Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 101 Laatste
Acties:
  • 263.326 views

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:51:
[...]

Nog een keertje lezen sluxie, naast steun vanuit de EU pakte de regering hier centjes af van de rijken. ;)

Edit: ben even vergeten wie het was en is al opgelost maar vandaag in Larnaca toch even gekeken of ik mijn pincode kon wijzigen bij 'vreemde' automaten en dat kon gewoon, getest met Bank of Cyprus en Revolut bij een Euronet automaat. :)
Zal wel een selectieve selectie geweest zijn met die corrupte bende daar :P
Wel lekker wonen daar zeker ? is het heel anders leven dan hier in het zure NL ?

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Lol... Veel gefluit op de achtergrond tijdens Rutte :P

Hop hop hop! BTC kom maar op! (zoals in maart)

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:04
Qunix schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:02:

Ik dacht eerst dat ze er Burgers Bush achtergrondgeluid onder hadden gemonteerd :D

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
Zwaar, zwaar triest. Man man man, wat hebben we toch een wappies in dit land.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:57

schoonvegen zeg ik. ME erop. Kansloos lange frans volk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Qunix
Wel jammer dat ze nu ook aandacht krijgen door hen te filmen en te interviewen... zucht

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:59:
[...]

Zal wel een selectieve selectie geweest zijn met die corrupte bende daar :P
Wel lekker wonen daar zeker ? is het heel anders leven dan hier in het zure NL ?
Voor zover ik weet en mijn Cypriotische buurman heeft uitgelegd hebben ze gewoon banken verplicht saldi op te geven en hebben ze de grootste tegoeden afgeroomd. Ik weet er verder niet veel meer van overigens.

Leven hier? Ik heb veel gereisd en gewoond in verschillende landen dus ik zou zeggen dat we meer gemeen hebben met elkaar dan dat we verschillen maar sommige dingen zijn wel echt anders.
- alles is erg Brits georiënteerd, de producten, taal (accent meer), cultuur.
- Russen zijn oververtegenwoordigd en het was ooit een toevluchtsoord voor Pantos dus met Russisch kom je erg ver.
- ze eten hier zo goed als geen rundvlees dus het enige dat je kan vinden is stoofvlees voor stifado.
- zuivel(producten) zijn hier reteduur. €4 voor een pakje roomboter en €2,40 voor 1,5 liter melk.
- uit eten gaan is dan weer erg goedkoop in verhouding.

In het algemeen zijn mensen lekker relaxed, het is een eiland en eigenlijk gewoon een heel groot dorp. Men praat ook niet over het virus, het is wat het is en (bijna) alles kan nog gewoon dus er is niet echt een probleem. Het weer is op zich prima al is het regenseizoen nu wel begonnen. Vandaag nog in een tshirtje naar de kapper kunnen wandelen maar toen ik net terug was echt megaregen. Eerder in de avond nog lekker een hamburger weg kunnen happen op de pier in Larnaca en een jas had ik niet nodig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gek veel mis aan Nederland. Misschien het winkelen, ze hebben hier malls maar winkelcentra of centrums zoals wij die kennen hebben ze hier niet. Verder niet gek veel, ja een lekker biefstukje zou wel fijn zijn maar verder hebben ze hier alles, de froutaria om de hoek (groente, vlees en zuivel winkel) verkoopt zelfs Campina kaas en ik woon in een gehucht. :+

Zolang je voldoende centjes hebt om een normaal leven te leiden (kosten hier zijn vergelijkbaar met NL) kun je hier een prima leven leiden. Ik kan het wel aanraden, het leven hier is prima en het klimaat fantastisch. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-11 08:31

MicroWhale

The problem is choice

Viep schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:40:
[...]

Daar maak je een denkfout. Op het moment dat jij het op een bankrekening zet, is het niet meer jouw geld maar een vordering die jij hebt op de bank. Kan de bank die niet direct, niet helemaal of helemaal niet terugbetalen, dan heb je een probleem. Je enige wettelijke vangnet is het depositogarantiestelsel.
Nou, dan ben ik helemaal voor een decentraal systeem. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:07
Vraagje over de binance card cashback. Krijg je dat dagelijks retour of 1x per week? Mij niet helemaal duidelijk in de faq.

Zero.

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Door het bezitten van goud te verbieden/strafbaar te maken. Door inkoop/verkoop ervan te verbieden.. Is vergezocht maar niet onmogelijk.. https://www.hollandgold.n...-de-overheid-goud-opeisen

• Crypts
Pelox schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:35:
Vraagje over de binance card cashback. Krijg je dat dagelijks retour of 1x per week? Mij niet helemaal duidelijk in de faq.
Geen idee, net gekeken en ik heb de eerste cashbacks over 4 transacties van 2 dagen terug binnen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Was nog op zoek naar 1 project om mijn "hodl-PF" mee "af te ronden". Totaal van 12 coins vind ik mooi aantal O+ Twijfelde tussen Elrond, Ocean Protocol, Polkadot en Kusama.

Edit: Ik kom er niet uit, dus dan blijven we gewoon op 11 :+

[ Voor 81% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 20:42 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Kun je mij uitleggen wat daar leuk aan is?

• Pelox
Coinbase earn heeft weer een nieuw pareltje, filecoin. Hebben die kip.

Zero.

• Crypts
Pelox schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:08:
Coinbase earn heeft weer een nieuw pareltje, filecoin. Hebben die kip.
Thanks! 1 seconde adres intikken, 9 seconden antwoorden klikken en $6 erbij. :P

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pelox schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:35:
Volgens mij de dag nadat de transactie op Completed staat. Ze zullen wel iedere dag om UTC 00:00 een script draaien. Vandaag staat bij mij de cashback van zaterdag erop.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Op https://www.binance.com/en/cards/dashboard zie je nu ook het gemiddelde aantal BNB staan waarop het cashback level wordt gebaseerd.

Ik zou zelf nog wel graag de Spending & ATM Limits aanpassen naar een lager bedrag, maar dat is volgens mij niet mogelijk.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:19
Begint wel wat saai te worden zo :O

Hopelijk kiest BTC binnenkort een richting voor de komende weken/maanden. BTC kennende wordt het weer een bart richting 17.6k om dan als verrassing naar de maan te gaan (hopelijk).

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Taro schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:15:
Ik zou zelf nog wel graag de Spending & ATM Limits aanpassen naar een lager bedrag, maar dat is volgens mij niet mogelijk.
Ja, dat is jammer. Daarom zet ik niet meer opzij dan nodig is.

@Crypts Mooi dat je de pincode kunt wijzigen. Ik ga het later ook proberen bij de ABN.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Zhou Zojuist geprobeerd online te betalen met de Binance Card en Curve Card, maar beide werden geweigerd. Ik durf op dezelfde plek niet met mijn echte creditcard te betalen, want de vorige keer was het 2-3 dagen later mis. Maar wel vreemd dus.

De website had overigens een optie voor OF standaard VISA/Mastercard OF debit cards, maar bij beide is de betaling mislukt. Nu wel benieuwd of het met de echte creditcard wel zou lukken, maar dat risico ga ik nu niet nemen. Betreft overigens https://www.roblox.com (Voor de kinderen dus... ;) ).

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:58
Zaterdag eindelijk m'n CRO-card ontvangen, nu eens zien waar ze allemaal VISA accepteren :+

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 10:03
Taro schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:38:
@Zhou Zojuist geprobeerd online te betalen met de Binance Card en Curve Card, maar beide werden geweigerd. Ik durf op dezelfde plek niet met mijn echte creditcard te betalen, want de vorige keer was het 2-3 dagen later mis. Maar wel vreemd dus.

De website had overigens een optie voor OF standaard VISA/Mastercard OF debit cards, maar bij beide is de betaling mislukt. Nu wel benieuwd of het met de echte creditcard wel zou lukken, maar dat risico ga ik nu niet nemen. Betreft overigens https://www.roblox.com (Voor de kinderen dus... ;) ).
Jeetje wat kom jij op lugubere plekken zeg.
Ik ben niet zo bekend met de Binance card, maar is dat een geaccepteerde betaalkaart (credit- of debitcard)?

• Mooody

Mooody

elmoody

AlterMann schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:43:
Zaterdag eindelijk m'n CRO-card ontvangen, nu eens zien waar ze allemaal VISA accepteren :+
Is dat je eerste kaart?
Had de Green, die werkt niet meer, omdat ik heb geupgrade. Wacht al 2 maand op de Silver. Kan al 2 maand geen kl**t'n doen :|

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 20:45 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
-Splash- schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:44:
[...]

Jeetje wat kom jij op lugubere plekken zeg.
Ik ben niet zo bekend met de Binance card, maar is dat een geaccepteerde betaalkaart (credit- of debitcard)?
Ja he :) Zitten best wel enge skins tussen overigens...

De Binance Card is een VISA kaart.

• Mooody

Mooody

elmoody

Voor de traders onder ons. Er is mij verteld dat BAND een head and shoulders aan het maken is, enorm veel upside potential op het moment.

Fundamenteel gezien daar ge*l ik natuurlijk op BAND is een LINK-lite in het Binance ecosysteem.
Longterm vrij bullish dus 8)

Je kan BAND tegen 17% staken in je Atomic wallet.

[ Voor 43% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 20:50 ]

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:58
Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:45:
[...]

Is dat je eerste kaart?
Had de Green, die werkt niet meer, omdat ik heb geupgrade. Wacht al 2 maand op de Silver. Kan al 2 maand geen kl**t'n doen :|
M'n eerste ja. Ruby Red? Nou ja, de rode met "gratis" Spotify. Heb wel maanden zitten wachten, m'n gestakede CRO is inmiddels nog maar de helft waard.

• Mooody

Mooody

elmoody

AlterMann schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:50:
[...]

M'n eerste ja. Ruby Red? Nou ja, de rode met "gratis" Spotify. Heb wel maanden zitten wachten, m'n gestakede CRO is inmiddels nog maar de helft waard.
Ja ik weet het, dat is het nadeel van staken :) De token wordt vreselijk gemanipuleerd uiteraard.
Sta nog in de plus met CRO, maar zodra het deel in de exchange unlocked is, gaat dat direct terug in BTC.

Was verder helemaal tevreden met de kaart en het Earn-platform is samen met Nexo de beste op de markt.
Ik blijf bewust wel met de kaart en daarbij de stake in het ecosysteem zitten, omdat ik geloof dat Crypto.com het op lange termijn gaat overleven.

2 redenen;
1) Het URL Crypto.com
2) Het URL Crypto.com

URL is in 2018 gekocht voor $12m, is inmiddels ruim de $200m gepasseerd. Over een jaar is dat URL gewoon een miljard waard. Enorme magneet om zieltjes te winnen. De tech er omheen moeten ze alleen nog ff finetunen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 21:03 ]

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:18

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:47:
Voor de traders onder ons. Er is mij verteld dat BAND een head and shoulders aan het maken is, enorm veel upside potential op het moment.

Fundamenteel gezien daar ge*l ik natuurlijk op BAND is een LINK-lite in het Binance ecosysteem.
Longterm vrij bullish dus 8)

Je kan BAND tegen 17% staken in je Atomic wallet.
Klopt. ben al paar maandjes BAND aan het staken in Atomic wallet. Niet veel, maar 17% is niet niks >:).

Ik probeer trouwens elke paar weken in die wallet mijn rewards te claimen en opnieuw te staken (BAND). Maar soms lukt dat niet. Enig idee?

[ Voor 11% gewijzigd door Chaes op 14-12-2020 21:00 ]

• Pelox
Heb net mijn band verkocht. Je kan ook band via coinbase verdienen trouwens. Mocht er interesse zijn dan heb ik nog wel een referral ;) laat maar weten via pm.

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 14-12-2020 21:05 ]

Zero.

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:00:
[...]

Klopt. ben al paar maandjes BAND aan het staken in Atomic wallet. Niet veel, maar 17% is niet niks >:).

Ik probeer trouwens elke paar weken in die wallet mijn rewards te claimen en opnieuw te staken (BAND). Maar soms lukt dat niet. Enig idee?
Waarschijnlijk zijn dan de fees een onevenredig deel van de rewards die je wilt claimen :)
Vereiste is ook dat je al BAND in je wallet moet hebben staan om rewards te kunnen claimen, dus altijd een fractie BAND in je wallet laten staan. (en de rest re-staken).

• Zhou
  • Niet online
Taro schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:38:

roblox.com heb ik even uitgeprobeerd, ze vragen een cvv code. Ik heb nog niet gehad dat de kaart geweigerd werd indien er een cvv is ingevuld. Check dat beide kaarten fysiek en digitaal dezelfde kaartnummers hebben. Gisteren noemde iemand dat deze kunnen veranderen na het ontvangt van de fysieke kaart.

Ik ga voorlopig mijn Rabo Visa nog niet inleveren, wilt nog even aankijken of deze 2 kaarten wel een goed alternatief is.

• Mooody

Mooody

elmoody

Wat is de reden?
BAND staat nu juist op het punt om uit te breken. Ligt uiteraard geheel aan BTC, maar de lijntjes zijn gunstig :)

BAND is imo meer een hoddl, dan een trade coin. Mede door de inflatie en de daardoor noodzakelijke stake (tegen 17%)

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 21:08 ]

• Pelox
Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:06:
[...]

Wat is de reden?
BAND staat nu juist op het punt om uit te breken. Ligt uiteraard geheel aan BTC, maar de lijntjes zijn gunstig :)
Had ze gratis gekregen via earn, samen met wat ander spul omgezet in wat anders , verzonden naar binance en daar weer omgezet in euro -> binance card opgewaardeerd.

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zhou schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:06:
[...]
Check dat beide kaarten fysiek en digitaal dezelfde kaartnummers hebben. Gisteren noemde iemand dat deze kunnen veranderen na het ontvangt van de fysieke kaart.
Klopt, de fysieke kaart heeft een ander nummer. Na de activatie verandert de virtuele kaart ook mee. Maar op deze website werkt de fysieke kaart dus niet, net als Curve. Ligt niet aan Binance, maar blijft vreemd.

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:08:
[...]

Had ze gratis gekregen via earn, samen met wat ander spul omgezet in wat anders , verzonden naar binance en daar weer omgezet in euro -> binance card opgewaardeerd.
Oh 1 BAND max ofzo.....
Ik vreesde al dat de koers een dump zou maken door jouw verkoop, maar dat valt dus mee :P

Beter om te verkopen inderdaad, al dat gruis leidt alleen maar af.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 21:11 ]

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:05:
[...]

Waarschijnlijk zijn dan de fees een onevenredig deel van de rewards die je wilt claimen :)
Vereiste is ook dat je al BAND in je wallet moet hebben staan om rewards te kunnen claimen, dus altijd een fractie BAND in je wallet laten staan. (en de rest re-staken).
Goeie tip, zal voortaan niet alle rewards gelijk weer staken dan :*)

• Pelox
Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:10:
[...]

Oh 1 BAND max ofzo.....
Ik vreesde al dat de koers een dump zou maken door jouw verkoop, maar dat valt dus mee :P
Ha nee hoor.. en als ik verkoop stijgt het meestal direct dus ik zou nog wat bijkopen nu :*)

Zero.

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:11:
[...]

Ha nee hoor.. en als ik verkoop stijgt het meestal direct dus ik zou nog wat bijkopen nu :*)
Bijkopen nooit, het blijft een Binance project :D
Heb al 60% van de bag verkocht. BAND was mijn lucky summer-m00onshot. Net boven de 1$ gekocht.

Winst van BAND heb ik in ETH en STAKE gestopt destijds. De rest laat ik zeker een jaar staan. KWW.....Kiek'n Wat Wot 8)

De enige nieuwe coin die ik de afgelopen tijd heb gekocht is NEXO. Ik denk dat dat platform een soortgelijke run als Crypto.com kan gaan maken. Profiteer ik graag van :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 21:18 ]

• Chaes

Chaes

#HODL

Twijfel wel erg of ik wel of niet m'n ETH op Binance moet gaan staken of niet (staat dan 1-2 jaar of langer vast).
Wat zijn de goede alternatieven qua staking? Bieden bepaalde staking platforms de mogelijkheid om het niet te 'locken'?

• Viep
Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:19:
Twijfel wel erg of ik wel of niet m'n ETH op Binance moet gaan staken of niet (staat dan 1-2 jaar of langer vast).
Wat zijn de goede alternatieven qua staking? Bieden bepaalde staking platforms de mogelijkheid om het niet te 'locken'?
Nexo.

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:19:
Ik roep het al een tijdje. Niet doen.
Binance staked jouw ETH op ETH2 en geeft jou simpelweg de rewards. Binance gebruikt het gegeven dat ETH2 jouw share pas kan unstaken als fase 2 (als ik t goed heb) live gaat. Is onzin, want Binance was toch al van plan gigantische massa's ETH te staken die ze in bezit hadden. Jouw ETH-inleg staat echt niet vast.

Beter om deze periode te gebruiken om meer ETH te vergaren. De gekte is pas net begonnen. Naast Bitcoin is Ethereum een van de weinig "zekerheidjes", dus waarom gewoon niet richten op deze 2?

Gewoon 6% rente laten trekken op Nexo o.i.d....

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 21:27 ]

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
KleineJoop schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:41:
[...]

Dat klopt niet. Alleen centrale mogendheden zoals banken kunnen veel makkelijker aanpassen, bij crypto moet er eerst consensus zijn en dan nog blijft er een deel achter. Alleen al alle verloren coins zullen nooit overgezet kunnen worden naar veilige adressen. Als deze coins buitgemaakt worden is het netwerk/markt/vertrouwen onherstelbaar beschadigd. En stel dat het zou kunnen, dan is 'zodra dat nodig is' veel te laat, dat moment is niet te voorspellen. Men onderschat zowel de dreiging, complexiteit van de oplossing als de termijn waarin het moet gebeuren.

Bron: https://medium.com/the-ca...parts-part-3-f9193634ecc5
Voordat quantum computing een reële dreiging gaat worden, is er al lang consensus bereikt. Er gaat niemand wachten totdat mogelijk een quantum computer al zijn muntjes gaat inpikken.

Ook wat betreft oude/verloren coins is er al lang over nagedacht wat mogelijke oplossingen zijn.
In 2012 waren er al voorstellen hoe met deze coins (bijvoorbeeld die van satoshi) moet worden omgegaan, in geval van een netwerk upgrade naar quantum proof hash functies.

Bijvoorbeeld om alle coins die niet binnen een bepaalde tijd naar nieuwe quantum proof adressen worden gestuurd, terug in de mining pool te stoppen.
Of om deze naar burn adressen te sturen, zodat ze echt voor altijd verloren zijn.

Vergeet niet dat het om grote belangen en heel veel geld gaat, en dat bitcoin ontwikkeld wordt door de knapste koppen op het gebied van decentrale netwerken, game theorie, cryptografie, etc. Knappe koppen met phd’s en vele jaren ervaring In hun vakgebied, sommige al sinds de vorige eeuw.

Wij gaan ons echt niet laten verassen door iets wat al lang en breed op de radar is.

• Chaes

Chaes

#HODL

Niet locked zie ik? Nice.
Maar de 5% APY o.b.v. Base-level loyalty is wel laag.

[ Voor 15% gewijzigd door Chaes op 14-12-2020 21:31 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Denk dat het verstandig is om in doelen te denken.
Doel #1 moet voor iedereen in dit topic haalbaar kunnen zijn. Beetje minder zuipen, beetje harder werken.

0,1 BTC + 2 ETH

Mijn stelling: Voldoe je niet aan dit basis-doel, ga dan vooral niet investeren in obscure alts. Leg eerst een basis voor jezelf waar je op terug kan vallen.

Uiteraard is het ultieme doel om tenminste 1 BTC + 32 ETH te hebben. Dit wordt steeds lastiger uiteraard. Een aantal mensen in dit topic hebben dit bereikt (en sommigen vele malen meer) en zijn in principe (naar mijn mening) al financieel onafhankelijk voor de toekomst. De kunst is om je vast te houden aan je plan en je niet teveel te laten afleiden door ruis.... --> Heb je een paar honderd €, doe dan verstandig en ga niet naar het shitcoin-casino. Zelfs onder de €5000 zou ik het je afraden, maar als je een goede trader bent, kun je deuren voor jezelf openen uiiteraard :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 21:43 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:28:
[...]

Beetje Nexo kopen, dan heb je 6%. Nexo is ook geen verkeerde investering, dus kan geen kwaad. Geen financieel advies uiteraard :+

Daarbij is 5% prima. Vergeet niet dat je ETH vrij is om te verhandelen, dat is nogal een verschil met 2 jaar vastzetten. Vergeet ook niet dat de rewards bij Binance sterk zullen dalen namate er meer ETH wordt gestaked.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:50

spok9

Groen...

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:28:
[...]

En 0 withdrawal fees 8)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Zhou
  • Niet online
Gebruikt hier ook mensen de Binance Liquid Swap? Hoor ik hier niet zoveel over. Ik heb een klein bedrag omgezet (BUSD/DAI) en de rente staat best hoog. De rente verandert wel met de dag, maar ja een beetje StableCoin die ik even niet gebruikt gaat hier meestal naar toe.

Het is niet 100% zonder risico, maar ja dat is bij crypto bijna nooit. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dWd0mOTYu5a0Xo8uYV8PhQKrrio=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5r4T64UJ1fLj2g64ZcLls26v.png?f=user_large

• Pelox
Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:32:
Denk dat het verstandig is om in doelen te denken.
Doel #1 moet voor iedereen in dit topic haalbaar kunnen zijn. Beetje minder zuipen, beetje harder werken.

0,1 BTC + 2 ETH

Mijn stelling: Voldoe je niet aan dit basis-doel, ga dan vooral niet investeren in obscure alts. Leg eerst een basis voor jezelf waar je op terug kan vallen.

Uiteraard is het ultieme doel om tenminste 1 BTC + 32 ETH te hebben. Dit wordt steeds lastiger uiteraard. Een aantal mensen in dit topic hebben dit bereikt (en sommigen vele malen meer) en zijn in principe (naar mijn mening) al financieel onafhankelijk voor de toekomst. De kunst is om je vast te houden aan je plan en je niet teveel te laten afleiden door ruis.... --> Heb je een paar honderd €, doe dan verstandig en ga niet naar het shitcoin-casino. Zelfs onder de €5000 zou ik het je afraden, maar als je een goede trader bent, kun je deuren voor jezelf openen uiiteraard :)
Is dit een beetje oke?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TyilwKL4UB4pBiH5pyS_WzWVQ2E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0O60gn0IAk2Ona6exwewp4fm.jpg?f=fotoalbum_large

Wat betreft dat nexo.. ik heb nu mijn eth en btc op de ledger staan om het op een dergelijk platform te plaatsen is nogal een ding, ja je krijgt rente maar het is toch ook een risico.. ik durf het nog niet aan. Misschien een keertje met een deel proberen of zo..

Zero.

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:51
Pelox schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:42:
[...]

Is dit een beetje oke?

[Afbeelding]

Wat betreft dat nexo.. ik heb nu mijn eth en btc op de ledger staan om het op een dergelijk platformer plaatsen is nogal een ding, ja je krijgt rente maar het is toch ook een risico.. ik durf het nog niet aan. Misschien een keertje met een deel proberen of zo..
Same here. Ergens voelt het als weer een stap naar verder financieel ofhankelijk en mijn passief inkomen vergroten door gebruik te maken van bijvoorbeeld zo'n Nexo oplossing. Maar zou ik het mezelf vergeven als zo'n site opeens een scam blijkt of gehackt wordt oid nu ik jarenlang op allerlei manieren een secure setup heb ingericht en de les geef nooit je coins uit handen te hebben gevolgd.. Het is nogal een stap. Als er maar 5% kans is dat het misgaat is het het opeens totaal niet meer waard..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• m0rgenst0nd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 23:29
Bij coinbase earn sta ik met van alles in de wachtrij maar kom er nooit door. Hoe pakken jullie dat aan met bijvoorbeeld de nieuwe voor filecoin?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@m0rgenst0nd Coinbase Earn voor FIL is vorige week al gestart, 6 minuten na de aankondiging stond ik al in de wachtrij. Gewoon geduld hebben.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ok, wordt toch een Lambo...

• Chaes

Chaes

#HODL

Ik heb FIL afgelopen weekend gedaan. Stond maar een paar uur op de waitinglist.

• Mooody

Mooody

elmoody

Het deel ETH+BTC laat zien dat je goed aan risk management doet _/-\o_
Relatief hoog percentage ETH in een naderende bull cycle is ook verstandig imo.
Wat betreft dat nexo.. ik heb nu mijn eth en btc op de ledger staan om het op een dergelijk platformer plaatsen is nogal een ding, ja je krijgt rente maar het is toch ook een risico.. ik durf het nog niet aan. Misschien een keertje met een deel proberen of zo..
Uiteraard geen idee om welk deel van je spaargeld we praten, maar imo loop je met een platform als Nexo niet veel meer risico als het in eigen beheer houden van je keys (op bijv. een Ledger). Nexo is onderdeel van een vrij vermogende bank, het is geen defi-projectje :)

Uiteraard niet met je hele vermogen, maar uitproberen met een deel en snuffelen aan de mogelijkheden zou ik je wel aanraden. Als Bitcoin echt exponentieel gaat, moet je zeker in dit soort periodes er alles (op een veilige manier) aan doen om zoveel mogelijk te vergaren :)

• Pelox
Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:49:
Ik heb FIL afgelopen weekend gedaan. Stond maar een paar uur op de waitinglist.
Ik heb fil nu net gedaan zonder wachtlijst, vriendin zit wel in de wachtlijst.. lijkt wel random.

Zero.

• Mooody

Mooody

elmoody

twit schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:45:
[...]

Same here. Ergens voelt het als weer een stap naar verder financieel ofhankelijk en mijn passief inkomen vergroten door gebruik te maken van bijvoorbeeld zo'n Nexo oplossing. Maar zou ik het mezelf vergeven als zo'n site opeens een scam blijkt of gehackt wordt oid nu ik jarenlang op allerlei manieren een secure setup heb ingericht en de les geef nooit je coins uit handen te hebben gevolgd.. Het is nogal een stap. Als er maar 5% kans is dat het misgaat is het het opeens totaal niet meer waard..
Je moet je ook afvragen; is er ook geen 5% kans dat je keys op je Ledger verloren gaan?
Feit is dat de meerste BTC dat verloren is gegaan, dankzij "dom eigen beheer management".

Zorg ook dat je phrase words op diverse plekken liggen. Er iemand in je familie er weet van heeft. En liefst ook nog een backup Ledger.

• Pelox
Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:56:
[...]

Zorg ook dat je phrase words op diverse plekken liggen. Er iemand in je familie er weet van heeft. En liefst ook nog een backup Ledger.
Check, check en check 8)

*newsflash! vriendin komt net thuis van de kapper. Kapster begon zelf over coinbase.. het gaat beginnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 14-12-2020 22:03 ]

Zero.

• Chaes

Chaes

#HODL

nvm-

[ Voor 95% gewijzigd door Chaes op 14-12-2020 22:03 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:58:
[...]

Check, check en check 8)

*newsflash! vriendin komt net thuis van de kapper. Kapster begon zelf over coinbase.. het gaat beginnen.
Net op tijd!!

kappers sluiten morgen

• twit
  • Laatst online: 17:51
Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:56:
[...]

Je moet je ook afvragen; is er ook geen 5% kans dat je keys op je Ledger verloren gaan?
Feit is dat de meerste BTC dat verloren is gegaan, dankzij "dom eigen beheer management".

Ja ik snap je punt. Ik denk dat het probleem in de basis misschien meer zit in het percentage van totale vermogen/spaargeld dat in crypto zit waardoor er extra voorzichtigheid is geboden. Welk percentage van je crypto je dan alleen offline bewaard of juist laat renderen is misschien een minder spannende keus.
Renderen kan natuurlijk ook middels traden maar je moet er iig ' iets' mee doen daar kan ik idd in komen.

Overigens zijn de dingen die jij noemt voor mij no brainer maatregelen voor iedereen met een pf dat ruim voldoet aan de 'minimum size' die jij hierboven noemde. Ik denk dat een aantal mensen hier eerder met een factor 10-100 van die aantallen zit en dan heb je het opeens over bedragen richting een half huis wat je online stalt. Maar eens: een half huis stallen op wat goed bewaarde usb sticks is ook niet iets wat je moet onderschatten en je niet genoeg over na kunt denken qua creatieve en veilige bewaar opties.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Chaes

Chaes

#HODL

Hoelang duurt het wel niet voordat de crypto van Binance aankomt op Nexo...

• Crypts
Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:09:
Weet je zeker dat crypto wel jouw spelletje is? :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:09:
Daarom investeren in ETH-scaling.

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 22:11 ]

• Chaes

Chaes

#HODL

Crypts schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:11:
[...]

Weet je zeker dat crypto wel jouw spelletje is? :)
Ik ben gewend aan transactietijden van een paar seconden. Is net aangekomen maar duurde 30 minuten ;)

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:11:
[...]

Daarom investeren in ETH-scaling.
Hoe zit dat precies?

• Viep
Pelox schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:42:
[...]

Is dit een beetje oke?

[Afbeelding]

Nexo kwam bij mij als betrouwbaar over uit mijn eigen research. Ik vind de voordelen:
- flexibel staking
- bestaat al een aantal jaar
- redelijke rentes, zelfs prima als je in NEXO uit laat keren
- moederbedrijf met een banklicentie
- geen fees

• Mooody

Mooody

elmoody

twit schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:07:
Maar eens: een half huis stallen op wat goed bewaarde usb sticks is ook niet iets wat je moet onderschatten en je niet genoeg over na kunt denken qua creatieve en veilige bewaar opties.
Dit dus.

Ik verdeel het zelf tussen Ledger, Nexo, Crypto.com, 2 wallets (ivm staking) en 2 exchanges. Niet helemaal evenredig, maar absoluut niet alles op 1 plek.

Nadeel is dat ik een flink document heb moeten maken voor het nageslacht :+

• Fiat Lambo
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-06 12:43
Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:12:
[...]

Ik ben gewend aan transactietijden van een paar seconden. Is net aangekomen maar duurde 30 minuten ;)
Bitcoin is traag..

zie https://www.blockchain.com/explorer?view=btc

kan je volgen wanneer er nieuwe blocks gemined worden

• Mooody

Mooody

elmoody

Ethereum is "oude meuk", maar wel oude meuk waar 95% van de ontwikkelaars op zitten.

Oude meuk moet sneller gemaakt worden om de tijd te kunnen overbruggen tussen ETH en ETH2.

Er zijn legio projecten die dit doen. Sommige van deze projecten zullen vrij hard gaan, wanneer ze een gros van de ETH transacties kunnen verwerken.

Ik gok zelf op xDAI (STAKE), maar Matic en Loopring zijn ook kanshebbers. Zal een combinatie worden van diverse spelers.

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb op binance in de reparatie center een 0% interest voucher.
Wat kan ik daarmee?
Ik heb nergens aan meegedaan dus kan niets gewonnen hebben

• Chaes

Chaes

#HODL

Fiat Lambo schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:16:
[...]

Bitcoin is traag..

zie https://www.blockchain.com/explorer?view=btc

kan je volgen wanneer er nieuwe blocks gemined worden
Ging niet om BTC

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:17:
[...]

Ethereum is "oude meuk", maar wel oude meuk waar 95% van de ontwikkelaars op zitten.

Oude meuk moet sneller gemaakt worden om de tijd te kunnen overbruggen tussen ETH en ETH2.

Er zijn legio projecten die dit doen. Sommige van deze projecten zullen vrij hard gaan, wanneer ze een gros van de ETH transacties kunnen verwerken.

Ik gok zelf op xDAI (STAKE), maar Matic en Loopring zijn ook kanshebbers. Zal een combinatie worden van diverse spelers.
Ah ik begreep je verkeerd. Je hebt het over andere coins.
Hoe zie jij de toekomst van ETH dan? Fungeert natuurlijk als fundament voor ontzettend veel blockchain/crypto projecten. Nog steeds een goede langetermijn investering of toch beter al wat inzetten op andere projecten die je noemt?

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:04
Past er wel een kratje pils in? Anders kun je de vrouw nog achter je aan laten rijden met een RS6 oid

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ladonna schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:18:
Ik heb op binance in de reparatie center een 0% interest voucher.
Wat kan ik daarmee?
Ik heb nergens aan meegedaan dus kan niets gewonnen hebben
was die kapot dan?

Kliklinkje:
https://www.binance.com/nl/support/faq/79267f478ecb4232a335fb86f0493fea

[ Voor 23% gewijzigd door iVibes op 14-12-2020 22:32 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:20:
[...]

Ah ik begreep je verkeerd. Je hebt het over andere coins.
Hoe zie jij de toekomst van ETH dan? Fungeert natuurlijk als fundament voor ontzettend veel blockchain/crypto projecten. Nog steeds een goede langetermijn investering of toch beter al wat inzetten op andere projecten die je noemt?
Ik ben een ETH-sucker en zou eigenlijk meer ETH dan Bitcoin willen hebben. Ben te behoudend daar in.

Het first mover advantage van Ethereum is van onschatbare waarde en zal (naar mijn verwachting) een geweldige investering zijn. Projecten die met 1 been in ETH staan (zoals Polkadot) hebben meer voordeel dan bijvoorbeeld Cardano die de wereld opnieuw wil uitvinden. Dan kan, maar dat kost vrij veel tijd enzo....dus ook nog vrij veel tijd om daar een share in te pakken :)

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:30:
[...]

Ik ben een ETH-sucker en zou eigenlijk meer ETH dan Bitcoin willen hebben. Ben te behoudend daar in.

Het first mover advantage van Ethereum is van onschatbare waarde en zal (naar mijn verwachting) een geweldige investering zijn. Projecten die met 1 been in ETH staan (zoals Polkadot) hebben meer voordeel dan bijvoorbeeld Cardano die de wereld opnieuw wil uitvinden. Dan kan, maar dat kost vrij veel tijd enzo....dus ook nog vrij veel tijd om daar een share in te pakken :)
Same, ik zit zelf dan ook 'balls deep' in ETH. Maar goed, beetje diversificatie kan geen kwaad :) .

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:32:
[...]

Same, ik zit zelf dan ook 'balls deep' in ETH. Maar goed, beetje diversificatie kan geen kwaad :) .
In welke "ETH-killers" heb je ook sats zitten?

• Mooody

Mooody

elmoody

Afbeeldingslocatie: https://cdn.substack.com/image/fetch/f_auto,q_auto:good,fl_progressive:steep/https%3A%2F%2Fbucketeer-e05bbc84-baa3-437e-9518-adb32be77984.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F97f8b426-b761-463d-bf8c-582b5964c757_2480x3509.png

Aave en YFI zijn mijn "full defi picks" voor komend seizoen. REN doet ook mee, maar is niet all-defi. Aave moet je niet onderschatten.
Aan de collaterals zie je tevens dat zoals Chainlink als YFI het erg goed doen. Assets die mensen onderstal geven om leningen te trekken. Bullish voor Aave, Chainlink en YFI.

Imo geven de goede projecten zich steeds meer prijs. Naast BTC en ETH moet je heel selectief zijn in je alt-picks, anders ga je REKT. Kies dingen die adoptie vergaren. Adoptie is key.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 22:42 ]

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Binance weer met wat gratis stake coins gekomen. Bij de vorige toch flink wat btc kunnen stacken!

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:35:
[...]

In welke "ETH-killers" heb je ook sats zitten?
Mijn portfolio is inmiddels zo'n 70% ETH en de rest LINK (~19%) en BAND (~5%). Dan nog wat restjes NANO, HNT en FET. (laatst m'n SXP voor een zwaar verlies ingeruild voor NANO, maar ja..).

Eventueel deposit ik binnenkort nog wat en stop ik dat in 1-2 projecten, maar op het moment geen idee wat eerlijk gezegd. En ETH verkopen doe ik niet zo graag.

Zal de projecten die jij noemt zeker eens bekijken ;) .

[ Voor 6% gewijzigd door Chaes op 14-12-2020 22:55 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Jeaust schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:25:
[...]

Past er wel een kratje pils in? Anders kun je de vrouw nog achter je aan laten rijden met een RS6 oid
Ja, maar of de flesjes na een keer optrekken nog heel zijn weet ik niet.

Ach, Bitcoin moet toch eerst nog iets verder stijgen, zien we dan wel weer :)

• Qunix
Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:41:
[Afbeelding]

Aave en YFI zijn mijn "full defi picks" voor komend seizoen. REN doet ook mee, maar is niet all-defi. Aave moet je niet onderschatten.
Aan de collaterals zie je tevens dat zoals Chainlink als YFI het erg goed doen. Assets die mensen onderstal geven om leningen te trekken. Bullish voor Aave, Chainlink en YFI.

Imo geven de goede projecten zich steeds meer prijs. Naast BTC en ETH moet je heel selectief zijn in je alt-picks, anders ga je REKT. Kies dingen die adoptie vergaren. Adoptie is key.
Eens met Aave, Yfi en Chainlink.

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:55:
[...]

Mijn portfolio is inmiddels zo'n 70% ETH en de rest LINK (~19%) en BAND (~5%). Dan nog wat restjes NANO, HNT en FET. (laatst m'n SXP voor een zwaar verlies ingeruild voor NANO, maar ja..).

Eventueel deposit ik binnenkort nog wat en stop ik dat in 1-2 projecten, maar op het moment geen idee wat eerlijk gezegd. En ETH verkopen doe ik niet zo graag.

Zal de projecten die jij noemt zeker eens bekijken ;) .
Je PF is voor een groot deel gericht op een BTC bullrun. Dan kan goed uitwerken. Gaat BTC volgende week terug naar 12k, dan ben je totaal wrekt natuurlijk :)

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:58:
[...]

Je PF is voor een groot deel gericht op een BTC bullrun. Dan kan goed uitwerken. Gaat BTC volgende week terug naar 12k, dan ben je totaal wrekt natuurlijk :)
Heb redelijk wat volatiele momenten meegemaakt, maar portfolio is toch best resilient over het algemeen.
En is dat 1-op-1 waar wat je zegt? Ben wel benieuwd naar de rationale :P

Als ik een Aave koop is het toch niet veel anders?

[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 14-12-2020 23:01 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Qunix schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:57:
[...]

Eens met Aave, Yfi en Chainlink.
Heel bullish; Je ziet dat mensen Chainlink ergens voor rente willen stallen, de hoeveelheden LINK op Aave zijn groot. Bij Nexo, Celsius, CRO e.d. hebben we helaas geen inzicht.

Het is wachten totdat Chainlink staking gaat aanbieden, dan breekt de hel in positieve zin los.
Chainlink is imo de nieuwe "Google" of "Facebook". Onderschat hun vermogen en ervaring als first-mover niet. Dikke vette vriendjes met Ethereum.

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 23:05 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:00:
[...]

Heb redelijk wat volatiele momenten meegemaakt, maar portfolio is toch best resilient over het algemeen.
En is dat 1-op-1 waar wat je zegt? Ben wel benieuwd naar de rationale :P

Als ik een Aave koop is het toch niet veel anders?
Heb nog de crypto-bejaarde-mindset dat wanneer je PF geen 30-40-50% Bitcoin bevat, het een waardeloze PF is. Als je geen trader bent, is dat ook zeker het geval. Alles volgt Bitcoin namelijk.

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:03:
[...]

Heb nog de crypto-bejaarde-mindset dat wanneer je PF geen 30-40-50% Bitcoin bevat, het een waardeloze PF is. Als je geen trader bent, is dat ook zeker het geval. Alles volgt Bitcoin namelijk.
Denk niet dat een portfolio zonder BTC voor een hodler een waardeloze portfolio hoeft te zijn, zo lang je een paar bewezen projecten kiest

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:05:
[...]

Denk niet dat een portfolio zonder BTC voor een hodler een waardeloze portfolio hoeft te zijn, zo lang je een paar bewezen projecten kiest
True, maar dan moet je wel bereid zijn om meer te traden. Bitcoin is nou eenmaal de indicator van de markt.

Bitcoin is de AEX of NASDAQ van de cryptomarkt. Er is rondom deze indicator veel winst te behalen, maar ik zorg er wel voor dat deze "hartslag" wel 40-50% deel uitmaakt van de portfolio.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 23:09 ]

• anti elppa
Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:05:
[...]

Dat zou dan voor het eerst zijn. Vorige keren kwam na de btc bullrun een rooier dan rood bloedbad seizoen voor alts. Btc correctie viel erg mee vergeleken bij eigenlijk alle alts. Noem mij 1 shitcoin die minder in % naar beneden ging van jan 2018 tot jan 2019

• Crypts
Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:12:
[...]

Koop XRP. :P

• Mooody

Mooody

elmoody

anti elppa schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:09:
[...]

Dat zou dan voor het eerst zijn. Vorige keren kwam na de btc bullrun een rooier dan rood bloedbad seizoen voor alts. Btc correctie viel erg mee vergeleken bij eigenlijk alle alts. Noem mij 1 shitcoin die minder in % naar beneden ging van jan 2018 tot jan 2019
Ja dat moet dan Chainlink zijn vrees ik :P

• Chaes

Chaes

#HODL

Oke, volgende deposit wordt BTC (en wellicht wat Aave of YFI). Jullie hebben me overtuigd.
Al is het maar voor de stabiliteit van het portfolio. Voor de % gains zou ik het niet zo gauw doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Chaes op 14-12-2020 23:13 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Chaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:12:
Oke, volgende deposit wordt BTC (en wellicht wat Aave of YFI). Jullie hebben me overtuigd.
Al is het maar voor de stabiliteit van het portfolio. Voor de % gains zou ik het niet zo gauw doen.
Voor je % gain zou je dus liever naast grote alts als AAVE en YFI nóg kleinere alts kiezen?

Je moet je ook afvragen of je zo snel je PF overhoop moet gooien omdat wat luitjes in dit forum wat coins omhoog gooien.

Als je twijfelt...geen shitcoins kopen en investeren in de minimale zekerheidjes. Aave en YFI zijn geen zekerheidjes, slechts veelbelovende projecten in de komende hype cycle. Slechts treintjes die voorbij komen op weg naar de volgende cycle.

Pak treintjes als Chainlink, Aave, REN e.d. op weg naar de volgende cycle. Wellicht blijft een van deze hangen.
Kans is heeeeuuuul groot dat nog kleinere wagonnetjes zeker niet blijven hangen.

[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 14-12-2020 23:21 ]

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:17:
[...]

Voor je % gain zou je dus liever nog kleinere alts kiezen?

Je moet je ook afvragen of je zo snel je PF overhoop moet gooien omdat wat luitjes in dit forum wat coins omhoog gooien.

Als je twijfelt...geen shitcoins kopen en investeren in de minimale zekerheidjes. Aave en YFI zijn geen zekerheidjes, slechts veelbelovende projecten in de komende hype cycle.
Haha ik zag die edit >:) .
Ik durf zelf best wat risico te nemen, maar probeer tegelijkertijd weloverwogen beslissingen te nemen. Ik koop geen onbekende microcap coins of welke dan ook buiten, let's say, de top 100. Zodoende probeer ik risico wat te verlagen door me richten op projecten die zich in bepaalde mate al bewezen hebben of die daadwerkelijk potentie hebben. Maar goed, blijft een hit or miss natuurlijk.

Denk dat mijn huidige portfolio niet al te veel risico met zich meedraagt. Dus wat meer kleinere coins is geen issue.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaes op 14-12-2020 23:22 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:56
anti elppa schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:09:
[...]

Tether. Ok flauw

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• anti elppa
Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:11:
[...]

Ja dat moet dan Chainlink zijn vrees ik :P
Donders, je hebt er toch 1 gevonden. Maar geef toe, dat komt niet vaak voor.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
"crypto is volatiel, pas op hoor!"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TptmEyJ3dXplnbSfbendEvNDROA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pU3YnANne8ckhr83mNne1aUP.jpg?f=fotoalbum_large

Als ik dit wou had ik wel AEX aandelen gekocht zelfs die bewegen meer :+

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/amhasagfvlbz.png

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Mooody

Mooody

elmoody

My bad. Ik post eerst en lees het daarna nog eens :P
Ik durf zelf best wat risico te nemen, maar probeer tegelijkertijd weloverwogen beslissingen te nemen. Ik koop geen onbekende microcap coins of welke dan ook buiten, let's say, de top 100. Zodoende probeer ik risico wat te verlagen door me richten op projecten die zich in bepaalde mate al bewezen hebben of die daadwerkelijk potentie hebben. Maar goed, blijft een hit or miss natuurlijk.

Denk dat mijn huidige portfolio niet al te veel risico met zich meedraagt. Dus wat meer kleinere coins is geen issue.
Mijn advies blijft om je te richten op de "eenvoudige keuzes". Gooi je fiat niet richting projecten op plek #256, maar liever op iets dat al iets betekent.

Ik zeg het nog een keer. "Iets betekenen" in dit wereldje is nog totaal geen garantie tot succes. Laat staan dat je je geld gooit naar een coin dat STREEFT om IETS te betekenen in een wereldje dat vrijwel nog NIETS betekent.

Dit gegeven is bullish voor ETH.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
AAVE, BNT en SNX nu ook op Coinbase Pro: https://blog.coinbase.com...coinbase-pro-67278bcd8192

• PilatuS
  • Niet online
Richh schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:26:
"crypto is volatiel, pas op hoor!"
Hoe langer we in een range zitten, hoe harder de break is.

Kijk maar naar de val van 6k of de run omhoog vanuit de 3k. Het is net zo lang support en resistance testen tot er iets breekt en hoe langer dat dus duurt hoe harder het dan meestal gaat.
Pagina: 1 ... 87 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.