Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste
Acties:
  • 263.326 views

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Eigenlijk alles wat interessant is staat op Coinbase op het moment, dat doen ze lekker. Ze kiezen ook de projecten waar ze zelf miljoenen in gestopt hebben en die daarom ook een toekomst +1 hebben.
Coinbase-coin Tezos moeten ze ff een flinke duw in de rug geven, anders gaan ze het verliezen van o.a. Polkadot.

Stiekem hebben ze nog steeds een flink deel in Litecoin, waar ze van af moeten. Ze hebbben heel slim die kaart op de markt gegooid _/-\o_

Coinbase = USDC
Daar gaan ze zieltjes mee winnen. Big time.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 15-12-2020 00:11 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Iemand hier die een keer een bot losgelaten heeft?
't Is wel interessant, als het open-source is. En nog interessanter als je het aan AI kan koppelen (GPT-3 bijv.).

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-11 18:25
Breakout time! Lekker hoor.

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Richh schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:26:
"crypto is volatiel, pas op hoor!"

[Afbeelding]

Als ik dit wou had ik wel AEX aandelen gekocht zelfs die bewegen meer :+

[Afbeelding]
Tussen de hoogste stand en de laagste stand van de afgelopen week zit toch nog zo'n $2000.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:39

WhySoSerious

Be the change.

BTC mist toch een beetje de ballen lijkt het wel

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Dark Matter schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:27:
[...]

Voordat quantum computing een reële dreiging gaat worden, is er al lang consensus bereikt. Er gaat niemand wachten totdat mogelijk een quantum computer al zijn muntjes gaat inpikken.

Ook wat betreft oude/verloren coins is er al lang over nagedacht wat mogelijke oplossingen zijn.
In 2012 waren er al voorstellen hoe met deze coins (bijvoorbeeld die van satoshi) moet worden omgegaan, in geval van een netwerk upgrade naar quantum proof hash functies.

Bijvoorbeeld om alle coins die niet binnen een bepaalde tijd naar nieuwe quantum proof adressen worden gestuurd, terug in de mining pool te stoppen.
Of om deze naar burn adressen te sturen, zodat ze echt voor altijd verloren zijn.

Vergeet niet dat het om grote belangen en heel veel geld gaat, en dat bitcoin ontwikkeld wordt door de knapste koppen op het gebied van decentrale netwerken, game theorie, cryptografie, etc. Knappe koppen met phd’s en vele jaren ervaring In hun vakgebied, sommige al sinds de vorige eeuw.

Wij gaan ons echt niet laten verassen door iets wat al lang en breed op de radar is.
Je zegt nu wel enge dingen, terug de mining pool of te burnen zo zou je ook extra bitcoins kunnen creëren door de knapste koppen, dus zo zeker is bitcoin helemaal niet.

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 06:54:
[...]

Je zegt nu wel enge dingen, terug de mining pool of te burnen zo zou je ook extra bitcoins kunnen creëren door de knapste koppen, dus zo zeker is bitcoin helemaal niet.
Het gaat om consensus.

Theoretisch kan de total supply naar 21 miljard bitcoin worden veranderd, alleen praktisch zal hier nooit consensus over worden bereikt.
(Trouwens, hier heb je geen knappe koppen voor nodig, dat is copy paste met 1 getalletje veranderen. Zie de meeste shitcoins)

Dat is iets anders als het gaat om potentieel meer dan 1 miljoen bitcoin in handen van een quantum computer terecht te laten komen, dat zal de bitcoin community niet laten gebeuren. Wat dan uiteindelijk consensus bereikt, zien we dan wel weer.
- Burn adressen
- Terug in de mining pool
- Airdrop over alle nieuwe quantum proof adressen
- Wel in handen van de bad actor laten komen

Uiteindelijk bepaalt consensus hoe ermee omgegaan wordt. En dit zal waarschijnlijk wel weer een hoop drama en een aantal hard forks opleveren, maar die met de meeste economische activiteit wordt de winnaar (echte bitcoin). Gevoelsmatig voorspel ik dat het de airdrop wordt. :)

Dit is de basis van hoe een echte crypto zich ontwikkelt.

Consensus

[ Voor 72% gewijzigd door Dark Matter op 15-12-2020 08:50 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-11 08:31

MicroWhale

The problem is choice

Gooeeeeedemorgen!

Nou ja, goed... wat een drama gisteren zeg. Ben helemaal klaar met 2020. :D

Hier een leuk artikel door DaveTheWave over de S-curve en een analyse op de prijs die Bitcoin aan zou kunnen nemen.
Dit artikel neemt wel aan dat er mass adoptie komt (in de institutionele wereld)... en dat is nog lang geen zekerheid. Het geeft wel aan waar Bitcoin zich in die curve bevindt en hoe klein en fragiel e.e.a. nog is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Vandaag ORN launch.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:00:
[...]

Heel bullish; Je ziet dat mensen Chainlink ergens voor rente willen stallen, de hoeveelheden LINK op Aave zijn groot. Bij Nexo, Celsius, CRO e.d. hebben we helaas geen inzicht.

Het is wachten totdat Chainlink staking gaat aanbieden, dan breekt de hel in positieve zin los.
Chainlink is imo de nieuwe "Google" of "Facebook". Onderschat hun vermogen en ervaring als first-mover niet. Dikke vette vriendjes met Ethereum.
Ik word zo positief van jou he! :9~

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
FijneKerst schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:06:
[...]

Ik word zo positief van jou he! :9~
Hier ook nog WAVES, die gaan toch ook is losbreken.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:11
ORN is zoals bij alle releases in crypto al dood qua prijs voor het er is.
Die van mij zijn in Kucoin nu eindelijk los, dat staking heeft mij veel geld gekost omdat ik ze niet kon vekopen.
Nu maar kijken of ze later nog een keer willen gaan en of het product echt zo mooi is.

Zit nu TVK in de gaten te houden om wat van te kopen. Is een uniswap gem volgens twitter :P, doet wat met NFT en heeft grootte partners zeggen ze :+ .

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
[quote]Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:27:
[...]

My bad. Ik post eerst en lees het daarna nog eens :P

[...]

Mijn advies blijft om je te richten op de "eenvoudige keuzes". Gooi je fiat niet richting projecten op plek #256, maar liever op iets dat al iets betekent.

je weet hopelijk dat de plek op CMC iets zegt over supply x prijs, en niet over adoptie of ontwikkeling?
kijk naar Dogecoin op plek 48!!!! is een project dat niks doet en als grap in het leven is geroepen. staat zo hoog vanwege de giga supply. als je dan toch in altcoins wilt investeren voor de langere run, kijk dan naar adoptie en levensvatbaarheid.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:56
jasper7878 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:05:
[...]

[...]

Mijn advies blijft om je te richten op de "eenvoudige keuzes". Gooi je fiat niet richting projecten op plek #256, maar liever op iets dat al iets betekent.

je weet hopelijk dat de plek op CMC iets zegt over supply x prijs, en niet over adoptie of ontwikkeling?
kijk naar Dogecoin op plek 48!!!! is een project dat niks doet en als grap in het leven is geroepen. staat zo hoog vanwege de giga supply. als je dan toch in altcoins wilt investeren voor de langere run, kijk dan naar adoptie en levensvatbaarheid.
Volgens mij staat DOGE er qua adoptie niet zo slecht voor. Over ontwikkeling zegt het inderdaad niet zoveel maar het feit dat DOGE op plek 48 staat na al die jaren geeft in ieder geval aan dat het project nog niet dood is (hoe nutteloos het dan ook is).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:07
oke.. ik kan mijn binance card niet meer zien op binance.. meer mensen met dit probleem?

Zero.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-11 14:34
Pelox schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:16:
oke.. ik kan mijn binance card niet meer zien op binance.. meer mensen met dit probleem?
Hier hetzelfde issue. Vrumd.

• Pelox
ben ik in ieder geval niet de enige :) dat is al fijn.

Zero.

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Op de Ledger kan je naast de normale wallet-apps ook een 'recovery check' installeren. Je moet ongeveer 1.000 keer op de knopjes klikken, maar dan heb je wel je seed geverifieerd d:)b

https://support.ledger.co...0007223753-Recovery-Check

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

zwartewoud schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:19:
Op de Ledger kan je naast de normale wallet-apps ook een 'recovery check' installeren. Je moet ongeveer 1.000 keer op de knopjes klikken, maar dan heb je wel je seed geverifieerd d:)b

Misschien geen gek idee na al die phishing zooi de laatste tijd.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
jasper7878 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:05:
[...]

[...]

Een coin staat niet alleen hoog vanwege zijn supply.

Het gaat o.a om de community die er achter zit, er zijn zoveel coins beter dan een Bitcoin en die doen niks en er zijn coins die niet veel beter zijn dan een bitcoin en die doen het goed, kijk naar de top 10.

Je kan beter muntjes nemen waar al tijden/jaren een hoop volume inzit dodge is daar 1 van.

• zwartewoud
FijneKerst schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:21:
[...]

Misschien geen gek idee na al die phishing zooi de laatste tijd.
Er zijn nog meer tools.

https://support.ledger.co...egories/115000811829-Apps

En dan helemaal naar beneden scrollen.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

zwartewoud schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:19:

Eigenlijk checkt ie dus alleen of je je 24 word recovery seed goed gedocumenteerd hebt.
Als je, zoals ik, een tweede Ledger hebt als backup-device is dit dus overbodig, omdat je bij het instellen van je backup device je seed al geverifieerd hebt...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• jasper7878
Slux schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:21:
[...]

Een coin staat niet alleen hoog vanwege zijn supply.

Het gaat o.a om de community die er achter zit, er zijn zoveel coins beter dan een Bitcoin en die doen niks en er zijn coins die niet veel beter zijn dan een bitcoin en die doen het goed, kijk naar de top 10.

Je kan beter muntjes nemen waar al tijden/jaren een hoop volume inzit dodge is daar 1 van.
om te traden inderdaad, maar als je voor de langere tijd wilt holden dan beter een goede utility token. Er moet toch een moment komen waarop de massa inziet dat je niks kan met een Doge token?.....

• Stokstaart
jasper7878 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:44:
[...]

om te traden inderdaad, maar als je voor de langere tijd wilt holden dan beter een goede utility token. Er moet toch een moment komen waarop de massa inziet dat je niks kan met een Doge token?.....
Wat 'kan' je met LINK dan?

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Koppelen

• Stokstaart

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Stokstaart schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:47:
[...]

Wat 'kan' je met LINK crypto dan?
Even een kleine verbetering aangebracht. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:58:
Vraag maar aan Khadaffi wat er gebeurd als je geen Dollars meer accepteert voor je olie.

Ohnee die hebben ze onder het tapijt geschoven en zijn land verkracht.

Nee, prima muntje van het oh zo mooie vrije westen. >:)
Karma, het elfde gebod luidt niet voor niets:
"Thou shalt not pay with anything other than dollars for thy goods"

;)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• jasper7878
Crypts schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:03:
[...]

Even een kleine verbetering aangebracht. ;)
met 99% niks.
met die ene procent kan je er daadwerkelijk wat mee
met AVA kun je hotels / reizen betalen. Daar is een heel economisch model om dat token gebouwd. is er blockchain voor nodig? nee dat denk ik niet, maar iedere jan lul kan het in ieder geval gebruiken.

• straightsix
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-05-2023
Mooooody schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:00:
[...]

Heel bullish; Je ziet dat mensen Chainlink ergens voor rente willen stallen, de hoeveelheden LINK op Aave zijn groot. Bij Nexo, Celsius, CRO e.d. hebben we helaas geen inzicht.

Het is wachten totdat Chainlink staking gaat aanbieden, dan breekt de hel in positieve zin los.
Chainlink is imo de nieuwe "Google" of "Facebook". Onderschat hun vermogen en ervaring als first-mover niet. Dikke vette vriendjes met Ethereum.
NOIA heef ongeveer dezelfde tokenomics, maar de usecase is zoveel groter. Volgens mij stappen er ook steeds meer LINK'ers in.

Staking/nodes komen de komende maanden er ook aan.

Gisteren was de rebrand: NOIA --> Syntropy. Ticker blijft hetzelfde. Sinds m'n laatste post alweer verdubbelt in prijs en in een maand 500% gepakt.

https://dailyhodl.com/202...o-erupt-in-new-altseason/

Another altcoin on Capo’s list is Noia Network (NOIA) which is a project that seeks to upgrade the current internet infrastructure.

The trader says NOIA is in the early stages of a bull run that will catapult the altcoin to a high of $2.50 by Q1 2021.

Should NOIA follow Capo’s script, it will erupt over 941% from its current price of $0.24.

“Trend turning parabolic. 250% up since the first entries. Send it.”

[ Voor 24% gewijzigd door straightsix op 15-12-2020 11:23 ]

• Pelox
Zojuist een nexo account aangemaakt en een klein deel van mijn pf verzonden, even testen. Schijnbaar krijg je ook (wanneer je voor het eerst gebruik maakt van nexo in december 2020) 3x je rente in btc of zoiets.. een gokje durf ik wel te wagen.

https://nexo.io/x3inbtc

Zero.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Pelox schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:16:
System Maintenance Notice
Bank system is under maintenance from 2020-12-15 10:30 am to 2020-12-15 12:30 am GMT

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:05

raq

croc schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:23:
[...]

System Maintenance Notice
Bank system is under maintenance from 2020-12-15 10:30 am to 2020-12-15 12:30 am GMT
Altijd fijn als je daar in de super achter komt, 'kaart geweigerd'.

De tijd leert of het tij keert

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
De kaart op zich zal wel werken veronderstel ik?

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:05

raq

croc schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:25:
De kaart op zich zal wel werken veronderstel ik?
Neen, kaart geweigerd in de super zojuist. Was ik wel weer blij dat ik fiat had :)

De tijd leert of het tij keert

• Crypts
jasper7878 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:13:
[...]

met 99% niks.
met die ene procent kan je er daadwerkelijk wat mee
met AVA kun je hotels / reizen betalen. Daar is een heel economisch model om dat token gebouwd. is er blockchain voor nodig? nee dat denk ik niet, maar iedere jan lul kan het in ieder geval gebruiken.
Net voor de grap even gekeken maar als ik een vlucht wil boeken gaat dat via Travelbybit wat weer onderdeel is van Binance? Die AVA token heb je ook helemaal niet nodig aangezien prijzen in euro gaan. Blockchain is er ook niet voor nodig zoals je zelf al aangeeft. Deze token is dus ook helemaal niet nodig. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• jasper7878
Crypts schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:30:
[...]

Net voor de grap even gekeken maar als ik een vlucht wil boeken gaat dat via Travelbybit wat weer onderdeel is van Binance? Die AVA token heb je ook helemaal niet nodig aangezien prijzen in euro gaan. Blockchain is er ook niet voor nodig zoals je zelf al aangeeft. Deze token is dus ook helemaal niet nodig. :)
Travala en travelbybit (binance) zijn samen gegaan en de integratie ervan moet nog dit kwartaal gebeuren, en kun je je vluchten via travala direct boeken. als je op de travala site bent, zal je zien dat je met meer dan 30 crypto's kan betalen (naast fiat), betaal je volledig in AVA krijg je extra korting, naast de laagste prijs garantie, krijg je ook achteraf een stukje korting in de vorm van AVA.

• Crypts
jasper7878 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:33:
[...]

Travala en travelbybit (binance) zijn samen gegaan en de integratie ervan moet nog dit kwartaal gebeuren, en kun je je vluchten via travala direct boeken. als je op de travala site bent, zal je zien dat je met meer dan 30 crypto's kan betalen (naast fiat), betaal je volledig in AVA krijg je extra korting, naast de laagste prijs garantie, krijg je ook achteraf een stukje korting in de vorm van AVA.
Mjah Jan met de pet gaat niet eerst in crypto om daarna een reisje te boeken. Overigens vind ik het ook niet handig om te gebruiken. Ik kan geen directe vlucht boeken maar krijg ook nergens te zien waar ik over moet stappen, kan ik wel gokken aan de hand van het aanbod op andere sites maar.... Oh wacht, dan kan ik net zo goed daar boeken.

Wil echt niet negatief overkomen en het is een leuk initiatief maar ik zie het nog niet als concurrentie. Zeker in deze tijden wil je zoveel mogelijk info vooraf, niet een disclaimer als dit:

COVID-19 Impact/Urgent Travel Advice
Due to the continuing coronavirus crisis and government restrictions, the airlines have made significant changes to their flight schedules and numerous flight connections on our website are currently unavailable. Refer to government guidelines and WHO for the latest updates related to COVID-19.
Most airports around the world are imposing new government restrictions and quarantine rules without prior notice. Please check the stopover airport you are transiting for the latest information in regards to restrictions and closures. It is likely and possible you may be denied boarding if your passport/nationality doesn't meet the requirements of the transiting countries. Airlines are not offering refunds for this change in policy, only credit, and may not have alternative arrangements for your onward travel.

Dus? Wat kan ik daar nou mee? :?

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ok, die horen we vaker... maar zullen we eens kijken hoeveel % het nu ECHT is!!

Er zijn nu zo'n 2,677 op de markt (okt 2020).
Laten we zeggen dat de top 10 op elk gegeven moment van de dag als "nuttige/waardevolle" coins gezien kunnen worden (welke dat ook zijn maakt niet uit.... als er 10 overblijven over x jaar, dan vind ik dat nog weinig, maar voor dit verhaal dus 10..)
Dus, 10/2677 = 0.37% ... Dus... JE LIEGT!

99.63% van de coins kun je over een tijdje niks meer mee....

Zo... zijn we daar ook weer uit.

Continue

• jasper7878
Crypts schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:56:
[...]

Mjah Jan met de pet gaat niet eerst in crypto om daarna een reisje te boeken. Overigens vind ik het ook niet handig om te gebruiken. Ik kan geen directe vlucht boeken maar krijg ook nergens te zien waar ik over moet stappen, kan ik wel gokken aan de hand van het aanbod op andere sites maar.... Oh wacht, dan kan ik net zo goed daar boeken.

Wil echt niet negatief overkomen en het is een leuk initiatief maar ik zie het nog niet als concurrentie. Zeker in deze tijden wil je zoveel mogelijk info vooraf, niet een disclaimer als dit:

COVID-19 Impact/Urgent Travel Advice
Due to the continuing coronavirus crisis and government restrictions, the airlines have made significant changes to their flight schedules and numerous flight connections on our website are currently unavailable. Refer to government guidelines and WHO for the latest updates related to COVID-19.
Most airports around the world are imposing new government restrictions and quarantine rules without prior notice. Please check the stopover airport you are transiting for the latest information in regards to restrictions and closures. It is likely and possible you may be denied boarding if your passport/nationality doesn't meet the requirements of the transiting countries. Airlines are not offering refunds for this change in policy, only credit, and may not have alternative arrangements for your onward travel.

Dus? Wat kan ik daar nou mee? :?
je kan ook gewoon met creditcard etc. betalen dus crypto is niet nodig. wat wel leuk is voor jan met de pet, dat ze na het verblijf crypto krijgen, dus meteen een eerste kennismaking.
De vluchten zijn inderdaad nog verre optimaal. Travala is samengegaan om de backing van Binance achter zich te krijgen (30% aandeelhouder). maar toen sloeg idd Covid toe.
Wat betreft de hotelboekingen gaat het echt heel goed. deze maand word verwacht over het miljoen aan omzet per maand te gaan. de App werkt heel goed en het aanbod is even veel als die van booking.com. wel eerst even een account aanmaken om de beste prijzen te zien. ikzelf heb er dit jaar al een aantal keer gebruik van gemaakt, en iedere check-in ging zonder problemen. Dus ook als je er niets inziet kan je er in ieder geval goedkoop je hotel boeken. Daarnaast gaan ze ook activiteiten aanbieden.

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-11 09:45

• jasper7878

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Hadden ze beter HOT kunnen nemen toch :9~

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-11 09:24
Crypts schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:12:
[...]

Thanks! 1 seconde adres intikken, 9 seconden antwoorden klikken en $6 erbij. :P
Ik sta nog steeds op de wachtlijst. Iemand enig idee hoelang dat duurt? Moet er eerst gestort worden voor dat het geactiveerd wordt bijvoorbeeld?

• Crypts
jasper7878 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:09:
[...]

je kan ook gewoon met creditcard etc. betalen dus crypto is niet nodig. wat wel leuk is voor jan met de pet, dat ze na het verblijf crypto krijgen, dus meteen een eerste kennismaking.
De vluchten zijn inderdaad nog verre optimaal. Travala is samengegaan om de backing van Binance achter zich te krijgen (30% aandeelhouder). maar toen sloeg idd Covid toe.
Wat betreft de hotelboekingen gaat het echt heel goed. deze maand word verwacht over het miljoen aan omzet per maand te gaan. de App werkt heel goed en het aanbod is even veel als die van booking.com. wel eerst even een account aanmaken om de beste prijzen te zien. ikzelf heb er dit jaar al een aantal keer gebruik van gemaakt, en iedere check-in ging zonder problemen. Dus ook als je er niets inziet kan je er in ieder geval goedkoop je hotel boeken. Daarnaast gaan ze ook activiteiten aanbieden.
Mjah ik heb er nu naar gekeken omdat ik een vlucht moet boeken en dat gaat dus niet, ik ga iig niet een andere site ernaast houden om maar bij Travala te kunnen boeken. Dat soort basics dien je gewoon op orde te hebben. :)
Zal het wel in de gaten houden voor in de toekomst.

• Crypts
dehardstyler schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:58:
[...]

Ik sta nog steeds op de wachtlijst. Iemand enig idee hoelang dat duurt? Moet er eerst gestort worden voor dat het geactiveerd wordt bijvoorbeeld?
Geen idee eigenlijk, belangrijkste is volgens mij dat je geverifieerd bent, zal eens kijken op account van mijn vriendin. ;)

Edit: weet paswoord niet meer, dat wordt vanavond.

[ Voor 6% gewijzigd door Crypts op 15-12-2020 14:06 ]

• dehardstyler
Crypts schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:01:
[...]

zal eens kijken op account van mijn vriendin. ;)
Super, dank voor de moeite! :)

• jasper7878
Crypts schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:00:
[...]

Mjah ik heb er nu naar gekeken omdat ik een vlucht moet boeken en dat gaat dus niet, ik ga iig niet een andere site ernaast houden om maar bij Travala te kunnen boeken. Dat soort basics dien je gewoon op orde te hebben. :)
Zal het wel in de gaten houden voor in de toekomst.
Ja, zoals ik al zei, vluchten is nog niet best. Travalbybit was een zelfstandig project van Binance,maar liep niet super, travala heeft door de merger 50% van het bedrijf weggeven, maargoed daardoor is nu wel binance voor 30% eigenaar. dat zijn een hoop potentiele klanten. direct inloggen met je binance account en boeken kan ook binnenkort. Het vluchtengedeelte zou aanzienlijk moeten verbeteren de komende tijd.
nu, genoeg geshilled......

• Pelox
dehardstyler schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:58:
[...]

Moet vanzelf gaan, bij mij is het ook weleens misgegaan trouwens. Dan ben je gewoon te laat. Komen regelmatig nieuwe earn coins voorbij. Kan niks anders dan wachten nu.

Zero.

• dehardstyler
Pelox schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:35:
[...]

Moet vanzelf gaan, ik heb ook weleens misgegaan trouwens. Dan ben je gewoon te laat. Komen regelmatig nieuwe earn coins voorbij. Kan niks anders dan wachten nu.
Hmm 2 bad. Wacht nu al zeker 2 maanden. Dan wachten we nog maar wat langer. :)

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:09
Je pakt er ook wel weer een snapshot uit. Ik heb afgelopen week ook wel -10% voorbij zien komen in last hour.

Nu valt het mee inderdaad (vandaag gaat lekker).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HVR9Y1J0lCd9a9Y2NhVv86bmTLQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gQi9KWxoNlPKjaK3DJhKjXSf.jpg?f=user_large

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
Ypuh schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:49:
[...]

Je pakt er ook wel weer een snapshot uit. Ik heb afgelopen week ook wel -10% voorbij zien komen in last hour.

Nu valt het mee inderdaad (vandaag gaat lekker).

[Afbeelding]
Was ook een grapje hoor :)

Gaat iig inderdaad weer de goede kant op ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:27

almightyarjen

When does the hurting stop?

MrWilliams schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:33:
Gooeeeeedemorgen!

Nou ja, goed... wat een drama gisteren zeg. Ben helemaal klaar met 2020. :D

Hier een leuk artikel door DaveTheWave over de S-curve en een analyse op de prijs die Bitcoin aan zou kunnen nemen.
Dit artikel neemt wel aan dat er mass adoptie komt (in de institutionele wereld)... en dat is nog lang geen zekerheid. Het geeft wel aan waar Bitcoin zich in die curve bevindt en hoe klein en fragiel e.e.a. nog is.
Lijkt me een redelijke benadering. Ik heb de pagina gebookmarked, benieuwd of deze nog steeds klopt over een paar jaar! :Y

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

16K euris weer aangetikt ....
Koooom oooopppp moooonnn

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
is er een reden dat xrp zo hard gedumpt wordt atm? naast dat het een shitcoin is natuurlijk

doei

• Rogues
  • Laatst online: 08-10-2024
SJAAKSJAAK schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:37:
is er een reden dat xrp zo hard gedumpt wordt atm? naast dat het een shitcoin is natuurlijk
Helemaal leuk dat ze vast zitten in mijn Ledger Nano X :( Er zit een bug in waardoor veel lui hun XRP niet vanaf hun Ledger kunnen verzenden. Wilde gisteren al uitstappen.

Verwijderd

Crisis lockdown banken toekomst bende.

Nee geen idee.

• SJAAKSJAAK
ok boeie. Best ok om mee te speculeren in ieder geval.

doei

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

XRP holders hebben last van post-flairdrop syndroom. Duurt meestal een paar dagen voordat de verschijnselen zichtbaar worden.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11 21:02

Malarky

Wils voor wat ieder

XRP bijna op de strategische 24 sat. Ik verwacht een grote pump daar, alle lijnen komen er samen, zowel linear omhoog als de horizontale. Op zowel USDT als BTC.

XRPUP is mijn coin. Tot nu toe ben ik geen holder, heb er 0 voor de duidelijkheid.
Ja, is op weg naar grote support en dichtbij. Laatste stukje gaat altijd heel hard. Vrijwel altijd dan.

[ Voor 53% gewijzigd door Malarky op 15-12-2020 16:26 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Rogues schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:47:
[...]

Helemaal leuk dat ze vast zitten in mijn Ledger Nano X :( Er zit een bug in waardoor veel lui hun XRP niet vanaf hun Ledger kunnen verzenden. Wilde gisteren al uitstappen.
Ik weet er het fijne niet van, maar had een maat die ook piepte dat ie geen XRP kon verzenden vanuit z'n wallet.

Bleek dat het niet lukte omdat ie 20 XRP in de wallet moest laten staan. Misschien hetzelfde probleem?

• Crypts
Waarom zou hij dat na de recente airdrop stijging niet doen :?

• Richh
jasper7878 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:33:
[...]

Net als Booking en Expedia en....., "laagste prijs garantie" + cashback :P

Het is echt geen hogere wiskunde, een eigen crypto is gewoon een extra verdienmodel.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Malarky schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:17:
XRP bijna op de strategische 24 sat. Ik verwacht een grote pump daar, alle lijnen komen er samen, zowel linear omhoog als de horizontale. Op zowel USDT als BTC.

XRPUP is mijn coin. Tot nu toe ben ik geen holder, heb er 0 voor de duidelijkheid.

[...]

Ja, is op weg naar grote support en dichtbij. Laatste stukje gaat altijd heel hard. Vrijwel altijd dan.
Welke lijntjes zijn dat dan?

Ik zie KT: tussen ~1620-2390
en LT: tussen ~1488-3850

waarbij de LT driehoek rond half april sluit... tot die tijd zou een koers van rond de ~2000 een 'normale' zijn voor XRP.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

MrWilliams schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:29:
[...]

Welke lijntjes zijn dat dan?

Ik zie KT: tussen ~1620-2390
en LT: tussen ~1488-3850

waarbij de LT driehoek rond half april sluit... tot die tijd zou een koers van rond de ~2000 een 'normale' zijn voor XRP.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_2mSIu6jiGX0jK6jhhRDmsqdnaI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WsVqsxWMiW6jFb2BzEIZ3ynM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/abDGPfDjEXqM4YwWRozAyIAVW7U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H2ITQkAn3ZZNnZOHbQtOBaA0.png?f=fotoalbum_large

Oke op de USDT/XRP kan er nog wel wat vanaf, maar dat kan ook zo gebeurd zijn als BTC even een dipje doet, hoeft de XRP/BTC ietwat minder in te leveren.

• Richh
jasper7878 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:44:
[...]

Kwestie van tijd tot je ermee kan betalen bij Pornhub :+
Prima use case :+

Doge is trouwens ooit precies opgezet om aan te tonen dat al die shitcoins bullcrap zijn, en dat de grootste onzin zelfs nog waarde kan vormen. Daar is Doge goed in geslaagd zou je kunnen zeggen, toch hebben we duizenden meer shitcoins dan 6 jaar geleden.
Nieuwe economische modellen op specifiek 1 use case? Ik geloof daar nooit in. Het heeft geen zin.
Waarde ontstaat door traders; als iedereen in TA gelooft wordt het vanzelf waarheid.

Wanneer ziet de massa in dat je helemaal niks hebt aan een staaf goud? Er is geen moment dat je in je gewone leven echt behoefte hebt aan een klomp goud.
Dat het electriciteit geleidt is een ding en zorgt voor een stabiele vraag, maar is echt niet de drijfveer van de huidige goudprijs.

Wat uniek is aan crypto, is dat het een 'geprogrammeerde zekerheid' biedt. Het economisch model staat muurvast en is betrouwbaar gebleken, er is geen politiek of centrale bank of regelgeving die iets aanpast.
Daarin voldoet Doge an sich net zo goed als talloze andere crypto's. En daar zit waarde in.

Verwijderd

Richh schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:39:
[...]

Kwestie van tijd tot je ermee kan betalen bij Pornhub :+
Prima use case :+

Doge is trouwens ooit precies opgezet om aan te tonen dat al die shitcoins bullcrap zijn, en dat de grootste onzin zelfs nog waarde kan vormen. Daar is Doge goed in geslaagd zou je kunnen zeggen, toch hebben we duizenden meer shitcoins dan 6 jaar geleden.
Nieuwe economische modellen op specifiek 1 use case? Ik geloof daar nooit in. Het heeft geen zin.
Waarde ontstaat door traders; als iedereen in TA gelooft wordt het vanzelf waarheid.

Wanneer ziet de massa in dat je helemaal niks hebt aan een staaf goud? Er is geen moment dat je in je gewone leven echt behoefte hebt aan een klomp goud.
Dat het electriciteit geleidt is een ding en zorgt voor een stabiele vraag, maar is echt niet de drijfveer van de huidige goudprijs.

Wat uniek is aan crypto, is dat het een 'geprogrammeerde zekerheid' biedt. Het economisch model staat muurvast en is betrouwbaar gebleken, er is geen politiek of centrale bank of regelgeving die iets aanpast.
Daarin voldoet Doge an sich net zo goed als talloze andere crypto's. En daar zit waarde in.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5PIdoFl6uZqOReMh1iQncq_pyB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CNWaPDDY2IfbxSCX7oDQA18m.jpg?f=fotoalbum_large

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Malarky schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:32:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Oke op de USDT/XRP kan er nog wel wat vanaf, maar dat kan ook zo gebeurd zijn als BTC even een dipje doet, hoeft de XRP/BTC ietwat minder in te leveren.
Nog een Margin.de gebruiker. ;)

Waarom trade je alleen de UP, maar niet de DOWN?

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• zwartewoud
De binance card pagina is weer online. Je kan nu ook ETH gebruiken.

M'n transacties staan er alleen nog niet tussen. Bugje denk ik.

Edit: bugje opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door zwartewoud op 15-12-2020 17:12 ]

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Zhou schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:08:
[...]

Nog een Margin.de gebruiker. ;)

Waarom trade je alleen de UP, maar niet de DOWN?
Lifetime unlimed exchange gebruiker, toen ze in 2017 nog voor 90 dollar in bitcoins lifetime weggaven en ik hier nog aan refferals mocht doen op Tweakers :)

XRP had ik tijdje niet naar gekeken, maar die pieken waren zonde inderdaad, hij heeft op zowel BTC als USDT aantal keer heel mooi in een uiterste piek de lijn aangetikt.

Ik verwacht een minimum van 2350 tot 2400 SAT voor XRP. 2400 lijkt inderdaad aan de hoge kant, maar heb tevaak de fomo gehad dat iedereen op dat mooie rondje getal wat ook in aantal nieuwsartikelen is genoemd in stapt en de pump ervan door gaat. Waarschijnlijkste scenario: pump op 24 en paar uur later toch alsnog 2375 :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JjlMUVBxSw2sJzfce4aP9SYzP9M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R4sCbi5jdO9M3CNw7v0GQbp9.png?f=fotoalbum_large
Jammer dat de BTC op korte termijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfCs9ETG29T3L0p7Om06IEUceCc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SEqPAMmCURJygCx3v3SuFITs.png?f=fotoalbum_large

En op lange termijn te hoog staat, voor een XRPUP.

[ Voor 54% gewijzigd door Malarky op 15-12-2020 17:17 ]

• Zhou
  • Niet online
zwartewoud schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:10:

Mooi. Vanmorgen getest met onvoldoende saldo bij de Jumbo en ja, betaling is mislukt. Bewijs maar weer dat je niet te veel saldo op moet zetten. Wel veilig zo.

• SJAAKSJAAK
Crypts schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:25:
[...]

Waarom zou hij dat na de recente airdrop stijging niet doen :?
ik verwachtte die ook wel, maar best wel vertraagd dus vond het een beetje verdacht. Gister ging die nog mooi mee met btc en eth.

doei

• Zhou
  • Niet online
Malarky schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:13:
[...]
Lifetime unlimed exchange gebruiker, toen ze in 2017 nog voor 90 dollar in bitcoins lifetime weggaven en ik hier nog aan refferals mocht doen op Tweakers :)

XRP had ik tijdje niet naar gekeken, maar die pieken waren zonde inderdaad, hij heeft op zowel BTC als USDT aantal keer heel mooi in een uiterste piek de lijn aangetikt.
Hier ook in 2017 aangeschaft. Toen heette het Leonardo. Grafisch vind ik het nog steeds supersnel.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Malarky schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:32:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Kan het verkeerd hebben, maar dit zie ik:
- dofgroen en dofrode buitenste lijnen zijn de curve vanaf het begin (de enorme piek waar iedereen zich kapot heeft gekocht)
- de felgroen en felrood is korter termijn beweging.
- de roze hoort bij jouw descending wedge

Wat mij betreft zijn airdrops een uitzondering op het grotere patroon, dus ik verwacht dat hij binnen de felle lijntjes gaat kleuren. Bij de doffe lijntjes is het echt erop of eronder. En aangezien er veel consumenten in zitten die boven, zeg 4000 sats, hebben gekocht zit er heel veel geld in XRP dat niet gaat bewegen. Er moet dus een hele goede reden zijn (lees: gebruik van de munt) om de koers te laten stijgen. Als het handelaren gaat om geld verdienen, dan kunnen ze namelijk veel beter een coin pakken waar minder geld in zit, want die is eenvoudiger omhoog te krijgen. Daarnaast weet je dat als XRP omhoog gaat, er veel mensen zijn die gewoon hun geld terug willen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rrEq2sAuUk7tgJ27qcvg6goCucs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1O0V3M4VBJFqY1pAqFgAR0HH.png?f=fotoalbum_large

• Crypts
Zhou schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:14:
[...]

Mooi. Vanmorgen getest met onvoldoende saldo bij de Jumbo en ja, betaling is mislukt. Bewijs maar weer dat je niet te veel saldo op moet zetten. Wel veilig zo.
Als je niet voldoende saldo hebt mislukt het sowieso toch? :? Ik denk dat het sowieso handig is altijd meerdere kaarten te hebben en iets als de CB kaart als laatste backup, ga er iig vanuit dat je altijd wel iets van crypto hebt staan.

• Zhou
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:21:
[...]

Als je niet voldoende saldo hebt mislukt het sowieso toch? :? Ik denk dat het sowieso handig is altijd meerdere kaarten te hebben en iets als de CB kaart als laatste backup, ga er iig vanuit dat je altijd wel iets van crypto hebt staan.
Dat is wel de bedoeling. Daglimiet is niet instelbaar, door met de saldo te spelen kun je je eigen limiet instellen.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

zwartewoud schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:10:

yep, hier nu ook eindelijk de mogelijkheid om de fysieke kaart aan te vragen, direct maar gedaan dus...
(dacht dat ik dat al in september had gedaan maar schijnbaar niet...)

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:09
Wat deed ORN. Had vanmiddag een plukje gekocht. Is vervolgens +17% gegaan en weer terug bij af. Als werk nou geen storende factor was in mijn dagbesteding dan was dat toch wel ff lekker geweest.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

MrWilliams schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:21:
[...]

Kan het verkeerd hebben, maar dit zie ik:
- dofgroen en dofrode buitenste lijnen zijn de curve vanaf het begin (de enorme piek waar iedereen zich kapot heeft gekocht)
- de felgroen en felrood is korter termijn beweging.
- de roze hoort bij jouw descending wedge
Ben het ook met je eens, maar mede gezien de hele snele daling verwacht ik wel op korte termijn een leuk pumpje om mee te pakken, maar het is op letten om er tijdig weer uit te zijn,inderdaad.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Rogues schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:47:
[...]

Ik kon laatst prima XRP overmaken vanaf de Nano X, maar ik moest wel 21 stuks (dus niet 20) laten staan. 20 is conform de XRP regels, maar pas bij 1 extra werkte het bij mij.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pelox
Taro schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:39:
[...]

Ik kon laatst prima XRP overmaken vanaf de Nano X, maar ik moest wel 21 stuks (dus niet 20) laten staan. 20 is conform de XRP regels, maar pas bij 1 extra werkte het bij mij.
Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik heb nog 19.99998 xrp in mijn wallet.

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin nu maar weer de deur uitdoen en later lager instappen? Het patroon is helder, alleen die uitbraak naar boven moet toch wel een keer plaatsvinden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D6PWsn5lO30CA4GkC1Br0s0Axks=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UthZ4MXaDlyhI9s2NEUxLrUm.jpg?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 15-12-2020 18:54 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• ruay001
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13-11 11:28
Taro schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:53:
Bitcoin nu maar weer de deur uitdoen en later lager instappen? Het patroon is helder, alleen die uitbraak naar boven moet toch wel een keer plaatsvinden...

[Afbeelding]
En dan hoop je er in te zitten

• Chris.nl
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:42:
[...]

Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik heb nog 19.99998 xrp in mijn wallet.
Het is geen bug, jij liegt! #XRPtoTheMoon

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ruay001 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:59:
[...]

En dan hoop je er in te zitten
Daar gaan we uiteraard voor. Al valt er binnen de 18.900 - 19.400 range ook wel heel erg veel te verdienen door in- & uitstappen.

Hup, nog een keer dan maar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iVQGjZNl_O8Bo5i7wiBXnrE10lQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eoNphp7Gc0WYM2eS595UyfzJ.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 15-12-2020 19:08 ]

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Ook ik moet eraan geloven hehe...
Sneak al een tijdje mee op Tweakers, en veel al meegekregen.
Zekers door een aantal van jullie sinds begin 2018.

Zal zo nu en dan ook mijn visie en bevindingen delen.
Moooon (haha)

• Pelox
Chris.nl schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:00:
[...]

Het is geen bug, jij liegt! #XRPtoTheMoon
19,99998 bedoel ik. Ipv 20 he.. haha

Zero.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Malarky schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:35:
[...]

Ben het ook met je eens, maar mede gezien de hele snele daling verwacht ik wel op korte termijn een leuk pumpje om mee te pakken, maar het is op letten om er tijdig weer uit te zijn,inderdaad.
Als t voor de korte termijn is kun je er nog wel wat uit halen ja, maar dan zou ik eerder naar andere projecten kijken die nu veel media aandacht krijgen en ontwikkeling doormaken. UNI, LINK, AAVE bijvoorbeeld.

• Ray_
  • Laatst online: 14-11 09:45
Ik durf btc nu niet te verkopen. Zal je net zien dat we keihard omhoog gaan en ik de boot mis. Eigenlijk zou ik al mijn btc van de exchange moeten halen uit zelfbescherming tegen stommiteiten...

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ray_ schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:35:
Ik durf btc nu niet te verkopen. Zal je net zien dat we keihard omhoog gaan en ik de boot mis. Eigenlijk zou ik al mijn btc van de exchange moeten halen uit zelfbescherming tegen stommiteiten...
Ik heb mijn BTC in 2013 al van de exchange gehaald. 😉

• Stokstaart
Hoe kan het hier nou opeens zoveel over XRP gaan? Das die shitcoin toch? Die niet schaars is toch?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

moon?

• Crypts
Stokstaart schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:41:
Hoe kan het hier nou opeens zoveel over XRP gaan? Das die shitcoin toch? Die niet schaars is toch?
Nee nee, XRP is dat pareltje dat Henk en Ingrid rijk gaat maken jongûh. Het is de crème de la crème van de cryptowereld die BTC en al die anderen van de kaart gaat vegen. Banken staan in de rij om op de wachtlijst te mogen, het nieuwe goud, zilver en brons is hier. De rest doet er niet meer toe. Stap in nu het nog kan. Moon is enkel het eerste babystapje dat XRP gaat maken. :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Neuh, gok op een drop tot 19.350. Dan sideways, weer verder dalen en daarna weer een volgende poging.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Binance BTC/USDT al inmiddels op 19517 :o

• Chris.nl
  • Niet online
Pelox schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:20:
[...]

19,99998 bedoel ik. Ipv 20 he.. haha
Daar gaat m'n grap. Het zou een harde 20 moeten zijn, dat jij 0,00002 minder hebt kan een bugje zijn. Maar onder #XRPtoTheMoon confabuleurs is dat géén optie. Dus ligt het aan de melder, niet XRP.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Even in perspectief, dit is de 15m chart en de vorige top van vannacht lag al hoger dan de huidige koers. Kan nu natuurlijk anders aflopen en ik wil de pret niet drukken, maar pas boven de 19.600 ga ik meejuichen. Ik hoop dat dat binnen 5 minuten al is, maar dat verwacht ik niet :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-wnw_cFpRsiNB-Z4ajOmn8W0PYU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/anwAofFcClsjhIebKGj8qJJ8.png?f=fotoalbum_large

• Pelox
Chris.nl schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:52:
[...]

Daar gaat m'n grap. Het zou een harde 20 moeten zijn, dat jij 0,00002 minder hebt kan een bugje zijn. Maar onder #XRPtoTheMoon confabuleurs is dat géén optie. Dus ligt het aan de melder, niet XRP.
Sorry... -O-

Zero.

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:19
Taro schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:56:
Even in perspectief, dit is de 15m chart en de vorige top van vannacht lag al hoger dan de huidige koers. Kan nu natuurlijk anders aflopen en ik wil de pret niet drukken, maar pas boven de 19.600 ga ik meejuichen. Ik hoop dat dat binnen 5 minuten al is, maar dat verwacht ik niet :)
[Afbeelding]
Op het 4H timeframe was er een duidelijke top op 19700, deze hou ik zeker in de gaten. Indien we daar boven kunnen blijven zonder een sell-off juich ik mee *O*

• Chris.nl
  • Niet online
Geeft nie, heb wel vaker dat iets in m'n hoofd beter klinkt dan in het wild :')
Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.