Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste
Acties:
  • 263.311 views

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 22:45
Richh schreef op zondag 6 december 2020 @ 01:11:
[...]

Tja, weekend, over een paar uurtjes weer net zo hard omlaag :+
Ik moet echt weer eens daytraden 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Voor wie bitcoin duur vindt.
Je kunt ook bits kopen.
1 bit kost 2 cent.

1 bitcoin is een miljoen bits.
1 bit is 100 satoshi’s.

• Richh
Malarky schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:46:
Als je in zulke kleine bedragen handelt vind ik persoonlijk een ledger onzin, de transactiekosten verdien je alleen al nauwelijks terug. Of koop een andere alt met lage transactie kosten, eigenlijk alles wat geen Bitcoin heet.
Als je een jaar lang 100 euro per maand in Bitcoin stopt, is dat toch 1200 euro aan het einde van het jaar. Niks mis met een Ledger als je van plan bent 'ooit' meer dan €1000 aan bitcoin te bezitten als je het mij vraagt.

@multynoob lekker bezig, rustig even bekend worden met Bitcoin. Dit is niet het moment om je gek te maken om 2 euro fee, maar om het systeem te snappen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Richh op 06-12-2020 13:46 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Daar gaat ie.... De Ripplers dumpen als eerste. Nee, alles wordt weer mooi opgekocht, ik denk dat ik maar weer bullish word...

Zal je altijd zien: Even dippen en dan een enorme V-shaped recovery candle tot >20k.

[ Voor 112% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 14:05 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Stel als 1 BTC precies €16.000,- is:

Je maakt €20.000,- over naar Binance via iDeal, kost je €1,30.
Je hebt geen BNB en handelt van EUR naar BTC. Je wilt exact 1 BTC, dus je moet iets meer dan 1 BTC kopen. De fee van 0,1% is iets meer dan €16,-.
Vervolgens maak je je Bitcoin over naar je Ledger, en aangezien het bedrag van 1 BTC groter is dan 0,001 BTC mag dat dus uitgevoerd worden. De fee is dan €8,- (0,0005 BTC).

Totaal 1 BTC is dus iets meer dan 1,30 + 16 + 8 = ±€26,- (van de 16.000 is ±0,17% fee).

Maar als je €1600 wilt doen, dan zijn de kosten als volgt:

Je maakt €2.000,- over naar Binance via iDeal, kost je €1,30.
Voor 0,1 BTC betaal je iets meer dan €1.600,-, dus de fee is iets meer dan €1,60.
Overmaken naar je Ledger is nog steeds €8,-.

Dus 0,1 BTC over maken is iets meer dan 1,30 + 1,6 + 8 = ±€11,- (van de 1.600 is ±0,69% fee).

(heb ik dit goed?)

[ Voor 1% gewijzigd door Qunix op 06-12-2020 15:16 . Reden: Niet 1% fee, maar 0,1% ]

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Rond welk uur begint USA te pompen? 16u?

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Qunix schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:54:

Je hebt geen BNB en handelt van EUR naar BTC. Je wilt exact 1 BTC, dus je moet iets meer dan 1 BTC kopen. De fee van 1% is iets meer dan €160,-.
Vervolgens maak je je Bitcoin over naar je Ledger, en aangezien het bedrag van 1 BTC groter is dan 0,001 BTC mag dat dus uitgevoerd worden. De fee is dan €8,- (0,0005 BTC).

Totaal 1 BTC is dus iets meer dan 1,30 + 160 + 8 = ±€170,- (van de 16.000 is ±1,07% fee).

Voor 0,1 BTC betaal je iets meer dan €1.600,-, dus de fee is iets meer dan €16,-.

Dus 0,1 BTC over maken is iets meer dan 1,30 + 16 + 8 = ±€26,- (van de 1.600 is ±1,63% fee).

(heb ik dit goed?)
Nee, want je betaald momenteel geen fees voor alle euro trading pairs..(maker fees)
:P

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11 21:02

Malarky

Wils voor wat ieder

iVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:36:
[...]

Ik weet niet hoe jij BTC koopt op Binance maar in ieder geval niet slim zo te horen..
Je koopt niet met ideal BTC, je stort Euro^s met Ideal. Kosten 1,30 euro...ofzoiets..
Vervolgens doe je een limit buy order op BTC... kosten momenteel niets.. en normaliter 0,075% of 0,1% aan fees... En sepa stortingen zijn op Binance ook gratis
Dat als je direct een aankoop met iDeal doet op Binance, vergelijkbare met de vele andere websites. Veel beginners snappen dat van limit orders niet dus doen het zo.

Ikzelf heb al een account sinds 2014 op Kraken.com, lang voor dat Binance een begrip was ;)

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-11 16:44
Ik denk dat dit de goedkoopste manier is:

15832 Litebit prijs
15720 Binance prijs

Ga er van uit dat je 0,01 per maand wilt kopen. Dit is dan dus 158,32 + 0,42 transactie kosten op litebit. Hiermee verstuur je de bitcoin direct naar je ledger adres, en het scheelt 1,54 vergeleken bij 0,01 op Binance.

Gewoon kopen dus via litebit en het direct naar je ledger adres sturen!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Malarky schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:02:
[...]

Dat als je direct een aankoop met iDeal doet op Binance, vergelijkbare met de vele andere websites. Veel beginners snappen dat van limit orders niet dus doen het zo.

Ikzelf heb al een account sinds 2014 op Kraken.com, lang voor dat Binance een begrip was ;)
Dan leg je zo'n ^beginner^ dus uit hoe het wel goedkoper kan...

• Qunix
iVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:01:
[...]

Nee, want je betaald momenteel geen fees voor alle euro trading pairs..(maker fees)
:P
Ok, dan na 31-12 geldt dit dan wel... }:O

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:54:
Rond welk uur begint USA te pompen? 16u?
Je kan beter naar Azië kijken

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-11 23:19
Qunix schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:54:

Je hebt geen BNB en handelt van EUR naar BTC. Je wilt exact 1 BTC, dus je moet iets meer dan 1 BTC kopen. De fee van 1% is iets meer dan €160,-.

Totaal 1 BTC is dus iets meer dan 1,30 + 160 + 8 = ±€170,- (van de 16.000 is ±1,07% fee).

Voor 0,1 BTC betaal je iets meer dan €1.600,-, dus de fee is iets meer dan €16,-.

Dus 0,1 BTC over maken is iets meer dan 1,30 + 16 + 8 = ±€26,- (van de 1.600 is ±1,63% fee).

(heb ik dit goed?)
Trading fees bij Binance zijn 0.1%, niet 1% (los van de huidige actie).

• Richh
Tijd voor 19k plaatjes van @Verwijderd?

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 22:05
Richh schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:02:
Tijd voor 19k plaatjes van @Verwijderd?
Jaapio krijgt het druk als hij iedere keer als we er opnieuw doorheen gaan weer moet posten. Aardige battle rond de 19k afgelopen half uur.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Vind niemand het opvallend dat het daily volume op Binance veruit het grootste is in Nigerian Naira (NGN)? Niet alleen vandaag, maar heel regelmatig.

Verwijderd

Ik moet een plank ophangen van de vrouw, geen tijd voor memes helaas vandaag...

Ik zit me nu geestelijk voor te bereiden, en eigenlijk ben ik op zoek naar een smoes om er niet mee bezig te gaan.

Iemand een tip?

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Is deze candle begin van 20k of is het de beruchte btc nachtkaars die nog eenmaal hoog opflikkert?

• twit
  • Laatst online: 12-11 22:05
Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:18:

Ik zit me nu geestelijk voor te bereiden, en eigenlijk ben ik op zoek naar een smoes om er niet mee bezig te gaan.

Iemand een tip?
Is dat niet zoals met al die andere klusjes: het 1x verkloten zodat men het je nooit meer vraagt? Een keer wassen op 90 graden , een keer het bed buiten hangen en het van het balkon laten vallen etc ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

twit schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:22:
[...]

Is dat niet zoals met al die andere klusjes: het 1x verkloten zodat men het je nooit meer vraagt? Een keer wassen op 90 graden , een keer het bed buiten hangen en het van het balkon laten vallen etc ;)
Hmmm goed idee!!!

Ik boor wel even in de stroomkabels.

• Qunix
In plaats van het zo op te hangen: -------------------

Hang je het zo op:
|
|
|
|
|

?

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10:56
multynoob schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:42:
Ik ben nieuw in de crypto en heb met black friday de ledger nano s gekocht.

Gisteren heb ik deze voor het eerst in gebruik genomen en op binance voor 25 euro een beetje Bitcoin gekocht om het uit te proberen. Ik koop voor de lange termijn en wil maandelijks kopen voor 50 tot 100 euro, dat ligt aan de prijs van de Bitcoin.

Nou heb ik gisteren van binance naar de ledger app mijn gekochte Bitcoin verstuurd en de fee daarvoor was 0,005 oftewel 7,35 euro. Wat ik veel vind.

Wat kan ik het beste doen om de fee kosten zo laag mogelijk te houden?

Heb zelf gekeken naar andere sites maar daar is bijna geen info over fee's te vinden. Ideal is wel een must voor mij trouwens.
Bitcoin kan aardig hoge fees hebben, dit is een beetje de aard van het beestje aan het worden.
Hoe groter de hype, hoe meer mensen Bitcoin willen, wat resulteert in meer Transacties.
Elke transactie wordt in een zogenaamde MemPool (memory pool) geplaatst zodat een transactie in een volgende blok meegenomen kan worden.

Aangezien elke blok een maximale grootte heeft aan transacties die erin passen (1mb-ish) (correct me if I’m wrong) kan die mempool vol lopen met nog niet behandelde transacties.

Om dan toch snel een transactie er doorheen te hebben betaal je een hogere fee aan de miners zodat ze jouw transactie eerder meenemen.
Elke blok is om de 10 minuten ongeveer en het maximale aantal transacties is zo’n 6-7 per seconden.

Dus aan fees zal je helaas niet ontkomen.

Met de huidige hype en institutionele investeerders die opkomen zal Bitcoin nog wel in waarde gaan stijgen.
(Note: ik ben geen Bitcoin maximalist)

• elektriekert
Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:18:

Iemand een tip?
Ik weet niet waar die plank moet komen hangen maar een uurtje is toch wel te doen?

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 21:52
Ik ben nieuw in de crypto en heb met black friday de ledger nano s gekocht.

Gisteren heb ik deze voor het eerst in gebruik genomen en op binance voor 25 euro een beetje Bitcoin gekocht om het uit te proberen. Ik koop voor de lange termijn en wil maandelijks kopen voor 50 tot 100 euro, dat ligt aan de prijs van de Bitcoin.

Nou heb ik gisteren van binance naar de ledger app mijn gekochte Bitcoin verstuurd en de fee daarvoor was 0,005 oftewel 7,35 euro. Wat ik veel vind.

Wat kan ik het beste doen om de fee kosten zo laag mogelijk te houden?

Heb zelf gekeken naar andere sites maar daar is bijna geen info over fee's te vinden. Ideal is wel een must voor mij trouwens.
Gisteren sepa naar coinbasepro gedaan is gratis, plukje BTC gekocht fee was 0.40 cent.
BTC door gestuurd naar coinbase regular (is gratis), toen naar mijn wallet verzonden fee was 0.60 cent dus voor 1 eurie in the pocket... :+ O-)

Verwijderd

elektriekert schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:29:
[...]

Ik weet niet waar die plank moet komen hangen maar een uurtje is toch wel te doen?
Niet iedereen is een elektriekert he.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:23:
[...]

Hmmm goed idee!!!

Ik boor wel even in de stroomkabels.
Pas maar op, voordat je het weet staat John Williams voor je deur met een cameraploeg....

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Malarky schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:17:
Vind niemand het opvallend dat het daily volume op Binance veruit het grootste is in Nigerian Naira (NGN)? Niet alleen vandaag, maar heel regelmatig.
Omdat het gesorteerd is op eenheid, niet op waarde. 1 EUR + 1 USD + 1 NGN = 3 FIAT. Daarom staat Nigeria vaak bovenaan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
iVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:41:
[...]

Pas maar op, voordat je het weet staat John Williams voor je deur met een cameraploeg....
Zou denk ik wel een vermakelijk uurtje TV worden met @Verwijderd ;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik krijg de laatste dagen alleen nog maar UNFI rewards op m'n BNB in de Yield aggregator (BNB Vault) en geen HARD meer.... meer mensen?

Laatste HARD was op 3 december...

[ Voor 12% gewijzigd door iVibes op 06-12-2020 16:07 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@iVibes Die launchpool party is helaas voorbij. Alleen nog UNFI op het moment. Ik zit met smart te wachten op nieuwe pareltjes.

Bij ZIL/ETH had iemand ook een fat finger enkele dagen geleden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4whD9iBNOglyJEkLQ7Yy9kD9W-o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uK86c0V82WXsV6uxZqHaxMGA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 16:11 ]

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:10:
@iVibes Die launchpool party is helaas voorbij. Alleen nog UNFI op het moment. Ik zit met smart te wachten op nieuwe pareltjes.
UNFI is binnenkort ook zo afgelopen (14 dec). Ben benieuwd of nog iets anders in de plaats komt, anders zijn er heel weinig mogelijkheden om BNB te staken. Zal niet zo goed zijn voor BNB.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:10:

Bij ZIL/ETH had iemand ook een fat finger enkele dagen geleden:
[Afbeelding]
Hmmm, dat heb ik even gemist.... jammer inderdaad....
Zhou schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:18:
[...]
UNFI is binnenkort ook zo afgelopen (14 dec). Ben benieuwd of nog iets anders in de plaats komt, anders zijn er heel weinig mogelijkheden om BNB te staken. Zal niet zo goed zijn voor BNB.
Zou toch wel verwachten dat er weer iets interessants voor in de plaats komt inderdaad.... we'll see...

Verwijderd

Nooit gedacht dat 19k een saaie range zou worden :+

Maar toch zijn we nu hier in deze oersaaie zone beland.

Afbeeldingslocatie: https://cimg.co/w/articles-attachments/1/5e6/332b91dfa1.png

When run?

• elektriekert
Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:35:
[...]

Niet iedereen is een elektriekert he.
Ik ook niet!
Ik doe maar wat :9

• Qunix
Bitcoin zal in de toekomst een black market currency worden. Het SDR mandje zal bestaan uit 5 grootste fiat currencies, maar dan digitaal. Iedereen krijgt een gratis wallet met een klein tegoed bedrag. Langzaam zal Jan en alleman overgaan, want gratis is goed. Schapen volgen en zo is nieuw geld gecreëerd.
IMF zegt ook "wees voorbereid" aan de ECB en zo, en WEF meldt ook "you own nothing and you will be happy".

Ik heb net interview met Willem Middelkoop gezien :P

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:18
BoulaMouzer schreef op zondag 6 december 2020 @ 15:33:
[...]

Gisteren sepa naar coinbasepro gedaan is gratis, plukje BTC gekocht fee was 0.40 cent.
BTC door gestuurd naar coinbase regular (is gratis), toen naar mijn wallet verzonden fee was 0.60 cent dus voor 1 eurie in the pocket... :+ O-)
Waarom eerst naar coinbase regular?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 12-11 21:52
Stokstaart schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:55:
[...]

Waarom eerst naar coinbase regular?
Omdat op Pro de fee bij tijd en wijle handmatig moet worden aangepast (fee to low), op regular hoeft dit niet.
Zo kun je als pas in crypto zit het minste de mist in gaan, vandaar...

• WhySoSerious
  • Laatst online: 12-11 19:36

WhySoSerious

Be the change.

Moon moon moon!

Verwijderd

Qunix schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:49:
[...]

Bitcoin zal in de toekomst een black market currency worden. Het SDR mandje zal bestaan uit 5 grootste fiat currencies, maar dan digitaal. Iedereen krijgt een gratis wallet met een klein tegoed bedrag. Langzaam zal Jan en alleman overgaan, want gratis is goed. Schapen volgen en zo is nieuw geld gecreëerd.
IMF zegt ook "wees voorbereid" aan de ECB en zo, en WEF meldt ook "you own nothing and you will be happy".

Ik heb net interview met Willem Middelkoop gezien :P
Linkje? Heb wel even zin in van dat speculatie praat.

• Qunix

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:18
Meh. Die zit toch regelmatig bij Cafe Weltschmerz? Van Arno Wellens onze eigen aluhoedje / Lange Frans conspiracy-maat?

Dan daalt hij wat mij betreft meteen flink qua geloofwaardigheid..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• djatwork007
Mijn UNFI is naar de moon aan het gaan :)

• djatwork007
WAVES gaan ook wel goed, die hou ik nog lang bij, er komen nieuwe samenwerkingen af.

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 14:46
Ik was zelf ook een tijdje zo'n gold-bug totdat je erachter komt dat deze gasten al 10+ jaar het einde van de wereld roepen. Dit weekend ook weer in het FD, boekrecentie van ' Heavy Metal' over een nieuwe goudstandaard. De schrijver gaf al toe dat er niet genoeg goud is om dit te realiseren. Ondertussen kun je ook mooie rendementen halen in een indexfund zoals de S&P500.

• Qunix
Stokstaart schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:38:
[...]

Meh. Die zit toch regelmatig bij Cafe Weltschmerz? Van Arno Wellens onze eigen aluhoedje / Lange Frans conspiracy-maat?

Dan daalt hij wat mij betreft meteen flink qua geloofwaardigheid..
Ik moest even opzoeken wat Cafe Weltschmerz was, en blijkbaar is hij inderdaad vaak te gast daar.

Maar zie het vooral als entertainment. Zo zie ik vrijwel alles op Youtube als entertainment. :)
Die interview was overigens een recommendation via RTL Z over Bticoin. :P

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bij RTL Z weten ze ook geen reet van Bitcoin @Qunix en inderdaad dat Cafe Weltschmertz is een wappie platform.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Eens even kijken of we de koers omlaag kunnen krijgen: Ik ben all-in in BTC, ETH, ADA en XRP.

• elektriekert
DAMAGE schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:35:
Bij RTL Z weten ze ook geen reet van Bitcoin @Qunix en inderdaad dat Cafe Weltschmertz is een wappie platform.
De Weltschmerz is de mens :+

• elektriekert
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:41:
Eens even kijken of we de koers omlaag kunnen krijgen: Ik ben all-in in BTC, ETH, ADA en XRP.
Hoeft niet hoor, ik wacht op omhoog!

• djatwork007
Mijn WAVES en mijn AUGUR V2 laat ik overnight gaan, ben benieuwd.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Toch maar een no trade day geworden vandaag, moeilijk te pijlen welke kant we nu op gaan, gevoel zegt down.

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Het is al dagen stil. Tijd voor wat actie.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021

Met dit soort bedragen zou ik zeggen, IDeal naar Bitvavo, lage limit buy order (binnen de spread van de dag) inschieten op BTC en lekker daar laten staan, dan staked het ook nog een beetje. Op het moment dat het een groter bedrag wordt of je je er niet meer comfortabel bij voelt terug naar je Ledger voor 0.0002 BTC wat op dit moment iets van €3 is.

Mag je zelf uitzoekenn of je het risico wil nemen om het op een exchange te laten staan maar zoals je het nu gedaan hebt heeft geen zin. (tenzij BTC naar de 250k gaat) :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• WhySoSerious
  • Laatst online: 12-11 19:36

WhySoSerious

Be the change.

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 23:06
Oeh, een SMSje van Ledger, dat m'n hardware wallet is deactivated ivm missende KYC. Nou, laat ik maar snel op het linkje klikken dan 8)7 Leuk hoor, zo'n dataleak.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0TQhOrD07LqyrsMleQ8DJzGlz2s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xOcolawoeVVsTjJxshTDXnXb.png?f=user_large

• djatwork007
Hoe zit dat met die ORN, wachten tot 15 dec?

• Crypts
Geen idee of het hier al gemeld is of überhaubt interessant is maar Coinbase gaat die Flare airdrop ondersteunen: https://www.coindesk.com/...en-airdrop-to-xrp-holders

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• djatwork007
Crypts schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:35:
Geen idee of het hier al gemeld is of überhaubt interessant is maar Coinbase gaat die Flare airdrop ondersteunen: https://www.coindesk.com/...en-airdrop-to-xrp-holders
En?

• Crypts
En wat? Ik meld het alleen voor degenen die XRP op CB hebben staan. :)

Edit: heb zelf een (gedeeltelijke) sell order rond de €0,65 staan, wordt ie gehit dan geen Flare, zo niet dan airdrop en zien we het wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Crypts op 06-12-2020 19:40 ]

• djatwork007
Crypts schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:39:
[...]

En wat? Ik meld het alleen voor degenen die XRP op CB hebben staan. :)

Edit: heb zelf een (gedeeltelijke) sell order rond de €0,65 staan, wordt ie gehit dan geen Flare, zo niet dan airdrop en zien we het wel.
Ja oke maar wat verwacht je dan van XRP?

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-10 22:21
djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:29:
Hoe zit dat met die ORN, wachten tot 15 dec?
Zou zeggen van wel. Ik heb ze ook sinds een week. Mooie stijging vandaag, maar was van plan ze tot 15 december vast te houden. Hopen dat die terminal gaat aanslaan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:42:
[...]

Ja oke maar wat verwacht je dan van XRP?
Dat staat er toch los van? Fijn dat men dat hier meldt.

Wat verwacht jij van ORN? (Geen idee wat dat is trouwens)

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 19:47 ]

• djatwork007
sniper20 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:43:
[...]

Zou zeggen van wel. Ik heb ze ook sinds een week. Mooie stijging vandaag, maar was van plan ze tot 15 december vast te houden. Hopen dat die terminal gaat aanslaan.
Ga ik ook doen.

• Crypts
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:44:
[...]

Dat staat er toch los van? Fijn dat men dat hier meldt.

Wat verwacht jij van ORN?
Dat dus, gaf alleen wat info maar als ik dan toch even in de glazen bol mag kijken... Ik hoop nog een klein piekje van XRP (hence de sell order) alhoewel het nieuwtje er al wel van af is. Ik sta nu sowieso op winst, zeker omdat ik dit bagje al afgeschreven had. Heel eerlijk denk ik dat XRP vooral sideways gaat en langzaam weer terugzakt met een mooie dump na de airdrop naar het oude nivo.

ORN ken ik niet dus geen idee. :)

• djatwork007
Nog bijgepompt in ORN, die gaat los gaan

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:57:
Nog bijgepompt in ORN, die gaat los gaan
Meestal zie je na een dergelijke pump en het raken van de 3 minute MA 25 dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYbfysi_MfufBzHibutGyp938Zo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/difRffgIKsMWzS2gNsP8gUys.png?f=user_large

• djatwork007
In dit geval niet want er komt een goed nieuws show af op 15 dec, iedereen bereidt zicht voor makker.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:01:
In dit geval niet want er komt een goed nieuws show af op 15 dec, iedereen bereidt zicht voor makker.
Je bent nogal zeker van je zaak.... wat gaat BTC doen vanavond?

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:16

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Graag ook een uitgebreide voorspelling voor KMD en Nano

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dat soort informatie is natuurlijk erg leuk om hier te delen. Heb ik het vorige bericht over ORN gemist?

• djatwork007
Jullie weten toch dat ORN al 20% gestegen is, nog voor de launch?

• djatwork007
iVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:04:
[...]

Je bent nogal zeker van je zaak.... wat gaat BTC doen vanavond?
Maakt mij niet uit want heb geen meer...enkel als deze terug zwaar zakken zal ik erin investeren.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:11:
Jullie weten toch dat ORN al 20% gestegen is, nog voor de launch?
Nee, want ik heb 700 berichten overgeslagen door de drukte deze week, misschien heb je dat gemeld? Ik zie je wel veel vragen stellen, misschien heb ik dat dus gemist.

• djatwork007
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:14:
[...]

Nee, want ik heb 700 berichten overgeslagen door de drukte deze week, misschien heb je dat gemeld? Ik zie je wel veel vragen stellen, misschien heb ik dat dus gemist.
Je hebt de moneytrain gemist ja ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:16:
[...]

Je hebt de moneytrain gemist ja ;)
Je negeert mijn vraag: Heb je dat hier gemeld? Ik zie je heel veel vragen stellen en stellige opmerkingen plaatsen, maar misschien heb ik je bericht gemist?

• djatwork007
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:18:
[...]

Je negeert mijn vraag: Heb je dat hier gemeld? Ik zie je heel veel vragen stellen en stellige opmerkingen plaatsen, maar misschien heb ik je bericht gemist?
Iemand anders heeft die tip hier gemeld.

• Crypts
djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:20:
[...]

Iemand anders heeft die tip hier gemeld.
Wat is dan jouw toegevoegde waarde? :?
Je poneert wat stellingen, gaat er verder niet op in en je komt niet erg sympathiek over. Waarom moeten we jou serieus nemen, wat is je achterliggende gedachte bij wat je post?

• djatwork007
Crypts schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:25:
[...]

Wat is dan jouw toegevoegde waarde? :?
Je poneert wat stellingen, gaat er verder niet op in en je komt niet erg sympathiek over. Waarom moeten we jou serieus nemen, wat is je achterliggende gedachte bij wat je post?
Het was ludiek, doe eens normaal man.

• Crypts
djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:29:
[...]

Het was ludiek, doe eens normaal man.
Ik geloof dat ik heel normaal doe. Mocht dat niet zo zijn hoor ik dat graag van mensen die hier al wat langer komen. :)

• djatwork007
Crypts schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:35:
[...]

Ik geloof dat ik heel normaal doe. Mocht dat niet zo zijn hoor ik dat graag van mensen die hier al wat langer komen. :)
Ik hoop het, je doet hier zwaar uit de hoogte.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@djatwork007 Hopelijk waardeer je mijn onafhankelijke en objectieve positief opbouwende feedback: Je stelt relatief veel basis vragen en dat is prima. Maar als je dan aan de andere kant zo stellig en zelfverzekerd reageert als een coin die je hebt een keer een mooie pump maakt, dan conflicteert dat met elkaar.

Als je nou een paar weken geleden zelf had gezegd: Jongens, ORN is een pareltje, die gaat moonen om reden X en Y en ik stap nu zelf in! Dan is het helemaal prima als die nu mooie resultaten laat zien en je dat hier trots meldt. Maar nu doe je alsof iedereen dat had kunnen weten, geef je aan dat ik de moneytrain heb gemist en dat Crypts uit de hoogte doet.

Kijk even kritisch terug naar je laatste berichten, dan begrijp je hopelijk wat er bedoeld wordt. No hard feelings, maar we waarderen het hier als je tips actief deelt. Iedereen kan een keer een pareltje scoren en daar blij mee zijn, dat is iedereen ook gegund, maar dan hoef je daar niet over uit de hoogte te doen.

• Crypts
djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:37:
[...]

Ik hoop het, je doet hier zwaar uit de hoogte.
Ach ja, ik moet normaal doen, ik doe uit de hoogte. Ik ga er niet verder in mee. Ik heb je normaal en uitgebreid geantwoord op je 'En?' en daarmee is voor mij de kous af.

• Qunix
Is er een wsb equivalent voor Bitcoin ergens?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 21:05

spok9

Groen...

Stuck between a rock and a hard place.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sHPv0nyo4iELQyU3smWU_DQTWN8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dZ6yUVhVu8a9B8A5MEN2vmMd.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is de 4H

Ben benieuwd naar de weekly close :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:03
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:00:
[...]

[Afbeelding]
:7

Zero.

Verwijderd

Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:00:
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYbfysi_MfufBzHibutGyp938Zo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/difRffgIKsMWzS2gNsP8gUys.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yXp7rUWodMVStd7QrMd7F0nITlk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JrHrHkVGsamKoJZylCOja3Jm.jpg?f=user_large

So this TA thing...

Teach me. :+

• Qunix
Als je nou de volgende keer de groene kleur gebuikt in je paint en dan naar boven gaat. Meld dat even van te voren ;)

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:20
@Taro Ik stel voor dat je nu een curve tekent bij BTC van het huidig niveau naar 100K :+

BTC blijft wel redelijk stabiel te laatste tijd, ik hoop dat er morgen wat meer beweging in komt. Zolang we de 18600 maar niet te veel meer testen :/

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Qunix & @wdbtje Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fD2Kmm3AILPuL8kS6RnOzyzI0tY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/yDiqEg0vaEwCUALk7VnZhWX5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 22:32 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Niet van dat voorzichtige he..
:+

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:20
Volgens die schaal zitten we dan rond 70K maar ik keur hem goed _O- :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
iVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:45:
[...]

Niet van dat voorzichtige he..
:+
Is log scale he, had ik even moeten melden, sorry.

Verwijderd

Ik zie nog niks, ik zie nog niks!!!

Het kan elk moment gebeuren nu!

Als dit werkt trek dan even een lijn naar de 1 miljoen please :+

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:30:
[...]
So this TA thing...

Teach me. :+
Veel te veel uren naar charts kijken. Lang genoeg zodat je een bepaald patroon weer ziet en dan:

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/mobile/000/033/487/rick.jpg

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 21:05

spok9

Groen...

Met een beetje mazzel wordt het de hoogste weekly close ooit op Binance :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik heb net effe al m'n spaargeld in BTC gestopt na Taro's zeer onderbouwde TA. Laat maar komen die maan! :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waarschijnlijk een koersverschil :) Wel benieuwd naar de 27e...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EolNfH2U0AAYjj3?format=png&name=small

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 22:10 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
XRP gaat prima!

* En de rest nu ook... Incl. ADA en ETH.

Owjah: Bitcoin zoals voorspeld uiteraard... ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 23:01 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.