Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste
Acties:
  • 263.314 views

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Mss op 10$, maar voor 't zelfde geld geeft dat net een boost

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

FijneKerst schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:40:
[...]

Ik ga me binance shitcoins omzetten naar.... ADA of LINK ..
Neig idd zelf meer naar LINK. Maar ADA komt de komende tijd ook met nieuwe updates enzo...

Daarom...

Maar jij zit eerder in LINK als ADA dus?... k... thnx :D
Ja lekker boeien wat ik doe :P

Bekijk je het heel simpel vanuit adoptie dan zie je dat Chainlink samenwerkingen heeft met zo'n beetje de hele cryptomarkt. Cardano probeert één van de vele concurrenten van Ethereum te worden, maar het is nog wachten op de "Hello World applicatie" :/ Gewoon kijken naar welke token organisch gezien de meeste vraag kan ontstaan de komende maanden, dan zit je meestal wel goed. Geen garantie voor de korte termijn uiteraard, je moet wel een beetje (boel) uitzoomen.

Daarbij schat ik dat dit moment Cosmos en Polkadot verder zijn dan Cardano. Cosmos zou mijn 1e keus zijn, omdat daar momenteel ook op gebouwd wordt. Ben je 2 jaar verder en zie je dat Polkadot (of Cardano) het stokje over heeft genomen, dan ben je nog op tijd om te switchen. Nog beter om je op 1 platform te richten, dan kun je ook daadwerkelijk iets betekenen met je investering. Teveel verdelen is vaak geleuter in de marge, dat schiet vaak niet op.

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 07-12-2020 13:53 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
croc schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:44:
Mss op 10$, maar voor 't zelfde geld geeft dat net een boost
Ja die kans bestaat idd, ik liep daar al tegenaan toen die op 2 nog wat stond :P

Het is imo een trade coin en niet 1 om te holden maar dat ben ik, leuk logo, vrij lage supply maar voor de rest is het niks.

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
XMR pfff gaat hard richting de 200...

UNFI ik vind de risk ook nog te groot,ik twijfel heel erg.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 10:03
Slux schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:46:
[...]

Ja die kans bestaat idd, ik liep daar al tegenaan toen die op 2 nog wat stond :P

Het is imo een trade coin en niet 1 om te holden maar dat ben ik, leuk logo, vrij lage supply maar voor de rest is het niks.
Ik ben ingestapt bij 2 en nu bijna op 10, maar heb al wat kleine dalen verkocht en bijgekocht later.... geen idee inderdaad. Voor mij meer een tradecoin.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Specy schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:37:
2e Cryptopia-mail is ook binnen (ik had 3 accounts). Ze lijken in volgorde van aanmelding binnen te komen, die van gisteren was van 16 november 2017, die van vanmorgen van 6 december 2017.
Gek? Had daar ook een account en volgens mij voor die datum aangemeld maar nog niks binnen. Wat staat er in eigenlijk?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:43
Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:05:
[...]

Als dat waar gaat zijn, is die hele airdrop natuurlijk een flater :D
Gebakken lucht in het kwadaat, zoals we dat van XRP kennen.
Max 45miljard bij de Launch

• Slux
  • Niet online
Dus 45milljard verdeeld over 295 miljoen XRP :? Zal nu toch wel wat meer zijn lijkt mij.

maar denk dat je blij mag zijn met net aan een cent als ie dat al haalt.

Weer een XRP meuk spelletje zodat de top hun zaken weer kunnen vullen :r
Dat zo bedrijf want dat noemen ze zich bij ripple überhaupt bestaat

• Crypts
Heb me onlangs aanemeld bij Huobi en verificatie gedaan, dacht dat je daar $10 in tegoed oid voor kreeg maar niks ontvangen. Ben ik gewoon te ongeduldig? Gaat me niet om de centjes maar checkte even of verificatie er al doorheen was. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:20
LTC gaat er even voor, is wel vaker een voorbode geweest voor wat BTC te wachten staat.
Hopelijk ook deze keer *O*

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:44:
[...]

Ja lekker boeien wat ik doe :P
Ja ho nou, je weet dat je mijn steun en toeverlaat bent in de wereld van Crypto! :P
Bekijk je het heel simpel vanuit adoptie dan zie je dat Chainlink samenwerkingen heeft met zo'n beetje de hele cryptomarkt. Cardano probeert één van de vele concurrenten van Ethereum te worden, maar het is nog wachten op de "Hello World applicatie" :/ Gewoon kijken naar welke token organisch gezien de meeste vraag kan ontstaan de komende maanden, dan zit je meestal wel goed. Geen garantie voor de korte termijn uiteraard, je moet wel een beetje (boel) uitzoomen.

Daarbij schat ik dat dit moment Cosmos en Polkadot verder zijn dan Cardano. Cosmos zou mijn 1e keus zijn, omdat daar momenteel ook op gebouwd wordt. Ben je 2 jaar verder en zie je dat Polkadot (of Cardano) het stokje over heeft genomen, dan ben je nog op tijd om te switchen. Nog beter om je op 1 platform te richten, dan kun je ook daadwerkelijk iets betekenen met je investering. Teveel verdelen is vaak geleuter in de marge, dat schiet vaak niet op.
Thnx, ik weet genoeg! _/-\o_

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36

WhySoSerious

Be the change.

wdbtje schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:15:
LTC gaat er even voor, is wel vaker een voorbode geweest voor wat BTC te wachten staat.
WAVES dan :D

komt omdat ik de twijfelede om ze te verkopen, sure of it :D

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Misschien is alt-season gestart

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:20:
[...]

WAVES dan :D

komt omdat ik de twijfelede om ze te verkopen, sure of it :D
Waves is de Russische "Ethereum killer" toch?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:22:
[...]

Waves is de Russische "Ethereum killer" toch?
Is Ethereum ook niet Russisch?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Mooody

Mooody

elmoody

FijneKerst schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:29:
[...]

Is Ethereum ook niet Russisch?
Vitalik is een Rus en wellicht de grootste ETH-whale
Maar of Ethereum daarmee in Russische handen is, gaat wat ver :)

Waves wordt echt ondersteund door de Russische staat met enkele pilots. Kan ook heel bullish zijn uiteraard.
Als Waves uiteindelijk de "Ethereum van Rusland" wordt en voornamelijk daar op grote schaal wordt gebruikt, is dat een hele fijne investering :D Is alleen wel een wilde gok in dit wereldje waarbij Bitcoin op zich al een wilde gok is, laat staan alles behalve Bitcoin.

[ Voor 42% gewijzigd door Mooody op 07-12-2020 14:41 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:34:
[...]

Vitalik is een Rus en wellicht de grootste ETH-whale
Maar of Ethereum daarmee in Russische handen is, gaat wat ver :)

Waves wordt echt ondersteund door de Russische staat met enkele pilots. Kan ook heel bullish zijn uiteraard :)
Waar rook is .... is altijd wel een Rus te vinden..

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Crypts schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:01:
Heb me onlangs aanemeld bij Huobi en verificatie gedaan, dacht dat je daar $10 in tegoed oid voor kreeg maar niks ontvangen. Ben ik gewoon te ongeduldig? Gaat me niet om de centjes maar checkte even of verificatie er al doorheen was. :)
bij de tabblad van Verification kunt toch zelf zien of je goed gekeurd bent of niet ?

Ik had toevallg vandag ook daar een account aangemaakt.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 10:03
FijneKerst schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:42:
[...]

Waar rook is .... is altijd wel een Rus te vinden..
En waar een Rus is is er een leuk dashboard filmpje.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Of een sextape van Trump...

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Gaat kraken de airdrop ondersteunen?

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Shit... 1400% winst gemist vorige week :(

https://www.rt.com/busine...k-efforce-cryptocurrency/

• Crypts
superchanbe schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:43:
[...]

bij de tabblad van Verification kunt toch zelf zien of je goed gekeurd bent of niet ?

Ik had toevallg vandag ook daar een account aangemaakt.
Wat onhandig verwoord zie ik, ik ben geverifieerd maar heb die $10 niet gekregen, dat was eigenlijk de vraag. :)

• Crypts

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IcMHq4yJzqFu2H51BIKPJ2OQZBY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J96G6NxJ9gDptdvNUcDQArn7.jpg?f=user_large

Er staat echter nog niks op hun blog. Vraag mij af of ze er uberhaupt nog mee door gaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Ray_ op 07-12-2020 15:24 ]

• wdbtje
Geen idee welke airdrop @djatwork007 juist bedoelt maar deze support kraken waarschijnlijk wel

• Crypts
Ray_ schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:20:
[...]

[Afbeelding]

[Twitter]

Er staat echter nog niks op hun blog. Vraag mij af of ze er uberhaupt nog mee door gaan.
My bad. :P Niet naar datum gekeken en ook wel apart dat ze eerst niet en dan weer wel? :?

Edit: Niet gek dat ik bij de verkeerde tweet uit kom, Kraken support zegt 28 november van niet en Kraken exchange zegt paar dagen later van wel. Communicatie is blijkbaar ook bij Kraken heel lastig. 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Crypts op 07-12-2020 15:30 ]

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Crypts schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:16:
[...]

Wat onhandig verwoord zie ik, ik ben geverifieerd maar heb die $10 niet gekregen, dat was eigenlijk de vraag. :)
ik kan het ook niet claimen ik had al een support ticket gestuurd

die tegoeden kunnen enkel gebruik worden voor trades fees vanaf moment actief is het 2 weken geldig

• Ray_
Zit er nog wel aan te denken wat XRP te kopen zo vlak voor dat Flare geneuzel. Eerder alles verkocht, een kleine 500,- er aan overgehouden wat nu al een tijdje op Kraken staat en XBT staat mij te hoog om nu bij te kopen. Of toch maar weer ETH? Twijfel, twijfel. Even de 8ball raadplegen denk ik.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

DASH misschien nog leuk voor ff snelle winst?
(Is DoorDash heztelfde als DASH?)

https://finance.yahoo.com...ed-to-know-143432199.html

• Crypts
wdbtje schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:15:
Die zit alweer braaf in zijn mandje. Ik ben ook wel een stomme dropveter soms, elke keer dat ik er aan denk wat LTC eruit te gooien omdat ik eigenlijk wel zeker weet dat hij weer gaat dippen doe ik het toch niet. Bij geen enkele andere coin last van. Dit is nu echt het zoveelste gevalletje misgelopen makkelijke winst. :/

• wdbtje
Crypts schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:57:
[...]

Die zit alweer braaf in zijn mandje. Ik ben ook wel een stomme dropveter soms, elke keer dat ik er aan denk wat LTC eruit te gooien omdat ik eigenlijk wel zeker weet dat hij weer gaat dippen doe ik het toch niet. Bij geen enkele andere coin last van. Dit is nu echt het zoveelste gevalletje misgelopen makkelijke winst. :/
Heb ik ook al vaker last van gehad maar naar mijn gevoel kan deze weer naar zijn ATH gaan. Mijn plan is wel om het grootste deel LTC te verkopen als we weer deze ATH gaan bereiken.

• Crypts
wdbtje schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:12:
[...]

Heb ik ook al vaker last van gehad maar naar mijn gevoel kan deze weer naar zijn ATH gaan. Mijn plan is wel om het grootste deel LTC te verkopen als we weer deze ATH gaan bereiken.
Ja dat vind ik denk ik het lastige bij LTC, mijn gevoel zegt dat ook maar mijn verstand zegt dan weer verkopen bij €70~72. Het punt is een beetje dat LTC een beetje tussen alles in valt, een goed store of value is het niet en echt gebruiken kun je het ook niet. Het is een beetje een kneusje. :+

Tenzij er nog echt iets ontwikkeld gaat worden (en dan niet die nepkaart) zie ik hem wel rustig achter de rest aanhobbelen maar echt moonen? Nee dat zie ik niet (helaas). En ja als hij de ATH opzoekt knikker ik de hele bak eruit. :P

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:44
Crypts schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:28:
[...]

Ja dat vind ik denk ik het lastige bij LTC, mijn gevoel zegt dat ook maar mijn verstand zegt dan weer verkopen bij €70~72. Het punt is een beetje dat LTC een beetje tussen alles in valt, een goed store of value is het niet en echt gebruiken kun je het ook niet. Het is een beetje een kneusje. :+

Tenzij er nog echt iets ontwikkeld gaat worden (en dan niet die nepkaart) zie ik hem wel rustig achter de rest aanhobbelen maar echt moonen? Nee dat zie ik niet (helaas). En ja als hij de ATH opzoekt knikker ik de hele bak eruit. :P
Helemaal eens! Al baalde ik wel nadat ik na jaren holden LTC verkocht voor 4€ net voordat de nieuwe ATH er aan kwam. Was toen eigenlijk tot dezelfde conclusie gekomen als jij en had geen geloof dat het ooit nog zou pumpen..

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik snap niet waarom het zo zijdelings gaat....
Ik lees echt alleen maar positief nieuws overal. Van nieuwe grote aankopen door grote bedrijven, tot meer mainstream media coverage, tot overheden die voor meer acceptance pleiten en zelfs hele werelddelen die de voorkeur geven aan crypto boven fiat.

WAAR WACHTEN WE OP!!!...

• Ray_
We wachten tot ik die 500,- ergens op stuk heb geslagen zodat alles weer in het rood kan gaan.

• Slux
  • Niet online
Zitter er hier nog mensen in XTZ ? Muntje doet weinig de laatste tijd maar zit toch wat volume in en vrij lage supply, denk dat ik hem de komende dagen/weken mee neem in mijn dagelijkse trades.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:44:
Zitter er hier nog mensen in XTZ ? Muntje doet weinig de laatste tijd maar zit toch wat volume in en vrij lage supply, denk dat ik hem de komende dagen/weken mee neem in mijn dagelijkse trades.
Voor de HODL ja... automatisch staking via Bitvavo.

• Slux
  • Niet online
FijneKerst schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:48:
[...]

Voor de HODL ja... automatisch staking via Bitvavo.
Ok, ik had hem juist uit staking gehaald bij Kraken want dat schoot echt niet op, kreeg meer muntjes maar de waarde daalde alleen maar. ;(

Aangezien alles zo beetje pump zou deze toch ook een keer moeten gaan lijkt mij.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:58
Egeau schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:31:
[...]

Helemaal eens! Al baalde ik wel nadat ik na jaren holden LTC verkocht voor 4€ net voordat de nieuwe ATH er aan kwam. Was toen eigenlijk tot dezelfde conclusie gekomen als jij en had geen geloof dat het ooit nog zou pumpen..
jullie vergeten de enorme hechte community achter LTC. LTC gaat echt nog wel pumpen, en ook wel weer dumpen. Zit verder idd niet veel waarde achter maar dat zit verder in 99% van de alts niet. Ik speel het chikun spell iig mee sinds 2013

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Slux schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:50:
[...]

Ok, ik had hem juist uit staking gehaald bij Kraken want dat schoot echt niet op, kreeg meer muntjes maar de waarde daalde alleen maar. ;(

Aangezien alles zo beetje pump zou deze toch ook een keer moeten gaan lijkt mij.
Ja is ook wat kleingeld bij mij hoor. Heb het nog niet gewaagd om er 1 van mijn vaste inzet coins van te maken.

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-11 08:56
Ik zat er toevallig van het weekend nog naar te kijken, op zich technisch niet heel slecht op het moment. Wellicht leuk om het staken een keer uit te proberen..

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Echt vreemd die koers van BTC zo.

Wel hoogste weekly close ooit volgens mij.

• Crypts
FijneKerst schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:37:
Ik snap niet waarom het zo zijdelings gaat....
Ik lees echt alleen maar positief nieuws overal. Van nieuwe grote aankopen door grote bedrijven, tot meer mainstream media coverage, tot overheden die voor meer acceptance pleiten en zelfs hele werelddelen die de voorkeur geven aan crypto boven fiat.

WAAR WACHTEN WE OP!!!...
Misschien kun je het anders bekijken? Er moet veel geld in dat 'virusje' en dan bedoel ik daarmee ook mindere of weggevallen inkomsten, strakkere investeringsplanning etc. Misschien gaat er genoeg geld 'in' crypto of beter gezegd blijft er in wat er anders uit was gegaan en een crash had veroorzaakt. Je zou verwachten dat het minder zou worden maar toch doen de beurzen en crypto's het uitstekend en deze groei zegt mij dat er dus weldegelijk geld in gaat anders kon de boel niet zo gestegen zijn. :)

• Crypts
anti elppa schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:52:
[...]

jullie vergeten de enorme hechte community achter LTC. LTC gaat echt nog wel pumpen, en ook wel weer dumpen. Zit verder idd niet veel waarde achter maar dat zit verder in 99% van de alts niet. Ik speel het chikun spell iig mee sinds 2013
Mjah dat is dus mijn 'probleem', ik denk dat hij stevig ondergewaardeerd wordt maar kan ook niet ontkennen dat er niet echt een nut is van LTC. Kan de community wel hecht zijn maar als er verder geen ontwikkelingen zijn gaat dat niet veranderen. Ik verwacht ook nog wel een pump echter waarom? Aan de andere kant, moet er een waarom zijn? Lastige materie wel. :P

Heb nu met mezelf afgesproken dat als ik weer geld nodig heb ik wat LTC verkoop maar ik ken mezelf, dat zal wel weer een plukje BTC worden. :+

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
WhySoSerious schreef op maandag 7 december 2020 @ 18:20:
Echt vreemd die koers van BTC zo.

Wel hoogste weekly close ooit volgens mij.
Wordt er ziek van.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:40
Wie? Of bedoel je word.

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-11 20:38
Collega's beginnen me linkjes te sturen van artikelen:
https://www.volkskrant.nl...0content&utm_content=free

Weet alleen niet of ik dit bearish of bullish moet interpreteren :)

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
De koers gaat in ieder geval nog slower dan deze slowchat op dit moment. Booorrriiing. Ik doe dit niet om geld te verdienen maar voor de cheap thrills (omhoog of omlaag).

Verwijderd

Ypuh schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:33:
De koers gaat in ieder geval nog slower dan deze slowchat op dit moment. Booorrriiing. Ik doe dit niet om geld te verdienen maar voor de cheap thrills (omhoog of omlaag).
I don't even know how Bitcoin works and at this point I'm too leveraged to ask...

• Ypuh
Verwijderd schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:35:
[...]

I don't even know how Bitcoin works and at this point I'm too leveraged to ask...
Ik weet ook niet hoe een auto werkt en toch rij ik er bijna dagelijks in :+

Verwijderd

Ypuh schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:37:
[...]

Ik weet ook niet hoe een auto werkt en toch rij ik er bijna dagelijks in :+
Net als met vrouwen :)

• Ypuh
Precies, daar stop je ook al je geld in en je hebt geen idee wat je krijgt die dag!

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 07-12-2020 19:40 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

Ypuh schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:39:
Precies, daar stop je ook al je geld in en je hebt geen idee wat je krijgt die dag!
Die van mij krijgt wekelijks zakgeld. Op is op. Als ze meer wil, moet ze verrichtingen doen.
De rest van haar loon steek ik in BTC. Dat vindt ze prima. Ze doet ook graag de was.

[/droomwereld]

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Emcee schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:26:

Er staan wel wat rake puntjes in het artikel....
Kwam gisteren toevallig deze tegen. Volatiliteit van de Bitcoin vs Goud...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oy8rf97OdYxFBq4YrUBGOFtaHqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oo7cLqryGbkkJm4AkSE2yfQF.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik kwam deze tegen in het nieuws:

Herdenkingsmunt David Bowie vliegt richting de ruimte
Een herdenkingsmunt voor David Bowie heeft maandag een bijzondere vlucht gemaakt. Het eerste exemplaar van het speciale muntstuk vloog aan een ballon hoog de lucht in, tot ruim 35 kilometer boven de grond.

Afbeeldingslocatie: https://images4.persgroep.net/rcs/DbpahCKYktpbE9Cbg9OjXqGIHaE/diocontent/179919583/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8
Nah, maar 35 kilometer hoog, dat is geen MOON.
;)

• Emcee
iVibes schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:48:
[...]

Ja paar punten zijn zeker waar:
- grote volatiliteit
- manipuleerbaar (door whales) door de relatief lage market cap

Maar slaat ook de plank mis wat betreft:
- dat er teweinig bitcoin zou zijn, is gewoon niet waar aangezien een bitcoin uit 100 miljoen sats bestaat.
- niks over het prijsmechanisme wat betreft de halvings en dat er de komende 100 jaar nog gemined zal moeten worden voordat de laatste BTC het levenslicht ziet
- de ontwikkelingen in de gehele crypto space, blockchains en de introductie van digitale valuta wat echt wel door gaat zetten.

Mocht Bitcoin echt ooit weer zover zakken dat het minen niet meer rendabel zal zijn dan zie ik het somber in, maar denk dat veel partijen er belang bij hebben om dat niet te laten gebeuren ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Emcee op 07-12-2020 20:05 ]

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Qunix schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:56:
Is er een wsb equivalent voor Bitcoin ergens?
r/SatoshiStreetBets

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
TSLA blijft ook maar doorgaan, die weet wel hoe je regelmatig een nieuwe ATH neerzet. Als Bitcoin en TSLA elkaar mooi blijven afwisselen/aanvullen dan vind ik het allemaal prima en zeker niet saai :)

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 07-12-2020 20:19 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Taro schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:15:
TSLA blijft ook maar doorgaan. Als Bitcoin en TSLA elkaar mooi blijven afwisselen/aanvullen dan vind ik het allemaal prima en zeker niet saai :)
Pre-split 3200 prijs, had bijna mijn huis kunnen afbetalen als ik nu nog mijn aandeeltjes had :X

• Crypts

Ik vind het niet zo'n best stuk, voor een 12 jarige wellicht maar het mist elke richting of conclusie. :)

• Emcee
Crypts schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:25:
[...]

Ik vind het niet zo'n best stuk, voor een 12 jarige wellicht maar het mist elke richting of conclusie. :)
T.o.v. het stuk wat de NOS erover had valt het nog mee:
https://nos.nl/artikel/23...igitale-munt-bitcoin.html

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Edwin__ schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:21:
[...]

Pre-split 3200 waarde, had bijna mijn huis kunnen afbetalen als ik nu nog mijn aandeeltjes had :X
Ik had er 13x zoveel als nu, maar ik vond het risico te groot worden. Ach ja, achteraf is alles makkelijk, maar was hier ook een behoorlijke klapper geweest, daar baal ik nog dagelijks van :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:48:
[...]

[Afbeelding]
"Waarom is Bitcoin veel volatieler dan goud?"

Ga het artikel niet eens lezen, de antwoorden zijn duidelijk.

1) Bitcoin is een nieuwe asset (slechts 10 jaar oud). Moet eerst plekje vinden -> hogere volabiliteit.
2) Bitcoin heeft een zeer geringe totale waarde t.o.v. goud -> hogere volabiliteit

Is volabiliteit slecht? Niet als je geld wilt verdienen -> geduldig zijn en meedijnen op de cycles.

• Crypts
Dat van de NOS is geen stuk(je), dat zijn gewoon 8 regels die met minder punten toe had gekund. :+

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Taro schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:29:
[...]

Ik had er 13x zoveel als nu, maar ik vond het risico te groot worden. Ach ja, achteraf is alles makkelijk, maar was hier ook een behoorlijke klapper geweest, daar baal ik nog dagelijks van :)
Ik snap wel dat een aandeel waard is wat de gek ervoor geeft, en dat het een toekomstige voorspelling is. Maar de koersprijs die het nu heeft kan ik echt niet meer verdedigen.

Wacht wel op de Starlink beursgang, zal ook wel flink over de kop gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door PWSteal op 07-12-2020 20:39 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Edwin__ schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:37:
[...]

Ik snap wel dat een aandeel waard is wat de gek ervoor geeft, en dat het een toekomstige voorspelling is. Maar de koersprijs die het nu heeft kan ik echt niet meer verdedigen.
Dat gaat voor veel mensen ook bij Bitcoin op :)

• Slux
  • Niet online
Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:29:
[...]
Is volabiliteit slecht? Niet als je geld wilt verdienen -> geduldig zijn en meedijnen op de cycles.
Niet als je snel geld wilt verdienen zoals de meeste hier, maar voor de LT is het erg slecht, die volatiliteit moet er gewoon uit wil Bitcoin echt groot worden.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Alleen al de url te lezen ben ik het niet mee eens... We zijn inmiddels een VOLLE WEEK HORIZONTAAL AAN HET BEWEGEN!!!!

WHEN MOON!?!?!?!?!?
|:( |:(

:P

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Een Reddit artikel over het BTC orderboek toen bij 19.9k (1dec 2020).

Summary
• At 11:10 UTC BTC price was at 19.9k. At this time orderbook in both the bid and the ask side decreased substantially. This stopped the roadblock from a potential breakout in either direction
• For the next few minutes selling increased while buying didn't. As the orderbook had grown fickle in both directions at this point, selling pushed it to the lower side.
• Afterwards, Liquidation was responsible for most of the sharp movement

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:19
Taro schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:15:
TSLA blijft ook maar doorgaan, die weet wel hoe je regelmatig een nieuwe ATH neerzet. Als Bitcoin en TSLA elkaar mooi blijven afwisselen/aanvullen dan vind ik het allemaal prima en zeker niet saai :)
Heb bij 400 dollar na de recente split verkocht... Dacht dat de top wel zo'n beetje daar was, helaas! Gelukkig heeft bitcoin z'n ding gedaan

• Qunix
Yes! Dank!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:29:
[...]
Voor ons niet, maar voor veel commerciële investeerders die grote vermogens beheren is dit wel een bottleneck...

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik kon het niet laten, wat unfi gekocht en hij gaat nog steeds omhoog.
Samen met vet maakt het mijn verlies op ada wel goed
Misschien nu verkopen en toch maar in ada stoppen

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 22:05
Vraagje voor de Binance kenners hier. Ik heb mijn nieuwe account daar nu enkele dagen maar nog niet echt actief in gebruik. Ik zie dat dit een site is met allerlei acties van 0% interest vouchers tot $200 USDT reward acties etc. Zijn er een aantal must haves die min of meer neerkomen op free money of zijn het allemaal gewoon vrij risicovolle constructies waar je flink wat geld in moet pompen om er iets uit te krijgen?

En ja ik weet free money bestaat niet maar ik herinner me van jaren terug dat ook sites als Neteller en Moneybookers wel degelijk allerlei kleine bedragen weggaven als je wat opdrachten uitvoerde of via hen weer lid werd van enkele andere sites etc. Geldt hier ook zoiets?

Verder zal ik me eens verdiepen in het interessante verhaal van een pagina of 1.5 terug rondom de Binance card en cashback. Als je dan toch BTC hold kun je misschien net zo goed wat dingen vast zetten tegen iets anders dan 0,00% rente op de wallet..

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-11 18:25
Zijn hier ook mensen actief met crypto opties? Op deribit bijvoorbeeld?
Wil wat call opties kopen maar zit even te denken waar dat het best kan.

Binance ook mogelijk?

• Qunix
twit schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:39:
Vraagje voor de Binance kenners hier. Ik heb mijn nieuwe account daar nu enkele dagen maar nog niet echt actief in gebruik. Ik zie dat dit een site is met allerlei acties van 0% interest vouchers tot $200 USDT reward acties etc. Zijn er een aantal must haves die min of meer neerkomen op free money of zijn het allemaal gewoon vrij risicovolle constructies waar je flink wat geld in moet pompen om er iets uit te krijgen?

En ja ik weet free money bestaat niet maar ik herinner me van jaren terug dat ook sites als Neteller en Moneybookers wel degelijk allerlei kleine bedragen weggaven als je wat opdrachten uitvoerde of via hen weer lid werd van enkele andere sites etc. Geldt hier ook zoiets?

Verder zal ik me eens verdiepen in het interessante verhaal van een pagina of 1.5 terug rondom de Binance card en cashback. Als je dan toch BTC hold kun je misschien net zo goed wat dingen vast zetten tegen iets anders dan 0,00% rente op de wallet..
Ik adviseer je eerst om in te lezen wat het allemaal is. Ze leveren altijd een pagina met voorwaarden en zo over wat ze aanbieden. Ook is er een FAQ.

Over de 0% voucher van $200 USD gaat om de fees en zo als je leverage toepast. Uiteraard zijn er addertjes onder het gras.

Kan ik vanuit gaan dat je nog geen KYC gedaan hebt in je account? Ik zou wel het "earn" deel checken. Dat is qua risico vele malen lager dan de andere dingen die ze aanbieden. Je kan coins staken en krijg je naast soort van rente ook andere tokens voor terug.
https://www.binance.com/en/lending#lending-demandDeposits

• PilatuS
  • Niet online
Ik doe meestal wel mee aan de acties omdat ik toch aan het traden ben, maar anders zou ik er niet aan beginnen. Meestal betaal je sowieso al de helft of meer aan fee's tegenover wat je gaat krijgen. Laatst nog een actie waarbij ik nog geen 1 dollar aan BTC kreeg en daarvoor moest ik voor minimaal 2k handelen over 2 pairs. Daar zat ook nog eens het BLVT pair bij waar ik sowieso al flink mee trade, maar die pairs zijn nog een stuk lastiger dan gewoon spot traden. Die 1 dollar is natuurlijk nutteloos, maar je kon ook een prijs winnen met 20% korting op BTC. Het hele logo verhaal is hier laatst langsgekomen en daar kreeg je ook maar 1.6 USDT voor. Een tijd terug wel een keer 100 dollar aan coins gewonnen, maar die kans was 1% ofzo.

Dus nee, gewoon lekker gaan traden en als je dan iets mee kan pakken, prima. Alleen gaan traden, helemaal op lastige pairs om geld te verdienen aan acties is compleet nutteloos.

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-11 20:18
Wie heeft nog meer Oasis network (ROSE)? Lijkt me een mooie munt. Gekocht op 000000169 en staat inmiddels op 000000281.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:51:
[...]

Ik doe meestal wel mee aan de acties omdat ik toch aan het traden ben, maar anders zou ik er niet aan beginnen. Meestal betaal je sowieso al de helft of meer aan fee's tegenover wat je gaat krijgen. Laatst nog een actie waarbij ik nog geen 1 dollar aan BTC kreeg en daarvoor moest ik voor minimaal 2k handelen over 2 pairs. Daar zat ook nog eens het BLVT pair bij waar ik sowieso al flink mee trade, maar die pairs zijn nog een stuk lastiger dan gewoon spot traden. Die 1 dollar is natuurlijk nutteloos, maar je kon ook een prijs winnen met 20% korting op BTC. Het hele logo verhaal is hier laatst langsgekomen en daar kreeg je ook maar 1.6 USDT voor. Een tijd terug wel een keer 100 dollar aan coins gewonnen, maar die kans was 1% ofzo.

Dus nee, gewoon lekker gaan traden en als je dan iets mee kan pakken, prima. Alleen gaan traden, helemaal op lastige pairs om geld te verdienen aan acties is compleet nutteloos.
Kreeg vanavond weer een nieuwe opdracht in het Task Center.
Nu met maar liefst 2 usdt reward! Wel even binnengeharkt natuurlijk 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_xJAOWFE6M3jaoylthcdmxWt22g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/etVkhu7RnKqnOx7pLw3xw8YE.jpg?f=fotoalbum_large

• iTux
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:19
Voor iedereen die op 23-11-2020 meer dan 100 UNI tokens in z’n wallet had staan:

Er loopt momenteel een Token Airdrop voor Mirror Protocol. Iedereen die op op 23-11-2020 100+ UNI in z’n wallet had staan kan 220 MIR tokens claimen: via: https://eth.mirror.finance/

Op het moment van schrijven vertegenwoordigen deze een waarde van boven de $200. Toch weer mooi meegenomen! :)

• twit
  • Laatst online: 12-11 22:05
Qunix schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:49:
[...]

Ik adviseer je eerst om in te lezen wat het allemaal is. Ze leveren altijd een pagina met voorwaarden en zo over wat ze aanbieden. Ook is er een FAQ.

Over de 0% voucher van $200 USD gaat om de fees en zo als je leverage toepast. Uiteraard zijn er addertjes onder het gras.

Kan ik vanuit gaan dat je nog geen KYC gedaan hebt in je account? Ik zou wel het "earn" deel checken. Dat is qua risico vele malen lager dan de andere dingen die ze aanbieden. Je kan coins staken en krijg je naast soort van rente ook andere tokens voor terug.
https://www.binance.com/en/lending#lending-demandDeposits
Dank voor je reactie (jij ook Pilatus!).

KYC wel gedaan dus ik heb een volledig verified account (althans dat denk ik) maar verder nog geen trades gemaakt of deposit gedaan. Dit earn/staking deel is inderdaad 1 van de dingen waar ik me eens in wil gaan verdiepen. Dank voor het linkje! Eerder ook een bookmark gemaakt van een andere tweaker die een site postte met de verschillende opties en hun rente. Eens zien of ik dit aandurf / het risico waard vindt :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Qunix
Ik heb 1.5 week geleden ± 1 BNB gestaakt (€32,- of zo), met 0,22% rente.

Total Interest Earned
0.00000006 BTC
≈ €0.001001

En daarnaast deze 2 shit coins gekregen: 0.02044880 HARD en 0.00188502 UNFI, bij elkaar 0.00000198 BTC waard (@ 19k in $).

Dus tsja...

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:59:
[...]

Kreeg vanavond weer een nieuwe opdracht in het Task Center.
Nu met maar liefst 2 usdt reward! Wel even binnengeharkt natuurlijk 8)

[Afbeelding]
Het is tegenwoordig niet veel meer. Iets van 2 jaar terug was het nog een stuk leuker. Precies dezelfde opdrachten, maar veel minder mensen die er aan mee deden. Ik heb toen vaak genoeg 5 tot 10 dollar gekregen, maarja nu doen er 10k mensen mee ipv 900.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Qunix schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:05:

Total Interest Earned
0.00000006 BTC
≈ €0.001001

En daarnaast deze 2 shit coins gekregen: 0.02044880 HARD en 0.00188502 UNFI, bij elkaar 0.00000198 BTC waard (@ 19k in $).

Dus tsja...
Get rich or die trying.

Nexo al eens overwogen?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:08:
[...]
Het is tegenwoordig niet veel meer. Iets van 2 jaar terug was het nog een stuk leuker. Precies dezelfde opdrachten, maar veel minder mensen die er aan mee deden. Ik heb toen vaak genoeg 5 tot 10 dollar gekregen, maarja nu doen er 10k mensen mee ipv 900.
Het is inderdaad peanuts. Het is dat ik ook m'n procentjes op de trades pak die ik er voor doe maar anders is het niet te moeite waard....
...Maar het is dus niet zo dat die rewards verdubbelen, de volgende 4 usdt?
:9

• Qunix
WhySoSerious schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:09:
[...]

Get rich or die trying.

Nexo al eens overwogen?
Ik check as we speak Aave en zal Nexo ook eens bekijken.

• Ypuh
Qunix schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:05:

Total Interest Earned
0.00000006 BTC
≈ €0.001001

Dus tsja...
Zo gaat die Lambo wel ff duren bedoel je? Voelt een beetje als een spaarrekening bij de ING, al krijg je daar nog minder...

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:12:
[...]

Het is inderdaad peanuts. Het is dat ik ook m'n procentjes op de trades pak die ik er voor doe maar anders is het niet te moeite waard....
...Maar het is dus niet zo dat die rewards verdubbelen, de volgende 4 usdt?
:9
Het wordt er niet meer op met die vouchers helaas.

Met een prijzenpot kan je nog eens mazzel hebben dat je flink wat krijgt, zoals de 100 dollar aan coins die ik een tijd terug heb gekregen. De pot die je deelt is compleet niets meer tegenover hoe het in het begin was.

Laatst kwam ook nog 200k USDT traden voor 25 dollar langs. Niet eens echt een prijs, meer wat korting op de fee's.

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Dit slaat echt helemaal nergens op.
Iemand die duidelijk geen idee heeft waarover die het heeft, maar wel een mening probeert te verkondigen. Zelfs zijn stukje over goud gaat nergens over.

Is gewoon zielig dat die een podium in zo een grote krant heeft.
Belachelijk.

Verwijderd

De enige exchange die echt voor nop wat centjes weggeeft waar ik bekend mee ben is tot nu toe Coinbase geweest.

Daar heb je die earns, quizje invullen voor 6 tot 10 dollar in diverse muntjes.

Tis niet veel maar in totaal heb ik toch wel 100 euro gekregen denk ik, mede omdat ik alles direct heb omgezet in BTC toen deze rond de 10-11k zat.

Toch leuk, wie het kleine niet eert...

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:02
ik d8 dat ook, sta nu behoorlijk wat procenten down... Domdom geen tighte stoploss gebruikt

[ Voor 38% gewijzigd door Berry powel op 07-12-2020 22:44 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin hovert nu op de 1D MA7 en de 1D MA25 (18.041) komt steeds dichterbij. Dat laatste is op zich positief, want de kans dat dat niveau het kan houden is vrij groot, waardoor Bitcoin minder snel naar 17k regionen zal afdalen en >18k waarschijnlijker is. Maaaaaaar, als de 1D MA7 en 1D MA25 elkaar raken, dan verwacht ik een grote rode candle. Er gaat nog wel even overheen voordat het zover is, maar als die elkaar raken is dat ook een overduidelijke bevestiging dat het momentum weg was dat wel keihard nodig is om de 20k te kunnen breken.

De dips worden steeds netjes opgekocht, ik heb er nog steeds vertrouwen in. Maar Bitcoin moet wel op korte termijn doorstomen richting >20k of eerst nog eenmaal de 18k testen, anders vermoed ik dat 16k next is (1W MA7). Kortom: Even vaart maken de komende dagen, anders moet er mogelijk eerst weer wat lager opnieuw opgeladen worden voordat een volgende 20k poging kan worden gedaan.

Mocht je nog een instapmoment zoeken: Buy orders rond de 17.950-18.000 USD zetten kan een optie zijn. Mits de MA25 het houdt en des te langer deze sideways trend blijft voortduren, des te minder kans ik dat geef, dus wees voorzichtig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/317eU3m_-olekkiOoMipavN7Tck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5yQABbBfmcpHRBk5wopsxgwI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 07-12-2020 22:52 ]

• PilatuS
  • Niet online
De SPX is trouwens bezig met een rising wedge met bearish divergence over de laatste tijd. Mocht die wedge omlaag breken en geeft dat een run omlaag van meerdere procenten is het prima mogelijk dat BTC mee gaat.

Kleine bewegingen op de beurs doet BTC niet echt wat mee, maar wanneer de beurs flink daalt gaat BTC eigenlijk altijd wel mee.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@PilatuS Tesla wordt volgens mij op 21 december aan de SPX toegevoegd. Nog 2 weken volhouden, dan volgt de redding :)

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

OK PEOPLE!!,... HET IS GEBEURD!!!

Het absolute teken dat we naar de maan gaan en voorbij!

HENK GAF ME GELIJK!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BHBGYqm4depTeKNFE16CUCAC86Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4h5XHYK053Ya3aPgcUh7Otki.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa
Taro schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:55:
@PilatuS Tesla wordt volgens mij op 21 december aan de SPX toegevoegd. Nog 2 weken volhouden, dan volgt de redding :)
Dat zit al in de prijs van tesla ingebakken. Zeker na vandaag. Zou me niets verbazen als ie zelfs stevig gaat corrigeren

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:00:
[...]

Dat zit al in de prijs van tesla ingebakken. Zeker na vandaag. Zou me niets verbazen als ie zelfs stevig gaat corrigeren
Ik vermoed dat veel huidige holders believers zijn, die verkopen niet zomaar. S&P kopers zijn dat in mindere mate, die zullen vaker traden ipv holden. Natuurlijk heeft een gedeelte al ingekocht en zal mogelijk direct verkopen, maar over de periode van enkele weken/maanden (na de Q4 en 2020 cijfers) stijgt het aandeel vast wel weer verder.

We gaan het wel zien. Laten we in ieder geval hopen dat de SXP het nog even volhoudt.

• anti elppa
Taro schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:07:
[...]

Ik vermoed dat veel huidige holders believers zijn, die verkopen niet zomaar. S&P kopers zijn dat in mindere mate, die zullen vaker traden ipv holden. Natuurlijk heeft een gedeelte al ingekocht en zal mogelijk direct verkopen, maar over de periode van enkele weken/maanden (na de Q4 en 2020 cijfers) stijgt het aandeel vast wel weer verder.

We gaan het wel zien. Laten we in ieder geval hopen dat de SXP het nog even volhoudt.
Oh tesla gaat zeker verder omhoog, maar ik geloof ook nog steeds in een sterke correctie van de beurzen, tesla gaat dan vanzelf mee. Wanneer dat gaat gebeuren, geen idee. Maand, een jaar, kan allemaal. Maar zit gewoon enorm veel lucht in. Doet me zwaar aan 1999 2000 denken dit.

Pagina: 1 ... 73 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.