Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste
Acties:
  • 263.313 views

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10:51
Wellicht al voorbij gekomen en heb ik dat gemist, maar afgelopen week is er een snapshot gemaakt van de Blockport-tokens op de ERC 20 en die tokens zijn geswapped naar Binance Chain.
BUX heeft het hele project overgenomen en de tokens zijn nog steeds in gebruik. Als deze op Kucoin of op het BUX platform stonden zijn ze automatisch geswapped. Stonden ze ergens anders? Dan kan men dat zelf handmatig doen.
Wellicht dat er hier nog wat bagholders zijn die hun munten niet willen laten verdampen. Wie weet wordt het nog eens wat.
Voor hen die het aan gaat: https://buxcryptosupport....20-bpt-to-bep-20-bux-swap

Edit: trading op Kucoin is vanaf morgen weer mogelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door burnebie op 06-12-2020 22:59 ]

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
Wat een saai weekend was dit zeg.

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ypuh schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:01:
Wat een saai weekend was dit zeg.
Ach, we staan weer op hetzelfde punt als vanmorgen 09.00 uur... best spannend toch...
8)

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:20
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:47:
XRP gaat prima!

* En de rest nu ook... Incl. ADA en ETH.

Owjah: Bitcoin zoals voorspeld uiteraard... ;)
Ga je all-in XRP net voor de airdrop? Zelf dacht ik nu wat meer XRP bij te houden maar kan daags erna de helft meer waard zijn 8)7

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
wdbtje schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:07:
[...]

Ga je all-in XRP net voor de airdrop? Zelf dacht ik nu wat meer XRP bij te houden maar kan daags erna de helft meer waard zijn 8)7
Nee, dit is mijn pf op het moment:
  • 60% BTC
  • 15% ETH
  • 10% XRP
  • 10% BNB
  • 5% ADA
50% XRP verkoop ik voor de airdrop, 50% hou ik waarschijnlijk.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:03
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:10:
[...]

Nee, dit is mijn pf op het moment:
  • 60% BTC
  • 15% ETH
  • 10% XRP
  • 10% BNB
  • 5% ADA
5% XRP verkoop ik voor de airdrop, 5% hou ik waarschijnlijk.
En wat doe je met de overige 90% xrp :+

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pelox schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:20:
[...]

En wat doe je met de overige 90% xrp :+
Nou vooruit, 50/50 :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
En weg is de winst van vandaag... Blijft wel een groene weekly candle waarschijnlijk.

[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 23:38 ]

• BaBoK
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 13:53
12 Dec is XRP AirDrop, klopt dat?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BaBoK schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:45:
12 Dec is XRP AirDrop, klopt dat?
Ja.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Om 01:00 onze tijd. Ik hou XRP/DOWN in de gaten :)

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Bijna een week nu rond die 19K, dat ziet er toch wel goed uit hoor voor de komende periode...
Niet even lafjes die ATH aantikken en direct weer als een kaartenhuis instorten, maar een stabiel bodempje leggen om door te cruisen naar de 25K... ik heb er wel vertrouwen in...
O-)

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Over enkele ogenblikken gaat BTC stukje naar beneden naar 18800, om vervolgens weer redelijk bij te komen en is er morgen rond het middag uur een interessante stijging naar 19100 waar iedereen beweert dat we naar de maan gaan, en vervolgens er geen voldoende kracht is en we langzaam weer zakken naar 18900.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@iVibes Ik begrijp wat je zegt maar ik zou dit niet een stabiel bodempje noemen nog. Er is in de hele run omhoog nog niets significants terug getest. Dat we hier nu al een tijdje rond hangen zegt in mijn optiek nog niet zo heel veel. We hebben tot nu toe nog niet echt iets verloren ook, (qua levels bedoel ik dan) dus dat lijkt goed, maar we hebben ook nog niet echt iets significants gegained boven de ATH. We hebben het aangetikt en verder is er niet echt iets gebeurd nog. Sterker nog; na het aan tikken van de ATH zetten we nu steeds lower highs. (ik kijk naar de 4H chart). Dus dat is ook iets wat je in de gaten kan houden. Gaan we in eens higher highs maken weer? Dan gaat het weer interessant worden.

Ik heb het hier al vaker gezegd maar ik wacht het allemaal nog even af. Ik verwacht dat we de komende periode best nog wel even een gezonde terugtest kunnen doen. Oude resistance terugtesten als support rond de 14k of zo. Dat is het level waar veel mensen nu naar kijken maar rond dat gebied hebben we dus ook de oude resistance die we deze run up eindelijk hebben gebroken. Daar hebben we behoorlijk lang over gedaan vanaf de top in 2017. Als dat nu support blijkt te zijn, en we kunnen vanuit daar weer omhoog veren (hopelijk de 20k dan verpulveren) dan ziet het er voor de lange termijn heel goed uit.

Voor nu blijf ik nog even waakzaam op wat de prijs gaat doen. Er is absoluut een mogelijkheid dat we vanuit hier gewoon verder omhoog gaan maar persoonlijk verwacht ik dat niet persee.

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 07-12-2020 00:12 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
PilatuS schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:48:
Om 01:00 onze tijd. Ik hou XRP/DOWN in de gaten :)
Why ?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Crypto_Exfil waarschijnlijk omdat er een hele boel XRP holders zijn die niet kunnen wachten tot ze hun muntjes tegen een fatsoenlijke prijs te kunnen dumpen?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

DAMAGE schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:06:
@iVibes Ik begrijp wat je zegt maar ik zou dit niet een stabiel bodempje noemen nog. Er is in de hele run omhoog nog niets significants terug getest. Dat we hier nu al een tijdje rond hangen zegt in mijn optiek nog niet zo heel veel. We hebben tot nu toe nog niet echt iets verloren ook, (qua levels bedoel ik dan) dus dat lijkt goed, maar we hebben ook nog niet echt iets significants gegained boven de ATH. We hebben het aangetikt en verder is er niet echt iets gebeurd nog. Sterker nog; na het aan tikken van de ATH zetten we nu steeds lower highs. (ik kijk naar de 4H chart)

Ik heb het hier al vaker gezegd maar ik wacht het allemaal nog even af. Ik verwacht dat we de komende periode best nog wel even een gezonde terugtest kunnen doen. Oude resistance terugtesten als support rond de 14k of zo. Dat is het level waar veel mensen nu naar kijken maar rond dat gebied hebben we dus ook de oude resistance die we deze run up eindelijk hebben gebroken. Daar hebben we behoorlijk lang over gedaan vanaf de top in 2017. Als dat nu support blijkt te zijn, en we kunnen vanuit daar weer omhoog veren (hopelijk de 20k dan verpulveren) dan ziet het er voor de lange termijn heel goed uit.

Voor nu blijf ik nog even waakzaam op wat de prijs gaat doen. Er is absoluut een mogelijkheid dat we vanuit hier gewoon verder omhoog gaan maar persoonlijk verwacht ik dat niet persee.
Ben ik helemaal met je eens hoor, ik denk ook zeker dat we nog wel een correctie van zo'n 30% om onze oren gaan krijgen, ik denk alleen niet in deze regionen...

Als ik zie dat die dipjes, zoals net bijvoorbeeld, zelfs met heel weinig volume alweer binnen een kwartiertje gecorrigeerd worden, lijkt het wel alsof de grote jongens gewoon niet willen dat we nu al gaan dippen...

Daarom denk ik dat we toch eerst nog eventjes richting die 25K gaan alvorens die grote correctie komt... Maarja, ik heb mijn glazen bol bij de Action gekocht dus daar zou ik ook niet teveel op bouwen...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Omdat iedereen die op dat moment XRP heeft gratis geld krijgt. Bij eerdere airdrops zag je heel vaak dat zodra het gratis geld binnen is de coin die je nodig had voor het gratis geld van de hand wordt gedaan. Er zullen altijd mensen zijn die de coin alleen hebben om de airdrop te krijgen en zodra ze die hebben de coin gelijk verkopen. Dan zie je dus vaak een run omhoog tot aan de airdrop en daarna gelijk een dump. Niet dat het ook nu zo moet gaan, maar interessant is het sowieso.

• Crypto_Exfil
DAMAGE schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:10:
@Crypto_Exfil waarschijnlijk omdat er een hele boel XRP holders zijn die niet kunnen wachten tot ze hun muntjes tegen een fatsoenlijke prijs te kunnen dumpen?
Haha sorry my friend, ik dacht dat ik iets had gemist haha |:( ;)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@iVibes Het scenario dat jij schets daar kan prima uitspelen hoor. Zeker. Daarom goed naar de prijsactie blijven kijken. Gaan we in eens weer higher highs neer zetten en higher lows dan wordt het weer interessant. Ben alleen niet heel erg geneigd om hier nog te gaan kopen op dit moment iig.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

DAMAGE schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:14:
@iVibes Het scenario dat jij schets daar kan prima uitspelen hoor. Zeker. Daarom goed naar de prijsactie blijven kijken. Gaan we in eens weer higher highs neer zetten en higher lows dan wordt het weer interessant. Ben alleen niet heel erg geneigd om hier nog te gaan kopen op dit moment iig.
Zeker, ik sta zelf ook helemaal in de HODL stand... buy orders staan er wel maar een stuk lager...

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-11 18:10
De Cryptopia-aanmeldingsmail voor claims op het eerste van mijn 3 accounts is net binnengekomen. Aanmelding is gelukt.

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:13:
[...]

Omdat iedereen die op dat moment XRP heeft gratis geld krijgt. Bij eerdere airdrops zag je heel vaak dat zodra het gratis geld binnen is de coin die je nodig had voor het gratis geld van de hand wordt gedaan. Er zullen altijd mensen zijn die de coin alleen hebben om de airdrop te krijgen en zodra ze die hebben de coin gelijk verkopen. Dan zie je dus vaak een run omhoog tot aan de airdrop en daarna gelijk een dump. Niet dat het ook nu zo moet gaan, maar interessant is het sowieso.
Ik denk ook minimaal een 15% instant dump op het moment van de snapshot.

• spok9
  • Laatst online: 12-11 21:05

spok9

Groen...

We zijn uit de driehoek :D

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11 08:13

Bever!

3

Ik ben long.. Hoop van zegen dat de driehoek zich bewijst... Kleine pluk fyi gekocht ook.. Ziet er wel potent uit 60k misschien wel

[ Voor 37% gewijzigd door Bever! op 07-12-2020 07:52 ]

Verwijderd

_O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmG1LfaLoQLe4KVzfTn5q7J1XQg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3ZJScoWbmK3azNgIK8tSAgKU.png?f=fotoalbum_large

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Oh Janet!! :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Op naar de 19450-ish voor de volgende resistance

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 19:36

WhySoSerious

Be the change.

Gistermiddag zat ik in de driehoek :Y)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10

hmr

Als Xrp pumped tot hoger dan 2 dollar dump ik ook 🥲

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Staat @hmr niet voor Hold My Ripples dan?

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
wat een grap zeg. Dit is echt met 300km'h op een betonnen muur af rijden zonder remmen. De domheid is echt ongekend. En ergste is nog, er over twitteren en dan iets schrijven met woorden als fucking. het is zo debiel dat ik in de lach schiet en mijn koffie over de tafel sproei.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

anti elppa schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:06:
[...]

wat een grap zeg. Dit is echt met 300km'h op een betonnen muur af rijden zonder remmen. De domheid is echt ongekend. En ergste is nog, er over twitteren en dan iets schrijven met woorden als fucking. het is zo debiel dat ik in de lach schiet en mijn koffie over de tafel sproei.
Fake account. Think!

XRP = trash

Verwijderd

anti elppa schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:06:
[...]

Haha ik denk inderdaad niet dat dit echt is :+

Niet minder grappig natuurlijk.

• anti elppa
  • Nu online
hahaha ik haal nog een koffie, zie idd dat er een L mist.....goeie smorgens hahaha

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Wat verwachten jullie van XRP en de Airdrop?

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
djatwork007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:15:
Kop of munt?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Gewoon persoonlijke mening. XRP is wel heel gevoelig aan zo een nieuws.

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Volgens mij al een keer of 23 genoemd in dit topic. Misschien nog een kleine aanloop richting de airdrop en daarna waarschijnlijk een dump.

• Bever!

Bever!

3

DXY (dollar) is aan het klimmen, u bent gewaarschuwd..

• jack zomer
  • Niet online
djatwork007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:20:
[...]

Gewoon persoonlijke mening. XRP is wel heel gevoelig aan zo een nieuws.
Munt dus. Moment. sorry het is kop geworden, rimpels zullen gedumpt worden.

• anti elppa
  • Nu online
Bever! schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:21:
DXY (dollar) is aan het klimmen, u bent gewaarschuwd..
poe al 0,4%

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

We zijn idd uit de driehoek... en vrij snel ook, dus dat is positief!

Op naar de volgende (er zijn altijd driehoeken in TA-land):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i6pvoqjCR621_D2_Y1krBWKBt2o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/10KXBrytUTbf3p6i9cWJ5dnF.png?f=user_large
(lichtrood is de vorige driehoek, donkerrood is de nieuwe. Lijkt erop alsof we de bovenste groene lijn volgen. Als dat zo is zijn we er zo weer uit...) Ziet er gunstiger uit dan in het weekend in ieder geval.

Aan de andere kant is zijwaarts ook niet erg, omdat er op deze manier support opgebouwd wordt op 19k.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Mijn TA voor vandaag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CTQZeJLh4V3nfLJ801rCETdl6Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aLQTFhfjYnbdESoOG7iibvoa.jpg?f=user_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:58
AirDrop geen idee, in XRP zelf geloof ik wel in, met de komst van Biden in 6-8 weken zou er duidelijkheid komen over wat XRP nu is (crypto of security) de SEC laat echt op zich wachten. Vandaar dat Ripple Inc. wellicht plannen heeft om het hoofdkantoor te verhuizen als er niet snel genoeg regulatie komt.

• Bever!

Bever!

3

elektriekert schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:49:
[...]

AirDrop geen idee, in XRP zelf geloof ik wel in, met de komst van Biden in 6-8 weken zou er duidelijkheid komen over wat XRP nu is (crypto of security) de SEC laat echt op zich wachten. Vandaar dat Ripple Inc. wellicht plannen heeft om het hoofdkantoor te verhuizen als er niet snel genoeg regulatie komt.
XRP staat bij biden op zijn agenda? :D

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Bever! schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:51:
[...]

Biden kocht de top in 2017, uit frustratie kwam hij met een geniaal plan. President worden, Ripples reguleren, alle Henk & Ingrids ter wereld erin laten FOMO'en. En dan komt de grootste rode candle uit de geschiedenis der crypto.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Enige voordeel van deze saaie sideways periode is het vullen van de orderboeken aan de onderkant en daarmee support vinden op bepaalde niveaus. Maakt de kans op een 1000 dollar drop wat kleiner, hoewel niet uitgesloten ofc.

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-10 10:03
Mijn 50% van mijn PF in UNFI zetten heeft toch wel wat opgeleverd. Denk wel dat hij straks wat gaat dalen (echt, en dan ook echt, nergens op gestaafd).

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Qua omhoog omlaag moet je niet bij mij zijn. Ik kijk altijd achter de muntjes. Ik weet er niet het fijne van, maar van wat ik er van begrepen heb:
Als je veel over XRP wilt leren, kijk vooral naar Azië (japan). Daar zijn flink wat banken/bedrijven (met name SBI Holdings die een flinke vinger in de pap heeft) die heil in die munt zien en daar lijkt adoptie vrij voor de hand te liggen. Vooral voor interbankcair gebruik begrijp ik.

Flare is een hulpmiddel waarmee ze dat willen gaan doen. Met name vanwege het gebruik van ETH contracten en de bridge functie die Flare kan vervullen.

Qua koers obv bovenstaande bullish op beiden. Maar zo'n airdrop kan altijd voor een flinke pump zorgen met vlak daarna een dump. De kans is groot dat dat hier ook zo gaat zijn. Wees voorbereid (met een stoploss of zo). Ook de koers van Flare zal flink stijgen/dalen. Bedenk vooraf wat je ermee wilt en handel daar ook naar zonder emotie.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• -Splash-
MrWilliams schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:12:
[...]

Qua omhoog omlaag moet je niet bij mij zijn. Ik kijk altijd achter de muntjes. Ik weet er niet het fijne van, maar van wat ik er van begrepen heb:
Als je veel over XRP wilt leren, kijk vooral naar Azië (japan). Daar zijn flink wat banken/bedrijven (met name SBI Holdings die een flinke vinger in de pap heeft) die heil in die munt zien en daar lijkt adoptie vrij voor de hand te liggen. Vooral voor interbankcair gebruik begrijp ik.

Flare is een hulpmiddel waarmee ze dat willen gaan doen. Met name vanwege het gebruik van ETH contracten en de bridge functie die Flare kan vervullen.

Qua koers obv bovenstaande bullish op beiden. Maar zo'n airdrop kan altijd voor een flinke pump zorgen met vlak daarna een dump. De kans is groot dat dat hier ook zo gaat zijn. Wees voorbereid (met een stoploss of zo). Ook de koers van Flare zal flink stijgen/dalen. Bedenk vooraf wat je ermee wilt en handel daar ook naar zonder emotie.
Ik heb al erg lang niet meer naar XRP gekeken. Maar als je het over de inzet in het interbankcair systeem hebt, heb je het dan over RIPPLE of over XRP (de coin)?

Verwijderd

Als je kijkt naar de historie van dit soort events is het altijd buy the rumor sell the news. Altijd. Maar dan ook echt altijd.

Ik zie niet in waarom XRP een uitzondering zou vormen en door zou stijgen na de snapshot, tenzij ze voor die tijd een groot nieuwtje uitbrengen.

• hmr

hmr

Na die snapshot heb je waarschijnlijk een dump... Of ik ga verkopen ligt aan de hoogte van de snapshot pump!~

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-11 23:19
multynoob schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:42:
Ik ben nieuw in de crypto en heb met black friday de ledger nano s gekocht.

Gisteren heb ik deze voor het eerst in gebruik genomen en op binance voor 25 euro een beetje Bitcoin gekocht om het uit te proberen. Ik koop voor de lange termijn en wil maandelijks kopen voor 50 tot 100 euro, dat ligt aan de prijs van de Bitcoin.

Nou heb ik gisteren van binance naar de ledger app mijn gekochte Bitcoin verstuurd en de fee daarvoor was 0,005 oftewel 7,35 euro. Wat ik veel vind.

Wat kan ik het beste doen om de fee kosten zo laag mogelijk te houden?

Heb zelf gekeken naar andere sites maar daar is bijna geen info over fee's te vinden. Ideal is wel een must voor mij trouwens.
Als je per se op Binance wilt blijven, niet 1x per maand de bitcoin eraf halen. De meeste exchanges hanteren een vaste withdrawal fee voor bitcoin, helaas. Het netwerk is meestal helemaal niet zo druk om 0.005 aan fees te moeten betalen.

iDeal vind je maar op weinig beurzen, waarom is dat een must? Dat limiteerd je keuze enorm nml. Bitvavo zou ook kunnen, daar is de withdrawal fee 0.0002, en ze hebben ook iDeal. Weet niet of de prijzen verder overeenkomen overigens.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

-Splash- schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:15:
[...]

Ik heb al erg lang niet meer naar XRP gekeken. Maar als je het over de inzet in het interbankcair systeem hebt, heb je het dan over RIPPLE of over XRP (de coin)?
Van wat ik er van begrepen heb wil SBI Holdings in japan specifiek XRP + Flare in gaan zetten voor de Foreign Exchange markt (6.6T geldstroom).

Ben nog aan het vissen naar hoe dit nu precies in elkaar zit dan...

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

hmr schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:22:
Na die snapshot heb je waarschijnlijk een dump... Of ik ga verkopen ligt aan de hoogte van de snapshot pump!~
Ik hoop eigenlijk op nog wat meer gekte voor de snapshot, zodat ik mijn inleg er al uit heb voor de dump. :*)

• calloncallon
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23-12-2021
Mijn TA voor vandaag...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ez3omSJsJp2Z2v2yWWvUGm4mYRY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nmxogMu9qaTk7aXElc07lnvR.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
Bever! schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:51:
[...]

Excuseer, het gaat niet zo zeer om XRP maar om crypto in zijn geheel.
Brian Brooks van de OCC (Office Comptroller of the Currency) verwacht dat er binnen 6-8 weken duidelijkheid komt waardoor institutionele investeerders meer duidelijkheid krijgen.
Hij heeft het erover in een nieuwsuitzending, ook vind hij dat banken aangesloten moeten kunnne worden op Blockchain technology.

Speculeren maar!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mensen, graag jullie mening. Ik heb naast mijn BTC/ETH/XMR nog wat kleine posities in wat ooit hoopvolle coins leken te zijn/bewijs van uitermate slechte trading-skills. Zit nu te twijfelen om deze allemaal in BTC/ETH om te zetten zodat ik er van af ben.

Deze coins zijn;
Kraken
*LTC
*REP
*ZEC
*ETC
*DASH

Bittrex
*ADA
*STORJ
*VIA
*ARK
*WAVES
*NEO

Nu is mijn vraag aan jullie, zit hier iets tussen wat op termijn nog überhaupt iets van bestaansrecht heeft, of zou het verstandiger zijn om het gewoon in BTC om te zetten (blijft toch king)?

Ik zelf denk dat LTC, DASH, ADA en WAVES misschien nog wel een plekkie verdienen, maar de rest weg doen zou wellicht verstandiger zijn.

dank voor een eventuele reply O+

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Amerika boeit mij niet zo qua crypto ...
Het gaat meer om Azie en Afrika ... daar is de meeste vooruitgang en acceptatie.
Amerika is maar een kleine speler. Laat ze de boel maar lekker reguleren e.d. .... en dan lopen ze over 5-10 jaar opeens achter de feiten aan en spreken we allemaal Chinees :P

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
WhySoSerious schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:42:
Mensen, graag jullie mening. Ik heb naast mijn BTC/ETH/XMR nog wat kleine posities in wat ooit hoopvolle coins leken te zijn/bewijs van uitermate slechte trading-skills. Zit nu te twijfelen om deze allemaal in BTC/ETH om te zetten zodat ik er van af ben.

Deze coins zijn;
Kraken
*LTC
*REP
*ZEC
*ETC
*DASH

Bittrex
*ADA
*STORJ
*VIA
*ARK
*WAVES
*NEO

Nu is mijn vraag aan jullie, zit hier iets tussen wat op termijn nog überhaupt iets van bestaansrecht heeft, of zou het verstandiger zijn om het gewoon in BTC om te zetten (blijft toch king)?

Ik zelf denk dat LTC, DASH, ADA en WAVES misschien nog wel een plekkie verdienen, maar de rest weg doen zou wellicht verstandiger zijn.

Ik heb vorige week hetzelfde gedaan. Al die 2017 altcoins omgezet naar ETH of BTC. Voelde ff kut, lucht wel op!

Verwijderd

hmr schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:22:
Als Bitcoin geen gekke daling gaat maken dan kan er best nog een hele leuke pump komen komende 5 dagen.

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
WhySoSerious schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:42:

Deze coins zijn;
Kraken
*LTC
*REP
*ZEC
*ETC
*DASH

Bittrex
*ADA
*STORJ
*VIA
*ARK
*WAVES
*NEO

Ook gedaan! Alleen nog ADA/XRP/BTC over.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:43:
[...]

Als Bitcoin geen gekke daling gaat maken dan kan er best nog een hele leuke pump komen komende 5 dagen.
In de categorie, verzuipen we niet dan pompen we wel?

• elektriekert
FijneKerst schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:42:
Amerika boeit mij niet zo qua crypto ...
Het gaat meer om Azie en Afrika ... daar is de meeste vooruitgang en acceptatie.
Amerika is maar een kleine speler. Laat ze de boel maar lekker reguleren e.d. .... en dan lopen ze over 5-10 jaar opeens achter de feiten aan en spreken we allemaal Chinees :P
Ik ben het met je eens dat Azië en Afrika meer impact hebben in de crypto wereld.
Japan o.a. loopt daarbij voorop.
Ik ben ooit eens in Hiroshima geweest. Bizar om te zien hoe zo’n stad na een nucleaire bom weer is opgebouwd en hoe modern het allemaal is.

[Edit: Die Japanners zitten niet stil]

Ik kan jullie aanraden om het land sowieso eens te bezoeken.
Hoog wtf gehalte ook.

Mocht je naar Tokyo gaan, dan raad ik het robot restaurant aan voor een show waarbij het wtf gehalte elke keer hoger wordt.

https://m.youtube.com/watch?v=gHRh8HNOC14

• Slux
  • Niet online
-Splash- schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:11:
Mijn 50% van mijn PF in UNFI zetten heeft toch wel wat opgeleverd. Denk wel dat hij straks wat gaat dalen (echt, en dan ook echt, nergens op gestaafd).
Dat dacht ik ook toen die op +/- 2 stond :P als ik gehold had naar waar die nu staat had ik waarschijnlijk meer verdiend maar vond//vind het een te groot risico muntje om te holden en daarom alleen als daytrade coin gebruikt en dat was geen straf, nu blijf ik er even vanaf, ook in de hoop op een mega dump.

• Crypto_Exfil
Het is weer zo'n rare markt vandaag, totaal geen beweging....

@WhySoSerious

ADA,NEO, WAVES, LTC, DASH zou ik nog houden en de rest weg doen.

XLM? XMR? BCH ?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

MrWilliams schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:29:
[...]

Van wat ik er van begrepen heb wil SBI Holdings in japan specifiek XRP + Flare in gaan zetten voor de Foreign Exchange markt (6.6T geldstroom).

Ben nog aan het vissen naar hoe dit nu precies in elkaar zit dan...
Interessant detail hierbij is dat SBI Holdings een minderheidsbelang wil in 10 japanse banken. Ze hebben al een belang in 7.

Daarnaast is Sumimoto een van de geldschieters en neemt ook deel aan het experiment... en dat is weer een bedrijf dat onder anderen diep in de handelsmarkt zit.

Ik denk dat het dus geen kwestie is van of, maar wanneer. Die japanners houden niet van falen en zullen er alles aan doen om dit te laten slagen. Het kan ze een hoop geld aan tx-kosten besparen als al die geldstromen op een blockchain zitten. Daarnaast levert het snelheid en betrouwbaarheid.

Mijn conclusie: Niet verkopen tot na de airdrop (Flare coins graties krijgen) en na de drop accumuleren (XRP + Flare terugkopen).

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Die spark tokens gaan hooguit een paar cent kosten, dus de meeste mensen krijgen hier een paar tientjes.
Wees bereid om SPARK direct te dumpen, want dat gaat de rest ook doen. Net zoals veel mensen die XRP speciaal voor de airdrop hebbeb gekocht, XRP zullen dumpen. Dus in beide kampen zal er flink gedumpt worden.

Is imo heel realistisch dat veel mensen geld moeten toeleggen op deze airdrop.
XRP to the max _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 07-12-2020 11:33 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• hmr

hmr

Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:31:
[...]

Die spark tokens gaan hooguit een paar cent kosten, dus de meeste mensen krijgen hier een paar tientjes.
Wees bereid om SPARK direct te dumpen, want dat gaat de rest ook doen. Net zoals veel mensen die XRP speciaal voor de airdrop hebbeb gekocht, XRP zullen dumpen. Dus in beide kampen zal er flink gedumpt worden.

Is imo heel realistisch dat veel mensen geld moeten toeleggen op deze airdrop.
XRP to the max _/-\o_
Paar cent per Spark lijkt mij prima.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• anti elppa
  • Nu online
elektriekert schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:03:
[...]

Ik ben het met je eens dat Azië en Afrika meer impact hebben in de crypto wereld.
Japan o.a. loopt daarbij voorop.
Ik ben ooit eens in Hiroshima geweest. Bizar om te zien hoe zo’n stad na een nucleaire bom weer is opgebouwd en hoe modern het allemaal is.

[Edit: Die Japanners zitten niet stil]

Ik kan jullie aanraden om het land sowieso eens te bezoeken.
Hoog wtf gehalte ook.

Mocht je naar Tokyo gaan, dan raad ik het robot restaurant aan voor een show waarbij het wtf gehalte elke keer hoger wordt.

https://m.youtube.com/watch?v=gHRh8HNOC14
Ja dat heb ik sowieso met Azie. 2 jaar terug aardig vaak in china geweest en als je de grote steden zoals oa Shanghai ziet en je vergelijkt dat bijvoorbeeld met grote steden in de USA....Dan is de USA ook echt gewoon een 3e wereld land geworden, smerig, oud, OV stamt uit het jaar kruik, wegen slecht, overal afval etc etc en dan hebben we het nog niet eens over de enorme aantal zwervers

• Mooody

Mooody

elmoody

hmr schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:35:
[...]

Paar cent per Spark lijkt mij prima.
Stel; SPARK komt initieel op $0.03 bij lancering (geloof ik nooit, gezien de market cap van 100 miljard 8)7 ...maar goed)

Dan krijg je met deze marktwaarde dus 5% ($0.03 vs $0.60) van je XRP-waarde in SPARK tokens cadeau. Zorg wel dat je zowel je XRP als je SPARK direct op de markt gooit om dat te bereiken. (geen financieel advies, alleen mijn voorspelling)

Als je al een tijdje XRP bezit, is dit natuurlijk een beetje gratis geld. Maar dat mag ook wel, want wat hebben de XRP-holders het zwaar gehad de laatste tijd.
Heb je XRP ingeslagen speciaal voor deze airdrop, dan kun je weleens bedrogen uitkomen....

Vraagje nog; Op welke exchanges kun je straks SPARK traden/dumpen? Houdt sowieso de startdatum en tijd goed in de gaten :)

[ Voor 33% gewijzigd door Mooody op 07-12-2020 11:54 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Kan iemand dat DEFI verhaal eens uitleggen?

Ik zie alleen totaal onrealistische rendementen (en dus gigantische risico's).

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Zo.. ik ben wakker..

De tyfus

Kut alarm

• -Splash-
FijneKerst schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:04:
Zo.. ik ben wakker..

De tyfus

Kut alarm
Zou je dit systeem ook kunnen koppelen aan de bitcoin dumps? :+
Ik zou wel willen horen van alle palen om mij heen als ik toch even moet kijken.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

-Splash- schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:06:
[...]

Zou je dit systeem ook kunnen koppelen aan de bitcoin dumps? :+
Ik zou wel willen horen van alle palen om mij heen als ik toch even moet kijken.
Zat er net ook aan te denken :*)

• jack zomer
  • Niet online
Zo.. ik ben wakker..

De tyfus

Kut alarm
Gelukkig kan je die uitzetten.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Zo.. ik ben wakker..

De tyfus

Kut alarm

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:42:
[...]

Stel; SPARK komt initieel op $0.03 bij lancering (geloof ik nooit, gezien de market cap van 100 miljard 8)7 ...maar goed)

Dan krijg je met deze marktwaarde dus 5% ($0.03 vs $0.60) van je XRP-waarde in SPARK tokens cadeau. Zorg wel dat je zowel je XRP als je SPARK direct op de markt gooit om dat te bereiken. (geen financieel advies, alleen mijn voorspelling)

Als je al een tijdje XRP bezit, is dit natuurlijk een beetje gratis geld. Maar dat mag ook wel, want wat hebben de XRP-holders het zwaar gehad de laatste tijd.
Heb je XRP ingeslagen speciaal voor deze airdrop, dan kun je weleens bedrogen uitkomen....

Vraagje nog; Op welke exchanges kun je straks SPARK traden/dumpen? Houdt sowieso de startdatum en tijd goed in de gaten :)
100 miljard market cap bij launch....

Maak daar maar max 0,3 cent per Spark van.
Oftewel die hele airdrop gaat om eurocenten voor de meeste.

• koifim
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Dark Matter schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:31:
[...]

< 45 miljard, alles wat niet geclaimd wordt, wordt verbrand.

https://flare.ghost.io/claiming-spark-faq/

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:34
Slux schreef op zondag 6 december 2020 @ 07:04:
Ben ik hier de enige die met UNFI trade ? dat ding blijft maar gaan.

Heb net ook maar weer een plukje VET gekocht, die probeert het elke keer maar wil maar niet uitbreken, misschien vandaag, zie dat de bagholders weer actief zijn.
die UNFI blijft maar gaan haha

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:07
keepitfrosty schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:52:
[...]

idd, leuk ritje dit :-)

• Slux
  • Niet online
[...]

Ja net nadat ik had besloten om hem te laten liggen gaat ie weer :')

Ik blijf maar hopen dat er nog een dump komt, durf het echt niet meer aan om nu in te stappen, dus grote kans dat ie naar de 10 gaat

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-11 18:06
Hier tips mbt ETH staken :?
Ikzelf zit op kraken en daar staat: je ETH staat vast totdat het ETH 2.0 netwerk live is. Of, en wanneer dat gebeurd is niet bekend. Dus worst case: muntjes kwijt.
Mensen die het toch doen?

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:34
Slux schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:57:
[...]

Ja net nadat ik had besloten om hem te laten liggen gaat ie weer :')

Ik blijf maar hopen dat er nog een dump komt, durf het echt niet meer aan om nu in te stappen, dus grote kans dat ie naar de 10 gaat
Ja ergens moet er toch wel een dump gaan komen zou je denken.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
ybos schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:57:
Ikzelf zit op kraken en daar staat: je ETH staat vast totdat het ETH 2.0 netwerk live is. Of, en wanneer dat gebeurd is niet bekend. Dus worst case: muntjes kwijt.
Muntjes kwijt? Waarom?

• Mooody

Mooody

elmoody

ybos schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:57:
Gewoon niet nu al doen, en zeker niet op een exchange. We zitten nog heel vroeg in de fase naar ETH 2.0.

• Mooody

Mooody

elmoody

Je kan geslashed worden. In principe moet een exchange dat opvangen vind ik. Zij pakken ook de voordelen wanneer users op hun platform "staken" i.p.v. te kiezen voor een optie waarbij een ETH-bezitter zijn stake in eigen beheer heeft.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

M00nero _o_

• Mooody

Mooody

elmoody

Dark Matter schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:31:
[...]

Als dat waar gaat zijn, is die hele airdrop natuurlijk een flater :D
Gebakken lucht in het kwadaat, zoals we dat van XRP kennen.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
Gaan we nu weer allemaal van die vreemde uitschieters krijgen omdat er verder niets te beleven is? Dan ontstaan er bij mij wel weer even flashbacks naar 2017.

Het lijkt me overigens dat die UNFI pump alles te maken heeft met het BNB staken wat af gaat lopen? Nu nog ff snel de koers pompen, voordat dat straks niks meer waard is?

[ Voor 35% gewijzigd door Ypuh op 07-12-2020 13:18 ]

• -Splash-
[...]

Beleef mijn beste dag sinds... weken met UNFI en ORN (die ook erg hard stijgt).

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

@Mooooody LINK of ADA?

• Mooody

Mooody

elmoody

Met welk doel :?

LINK heb ik bijgekocht (voor het eerst sinds 2018).
ADA heb ik al tijden niet meer, ook geen positie meer van plan te nemen. Qua smart contract platform richt ik me volledig op ETH.

De meerderheid van de ontwikkelaars zijn eerder bezig om ETH te scalen - totdat ETH2 er is - dan dat ze gaan shoppen voor een nieuw platform. Ethereum is voor mij een van de weinige zekerheidjes, dus ik laat me daarbij niet verleiden door ruis :)

[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 07-12-2020 13:40 ]

• Specy
  • Laatst online: 09-11 18:10
2e Cryptopia-mail is ook binnen (ik had 3 accounts). Ze lijken in volgorde van aanmelding binnen te komen, die van gisteren was van 16 november 2017, die van vanmorgen van 6 december 2017.

• elektriekert
Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:42:
[...]

Het meteen dumpen kan maar met 15% van je sparks, de rest wordt later vrijgegeven (maandelijks 28-36 maanden meen ik

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:29:
[...]

Met welk doel :?

LINK heb ik bijgekocht (voor het eerst sinds 2018).
ADA heb ik al tijden niet meer, ook geen positie meer van plan te nemen. Qua smart contract platform richt ik me volledig op ETH en laat ik me niet afleiden :)
Ik ga me binance shitcoins omzetten naar.... ADA of LINK ..
Neig idd zelf meer naar LINK. Maar ADA komt de komende tijd ook met nieuwe updates enzo...

Daarom...

Maar jij zit eerder in LINK als ADA dus?... k... thnx :D

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Lastig die UNFI, geen historiek beschikbaar, dus niet te bepalen wanneer te verkopen
Pagina: 1 ... 72 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.