Wat Tesla (en autofabrikanten) betreft, zou ik wel op je hoede zijn. In 2020 en waarschijnlijk ook 2021 zal de autoverkoop gedeeltelijk op zijn gat liggen.anti elppa schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:14:
[...]
Oh tesla gaat zeker verder omhoog, maar ik geloof ook nog steeds in een sterke correctie van de beurzen, tesla gaat dan vanzelf mee. Wanneer dat gaat gebeuren, geen idee. Maand, een jaar, kan allemaal. Maar zit gewoon enorm veel lucht in. Doet me zwaar aan 1999 2000 denken dit.
Ook zullen de beurzen in 2021/2022 een dikke knijter krijgen. Tenminste, dat mag ik hopen, want de lucht moet er toch een keertje uit. Ik verwacht wel een economische crisis binnen nu en 2 jaar. De meeste mensen zullen Corona op de kop geven, maar realistischer is om te zeggen dat de banken (en ook wij) vrijwel niets geleerd hebben van de vorige crisis rond 2008.
Lekker de huizenprijzen laten oplopen, doordat we gratis geld kunnen lenen. Dat houdt een keertje op, zo hebben we cycle op cycle mogen meemaken. De volgende cycle zal sneller komen dan we gewend waren.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 07-12-2020 23:23 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
/f/image/9H15te5w0R5XVc9kRkafOkIx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RUP6gcRKqwpZZOjenvYndhWX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OnAdKwlbSF05a1pjdMjz5LwX.png?f=fotoalbum_large)