ETH kopen, niets... Als ik koop is het wel voor max 50 euro. Iemand advies buiten "walk away, kid"? :)
Ik denk dat het gros nu zou zeggen... BTC.. HODL...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022

Walk away, baby? Nee, alle kleine beetjes helpen.
Go BTC go *O*

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:48

Voor max 50 euro zou ik toch een altcoin kiezen (na de komende correctie). 50 euro aan BTC gaat je geen leuke winst opleveren maar kan wel een leuk gokje zijn voor een altcoin met veel groeipotentie. Als de betreffende altcoin naar nul gaat is het jammer (al zie ik dat komend jaar niet echt gebeuren).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12

altcoin tip, is AVA, indien het niks word, kan je er altijd nog een hotel mee betalen:-)

• Super00721
Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:34:
[...]

Voor max 50 euro zou ik toch een altcoin kiezen (na de komende correctie). 50 euro aan BTC gaat je geen leuke winst opleveren maar kan wel een leuk gokje zijn voor een altcoin met veel groeipotentie. Als de betreffende altcoin naar nul gaat is het jammer (al zie ik dat komend jaar niet echt gebeuren).
Ik had gehoopt toen in de tijd op OMG en LTC. Ik begrijp je redenering in deze wel, maar is dat niet voor mensen die de koersen dagelijks opvolgen?

AVA ga ik eens bekijken.

• Stokstaart
Super00721 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:36:
[...]

Ik had gehoopt toen in de tijd op OMG en LTC. Ik begrijp je redenering in deze wel, maar is dat niet voor mensen die de koersen dagelijks opvolgen?

AVA ga ik eens bekijken.
Dat ligt eraan of jij het waard vindt om voor €50 elke dag achter je scherm te hangen. Ik zou met zo'n bedrag iets kopen, vergeten en over driekwart jaar nog eens kijken..

OT: retest van de triangle, bounce en omhoog?

[ Voor 4% gewijzigd door Stokstaart op 19-11-2020 15:39 ]

• Super00721
Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:38:
[...]

Dat ligt eraan of jij het waard vindt om voor €50 elke dag achter je scherm te hangen. Ik zou met zo'n bedrag iets kopen, vergeten en over driekwart jaar nog eens kijken..

OT: retest van de triangle, bounce en omhoog?
That's my style, lol. Nu ja, nu 50 euro, beetje later weer, en zo wordt dat al wat groter :)

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:01
Pelox schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:40:
[...]

Er is maar 1 aanrader: HL: Alyx. De BTC onder de VR games, de rest zijn shitcoins.
Heb nog een paar racegames waar ik mee uit de voeten kan, zijn ook niet bepaald shitcoins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Super00721 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:40:
[...]

That's my style, lol. Nu ja, nu 50 euro, beetje later weer, en zo wordt dat al wat groter :)
Dan misschien gewoon de DCA-strategie uit de TS?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:13
[...]

Dan het liefst nog eentje waar de xxx/btc pair laag van is maar wel een top 10 coin oid

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

We hebben de 18K alweer 2x aangetikt mensen...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-09 22:40

Dat heb ik met net zo'n bedrag gedaan 1000 ALPHA gekocht een paar weekjes geleden. Nu een iets meer dan +300%. Maar ja of je nu nog moet instappen... Toen waren ze $0,045.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:48

Bever!

3

imagine shorting the parabola

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Het lukt mij gewoon niet om iets een paar weken te laten staan. Alleen op litebit koop ik en laat het dan. Maar binance gaat zo makkelijk, dat het hooguit een paar uurtjes kan, unfi, 10% had zoveel meer kunnen zijn. Ik hou mezelf tegen om m nu niet meer opnieuw te kopen, maar die gaat nog wel een paar keer op en neer gok ik

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ladonna schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:05:
Het lukt mij gewoon niet om iets een paar weken te laten staan. Alleen op litebit koop ik en laat het dan. Maar binance gaat zo makkelijk, dat het hooguit een paar uurtjes kan, unfi, 10% had zoveel meer kunnen zijn. Ik hou mezelf tegen om m nu niet meer opnieuw te kopen, maar die gaat nog wel een paar keer op en neer gok ik
UNFI zie ze staan op binance, nieuwe coin zo te zien ? normaal gaan zulke coins toch minimaal 500% ?

• Stokstaart
Ook even gebaseerd op je vorige posts: schakel je emotie uit anders ga je het niet redden komend jaar. DCA?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:48

Bever!

3

Sell verplaatst naar 18968
Ga nu btc..

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
In de tussentijd, TSLA ATH :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Als ik een trade maak voor een bepaald pair, en ik sluit m'n trade vervolgens met winst af, al is dat misschien maar 1%.. dan ben ik tevreden... Die chart klik je dan ook direct weg... klaar
Vervolgens kan je kijken naar een ander pair.... maar niet blijven hangen en kijken wat het misschien had kunnen zijn... tevreden zijn met een succesvolle trade...daar leer je van...

En als je dat heel vaak succesvol kan doen, dan kan je misschien wat meer risico nemen, om wat meer winst te pakken per trade... of bijvoorbeeld met een laddertje uitstappen, als je al in de winst zit... of de prijs blijven volgen met een OCO....

[ Voor 12% gewijzigd door iVibes op 19-11-2020 16:18 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ladonna
Ik probeer steeds kleine procenten winst te nemen, dat gaat heel erg vaak goed, maar stoppen is daarna erg lastig.

Ik ga even iets anders doen.
Blij met 10% voor vandaag :)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:37
die klapt echt nog wel in elkaar volgend jaar als die berg lucht in ETF's eruit gaat. ik koop ze wel na bullrun btc in 2022

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:13
Burn_and_Fire schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:00:
[...]

Dat heb ik met net zo'n bedrag gedaan 1000 ALPHA gekocht een paar weekjes geleden. Nu een iets meer dan +300%. Maar ja of je nu nog moet instappen... Toen waren ze $0,045.
Dan ben je eigenlijk al te laat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De laatste keer dat deze index zo hoog was verloor BTC 31%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vK1WK0zG897MalgdraC6rBShQ5Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oGfy5UHQa9lZwpk1PG1gcSD3.jpg?f=user_large

Wie weet gaan we wel gewoon verder omhoog, maar het onderstaande is zo gek nog niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zdmkNwvHuZ8EGeFDWGTffNDZH0=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q52JDTqWs332kfjSnJc6EP5R.jpg?f=fotoalbum_medium

• croc
anti elppa schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:18:
[...]

die klapt echt nog wel in elkaar volgend jaar als die berg lucht in ETF's eruit gaat. ik koop ze wel na bullrun btc in 2022
In alle ETF's tesamen zit nog geen 7% van de TSLA stock

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
croc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:36:
[...]

Als TSLA naar de S&P 500 gaat dan wordt het een stukje meer.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Mjah mijn vriendin heeft een paar maanden terug BTC gekocht en die zit nu op ruim 60% winst, mocht BTC door de 20k heenschieten dan kan het ineens best hard gaan. Volgens de s2f van PlanB 55k nog dit jaar. Stel dat? Dan wil je echt niet in een luizige alt zitten, zelfs niet met 'maar' €50. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:44
Jeaust schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:44:
[...]

Heb nog een paar racegames waar ik mee uit de voeten kan, zijn ook niet bepaald shitcoins
Niet alle shitcoins zijn slecht ;)

Zero.

• Globalq3
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 11:48
Nu de prijzen van coins sterk stijgen zie je ook weer wat bedrijven inspringen:
https://ihodl.com/topnews...ain-and-cryptocurrencies/

De echte vraag is natuurlijk of het tot gevolg heeft dat mensen meer crypto gaan kopen. Henk en Ingrid zullen nog steeds afrekenen met euro's en niet eerst crypto's kopen lijkt me.

• anti elppa
croc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:36:
[...]

denk dat jij iets anders verstaat dan ik onder ETF. Ik heb het over de beurzen (waar uiteraard gehandeld word in ETF's). Gaat erom dat de beurzen echt nog een klap gaan krijgen, en tesla (hoe mooi die toko ook is, heb er zelf ook 1) gewoon kneiterhard mee gaat

[ Voor 19% gewijzigd door anti elppa op 19-11-2020 16:47 ]

• anti elppa
PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:36:

[Afbeelding]

Wie weet gaan we wel gewoon verder omhoog, maar het onderstaande is zo gek nog niet.

[Afbeelding]
komt ook echt wel een correctie, alleen lijkt het nu op dat we wellicht nog een leg up krijgen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5_QRziMRVrDRAI_ellezz_ov4o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Izaq8F9sfwus5MnugXJj5TwD.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Een dipje vind ik ook niet erg hoor.... als het maar niet "instort" onder de 10K ... ik denk dat dan veel mensen de moed verliezen.
Dan duurt het wel weer ff tot het die S2F lijntjes ziet :D

Alhoewel.... goedkoop inkopen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Fear is kopen, Greed is verkopen.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mr_Ripple schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:50:
[...]

Fear is kopen, Greed is verkopen.
Doubt is HODL

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-09 09:03
Waarom is litecoin aan het pompen?

• anti elppa
charlie vond et vast weer tijd om het stof van de kippen te blazen

• PilatuS
  • Niet online
Waarom niet ? Er zijn nog genoeg andere coins aan het pompen, er hoeft geen reden voor te zijn.

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Aub even een correctie, 20% zou mooi zijn

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zal vast niet de enige die hiermee zit. Ik weiger me bij die idiote maatregelen die de Nederlandse bank oplegt aan Nederlandse cryptoaanbieders neer te leggen. Paspoortcontrole is tot daar aan toe maar screenshots van wallets en dergelijke daar ga ik niet aan beginnen.

Kent iemand een betrouwbare partij buiten Nederland waar je via bankoverschrijving crypto kan kopen en verkopen? Ik heb nog een paar accounts lopen bij een paar grote partijen, maar ben niet zo goed op de hoogte van de huidige stand van zaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Ben vanmiddag ook bezig geweest met het verzamelen van logo's met BTCUP en ETHUP op Binance. Ging eigenlijk wel lekker en ben er iets te fanatiek mee bezig geweest. Heb zo'n 20 trades gemaakt met 52 USDT per keer. Was niet echt nodig, zoveel.

Maar dus sinds mijn begin om 12:12 slechts 1 logo gekregen. Sindsdien staat de teller op 0.

Ik zie deze teller wel oplopen: 4,843 users have collected all logos. Zij krijgen dus wel logo's uitgedeeld. Vreemd.

Die link die doorgestuurd werd (binance.com/en/inmail), die doet het bij mij niet. Ik word doorgestuurd naar m'n dashboard.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
sampoo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:27:
Ik zal vast niet de enige die hiermee zit. Ik weiger me bij die idiote maatregelen die de Nederlandse bank oplegt aan Nederlandse cryptoaanbieders neer te leggen. Paspoortcontrole is tot daar aan toe maar screenshots van wallets en dergelijke daar ga ik niet aan beginnen.

Kent iemand een betrouwbare partij buiten Nederland waar je via bankoverschrijving crypto kan kopen en verkopen? Ik heb nog een paar accounts lopen bij een paar grote partijen, maar ben niet zo goed op de hoogte van de huidige stand van zaken.
Binance of Kraken zou ik aanraden.

• anti elppa
croc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:28:
[...]

Binance of Kraken zou ik aanraden.
ik deed eerst ook vrijwel alles via bitonic en soms via kraken, maar vanaf nu zal alles via kraken gaan

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Goed dat ik er hier steeds aan herinnerd wordt om op de GIRO te kijken. Die doen het idd prima :)

Ik had mijzelf voorgenomen om als TSLA niet weer door zou stijgen om het geld in Bitcoin te pompen, maar dit is de derde dag op rij dat TSLA meer doet dan BTC, dus ik wacht nog maar even.

Zorgt er als het goed is uiteindelijk voor dat er meer Bitcoin kan worden gekocht, dus prima deal lijkt mij.

Over een paar dagen weer mijn maandelijkse koopmoment. Ik denk dat ik deze keer geen BTC ga halen maar iets anders, een zakje LINK ofzo.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

zwartewoud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:28:
Ben vanmiddag ook bezig geweest met het verzamelen van logo's met BTCUP en ETHUP op Binance. Ging eigenlijk wel lekker en ben er iets te fanatiek mee bezig geweest. Heb zo'n 20 trades gemaakt met 52 USDT per keer. Was niet echt nodig, zoveel.

Maar dus sinds mijn begin om 12:12 slechts 1 logo gekregen. Sindsdien staat de teller op 0.

Ik zie deze teller wel oplopen: 4,843 users have collected all logos. Zij krijgen dus wel logo's uitgedeeld. Vreemd.

Die link die doorgestuurd werd (binance.com/en/inmail), die doet het bij mij niet. Ik word doorgestuurd naar m'n dashboard.
Ja het is heel wazig, ik krijg ze ook niet.... Ik heb even de support gevraagd maar die snappen er zelf ook niets van... ze hebben zelfs naar m'n trades gekeken die ik gedaan heb maar hebben geen verklaring...
Misschien moet u nog wat meer trades doen..... toen ben ik maar afgehaakt... trades doe ik sowieso wel...

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

uNoTopia schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:21:
Hij komt

XRP = trash

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

uNoTopia schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:21:
20% zou mooi zijn idd...
14.5k ongeveer en dan weer knallen

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:23
anti elppa schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:43:
[...]

denk dat jij iets anders verstaat dan ik onder ETF. Ik heb het over de beurzen (waar uiteraard gehandeld word in ETF's). Gaat erom dat de beurzen echt nog een klap gaan krijgen, en tesla (hoe mooi die toko ook is, heb er zelf ook 1) gewoon kneiterhard mee gaat
Dan klopt het niet wat je zegt. Een ETF is een indextracker, geen beurs. En waar baseer je je op, dat je denkt dat de beurs nog grote klappen gaat krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
zwartewoud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:28:

iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:48:
[...]

Ja het is heel wazig, ik krijg ze ook niet.... Ik heb even de support gevraagd maar die snappen er zelf ook niets van... ze hebben zelfs naar m'n trades gekeken die ik gedaan heb maar hebben geen verklaring...
Misschien moet u nog wat meer trades doen..... toen ben ik maar afgehaakt... trades doe ik sowieso wel...
Ik snap ook niet hoe het precies werkt en volgens mij weet niemand hoe het werkt. Ik heb 4 trades gemaakt van 110 dollar per stuk en alle logo's gekregen door op draw te klikken. iVibes heeft 6 trades gemaakt van 110 dollar over dezelfde pairs en heeft de logo's niet. Misschien is het een soort dobbelsteen geworden want met 2 trades minder het wel hebben gaat nergens over.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:56:
[...]

[...]

Ik snap ook niet hoe het precies werkt en volgens mij weet niemand hoe het werkt. Ik heb 4 trades gemaakt van 110 dollar per stuk en alle logo's gekregen door op draw te klikken. iVibes heeft 6 trades gemaakt van 110 dollar over dezelfde pairs en heeft de logo's niet. Misschien is het een soort dobbelsteen geworden want met 2 trades minder het wel hebben gaat nergens over.
Ik heb inmiddels wel 20 trades gedaan en nu beginnen er een paar logootjes binnen te rollen... heel raar...
En ik zie dat jij nog een paar BTC en ETH logootjes over hebt? :9

geintje, ik trade ze zelf wel bij elkaar...

[ Voor 8% gewijzigd door iVibes op 19-11-2020 19:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:59:
[...]

Ik heb inmiddels wel 20 trades gedaan en nu beginnen er een paar logootjes binnen te rollen... heel raar...
En ik zie dat jij nog een paar BTC en ETH logootjes over hebt? :9
Ik ben van 0 logo's naar alle logo's gegaan door op 1 knop te drukken. Dan ook nog 15 BTC logo's zonder BTC te handelen met die ETF. Erg logisch allemaal.

Maar goed, geef je User ID maar en zeg mij welke logo's je wil en ik stuur ze :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
geintje, ik trade ze zelf wel bij elkaar...
Doe maar even een DM joh als je ze wil. Ik heb er toch niets aan dus al je wat mist, waarom niet ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:05:
[...]

Ik ben van 0 logo's naar alle logo's gegaan door op 1 knop te drukken. Dan ook nog 15 BTC logo's zonder BTC te handelen met die ETF. Erg logisch allemaal.

Maar goed, geef je User ID maar en zeg mij welke logo's je wil en ik stuur ze :)
Misschien heb jij een hoger VIP level?
Ik probeer het eerst zelf wel.... als het echt niet lukt voor het einde van de competitie dan krijg je een DM'etje..
Thanks voor het aanbod!
(y)

edit: nog 2 te gaan ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik had ook al logo's toen ik begon en de randomizer had blijkbaar een voorkeur voor BTC en DOT, want die kreeg ik wel heel vaak. Als iemand nog een ander logo nodig heeft (behalve ETH) dan hoor ik het wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umhoN862Q4-EAn1Hi-za0wl8qNE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OD07I6S5Hm6R3veFjLClDZwf.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
BaBoK schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:38:
[...]

Adviseer je om voor Binance te gaan in plaats van Kraken?
Ik handel de kleinere coins meestal op Binance. In en uit fiat en handel in BTC en ETH op Kraken. Vind ze beiden wel fijn. Ga binnenkort een account aanmak3n op FTX. Gedecentraliseerde Exchange en dat spreekt me ook wel aan.

Ik handel overigens niet veel hoor. Ben meer een swingtrader.

• zwartewoud
Volgens mij moet een enkele trade uit tenminste 100 usdt bestaan. Zou dat kunnen kloppen? Mijn trades waren 52 usdt per stuk (dus koop 52, dan weer verkoop 52). Ik heb nml nog steeds niks bij m'n "draws remaining".

Edit: context is dus die logo's verzamelen.

[ Voor 9% gewijzigd door zwartewoud op 19-11-2020 19:58 ]

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

• PilatuS
  • Niet online
zwartewoud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:56:
Volgens mij moet een enkele trade uit tenminste 100 usdt bestaan. Zou dat kunnen kloppen? Mijn trades waren 52 usdt per stuk (dus koop 52, dan weer verkoop 52). Ik heb nml nog steeds niks bij m'n "draws remaining".
52 aankoop en verkoop is genoeg. Had zelf 55 gedaan, maar dat maakt dus niet uit zolang het totaal maar 100 of meer is. Kan je toevallig op draw klikken in het geel of is die grijs ?

• zwartewoud
PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:57:
[...]

52 aankoop en verkoop is genoeg. Had zelf 55 gedaan, maar dat maakt dus niet uit zolang het totaal maar 100 of meer is. Kan je toevallig op draw klikken in het geel of is die grijs ?
Die is grijs. Ik heb dus in het begin wel 1 DOT logo gekregen.

• Crypts
Zal vast voorbij gekomen zijn maar wat doe je met logo's? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• zwartewoud
Crypts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:59:
Verzamel 6 logo's en maak kans op 1000 USDT. That's it.

https://www.binance.com/en/activity/collect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
zwartewoud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:58:
[...]

Die is grijs. Ik heb dus in het begin wel 1 DOT logo gekregen.
Dan snap ik er weer niets van. Heb het idee dat het hele zooitje enorm random is.
Crypts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:59:
Helemaal niets. Als je er 6 hebt dan doe je mee met 15x 1k USDT en deel je 15k USDT.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

En:

Equally split 15,000 USDT!

• zwartewoud
Echt slecht dit. Was wel een leuk middagje scalpen. Dat dan weer wel.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:35:
Ik had ook al logo's toen ik begon en de randomizer had blijkbaar een voorkeur voor BTC en DOT, want die kreeg ik wel heel vaak. Als iemand nog een ander logo nodig heeft (behalve ETH) dan hoor ik het wel.

[Afbeelding]
Ook hier alleen nog een ETH logootje te gaan....
zwartewoud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:01:
Echt slecht dit. Was wel een leuk middagje scalpen. Dat dan weer wel.
Probeer eens 1 trade met een aankoop boven de 100 dollar (105 ofzo) ...
nadat ik dat gedaan heb begonnen de logootjes binnen te komen...

[ Voor 22% gewijzigd door iVibes op 19-11-2020 20:11 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb iedere keer met 100 USD aangekocht en met 100 USD verkocht en kreeg per keer 1 logo (dus 2 logo's voor koop+verkoop). Het maakt dus ook niet uit welk pair je handelt, het is willekeurig welk logo je krijgt. Maar mogelijk moet je wel alle pairs traden om überhaupt ieder logo te kunnen krijgen.

[ Voor 54% gewijzigd door Taro op 19-11-2020 20:12 ]

• Crypts
PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:00:

Helemaal niets. Als je er 6 hebt dan doe je mee met 15x 1k USDT en deel je 15k USDT.
Kans is op dit moment 0,289% en je deelt 2,89 USDT. Dat gaat natuurlijk nog veel verder naar beneden. :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:10:
Ik heb iedere keer met 100 USD aangekocht en met 100 USD verkocht en kreeg per keer 1 logo.
Precies dat heb ik dus ook nu.... +100 aankoop = 1 logo, +100 verkoop = 1 logo...etc
(maar steeds allemaal logootjes die ik al heb :S )

[ Voor 8% gewijzigd door iVibes op 19-11-2020 20:14 ]

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:10:
Maar mogelijk moet je wel alle pairs traden om überhaupt ieder logo te kunnen krijgen.
Nope. Ik heb er 4 getrade waarvan ETH en BTC niet. Toch heb ik alle logo's.
Crypts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:11:
[...]

Kans is op dit moment 0,289% en je deelt 2,89 USDT. Dat gaat natuurlijk nog veel verder naar beneden. :)
Klopt inderdaad. Toen ik het haalde was ik nummer 1150. Nu inmiddels meer dan 5000 man waarbij ik een beetje de hoop had dat het er niet zoveel zouden worden. Ik doe er wel gewoon aan mee. Voor 440 dollar moeten traden en ietjes winst. Kost maar een paar minuten en hoewel de kans op die 1k niet heel groot is, is de kans nog altijd enorm veel hoger dan bij de staatsloterij. Ik doe meestal wel aan deze dingen mee omdat het toch heel snel is gedaan en ik eigenlijk altijd wel winst pak. De laatste keer dat ze zoiets hadden kreeg ik voor 100 USDT aan een bepaalde coin. Kwam er wat laat achter dus verkocht voor 80 dollar. Die hele actie heeft mij hooguit 3 minuten gekost en nog met winst ook qua het traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:18:
Klopt inderdaad. Toen ik het haalde was ik nummer 1150. Nu inmiddels meer dan 5000 man waarbij ik een beetje de hoop had dat het er niet zoveel zouden worden. Ik doe er wel gewoon aan mee. Voor 440 dollar moeten traden en ietjes winst. Kost maar een paar minuten en hoewel de kans op die 1k niet heel groot is, is de kans nog altijd enorm veel hoger dan bij de staatsloterij. Ik doe meestal wel aan deze dingen mee omdat het toch heel snel is gedaan en ik eigenlijk altijd wel winst pak. De laatste keer dat ze zoiets hadden kreeg ik voor 100 USDT aan een bepaalde coin. Kwam er wat laat achter dus verkocht voor 80 dollar. Die hele actie heeft mij hooguit 3 minuten gekost en nog met winst ook qua het traden.
Groot gelijk hoor, meestal hoor ik er te laat over. Heb geen fiat op Binance staan en het plukje HOT staat ernstig op de zeebodem. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er voor mij 6 logo's? #durftevragen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:32:
Nou ik heb er straks wel 460, behalve ETH :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DM je Binance ID maar :)

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Oké ik heb het gemist en getuige de snelheid van dit topic is vragen sneller dan het zelf opzoeken; wat kun je precies met de logo's? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Schaamteloos Jaapske maar waarom ook niet? Maakt de kans groter dat het bij een tweakert terecht komt dus mocht iemand mij ook wat logo's willen sturen heel graag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:36:
Oké ik heb het gemist en getuige de snelheid van dit topic is vragen sneller dan het zelf opzoeken; wat kun je precies met de logo's? :+

• PHPResource
Haha ik bedoel maar, dank u vriendelijk voor de info.
Voor mij geldt hetzelfde, mochten jullie willen delen dan gaarne :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik wil wel delen, DM mij je Binance ID maar, alleen heb ik geen ETH logo over.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik vind het prima om mensen logo's te sturen. Het onderstaande is wat ik heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35T2fNiIVr4s3TpSQpeQ6RoRuXo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UMBgEENGBeBf93zeGH8PPCrZ.jpg?f=user_large

Heb maar 2x ETH, dus denk dat ik maar 1x ETH kan sturen. First come, first served via DM :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Je ziet daar alleen wat je over hebt, dus je kunt 2 ETH versturen.

Edit: Dit nog over:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tw0a3WH7I5a7NJRtE9ehORmJjtA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lwFwzDZlqjxFBHwIAt9k03tM.png?f=user_large

[ Voor 58% gewijzigd door Taro op 19-11-2020 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Soms is het toch wel jammer dat ik niet op Binance zit.

Dat UNFI ziet er wel leuk uit, lage supply en met een paar logo's geld winnen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Heb ook nog een paar logootjes...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/65KckjoGYOoyZxpr95LTZMyhAo4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XpcAOqBm2oKnZYiEuQ1maaa4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het onderstaande is wat ik nog heb:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ib1ARpnZxT5M2dp6EpeInP5ls0c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4F4zqvhx0ivMMc0RChJNIYuW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het was meer een geintje maar nu doe ik mee :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oo7EJwvksY-U3KcYIbK9S0xhG7U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/809mtc64f6vFMZgJAQKREXk1.jpg?f=fotoalbum_large

Lachen toch, @PilatuS Nogmaals bedankt :)

En jullie zijn bij deze getuige; mocht ik wat winnen dan deel ik hem 50/50 met PilatuS.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PHPResource
Ik heb de meeste logo's aan @Taro te danken, dus ik vind splitten bij winst een goed idee!
Nu even ETH logo earnen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Man man man, ik ben al 72 uur non-stop aan het traden, geen oog dichtgedaan, vrouw heeft me al verlaten... heb een extra hypotheek op m'n huis moeten nemen en val bijna om van de honger... En dat allemaal voor die kutlogo's!!

En dan komen hier een paar waailappen bedelen, en hup 5 minuten later zijn ze klaar! 8)7

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Leuk....spelletjes.
Reden om weer dikke BNB in te slaan :D

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ladonna
En als iemand die logos stuurt dan hoef je zelf niets te doen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ladonna schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:06:
Jawel, je moet je DOODSCHAMEN!
8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
Wie mij al die logos stuurt heeft ook dubbele kans, want ik deel de winst ook! :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klopt. Ik heb Jaapio alle logo's gestuurd en die luiwammes heeft zelf niets hoeven doen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

in ander nieuws....
ik heb vla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

frambozenvla :9

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Jawel. Mocht je winnen dan deel je netjes 50/50 met degene die je de logo's heeft gestuurd. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schaam me er bijna voor :$ :o

Ik had ook niet gedacht dat iemand er serieus op zou reageren _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Crypts schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:11:
[...]

Jawel. Mocht je winnen dan deel je netjes 50/50 met degene die je de logo's heeft gestuurd. ;)
.....en je trakteert al je forumvriendjes op 1 dikke BNB each _/-\o_

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Nou, jullie krijgen helemaal niets! Bekijk het maar!
:)

oh wacht....ik moet nog steeds een ETH logo... :|

[ Voor 32% gewijzigd door iVibes op 19-11-2020 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:13:
Ik schaam me er bijna voor :$ :o

Ik had ook niet gedacht dat iemand er serieus op zou reageren _O-
Ik heb mijn entry al en kan er verder niets mee, dus waarom niet ?

Je krijgt sowieso 2 USDT oid en je maakt kans op 1k, dus waarom niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:14:
Nou, jullie krijgen helemaal niets! Bekijk het maar!
:)

oh wacht....ik moet nog steeds een ETH logo... :|
Afbeeldingslocatie: https://www.clipartkey.com/mpngs/m/147-1477662_blockchains-contracts-classic-blockchain-organisations-transparent-ethereum-icon.png

Wat een iconisch logo is het ook O+

• PilatuS
  • Niet online
Ik denk dat ik het systeem eindelijk een beetje snap. Door trades te maken kan je draws krijgen. Nou lijkt die draw nogal random, maar je trade dus voor een draw, niet voor een bepaald logo.

Ik had nog een draw over dus heb weer een draw gedaan en heb nu nog meer logo's. Helaas geen ETH, maar van alle andere heb ik er nu dus nog meer. Als iemand dus iets nodig heeft en ETH al heeft kan ik het compleet maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ons spelletje....

Wat vind jij het beste/mooiste logo in cryptoland?

Wel ff serieus kijken naar de genialiteit van het logo.

Disclaimer: Doge is uitgesloten van deelname :P

Pagina: 1 ... 13 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.