[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.982 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Smultie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:26:
Fucking hell.... ik ben m'n 2017 PF eens een beetje aan 't opschonen, shitcoins eruit enzo.
Hoe kan ik m'n IOTA op Bitfinex omzetten naar BTC? Niet te doen die site man...
euhhh.... door op de sell knop te rammen?

https://trading.bitfinex.com/t/IOTBTC

[ Voor 12% gewijzigd door iVibes op 03-12-2020 17:31 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-10 16:55

Liberteh

All your base belong to me

DAMAGE schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:24:
Wat ik wel interessant vind zijn die heatmap charts. Zijn jullie daar bekend mee?
www.tensorcharts.com ?

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zow dat is lang geleden dat ik die voorbij zag komen laatste keer was 2017 geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:30
Mooooody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:49:
Nog wal bullish nieuws...vers van de pers....

[...]

https://www.reuters.com/a...xes-in-2021-idUSKBN28D1YB

Meer aandacht voor Bitcoin _/-\o_
Damn...

Ok, I fomo-ed. Toch weer plukje BTC gekocht

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 16:36

MicroWhale

The problem is choice

Fomo is zoooo 2017! ;) :D Ik denk dat we toch nog een keer teruggaan naar 18k... ergens tussen de 18 en 18.5... puur om daar meer support op te bouwen. Het is allemaal zo dunnetjes en breekbaar nu. Zowel support als volume ontbreken. Ook de MACD staat nog niet goed voor een move naar boven.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Liberteh Jep bijvoorbeeld inderdaad, best interessant om naar te kijken af en toe. Kijken waar de ordertjes veelal liggen. Leuk om te vergelijken ook met eventueel een volume profiel op Tradingview. En kijken of het een beetje overeen komt met de levels die je zelf in gechart hebt.

@MrWilliams Ik denk zelf dat het nog wel veel lager kan dan dat. We hebben nog niet echt een grote correctie gezien. Niet dat dat persee moet maar zou inderdaad voor het bullish gevoel wel fijn zijn om wat lager een level dat voorheen behoorlijke resistance is geweest terug te testen als support en daar een bounce te zien.

[ Voor 36% gewijzigd door DAMAGE op 03-12-2020 18:01 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

DAMAGE schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:00:
@Liberteh Jep bijvoorbeeld inderdaad, best interessant om naar te kijken af en toe. Kijken waar de ordertjes veelal liggen. Leuk om te vergelijken ook met eventueel een volume profiel op Tradingview. En kijken of het een beetje overeen komt met de levels die je zelf in gechart hebt.

@MrWilliams Ik denk zelf dat het nog wel veel lager kan dan dat. We hebben nog niet echt een grote correctie gezien. Niet dat dat persee moet maar zou inderdaad voor het bullish gevoel wel fijn zijn om wat lager een level dat voorheen behoorlijke resistance is geweest terug te testen als support en daar een bounce te zien.
Yep, tussen de 15-16 zou inderdaad ook kunnen. Waar zie jij hem landen?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
FijneKerst schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:34:
[...]

Hier ook .. en je mag je eigen voer meenemen :D
Euhm, je bent niet in Nederland? Ik hou het niet zo bij maar hoorde net dat horeca ondernemers gaan staken omdat ze niet open mogen? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Laatst online: 21-09 09:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JN1N4Ou_d0xfYaQQ0TFp2-fhFGM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zLOXNNCGlek7CWUyuixm5Do0.png?f=fotoalbum_large

Zou iemand mij kunnen toelichten hoe die Buy-Sell wall werkt.
Ik zie hier een rode muur op €29.900 maar er staat buy bij.
Moet het nou omgekeerd zien of is een hoge rode lijn een hoge verkoop behoefte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Ypuh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:46:
[...]

Lol.

Wees blij dat je het nu eindelijk kunt dumpen tegen een redelijke prijs.
Ach... verkoop nog lang niet deze coin. Ik geloof wel dat dit nog wat moois wordt..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:06
Slux schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:35:
[...]

Zow dat is lang geleden dat ik die voorbij zag komen laatste keer was 2017 geloof ik.
Ik heb m hier al 2x gepost de afgelopen 2 weken ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@-Colossalman- Dat zijn sell orders die je op kunt kopen, vandaar "Buy" en wat je dat zou kosten. Nog even sparen dus :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
-Colossalman- schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:36:
[Afbeelding]

Rood is verkoop/sell, groen is koop/buy. Met de buy op rood geeft hij aan wat je nodig hebt om die sell wall op te kunnen kopen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

-Colossalman- schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:36:
[Afbeelding]

Een 'diepte-chart' is gewoon een grafische live-presentatie van het orderbook. Dus alle reeds geplaatste, maar nog niet gevulde, aan- en verkooporders.
Groen zijn de aankooporders, rood zijn de verkooporders. De x-as staat voor de prijs en de y-as voor het aantal orders...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FFZb7ydPLrnbf_0Xmh4o9aXUgRc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5cYHbLPta3Lyr5sUMeTwzSPK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Vandaag was eigenlijk maar saai voor BTC

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:43

Bever!

3

Bushalte schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:01:
Vandaag was eigenlijk maar saai voor BTC
ik vond hem stressvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Ik stond aan de zijlijn dit keer

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
ADA / ETH today 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
wanneer gaan de alts weer wat doen dan? wacht al een tijdje tot Nano weer een keer uitbreekt.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
SJAAKSJAAK schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:21:
wanneer gaan de alts weer wat doen dan? wacht al een tijdje tot Nano weer een keer uitbreekt.
Hier XRP en DASH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb weer wat sys gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
En zo te zien is enj wel goed om mee te traden, maar of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Op bnb heeft het echt een heel erg hoog volume. Of is dat altijd zo. Normaal kijk ik niet naar volume met bnb..oh laat maar. Ik zie t al

[ Voor 11% gewijzigd door Ladonna op 03-12-2020 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:07
spok9 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:37:
Met defi worden toch dingen als YFI bedoeld? Van die vage staking platformen waar je je coins naar een smart contract stuurt? Een bank in de blockchain in de vorm van een smart contract.

Nexo is 'gewoon' een bedrijf. Waarvan het moederbedrijf overigens een banklicentie heeft.
Ripple is ook gewoon een bedrijf, dus het zegt niets over de waarde van een coin die los staat van de winst/verlies van het bedrijf, in mijn ogen tenminste.

YFI heeft DeFi hype gecreerd maar DeFi bestaat al langer dan YFI en is meer dan wat zij doen.
Dus als de neerbuigend kijken op DeFi en smartcontracts op YFI is gebaseerd moet het misschien hercheckt worden. Eerste DeFi die ik hoorde was MakerDAO, begin dit jaar.

Nog steeds vind ik dat ze in de categorie 'altcoin' vallen, dat ze misschien meer kapitaal hebben en een an ander meer geregeld hebben is een plus puntje maar lijkt mij niet voldoende om ze als lage risico te zien, vooral niet voor een lange termijn 'koop en kijk paar jaar later weer' investering.

Mijn eerste reactie schreef ik omdat ik het idee kreeg dat men de risico's als te klein letters en ondergeschikt aan de winst liet overkomen, het blijft een 'crypto'/altcoin bedrijf.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:34:
[...]

Euhm, je bent niet in Nederland? Ik hou het niet zo bij maar hoorde net dat horeca ondernemers gaan staken omdat ze niet open mogen? :?
Bios is geen horeca.
Die zijn gewoon open. Voldoende afstand met stoelen leeg.
Alleen moet je je eigen eten meenemen.

Boeieeee :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-10 13:36
Ladonna schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:45:
Op bnb heeft het echt een heel erg hoog volume. Of is dat altijd zo. Normaal kijk ik niet naar volume met bnb..oh laat maar. Ik zie t al
Is dat niet omdat mensen ze als trading pair gebruiken (of beter gezegd, fee's betalen met BNB)?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:34:
[...]

32 ETH staken ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:05:
[...]

Bios is geen horeca.
Die zijn gewoon open. Voldoende afstand met stoelen leeg.
Alleen moet je je eigen eten meenemen.

Boeieeee :D
Ah dacht dat bios en theater ook nog dicht waren. Hier mag je gewoon alles, je moet alleen muilkorfje op zodra je de openbare ruimte in stapt maar als je iets eet, drinkt of rookt hoeft het weer niet. Ook als je gaat sporten hoeft het niet dus ik doe een hoop aan 'sport'. :P

* Crypts hoopt dat we snel weer een beetje normaal gaan doen met zijn allen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:27

WhySoSerious

Be the change.

Gekocht met NOW-regeling _/-\o_

*opent eigen kroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

-Splash- schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:06:
[...]

Is dat niet omdat mensen ze als trading pair gebruiken (of beter gezegd, fee's betalen met BNB)?
Die mensjes bij Binance zijn zo dom nog niet:
1. Wie zijn fees in BNB betaalt, krijgt korting,
2. Low-sat/-cap coins worden alleen in BNB verhandeld omdat dat blijkbaar eenvoudiger is... of gescheiden van de big-boys... of goedkoper voor de listing... ?
3. BNB kan gestaked worden,
4. BNB wordt gebruikt om coin launches mee te doen: Nieuwe coin koop je op binance enkel en alleen met BNB + je moet zoveel-en-dertig BNB hebben voordat je mee mag doen,

Voorbeeld van een goede coinomy rond je munt bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

MrWilliams schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:27:
[...]

Die mensjes bij Binance zijn zo dom nog niet:
1. Wie zijn fees in BNB betaalt, krijgt korting,
2. Low-sat/-cap coins worden alleen in BNB verhandeld omdat dat blijkbaar eenvoudiger is... of gescheiden van de big-boys... of goedkoper voor de listing... ?
3. BNB kan gestaked worden,
4. BNB wordt gebruikt om coin launches mee te doen: Nieuwe coin koop je op binance enkel en alleen met BNB + je moet zoveel-en-dertig BNB hebben voordat je mee mag doen,

Voorbeeld van een goede coinomy rond je munt bouwen.
Wist niet dat CZ een GoT-account had :P

Binance prima hoor, maar de BNB token....twijfels.
Ze reguleren de prijs uiteraard, dus het is voornamelijk een Binance-pump&dump-makeusricherthanrich-muntje. Ze houden de prijs op lange termijn niet tegen, dus als het platform groeit, zal BNB in waarde stijgen. Uiteraard kan het klootjesvolk daar prima van meeprofiteren. Maar ben er zelf wel uit dat het niet een aanzienlijk deel van mijn PF gaat worden :)

Anderzijds.....
Tijdje geleden AAVE (lending) en YFI (earning) een vaste plek gegeven in de PF. Beide leunen vrijwel volledig op organische integratie en adoptie. Deugt het protocol niet, dan maakt het geen kans. Dus ze zorgen dat ze overal en nergens de vruchten van gaan plukken en hiermee voorlopen op de rest. Beide zullen de komende tijd de peilers gaan worden van de hele DeFi-hype. En die hype is nog niet eens begonnen.....

Zit nog te azen op een goed instapmoment bij UNI om de DeFi driehoek compleet te maken; lending - earning - DEX

[ Voor 40% gewijzigd door Mooody op 03-12-2020 20:38 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:28:
[...]

Wist niet dat CZ een GoT-account had :P
I wish, dan had ik allang de toko verkocht en was ik leukere dingen aan het doen dan telkens nieuwe manieren verzinnen om mensen geld af te troggelen.
Binance prima hoor, maar de BNB token....twijfels.
Ze reguleren de prijs uiteraard, dus het is voornamelijk een Binance-pump&dump-makeusricherthanrich-muntje. Ze houden de prijs op lange termijn niet tegen, dus als het platform groeit, zal BNB in waarde stijgen. Uiteraard kan het klootjesvolk daar prima van meeprofiteren. Maar ben er zelf wel uit dat het niet een aanzienlijk deel van mijn PF gaat worden :)
Ik gebruik het ook alleen maar als ik moet handelen. Je doet er (door de stijgende prijs) wel steeds langer mee. :)
Anderzijds.....
Tijdje geleden AAVE en YFI een vaste plek gegeven in de PF. Dat zullen de komende tijd de peilers gaan worden van de hele DeFi-hype. En die hype is nog niet eens begonnen.....
Voor DeFi heb je geen nieuwe muntjes nodig. Allemaal hype om niks. Kijk naar Monolith. Gewoon op ETH gebouwd. Compleet onafhankelijk + beheer van je eigen wallet(s).

Dat gezegd hebbende: Hier mijn tekening voor het weekend. Wie gaat er mee zwemmen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xC67n-4sp4FjkSIyFZxnQr09Fxo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cV79jrX8nV6nMcQXs2w9HKTX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MrWilliams schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:41:

Ik gebruik het ook alleen maar als ik moet handelen. Je doet er (door de stijgende prijs) wel steeds langer mee.
Die prijs had veel hoger kunnen zijn. Platform groeit ontzettend hard. Token is deflationair. Had veel meer van de prijs verwacht, maar het kan nog komen.
Voor DeFi heb je geen nieuwe muntjes nodig. Allemaal hype om niks. Kijk naar Monolith. Gewoon op ETH gebouwd. Compleet onafhankelijk + beheer van je eigen wallet(s).
Er zullen nog veel nieuwe bedrijven (cq muntjes) ontstaan in het Defi-wereldje. En het is niet onverstandig om mee te liften met goede nieuwe ideeen/usecases. Ik vind dat zowel AAVE (vroegere ETH Lend) als YFI een unieke usecase hebben. De koers laat dit ook prima zien, en hier is weinig aan gemanipuleerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 03-12-2020 20:48 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/80cK6Fj/Gif-Meme20555003122020.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Heeeeeeeeeel langzaam kruipen we dichterbij.....
Alsof we het niet mogen zien dat hij naar de 20K kruipt.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

L-L-L-Lijntjestijd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fF-4SrTdLDV91oxOHXi-Cc4-6-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mxG3QZVlnRlq9BjSqzodMv1H.jpg?f=fotoalbum_large

De laagste lijn is eigenlijk vanaf 27 november al een heerlijke support gebleken.De lijn die links het beeld binnen komt is de stijging die we ingezet zijn vanaf 5 november. De neerwaartste lijn vormt een triangle waar @Qunix jaloers op zou zijn.

Al deze drie lijnen kruisen elkaar morgen omstreeks 13:30. Zorg dat jullie popcorn klaar staat.

Ik ben geen professioneel adviseur en accepteer dan ook geen verantwoordelijkheid voor enige schade geleden door opvolgen van advies of navolgen van informatie op deze site. De informatie op deze site is louter informatief en educatief bedoeld. Zoek professioneel advies indien je daar behoefte aan hebt. Ik kan en mag geen persoonlijk financieel advies geven en geen enkele uitlating op deze site is als persoonlijk financieel advies bedoeld. Ook eventueel mailcontact is nooit als persoonlijk financieel advies bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Als dit dus mis gaat heb ik geen flauw idee waar we droppen. 16,7K?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Het fijnste vind ik altijd om de boel eens vanaf de andere kant te bekijken. Als ik dat doe dan is mijn conclusie dat we op het punt staan de afgrond in te vallen.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/Xp9JcMvp/

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Als BTC-hodler of als USD-hodler?

Saillant detail :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Liberteh schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:25:
Het fijnste vind ik altijd om de boel eens vanaf de andere kant te bekijken. Als ik dat doe dan is mijn conclusie dat we op het punt staan de afgrond in te vallen.

[Afbeelding]
... en zit jouw afgrond dan aan de bovenkant van de grafiek (lagere getallen) of aan de onderkant (visueel gezien naar beneden)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:55
Genoeg over die neerwaartse lijntjes.

Als jullie de Staatsloterij zouden winnen, zouden jullie dan een substantieel deel daarvan in crypto stoppen? Of zou je het regulier beleggen, op de spaarrekening weg laten kwijnen of over de bank smijten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

MrWilliams schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:28:
[...]

... en zit jouw afgrond dan aan de bovenkant van de grafiek (lagere getallen) of aan de onderkant (visueel gezien naar beneden)?
Ik ging deze even voor je Googlen... https://www.startpagina.n...vraag/57963/boven-vallen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Ik ben jaren uit Binance, ik wil nu via Kraken BTC of andere currency storten naar mijn wallet in Binance maar kan dat adres niet meteen vinden??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Victor Belli schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:30:

Als jullie de Staatsloterij zouden winnen, zouden jullie dan een substantieel deel daarvan in crypto stoppen? Of zou je het regulier beleggen, op de spaarrekening weg laten kwijnen of over de bank smijten?
In de VS is dit jaar 23% van het totale aantal Dollars in omloop bijgedrukt. Dat is alles wat ik er over ga zeggen.

Overigens is mijn chart "omgekeerd" ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Liberteh op 03-12-2020 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Als ik nu een ton zou winnen?

10% crypto (met overwegend BTC & ETH)
60% beleggen in ETF's
10% goud
10% crowd-funding
10% spaarrekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

djatwork007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:31:
Ik ben jaren uit Binance, ik wil nu via Kraken BTC of andere currency storten naar mijn wallet in Binance maar kan dat adres niet meteen vinden??
https://www.binance.com/en/my/wallet/account/main/deposit/crypto/BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

[Afbeelding]
Ja, of een kans om een buy low uit te voeren, wat omgekeerd dus betekent: Verkopen die handel!

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

djatwork007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:35:
[...]

Had het nu ook juist gezien, das met die QR of link, bedankt!
Onder de QR code staat ook gewoon het adres...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
djatwork007 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:31:
Ik heb nog een BTC adres over. :+

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Van mij mag er wel wat gebeuren. Beide is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik zou het inbrengen in een persoonlijke holding, daar mijn jaarlijkse fee uit halen en de holding gedurende 30 jaar langzaam naar mijn kinderen over laten gaan.

Zeg dat ik er 60k per jaar uit zou halen (wat veel teveel voor me is om op te maken), dan zou ik wel elke maand van wat ik over heb BTC of ETH kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
1.622 USD voor de Binance logo's gekregen, jammer he die weergave met punten ipv komma's -O- Vast vandaag hier al besproken, maar weer teveel berichten om terug te lezen :)

En dit is vast ook al gemeld?
[Twitter: https://twitter.com/XYearnFinance/status/1334455722663407618]

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 03-12-2020 21:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou een miljoen opmaken aan een huis, nieuwe inrichting, auto etc. Niet te mal en te groot allemaal.

En dan voor de rest van mijn familie wat hypotheken aflossen etc. Vrienden allemaal 50k in een enveloppe ofzo.

En wat er dan over is 15% ofzo in Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

:/

Ja jij begint door die as om te draaien. 8)7
Als je een video camera op zijn kop houdt valt alles ook omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 17:22
Taro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:49:
1.622 USD voor de Binance logo's gekregen, jammer he die weergave met punten ipv komma's -O- Vast vandaag hier al besproken, maar weer teveel berichten om terug te lezen :)

En dit is vast ook al gemeld?
[Twitter]
En hoeveel fees betaald om de "challenge" te halen? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

:)
uNoTopia schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:54:
[...]

Minder dan ik aan de trades zelf heb verdiend :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

uNoTopia schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:54:
[...]

Niks noppes nada in mijn geval :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heeft iemand nog BL3P invites nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
MrWilliams schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:47:
[...]

Ik zou het inbrengen in een persoonlijke holding, daar mijn jaarlijkse fee uit halen en de holding gedurende 30 jaar langzaam naar mijn kinderen over laten gaan.

Zeg dat ik er 60k per jaar uit zou halen (wat veel teveel voor me is om op te maken), dan zou ik wel elke maand van wat ik over heb BTC of ETH kopen.
Over een paar jaar is 60k niet genoeg meer hoor. Maar ach, maakt niet uit. Dan krijgen we toch allemaal een basisinkomen van vadertje Staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

[Afbeelding]
Je moet gewoon je beeldscherm omdraaien! Probleem opgelost!

MOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 03:50

spok9

Groen...

Mr. Jinx schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:56:
Heeft iemand nog BL3P invites nodig?
Graag!

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-10 17:57

Als het echt een enorm bedrag is dan koop ik er een leuk huis voor en wellicht nog een leuke vakantiewoning. Zet ik een heel mooi bedrag (hoe precies weet ik niet.. vastgoed/beleggingen/crypto/fiat) opzij voor de toekomst van de kinderen. Geef ik mijn beste vrienden allemaal 1 btc en van de rest ga ik leven.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 03-12-2020 22:16 ]

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

De cavia's zeuren al tijden over een nieuwe knaagstaaf, die gaat er dan komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 03-12-2020 22:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat ADA ingeslagen via ETH, ziet er op de 1D icm 4H kansrijk uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b1i4tCE7lH1SUgjytcal1tk1AXg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/U8fdc9yk6h2eYjuuwqjM6IWa.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:20:
Wat ADA ingeslagen via ETH, ziet er op de 1D icm 4H kansrijk uit:

[Afbeelding]
Zal Charles blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ethereum gaat nog een hele tijd de marktleider zijn, maar welk smart-contract platform gaat 2e worden?

ATOM vs DOT vs ADA

Kies maar. Graag met onderbouwing.

Ik ga voor ATOM, omdat ze al een werkend product hebben (zoals Ethereum al jaren heeft).
DOT gaat het ze lastig maken. ADA komt niet in de buurt. Ocean zou de boel nog kunnen gaan opschudden.

Conclusie: Investeren in ETH. Laat de rest het lekker uitvechten om de 2e plek 8)

[ Voor 64% gewijzigd door Mooody op 03-12-2020 22:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02:15
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:49:
[...]
...
En dan voor de rest van mijn familie wat hypotheken aflossen etc. Vrienden allemaal 50k in een enveloppe ofzo.
...
De belastingdienst maar lachen met al die donaties :-P

Trouwens Jaapio, vriend, we moesten maar es een biertje doen, niet?
Enneh, volgens mij zijn we van een generatie of 27 terug nog familie.
Jouw betoverende betovergrootvader heeft ooit kindertjes gemaakt met mijn beto...
Ach laat ook maar, die loterij win je toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MoWFv43rSAxDj-sqHUpJQqKNNn0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/simO49JryiBgAnegFfAQ4Hyf.png?f=fotoalbum_large1 keer van te voren weten, meer vraag ik niet... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
new_guy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:32:
[Afbeelding]1 keer van te voren weten, meer vraag ik niet... :9~
Pfff wat een pareltje he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
new_guy schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:32:
[Afbeelding]1 keer van te voren weten, meer vraag ik niet... :9~
Hoe kan zoiets en hoe zorg je dat je hiervan op de hoogte bent? :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hopelijk morgen weer een altcoin dag, ook maar wat XRP ingeslagen :) En de 12e komt steeds dichterbij...

@Mooooody Geen idee, alleen de eerste lijkt mij belangrijk.
Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:40:
[...]

In elke nieuwe willekeurige coin een X bedrag pumpen en met de winst van die ene het verlies van die 99 andere dempen.

[ Voor 56% gewijzigd door Taro op 03-12-2020 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:40:
[...]

Meestal is het volume van zo'n coin heel laag en wordt er dus bijna niet mee getrade. Ook zal het geen coin zijn die overal te koop is, zeker niet op de grote exchanges. Dat lage volume zorgt er ook voor dat als je er bijvoorbeeld 5000 euro in wil stoppen de boel al 500% omhoog is gegaan. Bij zulke coins kan je er niet even een groot bedrag instoppen en dan 1500% pakken. Verder zijn er veel te veel van zulke coins en zullen de meeste eerder naar 0 gaan dan 2000% omhoog. Je zal in tig coins moeten stappen waarbij de inleg meestal naar 0 gaat om mischien eens zoiets te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10 16:13
Mijn ledger binnen. Maar eens even rustig mee beginnen te werken!

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:40:
Hopelijk morgen weer een altcoin dag, ook maar wat XRP ingeslagen :) En de 12e komt steeds dichterbij...

@Mooooody Geen idee, alleen de eerste lijkt mij belangrijk.
Dat is het enige juiste antwoord. We hebben een winnaar <+:)

Ik probeer het perspectief te geven in de nuance der delen.
Oftewel: Waarom zou je in godesvredesnaam je fiat stoppen in Cardano of Polkadot. Beide tokens gaan ongetwijfeld in waarde stijgen, maar er komt in 2021 ook wel weer een nieuwe smart-contract-bus voorbij. Op en neer, op en neer, totdat het blijkt dat geen toekomst heeft. Of wel, en dan fomo je weer in dat andere project.

Gewoon gaan waar de ontwikkelaars zitten. Niet moeilijk doen, laat je niet afleiden.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 03-12-2020 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 12-10 18:17
Ik ga maar eens een Binance account aanmaken naast mijn kraken account. Zie dat ik een referral ID kan invullen, wordt de referrer daar nog iets wijzer van? Iemand die ik kan verblijden? Evt zijn wat tips over de vele acties en free coins en andere zaken die je kennelijk via Binance en Binance cards kan regelen in ruil zeer welkom ;)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooooody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:54:
[...]
Oftewel: Waarom zou je in godesvredesnaam je fiat stoppen in Cardano of Polkadot. Beide tokens gaan ongetwijfeld in waarde stijgen, maar er komt in 2021 ook wel weer een nieuwe smart-contract-bus voorbij.
Gewoon gaan waar de ontwikkelaars zitten. Niet moeilijk doen.
Ik kijk niet naar de lange termijn, ik kijk naar morgen, overmorgen en maximaal 9 dagen vooruit zoals in het geval van de XRP airdrop. Jij kijkt naar fundamentals, heel andere strategie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

twit schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:57:
Ik ga maar eens een Binance account aanmaken naast mijn kraken account. Zie dat ik een referral ID kan invullen, wordt de referrer daar nog iets wijzer van? Iemand die ik kan verblijden? Evt zijn wat tips over de vele acties en free coins en andere zaken die je kennelijk via Binance en Binance cards kan regelen in ruil zeer welkom ;)
Korting op de fees....... ik wil je best helpen...
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
twit schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:57:
Je kan commissie krijgen of delen.

[ Voor 5% gewijzigd door Qunix op 03-12-2020 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Qunix Altijd even via DM delen, referrals mogen hier niet gepost worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:57:
[...]

Ik kijk niet naar de lange termijn, ik kijk naar morgen, overmorgen en maximaal 9 dagen vooruit zoals in het geval van de XRP airdrop. Jij kijkt naar fundamentals, heel andere strategie :)
Ja beide.
De "lange termijn visie" geeft me wel rust. Heb dat voor mijn gevoel wel op orde met BTC, ETH en LINK.
Veel meer long-term holds zie ik echt niet.

Korte en middellange termijn probeer ik te vinden in Defi en ETH scaling. Maar absoluut met het doel om meer BTC en ETH te vergaren.

Airdrops vallen meestal tegen (op UNI na) en XRP gaat straks weer een nosedive maken. Wat een gedoe.

Maar respect voor daily traders O+ Die zijn toch altijd spekkopers en winnaars, zeker in dit soort nieuwe markten. Je moet er alleen de tijd voor hebben.....

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 03-12-2020 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooooody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:04:
[...]
Airdrops vallen meestal tegen (op UNI na) en XRP gaat straks weer een nosedive maken.
Buy the rumor, sell the news -> ik verkoop waarschijnlijk 50-100% voordat de daadwerkelijke airdrop plaatsvindt.

Maar ik waardeer je tactiek wel, heb alleen zelf niet zoveel tijd/zin om mij in te lezen en onderzoek te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Hoop dat ik deze vraag hier mag stellen.

Kan iemand mij adviseren in het volgende. Het is lang geleden dat ik mij bezig heb gehouden met mijn muntjes.

Ik heb een andere telefoon en heb een Vechain wallet. Nu had ik netjes de Key opgeslagen en weet ik mijn password nog maar ben mijn Mnemonic Words kwijt.

Wat zou nu de juiste handeling zijn. Deze kan je volgens mij niet opnieuw genereren.

Mijn eerste gedachte zou zijn om een nieuwe wallet aan te maken en dan de inhoud over te hevelen. Maar daar heb ik even geen ervaring mee.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Dat DeFi yield farming is wel interessant, maar nog niks is écht volwassen hè?
Ik zie dat curve.fi het minst risicovol is hierin.

Iemand ervaring hierin? Ik ben puur beetje rondkijken wat er allemaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Het ziet er toch allemaal vrij positief weer uit voor BTC? Je ziet wel echt een stijgende lijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
Taro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:02:
@Qunix Altijd even via DM delen, referrals mogen hier niet gepost worden.
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:08:
Maar ik waardeer je tactiek wel, heb alleen zelf niet zoveel tijd/zin om mij in te lezen en onderzoek te doen
Is niet spannend toch?
Mijn tactiek is BTC, ETH, LINK en REN (!). Die zijn 85% van de PF, maar zou willen dat het 95% was.
Voor de rest is het een beetje schuiven met Defi en ETH scaling om meer sats te krijgen, waaronder ANKR (medium term hold) en STAKE (kan alle kanten op gaan).

Een groot deel van de PF trekt lekker rente op Crypto.com en Nexo. Ondanks dat het een aanzienlijk deel van mijn "spaargeld" is, ben ik niet bang om het te verliezen. Heb er voldoende tijd in gestoken om tot die conclusie te zijn gekomen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 03-12-2020 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 12-10 18:17
Er was je helaas al iemand voor. Dank voor de tip allen, snap dat jullie er ook iets wijzer van worden maar 10% naar mijn kant toe terug is toch beter dan niets. Nu eens zien hoe ik naast mijn mooie BTC collectie ook wat stapjes kan zetten in de wondere wereld der altcoins.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Kan je op meerdere/alle crypto ook traden op down/short?

Of enkel BTCdown ETH down en miss paar anderen?

Ik zit voornamelijk op Binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Maracas10 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:38:
Kan je op meerdere/alle crypto ook traden op down/short?

Of enkel BTCdown ETH down en miss paar anderen?

Ik zit voornamelijk op Binance
Dat geeft Binance heel duidelijk aan, namelijk door x3, x5 of x10 achter de naam van de coin.

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 03-12-2020 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
Mooooody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:04:
[...]

Ja beide.
De "lange termijn visie" geeft me wel rust. Heb dat voor mijn gevoel wel op orde met BTC, ETH en LINK.
Veel meer long-term holds zie ik echt niet.

Korte en middellange termijn probeer ik te vinden in Defi en ETH scaling. Maar absoluut met het doel om meer BTC en ETH te vergaren.

Airdrops vallen meestal tegen (op UNI na) en XRP gaat straks weer een nosedive maken. Wat een gedoe.

Maar respect voor daily traders O+ Die zijn toch altijd spekkopers en winnaars, zeker in dit soort nieuwe markten. Je moet er alleen de tijd voor hebben.....
LINK why link ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022

Sowieso smijten met die hap, niet zo zeer dure producten maar lekker reizen vooral...
En ook wat beleggen in vanalles...aandelen, metalen, crypto, water? Ergens een klein leuk bedrijfje opkopen.
En ook wel wat liefdadigheid op de een of andere manier.
Maar van mij zal geen vriend, collega of familielid ook maar een cent krijgen, sorry folks...mn broer en zussen zijn de uitzondering

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-10 18:57

raq

Hier aankondigen dat ik de teloscoin van Crypt ga pumpen organisch ga laten groeien zodat iedereen hier een graantje mee kan pikken.
Verder geen idee wat te doen met de poen, de toko verkopen en de vrije tijd aan familie, vrienden en reizen besteden.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-10 17:57
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:53:
[...]

Sowieso smijten met die hap, niet zo zeer dure producten maar lekker reizen vooral...
En ook wat beleggen in vanalles...aandelen, metalen, crypto, water? Ergens een klein leuk bedrijfje opkopen.
En ook wel wat liefdadigheid op de een of andere manier.
Maar van mij zal geen vriend, collega of familielid ook maar een cent krijgen, sorry folks...mn broer en zussen zijn de uitzondering
Dat zou bij mij ook zo zijn alleen heb ik niemand meer.. vandaar dat ik het graag deel met vrienden. Delen is fijn.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik ga geen spoilers geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40

Als ik de Staatsloterij win koop ik een huis, een auto en ga ik eens goed op vakantie met vrienden als het weer kan :P

Wat er over blijft gaat vast voor een stukje in crypto :P maar niks substantieels denk ik. Smijt ik het liever direct over de balk :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:55
Ik zou zelf een huis kopen, of laten bouwen. En een camperbus kopen. Ook zou ik nog een deel reserveren voor reizen. Wat overblijft (zou zeggen zo'n 300.000 van 1.000.000) zou ik deels investeren in bitcoin, deels op een beleggingsrekening (eventueel voor later) en deels op de bank zetten.

Maar de echte cryptofanaten maken natuurlijk überhaupt geen kans op het winnen van de Staatsloterij, die kopen geen loten maar coins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik zou ergens aan de kust in een warm land een stuk terrein en een huis kopen/bouwen met plek voor vrienden/community, daarnaast nog een dikke jacht waar je op kunt wonen en waarschijnlijk nog een oude mercedes diesel ofzo. De rest in crypto / rentenieren.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mooooody schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:15:
[...]

Ik ga geen spoilers geven.
lol
Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.