GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Wat betreft Bitcoin: Dit kan prima de bodem zijn geweest, maar ik hou ook rekening met een nieuwe test iets onder de 1D MA25, om daarna weer snel te stijgen. Misschien zo al wel voor 25-50% weer instappen, dan kijk ik het verder nog even aan.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zolang mijn eerste selll order op 65 cent niet gehit wordt heb ik er niet zoveel vertrouwen in als ik eerlijk ben.SJAAKSJAAK schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:42:
XRP taking off
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit zijn wel het soort projecten dat voor opschudding kunnen gaan zorgen, omdat er een grote naam aan verbonden is. EnergyWeb is ook interessant en heeft al legio samenwerkingen.koifim schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:33:
Hebben jullie al WOZX gekocht?
Het is wel allemaal ruis, ik ga er niet instappen.
[ Voor 36% gewijzigd door Mooody op 09-12-2020 22:05 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gister in paniek verkocht, ik geloofde er echt niet meer in. Mn eerste buy high sell low, zeer sneuiVibes schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:47:
NANO ook...
doei
- Taro
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ik neem aan dat je weet dat je zonder NANO hier niet meer serieus wordt genomen?SJAAKSJAAK schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:50:
[...]
Gister in paniek verkocht, ik geloofde er echt niet meer in. Mn eerste buy high sell low, zeer sneu
Nexo gaat een stuk harder en gaat over enkele dagen geen nosedive makendjatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:52:
XRP gaat het weer doen
Dat is een voorbeeld van een token die gebruikt wordt i.t.t. XRP.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 09-12-2020 21:55 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gaat wat doen? Dat je een fanboy bent is nu wel duidelijk maar wees eens concreet.djatwork007 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:52:
XRP gaat het weer doen
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik wou zeggen dat ik nog een microscheet had omdat binance altijd wat achterlaat op de een of andere manier maar bij nano is het schoon op gegaan.iVibes schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:52:
[...]
Ik neem aan dat je weet dat je zonder NANO hier niet meer serieus wordt genomen?
doei
De stijging lijkt echter wel op een herstel naar het niveau voor de daling van BTC. Dit kun je interpreteren als mensen die bij de daling van BTC een stoploss + trigger hadden op XRP en die, nu BTC weer 'stabieler' is terugkopen.
Als het echt goed nieuws wil worden, moet hij nog door een aantal weerstanden heen...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nano had daar geen airdrop voor nodig. De pump van XRP is een geplande fake out, niet aanraken
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Keep the faith.
Ik zag Elon net al met plakband bezig.
- Taro
- Niet online
Standing by for new T-0.
Ik zou de volgende pakkeniVibes schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:09:
Oh shit ik moet die raket in... helemaal vergeten....
- Taro
- Niet online
- Taro
- Niet online
Update: 23:40 onze tijd (op Crypts na denk ik...) een nieuwe poging. 2 andere zaken in het luchtruim, waaronder een Cessna.
[ Voor 50% gewijzigd door Taro op 09-12-2020 22:25 ]
- Taro
- Niet online
Die bij Fiat and Spot wallet doet ie het bij mij wel gewoon. Net nog een trade gesloten en netjes een verschil.Taro schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:12:
Op Binance doet de daily PNL het weer niet, in de spot wallet staat die al enkele uren stil, terwijl ik inmiddels wel wat heb ingeslagen. Bij anderen ook?
- Taro
- Niet online
Hier doet ie het ook gewoon. En als je even heen-en-weer switched naar Euro?
edit: ik zei niks...
Neem je Bitcoin mee?iVibes schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:09:
Oh shit ik moet die raket in... helemaal vergeten....
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
- Taro
- Niet online
Ik heb m'n seed phrase om m'n rug getatoeëerd...
(hoop wel dat ze een spiegel hebben)
rechtsboven?Taro schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:33:
@iVibes Dit wordt een -10 vraag, maar hoe switch je tussen BTC en fiat waarde?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HO30jBoTUTFa1eoPEI8dhyI8.jpg?f=user_large)
(switchen tussen dollar of euro)
of zit je in de App?...
[ Voor 53% gewijzigd door iVibes op 09-12-2020 22:37 ]
- Taro
- Niet online
Nou zie ik overigens wel waar het verschil in weergave van de pf tussen mijn 1e en 2e account door wordt veroorzaakt, de ene staat op USD en de ander op EUR en die laatste geeft bovenin nog een extra fiat blok weer, ondanks dat ik er geen EUR heb staan.
Edit: Staat nu al weer een paar minuten stil, vreemd, tot 1-2 dagen geleden was het bedrag na een F5 aangepast.
[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 09-12-2020 22:40 ]
Samenwerking tussen REN en Chainlink wordt steeds hechter. Onderschat REN niet, ik blijf het zeggen
REN zit ongeveer op de bodem op dit moment (1500 sats). Kan in theorie nog zakken tot 1200-1300 sats, maar dat verwacht (/hoop) ik niet.
Zit er voor de longterm in, dus lekker boeien allemaal
[ Voor 32% gewijzigd door Mooody op 09-12-2020 22:53 ]
- Taro
- Niet online
Meestal verdwijnt-ie weer als het ochtend wordt.Taro schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:03:
Ik constateer een voorzichtige moon de afgelopen uren... Met een beetje geluk verdwijnt die niet vanzelf.
Mmmm, jammer.Taro schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:03:
Ik constateer een voorzichtige moon de afgelopen uren... Met een beetje geluk verdwijnt die niet vanzelf.
Had liever een wat lagere en stevigere bodem gezien voor de gigantische Moon omhoog.
Moest ff zoeken maar vond 'm wel goed
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JHcdLrpF7RNoliZTkHCKL2Bp.jpg?f=user_large)
Kon 't niet laten 'm ff te delen.
Moon BTC.
- Taro
- Niet online
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 09-12-2020 23:29 ]
Serieus? Zijn er klachten geweest over de $1000 grensvrouwen (ook wel k-wijven)?Taro schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:21:
@toilet_paper Die zijn volgens mij niet erg natuurlijk? Maar @Verwijderd kan deze wel veilig in de 20k Bitcoin meme verwerken.
Was er iemand van het libelleforum verdwaald ofzo?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
- groene candle incoming... 50 seconds to go...
[ Voor 27% gewijzigd door iVibes op 09-12-2020 23:44 ]
Ik wees mijn broertje vorige maand op Nexo. Hij kopen als een malloot.
Hij wees mij op Elrond. Ik niet kopen, omdat hij mijn kleine broertje is....weet hij veel.
Beetje jammer.
[ Voor 64% gewijzigd door Mooody op 09-12-2020 23:45 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Mooody op 09-12-2020 23:49 ]
Lijkt wel dat hij traag naar boven gaat...
Volgens mij had ie simpelweg nog teveel snelheid, verder prima gedraaid en gemikt lijkt meImgnrydrmr schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:53:
Het draaien ging goed, en net op het eind vielen de motors weer uit, als ik het juist gezien heb?
- Taro
- Niet online
[ Voor 70% gewijzigd door Taro op 09-12-2020 23:55 ]
"Awesome test. Congrats Starship team!"
Maar ik vrees dat mijn Tesla-lease toch wel gedeeltelijk in die raket van net zat
[ Voor 42% gewijzigd door Mooody op 09-12-2020 23:57 ]
waar hebben die gasten het over?!?
De test ging voornamelijk om de flaps te testen. Landen was geen doel opzich, maar had mooi meegenomen geweest.Richh schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:56:
*crash site, hele raket naar de filistijnen*
"Awesome test. Congrats Starship team!"
3:13 tweede engine loss
4:40 paniek en gaat zijwaards
6:32 laatste stuiptrekkingen
6:42 F
Ben je serieus? Want tot aan F was alles zoals gepland.Qunix schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:58:
0:41 eerste engine loss
Edwin__ schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:00:
[...]
Ben je serieus? Want tot aan F was alles zoals gepland.
Trump? Ben jij het?Edwin__ schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:00:
[...]
I know, vond het er desondanks wel lollig uit zienEdwin__ schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:57:
[...]
De test ging voornamelijk om de flaps te testen. Landen was geen doel opzich, maar had mooi meegenomen geweest.
En nu in context met BTC:Edwin__ schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:00:
[...]
2017 eerste ATH,
2020 tweede ATH,
horizontaal,
binnenkort laatste stuiptrekkingen tot de 20k,
en daarna.... MOON!
Precies zoals gepland.
Gewoon meer TSLA kopen om in Elon te investeren?
[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 10-12-2020 00:08 ]
https://uspx.info/Mooooody schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:07:
Kunnen we investeren in SpaceX?
TSLA is niet SpaceX. En volgens mij had Elon gezegd ooit dat hij niet graag een bedrijf naar de beurs zou doen. Voor Tesla kon het niet anders want anders waren ze failliet. Ook heb ik hem gehoord dat hij blij is met wat het oplevert en SpaceX een prima kandidaat zou zijn.Mooooody schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:07:
Kunnen we investeren in SpaceX?
Dus ik heb geen antwoord voor je.
Ja weet ik veel.
Ik heb crypto en Degiro...en ook nog Rabobank.
Is wel een dingetje; hoe gaat SpaceX winst maken? Dat is vast niet binnen 5 jaar
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 10-12-2020 00:15 ]
Verwijderd
We hebben het hier wel over Daddy Elon.Mooooody schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:14:
[...]
Is wel een dingetje; hoe gaat SpaceX winst maken? Dat is vast niet binnen 5 jaar
Deze man verkoopt over 50 jaar emissierechten op anti zwaartekracht modules en ruimteschepen die lichtsnelheid reizen op zonne-energie.
Dit is niet het ruimtevaart topic, maar als er onverwachts een motor uitvalt, laten ze de raket direct ontploffen.Qunix schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:58:
0:41 eerste engine loss
Verwacht ik ook, Elon schijnt vrij pienter te zijn. Ken hem niet persoonlijk.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:38:
[...]
We hebben het hier wel over Daddy Elon.
Deze man verkoopt over 50 jaar emissierechten op anti zwaartekracht modules en ruimteschepen die lichtsnelheid reizen op zonne-energie.
Wat ik bedoelde; met TSLA heb je al een share in het Elon-ecosysteem. Ik had een aantal, maar heb ze verkocht. Veel te vroeg, heb een blauwe plek op mijn voorhoofd.
Zoek weer een entry, maar dat is niet te doen op het moment. Ik hoop stiekem op een economische reset, zodat ik flink TSLA kan inslaan. Economische crisis in 3...2....1......
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 10-12-2020 00:47 ]
Wel handig dat ze blijven werken aan de site bij Binance. Laatst ook al de refreshrate van de candles geupdate en nu dus ook de belans. Scheelt ze natuurlijk ook weer data als mensen het door hebben dat de hele pagina refreshen niet meer nodig is.
Als ze nu ook nog wat poppetjes erbij aannemen voor de support afdeling zou het helemaal nice zijnPilatuS schreef op donderdag 10 december 2020 @ 01:49:
De balans op Binance is nu blijkbaar live geworden met iedere 10 seconden een refresh. Nu geen handmatige refresh van de pagina meer nodig om de balans te updaten.
Wel handig dat ze blijven werken aan de site bij Binance. Laatst ook al de refreshrate van de candles geupdate en nu dus ook de belans. Scheelt ze natuurlijk ook weer data als mensen het door hebben dat de hele pagina refreshen niet meer nodig is.
Genoeg mensen hebben op support is een lastig iets. Je wil niet te veel mensen hebben die een hoop geld kosten als je ze niet nodig hebt, maar je wil er wel genoeg hebben wanneer je ze wel nodig hebt.keepitfrosty schreef op donderdag 10 december 2020 @ 02:53:
[...]
Als ze nu ook nog wat poppetjes erbij aannemen voor de support afdeling zou het helemaal nice zijn
De juiste hoeveelheid mensen op support hebben hangt volledig af van wat BTC doet. Als je BTC zou kunnen voorspellen kan je ook de mensen die nodig zijn op support aardig voorspellen. Helaas werkt het alleen niet zo.
Mensen aannemen op support is iets waar maanden overheen gaan. Je moet ze niet alleen aannemen, maar ook nog trainen zodat ze hun werk goed kunnen doen. Aangezien niemand hier kan voorspellen waar BTC over 2 maanden op staat en hoeveel mensen support nodig hebben, is het onmogelijk altijd de juiste hoeveelheid mensen op support te hebben. In een bullrun is het te weinig en in een bearmarrket is het te veel. Niemand die weet wat de koers op lange termijn doet en hoeveel nieuwe gebruikers je met vragen hebt over zeg 1 maand. Over het algemeen zijn het de nieuwe mensen die support gebruiken en de hoeveelheid nieuwe mensen hangt enorm af van de koers. Die koers is niet te voorspellen op lange termijn dus hoeveel mensen je in dienst moet nemen ook niet.
Dacht dat bitcoin bezig was met een lift-off om vervolgens te crashen
Ik ken het wereldje want ik zit er zelf in. Dus ik snap wat je zegt. Maar volgens mij loopt binance al wel langer te kloten met 100+ wachtenden in de chat en support tickets waar binnen 48 uur terugkoppeling op moet komen maar die meer dan een week open staan. En aannemen en trainen kan soms heel snel voor bepaalde taken (dat hoefft zeker niet maanden te duren). In elk geval de keren dat ik met binance support te maken heb gehad was het laaaaaaang wachten. En dit was in goede en slechte btc tijden. Dus ik denk wel dat ze daar een beetje lopen te slacken imo.PilatuS schreef op donderdag 10 december 2020 @ 03:10:
[...]
Genoeg mensen hebben op support is een lastig iets. Je wil niet te veel mensen hebben die een hoop geld kosten als je ze niet nodig hebt, maar je wil er wel genoeg hebben wanneer je ze wel nodig hebt.
De juiste hoeveelheid mensen op support hebben hangt volledig af van wat BTC doet. Als je BTC zou kunnen voorspellen kan je ook de mensen die nodig zijn op support aardig voorspellen. Helaas werkt het alleen niet zo.
Mensen aannemen op support is iets waar maanden overheen gaan. Je moet ze niet alleen aannemen, maar ook nog trainen zodat ze hun werk goed kunnen doen. Aangezien niemand hier kan voorspellen waar BTC over 2 maanden op staat en hoeveel mensen support nodig hebben, is het onmogelijk altijd de juiste hoeveelheid mensen op support te hebben. In een bullrun is het te weinig en in een bearmarrket is het te veel. Niemand die weet wat de koers op lange termijn doet en hoeveel nieuwe gebruikers je met vragen hebt over zeg 1 maand. Over het algemeen zijn het de nieuwe mensen die support gebruiken en de hoeveelheid nieuwe mensen hangt enorm af van de koers. Die koers is niet te voorspellen op lange termijn dus hoeveel mensen je in dienst moet nemen ook niet.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Dit topic is gesloten.
![]()
:fill(white):strip_exif()/f/image/6xbZYuGiiGciVZzl1QWBnD5Q.png?f=user_large)