Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 101 Laatste
Acties:
  • 263.317 views

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Het is in werkelijkheid iets waziger, het zou onder intra-EEA moeten vallen maar Coinbase gaat daar dus anders mee om. Ik kom met narekenen op verschillende percentages maar reken op 2~2,5%. Ik heb twee aankopen gedaan, eentje van €1,75 en eentje van €7,50 dus echt goedkoop is het niet.

Ik heb even gezocht wat de fees van de Binance card zijn maar kan dit nergens terugvinden. Ik neem aan dat als je euro's aanhoudt op Binance er geen fees bijkomen? Moet wel zeggen dat deze constructies een beetje vaag werken, een ding is zeker, het kost jou altijd geld. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-11 12:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

NANO pompt er lekker vandoor.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:45

WhySoSerious

Be the change.

Moon moon moon!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

*fasten your seatbelts*....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
jij had niks bij gekocht ?

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
7d -10% ?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Vannacht een beetje, staat nu lichtjes in de plus (anders had je me hier niet gehoord uiteraard).

• superchanbe
WhySoSerious schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:56:
[...]

Vannacht een beetje, staat nu lichtjes in de plus (anders had je me hier niet gehoord uiteraard).
azo
wel bij de 15k EUR en niet bij laagste punt van ochtend
sorry he :P

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

superchanbe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:58:
[...]

azo
wel bij de 15k EUR en niet bij laagste punt van ochtend
sorry he :P
Op 15,1 inderdaad :)

*Deelt glaasjes water uit!

• 123teun123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:46
NEXO gaat lekker

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:32
Ik heb net een beetje LTC verkocht, dus die zal straks ook wel moonen :+

• superchanbe
hoogste punt dit jaar

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Ze zouden een buyback programma doen las ik in hun mail... heb alleen niet gezien wanneer dat startte... ik hoop dat de buyback nog moet gaan komen dus :*)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-11 10:19
@Verwijderd kunnen we geen sideways babe krijgen? Het is zo saai hier!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11 15:47
MrWilliams schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:20:
[...]

Ze zouden een buyback programma doen las ik in hun mail... heb alleen niet gezien wanneer dat startte... ik hoop dat de buyback nog moet gaan komen dus :*)
Hier wat meer info over het buy back programma: https://nexo.io/blog/what...nd-why-does-nexo-have-one

Ik zit er al vanaf begin 2018 in dus je hoor mij niet klagen over de huidige koers en gang van zaken bij Nexo. Ze hebben gewacht tot het juiste moment met Nexonomics

• 123teun123
[...]

Klopt, buyback is nog niet begonnen. Als het goed is is dit het buyback adres: https://etherscan.io/addr...0dCe0374d79aaa8ecDC76B497

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

spok9

Groen...

[...]

Moet nog beginnen :*)

Teruggekochte tokens worden hier geparkeerd en 12 maanden vastgehouden:
https://etherscan.io/addr...0dCe0374d79aaa8ecDC76B497

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Vandaag de Binance kaart binnen gekregen. Geactiveerd en daglimiet is omhoog gegaan naar 8700 Euro. :+ Bij betalingen geen extra kosten vanmorgen bij de Jumbo. Ik gebruik de Euros in de wallet.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-11 16:44
Zhou schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:28:
Vandaag de Binance kaart binnen gekregen. Geactiveerd en daglimiet is omhoog gegaan naar 8700 Euro. :+ Bij betalingen geen extra kosten vanmorgen bij de Jumbo. Ik gebruik de Euros in de wallet.
Cool, kon je de euros gewoon via een SEPA boeking stortten en die gebruiken?

• Zhou
  • Niet online
Martijn95 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:31:
[...]

Cool, kon je de euros gewoon via een SEPA boeking stortten en die gebruiken?
Ja, zeker. Dan is de overboeking gratis. Voortaan gaan onze aankopen zoveel mogelijk via deze nieuwe kaarten plaatsvinden (Curve en Binance). 1 voor mijn vrouw en de ander voor mij. Toch best veel winkels die cc accepteren.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Hier ook :)

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-11 16:44
Zhou schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:37:
[...]

Ja, zeker. Dan is de overboeking gratis. Voortaan gaan onze aankopen zoveel mogelijk via deze nieuwe kaarten plaatsvinden (Curve en Binance). 1 voor mijn vrouw en de ander voor mij. Toch best veel winkels die cc accepteren.
Super! Ik ga ook maar eens naar zo'n kaart kijken :9

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:29

jvp

Ik ben ook kijken of ik de binance card ga aanvragen maar tot nu steeds tegengehouden door de ID verificatie. Via KopieID kan je wat gegevens weghalen en er een watermerk opzetten maar ik merk dat ze dit weigeren te accepteren. Iemand hier ervaring mee? Vooral mijn BSN wil ik niet delen.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Die man gaat hard achteruit.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Sinds 29 september heb ik de Binance Card (de virtuele), maar daarna nooit een bericht ontvangen over de 'fysieke' kaart. Staat ook niets over in m'n Card Dashboard...
Is dit bij meer mensen het geval?

• Crypts
Nice, dan ga ik het ook maar zo doen. Crypto richting Binance, verkopen voor euro's en met virtuele kaart betalen. De fysieke zie ik pas als ik weer in Nederland ben. :)

Zat alleen net te denken en niet om iemand op ideëen te brengen maar hoe zit dat nou met die debit kaarten? Wordt dat bijv. door de belastingdienst als rekening gezien? Banken die in Nederland gevestigd zijn geven het saldo door op 1 januari maar hoe zit dat met deze jongens? Zomaar een gedachte maar ik zie er nog wel meer regelgeving voor komen, nu is er eigenlijk niet echt controle op.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:45
Beetje een coke-hoofd heeft ie wel..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Zhou
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:56:
[...]

Nice, dan ga ik het ook maar zo doen. Crypto richting Binance, verkopen voor euro's en met virtuele kaart betalen. De fysieke zie ik pas als ik weer in Nederland ben. :)

Zat alleen net te denken en niet om iemand op ideëen te brengen maar hoe zit dat nou met die debit kaarten? Wordt dat bijv. door de belastingdienst als rekening gezien? Banken die in Nederland gevestigd zijn geven het saldo door op 1 januari maar hoe zit dat met deze jongens? Zomaar een gedachte maar ik zie er nog wel meer regelgeving voor komen, nu is er eigenlijk niet echt controle op.
Volgens mij moet je de Binance saldo optellen met jouw andere crypto's. Totale cryptowaarde geef je dan op.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
jvp schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:43:
Ik ben ook kijken of ik de binance card ga aanvragen maar tot nu steeds tegengehouden door de ID verificatie. Via KopieID kan je wat gegevens weghalen en er een watermerk opzetten maar ik merk dat ze dit weigeren te accepteren. Iemand hier ervaring mee? Vooral mijn BSN wil ik niet delen.
Ik snap je punt, maar zij accepteren niet dus aangepaste foto's, want dat ziet de AI dat er mee gerommeld is. Zij weten ook dat er landen zijn waar sommige nummers op een ID niet overgenomen mag worden (dat is geregeld met hun partner Jumio, maar dat staat uit!).
Momenteel heb ik hetzelfde "probleem".

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Have you been watching Bitcoin recently?

Bitcoin is having an amazing year - outperforming Gold and the stock markets. This might be your last chance to purchase Bitcoin for under $20,000.
Bittrex is bullish!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:23

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Crypts
jvp schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:43:
De discussie is al heel vaak gevoerd maar ze kunnen niet gek veel met je BSN en waarom zouden ze? Buiten dat is je BSN als je zelfstandige bent deel van je BTW nummer en die zet je ook op je facturen. Als je die kaart wil zal je ze met deze gegevens moeten vertrouwen, het is niet dat het een of ander duister schimmig clubje is. :)

Vertrouw je ze niet dan moet je je afvragen of je wel een kaart van deze partij wil, je zal er toch centjes op moeten zetten wil je hem kunnen gebruiken. ;)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Crypts was wel onderdeel van je BTW nummer maar tegenwoordig hebben ze dit gefixt. Alle ondernemers hebben een nieuw BTW identificatie nummer gekregen. Maar inderdaad; ik zie ook het probleem niet zo van dat BSN nummer. Uiteindelijk is dat hele KYC verhaal gewoon beter voor iedereen. Dat betekent dat crypto eindelijk serieus genomen wordt. Zouden we juist blij mee moeten zijn.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Crypts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:22:
[...]Buiten dat is je BSN als je zelfstandige bent deel van je BTW nummer en die zet je ook op je facturen.
Dat is tegenwoordig al niet meer zo om misbruik te voorkomen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Crypts
DAMAGE schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:00:
@Crypts was wel onderdeel van je BTW nummer maar tegenwoordig hebben ze dit gefixt. Alle ondernemers hebben een nieuw BTW identificatie nummer gekregen. Maar inderdaad; ik zie ook het probleem niet zo van dat BSN nummer. Uiteindelijk is dat hele KYC verhaal gewoon beter voor iedereen. Dat betekent dat crypto eindelijk serieus genomen wordt. Zouden we juist blij mee moeten zijn.
Okee gek? Ik had mijn onderneming tot onlangs en niks over gehoord of is dat per post gegaan? Nou ja ik zie sowieso niet zo in waarom een Binance misbruik zou maken van de BSN van Jan Jansen uit Nederland. :)

Mbt tot het KYC verhaal, ik zie het een beetje met lede ogen aan. We gaan langzaam maar zeker van een maatschappij met vertrouwen en verantwoordelijkheid naar eentje waarbij overheden verregaande eisen stellen en bevoegdheden hebben.
Vroegâh moest je bijv je inkomen en rekeningen nog handmatig opgeven, tegenwoordig weet de BD dit eerder dan jij bij wijze van spreken. Aan de ene kant makkelijk maar ik maak me er ook wel een beetje zorgen om hoe dat zich verder ontwikkeld.
Ik 'snap' dat in de strijd tegen terrorisme alles geoorloofd is volgens overheden maar ik word er niet blijer van als ik een klein beetje geld rondpomp richting Bitstamp en Coinbase dat ik een belletje van de bank krijg of ik even wil uitleggen wat ik aan het doen ben. (en ja dat zit me nog steeds dwars :P )

Voor crypto en het serieus genomen worden is het leuk natuurlijk maar ik vind de 'prijs' die we ervoor betalen wel wat aan de hoge kant. ;)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Crypts Is inderdaad o.a. via de post gegaan, maar de brieven etc zijn ook terug te vinden in die 'Mijn Overheid' Berichtenbox app. Is destijds best wel veel over gecommuniceerd. Wel belangrijk ook met het versturen van facturen dat het juiste BTW ID Nr. er op vermeld staat.

Ja, ik zou dat zelf ook niet heel leuk vinden als je wat centen richting een exchange stuurt dat de bank je dan direct gaat contacteren. Het zijn jouw centen. Je moet zelf weten wat je daar mee doet. Ik heb wel het idee dat ook banken steeds meer het nut van BTC gaan zien en dat ze het nu ook meer als investering zien ipv gokken zoals ze dat vroeger nog al eens zagen?

Ik heb inderdaad ooit ook eens wat geld gestort op Plus500. Echt al jaaaaaaren terug. Maar de Belastingdienst wist mij dat wel keurig te vermelden. Keek ik ook wel even van op.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
ach het blijft een beetje ‘wat de gek ervoor geeft’ he

doei

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:10
Ik zie nu ook reclames voor Bitcoin voorbij komen bij SBS6 tijdens de Champions League

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vooralsnog verloopt het zoals verwacht: Wick onder de 1D MA25 en koers blijft erop hangen. Maar nu is de vraag of Bitcoin dit niveau kan houden en de bullrun gaat vervolgen, of dat er eerst nog lagere regionen worden opgezocht.

Ik stap nog niet in en kijk het even vanaf de zijlijn in fiat aan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uh8YS18A-bz4upk1EK7fmlxmIfc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YfRI3hkyGIMMHl3sfgRRWxEb.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:29

jvp

Crypts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:22:
[...]

De discussie is al heel vaak gevoerd maar ze kunnen niet gek veel met je BSN en waarom zouden ze? Buiten dat is je BSN als je zelfstandige bent deel van je BTW nummer en die zet je ook op je facturen. Als je die kaart wil zal je ze met deze gegevens moeten vertrouwen, het is niet dat het een of ander duister schimmig clubje is. :)

Vertrouw je ze niet dan moet je je afvragen of je wel een kaart van deze partij wil, je zal er toch centjes op moeten zetten wil je hem kunnen gebruiken. ;)
Gedeeltelijk met je eens hoor maar kijk nog eens naar je rijbewijs. Daar staat toch echt een combinatie van een pasfoto + handtekening + BSN. Als ik telefoonabonnement afsluit zijn dit de benodigde gegevens maar worden ook gegevens afgeschermd omdat ze daartoe verplicht zijn. Ik heb mijzelf ook kunnen identificeren bij Kraken en daar deden ze nergens moeilijk over en hebben ze geen BSN. Het blijft bij mij onduidelijk waarom Binance deze gegevens wel blijft eisen. Maar zoals gezegd ik ben het in de basis met je eens, een bank vraagt immers om dezelfde gegevens maar deze behoren te voldoen aan de Nederlandse wetgeving... en volgens mij is dat bij Binance nog niet het geval ;)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

ViNOK16Bit schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:23:
[...]

Hier wat meer info over het buy back programma: https://nexo.io/blog/what...nd-why-does-nexo-have-one

Ik zit er al vanaf begin 2018 in dus je hoor mij niet klagen over de huidige koers en gang van zaken bij Nexo. Ze hebben gewacht tot het juiste moment met Nexonomics
Die had ik ook al gekregen en gelezen, maar daar staat dus niet in wanneer ze die gaan doen, of hoeveel.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:28:
Vooralsnog verloopt het zoals verwacht: Wick onder de 1D MA25 en koers blijft erop hangen. Maar nu is de vraag of Bitcoin dit niveau kan houden en de bullrun gaat vervolgen, of dat er eerst nog lagere regionen worden opgezocht.

Ik stap nog niet in en kijk het even vanaf de zijlijn in fiat aan.
[Afbeelding]
En als hij het niet houdt, is dan de MA50 op de daily ook een belangrijke bodem? (16.313)
(Ik mis voor mezelf een beetje een overzicht van welke MA's er op welke intervallen toe doen)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
iVibes schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:50:
[...]
(Ik mis voor mezelf een beetje een overzicht van welke MA's er op welke intervallen toe doen)
Gewoon in het verleden kijken. Het maakt niet uit op welke timeframe en welke MA. Het enige wat uitmaakt is hoe belangrijk ze in het verleden waren. Als BTC al 2 maanden op de daily een bepaalde MA als support had, dan is de kans heel groot dat als ie er weer komt dat ie daar ook weer bounced.

• Crypts
DAMAGE schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:15:
@Crypts Is inderdaad o.a. via de post gegaan, maar de brieven etc zijn ook terug te vinden in die 'Mijn Overheid' Berichtenbox app. Is destijds best wel veel over gecommuniceerd. Wel belangrijk ook met het versturen van facturen dat het juiste BTW ID Nr. er op vermeld staat.

Ja, ik zou dat zelf ook niet heel leuk vinden als je wat centen richting een exchange stuurt dat de bank je dan direct gaat contacteren. Het zijn jouw centen. Je moet zelf weten wat je daar mee doet. Ik heb wel het idee dat ook banken steeds meer het nut van BTC gaan zien en dat ze het nu ook meer als investering zien ipv gokken zoals ze dat vroeger nog al eens zagen?

Ik heb inderdaad ooit ook eens wat geld gestort op Plus500. Echt al jaaaaaaren terug. Maar de Belastingdienst wist mij dat wel keurig te vermelden. Keek ik ook wel even van op.
Wanneer is destijds? Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijnoverheid niet zo gek vaak check maar het is echt compleet langs me heen gegaan.

Dat van de BD, tsja, enerzijds weleens handig. Onlangs een laatste kans gekregen om aangifte 2019 te doen en 'vond' ineens een leuk bedrag op een internet spaarrekening terug die ik (weer) was vergeten maar ik vind het toch ook wel wat ver gaan. Ik zou het zelfs wat breder willen trekken, de betutteling gaat steeds verder en dat vind ik jammer.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
iVibes schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:50:
[...]

En als hij het niet houdt, is dan de MA50 op de daily ook een belangrijke bodem? (16.313)
Ik heb er deze keer minder info bij gezet, omdat in principe alles uit de vorige post nog van toepassing is: Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13"

Ze kunnen allemaal als bodem dienen, net als dat de bodem natuurlijk ook niet op een veelgebruikte of überhaupt op een MA hoeft te liggen. Ik kijk alleen naar de 7, 25 en 99 op de 1D, 1W & 1M. Maar de MA50 kan dus ook prima de bodem zijn, het is maar net hoeveel traders en bots er naar kijken.

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11 15:47
MrWilliams schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:43:
[...]

Die had ik ook al gekregen en gelezen, maar daar staat dus niet in wanneer ze die gaan doen, of hoeveel.
Wanneer kan ik ook niet vinden. De hoeveelheid is minimaal $12M

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:56:
[...]

Wanneer is destijds? Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijnoverheid niet zo gek vaak check maar het is echt compleet langs me heen gegaan.

Dat van de BD, tsja, enerzijds weleens handig. Onlangs een laatste kans gekregen om aangifte 2019 te doen en 'vond' ineens een leuk bedrag op een internet spaarrekening terug die ik (weer) was vergeten maar ik vind het toch ook wel wat ver gaan. Ik zou het zelfs wat breder willen trekken, de betutteling gaat steeds verder en dat vind ik jammer.
Dat is wel een tijdje terug, ergens begin dit jaar of zelfs vorig jaar

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:10

raq

iVibes schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:55:
Sinds 29 september heb ik de Binance Card (de virtuele), maar daarna nooit een bericht ontvangen over de 'fysieke' kaart. Staat ook niets over in m'n Card Dashboard...
Is dit bij meer mensen het geval?
Ik heb ook al een tijdje de virtuele, zag laatst bij de card sectie bij binance dat ik een fysieke kon aanvragen. Grote gele knop, niet te missen. ik dacht dat die fysieke sowieso kwam, had ik al aangegeven bij de initiele aanvraag dacht ik.

De tijd leert of het tij keert

• AudiRS3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 04-06 08:46
verwijder

[ Voor 93% gewijzigd door AudiRS3 op 09-12-2020 19:11 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Bedankt @Taro & @PilatuS , helder verhaal! Ik ga er eens mee spelen...
(y)
raq schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:04:
[...]
Ik heb ook al een tijdje de virtuele, zag laatst bij de card sectie bij binance dat ik een fysieke kon aanvragen. Grote gele knop, niet te missen. ik dacht dat die fysieke sowieso kwam, had ik al aangegeven bij de initiele aanvraag dacht ik.
Dat dacht ik dus ook... maar geen kaart en ook geen grote gele knop...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Goh, 3 Dollar aan BAND is maar 2,49 Euro waard, jammer he dat Dollars steeds minder waard worden...

Ik heb niet de tijd om weer >100 posts terug te lezen, zal vast al genoemd zijn, maar scoor ze hier: https://www.coinbase.com/earn/band-protocol.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
@iVibes Let bij MA's ook vooral op S/R flips.

Had gisteren deze scalp gepakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89izwbjSYIJBs8bE72FausRCjtk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2bnTHsQDyRjViFA7AE4U78ly.jpg?f=user_large

De rode 25MA op de 3 minuut constant als weerstand. Dan een flip naar support waarbij ie 1 dollar stijgt, niet slecht op een 12 dollar munt. Waar te verkopen is dan nog wel een ding, maar daar kan je ook weer op andere timeframes kijken waar de MA's eerst support waren en nu weer weerstand zijn. Op deze manier kan je als je scalpt hele mooie entries vinden op in dit geval de 3 min. Dan kan je weer schakelen naar de 5 of 15 min om weer MA weerstand te vinden. Als je hier veel naar kijkt zie je constant mooie kansen voor scalps. Voor UNFI werkt het de laatste dagen heel erg mooi met de MA's.

Ga voor de gein maar eens door een stukje historie van een coin heen op de 1, 3, 5 en 15 min met de verschillende MA's.

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:17:
Goh, 3 Dollar aan BAND is maar 2,49 Euro waard, jammer he dat Dollars steeds minder waard worden...

Ik heb niet de tijd om weer >100 posts terug te lezen, zal vast al genoemd zijn, maar scoor ze hier: https://www.coinbase.com/earn/band-protocol.
Je bedoeld de euro die steeds minder waard wordt :P

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
ORN run stilaan begonnen. Vind raar dat er nog geen run naar XRP is, of is dit pas zaterdag?

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:29:
ORN run stilaan begonnen. Vind raar dat er nog geen run naar XRP is, of is dit pas zaterdag?
Ik vind het raar dat er nog steeds vraag naar XRP is...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:18:
@iVibes Let bij MA's ook vooral op S/R flips.

Had gisteren deze scalp gepakt:

[Afbeelding]

De rode 25MA op de 3 minuut constant als weerstand. Dan een flip naar support waarbij ie 1 dollar stijgt, niet slecht op een 12 dollar munt. Waar te verkopen is dan nog wel een ding, maar daar kan je ook weer op andere timeframes kijken waar de MA's eerst support waren en nu weer weerstand zijn. Op deze manier kan je als je scalpt hele mooie entries vinden op in dit geval de 3 min. Dan kan je weer schakelen naar de 5 of 15 min om weer MA weerstand te vinden. Als je hier veel naar kijkt zie je constant mooie kansen voor scalps. Voor UNFI werkt het de laatste dagen heel erg mooi met de MA's.

Ga voor de gein maar eens door een stukje historie van een coin heen op de 1, 3, 5 en 15 min met de verschillende MA's.
Inderdaad een mooi voorbeeld! Ik ga hier zeker wat meer op letten....
De 3 en 5 minuten charts zijn sowieso m'n favoriete trade timeframes dus kan ik het ook mooi in de praktijk testen/bekijken..
Ik dacht dat ik al veel naar de charts keek maar dat kan nog wel wat meer heb ik door...
:9

• djatwork007
FijneKerst schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:33:
[...]

Ik vind het raar dat er nog steeds vraag naar XRP is...
Momenteel dan toch niet veel. Verwacht toch wel iets tegen zaterdag.

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:20

996

Slux schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:28:
[...]

Net ook gedaan: earn lesje bekeken op Coinbase, direct maar geconverteerd naar BTC, toch weer 0,0001 BTC erbij 8)

[ Voor 5% gewijzigd door 996 op 09-12-2020 19:37 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:28:
[...]

Nee, als je eerst voor 1 Dolar 1 Euro kreeg en nu bijvoorbeeld voor 10 Dollar nog steeds 1 Euro krijgt, dan is de Dollar tov de Euro minder waard geworden.

Verwijderd

Bedankt voor de tip!

Met 3 muisklikjes mijn portfolio in fiatwaarde verdubbeld. d:)b

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

ViNOK16Bit schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:57:
[...]

Wanneer kan ik ook niet vinden. De hoeveelheid is minimaal $12M
Hmm.. dat is niet veel. Dat is 1x het dagelijkse volume. Daar ga je geen deuk mee maken in de koers.
Dat ze maar een token burn doen dan. :P

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:35:
[...]

Momenteel dan toch niet veel. Verwacht toch wel iets tegen zaterdag.
Vrijdagnacht (dus de nacht van vrijdag op zaterdag) gaat ie als een pannenkoek in elkaar zakken. Iedereen heeft dan zijn flare tokens, dus dan is XRP niet meer nodig... Als je ze wilt kopen (zonder flare), ga zaterdagnacht achter je scherm zitten en koop onder de 2000 2500 sats.

[ Voor 13% gewijzigd door MicroWhale op 09-12-2020 19:57 ]

• Crypts
Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:38:
[...]

Bedankt voor de tip!

Blijft toch grappig, ik heb echt blind zitten gokken voor 10 hele seconden en alle 3 juist. Het is juist leuker die filmpjes niet te kijken en een gokje te wagen. :P

• djatwork007
MrWilliams schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:54:
[...]

Vrijdagnacht (dus de nacht van vrijdag op zaterdag) gaat ie als een pannenkoek in elkaar zakken. Iedereen heeft dan zijn flare tokens, dus dan is XRP niet meer nodig... Als je ze wilt kopen (zonder flare), ga zaterdagnacht achter je scherm zitten en koop onder de 2000 2500 sats.
Ok ja, maar ervoor toch een pump?

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

spok9

Groen...

MrWilliams schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:54:
[...]

Met de dump die volgt verlies je (veel) meer dan je aan de airdrop verdient, ik zou ruim voor de airdrop uitstappen ;)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Was deze al gemeld hier?

Voor de (toekomstige) Binance Card houders:
Europees kerstseizoen Swipe-actie - 100.000 SXP te winnen!

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 09-12-2020 20:04 ]

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024

Ik probeer dit maar ze willen nu weer foto's van mij in m'n onderbroek terwijl ik dat al lang gedaan heb.

doei

• djatwork007
spok9 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:00:
[...]

Met de dump die volgt verlies je (veel) meer dan je aan de airdrop verdient, ik zou ruim voor de airdrop uitstappen ;)
Er is nog geen pump van XRP geweest hoor, de laatste dagen.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:59:
[...]

Ok ja, maar ervoor toch een pump?
Dat durf ik in het huidige klimaat niet te zeggen. Ik zou zeggen dat met de pump eind oktober alles al ingekocht is. De rest zet geen zoden meer aan de dijk. Je ziet ook al grotere holders uitstappen.
spok9 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:00:
[...]

Precies. d:)b Voor de BTC dump van afgelopen dagen ben ik al uitgestapt.

• djatwork007
En toch verwacht ik dat XRP omhoog gaat.

• Cobergher123
  • Laatst online: 20-02-2024
djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:13:
En toch verwacht ik dat XRP omhoog gaat.
Me too, maar nu eerst nog even genieten van FRM die sinds aankoop al dik 70 - 80 % doet

Koop ik na dip weer plukje xrp terug

• djatwork007
Cobergher123 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:21:
[...]

Me too, maar nu eerst nog even genieten van FRM die sinds aankoop al dik 70 - 80 % doet

Koop ik na dip weer plukje xrp terug
Hoe komen jullie aan die coins eigenlijk? FRM??

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:38:
[...]

Bedankt voor de tip!

Ik sta, zoals altijd, op de wachtlijst..

Zero.

• Cobergher123
djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:22:
[...]

Hoe komen jullie aan die coins eigenlijk? FRM??
Frm heb ik via Bitmax

• djatwork007
hoe kom je erbij om die te kopen?

• koifim
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hebben jullie al WOZX gekocht?

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:47
Heeft er nog iemand een referral code van Swipe Wallet?

Jammer als ik niets gebruik.

• Crypts
Redelijk specifieke actie deze. Zag alleen wel dat dat geen fees maar tot 31-12 duurt en vanaf dan weer 0,9% is dus de Binance card is goedkoper dan de CB card maar het kost je alsnog geld. (cashback er even niet in meegenomen)

• Cobergher123
djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:29:
[...]

Oei, goede vraag. Heb ze al een gehele tijd, initieel gekocht tussen 0,027 en 0,03. Verkocht tussen 0,09 en 0,11. 75% teruggekocht tussen 0,06 en 0,065. Rest toen ie terugzakte naar 0,033. Dat zag ik als higher low, tijdje stilgestaan rond die koers en hoppa, nu gaat ie weer lekker.

• Cobergher123
djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:29:
[...]

Maar waarom ik ze de eerste keer kocht...geloof door collega.

• djatwork007
Hoe kan ik in godsnaam die Binance kaart aanvragen, altijd maar een error?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:43:
Support contacteren?

• djatwork007
Al paar keer gedaan, ofwel een robot antwoord, ofwel geen.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:45:
[...]

Al paar keer gedaan, ofwel een robot antwoord, ofwel geen.
Live chat support

• infinitydouwe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-11 10:18
Volgende week is het Liftoff event van OriginTrail ($trac), erg benieuwd wat ze daar gaan presenteren! Ze bestaan al 10 jaar en dit wordt echt de volgende fase.

Meer info en de sprekers announced so far:
https://liftoff.origintrail.io/

• djatwork007
Dan zit je snel op klant 200

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Dan laat je het zo...

• Cobergher123
Idd, live chat, al krijgen ze problemen maar moeilijk opgelost. Ik kan al 2 weken wel traden, maar niet withdrawen. Oorzaak ws te maken door spamfilter Ziggo waardoor e-mail verificatie te laat binnen kwam. Daardoor was paar keer verkeerde verification code gebruikt en ik vermoed gevlagd als zijnde dat er iets loos is.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Cobergher123 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:48:
[...]

Idd, live chat, al krijgen ze problemen maar moeilijk opgelost. Ik kan al 2 weken wel traden, maar niet withdrawen. Oorzaak ws te maken door spamfilter Ziggo waardoor e-mail verificatie te laat binnen kwam. Daardoor was paar keer verkeerde verification code gebruikt en ik vermoed gevlagd als zijnde dat er iets loos is.
Het is even wachten maar als je aan de beurt bent nemen ze wel de tijd voor je... is mijn ervaring....
(emailverificatie gebruik ik niet trouwens)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@djatwork007 Tijdens het wachten op de supportmedewerker kan je prima 3 uur naar dit pareltje kijken:

Hopelijk gaat de lancering vanavond wel door :)

@iVibes Same here, laatst de datum van mijn ID-bewijs van destijds laten vernieuwen, ze hielpen netjes.

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 09-12-2020 20:51 ]

• Cobergher123
iVibes schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:50:
[...]

Het is even wachten maar als je aan de beurt bent nemen ze wel de tijd voor je... is mijn ervaring....
(emailverificatie gebruik ik niet trouwens)
Ik inmiddels ook niet meer, gisteren voor elkaar gekregen om het uit te zetten. Nu alleen nog voor elkaar krijgen dat ik kan withdrawen

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Cobergher123 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:54:
[...]

Ik inmiddels ook niet meer, gisteren voor elkaar gekregen om het uit te zetten. Nu alleen nog voor elkaar krijgen dat ik kan withdrawen
Naast je ID ook de Address Verification doorlopen?

• Cobergher123
iVibes schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:58:
[...]

Naast je ID ook de Address Verification doorlopen?
Ja, middels rekening nutsbedrijf

• 123teun123
MrWilliams schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:43:
[...]

Toevallig 1 uur geleden heeft NEXO de eerste buyback gedaan: $277k.
Zie https://etherscan.io/addr...0dCe0374d79aaa8ecDC76B497

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:10

raq

djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:43:
SMS authenticatie al aangezet? Werkte bij mij wel

De tijd leert of het tij keert

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Taro schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:50:
@djatwork007 Tijdens het wachten op de supportmedewerker kan je prima 3 uur naar dit pareltje kijken:

Hopelijk gaat de lancering vanavond wel door :)
Ik zit al te luisteren - hopelijk lukt het vanavond :9

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Imgnrydrmr schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:20:
[...]

Ik zit al te luisteren - hopelijk lukt het vanavond :9
SpaceX stream is ook weer online. Om 22:00 krijgen we beeld.

• djatwork007
raq schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:16:
[...]

SMS authenticatie al aangezet? Werkte bij mij wel
yep

[ Voor 5% gewijzigd door djatwork007 op 09-12-2020 21:22 ]

Pagina: 1 ... 78 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.