☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je kunt ook bits kopen.
1 bit kost 2 cent.
1 bitcoin is een miljoen bits.
1 bit is 100 satoshi’s.
Als je een jaar lang 100 euro per maand in Bitcoin stopt, is dat toch 1200 euro aan het einde van het jaar. Niks mis met een Ledger als je van plan bent 'ooit' meer dan €1000 aan bitcoin te bezitten als je het mij vraagt.Malarky schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:46:
Als je in zulke kleine bedragen handelt vind ik persoonlijk een ledger onzin, de transactiekosten verdien je alleen al nauwelijks terug. Of koop een andere alt met lage transactie kosten, eigenlijk alles wat geen Bitcoin heet.
@multynoob lekker bezig, rustig even bekend worden met Bitcoin. Dit is niet het moment om je gek te maken om 2 euro fee, maar om het systeem te snappen
[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 06-12-2020 13:46 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Zal je altijd zien: Even dippen en dan een enorme V-shaped recovery candle tot >20k.
[ Voor 112% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 14:05 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Je maakt €20.000,- over naar Binance via iDeal, kost je €1,30.
Je hebt geen BNB en handelt van EUR naar BTC. Je wilt exact 1 BTC, dus je moet iets meer dan 1 BTC kopen. De fee van 0,1% is iets meer dan €16,-.
Vervolgens maak je je Bitcoin over naar je Ledger, en aangezien het bedrag van 1 BTC groter is dan 0,001 BTC mag dat dus uitgevoerd worden. De fee is dan €8,- (0,0005 BTC).
Totaal 1 BTC is dus iets meer dan 1,30 + 16 + 8 = ±€26,- (van de 16.000 is ±0,17% fee).
Maar als je €1600 wilt doen, dan zijn de kosten als volgt:
Je maakt €2.000,- over naar Binance via iDeal, kost je €1,30.
Voor 0,1 BTC betaal je iets meer dan €1.600,-, dus de fee is iets meer dan €1,60.
Overmaken naar je Ledger is nog steeds €8,-.
Dus 0,1 BTC over maken is iets meer dan 1,30 + 1,6 + 8 = ±€11,- (van de 1.600 is ±0,69% fee).
(heb ik dit goed?)
[ Voor 1% gewijzigd door Qunix op 06-12-2020 15:16 . Reden: Niet 1% fee, maar 0,1% ]
Nee, want je betaald momenteel geen fees voor alle euro trading pairs..(maker fees)Qunix schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:54:
Stel als 1 BTC precies €16.000,- is:
Je hebt geen BNB en handelt van EUR naar BTC. Je wilt exact 1 BTC, dus je moet iets meer dan 1 BTC kopen. De fee van 1% is iets meer dan €160,-.
Vervolgens maak je je Bitcoin over naar je Ledger, en aangezien het bedrag van 1 BTC groter is dan 0,001 BTC mag dat dus uitgevoerd worden. De fee is dan €8,- (0,0005 BTC).
Totaal 1 BTC is dus iets meer dan 1,30 + 160 + 8 = ±€170,- (van de 16.000 is ±1,07% fee).
Voor 0,1 BTC betaal je iets meer dan €1.600,-, dus de fee is iets meer dan €16,-.
Dus 0,1 BTC over maken is iets meer dan 1,30 + 16 + 8 = ±€26,- (van de 1.600 is ±1,63% fee).
(heb ik dit goed?)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Dat als je direct een aankoop met iDeal doet op Binance, vergelijkbare met de vele andere websites. Veel beginners snappen dat van limit orders niet dus doen het zo.iVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:36:
[...]
Ik weet niet hoe jij BTC koopt op Binance maar in ieder geval niet slim zo te horen..
Je koopt niet met ideal BTC, je stort Euro^s met Ideal. Kosten 1,30 euro...ofzoiets..
Vervolgens doe je een limit buy order op BTC... kosten momenteel niets.. en normaliter 0,075% of 0,1% aan fees... En sepa stortingen zijn op Binance ook gratis
Ikzelf heb al een account sinds 2014 op Kraken.com, lang voor dat Binance een begrip was
15832 Litebit prijs
15720 Binance prijs
Ga er van uit dat je 0,01 per maand wilt kopen. Dit is dan dus 158,32 + 0,42 transactie kosten op litebit. Hiermee verstuur je de bitcoin direct naar je ledger adres, en het scheelt 1,54 vergeleken bij 0,01 op Binance.
Gewoon kopen dus via litebit en het direct naar je ledger adres sturen!
Dan leg je zo'n ^beginner^ dus uit hoe het wel goedkoper kan...Malarky schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:02:
[...]
Dat als je direct een aankoop met iDeal doet op Binance, vergelijkbare met de vele andere websites. Veel beginners snappen dat van limit orders niet dus doen het zo.
Ikzelf heb al een account sinds 2014 op Kraken.com, lang voor dat Binance een begrip was
Ok, dan na 31-12 geldt dit dan wel...iVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:01:
[...]
Nee, want je betaald momenteel geen fees voor alle euro trading pairs..(maker fees)
Je kan beter naar Azië kijkendjatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:54:
Rond welk uur begint USA te pompen? 16u?
Trading fees bij Binance zijn 0.1%, niet 1% (los van de huidige actie).Qunix schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:54:
Stel als 1 BTC precies €16.000,- is:
Je hebt geen BNB en handelt van EUR naar BTC. Je wilt exact 1 BTC, dus je moet iets meer dan 1 BTC kopen. De fee van 1% is iets meer dan €160,-.
Totaal 1 BTC is dus iets meer dan 1,30 + 160 + 8 = ±€170,- (van de 16.000 is ±1,07% fee).
Voor 0,1 BTC betaal je iets meer dan €1.600,-, dus de fee is iets meer dan €16,-.
Dus 0,1 BTC over maken is iets meer dan 1,30 + 16 + 8 = ±€26,- (van de 1.600 is ±1,63% fee).
(heb ik dit goed?)
Jaapio krijgt het druk als hij iedere keer als we er opnieuw doorheen gaan weer moet posten. Aardige battle rond de 19k afgelopen half uur.Richh schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:02:
Tijd voor 19k plaatjes van @Verwijderd?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Ik zit me nu geestelijk voor te bereiden, en eigenlijk ben ik op zoek naar een smoes om er niet mee bezig te gaan.
Iemand een tip?
Is dat niet zoals met al die andere klusjes: het 1x verkloten zodat men het je nooit meer vraagt? Een keer wassen op 90 graden , een keer het bed buiten hangen en het van het balkon laten vallen etcVerwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:18:
Ik moet een plank ophangen van de vrouw, geen tijd voor memes helaas vandaag...
Ik zit me nu geestelijk voor te bereiden, en eigenlijk ben ik op zoek naar een smoes om er niet mee bezig te gaan.
Iemand een tip?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Verwijderd
Hmmm goed idee!!!twit schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:22:
[...]
Is dat niet zoals met al die andere klusjes: het 1x verkloten zodat men het je nooit meer vraagt? Een keer wassen op 90 graden , een keer het bed buiten hangen en het van het balkon laten vallen etc
Ik boor wel even in de stroomkabels.
Hang je het zo op:
|
|
|
|
|
?
Bitcoin kan aardig hoge fees hebben, dit is een beetje de aard van het beestje aan het worden.multynoob schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:42:
Ik ben nieuw in de crypto en heb met black friday de ledger nano s gekocht.
Gisteren heb ik deze voor het eerst in gebruik genomen en op binance voor 25 euro een beetje Bitcoin gekocht om het uit te proberen. Ik koop voor de lange termijn en wil maandelijks kopen voor 50 tot 100 euro, dat ligt aan de prijs van de Bitcoin.
Nou heb ik gisteren van binance naar de ledger app mijn gekochte Bitcoin verstuurd en de fee daarvoor was 0,005 oftewel 7,35 euro. Wat ik veel vind.
Wat kan ik het beste doen om de fee kosten zo laag mogelijk te houden?
Heb zelf gekeken naar andere sites maar daar is bijna geen info over fee's te vinden. Ideal is wel een must voor mij trouwens.
Hoe groter de hype, hoe meer mensen Bitcoin willen, wat resulteert in meer Transacties.
Elke transactie wordt in een zogenaamde MemPool (memory pool) geplaatst zodat een transactie in een volgende blok meegenomen kan worden.
Aangezien elke blok een maximale grootte heeft aan transacties die erin passen (1mb-ish) (correct me if I’m wrong) kan die mempool vol lopen met nog niet behandelde transacties.
Om dan toch snel een transactie er doorheen te hebben betaal je een hogere fee aan de miners zodat ze jouw transactie eerder meenemen.
Elke blok is om de 10 minuten ongeveer en het maximale aantal transacties is zo’n 6-7 per seconden.
Dus aan fees zal je helaas niet ontkomen.
Met de huidige hype en institutionele investeerders die opkomen zal Bitcoin nog wel in waarde gaan stijgen.
(Note: ik ben geen Bitcoin maximalist)
Ik weet niet waar die plank moet komen hangen maar een uurtje is toch wel te doen?Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:18:
Ik moet een plank ophangen van de vrouw, geen tijd voor memes helaas vandaag...
Iemand een tip?
Gisteren sepa naar coinbasepro gedaan is gratis, plukje BTC gekocht fee was 0.40 cent.multynoob schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:42:
Ik ben nieuw in de crypto en heb met black friday de ledger nano s gekocht.
Gisteren heb ik deze voor het eerst in gebruik genomen en op binance voor 25 euro een beetje Bitcoin gekocht om het uit te proberen. Ik koop voor de lange termijn en wil maandelijks kopen voor 50 tot 100 euro, dat ligt aan de prijs van de Bitcoin.
Nou heb ik gisteren van binance naar de ledger app mijn gekochte Bitcoin verstuurd en de fee daarvoor was 0,005 oftewel 7,35 euro. Wat ik veel vind.
Wat kan ik het beste doen om de fee kosten zo laag mogelijk te houden?
Heb zelf gekeken naar andere sites maar daar is bijna geen info over fee's te vinden. Ideal is wel een must voor mij trouwens.
BTC door gestuurd naar coinbase regular (is gratis), toen naar mijn wallet verzonden fee was 0.60 cent dus voor 1 eurie in the pocket...
Verwijderd
Niet iedereen is een elektriekert he.elektriekert schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:29:
[...]
Ik weet niet waar die plank moet komen hangen maar een uurtje is toch wel te doen?
Pas maar op, voordat je het weet staat John Williams voor je deur met een cameraploeg....Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:23:
[...]
Hmmm goed idee!!!
Ik boor wel even in de stroomkabels.
Omdat het gesorteerd is op eenheid, niet op waarde. 1 EUR + 1 USD + 1 NGN = 3 FIAT. Daarom staat Nigeria vaak bovenaan.Malarky schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:17:
Vind niemand het opvallend dat het daily volume op Binance veruit het grootste is in Nigerian Naira (NGN)? Niet alleen vandaag, maar heel regelmatig.
- Taro
- Niet online
Zou denk ik wel een vermakelijk uurtje TV worden met @VerwijderdiVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:41:
[...]
Pas maar op, voordat je het weet staat John Williams voor je deur met een cameraploeg....
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Laatste HARD was op 3 december...
[ Voor 12% gewijzigd door iVibes op 06-12-2020 16:07 ]
- Taro
- Niet online
Bij ZIL/ETH had iemand ook een fat finger enkele dagen geleden:
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 16:11 ]
UNFI is binnenkort ook zo afgelopen (14 dec). Ben benieuwd of nog iets anders in de plaats komt, anders zijn er heel weinig mogelijkheden om BNB te staken. Zal niet zo goed zijn voor BNB.Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:10:
@iVibes Die launchpool party is helaas voorbij. Alleen nog UNFI op het moment. Ik zit met smart te wachten op nieuwe pareltjes.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Hmmm, dat heb ik even gemist.... jammer inderdaad....Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:10:
@iVibes Die launchpool party is helaas voorbij. Alleen nog UNFI op het moment. Ik zit met smart te wachten op nieuwe pareltjes.
Bij ZIL/ETH had iemand ook een fat finger enkele dagen geleden:
[Afbeelding]
Zou toch wel verwachten dat er weer iets interessants voor in de plaats komt inderdaad.... we'll see...Zhou schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:18:
[...]
UNFI is binnenkort ook zo afgelopen (14 dec). Ben benieuwd of nog iets anders in de plaats komt, anders zijn er heel weinig mogelijkheden om BNB te staken. Zal niet zo goed zijn voor BNB.
Verwijderd
Maar toch zijn we nu hier in deze oersaaie zone beland.

When run?
Bitcoin zal in de toekomst een black market currency worden. Het SDR mandje zal bestaan uit 5 grootste fiat currencies, maar dan digitaal. Iedereen krijgt een gratis wallet met een klein tegoed bedrag. Langzaam zal Jan en alleman overgaan, want gratis is goed. Schapen volgen en zo is nieuw geld gecreëerd.
IMF zegt ook "wees voorbereid" aan de ECB en zo, en WEF meldt ook "you own nothing and you will be happy".
Ik heb net interview met Willem Middelkoop gezien
Waarom eerst naar coinbase regular?BoulaMouzer schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:33:
[...]
Gisteren sepa naar coinbasepro gedaan is gratis, plukje BTC gekocht fee was 0.40 cent.
BTC door gestuurd naar coinbase regular (is gratis), toen naar mijn wallet verzonden fee was 0.60 cent dus voor 1 eurie in the pocket...![]()
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Omdat op Pro de fee bij tijd en wijle handmatig moet worden aangepast (fee to low), op regular hoeft dit niet.
Zo kun je als pas in crypto zit het minste de mist in gaan, vandaar...
Verwijderd
Linkje? Heb wel even zin in van dat speculatie praat.Qunix schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:49:
[...]
Bitcoin zal in de toekomst een black market currency worden. Het SDR mandje zal bestaan uit 5 grootste fiat currencies, maar dan digitaal. Iedereen krijgt een gratis wallet met een klein tegoed bedrag. Langzaam zal Jan en alleman overgaan, want gratis is goed. Schapen volgen en zo is nieuw geld gecreëerd.
IMF zegt ook "wees voorbereid" aan de ECB en zo, en WEF meldt ook "you own nothing and you will be happy".
Ik heb net interview met Willem Middelkoop gezien
YouTube: 🚘 Willem Middelkoop over de BIG RESET | Madelon NavigeertVerwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:13:
[...]
Linkje? Heb wel even zin in van dat speculatie praat.
Meh. Die zit toch regelmatig bij Cafe Weltschmerz? Van Arno Wellens onze eigen aluhoedje / Lange Frans conspiracy-maat?
Dan daalt hij wat mij betreft meteen flink qua geloofwaardigheid..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik moest even opzoeken wat Cafe Weltschmerz was, en blijkbaar is hij inderdaad vaak te gast daar.Stokstaart schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:38:
[...]
Meh. Die zit toch regelmatig bij Cafe Weltschmerz? Van Arno Wellens onze eigen aluhoedje / Lange Frans conspiracy-maat?
Dan daalt hij wat mij betreft meteen flink qua geloofwaardigheid..
Maar zie het vooral als entertainment. Zo zie ik vrijwel alles op Youtube als entertainment.
Die interview was overigens een recommendation via RTL Z over Bticoin.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
- Taro
- Niet online
De Weltschmerz is de mensDAMAGE schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:35:
Bij RTL Z weten ze ook geen reet van Bitcoin @Qunix en inderdaad dat Cafe Weltschmertz is een wappie platform.
Hoeft niet hoor, ik wacht op omhoog!Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:41:
Eens even kijken of we de koers omlaag kunnen krijgen: Ik ben all-in in BTC, ETH, ADA en XRP.
Met dit soort bedragen zou ik zeggen, IDeal naar Bitvavo, lage limit buy order (binnen de spread van de dag) inschieten op BTC en lekker daar laten staan, dan staked het ook nog een beetje. Op het moment dat het een groter bedrag wordt of je je er niet meer comfortabel bij voelt terug naar je Ledger voor 0.0002 BTC wat op dit moment iets van €3 is.multynoob schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:42:
Mag je zelf uitzoekenn of je het risico wil nemen om het op een exchange te laten staan maar zoals je het nu gedaan hebt heeft geen zin. (tenzij BTC naar de 250k gaat)
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
WhySoSerious schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:10:
Moon moon moon!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
En?Crypts schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:35:
Geen idee of het hier al gemeld is of überhaubt interessant is maar Coinbase gaat die Flare airdrop ondersteunen: https://www.coindesk.com/...en-airdrop-to-xrp-holders
En wat? Ik meld het alleen voor degenen die XRP op CB hebben staan.
Edit: heb zelf een (gedeeltelijke) sell order rond de €0,65 staan, wordt ie gehit dan geen Flare, zo niet dan airdrop en zien we het wel.
[ Voor 26% gewijzigd door Crypts op 06-12-2020 19:40 ]
Ja oke maar wat verwacht je dan van XRP?Crypts schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:39:
[...]
En wat? Ik meld het alleen voor degenen die XRP op CB hebben staan.
Edit: heb zelf een (gedeeltelijke) sell order rond de €0,65 staan, wordt ie gehit dan geen Flare, zo niet dan airdrop en zien we het wel.
Zou zeggen van wel. Ik heb ze ook sinds een week. Mooie stijging vandaag, maar was van plan ze tot 15 december vast te houden. Hopen dat die terminal gaat aanslaan.djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:29:
Hoe zit dat met die ORN, wachten tot 15 dec?
- Taro
- Niet online
Dat staat er toch los van? Fijn dat men dat hier meldt.djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:42:
[...]
Ja oke maar wat verwacht je dan van XRP?
Wat verwacht jij van ORN? (Geen idee wat dat is trouwens)
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 19:47 ]
Ga ik ook doen.sniper20 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:43:
[...]
Zou zeggen van wel. Ik heb ze ook sinds een week. Mooie stijging vandaag, maar was van plan ze tot 15 december vast te houden. Hopen dat die terminal gaat aanslaan.
Dat dus, gaf alleen wat info maar als ik dan toch even in de glazen bol mag kijken... Ik hoop nog een klein piekje van XRP (hence de sell order) alhoewel het nieuwtje er al wel van af is. Ik sta nu sowieso op winst, zeker omdat ik dit bagje al afgeschreven had. Heel eerlijk denk ik dat XRP vooral sideways gaat en langzaam weer terugzakt met een mooie dump na de airdrop naar het oude nivo.Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:44:
[...]
Dat staat er toch los van? Fijn dat men dat hier meldt.
Wat verwacht jij van ORN?
ORN ken ik niet dus geen idee.
- Taro
- Niet online
Meestal zie je na een dergelijke pump en het raken van de 3 minute MA 25 dit:djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:57:
Nog bijgepompt in ORN, die gaat los gaan
Je bent nogal zeker van je zaak.... wat gaat BTC doen vanavond?djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:01:
In dit geval niet want er komt een goed nieuws show af op 15 dec, iedereen bereidt zicht voor makker.
Graag ook een uitgebreide voorspelling voor KMD en Nanodjatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:01:
In dit geval niet want er komt een goed nieuws show af op 15 dec, iedereen bereidt zicht voor makker.
- Taro
- Niet online
Dat soort informatie is natuurlijk erg leuk om hier te delen. Heb ik het vorige bericht over ORN gemist?djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:01:
Maakt mij niet uit want heb geen meer...enkel als deze terug zwaar zakken zal ik erin investeren.iVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:04:
[...]
Je bent nogal zeker van je zaak.... wat gaat BTC doen vanavond?
- Taro
- Niet online
Nee, want ik heb 700 berichten overgeslagen door de drukte deze week, misschien heb je dat gemeld? Ik zie je wel veel vragen stellen, misschien heb ik dat dus gemist.djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:11:
Jullie weten toch dat ORN al 20% gestegen is, nog voor de launch?
Je hebt de moneytrain gemist jaTaro schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:14:
[...]
Nee, want ik heb 700 berichten overgeslagen door de drukte deze week, misschien heb je dat gemeld? Ik zie je wel veel vragen stellen, misschien heb ik dat dus gemist.
- Taro
- Niet online
Je negeert mijn vraag: Heb je dat hier gemeld? Ik zie je heel veel vragen stellen en stellige opmerkingen plaatsen, maar misschien heb ik je bericht gemist?
Iemand anders heeft die tip hier gemeld.Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:18:
[...]
Je negeert mijn vraag: Heb je dat hier gemeld? Ik zie je heel veel vragen stellen en stellige opmerkingen plaatsen, maar misschien heb ik je bericht gemist?
Wat is dan jouw toegevoegde waarde?djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:20:
[...]
Iemand anders heeft die tip hier gemeld.
Je poneert wat stellingen, gaat er verder niet op in en je komt niet erg sympathiek over. Waarom moeten we jou serieus nemen, wat is je achterliggende gedachte bij wat je post?
Het was ludiek, doe eens normaal man.Crypts schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:25:
[...]
Wat is dan jouw toegevoegde waarde?![]()
Je poneert wat stellingen, gaat er verder niet op in en je komt niet erg sympathiek over. Waarom moeten we jou serieus nemen, wat is je achterliggende gedachte bij wat je post?
Ik geloof dat ik heel normaal doe. Mocht dat niet zo zijn hoor ik dat graag van mensen die hier al wat langer komen.
Ik hoop het, je doet hier zwaar uit de hoogte.Crypts schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:35:
[...]
Ik geloof dat ik heel normaal doe. Mocht dat niet zo zijn hoor ik dat graag van mensen die hier al wat langer komen.
- Taro
- Niet online
Als je nou een paar weken geleden zelf had gezegd: Jongens, ORN is een pareltje, die gaat moonen om reden X en Y en ik stap nu zelf in! Dan is het helemaal prima als die nu mooie resultaten laat zien en je dat hier trots meldt. Maar nu doe je alsof iedereen dat had kunnen weten, geef je aan dat ik de moneytrain heb gemist en dat Crypts uit de hoogte doet.
Kijk even kritisch terug naar je laatste berichten, dan begrijp je hopelijk wat er bedoeld wordt. No hard feelings, maar we waarderen het hier als je tips actief deelt. Iedereen kan een keer een pareltje scoren en daar blij mee zijn, dat is iedereen ook gegund, maar dan hoef je daar niet over uit de hoogte te doen.
Ach ja, ik moet normaal doen, ik doe uit de hoogte. Ik ga er niet verder in mee. Ik heb je normaal en uitgebreid geantwoord op je 'En?' en daarmee is voor mij de kous af.djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:37:
[...]
Ik hoop het, je doet hier zwaar uit de hoogte.
Zoiets?Qunix schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:56:
Is er een wsb equivalent voor Bitcoin ergens?
https://www.reddit.com/r/BitcoinMarkets/
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:00:
[...]
Meestal zie je na een dergelijke pump en het raken van de 3 minute MA 25 dit:
[Afbeelding]
Zero.
Verwijderd
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:00:
[...]
Meestal zie je na een dergelijke pump en het raken van de 3 minute MA 25 dit:
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/difRffgIKsMWzS2gNsP8gUys.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JrHrHkVGsamKoJZylCOja3Jm.jpg?f=user_large)
So this TA thing...
Teach me.
@Taro Ik stel voor dat je nu een curve tekent bij BTC van het huidig niveau naar 100KVerwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:30:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
So this TA thing...
Teach me.
BTC blijft wel redelijk stabiel te laatste tijd, ik hoop dat er morgen wat meer beweging in komt. Zolang we de 18600 maar niet te veel meer testen
- Taro
- Niet online
Niet van dat voorzichtige he..
- Taro
- Niet online
Is log scale he, had ik even moeten melden, sorry.
Verwijderd
Ik zie nog niks, ik zie nog niks!!!
Het kan elk moment gebeuren nu!
Als dit werkt trek dan even een lijn naar de 1 miljoen please
Veel te veel uren naar charts kijken. Lang genoeg zodat je een bepaald patroon weer ziet en dan:
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
- Taro
- Niet online
People said I don't post my losses. Yesterday, I had a losing day. pic.twitter.com/EfyGc11RMM
— Philakone (@PhilakoneCrypto) 6 december 2020
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 22:10 ]
- Taro
- Niet online
* En de rest nu ook... Incl. ADA en ETH.
Owjah: Bitcoin zoals voorspeld uiteraard...
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 23:01 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
:strip_exif()/f/image/dZ6yUVhVu8a9B8A5MEN2vmMd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/yDiqEg0vaEwCUALk7VnZhWX5.png?f=fotoalbum_large)