☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit is wel waar, maar je moet je ook beseffen dat thuiswerken niet werkt voor heel veel beroepen.Ladonna schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:33:
Ik sta niet graag in de schoenen van rutte of de jonge
Het gaat om je verstand gebruiken en zo min mogelijk contacten te maken omdat je iemand kan besmetten. Als je eens wist hoeveel mensen toch nog naar het werk gaan en ook nog eens 3 keer per maand een test gaan doen, dan. snap je waarom de regeltjes zo voorgekauwd moeten worden.
Heb een bedrijf in de creatieve sector. Wij kiezen voor "verstand gebruiken" ipv thuis werken. Kiezen we voor thuis werken, dan vallen er veel opdrachten direct weg (ivm noodzakelijke apparatuur e.d.). Dan moet ik in 2021 waarschijnlijk een aantal mensen ontslaan en in 2022 mijn pand te koop zetten. Die mensen hebben een hypotheek etc. Ik moet dan mijn pensioen nu al gaan opeten en/of mijn Bitcoin verkopen
Dan liever toch gewoon je verstand gebruiken? Afstand houden, bij klachten thuis blijven en vooral je privé je sociale kringen gering houden. Het is geen hogere wiskunde.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 08-12-2020 23:43 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Yep, + stand down for the day... morgen weer een kans.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat zeggen we ook over BTC.MrWilliams schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:39:
[...]
Yep, + stand down for the day... morgen weer een kans.
Vrees dat het een duur nachtje gaat worden, hodl.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Daar gaat 'ie dan... Going down!Mooooody schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:37:
[...]
Jup, had $4.61 in gedachten. Wil niet perse de bodem pakken, zal er voor een lange tijd in zitten. Boel gaat ook direct in staking en kijk er een jaar niet meer naar.
Nee joh. Het is maar een <3% correctie...SJAAKSJAAK schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:06:
Holy fuck daar gaat t hoor
Nog wel
Wie gaat er mee een vallend mes vangen?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nooit verkopen in een harde daling..... no panic, no pain...twit schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:14:
Ik ben wederom te ‘lui’ of te optimistisch om nu nog de hw wallet te pakken en wat btc verkopen in deze daling. We gaan zien hoe we morgen wakker worden!
Kopen moet je!
edit: gaan we toch bouncen op die 18.2K?
[ Voor 9% gewijzigd door iVibes op 09-12-2020 00:21 ]
$4,75 staat-ie nog op, dus kan nog lager graag.
Wat 'n gedoe allemaal. We gaan in 1jaar van $3k naar $19k. Graag weer terug naar $12k, anders snapt niemand er nog iets van.....
Anderzijds....lekker kopen op 19k, 17k en 12k. Whatever. En vooral rente laten trekken. Uitzoomen.
[ Voor 36% gewijzigd door Mooody op 09-12-2020 00:29 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Eth 520-530 getrapt
Verwijderd
Eindelijk wat actie, laat de lucht er maar lekker uitbloeden. Rijt die slagader maar open.
* Jaapio pakt vast de plijsters en zijn verafschuwde zakje fiat
Buy --> Hodl
Buy --> Hodl
Buy --> Hodl
In een brandende wereld ga ik het liefst ten onder met een broekzak vol BTC.
Kortom; dit topic heeft me goed verziekt
Verwijderd
Chris.nl schreef op woensdag 9 december 2020 @ 01:06:
***members only***
Kortom; dit topic heeft me goed verziekt
Men short in ZIL en BAND leveren uitstekend. Want als je echt denkt dat btc onderuit gaat kun je natuurlijk beter een hoge alt pakken. Meer dollars winst.
Maar voor nu denk ik dat 18k de schade wel is. Shorts eruit en rustig aan zijlijn kijken wat er staat te gebeuren
[ Voor 93% gewijzigd door Malarky op 09-12-2020 02:20 ]
[ Voor 48% gewijzigd door DAMAGE op 09-12-2020 03:25 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Alleen de eerste keer lichte klachten, de andere 3 keer helemaal niks.Taro schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:00:
[...]
Maar al 4x niets aan de hand? Waarom laat je je zo vaak testen dan?
Ik moet mij laten testen vanwege mensen waar ik mee omga en locaties waar ik soms heen moet/vlieg.
Die zitten allemaal in een ''bubbel'' dus moet ik mij elke keer laten testen, vrij irritant want zonder negatieve uitslag kom ik nergens en mag ik elke keer in quarantaine.
idd, rode strepen van 10 tot 15% dat zorgt voor een hoop rekt mensen in long posities. Dit ruimt alleen een paar echte gokkers op met leverage van 20% en meer. Prima wat mij betreft.DAMAGE schreef op woensdag 9 december 2020 @ 03:24:
Dit is nog niet rekt jongens. We hebben nog niet eens de opwaardse constructie verloren. Ik wil meer bloed zien voor we hier REKT typen. Mijn analyse die ik al weken doe nu zegt nog steeds verder naar beneden maar er is voor dit moment nog niks gebeurd. Dit zegt nog helemaal niets. Ja we hebben de locale low gebroken en een lower low gezet. Maar zoom eens even uit.
Ik noem deze beweging nog steeds zijwaarts eigenlijk. Gaan we naar 17 of 16 dan is het toch wel echt een correctie al is dat dan nog steeds een higher low als het boven de 16.2 regio blijft.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zo gaat het bij ook altijd, gisteren wat shitcoins gekocht op Uniswap.Ray_ schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:36:
Dit is inderdaad het moment dat ik weer plukjes had moeten kopen. Niet 2 dagen geleden
Heb nog wel wat USDT voor BTC klaar staan. Koop wel kleine Fluffjes.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
18k incoming...FijneKerst schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:45:
Gaat lekkerrrrr... inkopeeeeen
@Verwijderd
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
:fill(white):strip_exif()/f/image/DMGaF5ucNwgZieoxGdc4o9U2.png?f=user_large)
Eerst maar eens kijken waar deze uit gaat komen en of hij doorzet.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit zou de bodem kunnen zijn op de 4H. Maar ik stap nog niet in
[ Voor 90% gewijzigd door spok9 op 09-12-2020 08:57 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Het zou leuk zijn als hij max tot de 17.7K gaat en dan weer bounced naar boven.MrWilliams schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:57:
In groter perspectief:
[Afbeelding]
Zo zie je goed dat de doorbraak naar onderen een vrij belangrijke was... en de tussenstops naar beneden...
Dan komen we in deze bounce mogelijk boven die 20K uit.
Voor nu wel ja, maar bedenk je dat sideways niet goed genoeg is om er boven te blijven. Die lijn loopt ~45 graden omhoog...WhySoSerious schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:01:
Oh boy, perfect gebounced op de lijn vanaf half oktober...
Daarnaast is het volume en sentiment naar beneden nu groter dan dat naar boven (ondanks het groene begin van het nieuwe uur).
Klopt volledig.MrWilliams schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:05:
[...]
Voor nu wel ja, maar bedenk je dat sideways niet goed genoeg is om er boven te blijven. Die lijn loopt ~45 graden omhoog...
Daarnaast is het volume en sentiment naar beneden nu groter dan dat naar boven (ondanks het groene begin van het nieuwe uur).
Ik zit te twijfelen om een plukje te kopen, maar laten we nog even afwachten...
Ik ga maar eens koffie halen.
Op de weekly welMrWilliams schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:07:
Die 45 graden slaat natuurlijk nergens op![]()
Ik ga maar eens koffie halen.
Alle info om ons heen is vreselijk positief.
Heel veel acceptatie en letterlijke miljarden die in BTC gepompt worden.
Dit is de stilte voor de storm.
Voor eind dit jaar zijn we (stabiel) over de 20K heen.
Dat zou mooi zijn, zit sinds enkele weken behoorlijk cash na de uprun van Horizen (ZEN). Dat was ff dik 200% in paar wekenFijneKerst schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:11:
Net weer wat BTC gekocht, en wat orders naar beneden staan ook.
Je moet het zo zien dat Bitcoin vandaag in de aanbieding is. Nu met 7% korting!
Verwijderd
Juist dan moet je oppassen, als je op de korte termijn kijkt. In crypto is niets wat het lijkt.FijneKerst schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:11:
Ik blijf erbij dat we straks toch opeens een mega bullrun gaan krijgen.
Van mij mag het echt flink dippen. Eind deze maand flink wat extraatjes die prima in Bitcoin kunnen en niet gemist zullen worden
En eerlijk is eerlijk, ik wil toch zoveel mogelijk sats voor mijn shitcoin.
Ok ok, ik ga al kopen...FijneKerst schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:11:
Lange termijn is positief, maar korte termijn hebben de grote partijen door de lage cap van BTC nog steeds veel teveel invloed. Ze laten nu een scheet en er is zo 10% af. Dat zorgt voor ons voor inkoopmomentjes. Verkopen doe en durf ik niet omdat met zo'n zelfde scheet er 10% bij zit...
.... en we zitten op onder 17.7k...
De bedrijven/fondsen zorgen er wel voor dat er op lange termijn steeds meer schaarste ontstaat omdat ze BTC voor lange termijn wegzetten, maar daar zijn we nog niet. Daar hebben we denk ik heel 2021 voor nodig, waar we langzaam de prijs zullen zien stijgen.
Er gaan geen grote fondsen instappen zolang het volatiel blijft, risico is te groot.MrWilliams schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:35:
De bedrijven/fondsen zorgen er wel voor dat er op lange termijn steeds meer schaarste ontstaat omdat ze BTC voor lange termijn wegzetten, maar daar zijn we nog niet. Daar hebben we denk ik heel 2021 voor nodig, waar we langzaam de prijs zullen zien stijgen.
En schaarste maakt niet zoveel uit, het merendeel is handel met Bitcoin, de exchanges bepalen de prijs en daar is geen schaarste die trades gaan buiten de blockchain om, pas als iedereen bitcoin van de exchanges haalt krijg je echte schaarste maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Nou dat is prima gelukt.FijneKerst schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:59:
[...]
Het zou leuk zijn als hij max tot de 17.7K gaat en dan weer bounced naar boven.
Dan komen we in deze bounce mogelijk boven die 20K uit.
Eerst stappen de 'kleinere fondsen' (zeg met waarde 1-10T) in. Dat gebeurt al sinds 2019 voor zover bekend. Ook banken nemen een kleine positie. Dit zorgt er, bij genoeg cap van BTC, voor dat steeds groteren (zeg waarde >10T) ook in gaan stappen. Als dat hek van de dam is....Slux schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:42:
[...]
Er gaan geen grote fondsen instappen zolang het volatiel blijft, risico is te groot.
En schaarste maakt niet zoveel uit, het merendeel is handel met Bitcoin, de exchanges bepalen de prijs en daar is geen schaarste die trades gaan buiten de blockchain om, pas als iedereen bitcoin van de exchanges haalt krijg je echte schaarste maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
... en schaarste maakt imo juist wel uit: Hoe meer munten er "vast staan", hoe hoger de prijs. Hoe die munten vast komen te staan (via OTC of Exchange) maakt niet uit, als ze maar vast staan. Dat zorgt voor een kleinere volatiliteit en uiteindelijk ook voor een veel hogere prijs, want iedereen wil ze hebben.
Het is wel een waiting game. Je moet geduld hebben, lang wachten, je niet gek laten maken en niet verkopen.
[ Voor 5% gewijzigd door spok9 op 09-12-2020 10:03 ]
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Die zijn echt op 1 hand te tellen.MrWilliams schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:00:
[...]
Eerst stappen de 'kleinere fondsen' (zeg met waarde 1-10T) in. Dat gebeurt al sinds 2019 voor zover bekend. Ook banken nemen een kleine positie. Dit zorgt er, bij genoeg cap van BTC, voor dat steeds groteren (zeg waarde >10T) ook in gaan stappen. Als dat hek van de dam is....![]()
... en schaarste maakt imo juist wel uit: Hoe meer munten er "vast staan", hoe hoger de prijs. Hoe die munten vast komen te staan (via OTC of Exchange) maakt niet uit, als ze maar vast staan. Dat zorgt voor een kleinere volatiliteit en uiteindelijk ook voor een veel hogere prijs, want iedereen wil ze hebben.
Het is wel een waiting game. Je moet geduld hebben, lang wachten, je niet gek laten maken en niet verkopen.
Klopt schaarste maakt ook uit maar er is geen schaarste
Neem een YFI als voorbeeld 40k van in omloop stond een paar weken terug nog op 12k
Bitcoin is en blijft gewoon een speculatief speeltje voor wat nerds, het komt vast wel een keer maar ik zie het echt nog niet gebeuren de komende paar jaar.
Ik krijg de melding "There was a problem processing this payment, please use a different payment method."
Is er een probleem bij binance? en is er een andere manier hoe ik met mijn creditcard wat extra bitcoins kan aanschaffen?
Alvast erg bedankt
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Had ik misschien ook beter kunnen doen. Hele PF op -11% vandaag, maar er gebeurt ten minste iets.
Hier ookImgnrydrmr schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:31:
Ik heb voorzichtig een plukje gekocht... Dus we gaan verder omlaag mannen
Bitvavo staat ook aankoop met cc toe zover ik weetMelchuzz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:08:
en is er een andere manier hoe ik met mijn creditcard wat extra bitcoins kan aanschaffen?
Paar keer gebruikt. Eigenlijk alleen 'omdat het kan' Werkt prima.Crypts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:15:
Is er hier niemand die de Coinbase card gebruikt?
Die 11% in de min valt echt wel meeYpuh schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:24:
[...]
Had ik misschien ook beter kunnen doen. Hele PF op -11% vandaag, maar er gebeurt ten minste iets.
Eindelijk iemand. Hoe krijg je funds op dat ding? Het zal vast heel eenvoudig zijn maar ik krijg het niet gevonden...Luuk schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:55:
[...]
Paar keer gebruikt. Eigenlijk alleen 'omdat het kan' Werkt prima.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik kijk gewoon niet naar mijn hodl pot..
Tradepot valt nog mee met maar -1.29% helaas is het maar een klein bedrag.
Zero.
Heb je de Coinbase Card app wel? Daarmee koppel je de kaart aan één van je Coinbase wallets.Crypts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:07:
[...]
Eindelijk iemand. Hoe krijg je funds op dat ding? Het zal vast heel eenvoudig zijn maar ik krijg het niet gevonden...
Die heb ik idd en die zou ook gekoppeld zijn, ik snap dus alleen niet hoe je funds op die kaart krijgt want ik heb nu tegoed op CB pro, CB, CB wallet en een paar cent op de kaart. Ik wil dus funds vanaf CB pro of CB naar die kaart zetten zodat ik het daadwerkelijk kan gebruiken maar geen idee hoe?Luuk schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:20:
[...]
Heb je de Coinbase Card app wel? Daarmee koppel je de kaart aan één van je Coinbase wallets.
Je had je Duc in maart moeten verkopen voor 1 btc. Dat had je moeten doen.WhySoSerious schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:36:
Hmmpf, had toch moeten kopen.
Zero.
BTC gaat niet helemaal door het putje, laat alle koop momenten in de 17.xxx nog wel staan.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
[ Voor 11% gewijzigd door Zhou op 09-12-2020 12:25 ]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ripples, die zijn pas goedkoop!
Hoi Sjoerd,WhySoSerious schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:44:
Precies, BTC is veel te duur op dit prijsniveau.
Ripples, die zijn pas goedkoop!
Weet jij waar Ingrid is?
Groetjes,
Henk
Je zet ook geen funds 'op de kaart' Je koppelt de kaart alleen aan één van je wallets op Coinbase.com. In de app geef je aan welke wallet.Crypts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:26:
[...]
Die heb ik idd en die zou ook gekoppeld zijn, ik snap dus alleen niet hoe je funds op die kaart krijgt want ik heb nu tegoed op CB pro, CB, CB wallet en een paar cent op de kaart. Ik wil dus funds vanaf CB pro of CB naar die kaart zetten zodat ik het daadwerkelijk kan gebruiken maar geen idee hoe?
Dus als je er vervolgens ergens mee betaald wordt dat geldbedrag afgeschreven van bv je ETH wallet.
FijneKerst schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:33:
Grappig.. de boel stort in en het is gelijk stil hier
[Afbeelding]
Hallo met Tim
Inderdaad maar ik betwijfel of we een altseason gaan krijgen. Daarvoor moet jan met de pet en iedereen zijn moeder weer massaal gaan instappen. Op dit moment zijn het vooral de institutionele investeerders die de bitcoin prijs oppompen.FijneKerst schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:11:
Ik snap nu waarom ik het niet snapte, er zit een klein verschil tussen de waardes van coins in de card app en op coinbase.com, hierdoor dacht ik dat het verschillende wallets waren maar ik heb net wat LTC overgezet en dat komt er meteen bij dus ik ga nu (letterlijk) een brood met crypto kopen om te zien wat de wisselkoers is.Luuk schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:57:
[...]
Je zet ook geen funds 'op de kaart' Je koppelt de kaart alleen aan één van je wallets op Coinbase.com. In de app geef je aan welke wallet.
Dus als je er vervolgens ergens mee betaald wordt dat geldbedrag afgeschreven van bv je ETH wallet.
Laat ff weten, ook fee enzoCrypts schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:33:
[...]
Ik snap nu waarom ik het niet snapte, er zit een klein verschil tussen de waardes van coins in de card app en op coinbase.com, hierdoor dacht ik dat het verschillende wallets waren maar ik heb net wat LTC overgezet en dat komt er meteen bij dus ik ga nu (letterlijk) een brood met crypto kopen om te zien wat de wisselkoers is.
Dit topic is gesloten.
![]()
/f/image/vUeGTjs3BLvEhGhPQTdx7F9B.png?f=fotoalbum_large)