[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.905 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:21:
Ons spelletje....

Wat vind jij het beste/mooiste logo in cryptoland?

Wel ff serieus kijken naar de genialiteit van het logo.

Disclaimer: Doge is uitgesloten van deelname :P
UET

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J2Nfdm-wX8_G-qUCT1kVMKe7UfM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NfrqlgTZHEboVTaqmCxTNT2f.png?f=user_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:21:
Ons spelletje....

Wat vind jij het beste/mooiste logo in cryptoland?

Wel ff serieus kijken naar de genialiteit van het logo.

Disclaimer: Doge is uitgesloten van deelname :P
Ik vind MIOTA wel lekker qua logo...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WFKSNHzqomtw2Geryl38vxTeAo0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IkdtRFA8FgvgF6bsvNiesvYx.jpg?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Jeetje dat volume op de ETHUP / ETHDOWN is echt rete laag. Hoe hebben jullie zo snel gescalpt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

@iVibes ik heb helaas geen mooie logo's van tradingcompeties als arme sloeber maar ben wel bezig met een peperzaden giveaway in een ander topic:
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:58:

GIVE AWAY!

Omdat de gure, korte en donkere winterdagen weer voor de deur staan en het kweekseizoen inmiddels ten einde is, leek het mij leuk om eens met wat positiviteit te strooien. Het zijn tenslotte maar vreemde onzekere tijden vandaag de dag. Dus een beetje lol trappen en genieten van de kleine dingetjes is belangrijker dan ooit.

Het leek me daarom leuk om een peperzaden giveaway te doen!

Wat kun je winnen?
Een peperzaden pakketje met diverse soorten zaden en een zakje gedroogde Carolina Reapers om de koude winterdagen met wat hitte door te kunen komen:

[Afbeelding]

Uiteraard voorzien van Tweakers logo en prachtig Comic Sans font. :')

In het pakketje zitten zaden van de volgende soorten:

- Sweet Banana (Capsicum Annuum)
- Rocoto Rood (Capsicum Pubescens)
- Sugar Rush Peach (Capsicum Baccatum)
- Aji Pineapple (Capsicum Baccatum)
- Bahamian Goat (Capsicum Chinense)
- Carolina Reaper Rood (Capsicum Chinense)

Een grappige selectie die van compleet hitteloos tot heetste peper ter wereld gaat.

Ik zal 2x een identiek pakketje verloten, dus 2 winnaars!

Hoe doe je mee?
Om het topic verder niet teveel te vervuilen kun je mij een PB sturen met de titel: Giveaway.

Iedereen kan meedoen, ik heb zowel nog wat internationale postzegels als NL postzegels liggen.

Ik zal een lijstje bijhouden met deelnemers die ik enkele dagen voor de verloting in het topic post, zodat de mensen die meedoen nog even kunnen controleren of ik niemand vergeten ben.

Datum verloting
Op maandag 30 November haal ik de nicknames van de deelnemers door een 'random name selector' website. De 2 daaruit gekozen winnaars kunnen mij dan een PB sturen om de verzending af te handelen. :) (Verzending is uiteraard geheel op mijn kosten.)
Het gaat om geven wat je kunt missen immers.

Al voel ik me nu wel een beetje schuldig voor het wegkapen van je ethereum logo ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PHPResource schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:28:
Jeetje dat volume op de ETHUP / ETHDOWN is echt rete laag. Hoe hebben jullie zo snel gescalpt
Je hoeft geen ETH ETF te traden om het ETH logo te krijgen. ETH/UP heeft nog geen miljoen volume, maar YFI/UP en DOWN zit over de 15 miljoen en UNI over de 4 miljoen voor UP en DOWN.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Net al gezegd, maar ik vind het logo van ETH geniaal.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/05/Ethereum_logo_2014.svg/628px-Ethereum_logo_2014.svg.png

Als grafisch vormgever ben ik hier jaloers op _O_
Om een logo zowel eenvoud als kracht uit te laten stralen, is uitermate moeilijk.

Ren plekje #2

Afbeeldingslocatie: https://coinarbitragebot.com/inc/coin_logos/ren.png

Nexo plekje #3

Afbeeldingslocatie: https://icoholder.com/files/img/60169afde18e8d0824bb3e4ea9756e0d.png

Decred plekje #4

Afbeeldingslocatie: https://cdn4.iconfinder.com/data/icons/logos-and-brands-1/512/80_Decred_logo_logos-512.png

[ Voor 94% gewijzigd door Mooody op 19-11-2020 21:49 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:29:
@iVibes ik heb helaas geen mooie logo's van tradingcompeties als arme sloeber maar ben wel bezig met een peperzaden giveaway in een ander topic:

[...]

Het gaat om geven wat je kunt missen immers.

Al voel ik me nu wel een beetje schuldig voor het wegkapen van je ethereum logo ;(
Nee joh, ben je gek..... ik had hem al aangeboden gekregen maar dat heb ik zelf afgeslagen en wil hem zelf bij elkaar traden...
Dus sowieso hoef je je niet schuldig te voelen... maar wel thanks voor je concern..
(y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z-Qi19v24U27-tHsk_nYZb0e2HI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2mOocfTpFlCp85nra1oqQIcN.png?f=fotoalbum_large

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• PHPResource
Hmm wat doe ik verkeerd? 2 trades > 100 USD in totaal op ETH/UP gedaan (buy and sell) en 2 trades op YFI/UP (buy and sell), de knop Draw logo blijft geblokkeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door PHPResource op 19-11-2020 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
PHPResource schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:41:
Hmm wat doe ik verkeerd? 2 trades > 100 USD in totaal op ETH/UP gedaan (buy and sell) en 2 trades op YFI/UP (buy and sell), de knop Draw logo blijft geblokkeerd.
Wel >100 USD per kant gedaan? Dus niet 2x50, maar 2x100 en dan soms de pagina even vernieuwen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PHPResource schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:41:
Als je die andere logo's hebt gekregen dan wordt je automatisch gedisqualificeerd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:43:
[...]

Wel >100 USD per kant gedaan? Dus niet 2x50, maar 2x100 en dan soms de pagina even vernieuwen.
2x 100 hoeft niet hoor. Zowel aankoop als verkoop zijn samen geldig. Dus 50.1 USDT kopen en weer verkopen is genoeg.

Alles boven de 100 USDT aan volume is geldig. Dus 50.1 kopen en weer verkopen is 100.2 USDT aan volume.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 19-11-2020 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:47:
[...]

2x 100 hoeft niet hoor. Zowel aankoop als verkoop zijn samen geldig. Dus 50.1 USDT kopen en weer verkopen is genoeg.

Alles boven de 100 USDT aan volume is geldig. Dus 50.1 kopen en weer verkopen is 100.2 USDT aan volume.
Vreemd genoeg bij mij tot twee maal toe niet. Nadat ik een order van 100USDT succesvol had afgerond kreeg ik 2 draws. Helaas nog geen ETH :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:47:
[...]

Oh, dat ging anders wel lekker snel :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-09 09:03
Welke websites zijn eigenlijk het nuttigst om over coins met potentie te lezen? Behalve hier dan. Ik heb zo altijd het gevoel dat er ergens een geheime hub bestaat waar men constant zit superhandige info zit uit te wisselen met elkaar.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

ardana123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:50:
Welke websites zijn eigenlijk het nuttigst om over coins met potentie te lezen? Behalve hier dan. Ik heb zo altijd het gevoel dat er ergens een geheime hub bestaat waar men constant zit superhandige info zit uit te wisselen met elkaar.
Ja klopt, dat is thuis bij Lange Frans.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
Inmiddels gelukt. Even gescalpt op YFI-UP en 2x ETH logo binnen. @iVibes wil jij de 2e?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Mooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:32:
Net al gezegd, maar ik vind het logo van ETH geniaal.

[Afbeelding]

Als grafisch vormgever ben ik hier jaloers op _O_
Om een logo zowel eenvoud als kracht uit te laten stralen, is uitermate moeilijk.

Ren plekje #2

[Afbeelding]

Nexo plekje #3

[Afbeelding]

Decred plekje #4

[Afbeelding]
Kites and darts
YouTube: The Infinite Pattern That Never Repeats

briljant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PHPResource schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:54:
Inmiddels gelukt. Even gescalpt op YFI-UP en 2x ETH logo binnen. @iVibes wil jij de 2e?
Nou doe maar dan.... Ruilen tegen 3612 YFI logo's?
:*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:56:
[...]

Nou doe maar dan.... Ruilen tegen 3612 YFI logo's?
:*)
Whaha. Stuur je binance-id maar

• Mooody

Mooody

elmoody

ardana123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:50:
Reddit heeft een grote community met crypto addicts. Als je daar wat groepen volgt, zit je vaak wel op de eerste rang.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik zal wel heimelijk laat zijn hiermee, maar had iemand al gezien dat Henk en Ingrid een vlog hebben en van het GAS af willen (NEO houden ze nog wel...)

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Hoe kan ik op de minute chart vanavond nou een top zien van 18.039 en op de hourly een top van 18.476?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Steinhemmer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:11:
Hoe kan ik op de minute chart vanavond nou een top zien van 18.039 en op de hourly een top van 18.476?
Omdat die van de hourly veel verder terug in de tijd gaat en die 18.476 van de 18e om 5:00 was, die zie je op de minute chart niet terug.

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Apfff ik zit te slapen... Tx Taro:)

• PilatuS
  • Niet online
Heeft iemand trouwens een idee wat Binance met de standaard volgorde van coins heeft gedaan ? Iedere keer bij een nieuw tab is dit de volgorde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IkKwy7OFCiYRueQFED6gwzZbZJs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Re7MgZx1HcdyRMjRDHAks5R6.jpg?f=user_large

Het is niet alfabetisch. Het is niet op volume, prijs, percentage, last price of wat dan ook. Wat is dit voor een dronken volgorde die de standaard is en waarbij ik iedere keer moet schakelen naar iets wat logisch is ?

De lijst is nog langer dan dit en de laatste 3 zijn ZIL, BNB en ETH.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 19-11-2020 22:44 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Het lijkt wél alfabetisch te zijn, waarbij BTC (logischerwijs ;)) voorrang op de rest heeft gekregen.

Edit: Oh, nog 3 er achter? ETH en BNB staan in mijn favorieten lijstje ook na de rest, met REN als allerlaatste en LINK helemaal vooraan, nog voor BTC.

Volgorde van toevoegen aan de lijst zal het waarschijnlijk ook niet zijn?

[ Voor 63% gewijzigd door Taro op 19-11-2020 22:49 ]

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:45:
@PilatuS Het lijkt wél alfabetisch te zijn, waarbij BTC voorrang op de rest heeft gekregen :)
Zie de edit :) De allerlaatste is ETH en daar boven staat BNB. Waar is de logica hier ?

Als laatste getrade is het trouwens ook niet. Ik snap het echt even niet op welke volgorde het nou is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Onlangs trouwens zeer scherp de Ledger Backup Pack aangeschaft... (Nano X + Nano S)
Ik gebruik de S zelf als backup..... (dezelfde private keys als op de Nano X)

Normale prijs:
Nano X - 119,- euro
Nano S - 59,- euro

Als combi bij Ledger - 149,- euro...

En als je ff zoekt op Ledger Friend Code (op Reddit ofzo) kan je ze samen scoren voor:
119,20 euro...
Dat is dus normaal de prijs van de Ledger Nano X alleen...

Alleen kopen bij Ledger natuurlijk, komt uit Frankrijk, binnen 1 dag had ik ze in huis...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QU1wNvyG51oxuch2PN5Zq4E0WPs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HvBDUSqKiNj50FTIONN7XpXY.jpg?f=user_large

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:48
iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:48:
Onlangs trouwens zeer scherp de Ledger Backup Pack aangeschaft... (Nano X + Nano S)
Ik gebruik de S zelf als backup..... (dezelfde private keys als op de Nano X)

Normale prijs:
Nano X - 119,- euro
Nano S - 59,- euro

Als combi bij Ledger - 149,- euro...

En als je ff zoekt op Ledger Friend Code (op Reddit ofzo) kan je ze samen scoren voor:
119,20 euro...
Dat is dus normaal de prijs van de Ledger Nano X alleen...

Alleen kopen bij Ledger natuurlijk, komt uit Frankrijk, binnen 1 dag had ik ze in huis...

[Afbeelding]
Waarom zou je een backup ledger nodig hebben als je gewoon je mnemonic goed hebt opgeslagen?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:51:
[...]
Waarom zou je een backup ledger nodig hebben als je gewoon je mnemonic goed hebt opgeslagen?
Wat zijn de handelingen die jij moet doen als jij je Ledger kwijtraakt maar nog wel je recovery phrase hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:51:
[...]

Stel dat je over 3 jaar geen Ledger meer kunt kopen, dan heb je nog een backup liggen. Of hij gaat kapot en je wil toch snel bij je funds kunnen. Ik heb dat backup pack ook en de X is echt wel fijner dan de S, maar als backup is het een mooie goedkope optie, dus daarom ook slim om er direct 2 te halen voor de prijs van de duurste.

• Stokstaart
iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:55:
[...]

Wat zijn de handelingen die jij moet doen als jij je Ledger kwijtraakt maar nog wel je recovery phrase hebt?
Gewoon kiezen voor de optie om te herstellen met de phrase toch?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:57:
[...]
Gewoon kiezen voor de optie om te herstellen met de phrase toch?
Waar?

• Stokstaart
Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:56:
[...]

Stel dat je over 3 jaar geen Ledger meer kunt kopen, dan heb je nog een backup liggen. Of hij gaat kapot en je wil toch snel bij je funds kunnen. Ik heb dat backup pack ook en de X is echt wel fijner dan de S, maar als backup is het een mooie goedkope optie, dus daarom ook slim om er direct 2 te halen voor de prijs van de duurste.
Als er haast geboden is snap ik het op zich wel. Je wil niet richting een piek in de bull market gaan en nog even snel een ledger moeten bestellen (al zou ik zelf zorgen dat alles al klaar staat op een exchange voordat ik ook maar overweeg om te verkopen).

• Stokstaart

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:45:
Volgorde van toevoegen aan de lijst zal het waarschijnlijk ook niet zijn?
Nee, dat is het ook niet. De lijst veranderd constant, maar BNB en ETH staan er beide al jaren in.

Door er op te klikken kan ik alfabetisch krijgen op oplopende of aflopende volgorde. Maar deze 3e optie is dus standaard en ik snap er geen reet van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:58:
[...]
Als er haast geboden is snap ik het op zich wel. Je wil niet richting een piek in de bull market gaan en nog even snel een ledger moeten bestellen (al zou ik zelf zorgen dat alles al klaar staat op een exchange voordat ik ook maar overweeg om te verkopen).
Precies, je zal eerst een nieuwe ledger moeten bestellen dan...
Dat snap ik, maar je hebt dan geen ledger om te herstellen... want die was je kwijt...

[ Voor 25% gewijzigd door iVibes op 19-11-2020 23:03 ]

• Stokstaart
iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:59:
[...]

Precies, je zal eerst een nieuwe ledger moeten bestellen dan...

[...]

Dat snap ik, maar je hebt dan geen ledger om te herstellen... want die was je kwijt...
In het ergste geval herstel je je wallet in een alternatief als Coinomi. Wel minder veilig maar als je toch van plan ben om alles naar de exchanges te sturen..

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:04:
[...]
In het ergste geval herstel je je wallet in een alternatief als Coinomi. Wel minder veilig maar als je toch van plan ben om alles naar de exchanges te sturen..
Dan toch liever nog ergens een Nano S'je hebben liggen. Stuk makkelijker, sneller en veiliger...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:04:
[...]
Wel minder veilig maar als je toch van plan ben om alles naar de exchanges te sturen..
Na 14 jaar Bitcoin holden, er een Ledger voor te hebben gekocht besluit je in 2028 eindelijk om te cashen op 1.4M per Bitcoin, Ledger kapot, *knalt 24 woorden in minder veilige wallet software* AND IT'S GONE :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:07:
[...]

Na 14 jaar Bitcoin holden, er een Ledger voor te hebben gekocht besluit je in 2028 eindelijk om te cashen op 1.4M per Bitcoin, Ledger kapot, *knalt 24 woorden in minder veilige wallet software* AND IT'S GONE :)
Ok ok koop er maar lekker twee dan, waarom niet drie? :+

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Stokstaart schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:13:
[...]
Ok ok koop er maar lekker twee dan, waarom niet drie? :+
Je krijgt hem gratis! Dus waarom niet?
:)

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-09 09:03
Ik heb nog mijn ledger wallet phrase eens gerecovered in electrum. Dat gaat omdat die phrase volgens de bip32 standaard is ofzo (dno)

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:07:
[...]

Ledger kapot is geen probleem, als je de key words maar hebt :)
Meer dan 1 hardware wallet kopen is daarom ook dikke bullshit.

Maar dit is wel waar. Ledger of elke hardware wallet is niet heilig.

Als adoptie groeit, zullen meer exchanges en wallets zekerheiden bieden. In principe is je crypto op dat moment veiliger "in the cloud" dan op je hardware wallet.

Beter nog om je vermogen te verdelen op 2, 3 of 4 verschillende plekken. Bewaar je keys op 3 plekken. En maak een document voor je nageslacht waar ze je keys kunnen vinden.

[ Voor 68% gewijzigd door Mooody op 19-11-2020 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17
Heb er al een hele tijd 2, geeft me toch wat meer rust.

Zero.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28
Mooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:26:
[...]

Maar dit is wel waar. Ledger of elke hardware wallet is niet heilig.

Als adoptie groeit, zullen meer exchanges en wallets zekerheiden bieden. In principe is je crypto op dat moment veiliger "in the cloud" dan op je hardware wallet.

Beter nog om je vermogen te verdelen op 2, 3 of 4 verschillende plekken. Bewaar je keys op 3 plekken. En maak een document voor je nageslacht waar ze je keys kunnen vinden.
Uh, hoe dan? Een hardware wallet is per definitie niet kwetsbaar over het internet.

Beter is nog een multisig met verschillende hardware keys, dan sluit je ook nog supply chain uit. Maar dat probleem is minimaal t.o.v. een online device.

[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 19-11-2020 23:37 ]

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Kan toch niet zo heel lang meer duren eer de grotere exchanges onder het 100k garantiestelsel vallen?

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28
croc schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:37:
Kan toch niet zo heel lang meer duren eer de grotere exchanges onder het 100k garantiestelsel vallen?
Dat gaat nooit gebeuren. Dat 100k garantiestelsel, waarvan wordt dat betaald denk je?

Als dat nodig is, print de centrale bank er gewoon wat euro's bij. Dat is wat lastiger met bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 10:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
ardana123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:25:
Ik heb nog mijn ledger wallet phrase eens gerecovered in electrum. Dat gaat omdat die phrase volgens de bip32 standaard is ofzo (dno)
En toen had je malware op je PC en zijn je coins al verdwenen voor je er zelf bij kan. Shit man :P
Mooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:26:
[...]

Het is geen dikke bullshit als het goed is voor je eigen gemoedsrust.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online

raq

PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:59:
[...]

Nee, dat is het ook niet. De lijst veranderd constant, maar BNB en ETH staan er beide al jaren in.

Door er op te klikken kan ik alfabetisch krijgen op oplopende of aflopende volgorde. Maar deze 3e optie is dus standaard en ik snap er geen reet van.
Ja, ik dacht dat ik gek was, maar anderen hebben deze vage sortering dus ook. Ook met het klikken op de kolomhoofden wordt het niet in 1x goed gesorteerd, knettervaag en irritant. Zou het de sortering zijn op chinese tekens?

De tijd leert of het tij keert

• Mooody

Mooody

elmoody

.oisyn schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:42:
[...]

En toen had je malware op je PC en zijn je coins al verdwenen voor je er zelf bij kan. Shit man :P

[...]

Het is geen dikke bullshit als het goed is voor je eigen gemoedsrust.
Niet mee eens. Je Ledger == je keys. Als je 17 Ledgers in je huis hebt liggen en je huis vliegt in de fik, dan heb je nog je 17 key frases, waarmee je die 17 Ledgers in leven kunt brengen. Exact hetzelfde als 1 Ledger met 1 key frase.

Dus waarom niet gewoon 1 Ledger en je keys op 3 plekken leggen?

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 19-11-2020 23:53 ]

• PilatuS
  • Niet online
raq schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:50:
[...]

Ja, ik dacht dat ik gek was, maar anderen hebben deze vage sortering dus ook. Ook met het klikken op de kolomhoofden wordt het niet in 1x goed gesorteerd, knettervaag en irritant. Zou het de sortering zijn op chinese tekens?
Er zijn nu 3 opties. Afabetisch oplopend, afgelopend en wtf is dit. Helaas is wtf is dit nu de standaard geworden. Bij iedere nieuwe tab is het weer zo. Geen idee wat het uberhaupt hoort te zijn qua volgorde, maar irritant is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:51:
[...]
Wel 3 plekken, maar dan 1 ledger thuis, 1 ledger bij familie en een plek (of meerdere) voor je recovery phrase...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Je bent het niet eens met de stelling dat het geen bullshit is als het goed is voor je eigen gemoedsrust :?
Als je 17 Ledgers in je huis hebt liggen en je huis vliegt in de fik, dan heb je nog je 17 key frases, waarmee je die 17 Ledgers in leven kunt brengen. Exact hetzelfde als 1 Ledger met 1 key frase.
Je beschrijft nu 1 situatie beschrijft waarin het niets uitmaakt. Impliceert dat ook dat er geen andere situaties zijn waarin het wél uitmaakt? Natuurlijk niet :)
Waarom zou het ene het andere uitsluiten :?. Het dient verschillende doelen.

Ik heb dus een backup Ledger. Die heb ik gebruikt om de gegenereerde seed te recoveren zodat ik zeker wist dat ie goed was. En met een tweede Ledger werkend en een bewezen poging van de recovery seed werd ik heel wat minder zenuwachtig om de firmware te updaten.

Die tweede Ledger heb ik niet als beveiliging tegen calamiteiten, dat is compleet zinloos. Het was om gewoon een bewezen test van mijn volledige seed te hebben gehad (dat wil je niet doen op een online device, en ik had niet zo'n zin om dat op een offline laptop te doen en die daarna helemaal weer te wipen e.d.), plus het feit dat ik gewoon alsnog hardware paraat heb op het moment dat ik mijn Ledger moet gebruiken maar hij ineens stuk blijkt. Ik kan dus snel schakelen, indien dat nodig is. Dat kan ik met de recovery seed niet, want die heb ik niet volledig in huis.

Mocht mijn huis in de fik vliegen, dan heb ik daar mijn verspreide recovery seeds voor. Die ik overigens ook niet in z'n geheel bij anderen heb ondergebracht, ik heb 'm verdeeld over 3 plekken met een 2-out-of-3 scheme. Een dief kan niets met 1 deel, en ik ben ook niet de sjaak als een van de delen verloren gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 20-11-2020 00:08 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

.oisyn schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:05:
[...]
Mocht mijn huis in de fik vliegen, dan heb ik daar mijn verspreide recovery seeds voor. Die ik overigens ook niet in z'n geheel bij anderen heb ondergebracht, ik heb 'm verdeeld over 3 plekken met een 2-out-of-3 scheme. Een dief kan niets met 1 deel, en ik ben ook niet de sjaak als een van de delen verloren gaat.
Die 2-out-of-3 scheme klinkt interessant. Bedoel je dan zoiets?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBBh0BkYcB747qO6rz2Rl0BbA1k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gGIv6Miw3lDUrWhzPFtyPsvO.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
iVibes schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:16:
[...]

Die 2-out-of-3 scheme klinkt interessant. Bedoel je dan zoiets?

[Afbeelding]
Dat heb ik nu wel gedaan ja. Ik wil eigenlijk overstappen op Shamir Secret Sharing maar daar heb ik nog geen overtuigde implementatie van gezien. Het wordt een beetje ontmoedigd door oa https://en.bitcoin.it/wiki/Shamir_Secret_Snakeoil met het idee van "gebruik gewoon multisig", maar daarmee gaan ze imho een beetje voorbij aan het puur willen verspreiden van een recovery seed. Ik wil helemaal niet daadwerkelijk 2 Ledgers van 2 verschillende plekken nodig hebben om te kunnen transacten 8)7

Ze snijden daarentegen wel een belangrijk punt aan. Het is te makkelijk om te begrijpen, maar te moeilijk om echt goed te implementeren. Je ziet dus veel implementaties waar eigenlijk wat mis mee is.

Aan de andere kant kun je je afvragen hoeveel moeite een random dief gaat doen of hoeveel kennis hij in huis heeft om er überhaupt iets mee te kunnen doen :). Nu geef ik gewoonweg 2/3e van mijn key weg, daar ben ik ook niet helemaal blij mee.

.edit: dit ziet er ook wel interessant uit: https://bitcoin.stackexchange.com/a/65434

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 20-11-2020 00:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
In drie maanden is de BTC koers over de kop gegaan.
Op de weekly chart 7 opeenvolgende groene dildo's.
Dagschommeling van bijna 1000 usd bij Bitcoin.

Maar in het crypto slowchat topic gaat het natuurlijk weer over logo's _O- _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:59
die 2e of 3e wallet is vooral handig voor de man met de boormachine. Als je veel btc hebt en je hebt 1 wallet ben je echt niet handig bezig. Zelfde geld voor je keys op een papiertje in hetzelfde huis......

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05
PilatuS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:53:
[...]

Er zijn nu 3 opties. Afabetisch oplopend, afgelopend en wtf is dit. Helaas is wtf is dit nu de standaard geworden. Bij iedere nieuwe tab is het weer zo. Geen idee wat het uberhaupt hoort te zijn qua volgorde, maar irritant is het wel.
#MeToo
Nu een paar dagen zo, dacht dat het kwam doordat ik op de app op de mobiel een paar alts had toegevoegd aan de favorieten en toen binnen de app zelf aan het schuiven ben geweest..
Raar systeem.. wat is er mis met gewoon alfabetise volgorde...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Jongens, waar blijft die correctie?! Mijn handen jeuken om weer in te stappen dus kom maar op met die rode candles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Richh schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 01:23:
In drie maanden is de BTC koers over de kop gegaan.
Op de weekly chart 7 opeenvolgende groene dildo's.
Dagschommeling van bijna 1000 usd bij Bitcoin.

Maar in het crypto slowchat topic gaat het natuurlijk weer over logo's _O- _O-
Over die logo's gesproken, kans om 1000 USDT te winnen is gedaald naar 0,251% en in de verdeling krijg je nu dus ook nog maar 2,51 USDT.

We zitten idd mooi boven de 18k weer. LTC gaat ook nog steeds lekker. In hoeverre dit houdbaar is gaan we wel zien maar ik blijf onverminderd positief. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hoppa, zojuist bijna de vorig top aangetikt.
Goed teken voor het weekend.
:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FlLCX8NSPKylSpyFhDP6Sff_064=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H68fPhdZamkX0dYqjq3YqjOn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:16

WhySoSerious

Be the change.

Zo naar de kapper, laat het jullie weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
uNoTopia schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:24:
Jongens, waar blijft die correctie?! Mijn handen jeuken om weer in te stappen dus kom maar op met die rode candles
Ik wacht ook al dagen... zal je zien wanneer ik instap we gelijk -30% pakken..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Pelox schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:19:
[...]

Ik wacht ook al dagen... zal je zien wanneer ik instap we gelijk -30% pakken..
Even nog niet instappen maar dus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
iVibes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:09:

Probeer eens 1 trade met een aankoop boven de 100 dollar (105 ofzo) ...
nadat ik dat gedaan heb begonnen de logootjes binnen te komen...
Na 1 trade van 105 usdt heb ik inderdaad nog een logo gekregen. Weer een DOT alleen haha... zucht.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Dit gaat straks zo hard door die 18,5K heen knallen hè....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Eerst kijken of ETH door de 500 usdt komt

check

[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 20-11-2020 09:44 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Nu online

raq

Pelox schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:42:
Eerst kijken of ETH door de 500 usdt komt

check
Done, goed teken voor de overige alts denk ik.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mogguh.

Gaat er nog wat gebeuren dit weekend?

Als ik zo naar de stijging kijk van.... bijna alles ... dan is het echt een goede tijd om gewoon systematisch te in te zetten nu en bij een eventuele correctie een extra flufje (of 2) te kopen.

Nagenoeg alle nieuwsberichten die ik lees zijn positief voor het komende jaar.
Ik zag BTC gisteren zelfs voorbijkomen op RTL Z.

Iedereen klaar voor de rollercoaster ride of your life? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
MOON LAMBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:14
FijneKerst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:06:
Mogguh.

Gaat er nog wat gebeuren dit weekend?

Als ik zo naar de stijging kijk van.... bijna alles ... dan is het echt een goede tijd om gewoon systematisch te in te zetten nu en bij een eventuele correctie een extra flufje (of 2) te kopen.

Nagenoeg alle nieuwsberichten die ik lees zijn positief voor het komende jaar.
Ik zag BTC gisteren zelfs voorbijkomen op RTL Z.

Iedereen klaar voor de rollercoaster ride of your life? :D
Ik zie dit meer als een groot sell-signal

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:09:
[...]

Jij verwacht een grote crash waar we de komende manden niet meer van terugkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:09:
[...]

Ik zit er heel dubbel in. Logica zegt me dat we een dip kunnen verwachten maar ik voel me behoorlijk bullish nog. Deze is ook flink gedaald:

Afbeeldingslocatie: https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index.png

Voor de zekerheid, op het moment van posten stond hij op 86.

[ Voor 8% gewijzigd door Crypts op 20-11-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Zou wel eens een originele Crazy Friday kunnen worden jongens!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
FijneKerst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:13:
[...]

Jij verwacht een grote crash waar we de komende manden niet meer van terugkomen?
Ik houd eigenlijk niet zo van glazen bol gelul. Feit is dat BTC een dikke run heeft gemaakt de afgelopen periode. Zou moet niet verbazen als het ding afkoelt en dipt op de €12k oid. Maar nogmaals, dat is gewoon een wilde gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:13:
[...]

Ik zit er heel dubbel in. Logica zegt me dat we een dip kunnen verwachten maar ik voel me behoorlijk bullish nog. Deze is ook flink gedaald:

[Afbeelding]

Voor de zekerheid, op het moment van posten stond hij op 86.
Ja ok, een dip/correctie zullen we geheid krijgen.
Maar wat dan nog?
Wat iemand eerder al zei, waarom zou je verkopen als je nu niet ala de minuut geld nodig hebt?
We zitten vrijwel onbetwist in een bullrun waar het einde nog niet van in zicht is.
Dus HODL en bijkopen in de dips lijkt mij #geenadvies :P

Uiteraard heb je natuurlijk de kans dat dit GREED is die praat... en we weten allemaal wat er dan gebeurd :X :|

Ik zie het iig als HODL moment en de onvermijdelijke dips gebruiken om extra flufjes in te kopen.
Ik heb voor mezelf eind 2021 in gedachte als mogelijk verkoop moment...om daarna, na de megacrash, weer maandelijks in te gaan zetten richting de volgende halvening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Vind het wel spannend voor de alts. Die hebben voor mij gevoel nog niet echt kunnen bijtrekken. Wat als BTC een -30% doet, krijgen we dan weer een alt-REKT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
FijneKerst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:19:
[...]
Wat iemand eerder al zei, waarom zou je verkopen als je nu niet ala de minuut geld nodig hebt?
Om er voor te zorgen dat je 'winst' niet verdampt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:59
FijneKerst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:19:
[...]

Ja ok, een dip/correctie zullen we geheid krijgen.
Maar wat dan nog?
We zitten vrijwel onbetwist in een bullrun waar het einde nog niet van in zicht is.
Dus HODL en bijkopen in de dips lijkt mij #geenadvies :P

Uiteraard heb je natuurlijk de kans dat dit GREED is die praat... en we weten allemaal wat er dan gebeurd :X :|

Ik zie het iig als HODL moment en de onvermijdelijke dips gebruiken om extra flufjes in te kopen.
Ik heb voor mezelf eind 2021 in gedachte als mogelijk verkoop moment...om daarna, na de megacrash, weer maandelijks in te gaan zetten richting de volgende halvening :D
ja ik hodl gewoon door, nu verkopen en hopen op instappen op 14k kan echt verkeerd uitpakken. De kans is echt niet raar dat ie nu doorschiet naar stuk boven de 20k en dat de correctie maar terug is naar 19k.....daarom HODL broeders

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Machlah schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:20:
[...]

Om er voor te zorgen dat je 'winst' niet verdampt...
Winst verdampt niet zo snel.
Zeker niet als je de afgelopen maanden een leuke winst hebt opgebouwd.

Ik heb toevallig gisteren uitgerekend wanneer ik verlies ga lijden, qua BTC..
Dat is als BTC terug crasht naar de 5 a 6K ....Dan sta ik pas in het rood.
En dan trade ik echt niet veel en snap ik er nog niet de helft van wat jullie er van snappen.

Ik denk dat de mensen die nu blijven HODL'en en niet te snel uitstappen, er de meeste lol aan gaan beleven 2021 :P

#hopium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
FijneKerst schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:24:
[...]

Winst verdampt niet zo snel.
Zeker niet als je de afgelopen maanden een leuke winst hebt opgebouwd.

Ik heb toevallig gisteren uitgerekend wanneer ik verlies ga lijden, qua BTC..
Dat is als BTC terug crasht naar de 5 a 6K ....Dan sta ik pas in het rood.
En dan trade ik echt niet veel en snap ik er nog niet de helft van wat jullie er van snappen.

Ik denk dat de mensen die nu blijven HODL'en en niet te snel uitstappen, er de meeste lol aan gaan beleven 2021 :P

#hopium
Dan heb je het idd leuk gedaan :9 Mijn eigen ervaring is wel dat je winst sneller verdampt dan je denkt ;-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

WhySoSerious schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:16:
Zo naar de kapper, laat het jullie weten!
Niks gehoord mensen, koop maar die BTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 21:03

Bever!

3

meer sells geladderd tot 19.2 ik denk dat we gaan dippen komende 72 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Bever! schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:29:
meer sells geladderd tot 19.2 ik denk dat we gaan dippen komende 72 uur!
Ik voel ook een dip aankomen. Was gisteren ingestapt op YFII, zet maar wat stoplossjes neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:20:
Vind het wel spannend voor de alts. Die hebben voor mij gevoel nog niet echt kunnen bijtrekken. Wat als BTC een -30% doet, krijgen we dan weer een alt-REKT?
Ik zie een -30% niet gebeuren maar ja, wat als dan gaan alts denk ik volledig rekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

anti elppa schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:24:
[...]

ja ik hodl gewoon door, nu verkopen en hopen op instappen op 14k kan echt verkeerd uitpakken. De kans is echt niet raar dat ie nu doorschiet naar stuk boven de 20k en dat de correctie maar terug is naar 19k.....daarom HODL broeders
Ik verwacht (lees: de nieuwsberichten die ik bijhoud :P ) dat er idd rond de 20K een correctie gaat komen die terug kan klappen naar de 15K ... Om daarna door te stomen naar ongekende hoogtes.
Menige grote bank/investeerders, dus niet zomaar de eerste de beste yubtub experts ;), hebben prognoses laten vallen van rond de 300K voor eind 2021.
Citibank (4th largest bank in he US) analyst, Tom Fitzpatrick, has validated his bias using advanced technical analysis on the world flagship crypto, anticipating that Bitcoin will skyrocket to $318,000 by December 2021
En uiteraard loopt dit ook in lijn met het S2F model van onze PlanB.

Dat alles zou vanuit zichzelf al een "self fullfilling prophecy" kunnen worden.
Als genoeg mensen dit gaan geloven, dan zullen ze ook niet masaal gaan verkopen voor die koers gehaald is.

Al met al een spannende tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Machlah schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:30:
[...]

Ik voel ook een dip aankomen. Was gisteren ingestapt op YFII, zet maar wat stoplossjes neer.
Ik zit nog steeds in YFI en die gaat best lekker maar stel die dip nog even uit tot ik iig break even sta, nog een klein beetje erbij. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ksqveZcpjtCyu81LIWgOgRM-9A4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ayWAwMPSEaCmtWiK0QfEbO13.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 12:44
.oisyn schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:26:
[...]

Dat heb ik nu wel gedaan ja. Ik wil eigenlijk overstappen op Shamir Secret Sharing ma...
Ik zit in hetzelfde bootje. Diverse ledgers + backup om klotsende oksels tijdens b.v. firwmare upgrades te vermijden >:) Als BTC nog wat doorstijgt ga ik mezelf een betaald abonnement bij https://keys.casa/ halen.

Multisig waarbij ik aan het handje gehouden word en je hoeft (optioneel) dan ook je seeds niet meer te onthouden of vast te leggen. Verlies je een device dan rotate je die key eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
Eindhovenfinest schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:55:
[...]

Ik zit in hetzelfde bootje. Diverse ledgers + backup om klotsende oksels tijdens b.v. firwmare upgrades te vermijden >:) Als BTC nog wat doorstijgt ga ik mezelf een betaald abonnement bij https://keys.casa/ halen.

Multisig waarbij ik aan het handje gehouden word en je hoeft (optioneel) dan ook je seeds niet meer te onthouden of vast te leggen. Verlies je een device dan rotate je die key eruit.
Wel vrij prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Minimaal €10 is idd wel aardig prijzig te noemen maar goed, als je een flink vermogen aan BTC hebt wellicht de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ook wel een leuk bericht, om eens wat anders te benadrukken dan de prijs....
De marketcap van BTC is tegenwoordig groter dan die van o.a. Paypal, Nvidia en Mastercard :P

https://decrypt.co/48861/...arket-cap-than-mastercard

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WxGNyQAzTDoS8QY8BVijsgKR8I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hid04yx3l5hImgZ5fsG8jSsJ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
We hebben er nog een stable bij USDL? :?
Hoeveel stables hebben we inmiddels? Gaat nergens meer over. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:16:
We hebben er nog een stable bij USDL? :?
Hoeveel stables hebben we inmiddels? Gaat nergens meer over. 8)7
En Libra straks nog .... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik hoef nog maar 1 BTC en 1 ETH logo.

Wie helpt deze emigrant uit de brand?

Bij winnen van 1K natuurlijk 50/50.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

zwartewoud schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:18:
Ik hoef nog maar 1 BTC en 1 ETH logo.

Wie helpt deze emigrant uit de brand?

Bij winnen van 1K natuurlijk 50/50.
BTC heb ik wel voor je..... DM je ID maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ook interessant (Sorry ik heb geen Logo dingen dus dat onderwerp sla ik even over :D ) ... er zijn nog maar heel weinig beschikbare BTC'tjes te koop.
Schijnt dat er veel meer geHODLéd wordt door iedereen en we dus meer afhankelijk zijn van nieuw geminede Bitcointjes dan Bitcointjes die vrijkomen door traden.
Chainalysis’ data shows that the number of Bitcoin available to new investors started to decline early this year, while illiquid BTC sharply increased. Chainalysis estimates that the number of Bitcoin that are currently liquid could be as low as 3.4 million.
Schaarste is goed voor de prijs, dat dan weer wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 23:03
Het enige in mijn PF wat stijgt is LTC en BTC.
De andere alts (ADA, VET, NANO) dalen in Sats even hard als de waarde in Dollar stijgt, dus die blijven al weken schommelen rondom dezelfde waarde.

YFI had ik deze week bij 18.000 verkocht voor BTC, uiteraard stijgt die nu veel harder dan BTC 8)7
Pagina: 1 ... 14 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.