Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste
Acties:
  • 263.314 views

Verwijderd

WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:35:
[...]

We hebben altijd nog (denkbeeldige?) support op 17,8K - 18,0K liggen. Dat is de lijn die ingezet is eind oktober.
We kunnen altijd nog uit Bitcoin naar UNFI vluchten.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:42:
[...]

We kunnen altijd nog uit Bitcoin naar UNFI vluchten.
Nee man, ben net van al die shitcoins af aan het stoppen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Edv2eoeU8AEVN7_.jpg

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 10:03
Mijn inleg zit op de moment op x2,5. Dus geen shitcoin op het moment (totdat hij daalt natuurlijk, dan is het trash).

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:26:
Dit is best wel vrouwonvriendelijk volgens mij...

Prima dus.

Ik zet het openingsbod (met inruil huidig exemplaar) op 3000 DOGE.

Meer kan ik na deze drop helaas niet missen.

En we moeten tenslotte ergens beginnen.
Ik bied 40 Nano;
@WhySoSerious blij met z’n nieuwe crypto en hij is van die bitch af;
Die bitch krijgt een 1001 nachten ervaring waardoor ze gaat hallucineren dat ze op een of ander tapijt vliegt en denkt dat ze een prinses is;
Ali Baba kent vervolgens genoeg rovers die op zoek zijn naar...

Of is het geen bitch? :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Qunix schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:55:
Deze drop valt wel mee. Afgelopen week dat we gemiddeld horizontaal zijn bewogen is dit vaker voorgekomen. Nu gaan we weer naar de 19.5k.
Dit dus. Ik betwijfel of de soep zo heet gegeten gaat worden als men hier zegt.

Kan zelfs nog prima een fakeout worden die de andere kant op pumpt.

Het is mij om het even tho.

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 08-12-2020 11:52 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
Dacht dat de eerste vraag/voorwaarde hier altijd is of het een blauw logo heeft? :+

Verwijderd

:>

Ik denk dat we het beter weer over crypto en het eind van de wereld zoals wij die kennen kunnen gaan hebben.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/80/590x/blood-moon-979210.jpg

When moon? When NWO?

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:29

jvp

Laten we de Lambo al schieten voor een Fiat? Hoe is de sfeer hier?

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

jvdploeg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:04:
Niets aan de hand hier...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9lQZqRw5VUdMDazPWsaK9em7_QM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/j7JjusWUYQIeNMl7R5tqw6eZ.gif?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Richh
  • Nu online
jvdploeg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:04:
Ik heb al een Fiat -O- maar dat inruilen voor een Lambo schiet niet op zo -O- -O-

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:44:
[...]

Nee man, ben net van al die shitcoins af aan het stoppen.

[Afbeelding]
idiota

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-11 20:18
Specy schreef op maandag 7 december 2020 @ 02:02:
De Cryptopia-aanmeldingsmail voor claims op het eerste van mijn 3 accounts is net binnengekomen. Aanmelding is gelukt.
Ik heb de mail ook ontvangen, echter heb ik moeite met het beantwoorden van de vragen. Dit is bijna 3 jaar geleden. Hoe kunt je dat nog weten?

Ook mijn mail geschiedenis is compleet leeg... Hoe ben jij aan die info gekomen?

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-11 20:18
Gaat super lekker met de coins.
XVS en ROSE gaan beide sky high. Laat ik die samen voor 75% in mijn wallet hebben. ;')

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Hier is de Binance-kaart net op de mat gevallen.

Wat opvalt is dat er geen nummer op staat. De voorkant van de kaart is helemaal leeg op m'n naam na. Het kaartnummer staat achterop.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
zwartewoud schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:32:

Wat opvalt is dat er geen nummer op staat. De voorkant van de kaart is helemaal leeg op m'n naam na. Het kaartnummer staat achterop.
Ik kan die nog altijd niet aanvragen, steeds een foutmelding.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
zwartewoud schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:32:

Nice, hoe lang tussen de melding verzenden en effectief aankomen? Ik heb op 4/12 de melding gekregen dat hij verzonden is.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Luuk
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CqrKIj7UkAA8a-G?format=jpg&name=small

Inderdaad niks aan de hand!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
themikes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:26:
[...]

Ik heb de mail ook ontvangen, echter heb ik moeite met het beantwoorden van de vragen. Dit is bijna 3 jaar geleden. Hoe kunt je dat nog weten?

Ook mijn mail geschiedenis is compleet leeg... Hoe ben jij aan die info gekomen?
Mijne niet maar ik kom er niet doorheen, heb het nu 3 keer geprobeerd, datum van aanmelding en het exacte aantal van een bepaalde coin maar nu moet ik via Zendesk vragen om nog weer 3 pogingen te krijgen. 8)7

Ik weet niet of dit het wel waard is om eerlijk te zijn. :/ Ik snap dat ze zorgvuldig hiermee om moeten gaan maar je kan het ook overdrijven. Geen idee hoeveel ik daar nog had staan overigens.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Dark Matter
  • Niet online
Thank you for the coins, weak hands.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ulxcSscK5HqPQJ0aaHohQIFLs00=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LmsCvpYGMQ1u4N8OwXEqekU7.jpg?f=user_large

Btw, dat geldt alleen voor Bitcoin.
Dit is geen advies voor shitcoins.

[ Voor 12% gewijzigd door Dark Matter op 08-12-2020 13:06 ]

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
Ik voel dat mijn op logo's, labels, grafiekjes en naamgeving gebaseerde alt coin portfolio hier een beetje gediscrimineerd wordt. De laatst keer dat er (een paar %) aan BTC op mijn account stond is al even geleden.

[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 08-12-2020 13:15 ]

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

HODL!!!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Het bekende zaagpatroon waar we nu even inzitten wordt meestal gevolgd door een vallend stuk hout...

(TA van Jan de Timmerman op de 3 minuten chart)

[ Voor 20% gewijzigd door iVibes op 08-12-2020 13:38 ]

• Crypts
iVibes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:35:
Het bekende zaagpatroon waar we nu even inzitten wordt meestal gevolgd door een vallend stuk hout...

(TA van Jan de Timmerman op de 3 minuten chart)
Lekker positief weer. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ja die Jan is me er eentje... :9

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:04
Jan heeft wel gelijk.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
En daarna de vraag of Jan het stuk hout op de grond oppakt...

• Crypts
iVibes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:46:
[...]

Ja die Jan is me er eentje... :9
Hoop niet dat zijn buurman Henk heet. :P

• Dark Matter
  • Niet online
Looking good!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2rnR4B2GtorKw9xt1Blct0QIao=/800x/filters:strip_exif()/f/image/45p9AvSq76UuzAwpFGGumwXZ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Dark Matter op 08-12-2020 14:02 ]

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:52
Jan heeft denk ik een plank van de rubberboom gezaagd, want hij stuitert nog aardig terug.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:18
Alles rood en de Binance launchpool coins allemaal dik in het groen en moonen.

• Cobergher123
  • Laatst online: 20-02-2024
Vraagje,

Sinsds enkele dagen ervaar ik een probleem in combinatie Binance.com & Ziggo-email
Om in te loggen op Binance en/of te withdrawen heb ik emailverificatie, 2FA en sms-verificatie ingesteld op Binance.

Dit ging tot ca week of 2 geleden prima, geen enkel probleem.
Nu opeens komen de verificatie emails met vertraging van ca. 5 minuten in mijn SPAM-box van Ziggo terecht. De verificatiecodes zijn echter maar 60 seconden geldig, waardoor ik momenteel dus niet kan inloggen op Binance, erg irritant dus.

Ik heb de headers van de mail geanalyseerd met MrToolbox, en zie dat de betreffende mails binnen ca 3 seconden bij ziggo aangekomen zijn. Hier worden ze dan ook aangemerkt als zijnde SPAM en worden dan in mijn SPAM box neergezet, met dus die vertraging van ca 5 minuten.

Ik heb al contact met ziggo gehad, en daar krijg ik initieel de standaard antwoorden van "zelflerende spamfilter --> oplossing, handmatig komende periode de mail naar de inbox slepen en naar verloop van tijd is ie ingeleerd om komt de mail weer goed aan). Nu sleep ik al 2 weken lang elke terecht Binance mail naar de inbox, maar helpen doet het niet.

Ook het instellen van filters geeft geen resultaat.

Herkennen sommigen van jullie dit probleem, en is het jullie gelukt dit op te lossen ?

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
croc schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:39:
[...]

Nice, hoe lang tussen de melding verzenden en effectief aankomen? Ik heb op 4/12 de melding gekregen dat hij verzonden is.
Ik heb het even teruggezocht in m'n email.
17-11 aangevraagd, 4-12 een "card is on its way" email, vandaag in de bus.

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

• Richh
  • Nu online
Fakeout herstel incoming? :+

• Crypts
Cobergher123 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:13:

Herkennen sommigen van jullie dit probleem, en is het jullie gelukt dit op te lossen ?
Nope maar ik gebruik emailverificatie ook niet, viel me wel op dat mijn mailtjes mbt de card ook in spam kwamen waar hiervoor mailtjes van Binance gewoon doorgelaten werden. Misschien webmail proberen als je dat nog niet gedaan hebt, geen idee of dat verschil maakt.

Ik zou als je er weer in kan het omzetten naar 2FA met Authy, dat werkt altijd wel zolang je mobiel niet leeg is. Wel voor de zekerheid ook op een (oude) tweede telefoon zetten. :)

• BeatrixKiddo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01-2023

• Crypts
Ik weet niet of het al eerder gevraagd is maar is het mogelijk de Binance card te verifiëren met Coinbase zodat je rechtstreeks naar de card kan laten uitbetalen? (en ja ik weet dat crypto naar Binance sturen ook kan maar dat brengt meer kosten met zich mee)

• BeatrixKiddo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01-2023
weer wat weak hands en andere kinderziektes uitgezeten. HODL

• Cobergher123
Crypts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:23:
[...]
Ik zou als je er weer in kan het omzetten naar 2FA met Authy, dat werkt altijd wel zolang je mobiel niet leeg is. Wel voor de zekerheid ook op een (oude) tweede telefoon zetten. :)
Ja, zodra ik er weer inkom gooi ik die email authenticatie er wel af. Echter nooit geen problemen mee gehad.
De tip van de oude telefoon heb ik zelfs in 3-voud. Liggen 2 oude telefoons op 2 verschillende locaties, mocht er ooit iets fout gaan.

Ik ga even afwachten wat zowel Binance als ziggo met de kwestie kunnen. Ziggo inzake het spamfilter en Binance om de emailverificatie eraf te halen (kan er nu zelf niet bij omdat ik dus niet kan inloggen)

• Richh
  • Nu online
Cobergher123 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:13:
Vraagje,

Sinsds enkele dagen ervaar ik een probleem in combinatie Binance.com & Ziggo-email
Om in te loggen op Binance en/of te withdrawen heb ik emailverificatie, 2FA en sms-verificatie ingesteld op Binance.

Dit ging tot ca week of 2 geleden prima, geen enkel probleem.
Nu opeens komen de verificatie emails met vertraging van ca. 5 minuten in mijn SPAM-box van Ziggo terecht. De verificatiecodes zijn echter maar 60 seconden geldig, waardoor ik momenteel dus niet kan inloggen op Binance, erg irritant dus.

Ik heb de headers van de mail geanalyseerd met MrToolbox, en zie dat de betreffende mails binnen ca 3 seconden bij ziggo aangekomen zijn. Hier worden ze dan ook aangemerkt als zijnde SPAM en worden dan in mijn SPAM box neergezet, met dus die vertraging van ca 5 minuten.

Ik heb al contact met ziggo gehad, en daar krijg ik initieel de standaard antwoorden van "zelflerende spamfilter --> oplossing, handmatig komende periode de mail naar de inbox slepen en naar verloop van tijd is ie ingeleerd om komt de mail weer goed aan). Nu sleep ik al 2 weken lang elke terecht Binance mail naar de inbox, maar helpen doet het niet.

Ook het instellen van filters geeft geen resultaat.

Buiten dat ik sowieso zo snel mogelijk van die provider lock-in af zou willen en dus zsm zou overstappen naar een andere email aanbieder, zou ik hier contact zoeken met Binance en mn mailadres aanpassen.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Nee, een fakeout naar boven om daarna weer keihard naar beneden te gaan. :+ :+

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Cobergher123
Richh schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:28:
[...]

Buiten dat ik sowieso zo snel mogelijk van die provider lock-in af zou willen en dus zsm zou overstappen naar een andere email aanbieder, zou ik hier contact zoeken met Binance en mn mailadres aanpassen.
Nog tip van email provider ? Zit te denken om specifiek voor crypto extra Gmail-account te maken, maar wellicht zijn er betere tips.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Cobergher123 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:32:
[...]

Nog tip van email provider ? Zit te denken om specifiek voor crypto extra Gmail-account te maken, maar wellicht zijn er betere tips.
Sowieso voor crypto apart e-mail aanmaken, los van je gewone account. Waar je dat dan doet hangt een beetje af waar je bekend mee bent en wat je veilig acht. Gmail lijkt me een prima keuze.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:44:
[...]

Hmm, dus volgens jou lachen mensen die veel geld hebben/verdienen om boetes en mogen ze van jou veel meer gaan betalen.
Een boete is een vorm van straf. Op dit moment is het zo dat als je rijk bent je 2 maanden cel krijgt en als je arm bent je 1 jaar cel krijgt, dan alleen in de vorm van een geldboete. Ik zie niet hoe dat eerlijk is. Gelukkig snappen andere landen dat wel.

• Cobergher123
MrWilliams schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:36:
[...]
Sowieso voor crypto apart e-mail aanmaken, los van je gewone account. Waar je dat dan doet hangt een beetje af waar je bekend mee bent en wat je veilig acht. Gmail lijkt me een prima keuze.
Ik gebruik idd Gmail naast mijn reguliere Ziggo, en liep al ff met idee om separate box te maken, thx

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11 08:13

Bever!

3

PilatuS schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:39:
[...]

Een boete is een vorm van straf. Op dit moment is het zo dat als je rijk bent je 2 maanden cel krijgt en als je arm bent je 1 jaar cel krijgt, dan alleen in de vorm van een geldboete. Ik zie niet hoe dat eerlijk is. Gelukkig snappen andere landen dat wel.
Tja als ik een week de bak in moet kost het mij 40x 200 EUR, iemand in de bijstand kost het niks. Is dat dan wel eerlijk? :) (niet dat ik zulke bedragen krijg, bij wijze van)

[ Voor 4% gewijzigd door Bever! op 08-12-2020 14:49 ]

• Crypts
[...]

Ben ik het wel mee eens maar dan met nog iets meer nuance. De boetebedragen zoals ze nu zijn doen voor het gros van de mensen een beetje zeer echter is er ook een groep mensen voor wie het enorm hoog is, er zou mi ook naar de beslagvrije voet gekeken moeten (kunnen) worden, voor zover ik weet gebeurt dat nu niet. Wel zou er altijd een minimum bedrag moeten blijven anders heeft het voor deze groep mensen geen consequenties.

Het is iets meer werk maar wel een stuk eerlijker en uiteindelijk ook goedkoper omdat het nu juist dit soort beschikkingen zijn die mensen sneller en langer in de (schuld)hulpverlening brengen en houden. Het punititieve karakter is niks mis mee maar het kan wel een klein beetje menselijker. :)

• Luuk
  • Niet online
[...]

Helemaal mee eens. Straf door middel van een financiele pijnprikkel zou per definitie inkomensafhankelijk moeten zijn wil het voor iedereen een zelfde effect hebben. (zijnde; je aan de regels/wet houden)

Ik ken iemand met geld voor wie de maximale snelheid van 100 niet geldt. Die rijdt standaard +30 op de cruisecontrol. Een bekeuring van 300 euro merkt hij niet eens. Voor iemand in de bijstand zou het een enorme klap zijn. Vorm van klassejustitie.

• Crypts
Bever! schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:48:
[...]

Tja als ik een week de bak in moet kost het mij 40x 200 EUR, iemand in de bijstand kost het niks. Is dat dan wel eerlijk? :) (niet dat ik zulke bedragen krijg, bij wijze van)
Je krijgt geen bijstand als je in detentie zit. ;)

Overigens ben ik het hier ook niet geheel mee eens, aan de ene kant snap ik het wel maar aan de andere kant worden veel mensen dubbel gestraft omdat ze ook hun woning kwijtraken.

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:48:
[...]

Da's weer een ander verhaal waarbij je ook hier weer het anders zou kunnen doen afhankelijk van het inkomen, maar dit staat los van geldboetes.
Crypts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:50:
[...]

Ben ik het wel mee eens maar dan met nog iets meer nuance. De boetebedragen zoals ze nu zijn doen voor het gros van de mensen een beetje zeer echter is er ook een groep mensen voor wie het enorm hoog is, er zou mi ook naar de beslagvrije voet gekeken moeten (kunnen) worden, voor zover ik weet gebeurt dat nu niet. Wel zou er altijd een minimum bedrag moeten blijven anders heeft het voor deze groep mensen geen consequenties.

Het is iets meer werk maar wel een stuk eerlijker en uiteindelijk ook goedkoper omdat het nu juist dit soort beschikkingen zijn die mensen sneller en langer in de (schuld)hulpverlening brengen en houden. Het punititieve karakter is niks mis mee maar het kan wel een klein beetje menselijker. :)
Ik zeg ook niet dat de boetes omlaag zouden moeten voor lagere inkomens, maar wel dat ze omhoog zouden moeten voor hoge inkomens. De overtreding is gelijk, maar het gevolg niet. Sinds de boetes flink omhoog zijn gegaan wordt een bepaalde groep nog harder geraakt terwijl het voor de andere groep weinig uitmaakt.

Ik heb hier zelf door de motor ook wel een aantal boetes gehad en die waren ook compleet terecht, dat is het risco dat je neemt, dus daar zeur ik dan ook niet over.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

PilatuS schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:20:
[...]

Da's weer een ander verhaal waarbij je ook hier weer het anders zou kunnen doen afhankelijk van het inkomen, maar dit staat los van geldboetes.

[...]

Ik zeg ook niet dat de boetes omlaag zouden moeten voor lagere inkomens, maar wel dat ze omhoog zouden moeten voor hoge inkomens. De overtreding is gelijk, maar het gevolg niet. Sinds de boetes flink omhoog zijn gegaan wordt een bepaalde groep nog harder geraakt terwijl het voor de andere groep weinig uitmaakt.

Ik heb hier zelf door de motor ook wel een aantal boetes gehad en die waren ook compleet terecht, dat is het risco dat je neemt, dus daar zeur ik dan ook niet over.
Daar hebben ze in Finland wel wat voor:
Voor een zware verkeersovertreding (bijvoorbeeld wanneer je meer dan 20 km/h te hard of door rood licht hebt gereden) wordt een inkomensafhankelijke boete opgelegd. Hoe hoger het inkomen, hoe hoger de boete. Buitenlanders mogen inzage in hun inkomensgegevens weigeren. In dat geval wordt een vastgestelde boete opgelegd.

• PilatuS
  • Niet online
MrWilliams schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:22:
[...]

Daar hebben ze in Finland wel wat voor:

[...]
Dat weet ik :) Ik zei ook al dat sommige andere landen het wel snappen.

• djatwork007
Maar als je hier een vraag stelt over crypto, word je wel afgeschoten. Over juridische zaken en boetes, geen enkel probleem!

• PilatuS
  • Niet online
djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:23:
Maar als je hier een vraag stelt over crypto, word je wel afgeschoten. Over juridische zaken en boetes, geen enkel probleem!
Af en toe gaat het hier wat offtopic, dat mag zolang het maar niet al te lang door gaat.

Een vraag stellen die je binnen 3 seconden met Google kan is weer iets anders. Eigen inzet is iets dat hier op Tweakers altijd wordt verwacht. Iedere simpele vraag dumpen die zeer simpel te vinden is, dat is niet de bedoeling en dat geldt op heel Tweakers. Als jij een topc maakt met: Welke videokaart moet ik kopen. Geef je daar aan zelf niets onderzocht te hebben, dan gaat je topic dicht. Niemand vind het erg als mensen hier vragen stellen, maar constant vragen stellen die makkelijk te vinden zijn is iets heel anders.

• djatwork007
PilatuS schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:25:
[...]

Af en toe gaat het hier wat offtopic, dat mag zolang het maar niet al te lang door gaat.

Een vraag stellen die je binnen 3 seconden met Google kan is weer iets anders. Eigen inzet is iets dat hier op Tweakers altijd wordt verwacht. Iedere simpele vraag dumpen die zeer simpel te vinden is, dat is niet de bedoeling en dat geldt op heel Tweakers. Als jij een topc maakt met: Welke videokaart moet ik kopen. Geef je daar aan zelf niets onderzocht te hebben, dan gaat je topic dicht. Niemand vind het erg als mensen hier vragen stellen, maar constant vragen stellen die makkelijk te vinden zijn is iets heel anders.
Ik merk gewoon op dat er hier met 2 maten en gewichten gewogen wordt. Seksimse is dan ook weer totaal geen probleem blijkbaar.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik proef wat verongelijktheid in je reactie. Vanuit welke reacties voel je je precies tekort gedaan? Wat had je zelf kunnen doen om deze reacties te voorkomen?

Wellicht geeft dit wat handvatten.

• djatwork007
MrWilliams schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:28:
[...]

Ik proef wat verongelijktheid in je reactie. Vanuit welke reacties voel je je precies tekort gedaan? Wat had je zelf kunnen doen om deze reacties te voorkomen?

Wellicht geeft dit wat handvatten.
Er is hier een clannetje ontstaan dat meer mag dan een ander en nog eens beschermd wordt ook.

• PilatuS
  • Niet online
djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:30:
[...]

Er is hier een clannetje ontstaan dat meer mag dan een ander en nog eens beschermd wordt ook.
Kijk eens net zo kritisch naar jezelf als naar andere mensen. Het is heel makkelijk om naar andere mensen te wijzen en te zeggen wat hun allemaal fout doen, maar dan moet je naar jezelf kijken en bijvoorbeeld toegeven dat hier vragen hoe het zit met een tijdzone iets is dat je prima had kunnen opzoeken ipv vragen.

• Crypts
Ik kreeg net bericht dat de Coinbase card in Curve gehangen kan worden, heel leuk maar toen moest ik de kaart verifiëren dmv een afschrijving van een klein bedrag.
Ik heb te weinig op de kaart staan dus ik wilde hem aan mijn Coinbase account koppelen, vulde mijn gegeves in liet hem authoriseren. Na een paar seconden breekt hij dat af en keert terug naar het wallet scherm van de card.

Nou hoeft het niet perse via mijn CB account maar is er een andere manier om crypto/geld op die kaart te krijgen? :?

• djatwork007
PilatuS schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:32:
[...]

Kijk eens net zo kritisch naar jezelf als naar andere mensen. Het is heel makkelijk om naar andere mensen te wijzen en te zeggen wat hun allemaal fout doen, maar dan moet je naar jezelf kijken en bijvoorbeeld toegeven dat hier vragen hoe het zit met een tijdzone iets is dat je prima had kunnen opzoeken ipv vragen.
Waarom wordt hier alles weerlegd met die 'tijdzone vraag'? Daar wordt nogal een staatszaak van gemaakt precies? Seksime wordt dan weer onder luid applaus toegejuichd!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sfeer en koers gaan hand in hand

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Okay, even wat uitleg dan, met voorop gesteld dat je meer dan welkom bent in dit topic.

Zoals je nu reageert, kruip je constant in een slachtofferrol waarbij je de schuld van de reacties op je posts bij de andere reageerders van dit topic. Dat geeft geen constructieve basis om een gelijkwaardig gesprek te voeren.

Het gaat niet over (on)schuld. Het gaat over het voeren van een gesprek waar beide partijen iets uit kunnen halen. Een vraag als "Wat is 00:00UTC in Nederland?" valt daar imo niet onder. met andere woorden haal je, maar breng je niks.

Het zou je gesierd hebben om met een beetje (humoristische) reflectie naar jezelf te kijken en toe te geven dat je het inderdaad beter op Google op had kunnen zoeken, om vervolgens weer vrolijk verder mee te babbelen. In plaats daarvan koos je er voor om de discussie te volgen en verontwaardigd en verongelijkt te reageren op de posts van de anderen in dit topic.

Zoals je aangeeft heb je het enorm druk met je werk en wellicht speelt er daarbuiten meer in je leven. Dat weet ik niet. En natuurlijk is het dan handig om je vragen over vanalles en nogwat in dit topic te gooien, maar net zoals in een gesprek met een persoon irl, zijn er bepaalde afspraken in dit forum om een gesprek/topic leuk en interessant te houden voor iedereen.

Doe er mee wat je wilt, maar probeer in plaats van je slachtofferrol eens een ander perspectief. Wellicht werpt dat een wat positievere kijk op de zaken.

• Crypts
[...]

Je komt hier binnnen denderen alsof je er altijd al geweest bent en dat werkt niet. Er is hier geen clannetje zoals je stelt, wel werken hier normale sociale principes. Als je een onbekende vriendengroep ontmoet gedraag je je toch ook anders dan wanneer je elkaar al jaren kent? Zo werkt het hier ook, doe ermee wat je wil. :)

• djatwork007
Crypts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:44:
[...]

Je komt hier binnnen denderen alsof je er altijd al geweest bent en dat werkt niet. Er is hier geen clannetje zoals je stelt, wel werken hier normale sociale principes. Als je een onbekende vriendengroep ontmoet gedraag je je toch ook anders dan wanneer je elkaar al jaren kent? Zo werkt het hier ook, doe ermee wat je wil. :)
Dat is het dus, toch 1 iemand die een duidelijk antwoord geeft en daarmee dus ook aantoont dat ik anders word behandeld. Maar OK, goed, ik zal mij in de ontmoetingsfase gedragen.

Verwijderd

djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:34:
[...]

Waarom wordt hier alles weerlegd met die 'tijdzone vraag'? Daar wordt nogal een staatszaak van gemaakt precies? Seksime wordt dan weer onder luid applaus toegejuichd!
Excuus voor het seksisme, vrouwen zijn gelijk aan mannen. Behalve in mijn relatie, daar delf ik het onderspit. Hier mag ik af en toe stoer doen en lijkt het alsof mijn rozijntjes al zijn ingedaald.

00:00 UTC is 01:00 in Nederland.

Zand SAND erover?

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:43
djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:47:
[...]

Dat is het dus, toch 1 iemand die een duidelijk antwoord geeft en daarmee dus ook aantoont dat ik anders word behandeld. Maar OK, goed, ik zal mij in de ontmoetingsfase gedragen.
Dat is toch meer dan logisch? Dat werkt bij iedere sociale activiteit zo en ik zie niet in waarom dit anders zou zijn op een forum. De vraag is hoe ga je er mee om en hoe reageer je op tips/adviezen.

• djatwork007
Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:49:
[...]

Excuus voor het seksisme, vrouwen zijn gelijk aan mannen. Behalve in mijn relatie, daar delf ik het onderspit. Hier mag ik af en toe stoer doen en lijkt het alsof mijn rozijntjes al zijn ingedaald.

00:00 UTC is 01:00 in Nederland.

Zand SAND erover?
;)
Ik had het eigenlijk eerder over die persoon met zijn Ducati, dat daar geen reactie op komt, begrijp ik niet.

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

spok9

Groen...

Iemand die Curve gebruikt met een pinpas van de ASN Bank? Ik kan niet vinden of dat nou zomaar werkt :?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Crypts
[...]

Je krijgt dezelfde behandeling als elke nieuweling, daar maken we hier geen onderscheid in. :)

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
[...]

Dan kan het misschien alsnog deels aan jezelf liggen? Er zijn hier veel nieuwelingen (waaronder ikzelf) die nergens last van hebben.

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:54:
[...]

Je krijgt dezelfde behandeling als elke nieuweling, daar maken we hier geen onderscheid in. :)
Tenzij je XRP hodlt, of VET.

Fuck. Wat zijn we ook eigenlijk een stel discriminerende narcisten hier.

• Crypts
Crypts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:32:
Ik kreeg net bericht dat de Coinbase card in Curve gehangen kan worden, heel leuk maar toen moest ik de kaart verifiëren dmv een afschrijving van een klein bedrag.
Ik heb te weinig op de kaart staan dus ik wilde hem aan mijn Coinbase account koppelen, vulde mijn gegeves in liet hem authoriseren. Na een paar seconden breekt hij dat af en keert terug naar het wallet scherm van de card.

Nou hoeft het niet perse via mijn CB account maar is er een andere manier om crypto/geld op die kaart te krijgen? :?
Nou ik ben 1 stapje verder maar nog niks opeschoten. Als ik 'adding funding source' in de card app aanklik moet ik mijn CB account linken, dat doe en wordt teruggestuurd naar het wallet scherm. Ik heb er ook mail over gekregen dat hij gelinkt zou zijn maar klik ik nog een keer 'adding funding source' moet ik weer account linken.

Ik heb echt geen idee hoe ik mijn crypto nou naar die kaart card krijg en andere crypto's kan toevoegen. Iemand die dit wel voor elkaar krijgt cq heeft gekregen? :?

• djatwork007
Egeau schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:51:
[...]

Dat is toch meer dan logisch? Dat werkt bij iedere sociale activiteit zo en ik zie niet in waarom dit anders zou zijn op een forum. De vraag is hoe ga je er mee om en hoe reageer je op tips/adviezen.
Kijk, dat heb ik toch altijd gedaan?
De eerste vraag is initeel van member X gekomen "om welk uur is de drop", waarop ik replikeer met het uur en vlug de vraag stel "welk uur is dat dan in NL"?
Meneer X wordt niet afgeschoten maar ik meteen wel.
En ja dat is een domme vraag, net als die van meneer X maar als dat op dat moment meneer X zijn vraag is, help ik deze graag verder want ik weet dat er nog met deze vraag zitten, zo doet er maar 1 iemand research en profiteren 100'van het antwoord op de domme vraag, dat is een forum. Na deze discussie begint er een member wat seksisme te spuien, wordt met veel hoongelach onthaald (waarop hij mij nog voor schut probeert te zetten), daarna volgt een discussie over boetes, dat is nu eens iets dat hier niet thuishoort (want een forum werkt met aparte topics) maar nee, we doen allen guitig mee.

Vandaar mijn reactie '2 maten, 2 gewichten'.

• djatwork007
hsst schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:55:
[...]

Dan kan het misschien alsnog deels aan jezelf liggen? Er zijn hier veel nieuwelingen (waaronder ikzelf) die nergens last van hebben.
Het zal zeker deels aan mij liggen maar dan wil ik ook dat die lijn wordt doorgetrokken naar andere members/antwoorden.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:51:
[...]

;)
Ik had het eigenlijk eerder over die persoon met zijn Ducati, dat daar geen reactie op komt, begrijp ik niet.
Die post heeft maar van 1 iemand een +1 gekregen, oftewel, in mijn gedachten was ie veel grappiger dan dat ie blijkt over te komen. Kan gebeuren.

Maar zoals ik al eerder zei, trek het je niet aan joh. Ondanks dat dit een Slowchat-topic is (en ik zeker niet diegene ben met de meest zinvolle bijdragen) kunnen we nog steeds niet aankomen met vragen over hoe laat tijdzone X in tijdzone Y is.
Ik heb echt niets persoonlijks tegen jou, beschouw mezelf niet als lid van de clan van @Verwijderd, sterker nog, ik laat m'n gezicht hier pas zien sinds de koersen ook wat positiever zijn. Beetje een mooi-weer-poster ben ik eigenlijk...

Laten we het hier gezellig houden, ik zal zeker soms een dom antwoord geven op anderen, lomp zeker zelfs, maar zal die dan ook incasseren. Behalve mijn Ducati, daar blijf je van af :( (Tenzij je XRP's biedt, dan kunnen we daar over praten!).

Wat mij betreft was dit het laatste woord hier over. Laten we overgaan naar de orde van de dag. Iemand nog shit-trades gemaakt vandaag?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:27:
[...]

Ik merk gewoon op dat er hier met 2 maten en gewichten gewogen wordt. Seksimse is dan ook weer totaal geen probleem blijkbaar.
[...]

Ah. Kijk, het is natuurlijk heel begrijpelijk dat je denkt dat moderators alwetende oppermensen zijn, zo zie ik mezelf ook weleens. Maar helaas, de praktijk is dat dat eigenlijk toch niet zo is, en dat ik niet alles meelees. Ik kán simpelweg niet alles meelezen, gezien het aantal posts dat hier gepost wordt. Moderatie hangt dus af van steekproeven en topicreports. Nu valt deze discussie me toevallig op, vandaar deze reactie, maar ik zie verder geen topicreports van andere posts die niet door de beugel kunnen, en ik zie dat jij er zelf tot nu toe ook nog geeneen hebt ingediend.

Concluderen dat er dus vanalles mag en dat er mensen "beschermd" worden zelfs, alleen omdat een moderator niet lijkt in te grijpen, is onjuist. Dus, als je vind dat er iets niet kan, rapporteer dat dan, of kaart het aan in het feedback topic :)

Modbreak:Voor de goede orde, ik heb wat misogynistische crap naar de trashcan verhuist.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 08-12-2020 16:14 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• djatwork007
WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:01:
[...]

Die post heeft maar van 1 iemand een +1 gekregen, oftewel, in mijn gedachten was ie veel grappiger dan dat ie blijkt over te komen. Kan gebeuren.

Maar zoals ik al eerder zei, trek het je niet aan joh. Ondanks dat dit een Slowchat-topic is (en ik zeker niet diegene ben met de meest zinvolle bijdragen) kunnen we nog steeds niet aankomen met vragen over hoe laat tijdzone X in tijdzone Y is.
Ik heb echt niets persoonlijks tegen jou, beschouw mezelf niet als lid van de clan van @Verwijderd, sterker nog, ik laat m'n gezicht hier pas zien sinds de koersen ook wat positiever zijn. Beetje een mooi-weer-poster ben ik eigenlijk...

Laten we het hier gezellig houden, ik zal zeker soms een dom antwoord geven op anderen, lomp zeker zelfs, maar zal die dan ook incasseren. Behalve mijn Ducati, daar blijf je van af :( (Tenzij je XRP's biedt, dan kunnen we daar over praten!).

Wat mij betreft was dit het laatste woord hier over. Laten we overgaan naar de orde van de dag. Iemand nog shit-trades gemaakt vandaag?
Idd, laat ons terug on tpic gaan ;)

Ik doe momenteel niets, zit nog in WAVES en XRP en die ORN, wacht ik tot za-zo mee, dan zien we wel. ORN is voor 15 dec.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vBQnhawguLfxEpQYCzSzYYx_04Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/knL3lzxyaWUxgWcrN3TB2vod.jpg?f=user_large

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:45
[...]

Stiekem het nieuwe account van onze BCH bcash fanboy?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Stokstaart
En A87 zit in de kattenmand op de achtergrond? >:)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Iemand een idee hoe laat het nu in Londen is trouwens?

• Stokstaart
iVibes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:18:
1 uur vroeger altijd he

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

iVibes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:18:
Maar natuurlijk mijn beste makker.
Het is in London nu 15:20. Nog een hele fijne middag gewenst!

:+ /3

• BoulaMouzer
  • Nu online
Iemand enig idee waar ik (Het grote cryptocurrency Fastchat topic kan vinden op het forum...
Alle hulp is welkom...

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:20:
[...]

_O-

Mijn god, vouw me terug!

edit: oke on topic.... moon!

[ Voor 5% gewijzigd door iVibes op 08-12-2020 16:23 ]

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Goed, mochten jullie die gare, saaie koers van wat zich Bitcoin noemt helemaal zat zijn, straks is er een test met de SN-8 van SpaceX. >10 km hop.
Vanuit meerdere hoeken te volgen op https://multistream.co/p/whHgtqCOrsK/SN8_12.5KM_Flight

Tenminste nog iets dat hopelijk de lucht in gaat...

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

BoulaMouzer schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:20:
Iemand enig idee waar ik (Het grote cryptocurrency Fastchat topic kan vinden op het forum...
Alle hulp is welkom...
Maarzeker;

Klik

• djatwork007
WhySoSerious schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:20:
[...]

@ mods: zie je wel ;) ;(

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Trek het je niet aan makker.... stelletje kleine kinderen hier...
O-)

• Crypts
iVibes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:29:
[...]

Trek het je niet aan makker.... stelletje kleine kinderen hier...
O-)
Ik ben niet klein kind, ik ben grote Crypts. :(

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:31:
[...]

Ik ben niet klein kind, ik ben grote Crypts. :(
Sorry grote, almachtige Crypts. Zal ik uw schouders nog even masseren of heeft u liever een voetenbadje?

• Crypts
iVibes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:32:
[...]

Sorry grote, almachtige Crypts. Zal ik uw schouders nog even masseren of heeft u liever een voetenbadje?
Ik zie niet in waarom de combinatie niet zou kunnen? Oh en als je toch de spulletjes ervoor gaat halen neem meteen even een ijskoud biertje voor me mee wil je? :9

• djatwork007
Crypts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:36:
[...]

Ik zie niet in waarom de combinatie niet zou kunnen? Oh en als je toch de spulletjes ervoor gaat halen neem meteen even een ijskoud biertje voor me mee wil je? :9
Heineken? Je bedoelt 'breng even wat ijskoude kattepis mee?' 8)

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:19
Heineken is gewoon prima

• djatwork007
In het land van de blinden is eenoog ook koning.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Heineken, de XRP onder de bierie's.

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:57:
[...]

Nou ik ben 1 stapje verder maar nog niks opeschoten. Als ik 'adding funding source' in de card app aanklik moet ik mijn CB account linken, dat doe en wordt teruggestuurd naar het wallet scherm. Ik heb er ook mail over gekregen dat hij gelinkt zou zijn maar klik ik nog een keer 'adding funding source' moet ik weer account linken.

Ik heb echt geen idee hoe ik mijn crypto nou naar die kaart card krijg en andere crypto's kan toevoegen. Iemand die dit wel voor elkaar krijgt cq heeft gekregen? :?
Voor je Binance (virtuele) kaart moest je toch ook een klein verificatiebedrag overmaken vanaf Curve? Toen is bij mij een bedrag afgeschreven van mijn Binance saldo (0.84 Euro). In je CB account moet je misschien ook een paar Euro saldo hebben als bewijs dat die kaart van jou is.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Verwijderd

djatwork007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:38:
[...]

Heineken? Je bedoelt 'breng even wat ijskoude kattepis mee?' 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/okfE2T1oCnBu6iO6xOho88E8NWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jNhpCefHmTTUOPOgn04gplEl.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 75 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.