Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 101 Laatste
Acties:
  • 263.314 views

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

anti elppa schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:14:
[...]

Oh tesla gaat zeker verder omhoog, maar ik geloof ook nog steeds in een sterke correctie van de beurzen, tesla gaat dan vanzelf mee. Wanneer dat gaat gebeuren, geen idee. Maand, een jaar, kan allemaal. Maar zit gewoon enorm veel lucht in. Doet me zwaar aan 1999 2000 denken dit.
Wat Tesla (en autofabrikanten) betreft, zou ik wel op je hoede zijn. In 2020 en waarschijnlijk ook 2021 zal de autoverkoop gedeeltelijk op zijn gat liggen.

Ook zullen de beurzen in 2021/2022 een dikke knijter krijgen. Tenminste, dat mag ik hopen, want de lucht moet er toch een keertje uit. Ik verwacht wel een economische crisis binnen nu en 2 jaar. De meeste mensen zullen Corona op de kop geven, maar realistischer is om te zeggen dat de banken (en ook wij) vrijwel niets geleerd hebben van de vorige crisis rond 2008.

Lekker de huizenprijzen laten oplopen, doordat we gratis geld kunnen lenen. Dat houdt een keertje op, zo hebben we cycle op cycle mogen meemaken. De volgende cycle zal sneller komen dan we gewend waren.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 07-12-2020 23:23 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:22:
[...]

Wat Tesla (en autofabrikanten) betreft, zou ik wel op je hoede zijn. In 2020 en waarschijnlijk ook 2021 zal de autoverkoop gedeeltelijk op zijn gat liggen.
Behalve NIO en Xpeng :Y)

XRP = trash

• Mooody

Mooody

elmoody

Zullen vast bedrijven x10 gaan. Maar de totale autoverkoop gaat slinken. De naweeën van Corona moeten nog komen. En daarna de verwachtte naweeën van de bubble 2.0.

Allemaal vrij bullish voor Bitcoin, maar dat terzijde.
Daarom hamer ik er vaak op; longterm Bitcoin, ETH en verder vrijwel niets. Als de beurs een punch krijgt, krijg de cryptowereld een dubbele punch in the face and the balls.

Je moet beide kanten op voorbereid zijn. Bullish and bearish...en in beide scenario's krijgen vrij weinig altcoins een plekje de komende periode. Als Bitcoin in price discovery gaat, sloopt het de alts. Als Bitcoin flink gaat dumpen, sloopt het de alts nog meer. Dus wees ff voorbereid....

[ Voor 39% gewijzigd door Mooody op 07-12-2020 23:34 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Dan gaje niet rekt op een exchange maar rekt omdat je op de verkeerderijstrook reed.. Boem 250 euro

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

A87 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 00:27:
Dan gaje niet rekt op een exchange maar rekt omdat je op de verkeerderijstrook reed.. Boem 250 euro
feitcode R619, die zijn duur ja.
Dan kun je beter een gebodsbord dat een verplichte rijrichting aangeeft negeren, die zijn goedkoper.

XRP = trash

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sowieso leuk dat boetes flink omhoog zijn gegaan de laatste jaren, maar jammer dat het niet inkomensafhankelijk is. Verdien je een ton per jaar dan lach je om 250 euro en doe je het gewoon nog een keer. Zit je op 20k per jaar is het ineens flink veel geld.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 00:39:
Sowieso leuk dat boetes flink omhoog zijn gegaan de laatste jaren, maar jammer dat het niet inkomensafhankelijk is. Verdien je een ton per jaar dan lach je om 250 euro en doe je het gewoon nog een keer. Zit je op 20k per jaar is het ineens flink veel geld.
inkomensafhankelijk ? zoals die fin die jaren terug een boete kreeg van een ton oid, dan maakt het nog niet uit voor hem is een ton hetzelfde als voor jan met de pet 100 euro is.

Dan wordt het ook alleen maar erger want de gemiddelde bijstand tokkie die toch al niks verdiend kan dan voor nog minder boetes rijden.

Boetes in NL zijn belachelijk, je kan beter in de landen om ons heen wonen op dat gebied.

UNFI moon *O*

Alleen jammer dat ik er sinds de 9 range niet meer inzit -O-

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 08-12-2020 07:11 ]

• Slux
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:43:
[...]

ik d8 dat ook, sta nu behoorlijk wat procenten down... Domdom geen tighte stoploss gebruikt
Hoe krijg je dat voor elkaar dan :?

Hier staat ie toch echt in de plus

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 10:03
UNFI!!!!! En hij heeft mijn stop loss niet getriggered vanacht. Dat was plezierig wakker worden. :+ Ging alles maar zo.....

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:22:
[...]

Ook zullen de beurzen in 2021/2022 een dikke knijter krijgen. Tenminste, dat mag ik hopen, want de lucht moet er toch een keertje uit. Ik verwacht wel een economische crisis binnen nu en 2 jaar. De meeste mensen zullen Corona op de kop geven, maar realistischer is om te zeggen dat de banken (en ook wij) vrijwel niets geleerd hebben van de vorige crisis rond 2008.

Lekker de huizenprijzen laten oplopen, doordat we gratis geld kunnen lenen. Dat houdt een keertje op, zo hebben we cycle op cycle mogen meemaken. De volgende cycle zal sneller komen dan we gewend waren.
volledig eens en weinig aan toe te voegen. Eigenlijk vind ik dat het nog langer duurt allemaal dan ik verwacht had.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Wordt je wakker... staat BTC nog steeds op de 19.1K ...
Lang leve de nieuwe stablecoinking!!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• -Splash-
Waar zou de UNFI hypetrain stoppen? Ik ga toch maar stops weer inzetten....

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:34
-Splash- schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 07:21:
UNFI!!!!! En hij heeft mijn stop loss niet getriggered vanacht. Dat was plezierig wakker worden. :+ Ging alles maar zo.....
Eindelijk een uit mijn shitcoin bonanza die aan het vertrekken is na de initiële listing haha. Een van de betere uit mijn pannenkoeken farm.

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Waarom gaat die zo lang door.
Ik ben gisteren uitgestapt met 9% winst.
Ik moet nog wat kado krijgen van m'n bnb launch staken. De 30 dagen zijn bijna voorbij

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:29

jvp

Mooi om UNFI zo te zien vliegen... Gaat dat launchpad idee van Binance toch nog geld opleveren :D

• Ladonna
Die gaat nog een dump krijgen toch?

• -Splash-
Ladonna schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:39:
Die gaat nog een dump krijgen toch?
Dat dacht ik bij 9 ook.... Maar hij gaat maar door....

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
jvdploeg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:38:
Mooi om UNFI zo te zien vliegen... Gaat dat launchpad idee van Binance toch nog geld opleveren :D
Next:FLR ;) :X

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:47
Slux schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 06:42:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar dan :?

Hier staat ie toch echt in de plus
Ik had dat idee vorige week :(

• djatwork007
-Splash- schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:40:
[...]

Dat dacht ik bij 9 ook.... Maar hij gaat maar door....
Verkocht aan 15%, stond toen aan 7. Die gaat als een raket.

• Ladonna
Misschien komt het omdat bij anderen die 30 dagen voorbij zijn en dat ze hun unfi nu claimen?

• djatwork007
Ladonna schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:46:
Misschien komt het omdat bij anderen die 30 dagen voorbij zijn en dat ze hun unfi nu claimen?
Hoe zat dat juist ineen? JE kreeg 100 Unify?

• Ladonna
Nee ik heb bnb stake gedaan, met de 30 dagen launchepad op binance. Dan krijg je een paar procent unfi.
Ik krijg zeker geen 100 unfi omdat ik niet zo heel veel bnb had.

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:32
Ladonna schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:51:
Nee ik heb bnb stake gedaan, met de 30 dagen launchepad op binance. Dan krijg je een paar procent unfi.
Ik krijg zeker geen 100 unfi omdat ik niet zo heel veel bnb had.
Die worden elk uur uitbetaald en kun je elk uur claimen toch? Tenminste dat heb ik gedaan en 1 keer per dag als dust omgezet naar bnb. Of heb je ook een Unfi Launchpool stake die je voor 30 dagen vast kan zetten?

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:43
-Splash- schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:18:
Waar zou de UNFI hypetrain stoppen? Ik ga toch maar stops weer inzetten....
Oeh gaat lekker inderdaad. Heb nog wat pancakes die UNFI staan te farmen zag ik net. Sowieso op dit moment een veel betere deal lijkt het: APY:260.59% met Cake vs. de APY: 5.13% met BNB op Binance.

Ben niet zo thuis in dit wereldje maar hoe kan dat verschil zo groot zijn? Alloceren ze gewoon een gedeelte van UNFI per coin en hoe meer er gestaked wordt hoe kleiner het %?

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 21:50

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
Unfi pffff wtf is going on ? Goedemorgen voor iedereen ....

• djatwork007
Nu wel een kleine dump.

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:43
Ik lees dat jullie hier toch ook wel met de beurs bezig zijn. Lees hier altijd graag jullie expertise. Ik wil zeker geen financieel advies geven maar wellicht leuk om te weten waar ik me op dit moment in verdiep.

S.P.A.C. dit zijn investeringsvehikels die naar de beurs gaan en dan op zoek gaan naar een ‘echt’ bedrijf om over te nemen. Een voorbeeld hiervan op dit moment is THCB, zij hebben Microvast op het oog. Het is een bedrijf dat EV fast charge batterijen produceerd. Staan in Berlijn tussen de fabrieken van Mercedes Benz en Tesla in. Vorige week hadden ze een extended vote, de deadline voor deze SPAC was afgelopen zondag. Ze hebben nu een kwartaal uitstel. Als dit bedrijf naar de reguliere beurs gaat op 30 april kan er wel eens veel interesse zijn.

• Crypto_Exfil
Klein of groot ?

• Slux
  • Niet online
Niet zo gek toch

• Slux
  • Niet online
Berry powel schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:42:
[...]

Ik had dat idee vorige week :(
Ah okay, ik blijf hem in de gaten houden voordat ik groter instap.

Zo ie zo denk ik dat er even een crypto correctie aan komt.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 00:39:
Hmm, dus volgens jou lachen mensen die veel geld hebben/verdienen om boetes en mogen ze van jou veel meer gaan betalen.

Dan is het voor jou te hopen dat het nooit wat wordt met crypto ;)

XRP = trash

• djatwork007
Spark airdrop nu zaterdag.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
En iedereen UNFI op de top verkocht? Inmiddels 15% naar beneden gegaan...

• djatwork007
Qunix schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:52:
En iedereen UNFI op de top verkocht? Inmiddels 15% naar beneden gegaan...
Heeft hij nog als eens gedaan denk ik.

• Crypto_Exfil
djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:52:
[...]

Heeft hij nog als eens gedaan denk ik.
Weer ingekocht die gaat weer omhoog.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
De spark tokens hebben geenFLR, maar FXRPals ticker ;)

https://flare.ghost.io/theflarenetwork/

EDIT

[ Voor 4% gewijzigd door elektriekert op 08-12-2020 10:14 ]

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36

WhySoSerious

Be the change.

Mooooody schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:22:
[...]

Rente wordt niet verlaagd. Je krijgt bijv. nu ook 5% + 2% als je 0 Nexo tokens hebt. Pas vanaf 10% Nexo tokens, krijg je 6% + 2%.

In de nieuwe situatie krijg je 5,5% + 2% wanneer je 5-10% Nexo tokens hebt. Gunstiger dan het was dus, maar in de basis natuurluijk een manier om te zorgen dat de vraag naar Nexo tokens stijgt.
Wat ben jij van plan met je NEXO's te doen? Ik vind de omzettingfee (~8 euro) naer BTC redelijk hoog, en de providers waar er mee gehandeld kan worden zijn (op huobi na) mij allemaal redelijk onbekend...

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13-10 09:53
Wat is de exacte tijd van de flairdrop (flare airdrop) op 12 dec? dus vanaf welk tijdstip kunnen we een XRP dump verwachten?

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• djatwork007
Rambow215 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:10:
Wat is de exacte tijd van de flairdrop (flare airdrop) op 12 dec? dus vanaf welk tijdstip kunnen we een XRP dump verwachten?
00.00UTC, wat is dat in onze tijd? Vraag mij af wanneer de run begint naar XRP?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:12:
[...]

Ooit als eens van Google gehoord? Nee, dat is geen coin, maar iets waar je dit soort dingen snel kunt opzoeken.
Nederland valt tijdens de wintertijd in tijdzone UTC +1. Nederland valt tijdens de zomertijd in tijdzone UTC +2.

• Crypts
djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:12:
[...]

https://www.timeanddate.com/worldclock/timezone/utc

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• elektriekert
  • Nu online
Het klopte inderdaad niet wat ik zei,

Sparktokens kunnen ween verruild worden met FXRP (Om met het smartcontract systeem te kunnen werken)

• elektriekert
  • Nu online
Zomertijd is 2 uur verschil.

Elk jaar vergis ik me ook 2 keer in de tijd 8)7

• djatwork007
WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:14:
[...]

Ooit als eens van Google gehoord? Nee, dat is geen coin, maar iets waar je dit soort dingen snel kunt opzoeken.

[...]
Bedankt!
Is je Ducati al verkocht? Je kan dat namelijk beter doen op marktplaats, nee dat is geen coin maar een platform waar je 2e hands spullen kan verkopen.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/046eed9d992f3598c1ad4b722da9e482/tenor.gif?itemid=7529855

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:19:
[...]

Bedankt!
Is je Ducati al verkocht? Je kan dat namelijk beter doen op marktplaats, nee dat is geen coin maar een platform waar je 2e hands spullen kan verkopen.
Je zou ook eens wat met de opmerkingen die er over gemaakt zijn kunnen doen. Is volgens mij al vrij regelmatig gezegd dat je vragen stelt die letterlijk binnen 10 seconden via google beantwoordt kunnen zijn. Er staat in de topicstart niet voor niets dat je eerst zelf ook iets van onderzoek moet doen.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Bedankt!
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/276/747/bf9.gif

• jvp

jvp

[...]

Bedankt!
Haha, dat vraag ik mezelf ook iedere keer af bij een bericht van Sjoerd!! Ik kijk ook iedere keer of de vraagprijs veranderd bij een stijging of daling van de Bitcoin, maar heb hem daar nog niet op kunnen betrappen... 8)7

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

jvdploeg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:24:
[...]

Haha, dat vraag ik mezelf ook iedere keer af bij een bericht van Sjoerd!! Ik kijk ook iedere keer of de vraagprijs veranderd bij een stijging of daling van de Bitcoin, maar heb hem daar nog niet op kunnen betrappen... 8)7
Gaek! Je gaat toch de waarde van goederen toch niet koppelen aan zo'n volatiele shitcoin??!

• djatwork007
hsst schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:21:
[...]

Je zou ook eens wat met de opmerkingen die er over gemaakt zijn kunnen doen. Is volgens mij al vrij regelmatig gezegd dat je vragen stelt die letterlijk binnen 10 seconden via google beantwoordt kunnen zijn. Er staat in de topicstart niet voor niets dat je eerst zelf ook iets van onderzoek moet doen.
En dan moet je maar zo boertig reageren? Ik ben ondertussen nog aan het werken. Ik dacht dat een forum trouwens diende om vragen te stellen? Dan is die vraag "welke tijd gaat de airdrop door' ook volledig zinloos, dat is ook 5 sec googlen. Maar met dat antwoord moet hier geen 100 man dat gaan opzoeken.

• vrrs
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02-2023
Net voor deze pump ingestapt op UNFI. Ik kan het nog!

Edit: ;(

[ Voor 10% gewijzigd door vrrs op 08-12-2020 10:39 ]

• Crypts
hsst schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:21:
[...]

Dat dus en een wat vriendelijkere en beleefdere opstelling zou ik persoonlijk ook wel waarderen. Tot op heden komt meneer niet erg symphatiek over.

• Citroen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-07 16:55
Volgens mij gaat BTC teringhard naar beneden als die nog is 19k breekt.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Citroen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:35:
Volgens mij gaat BTC teringhard naar beneden als die nog is 19k breekt.
We gaan het nu testen :)

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Ennnnnnnnnnnnnnnnnn paniek

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:52
Ah, daar is 'ie dus. Gister wat gekocht dus ik vroeg mij al af waar die rode candles bleven.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://www.berckelaer.nl/e2/site/berckelaer/custom/site/upload/image/website_foto_s_2020/.cache/sale_zomer_1280x600_23257-90-700_250_2.jpg?v=a4f1fda12558bfa2b0f674343beb86f3

• anti elppa
  • Nu online
valt toch allemaal wel mee. Zo hard gaat het niet

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:33:
[...]

En dan moet je maar zo boertig reageren? Ik ben ondertussen nog aan het werken. Ik dacht dat een forum trouwens diende om vragen te stellen? Dan is die vraag "welke tijd gaat de airdrop door' ook volledig zinloos, dat is ook 5 sec googlen. Maar met dat antwoord moet hier geen 100 man dat gaan opzoeken.
Volgens mij valt de lompheid van mijn reactie wel mee. Dit forum dient inderdaad om vragen te stellen, maar een klein onderzoek voordat je de vraag gaat stellen lijkt me logisch. Als iedereen hier alles gaat vragen wat diegene op z'n lever heeft staat het binnen notime vol met vragen die heel makkelijk beantwoord hadden kunnen worden door gewoon even te googlen. En inderdaad, de vraag 'Welke tijd gaat de airdrop door?' vindt ik ook zinloos om hier te plaatsen, het kost je ongeveer net zoveel tijd om deze vraag te googlen en dan heb je gelijk antwoord.

Als iedereen de simpele vragen gewoon zelf opzoekt blijft het topic een stuk beter leesbaar en bij te houden, lijkt me prettiger voor iedereen.

• Citroen
Eindelijk nog eens een deftige -tradable- triangle.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZf12ze7p221_hReitI5PhuRWMc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9H15te5w0R5XVc9kRkafOkIx.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
  • Nu online
Citroen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:44:
Eindelijk nog eens een deftige -tradable- triangle.

[Afbeelding]
Ja en nu kan je de onderste lijn van je triangle iets horizontaler leggen. Daar vond ie net namelijk support

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Deze drop valt wel mee. Afgelopen week dat we gemiddeld horizontaal zijn bewogen is dit vaker voorgekomen. Nu gaan we weer naar de 19.5k.

• Citroen
anti elppa schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:47:
[...]

Ja en nu kan je de onderste lijn van je triangle iets horizontaler leggen. Daar vond ie net namelijk support
Nee, die triangle is uiteindelijk gewoon een reeks van lower highs na de ATH.

Boezemt in ieder geval geen vertrouwen uit, zeker niet als we dadelijk een lower low gaan maken.

We zijn ook al een hele boel MA's aan het flippen op de 4h dus doe de riempjes maar aan :D

• anti elppa
  • Nu online
Qunix schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:55:
Deze drop valt wel mee. Afgelopen week dat we gemiddeld horizontaal zijn bewogen is dit vaker voorgekomen. Nu gaan we weer naar de 19.5k.
ja idd, alles tussen de 18.5 en 19.5 noem ik consolideren. Ik verwacht ook geen 30% correctie meer. Je ziet dat bitcoin langzaam volwassen word. Denk dat deze bullrun correcties eerder tussen de 10 en 20% gaan liggen en dat er meer zijwaarts gegaan word ipv rode dildo's

• anti elppa
  • Nu online
Citroen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:56:
[...]

Nee, die triangle is uiteindelijk gewoon een reeks van lower highs na de ATH.

Boezemt in ieder geval geen vertrouwen uit, zeker niet als we dadelijk een lower low gaan maken.

We zijn ook al een hele boel MA's aan het flippen op de 4h dus doe de riempjes maar aan :D
jij neemt die hammer candle van 1 dec mee (4h), ik pak die nu niet meer mee. Heb nu 3 mooie higher lows op de 4h als support. Niets aan de hand dus

Verwijderd

Bitcoin beneden uit de triangle, onenigheden op het forum, niet ingestapt op UNFI toen hij op 6 dollar stond, mijn sats waarde REKT...

Dit voelt vertrouwd :Y

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

2017-2019 all over again!

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:07:
[...]

Wat ben jij van plan met je NEXO's te doen? Ik vind de omzettingfee (~8 euro) naer BTC redelijk hoog, en de providers waar er mee gehandeld kan worden zijn (op huobi na) mij allemaal redelijk onbekend...
Ik ben niet van plan om ze te verkopen op korte termijn. Denk dat het platform nog veel ruimte heeft om te groeien (de roadmap is veelbelovend) en dat zouden we moeten gaan zien in de waarde van de token.

Ik zie (zoals wellicht bekend :P) meer in het investeren in dit soort tokens (voor stabiele groei), dan in de zoveelste VET, HOT, SHIT of FCK 8)7

Heb ook het ritje met CRO kunnen meepakken....en helaas ook voor een groot deel weer terug, dat had ik slimmer kunnen aanpakken. Maar dit zijn wel tokens die in zowel een bear als een bullmarket - redelijk onafhankelijk van BTC - kunnen floreren.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zodra je gaat denken dat ‘Bitcoin volwassen wordt en niet meer 30% correcties laat zien’ dan moet je heeeeeel goed gaan opletten. Dat zijn meestal de tijden dat Bitcoin je gaat laten zien dat het gewoon nog steeds kan.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Citroen
XLM ook wel een mooie om te shorten nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C2vtYnRA3Yr6HnCzdjd5TcNkrEQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RUP6gcRKqwpZZOjenvYndhWX.png?f=fotoalbum_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rz7W6kN0Y5Ormlj4N9rekSLdIxM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OnAdKwlbSF05a1pjdMjz5LwX.png?f=fotoalbum_large

Access denied!

De kleinere triangle is naar beneden doorgebroken... dat betekent dat we terug gaan vallen op de lagere groene lijn (die net onder het blauwe deel). Dat is de grotere support lijn van deze opgang. De kruising tussen deze lijn en de rode lijn ligt op 15-12.
Voor nu zitten we dus redelijk veilig aan de bovenkant van die grote driehoek... ik verwacht dat we daar wel naar boven door gaan breken, omdat een uitbraak naar beneden zou betekenen dat we terug gaan vallen op lagere support niveaus (~17.8k en 13 zo uit mijn hoofd?)... Fijn natuurlijk om nogmaals in te kopen, maar dat betekent dan ook dat we begin 2021 nog niet door de 20k grens heen gaan breken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MrWilliams schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:02:
terug gaan vallen op lagere support niveaus (~17.8k en 13 zo uit mijn hoofd?)
13 USD?

Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/39405224.jpg

Verwijderd

DAMAGE schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:02:
Zodra je gaat denken dat ‘Bitcoin volwassen wordt en niet meer 30% correcties laat zien’ dan moet je heeeeeel goed gaan opletten. Dat zijn meestal de tijden dat Bitcoin je gaat laten zien dat het gewoon nog steeds kan.
Ik wil een bloedbad zien.

Zodat ik nog wat bij kan kopen wanneer iedereen denkt: dit komt de volgende 4 jaar nooit meer goed :+

• anti elppa
  • Nu online
DAMAGE schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:02:
vind het ook prima hoor. Geeft iig duidelijkheid. Ik hodl toch 90% van mijn PF. Maar ik heb zo'n gevoel dat het niet meer zo heftig down gaat.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:04:
[...]

Ik wil een bloedbad zien.

Zodat ik nog wat bij kan kopen wanneer iedereen denkt: dit komt de volgende 4 jaar nooit meer goed :+
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/2a/2a9f30e15f2a056e7a6b15cde618a18799656e4b43d157d476d7c11f3d1e4fc6.jpg

• Heisenbug
  • Laatst online: 11-11 19:14
Voor degene die UNI hebben ontvangen tijdens de airdrop en deze in hun wallet hebben laten staan komen nu ook in aanmerking voor de MIR airdrop, die op dit moment zo'n $220 waard is.

• jvp

jvp

Citroen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:02:
XLM ook wel een mooie om te shorten nu.

[Afbeelding]
Het werkt... XLM gaat weer omhoog :o

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

:D _/-\o_

Daar ligt echt serieus zware support, wedden? :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Citroen
jvdploeg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:07:
[...]

Het werkt... XLM gaat weer omhoog :o
Iets met support becomes resistance dus valt nog af te wachten O-)

Het fijne van traden met een goede bankroll management is dat je maar ~40% juist moet zijn :+

[ Voor 4% gewijzigd door Citroen op 08-12-2020 11:10 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MrWilliams schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:09:
[...]

:D _/-\o_

Daar ligt echt serieus zware support, wedden? :+
Dan gaan hier huis, vrouw, @djatwork007 en kinderen in de verkoop om de opbrengsten vervolgens naar Kraken te sturen!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Heerlijk! Ga 'm binnenkort weer opzetten!

[ Voor 6% gewijzigd door WhySoSerious op 08-12-2020 11:11 ]

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:07
WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:11:
[...]

Dan gaan hier huis, vrouw, @djatwork007 en kinderen in de verkoop om de opbrengsten vervolgens naar Kraken te sturen!
Hoeveel voor de vrouw?

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Hmmpf, ze heeft redelijk wat hoogtemeters op de teller... :9~

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:11:
[...]

Sterker nog, zet alvast een kleine buyorder voor als er een wick komt! Zal een serieus korte flashcrash worden.

• djatwork007
WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:13:
[...]

Hmmpf, ze heeft redelijk wat hoogtemeters op de teller... :9~
En dit mag hier dan wel allemaal? Toffe bende.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

pff als je naar die grafiek van XRP kijkt, dan kan het toch niet anders.... die gaat enorm hard gedumpt worden na de airdrop.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:14:
[...]

En dit mag hier dan wel allemaal? Toffe bende.
In tijden (of dat nou UTC of UTC+1 is) van dalingen moeten we hier ons vertier uit halen. Anders worden we depressief en gaan we sellen, en daarmee onze tranen werkelijkheid maken. Wees als @Verwijderd, Hodl, op z'n tijd een gedicht, en ooit kunnen we weer genieten van zijn 13K en 14K babes.

Trek het je niet aan joh ;)

[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious op 08-12-2020 11:17 ]

• Ray_
MrWilliams schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:15:
pff als je naar die grafiek van XRP kijkt, dan kan het toch niet anders.... die gaat enorm hard gedumpt worden na de airdrop.
Dat vermoed ik ook. Ik zet zaterdag in ieder geval even de wekker.

• djatwork007
Ray_ schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:17:
[...]

Dat vermoed ik ook. Ik zet zaterdag in ieder geval even de wekker.
Er toch nog een pump zeker? Maar dan zware dump ja.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Crypts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:18:
[...]

Ik he gegoogled op 'hoogtemeters vrouw van SjoerdV nl' maar helaas niks kunnen vinden. :P
Is ook niet publiekelijk bekend, maar je kunt het uitrekenen;

Aantal centimeter de hoogte in (30) X aantal keer per beurt (15) X aantal beurten per week (0,25) X aantal jaar relatie (8 ).

Als nieuw dus!!!

• Ray_
WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:20:
[...]

Is ook niet publiekelijk bekend, maar je kunt het uitrekenen;

Aantal centimeter de hoogte in (30) X aantal keer per beurt (15) X aantal beurten per week (0,25) X aantal jaar relatie (8 ).

Als nieuw dus!!!
Ik verwacht nu wel een plaatje van de volledige TA.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
Ik denk dat dit het weer was voor de komende 3 jaar. Down down down.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ypuh schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:26:
Ik denk dat dit het weer was voor de komende 3 jaar. Down down down.
We hebben altijd nog (denkbeeldige?) support op 17,8K - 18,0K liggen. Dat is de lijn die ingezet is eind oktober.
Pagina: 1 ... 74 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.