anti elppa schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:49:
[...]
uiteraard weet ik dat eerste deel van je post. Waar zou je nu in willen beleggen dan. ik zou het niet weten. Alle tech is zwaar vol met lucht, zeer groot risico. amazon, google, tesla etc, gaat echt een mega bloedbad worden binnen 2 jaar. Banken moet je bij wegblijven, die gaan helemaal naar de kloten (zie je nu al in de koersen). Old tech en olie/ gas.....no comment.
Noem me maar een dromerige crypto believer. Ik scope de dip van bovenstaande bende wel over 2 jaar met mijn btc winsten
Ik zit veel in mix funds voor de echte LT o.a. de NN dynamic mix funds 1 t/m 5, schone energie fondsen o.a. Alfen maar dat trade ik actief mee, en voornamelijk de dividend fondsen van de AEX, verder pak ik bijna alle AEX aandelen waar ik actief mee trade, en nog aandelen zoals een Pharming die had ik jaren terug gekocht, net als een zakje nvidia.
De tech reuzen heb ik zo ie zo gemist , weet nog wel dat ik een google kon kopen voor 50 USD toen vond ik hem al te duur
Banken is ook niet helemaal mijn ding op het moment.
Vastgoed doet het goed bij mij, en ja ik hoor al jaren zelfs decennia dat het in elkaar stort, ik wacht er nog steeds op.
ik durf niet al mijn centjes in crypto te stoppen, misschien over een paar jaar dat ik er weer meer instop.
imo staan we nog te kort op deze hoge koersen met crypto.
ik denk dat als ik jou had gevraagd in Februari dit jaar dat je ook niet alles in crypto had gestopt of wel ?
nu zie ik hier allemaal mensen voorbij komen die alles in crypto stoppen, die zag je hier niet een paar maanden terug, en de meerderheid zal straks ook weer verdwijnen als er een dump komt of het toch niet snel genoeg gaat voor ze.
Zo zie je maar iedereen heeft er een andere kijk op, en dat is maar goed ook