Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste
Acties:
  • 263.310 views

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11 21:02

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik ben short. Het wordt hem niet, onvoldoende power, helaas. Als je dan even de chart 3750-20.000 pakt zie je het risico: als we bodem leggen op 12.000 komende 2 weken ziet het er nog mooi uit.

Er is veel meer te verliezen op korte termijn dan te winnen. Als we desondanks toch 20500 gaan stap ik wel weer in.

Als je dan toch short gaat kan je beter coin pakken die op de btc ook nog wel wat heeft in te leveren. ZIL bijvoorbeeld

Al verwacht ik nog wel een final pump als altijd. Zoals we de bitcoin kennen. De nog eenmaal fel oplichtende nachtkaars. 19600 moet toch te doen zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Malarky op 05-12-2020 14:59 ]

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
Taro schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:49:
Ik vind het er twijfelachtig uitzien. Weer helemaal in fiat en een short lopen vanaf 19.055 & 19.070, stop in profit.
Maandag wordt de dag van de waarheid. Ik dacht zelf al afgelopen nacht, maar ....

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Crypto_Exfil schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:00:
[...]

Maandag wordt de dag van de waarheid. Ik dacht zelf al afgelopen nacht, maar ....
Kun je dat iets meer onderbouwing geven?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
Crypts schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:37:
[...]

Kun je dat iets meer onderbouwing geven?
Die kan ik je wel geven; we gaan al een paar dagen zijdelings. Hierna zal het dus omhoog of omlaag gaan en het is de afgelopen weken al heel veel omhoog gegaan dus zal wel omlaag gaan.

Getekend onderbuikgevoelens.

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Ypuh schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:19:
[...]

Die kan ik je wel geven; we gaan al een paar dagen zijdelings. Hierna zal het dus omhoog of omlaag gaan en het is de afgelopen weken al heel veel omhoog gegaan dus zal wel omlaag gaan.

Het is sinds 1 Dec voornamelijk naar beneden gegaan ;)

Dus... MOON!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Crypto_Exfil
[...]

yup, ook als je kijkt naar afgelopen nacht en ziet wat de grafieken doen, lijkt het dat iedereen is verdwaald.

• Crypts
FijneKerst schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:25:
[...]

Het is sinds 1 Dec voornamelijk naar beneden gegaan ;)

Dus... MOON!
Ik ga met jou mee, stelletje pessimistische beren hier. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:42:
[...]

Ik ga met jou mee, stelletje pessimistische beren hier. :P
Zo is dat, gewoon lekker bij het raam in de raket.

Of die terug naar aarde stort of verder vliegt naar de maan zien we dan wel weer.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Jesus wat boring de laatste 2 dagen zeg.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-11 19:14
[...]
Hierna zal het dus omhoog of omlaag gaan
Eens >:)

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-10 16:04
iemand nog in NuCypher geinvesteerd?
Zit al lekker op 110%
ben wat terughoudend om te verkopen

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024

doei

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-11 02:55
Bij Kraken gaan ze Ethereum staking aanbieden. Eth 2.0. Maar ik vind het een beetje raar. Als je gaat staken met een Ethereum munt wordt het omgezet naar een Ethereum 2.0 munt. De rewards van het staken kunnen echter niet verhandeld, geruild of iets anders mee gedaan worden. Wat heb je dan aan het staken?

ETH: The symbol “ETH” will represent tokens on the original Ethereum 1.0 chain. ETH will continue to be traded under our existing trading pairs and can be deposited or withdrawn as before.

ETH2.S: The symbol “ETH2.S” will represent staked Ethereum tokens on Ethereum 2.0. ETH2.S cannot be deposited or withdrawn. ETH2.S can be traded for ETH, however this market will not be available for residents or citizens of the US and Canada.

ETH2: The symbol “ETH2” will represent Ethereum tokens received as staking rewards on Ethereum 2.0. ETH2 cannot be deposited, withdrawn or traded.

https://blog.kraken.com/p...-upgrade-to-ethereum-2-0/

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@PM_Petrol Dat verhandelen kan nu nog niet, wel als ETH2.0 live is, maar dat kan nog wel even duren. Tot die tijd staan je ETH gelocked in het ETH2.0 contract.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-11 02:55
@Taro Ah duidelijk. Wat is de verwachting dat het live gaat? Een paar jaar geleden werd er voor ETH ook al PoS aangekondigd, maar dit is nog steeds niet gerealiseerd dus.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PM_Petrol schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:28:
@Taro Ah duidelijk. Wat is de verwachting dat het live gaat? Een paar jaar geleden werd er voor ETH ook al PoS aangekondigd, maar dit is nog steeds niet gerealiseerd dus.
Dan kan op erg korte termijn zijn, maar ook nog wel 2 jaar duren.

Zie ook mijn bericht van een paar weken geleden: Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13"

Dat minimale aantal ETH is overigens inmiddels met 100% overschreden en dus gehaald. Het aantal validators is volgens mij nog onvoldoende.

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 05-12-2020 17:30 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Crypts
Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:08:
[...]

Zo is dat, gewoon lekker bij het raam in de raket.

Of die terug naar aarde stort of verder vliegt naar de maan zien we dan wel weer.
Idd, dubbele whiskey on the rocks binnen tikken, ooglappie op en tukkie doen. Duurt wel even voor we bij de maan zijn. :P

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bitcoin Stablecoin

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Vet waarom is die al een paar dagen zo goed bezig?

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ladonna schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:10:
Vet waarom is die al een paar dagen zo goed bezig?
Dit zijn altijd van die vragen waar niemand een antwoord op weet. Ik vind dit in het nieuws ook altijd zo stom, er moet en zal een reden geven worden waarom iets stijgt of daalt.

Als ik een gok mag doen over VeChain. Het is het een munt waarbij er de afgelopen jaren wel e.e.a aan ontwikkeling is geweest. Het was wel echt een '17 pareltje met een grote community die de munt altijd wel in de gaten heeft gehouden. Nu BTC even op de rem staat is dit wel zo'n coin waar veel speculanten maar weer eens een gokje waren. Dit is puur mijn onderbuikgevoel btw

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ja ik was benieuwd of er nieuws was.

...ik heb zoveel geld verloren met deze coin.
Hopelijk gaat ie het goed maken met mij :)
En als ik het mooi vind dan dump ik hem zo hard als ik kan!!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Ladonna schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:25:
Ja ik was benieuwd of er nieuws was.

...ik heb zoveel geld verloren met deze coin.
Hopelijk gaat ie het goed maken met mij :)
En als ik het mooi vind dan dump ik hem zo hard als ik kan!!
Ik denk dat de overgrote meerderheid verloren heeft op deze coin. Ik heb ooit zelf een Economic node gehad. Blij dat ik deze nog enigszins op tijd weer van de hand heb gedaan. Het was een leuk idee, met goede staking rewards, iets waar ik altijd wel geïnteresseerd in geweest ben. Echter betaald VeChain de rewards uit in een secundaire coin die de naam shitcoin nog niet waardig is

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Crypts
Gelukszoekr schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:28:
[...]

Ik denk dat de overgrote meerderheid verloren heeft op deze coin. Ik heb ooit zelf een Economic node gehad. Blij dat ik deze nog enigszins op tijd weer van de hand heb gedaan. Het was een leuk idee, met goede staking rewards, iets waar ik altijd wel geïnteresseerd in geweest ben. Echter betaald VeChain de rewards uit in een secundaire coin die de naam shitcoin nog niet waardig is
Die grafiek van VTHO ziet er idd redelijk bizar uit. VET, tsja. Zoals je aangaf hebben een hoop mensen daar veel geld op verloren maar het filmpje was wel vermakelijk. Paar leuke ritjes op gemaakt toen shillers nog redelijk actief waren, nu al tijden niks meer over gehoord op dit topic na. Net als de meeste shitcoins stijgen ze nu mee en donderen weer de afgrond in als BTC vertrekt. :)

Ik vind dit soort coins echt gokken. Het kan leuk uitpakken maar de meesten blijven als bagholders achter of diep in de min. :/

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo komt Bitcoin er wel :)
[Twitter: https://twitter.com/engineers_feed/status/1335252592843059207]

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 05-12-2020 20:17 ]

• Crypts
Bag holder zo te zien? :+

[ Voor 11% gewijzigd door Crypts op 05-12-2020 20:20 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hij mogelijk wel, maar ik heb op dit moment liever dat iedereen Bitcoin dumpt, dat is beter voor mijn short...

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
FijneKerst schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:09:
Jesus wat boring de laatste 2 dagen zeg.
De kleine ritjes zijn net zo leuk om af en toe mee te pakken. Zag vanmorgen dat een ik een kooporder had gehit op het aller aller laagse punt van de dag. Dat vind ik nog mooier dan een dikke pluk pakken op een keihard stijgende koers, dat kan iedereen. Mooi weer verkocht, boodschappen waren weer gratis vandaag denk ik dan.

Vind het leuk om die ondergrens steeds op te zoeken.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
geAApt83 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:43:
[...]

De kleine ritjes zijn net zo leuk om af en toe mee te pakken. Zag vanmorgen dat een ik een kooporder had gehit op het aller aller laagse punt van de dag. Dat vind ik nog mooier dan een dikke pluk pakken op een keihard stijgende koers, dat kan iedereen. Mooi weer verkocht, boodschappen waren weer gratis vandaag denk ik dan.

Vind het leuk om die ondergrens steeds op te zoeken.
De bodem precies timen en kopen is leuk inderdaad. De exacte top verkopen is nog leuker :)

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Dank U Sinterklaasje!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SbOEIMwyX8eJOsFQrvrMQO6ef98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Je57AIL6qfhOXfZUUEhSOKnx.jpg?f=fotoalbum_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• Crypto_Exfil

• geAApt83
PilatuS schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:52:
[...]

De bodem precies timen en kopen is leuk inderdaad. De exacte top verkopen is nog leuker :)
Ja dat is nog inderdaad nog leuker, of de combinatie :P . Ik weet zelf altijd al wel waarvoor ik ga verkopen als ik een kooporder heb, dus dan raak ik niet snel de top aan.

Ik heb te vaak met opties gehandeld op de aex en dan wilde ik toch nog iets meer wat er in resulteerde dat ik pas na maanden mijn winst kon pakken. In de tussentijd had ik al wel 5 extra ritjes kunnen maken, dus ik heb geleerd genoegen te nemen met een vooraf bedacht bedrag.

• PilatuS
  • Niet online
geAApt83 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:19:
[...]

Ja dat is nog inderdaad nog leuker, of de combinatie :P . Ik weet zelf altijd al wel waarvoor ik ga verkopen als ik een kooporder heb, dus dan raak ik niet snel de top aan.

Ik heb te vaak met opties gehandeld op de aex en dan wilde ik toch nog iets meer wat er in resulteerde dat ik pas na maanden mijn winst kon pakken. In de tussentijd had ik al wel 5 extra ritjes kunnen maken, dus ik heb geleerd genoegen te nemen met een vooraf bedacht bedrag.
Meestal pak ik de exacte top ook niet hoor. Net zoals je zegt, je koopt met een doel om weer te verkopen en dan doe je dat ook. Ik neem nu ook minder risico dan een paar jaar terug. Heb wel eens trades gemaakt wat langer terug dat ik de exacte top heb verkocht en daarna ging er 10% af, dat voelt toch wel goed :)

• geAApt83
PilatuS schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:23:
[...]

Meestal pak ik de exacte top ook niet hoor. Net zoals je zegt, je koopt met een doel om weer te verkopen en dan doe je dat ook. Ik neem nu ook minder risico dan een paar jaar terug. Heb wel eens trades gemaakt wat langer terug dat ik de exacte top heb verkocht en daarna ging er 10% af, dat voelt toch wel goed :)
Ja die trades blijf je onthouden, net als de trades die faliekant mis zijn gegaan overigens 8)7

• SJAAKSJAAK
PilatuS schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:23:
[...]

't zou mooi zijn als ik voor dat soort ongein een bot kon maken die laag"ish" inkoopt en > hoger"ish" verkoopt.
zoals op een dergelijk grafiekje kan dat prima
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4Vyh0ONAQlBp8o2j5oywXnMuOk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OhkHpW9v5ZCeSCkEu4Ng19e8.png?f=fotoalbum_large

doei

• PilatuS
  • Niet online
SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:31:
[...]

't zou mooi zijn als ik voor dat soort ongein een bot kon maken die laag"ish" inkoopt en > hoger"ish" verkoopt.
zoals op een dergelijk grafiekje kan dat prima
[Afbeelding]
Die bots draaien op iedere exchange op dit moment. Zelf schrijven is alleen wel iets dat je moet kunnen natuurlijk, maar genoeg bots die de hele dag ping pong spelen.

• SJAAKSJAAK
PilatuS schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:32:
[...]

Die bots draaien op iedere exchange op dit moment. Zelf schrijven is alleen wel iets dat je moet kunnen natuurlijk, maar genoeg bots die de hele dag ping pong spelen.
Ben me daarvan bewust ja. Volgens mij zijn er wel wat point & click services.
Zelf schrijven is ook wel iets wat ik zou kunnen aan de hand van wat voorbeeldcode.

doei

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Bots vind ik zelf nog wat te gevaarlijk.
Ik snap niet hoe ze werken (technisch) dus ga ik me vingers er niet aan branden.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Als de ultieme, winstgevende, perfect werkende bot had bestaan, dan hadden de ontwikkelaars deze niet op internet te koop hoeven aanbieden want dan waren ze zelf al lang binnen geweest...

• PilatuS
  • Niet online
SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:35:
[...]

Ben me daarvan bewust ja. Volgens mij zijn er wel wat point & click services.
Zelf schrijven is ook wel iets wat ik zou kunnen aan de hand van wat voorbeeldcode.
Zelf schrijven is de enige echte goede optie. Iets laten draaien wat andere mensen ook draaien gaat niet werken. Er is wel iemand hier op het forum die een bot zelf heeft geschreven en winstgevend laat draaien.
FijneKerst schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:39:
Bots vind ik zelf nog wat te gevaarlijk.
Ik snap niet hoe ze werken (technisch) dus ga ik me vingers er niet aan branden.
Een bot is inderdaad een verhaal apart. Sowieso moet je failsafes inbouwen en de bot op historische data laten draaien om de boel te finetunen. Dan na heel veel testen kijken wat ie doet met kleine bedragen voor je uiteindelijk met grotere bedragen aan de slag kan. We weten allemaal hoe link crypto kan zijn, dus een bot die verkeerde dingen doet is extra link.
iVibes schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:50:
Als de ultieme, winstgevende, perfect werkende bot had bestaan, dan hadden de ontwikkelaars deze niet op internet te koop hoeven aanbieden want dan waren ze zelf al lang binnen geweest...
Winstgevende bots zijn er zat, maar die ga je inderdaad niet aan andere mensen verkopen maar die hou je lekker zelf.

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11-11 23:06
Niet helemaal mee eens dat je geen bestaande software zou kunnen gebruiken. Alles draait om strategie. En dat is nou juist het moeilijkste. Het heeft iig nog steeds een boven gemiddelde interesse.

• PilatuS
  • Niet online
RelBel80 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:01:
Niet helemaal mee eens dat je geen bestaande software zou kunnen gebruiken. Alles draait om strategie. En dat is nou juist het moeilijkste. Het heeft iig nog steeds een boven gemiddelde interesse.
Als 1000 mensen exact dezelfde strategie gaan gebruiken werkt het niet. Tuurlijk kan je een bot kopen als basis en dan zelf de stategie aanpassen.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-11 19:33

raq

Bij bestaande bots kun je tientallen indicatoren gebruiken, verschillend per pairs met verschillende drempelwaardes, op verschillende timeframes, enz enz. Hier zal je niet snel dezelfde strategie maken als een grote andere groep bot-traders. Dat is niet het probleem denk ik. Probleem zit het in hebben van meerdere goedwerkende strategien, voor verschillende marktfases, en op tijd schakelen daartussen. Het hebben en configureren van een bot kost veel tijd initieel maar ook tijdens de ' exploitatie' wil je bijsturen/analyseren enz enz.
Bv een strategie die van de zomer in een bullmarkt (alts) goed werkte, zal nu een stuk minder werken.

De tijd leert of het tij keert

• SJAAKSJAAK
Ja of iets wat je op een dag als vandaag ff aanzet en een beetje naast blijft zitten/ Eigenlijk gewoon net wat meer opties als de magere functies die de exchanges bieden

doei

• SJAAKSJAAK
raq schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:17:
Bij bestaande bots kun je tientallen indicatoren gebruiken, verschillend per pairs met verschillende drempelwaardes, op verschillende timeframes, enz enz. Hier zal je niet snel dezelfde strategie maken als een grote andere groep bot-traders. Dat is niet het probleem denk ik. Probleem zit het in hebben van meerdere goedwerkende strategien, voor verschillende marktfases, en op tijd schakelen daartussen. Het hebben en configureren van een bot kost veel tijd initieel maar ook tijdens de ' exploitatie' wil je bijsturen/analyseren enz enz.
Bv een strategie die van de zomer in een bullmarkt (alts) goed werkte, zal nu een stuk minder werken.
dit dus ja.

doei

• PilatuS
  • Niet online
raq schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:17:
Bij bestaande bots kun je tientallen indicatoren gebruiken, verschillend per pairs met verschillende drempelwaardes, op verschillende timeframes, enz enz. Hier zal je niet snel dezelfde strategie maken als een grote andere groep bot-traders. Dat is niet het probleem denk ik.
Klopt helemaal. Ik doelde meer op mensen die een bot willen kopen die waarbij ze zelf niets meer hoeven doen. Dan meerdere van die bots draaien op exact dezelfde strategie gaat niet werken en je bent ook dom als je zoiets hebt en je gaat het verkopen.

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Mocht het je interesseren, je kunt een demo downloaden bij Margin.de. Ik heb een (lifetime) account aangeschaft in 2017. Toen heette het Leonardo. Vanwege de alts rekt ben ik tegenwoordig niet meer zo actief mee bezig met de bot. Het heeft me alleen verlies opgeleverd, maar nu gebruik ik het nog af en toe om snel door grafieken te scrollen. Vorig weekend heb ik nog met de UP en DOWN hefboomtokens gespeeld, wel leuk, een paar USDT verloren.

Ook heb ik een account op ProfitTrailer. Een heel krachtige bot met heel veel koop en verkoop strategieën. Deze bot staat bij mij ook uit.

Het kost je heel veel tijd en ook timing om een gepaste strategie toe te passen en tekens weer te veranderen aan de omstandigheden van BTC. Helaas heb ik die tijd niet meer.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Zhou
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aEzVpFaAq3SXkneNgGp-rts7CpM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8NLnIN4dLGys3GxDz9CnMDGv.png?f=fotoalbum_large

@SJAAKSJAAK liet de ETH grafiek zien. Dit zou een EMA Cross-over strategie kunnen zijn in Margin.

• Crypto_Exfil
iVibes schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:50:
Uitspraak van de maand.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-11 19:33

raq

Zhou schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 23:06:
Mocht het je interesseren, je kunt een demo downloaden bij Margin.de. Ik heb een (lifetime) account aangeschaft in 2017. Toen heette het Leonardo. Vanwege de alts rekt ben ik tegenwoordig niet meer zo actief mee bezig met de bot. Het heeft me alleen verlies opgeleverd, maar nu gebruik ik het nog af en toe om snel door grafieken te scrollen. Vorig weekend heb ik nog met de UP en DOWN hefboomtokens gespeeld, wel leuk, een paar USDT verloren.

Ook heb ik een account op ProfitTrailer. Een heel krachtige bot met heel veel koop en verkoop strategieën. Deze bot staat bij mij ook uit.

Het kost je heel veel tijd en ook timing om een gepaste strategie toe te passen en tekens weer te veranderen aan de omstandigheden van BTC. Helaas heb ik die tijd niet meer.
Profit trailer gebruik ik ook, volgens mij kun je deze ook gratis gebruiken op binance (voor je referral), toch @Taro ?
Ik heb hier geen geautomatiseerde inkoop strategien op draaien, ik gebruik het voor verkoop van handmatig aangekochte alts en als tool om overzicht te houden van coins die ik heb of in de gaten wil houden.
Ik was er in 2018 mee begonnen, en in die periode alts vs btc traden was behoorlijk kansloos voor een -toen nog- cryptonoob, beste bak met btc gekost.

De tijd leert of het tij keert

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@raq Klopt, je kunt PF gratis gebruiken met een nieuw Binance account, ze maken dan gebruik van je referral en genereren op die manier inkomsten.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/NOG3VKJEz0Gz/550x470.jpg

Dank u Sinterklaasje
;)

• SJAAKSJAAK
ik heb trouwens de lijst met fees die je betaald hebt met traden gevonden in Binance
https://www.binance.com/en/activity/referral
Onderaan ergens

doei

• PilatuS
  • Niet online
En dan denk je dat crypto een gekke wereld is. Van 500 dollar naar dit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/081mDXs.jpg

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 23:58:
ik heb trouwens de lijst met fees die je betaald hebt met traden gevonden in Binance
https://www.binance.com/en/activity/referral
Onderaan ergens
Dat zijn de commission fees van je referrals...
(De commissiekosten die met je worden gedeeld door mensen die zich aangemeld hebben via jou referentielink)

De fees die je betaald voor je trades vind je in je Order History & Trade History...
https://www.binance.com/en/my/orders/exchange/tradeorder

Daar kan je je trade historie naar een Excel document exporteren (Export complete order history) waarin de fees netjes zijn opgenomen...

[ Voor 7% gewijzigd door iVibes op 06-12-2020 01:05 ]

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:05
Moooon

• SJAAKSJAAK
iVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:58:
[...]

Dat zijn de commission fees van je referrals...
(De commissiekosten die met je worden gedeeld door mensen die zich aangemeld hebben via jou referentielink)

De fees die je betaald voor je trades vind je in je Order History & Trade History...
https://www.binance.com/en/my/orders/exchange/tradeorder

Daar kan je je trade historie naar een Excel document exporteren (Export complete order history) waarin de fees netjes zijn opgenomen...
wacht, als daar bedragen staan, betekend dat dat ik heb geregistreerd via een referral?
Daar staat me namelijk niks van bij. Ik kwam op deze pagina omdat ik dat ProfitTrailer wou proberen maar hij loopt te zeiken over dat ik al een referral heb gelinkt.
Is er een manier om dat te zien? Via wie of wat ik heb geregistreerd?

doei

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 22:45
Tja, weekend, over een paar uurtjes weer net zo hard omlaag :+

Jammer dat je nickname niet Victor Bulli is trouwens :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Dark Matter
  • Niet online
Wat zijn cryptocurrencies?

Goed geschreven.

https://etherplan.com/202...o-cryptocurrencies/13648/

[ Voor 8% gewijzigd door Dark Matter op 06-12-2020 01:13 ]

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

SJAAKSJAAK schreef op zondag 6 december 2020 @ 01:08:
[...]

wacht, als daar bedragen staan, betekend dat dat ik heb geregistreerd via een referral?
Daar staat me namelijk niks van bij. Ik kwam op deze pagina omdat ik dat ProfitTrailer wou proberen maar hij loopt te zeiken over dat ik al een referral heb gelinkt.
Is er een manier om dat te zien? Via wie of wat ik heb geregistreerd?
Je ziet alleen de Gebruikers-ID's (Referral ID's) van de mensen die jij verwezen hebt. (en natuurlijk eventuele inkomsten)
Ik weet niet wat ziet als je jezelf ook hebt aangemeld via een referral link, want dat heb ik namelijk niet gedaan...

edit: pump! Azië is wakker....

• SJAAKSJAAK
iVibes schreef op zondag 6 december 2020 @ 02:08:
[...]

Je ziet alleen de Gebruikers-ID's (Referral ID's) van de mensen die jij verwezen hebt. (en natuurlijk eventuele inkomsten)
Ik weet niet wat ziet als je jezelf ook hebt aangemeld via een referral link, want dat heb ik namelijk niet gedaan...

edit: pump! Azië is wakker....
Ja ik kan t niet vinden. Heb de chat maar geopend. lekker wachten.

En ja pumpings, was net met xrp aan t pingpongen toen ging ie opeens pumpen toen ik niet aan t opletten was.

doei

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

SJAAKSJAAK schreef op zondag 6 december 2020 @ 02:32:
[...]

Ja ik kan t niet vinden. Heb de chat maar geopend. lekker wachten.

En ja pumpings, was net met xrp aan t pingpongen toen ging ie opeens pumpen toen ik niet aan t opletten was.
Ik zag dat je de fees ook al met enige moeite had gevonden. Geloof me, eerste hit op Google is je antwoord op alles, ook bij Binance. De relevante pagina altijd bovenaan. :)

- Dus Google 'Binance fees' en je bent er
- Google op 'Binance referal' en je bent er gelijk, etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 06-12-2020 02:39 ]

• SJAAKSJAAK
Malarky schreef op zondag 6 december 2020 @ 02:37:
[...]

Ik zag dat je de fees ook al met enige moeite had gevonden. Geloof me, eerste hit op Google is je antwoord op alles, ook bij Binance. De relevante pagina altijd bovenaan. :)

- Dus Google 'Binance fees' en je bent er
- Google op 'Binance referal' en je bent er gelijk, etc.
Nou die fees kwam ik bij toeval tegen, was meer dat er eerder iemand in dit topic het moeilijk vond om in te zien.
Zal best te googlen zijn, blijft gewoon een rommel bij die lui. Terzijde, ben nu ook al een week bezig met een iDeal betaling, die tussen wal en schip is gevallen, te retourneren. Support is echt zwaar bagger.

edit: Maar kun jij ergens zien of je via een referral hebt geregistreerd? Misschien komt het door de zonnesteek die ik heb opgelopen maar ik kan t echt niet vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 06-12-2020 02:52 ]

doei

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

PilatuS schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:03:
[...]

Als 1000 mensen exact dezelfde strategie gaan gebruiken werkt het niet. Tuurlijk kan je een bot kopen als basis en dan zelf de stategie aanpassen.
DIT. Onthoud dit. En indicatoren gebruiken? Als je weet hoe indicatoren werken dan weet je: Indicatoren laggen altijd. Ze lopen altijd achter. Ze interpreteren de prijsactie. Dus dan ben je nog altijd beter af als je zelf de prijsactie kunt interpreteren en daar op actie kunt ondernemen. Als je constant van indicatoren uit gaat dan ben je dus altijd te laat met je acties. Ja ook een bot is dan te laat.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

PilatuS schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:48:
En dan denk je dat crypto een gekke wereld is. Van 500 dollar naar dit:

[Afbeelding]
Ik zag hem ook. Deze retard staat in totaal 5M in de plus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/whYBJlaCEoMZOhgRcD8P5LUIepg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zf2tEJrA9tb6DnTfdeeppMNG.jpg?f=fotoalbum_large

Stonks only go up.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2020 06:02 ]

• Slux
  • Niet online
Ben ik hier de enige die met UNFI trade ? dat ding blijft maar gaan.

Heb net ook maar weer een plukje VET gekocht, die probeert het elke keer maar wil maar niet uitbreken, misschien vandaag, zie dat de bagholders weer actief zijn.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11 11:40
Slux schreef op zondag 6 december 2020 @ 07:04:
Ben ik hier de enige die met UNFI trade ? dat ding blijft maar gaan.

Heb net ook maar weer een plukje VET gekocht, die probeert het elke keer maar wil maar niet uitbreken, misschien vandaag, zie dat de bagholders weer actief zijn.
Neuh ik heb nog een pluk liggen van de pannenkoeken farm site. Die gaat inderdaad lekker. Ook het pannenkoeken bakken gaat de laatste dagen lekker omhoog (CAKE)

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:29

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Hij wordt een beetje zweverig, maar zijn bedrijf heeft wel weer 2500 BTC gekocht voor 19.4K per stuk. Zweverig maar vastberaden dus, dat kan ik dan wel waarderen.

BTC ook die waarschijnlijk geruime tijd wordt vastgehouden. Je kunt het ook zien als 250.000 Henk & Ingrids die voor 0,01 BTC zijn ingestapt, met die aantallen ging dat eind 2017.

[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-12-2020 09:07 ]

• Zhou
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 05:59:
[...]

Ik zag hem ook. Deze retard staat in totaal 5M in de plus:

[Afbeelding]

Stonks only go up.
Je zou het niet zeggen, maar dit jaar is mijn beste jaar ooit in winst in aandelen (80% USA/ 20% AEX). Dat geldt denk ik voor de meeste mensen die in USA aandelen hebben gehandeld of bezitten. De laatste tijd zijn de hotels/fitness zeg maar toeristisch gerelateerde aandelen erg snel gegaan. Vandaar ook het record van NASDAQ en de DOW. Helaas heb ik niet aan TSLA meegedaan en heb ik mijn Square (SQ) te vroeg verkocht.

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:03:
[...]

Hij wordt een beetje zweverig, maar zijn bedrijf heeft wel weer 2500 BTC gekocht voor 19.4K per stuk. Zweverig maar vastberaden dus, dat kan ik dan wel waarderen.

BTC ook die waarschijnlijk geruime tijd wordt vastgehouden. Je kunt het ook zien als 250.000 Henk & Ingrids die voor 0,01 BTC zijn ingestapt, met die aantallen ging dat eind 2017.
Een beetje ? zulke mensen zijn imo slecht voor cryptoland, snap niet dat mensen hem hier als 1 of andere crypto god zien.

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Kan iemand mij zeggen wel coin vandaag x3 gaat, bedankt!

• Zhou
  • Niet online

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:34:
XRP

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-11 22:45
djatwork007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:34:
http://www.ask8ball.net

Gewoon vragen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Vandaag? Dat denk ik niet.

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Geloof me nou maar... zie ik niet betrouwbaar uit ofzo?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Oh, the story of my life: Stop losses op shorts zetten, die net worden aangetikt om daarna weer lekker te dalen. Nu zit ik dus al sinds 19.3xx in Bitcoin ipv fiat om de daling tot 19.040 mee te pakken.

Ik hold dit plukje wel even, grote kans dat we vandaag nog wel een zondag uitbraak zien. Al ga ik er vanuit dat Bitcoin ook nog wel de 17.8xx range gaat aantikken vandaag of de komende dagen. Zit los van dit bedrag van de short verder nog helemaal in fiat. Edit: Nou vooruit, toch maar weer omgezet in een short.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EYGTxv_da-olHrKQHqfqxne7_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1NBkrkn5uaxGzJ9FLJXpE7Ji.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n3CyFzzeRLPnbM3jn2VKHoUqPjs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SinZYoK6u6oWPuvm7vDgD0Ns.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 06-12-2020 10:00 ]

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Nou daar gaan we dan hoor. Iedereen de riemen vast? Ik hou het bij shorts ZIL, daar kan ook zat weer vanaf op de BTC.

[ Voor 39% gewijzigd door Malarky op 06-12-2020 09:57 ]

Verwijderd

Malarky schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:56:
Nou daar gaan we dan hoor. Iedereen de riemen vast? Ik hou het bij shorts ZIL, daar kan ook zat weer vanaf op de BTC.
* Jaapio doet zijn fietshelmpje en kniebeschermers weer af

• Zhou
  • Niet online
Het wordt denk ik weer een ping pong tussen 18700 - 19500

• Dark Matter
  • Niet online
Slux schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:34:
[...]

Een beetje ? zulke mensen zijn imo slecht voor cryptoland, snap niet dat mensen hem hier als 1 of andere crypto god zien.
Hij is in ieder geval positiever dan een of andere anonieme forum poster die continue zegt dat het uiteindelijk toch naar nul gaat.

[ Voor 22% gewijzigd door Dark Matter op 06-12-2020 10:36 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:56:
Oh, the story of my life: Stop losses op shorts zetten, die net worden aangetikt om daarna weer lekker te dalen. Nu zit ik dus al sinds 19.3xx in Bitcoin ipv fiat om de daling tot 19.040 mee te pakken.

Ik hold dit plukje wel even, grote kans dat we vandaag nog wel een zondag uitbraak zien. Al ga ik er vanuit dat Bitcoin ook nog wel de 17.8xx range gaat aantikken vandaag of de komende dagen. Zit los van dit bedrag van de short verder nog helemaal in fiat. Edit: Nou vooruit, toch maar weer omgezet in een short.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
I feel you... inderdaad een plausibel scenario voor de komende dagen. Akelig hoe hij langs die rode lijn naar beneden kruipt. Die heb ik niet verplaatst... Kans op fake-out naar boven en dan richting 17.8k om te herstellen.

Hij moet voor 12-12 wel ergens door die rode lijn naar boven gaan
of anders gezegd:
In het grotere plaatje moeten we wel boven die onderste groene lijn blijven. Die lijn hebben we namelijk op 18-10 ingezet. Als we daar doorheen gaan, dan kan t nog wel eens even duren voordat we echt naar de 20k gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OfJUTxFkJ5IwtHxvLQFRFXN2uvs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HwnamlTBqNHQ4fU3n39vcBEn.png?f=fotoalbum_large

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Slux
  • Niet online
Dark Matter schreef op zondag 6 december 2020 @ 10:34:
[...]

Hij is in ieder geval positiever dan een of andere anonieme forum poster die continue zegt dat het uiteindelijk toch naar nul gaat.
Kan mij niet voorstellen dat iemand dat hier zegt want 0 is onmogelijk ;w

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Aangezien je niet voor 0 kunt kopen, zal de laagste prijs altijd het minimale aantal decimalen zijn. Bitcoin kan dus inderdaad nooit naar 0, maar prima naar bijv. 0.00000001 USD.

• Dark Matter
  • Niet online
Slux schreef op zondag 6 december 2020 @ 10:48:
[...]

Kan mij niet voorstellen dat iemand dat hier zegt want 0 is onmogelijk ;w
Zeg ik dan dat iemand hier dat zegt? :P

• Slux
  • Niet online
Dark Matter schreef op zondag 6 december 2020 @ 10:56:
[...]

Zeg ik dan dat iemand hier dat zegt? :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2CN438NZkfTKXfQXQ-y-G-RLHxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JbkAeaKe00RpsxM1CfYECGjI.jpg?f=fotoalbum_large

• Crypto_Exfil
Nou ik heb mijn verlies van de afgelopen week ook weer recht getrokken vandaag op PNT and Waves :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nou, kom maar op met die mega Bitcoin candle die je weer doet beseffen dat je op de verkeerde richting hebt gegokt. Welke kant op maakt mij niet uit, maar ergens bekruipt mij het gevoel dat het een groene gaat worden want de meerderheid van de berichten die ik lees is bearish.

Shorts lopen nog en nog steeds in fiat. En weer verder met de kerstboom opzetten...

• Crypto_Exfil
Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:25:
Nou, kom maar op met die mega Bitcoin candle die je weer doet beseffen dat je op de verkeerde richting hebt gegokt. Welke kant op maakt mij niet uit, maar ergens bekruipt mij het gevoel dat het een groene gaat worden want de meerderheid van de berichten die ik lees is bearish.

Shorts lopen nog en nog steeds in fiat. En weer verder met de kerstboom opzetten...
Welcome in my life bro 8)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11 08:13

Bever!

3

Taro schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:25:

Zit nu in fiat, maar we maken weer een symmetrisch driehoekje op de 4 uur.. kan weer bulllish worden als we weer bouncen

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-11 10:10
Ik ben nieuw in de crypto en heb met black friday de ledger nano s gekocht.

Gisteren heb ik deze voor het eerst in gebruik genomen en op binance voor 25 euro een beetje Bitcoin gekocht om het uit te proberen. Ik koop voor de lange termijn en wil maandelijks kopen voor 50 tot 100 euro, dat ligt aan de prijs van de Bitcoin.

Nou heb ik gisteren van binance naar de ledger app mijn gekochte Bitcoin verstuurd en de fee daarvoor was 0,005 oftewel 7,35 euro. Wat ik veel vind.

Wat kan ik het beste doen om de fee kosten zo laag mogelijk te houden?

Heb zelf gekeken naar andere sites maar daar is bijna geen info over fee's te vinden. Ideal is wel een must voor mij trouwens.

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

multynoob schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:42:

Heb zelf gekeken naar andere sites maar daar is bijna geen info over fee's te vinden. Ideal is wel een must voor mij trouwens.
Tja, als iDeal een must is schiet het al niet op. De BTC is nu op Binance zelf 15.756 euro en als je met iDeal btc koopt bij Binance betaal je 16.181. Dus dan begin je al met 2,7% achterstand, dat wordt in de stock market zelfs als idioot hoog gezien en dan komen de transactie kosten er nog bij. Overweeg een SEPA bankoverschrijving via Kraken.com dat is gewoon helemaal gratis.

Als je in zulke kleine bedragen handelt vind ik persoonlijk een ledger onzin, de transactiekosten verdien je alleen al nauwelijks terug. Of koop een andere alt met lage transactie kosten, eigenlijk alles wat geen Bitcoin heet.

[ Voor 21% gewijzigd door Malarky op 06-12-2020 12:48 ]

• Crypto_Exfil
Malarky schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:46:
[...]

Tja, als iDeal een must is schiet het al niet op. De BTC is nu op Binance zelf 15.756 euro en als je met iDeal btc koopt bij Binance betaal je 16.181. Dus dan begin je al met 2,7% achterstand, dat wordt in de stock market zelfs als idioot hoog gezien en dan komen de transactie kosten er nog bij. Overweeg een SEPA bankoverschrijving via Kraken.com dat is gewoon helemaal gratis.

Als je in zulke kleine bedragen handelt vind ik persoonlijk een ledger onzin, de transactiekosten verdien je alleen al nauwelijks terug. Of koop een andere alt met lage transactie kosten, eigenlijk alles wat geen Bitcoin heet.
Voor zulke kleine bedragen is een ledger echt onzin !! Maar het kan ook zijn om er aan te wennen.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:36

Nou heb ik gisteren van binance naar de ledger app mijn gekochte Bitcoin verstuurd en de fee daarvoor was 0,005 oftewel 7,35 euro. Wat ik veel vind.

Je zou ook 1 keer per paar maanden versturen met dit soort lage aantallen.
Via ledger live kopen en direct op je ledger krijgen is ook mogelijk maar ik weet niet wat de kosten dan zijn en waarschijnlijk is Ideal niet mogelijk. Zal op de ledger site wel een en ander te vinden zijn.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• SJAAKSJAAK
Gondor schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:07:
[...]

Via ledger live kopen en direct op je ledger krijgen is ook mogelijk maar ik weet niet wat de kosten dan zijn en waarschijnlijk is Ideal niet mogelijk. Zal op de ledger site wel een en ander te vinden zijn.
Dat gaat via coinify, heb ik de eerste keer gedaan en kostte mij 5 euro aan fee

doei

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:36
SJAAKSJAAK schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:08:
[...]

Dat gaat via coinify, heb ik de eerste keer gedaan en kostte mij 5 euro aan fee
Is goedkoper maar is ook veel voor paar tientjes aan Bitcoin lijkt mij. Is de prijs van Bitcoin vergelijkbaar met binanave of is het duurder?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• Zhou
  • Niet online
Ik ben nieuw in de crypto en heb met black friday de ledger nano s gekocht.

Gisteren heb ik deze voor het eerst in gebruik genomen en op binance voor 25 euro een beetje Bitcoin gekocht om het uit te proberen. Ik koop voor de lange termijn en wil maandelijks kopen voor 50 tot 100 euro, dat ligt aan de prijs van de Bitcoin.

SEPA bankoverschrijving via Binance is ook helemaal gratis. Niet maandelijks overzetten, maar 1 of 2 keer per jaar. Als je wilt proberen is een altcoin goedkoper om over te zetten naar je Nano S.

• multynoob
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-11 10:10
Gondor schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:07:
[...]

Ja hier zat ik ook aan het denken, om dan één keer in het jaar over te boeken.
[...]

Ja had mij niet gerealiseerd dat door de Ideal betalingen er nog 2,7 procent bij komt. Ik ga de SEPA bankoverschrijving nakijken en kraken.com nakijken.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Het overmaken van jouw Euro's naar Binance is gratis. Via iDeal kost dat €1,30 per keer (voor het gebruik van iDeal).
Dan kan je handelen van Euro naar bijvoorbeeld Bitcoin. De fee is dan 0,1% fee (of als je ook BNB hebt 0,075%).
Vervolgens kan je je Bitcoin dan overmaken naar je Ledger kost je 0,0005 BTC, waarbij het minimale bedrag wat je wilt overmaken 0,001 BTC moet zijn, en is dus afhankelijk van de prijs van BTC omgerekend naar Euro's.

Als je het vergelijkt Bitvavo: kosten van 0,0001 BTC voor het overmaken naar je Ledger, en 0,25% fee.

De deposit en widtraw fees zijn "dynamisch", oftewel ze kunnen aangepast worden als de prijs van Bitcoin nog verder stijgt... Of niet natuurlijk.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Ik weet niet hoe jij BTC koopt op Binance maar in ieder geval niet slim zo te horen..
Je koopt niet met ideal BTC, je stort Euro^s met Ideal. Kosten 1,30 euro...ofzoiets..
Vervolgens doe je een limit buy order op BTC... kosten momenteel niets.. en normaliter 0,075% of 0,1% aan fees... En sepa stortingen zijn op Binance ook gratis

Pagina: 1 ... 70 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.