Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik vind MIOTA wel lekker qua logo...Mooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:21:
Ons spelletje....
Wat vind jij het beste/mooiste logo in cryptoland?
Wel ff serieus kijken naar de genialiteit van het logo.
Disclaimer: Doge is uitgesloten van deelname
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IkdtRFA8FgvgF6bsvNiesvYx.jpg?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
Het gaat om geven wat je kunt missen immers.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:58:GIVE AWAY!
Omdat de gure, korte en donkere winterdagen weer voor de deur staan en het kweekseizoen inmiddels ten einde is, leek het mij leuk om eens met wat positiviteit te strooien. Het zijn tenslotte maar vreemde onzekere tijden vandaag de dag. Dus een beetje lol trappen en genieten van de kleine dingetjes is belangrijker dan ooit.
Het leek me daarom leuk om een peperzaden giveaway te doen!
Wat kun je winnen?
Een peperzaden pakketje met diverse soorten zaden en een zakje gedroogde Carolina Reapers om de koude winterdagen met wat hitte door te kunen komen:
[Afbeelding]
Uiteraard voorzien van Tweakers logo en prachtig Comic Sans font.![]()
In het pakketje zitten zaden van de volgende soorten:
- Sweet Banana (Capsicum Annuum)
- Rocoto Rood (Capsicum Pubescens)
- Sugar Rush Peach (Capsicum Baccatum)
- Aji Pineapple (Capsicum Baccatum)
- Bahamian Goat (Capsicum Chinense)
- Carolina Reaper Rood (Capsicum Chinense)
Een grappige selectie die van compleet hitteloos tot heetste peper ter wereld gaat.
Ik zal 2x een identiek pakketje verloten, dus 2 winnaars!
Hoe doe je mee?
Om het topic verder niet teveel te vervuilen kun je mij een PB sturen met de titel: Giveaway.
Iedereen kan meedoen, ik heb zowel nog wat internationale postzegels als NL postzegels liggen.
Ik zal een lijstje bijhouden met deelnemers die ik enkele dagen voor de verloting in het topic post, zodat de mensen die meedoen nog even kunnen controleren of ik niemand vergeten ben.
Datum verloting
Op maandag 30 November haal ik de nicknames van de deelnemers door een 'random name selector' website. De 2 daaruit gekozen winnaars kunnen mij dan een PB sturen om de verzending af te handelen.(Verzending is uiteraard geheel op mijn kosten.)
Al voel ik me nu wel een beetje schuldig voor het wegkapen van je ethereum logo
Je hoeft geen ETH ETF te traden om het ETH logo te krijgen. ETH/UP heeft nog geen miljoen volume, maar YFI/UP en DOWN zit over de 15 miljoen en UNI over de 4 miljoen voor UP en DOWN.PHPResource schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:28:
Jeetje dat volume op de ETHUP / ETHDOWN is echt rete laag. Hoe hebben jullie zo snel gescalpt

Als grafisch vormgever ben ik hier jaloers op
Om een logo zowel eenvoud als kracht uit te laten stralen, is uitermate moeilijk.
Ren plekje #2

Nexo plekje #3

Decred plekje #4

[ Voor 94% gewijzigd door Mooody op 19-11-2020 21:49 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Nee joh, ben je gek..... ik had hem al aangeboden gekregen maar dat heb ik zelf afgeslagen en wil hem zelf bij elkaar traden...Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:29:
@iVibes ik heb helaas geen mooie logo's van tradingcompeties als arme sloeber maar ben wel bezig met een peperzaden giveaway in een ander topic:
[...]
Het gaat om geven wat je kunt missen immers.
Al voel ik me nu wel een beetje schuldig voor het wegkapen van je ethereum logo
Dus sowieso hoef je je niet schuldig te voelen... maar wel thanks voor je concern..
[ Voor 6% gewijzigd door PHPResource op 19-11-2020 21:42 ]
Wel >100 USD per kant gedaan? Dus niet 2x50, maar 2x100 en dan soms de pagina even vernieuwen.PHPResource schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:41:
Hmm wat doe ik verkeerd? 2 trades > 100 USD in totaal op ETH/UP gedaan (buy and sell) en 2 trades op YFI/UP (buy and sell), de knop Draw logo blijft geblokkeerd.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Als je die andere logo's hebt gekregen dan wordt je automatisch gedisqualificeerd....PHPResource schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:41:
Hmm wat doe ik verkeerd? 2 trades > 100 USD in totaal op ETH/UP gedaan (buy and sell) en 2 trades op YFI/UP (buy and sell), de knop Draw logo blijft geblokkeerd.
2x 100 hoeft niet hoor. Zowel aankoop als verkoop zijn samen geldig. Dus 50.1 USDT kopen en weer verkopen is genoeg.Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:43:
[...]
Wel >100 USD per kant gedaan? Dus niet 2x50, maar 2x100 en dan soms de pagina even vernieuwen.
Alles boven de 100 USDT aan volume is geldig. Dus 50.1 kopen en weer verkopen is 100.2 USDT aan volume.
[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 19-11-2020 21:48 ]
Vreemd genoeg bij mij tot twee maal toe niet. Nadat ik een order van 100USDT succesvol had afgerond kreeg ik 2 draws. Helaas nog geen ETHPilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:47:
[...]
2x 100 hoeft niet hoor. Zowel aankoop als verkoop zijn samen geldig. Dus 50.1 USDT kopen en weer verkopen is genoeg.
Alles boven de 100 USDT aan volume is geldig. Dus 50.1 kopen en weer verkopen is 100.2 USDT aan volume.
Oh, dat ging anders wel lekker snelPilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:47:
[...]
2x 100 hoeft niet hoor. Zowel aankoop als verkoop zijn samen geldig. Dus 50.1 USDT kopen en weer verkopen is genoeg.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ja klopt, dat is thuis bij Lange Frans.ardana123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:50:
Welke websites zijn eigenlijk het nuttigst om over coins met potentie te lezen? Behalve hier dan. Ik heb zo altijd het gevoel dat er ergens een geheime hub bestaat waar men constant zit superhandige info zit uit te wisselen met elkaar.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Kites and dartsMooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:32:
Net al gezegd, maar ik vind het logo van ETH geniaal.
[Afbeelding]
Als grafisch vormgever ben ik hier jaloers op
Om een logo zowel eenvoud als kracht uit te laten stralen, is uitermate moeilijk.
Ren plekje #2
[Afbeelding]
Nexo plekje #3
[Afbeelding]
Decred plekje #4
[Afbeelding]
YouTube: The Infinite Pattern That Never Repeats
briljant
Nou doe maar dan.... Ruilen tegen 3612 YFI logo's?PHPResource schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:54:
Inmiddels gelukt. Even gescalpt op YFI-UP en 2x ETH logo binnen. @iVibes wil jij de 2e?
Whaha. Stuur je binance-id maariVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:56:
[...]
Nou doe maar dan.... Ruilen tegen 3612 YFI logo's?
Reddit heeft een grote community met crypto addicts. Als je daar wat groepen volgt, zit je vaak wel op de eerste rang.ardana123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:50:
Welke websites zijn eigenlijk het nuttigst om over coins met potentie te lezen? Behalve hier dan. Ik heb zo altijd het gevoel dat er ergens een geheime hub bestaat waar men constant zit superhandige info zit uit te wisselen met elkaar.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Omdat die van de hourly veel verder terug in de tijd gaat en die 18.476 van de 18e om 5:00 was, die zie je op de minute chart niet terug.Steinhemmer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:11:
Hoe kan ik op de minute chart vanavond nou een top zien van 18.039 en op de hourly een top van 18.476?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Re7MgZx1HcdyRMjRDHAks5R6.jpg?f=user_large)
Het is niet alfabetisch. Het is niet op volume, prijs, percentage, last price of wat dan ook. Wat is dit voor een dronken volgorde die de standaard is en waarbij ik iedere keer moet schakelen naar iets wat logisch is ?
De lijst is nog langer dan dit en de laatste 3 zijn ZIL, BNB en ETH.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 19-11-2020 22:44 ]
Edit: Oh, nog 3 er achter? ETH en BNB staan in mijn favorieten lijstje ook na de rest, met REN als allerlaatste en LINK helemaal vooraan, nog voor BTC.
Volgorde van toevoegen aan de lijst zal het waarschijnlijk ook niet zijn?
[ Voor 63% gewijzigd door Taro op 19-11-2020 22:49 ]
Zie de editTaro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:45:
@PilatuS Het lijkt wél alfabetisch te zijn, waarbij BTC voorrang op de rest heeft gekregen
Als laatste getrade is het trouwens ook niet. Ik snap het echt even niet op welke volgorde het nou is.
Ik gebruik de S zelf als backup..... (dezelfde private keys als op de Nano X)
Normale prijs:
Nano X - 119,- euro
Nano S - 59,- euro
Als combi bij Ledger - 149,- euro...
En als je ff zoekt op Ledger Friend Code (op Reddit ofzo) kan je ze samen scoren voor:
119,20 euro...
Dat is dus normaal de prijs van de Ledger Nano X alleen...
Alleen kopen bij Ledger natuurlijk, komt uit Frankrijk, binnen 1 dag had ik ze in huis...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HvBDUSqKiNj50FTIONN7XpXY.jpg?f=user_large)
Waarom zou je een backup ledger nodig hebben als je gewoon je mnemonic goed hebt opgeslagen?iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:48:
Onlangs trouwens zeer scherp de Ledger Backup Pack aangeschaft... (Nano X + Nano S)
Ik gebruik de S zelf als backup..... (dezelfde private keys als op de Nano X)
Normale prijs:
Nano X - 119,- euro
Nano S - 59,- euro
Als combi bij Ledger - 149,- euro...
En als je ff zoekt op Ledger Friend Code (op Reddit ofzo) kan je ze samen scoren voor:
119,20 euro...
Dat is dus normaal de prijs van de Ledger Nano X alleen...
Alleen kopen bij Ledger natuurlijk, komt uit Frankrijk, binnen 1 dag had ik ze in huis...
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wat zijn de handelingen die jij moet doen als jij je Ledger kwijtraakt maar nog wel je recovery phrase hebt?Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:51:
[...]
Waarom zou je een backup ledger nodig hebben als je gewoon je mnemonic goed hebt opgeslagen?
Stel dat je over 3 jaar geen Ledger meer kunt kopen, dan heb je nog een backup liggen. Of hij gaat kapot en je wil toch snel bij je funds kunnen. Ik heb dat backup pack ook en de X is echt wel fijner dan de S, maar als backup is het een mooie goedkope optie, dus daarom ook slim om er direct 2 te halen voor de prijs van de duurste.Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:51:
[...]
Waarom zou je een backup ledger nodig hebben als je gewoon je mnemonic goed hebt opgeslagen?
Gewoon kiezen voor de optie om te herstellen met de phrase toch?iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:55:
[...]
Wat zijn de handelingen die jij moet doen als jij je Ledger kwijtraakt maar nog wel je recovery phrase hebt?
Waar?Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:57:
[...]
Gewoon kiezen voor de optie om te herstellen met de phrase toch?
Als er haast geboden is snap ik het op zich wel. Je wil niet richting een piek in de bull market gaan en nog even snel een ledger moeten bestellen (al zou ik zelf zorgen dat alles al klaar staat op een exchange voordat ik ook maar overweeg om te verkopen).Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:56:
[...]
Stel dat je over 3 jaar geen Ledger meer kunt kopen, dan heb je nog een backup liggen. Of hij gaat kapot en je wil toch snel bij je funds kunnen. Ik heb dat backup pack ook en de X is echt wel fijner dan de S, maar als backup is het een mooie goedkope optie, dus daarom ook slim om er direct 2 te halen voor de prijs van de duurste.
Nee, dat is het ook niet. De lijst veranderd constant, maar BNB en ETH staan er beide al jaren in.Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:45:
Volgorde van toevoegen aan de lijst zal het waarschijnlijk ook niet zijn?
Door er op te klikken kan ik alfabetisch krijgen op oplopende of aflopende volgorde. Maar deze 3e optie is dus standaard en ik snap er geen reet van.
Precies, je zal eerst een nieuwe ledger moeten bestellen dan...Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:58:
[...]
Als er haast geboden is snap ik het op zich wel. Je wil niet richting een piek in de bull market gaan en nog even snel een ledger moeten bestellen (al zou ik zelf zorgen dat alles al klaar staat op een exchange voordat ik ook maar overweeg om te verkopen).
Dat snap ik, maar je hebt dan geen ledger om te herstellen... want die was je kwijt...
[ Voor 25% gewijzigd door iVibes op 19-11-2020 23:03 ]
In het ergste geval herstel je je wallet in een alternatief als Coinomi. Wel minder veilig maar als je toch van plan ben om alles naar de exchanges te sturen..iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:59:
[...]
Precies, je zal eerst een nieuwe ledger moeten bestellen dan...
[...]
Dat snap ik, maar je hebt dan geen ledger om te herstellen... want die was je kwijt...
Dan toch liever nog ergens een Nano S'je hebben liggen. Stuk makkelijker, sneller en veiliger...Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:04:
[...]
In het ergste geval herstel je je wallet in een alternatief als Coinomi. Wel minder veilig maar als je toch van plan ben om alles naar de exchanges te sturen..
Na 14 jaar Bitcoin holden, er een Ledger voor te hebben gekocht besluit je in 2028 eindelijk om te cashen op 1.4M per Bitcoin, Ledger kapot, *knalt 24 woorden in minder veilige wallet software* AND IT'S GONEStokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:04:
[...]
Wel minder veilig maar als je toch van plan ben om alles naar de exchanges te sturen..
Ok ok koop er maar lekker twee dan, waarom niet drie?Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:07:
[...]
Na 14 jaar Bitcoin holden, er een Ledger voor te hebben gekocht besluit je in 2028 eindelijk om te cashen op 1.4M per Bitcoin, Ledger kapot, *knalt 24 woorden in minder veilige wallet software* AND IT'S GONE
Je krijgt hem gratis! Dus waarom niet?Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:13:
[...]
Ok ok koop er maar lekker twee dan, waarom niet drie?
Ledger kapot is geen probleem, als je de key words maar hebtTaro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:07:
[...]
Na 14 jaar Bitcoin holden, er een Ledger voor te hebben gekocht besluit je in 2028 eindelijk om te cashen op 1.4M per Bitcoin, Ledger kapot, *knalt 24 woorden in minder veilige wallet software* AND IT'S GONE
Meer dan 1 hardware wallet kopen is daarom ook dikke bullshit.
Maar dit is wel waar. Ledger of elke hardware wallet is niet heilig.
Als adoptie groeit, zullen meer exchanges en wallets zekerheiden bieden. In principe is je crypto op dat moment veiliger "in the cloud" dan op je hardware wallet.
Beter nog om je vermogen te verdelen op 2, 3 of 4 verschillende plekken. Bewaar je keys op 3 plekken. En maak een document voor je nageslacht waar ze je keys kunnen vinden.
[ Voor 68% gewijzigd door Mooody op 19-11-2020 23:33 ]
Uh, hoe dan? Een hardware wallet is per definitie niet kwetsbaar over het internet.Mooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:26:
[...]
Ledger kapot is geen probleem, als je de key words maar hebt
Maar dit is wel waar. Ledger of elke hardware wallet is niet heilig.
Als adoptie groeit, zullen meer exchanges en wallets zekerheiden bieden. In principe is je crypto op dat moment veiliger "in the cloud" dan op je hardware wallet.
Beter nog om je vermogen te verdelen op 2, 3 of 4 verschillende plekken. Bewaar je keys op 3 plekken. En maak een document voor je nageslacht waar ze je keys kunnen vinden.
Beter is nog een multisig met verschillende hardware keys, dan sluit je ook nog supply chain uit. Maar dat probleem is minimaal t.o.v. een online device.
[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 19-11-2020 23:37 ]
Dat gaat nooit gebeuren. Dat 100k garantiestelsel, waarvan wordt dat betaald denk je?croc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:37:
Kan toch niet zo heel lang meer duren eer de grotere exchanges onder het 100k garantiestelsel vallen?
Als dat nodig is, print de centrale bank er gewoon wat euro's bij. Dat is wat lastiger met bitcoin.
En toen had je malware op je PC en zijn je coins al verdwenen voor je er zelf bij kan. Shit manardana123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:25:
Ik heb nog mijn ledger wallet phrase eens gerecovered in electrum. Dat gaat omdat die phrase volgens de bip32 standaard is ofzo (dno)
Het is geen dikke bullshit als het goed is voor je eigen gemoedsrust.Mooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:26:
[...]
Ledger kapot is geen probleem, als je de key words maar hebt
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja, ik dacht dat ik gek was, maar anderen hebben deze vage sortering dus ook. Ook met het klikken op de kolomhoofden wordt het niet in 1x goed gesorteerd, knettervaag en irritant. Zou het de sortering zijn op chinese tekens?PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:59:
[...]
Nee, dat is het ook niet. De lijst veranderd constant, maar BNB en ETH staan er beide al jaren in.
Door er op te klikken kan ik alfabetisch krijgen op oplopende of aflopende volgorde. Maar deze 3e optie is dus standaard en ik snap er geen reet van.
De tijd leert of het tij keert
Niet mee eens. Je Ledger == je keys. Als je 17 Ledgers in je huis hebt liggen en je huis vliegt in de fik, dan heb je nog je 17 key frases, waarmee je die 17 Ledgers in leven kunt brengen. Exact hetzelfde als 1 Ledger met 1 key frase..oisyn schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:42:
[...]
En toen had je malware op je PC en zijn je coins al verdwenen voor je er zelf bij kan. Shit man
[...]
Het is geen dikke bullshit als het goed is voor je eigen gemoedsrust.
Dus waarom niet gewoon 1 Ledger en je keys op 3 plekken leggen?
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 19-11-2020 23:53 ]
Er zijn nu 3 opties. Afabetisch oplopend, afgelopend en wtf is dit. Helaas is wtf is dit nu de standaard geworden. Bij iedere nieuwe tab is het weer zo. Geen idee wat het uberhaupt hoort te zijn qua volgorde, maar irritant is het wel.raq schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:50:
[...]
Ja, ik dacht dat ik gek was, maar anderen hebben deze vage sortering dus ook. Ook met het klikken op de kolomhoofden wordt het niet in 1x goed gesorteerd, knettervaag en irritant. Zou het de sortering zijn op chinese tekens?
Wel 3 plekken, maar dan 1 ledger thuis, 1 ledger bij familie en een plek (of meerdere) voor je recovery phrase...Mooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:51:
[...]
Dus waarom niet gewoon 1 Ledger en je keys op 3 plekken leggen?
Je bent het niet eens met de stelling dat het geen bullshit is als het goed is voor je eigen gemoedsrust
Je beschrijft nu 1 situatie beschrijft waarin het niets uitmaakt. Impliceert dat ook dat er geen andere situaties zijn waarin het wél uitmaakt? Natuurlijk nietAls je 17 Ledgers in je huis hebt liggen en je huis vliegt in de fik, dan heb je nog je 17 key frases, waarmee je die 17 Ledgers in leven kunt brengen. Exact hetzelfde als 1 Ledger met 1 key frase.
Waarom zou het ene het andere uitsluitenDus waarom niet gewoon 1 Ledger en je keys op 3 plekken leggen?
Ik heb dus een backup Ledger. Die heb ik gebruikt om de gegenereerde seed te recoveren zodat ik zeker wist dat ie goed was. En met een tweede Ledger werkend en een bewezen poging van de recovery seed werd ik heel wat minder zenuwachtig om de firmware te updaten.
Die tweede Ledger heb ik niet als beveiliging tegen calamiteiten, dat is compleet zinloos. Het was om gewoon een bewezen test van mijn volledige seed te hebben gehad (dat wil je niet doen op een online device, en ik had niet zo'n zin om dat op een offline laptop te doen en die daarna helemaal weer te wipen e.d.), plus het feit dat ik gewoon alsnog hardware paraat heb op het moment dat ik mijn Ledger moet gebruiken maar hij ineens stuk blijkt. Ik kan dus snel schakelen, indien dat nodig is. Dat kan ik met de recovery seed niet, want die heb ik niet volledig in huis.
Mocht mijn huis in de fik vliegen, dan heb ik daar mijn verspreide recovery seeds voor. Die ik overigens ook niet in z'n geheel bij anderen heb ondergebracht, ik heb 'm verdeeld over 3 plekken met een 2-out-of-3 scheme. Een dief kan niets met 1 deel, en ik ben ook niet de sjaak als een van de delen verloren gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 20-11-2020 00:08 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Die 2-out-of-3 scheme klinkt interessant. Bedoel je dan zoiets?.oisyn schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:05:
[...]
Mocht mijn huis in de fik vliegen, dan heb ik daar mijn verspreide recovery seeds voor. Die ik overigens ook niet in z'n geheel bij anderen heb ondergebracht, ik heb 'm verdeeld over 3 plekken met een 2-out-of-3 scheme. Een dief kan niets met 1 deel, en ik ben ook niet de sjaak als een van de delen verloren gaat.
:fill(white):strip_exif()/f/image/gGIv6Miw3lDUrWhzPFtyPsvO.png?f=user_large)
Dat heb ik nu wel gedaan ja. Ik wil eigenlijk overstappen op Shamir Secret Sharing maar daar heb ik nog geen overtuigde implementatie van gezien. Het wordt een beetje ontmoedigd door oa https://en.bitcoin.it/wiki/Shamir_Secret_Snakeoil met het idee van "gebruik gewoon multisig", maar daarmee gaan ze imho een beetje voorbij aan het puur willen verspreiden van een recovery seed. Ik wil helemaal niet daadwerkelijk 2 Ledgers van 2 verschillende plekken nodig hebben om te kunnen transacteniVibes schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:16:
[...]
Die 2-out-of-3 scheme klinkt interessant. Bedoel je dan zoiets?
[Afbeelding]

Ze snijden daarentegen wel een belangrijk punt aan. Het is te makkelijk om te begrijpen, maar te moeilijk om echt goed te implementeren. Je ziet dus veel implementaties waar eigenlijk wat mis mee is.
Aan de andere kant kun je je afvragen hoeveel moeite een random dief gaat doen of hoeveel kennis hij in huis heeft om er überhaupt iets mee te kunnen doen
.edit: dit ziet er ook wel interessant uit: https://bitcoin.stackexchange.com/a/65434
[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 20-11-2020 00:48 ]
Op de weekly chart 7 opeenvolgende groene dildo's.
Dagschommeling van bijna 1000 usd bij Bitcoin.
Maar in het crypto slowchat topic gaat het natuurlijk weer over logo's

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
#MeTooPilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:53:
[...]
Er zijn nu 3 opties. Afabetisch oplopend, afgelopend en wtf is dit. Helaas is wtf is dit nu de standaard geworden. Bij iedere nieuwe tab is het weer zo. Geen idee wat het uberhaupt hoort te zijn qua volgorde, maar irritant is het wel.
Nu een paar dagen zo, dacht dat het kwam doordat ik op de app op de mobiel een paar alts had toegevoegd aan de favorieten en toen binnen de app zelf aan het schuiven ben geweest..
Raar systeem.. wat is er mis met gewoon alfabetise volgorde...
Over die logo's gesproken, kans om 1000 USDT te winnen is gedaald naar 0,251% en in de verdeling krijg je nu dus ook nog maar 2,51 USDT.Richh schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 01:23:
In drie maanden is de BTC koers over de kop gegaan.
Op de weekly chart 7 opeenvolgende groene dildo's.
Dagschommeling van bijna 1000 usd bij Bitcoin.
Maar in het crypto slowchat topic gaat het natuurlijk weer over logo's![]()
We zitten idd mooi boven de 18k weer. LTC gaat ook nog steeds lekker. In hoeverre dit houdbaar is gaan we wel zien maar ik blijf onverminderd positief.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik wacht ook al dagen... zal je zien wanneer ik instap we gelijk -30% pakken..uNoTopia schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:24:
Jongens, waar blijft die correctie?! Mijn handen jeuken om weer in te stappen dus kom maar op met die rode candles
Zero.
Even nog niet instappen maar dusPelox schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:19:
[...]
Ik wacht ook al dagen... zal je zien wanneer ik instap we gelijk -30% pakken..
Na 1 trade van 105 usdt heb ik inderdaad nog een logo gekregen. Weer een DOT alleen haha... zucht.iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:09:
Probeer eens 1 trade met een aankoop boven de 100 dollar (105 ofzo) ...
nadat ik dat gedaan heb begonnen de logootjes binnen te komen...
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
check
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 20-11-2020 09:44 ]
Zero.
Gaat er nog wat gebeuren dit weekend?
Als ik zo naar de stijging kijk van.... bijna alles ... dan is het echt een goede tijd om gewoon systematisch te in te zetten nu en bij een eventuele correctie een extra flufje (of 2) te kopen.
Nagenoeg alle nieuwsberichten die ik lees zijn positief voor het komende jaar.
Ik zag BTC gisteren zelfs voorbijkomen op RTL Z.
Iedereen klaar voor de rollercoaster ride of your life?
Ik zie dit meer als een groot sell-signalFijneKerst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:06:
Mogguh.
Gaat er nog wat gebeuren dit weekend?
Als ik zo naar de stijging kijk van.... bijna alles ... dan is het echt een goede tijd om gewoon systematisch te in te zetten nu en bij een eventuele correctie een extra flufje (of 2) te kopen.
Nagenoeg alle nieuwsberichten die ik lees zijn positief voor het komende jaar.
Ik zag BTC gisteren zelfs voorbijkomen op RTL Z.
Iedereen klaar voor de rollercoaster ride of your life?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Jij verwacht een grote crash waar we de komende manden niet meer van terugkomen?Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:09:
[...]
Ik zie dit meer als een groot sell-signal
Ik zit er heel dubbel in. Logica zegt me dat we een dip kunnen verwachten maar ik voel me behoorlijk bullish nog. Deze is ook flink gedaald:Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:09:
[...]
Ik zie dit meer als een groot sell-signal

Voor de zekerheid, op het moment van posten stond hij op 86.
[ Voor 8% gewijzigd door Crypts op 20-11-2020 10:14 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik houd eigenlijk niet zo van glazen bol gelul. Feit is dat BTC een dikke run heeft gemaakt de afgelopen periode. Zou moet niet verbazen als het ding afkoelt en dipt op de €12k oid. Maar nogmaals, dat is gewoon een wilde gok.FijneKerst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:13:
[...]
Jij verwacht een grote crash waar we de komende manden niet meer van terugkomen?
Ja ok, een dip/correctie zullen we geheid krijgen.Crypts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:13:
[...]
Ik zit er heel dubbel in. Logica zegt me dat we een dip kunnen verwachten maar ik voel me behoorlijk bullish nog. Deze is ook flink gedaald:
[Afbeelding]
Voor de zekerheid, op het moment van posten stond hij op 86.
Maar wat dan nog?
Wat iemand eerder al zei, waarom zou je verkopen als je nu niet ala de minuut geld nodig hebt?
We zitten vrijwel onbetwist in een bullrun waar het einde nog niet van in zicht is.
Dus HODL en bijkopen in de dips lijkt mij #geenadvies
Uiteraard heb je natuurlijk de kans dat dit GREED is die praat... en we weten allemaal wat er dan gebeurd

Ik zie het iig als HODL moment en de onvermijdelijke dips gebruiken om extra flufjes in te kopen.
Ik heb voor mezelf eind 2021 in gedachte als mogelijk verkoop moment...om daarna, na de megacrash, weer maandelijks in te gaan zetten richting de volgende halvening
Om er voor te zorgen dat je 'winst' niet verdampt...FijneKerst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:19:
[...]
Wat iemand eerder al zei, waarom zou je verkopen als je nu niet ala de minuut geld nodig hebt?
ja ik hodl gewoon door, nu verkopen en hopen op instappen op 14k kan echt verkeerd uitpakken. De kans is echt niet raar dat ie nu doorschiet naar stuk boven de 20k en dat de correctie maar terug is naar 19k.....daarom HODL broedersFijneKerst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:19:
[...]
Ja ok, een dip/correctie zullen we geheid krijgen.
Maar wat dan nog?
We zitten vrijwel onbetwist in een bullrun waar het einde nog niet van in zicht is.
Dus HODL en bijkopen in de dips lijkt mij #geenadvies
Uiteraard heb je natuurlijk de kans dat dit GREED is die praat... en we weten allemaal wat er dan gebeurd![]()
![]()
Ik zie het iig als HODL moment en de onvermijdelijke dips gebruiken om extra flufjes in te kopen.
Ik heb voor mezelf eind 2021 in gedachte als mogelijk verkoop moment...om daarna, na de megacrash, weer maandelijks in te gaan zetten richting de volgende halvening
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Winst verdampt niet zo snel.Machlah schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:20:
[...]
Om er voor te zorgen dat je 'winst' niet verdampt...
Zeker niet als je de afgelopen maanden een leuke winst hebt opgebouwd.
Ik heb toevallig gisteren uitgerekend wanneer ik verlies ga lijden, qua BTC..
Dat is als BTC terug crasht naar de 5 a 6K ....Dan sta ik pas in het rood.
En dan trade ik echt niet veel en snap ik er nog niet de helft van wat jullie er van snappen.
Ik denk dat de mensen die nu blijven HODL'en en niet te snel uitstappen, er de meeste lol aan gaan beleven 2021
#hopium
Dan heb je het idd leuk gedaanFijneKerst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:24:
[...]
Winst verdampt niet zo snel.
Zeker niet als je de afgelopen maanden een leuke winst hebt opgebouwd.
Ik heb toevallig gisteren uitgerekend wanneer ik verlies ga lijden, qua BTC..
Dat is als BTC terug crasht naar de 5 a 6K ....Dan sta ik pas in het rood.
En dan trade ik echt niet veel en snap ik er nog niet de helft van wat jullie er van snappen.
Ik denk dat de mensen die nu blijven HODL'en en niet te snel uitstappen, er de meeste lol aan gaan beleven 2021
#hopium
Niks gehoord mensen, koop maar die BTC!WhySoSerious schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:16:
Zo naar de kapper, laat het jullie weten!
Ik voel ook een dip aankomen. Was gisteren ingestapt op YFII, zet maar wat stoplossjes neer.Bever! schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:29:
meer sells geladderd tot 19.2 ik denk dat we gaan dippen komende 72 uur!
Ik zie een -30% niet gebeuren maar ja, wat als dan gaan alts denk ik volledig rekt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:20:
Vind het wel spannend voor de alts. Die hebben voor mij gevoel nog niet echt kunnen bijtrekken. Wat als BTC een -30% doet, krijgen we dan weer een alt-REKT?
Ik verwacht (lees: de nieuwsberichten die ik bijhoudanti elppa schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:24:
[...]
ja ik hodl gewoon door, nu verkopen en hopen op instappen op 14k kan echt verkeerd uitpakken. De kans is echt niet raar dat ie nu doorschiet naar stuk boven de 20k en dat de correctie maar terug is naar 19k.....daarom HODL broeders
Menige grote bank/investeerders, dus niet zomaar de eerste de beste yubtub experts
En uiteraard loopt dit ook in lijn met het S2F model van onze PlanB.Citibank (4th largest bank in he US) analyst, Tom Fitzpatrick, has validated his bias using advanced technical analysis on the world flagship crypto, anticipating that Bitcoin will skyrocket to $318,000 by December 2021
Dat alles zou vanuit zichzelf al een "self fullfilling prophecy" kunnen worden.
Als genoeg mensen dit gaan geloven, dan zullen ze ook niet masaal gaan verkopen voor die koers gehaald is.
Al met al een spannende tijd.
Ik zit nog steeds in YFI en die gaat best lekker maar stel die dip nog even uit tot ik iig break even sta, nog een klein beetje erbij.Machlah schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:30:
[...]
Ik voel ook een dip aankomen. Was gisteren ingestapt op YFII, zet maar wat stoplossjes neer.
Ik zit in hetzelfde bootje. Diverse ledgers + backup om klotsende oksels tijdens b.v. firwmare upgrades te vermijden.oisyn schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:26:
[...]
Dat heb ik nu wel gedaan ja. Ik wil eigenlijk overstappen op Shamir Secret Sharing ma...
Multisig waarbij ik aan het handje gehouden word en je hoeft (optioneel) dan ook je seeds niet meer te onthouden of vast te leggen. Verlies je een device dan rotate je die key eruit.
Wel vrij prijzigEindhovenfinest schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:55:
[...]
Ik zit in hetzelfde bootje. Diverse ledgers + backup om klotsende oksels tijdens b.v. firwmare upgrades te vermijdenAls BTC nog wat doorstijgt ga ik mezelf een betaald abonnement bij https://keys.casa/ halen.
Multisig waarbij ik aan het handje gehouden word en je hoeft (optioneel) dan ook je seeds niet meer te onthouden of vast te leggen. Verlies je een device dan rotate je die key eruit.
Minimaal €10 is idd wel aardig prijzig te noemen maar goed, als je een flink vermogen aan BTC hebt wellicht de moeite waard.
De marketcap van BTC is tegenwoordig groter dan die van o.a. Paypal, Nvidia en Mastercard
https://decrypt.co/48861/...arket-cap-than-mastercard
/f/image/hid04yx3l5hImgZ5fsG8jSsJ.png?f=fotoalbum_large)
Hoeveel stables hebben we inmiddels? Gaat nergens meer over.

En Libra straks nog ....Crypts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:16:
We hebben er nog een stable bij USDL?![]()
Hoeveel stables hebben we inmiddels? Gaat nergens meer over.

Wie helpt deze emigrant uit de brand?
Bij winnen van 1K natuurlijk 50/50.
9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc
BTC heb ik wel voor je..... DM je ID maar ffzwartewoud schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:18:
Ik hoef nog maar 1 BTC en 1 ETH logo.
Wie helpt deze emigrant uit de brand?
Bij winnen van 1K natuurlijk 50/50.
Schijnt dat er veel meer geHODLéd wordt door iedereen en we dus meer afhankelijk zijn van nieuw geminede Bitcointjes dan Bitcointjes die vrijkomen door traden.
Schaarste is goed voor de prijs, dat dan weer welChainalysis’ data shows that the number of Bitcoin available to new investors started to decline early this year, while illiquid BTC sharply increased. Chainalysis estimates that the number of Bitcoin that are currently liquid could be as low as 3.4 million.
De andere alts (ADA, VET, NANO) dalen in Sats even hard als de waarde in Dollar stijgt, dus die blijven al weken schommelen rondom dezelfde waarde.
YFI had ik deze week bij 18.000 verkocht voor BTC, uiteraard stijgt die nu veel harder dan BTC

Dit topic is gesloten.