[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.982 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:07
Dat is toch defi, decentrale (NEXO block chain token/coin) voor financiële producten?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 03:50

spok9

Groen...

Met defi worden toch dingen als YFI bedoeld? Van die vage staking platformen waar je je coins naar een smart contract stuurt? Een bank in de blockchain in de vorm van een smart contract.

Nexo is 'gewoon' een bedrijf. Waarvan het moederbedrijf overigens een banklicentie heeft.

[ Voor 61% gewijzigd door spok9 op 03-12-2020 12:40 ]

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
https://www.businessinsid...creditcard-miles-rewards/

In 2019 verrichte VISA 188 mld dollar aan betalingen.

[ Voor 29% gewijzigd door lighting_ op 03-12-2020 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Gondor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:33:
Even voor mijn beeldvorming, NEXO is toch gewoon een defi altcoin met een product, hetzelfde als al die andere defi's en DEX's met hun eigen coin en rente uitbetaald in eigen coin, maar NEXO is op dit moment de nieuwste die de meeste aandacht weet te krijgen? Voor lange termijn investering, hmmm.

Ik heb ook munten in de staking met 80% bruto rente (munt heeft inflatie, minen), maar is mijn eigen keuze en is klein bedrag en toch ceck ik zo nu en dan hoe het zit en of ik het nog acceptabel vind.
Is naar mijn mening niet vergelijkbaar met een normale coin die je staked. Beetje lastig uit te leggen in een compact verhaal, maar komt er op neer dat Nexo in principe een crypto kredietverlener is. Activa wat je bij NEXO parkeert (kan cryptocurrency zijn maar gewoon Euro, GBP en USD doen ze ook) krijg je rente over. Die kan je laten uit betalen in NEXO(hoger percentage) of in dezelfde currency als de activa zelf(Dus als je BTC parkeert krijg je het dan in BTC uitbetaald). Valt nog wel veel meer over te zeggen maar dat kan je beter even googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
M00n incoming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Nee moon is going..
De Chinese Lander is klaar of bijna klaar en zal weer terug keren naar aarde.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13-10 09:53
jack zomer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:04:
Nee moon is going..
De Chinese Lander is klaar of bijna klaar en zal weer terug keren naar aarde.
No lambo for rambow? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Denk eerder dat we wat gaan dippen vanmiddag.
De VS wordt wakker en gaat dan reageren op het nieuwe wetsvoorstel om Stablecoins zwaar te gaan reguleren...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iVibes schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:06:
Denk eerder dat we wat gaan dippen vanmiddag.
De VS wordt wakker en gaat dan reageren op het nieuwe wetsvoorstel om Stablecoins zwaar te gaan reguleren...
FUD op stables? Dat zou ook kunnen resulteren in een kleine tijdelijke leegloop van Tether in o.a. Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
dinky toy lambo?
Ik kan niet in je pf kijken maar misschien zit je kwa inleg al op lambo niveau? Ik nog niet... Zit misschien op 5de hands golf....

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:08:
[...]

FUD op stables? Dat zou ook kunnen resulteren in een kleine tijdelijke leegloop van Tether in o.a. Bitcoin.
Dat zou ook nog kunnen maar als Stablecoins alleen nog maar uitgegeven mogen worden door bedrijven met een bankvergunning is dat wel een grote tegenslag voor de innovatie van veel crypto cq blockchain gerelateerde bedrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
spok9 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:35:
[...]

Nexo is geen defi. Meer vergelijkbaar met MCO/CRO. Een utility token met een functie op het eigen platform.

Nexo betaald rente ook in-kind uit. Je kan kiezen voor uitbetaling in Nexo, voor nog 2% extra rente. Maar de rente op mijn Eth en Btc wordt gewoon in gelijke munt uitbetaald.
Je kunt er toch niet voor kiezen om de rente voor de ene munt in kind te laten uitbetalen en de andere in NEXO? Of wel? Zo ja, hoe dan want mij is het niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambow215
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13-10 09:53
jack zomer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:10:
[...]

dinky toy lambo?
Ik kan niet in je pf kijken maar misschien zit je kwa inleg al op lambo niveau? Ik nog niet... Zit misschien op 5de hands golf....
Fiat zal het worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 03:50

spok9

Groen...

Viep schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:20:
[...]

Je kunt er toch niet voor kiezen om de rente voor de ene munt in kind te laten uitbetalen en de andere in NEXO? Of wel? Zo ja, hoe dan want mij is het niet gelukt.
Het is inderdaad alles of niets, helaas.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
@Crypts wat gebeurt er met je muntje ? ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Geen cryptoboom hier maar een mondkapjesboom dit jaar: :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6g8jBuDwRvaqIMJAnJT1xRDH8OE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B2RECMDmBDmZt23F3lfhrgHr.jpg?f=fotoalbum_large

Deze staat in de super om de hoek. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Hoe bedoel je? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Zag net -23% staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kleine pump en dump zo te zien nu -10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57
Net even mijn dot van binance naar kraken gestuurd en daar in staking gezet.. ipv 1.27% krijg je daar 12%.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Twijfel om nog wat fiat in VET te stoppen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:25:
Kleine pump en dump zo te zien nu -10
Waar kijk je dan? Ik zie hem bij CNC op +7,64% staan. Het klopt overigens dat hij gedaald is, grotendeels wordt dat gecompenseert met een stijgende BTC, in USD/EUR zijn we niet gek veel kwijt.
We hebben de handel een beetje losgelaten, er zijn wat bots die voor liquiditeit zorgen en de rest doet de markt zelf.
We zijn even druk met andere dingen dan alleen prijs dus vandaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
hmr schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:30:
Ook wat bijgekocht net :)

Hebben jullie al wat coins in gedachten voor 2021?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Die wil niet echt doorbreken hij schommelt de laatste tijd een beetje tussen de 0.014 en 0.165/9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Maracas10 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:33:
[...]

Ook wat bijgekocht net :)

Hebben jullie al wat coins in gedachten voor 2021?
Ah vandaar die drop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:33:
[...]

Waar kijk je dan? Ik zie hem bij CNC op +7,64% staan. Het klopt overigens dat hij gedaald is, grotendeels wordt dat gecompenseert met een stijgende BTC, in USD/EUR zijn we niet gek veel kwijt.
We hebben de handel een beetje losgelaten, er zijn wat bots die voor liquiditeit zorgen en de rest doet de markt zelf.
We zijn even druk met andere dingen dan alleen prijs dus vandaar. ;)
ik kijk hier
https://coinmarketcap.com/currencies/telos/markets/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 07:11

hmr

Slux schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:33:
[...]

Die wil niet echt doorbreken hij schommelt de laatste tijd een beetje tussen de 0.014 en 0.165/9
Klopt... al een lange tijd niet. Maar vind het wel een leuk gokje voor een paar honder eurootjes.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ah ja, dit gebeurt vaker. Er is een Telos en een Teloscoin, die laatste is die van ons: https://coinmarketcap.com/currencies/teloscoin/markets/

We noemen hem zelf wel Telos overigens.

YFI gaat trouwens ook weer lekker, hopen dat hij nog even doorschiet zodat ik mijn bag kan dumpen. (en nooit meer omkijken, dat was echt een flink foutje mijnerzijds :/ )

Edit: HOT ook maar te koop gezet op 4 sats, zal wel even duren als hij uberhaubt aangetikt wordt maar ik ben er nu wel klaar. Maar eens schoon schip maken voor het nieuwe jaar. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Crypts op 03-12-2020 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco90
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 20:49
Goedemiddag allen,

Sinds kort ben ik mij ook aan het verdiepen in cryptocurrency. Leuk om eens klein mee te starten (geld op de bank levert niets op). Maar wat ik mij afvraag, wat voor 'winst' percentages halen jullie gemiddeld? Is het in grote lijnen zo eenvoudig als het soms lijkt (ik denk van niet):
1. Je zet fiat in om crypto te kopen
2. Je wacht totdat de cryto in waarde stijgt
3. Op een bepaald moment zet je de cryptop weer om in fiat

Alvast dank!

Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Gerco90 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:58:
Goedemiddag allen,

Sinds kort ben ik mij ook aan het verdiepen in cryptocurrency. Leuk om eens klein mee te starten (geld op de bank levert niets op). Maar wat ik mij afvraag, wat voor 'winst' percentages halen jullie gemiddeld? Is het in grote lijnen zo eenvoudig als het soms lijkt (ik denk van niet):

Alvast dank!
1. Klopt
2. Klopt, even jaar of 4 wachten en dan heb je winst misschien.
3. Nee, nooit. Eenmaal begonnen neem je nooit meer afscheid van je muntjes.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:27

WhySoSerious

Be the change.

Dat is het o.a.!

Soms een beetje lijntjes achteraf tekenen om je denkpatroon te rechtvaardigen, maar in feite zijn we gewoon afhankelijk van whales en is het bijna puur speculatief.

Enjoy :D

(en blijf weg van Ripple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10 10:48
Goedemiddag allen,

Alvast dank!
Dat hangt er een beetje vanaf, je hebt hier mensen die geloven dat Crypto de toekomst heeft. en die hebben (voor nu) niet de intentie het eruit te halen.
Anderzijds heb je mensen die het er inderdaad weer uithalen, of alleen hun winst eruit halen.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 15-10 10:37
@Gerco90 Poeh...

Welkom hier. Maar waar te beginnen...
Er zijn zoveel manieren om je in deze wereld te vermaken.

Een vrij neutrale aanpak zou zijn om minimaal 50% van je inleg in BTC te stoppen. En deze op een eigen wallet te bewaren.

Een deel van je geld kan je mee "gokken" door wat shitcoins uit te zoeken, en deze kopen met de hoop dat ze flink zullen stijgen. Of kopen met de gedachte ze snel weer te verkopen...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:01:
@Gerco90 Poeh...

Welkom hier. Maar waar te beginnen...
Er zijn zoveel manieren om je in deze wereld te vermaken.

Een vrij neutrale aanpak zou zijn om minimaal 50% van je inleg in BTC te stoppen. En deze op een eigen wallet te bewaren.

Een deel van je geld kan je mee "gokken" door wat shitcoins uit te zoeken, en deze kopen met de hoop dat ze flink zullen stijgen. Of kopen met de gedachte ze snel weer te verkopen...
Precies. Groot aandeel in btc en eth zetten voor de lange termijn. Shitcoins voor korte ritjes.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 16:36

MicroWhale

The problem is choice

Goedemiddag allen,

Alvast dank!
Voor mij:
1. Ja
2. Ja
3. Nee, je hoeft ze nooit meer te verkopen. Je kunt er inmiddels alles mee wat je ook met fiat kan.

Behoud van (controle over je) vermogen is key. Winst is imo bijzaak.
(al denken veel mensen daar heel anders over)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Waarom zijn de meesten hier zo anti alt-coins? Ik geloof wel in de waarde van deze munten en denk zeker dat er ook leuke winsten mee te behalen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Blijf weg van leverage troep. Blijf weg van "Giveaway Events". Geef NOOIT je privatekey weg.

En hoe simpel dit ook klinkt, je gaat in de verleiding komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

En als je net zoals ik op leeftijd bent, dan koop je gewoon een dikke vette beamer van crypto winst!
8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7kRwWPot0_PhR3MOaIZtQ_4e-Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fIcwQ6srs5TO27PGZLfVgsmk.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Maracas10 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:08:
Waarom zijn de meesten hier zo anti alt-coins? Ik geloof wel in de waarde van deze munten en denk zeker dat er ook leuke winsten mee te behalen zijn
Ik doe alleen maar shitcoins, lache man. Alles of niks. Maar zou je dat iemand aanraden die nieuw is met crypto?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Goedemiddag allen,

Alvast dank!
Oh ja, als iemand "Moon!" roept, heel hard meeroepen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 17:07

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Gerco90 Het is zo makkelijk als het klinkt. Maar wil je echt leuke successen behalen dan zou ik er zeker voor zorgen dat je weet hoe je moet traden. Want dan kun je meer rendement behalen. Dat is niet erg gemakkelijk en gaat met vallen en opstaan maar de aanhouder wint.

Heb je daar allemaal geen zin in dan kun je inderdaad ook gewoon investeren. Je moet dan wel echt aan de lange termijn denken. Dagelijks de koers in de gaten houden en je naar/slecht voelen als de prijs 10, 20 30 zelfs 40% zakt moet je dan echt niet willen doen. Want Bitcoin kan dat makkelijk doen. Daar moet je tegen kunnen. Schaf je munten aan voor de lange termijn bekijk het dan ook echt zo. Kijk dan over een jaar, liefst 2 of 3 jaar eens waar je munten staan. Bitcoin heeft wel bewezen dat het hele grote returns kan laten zien op die manier.

Ik heb zelf een investering in BTC staan waar ik niet aan kom. Verder ben ik bezig met daytraden om die positie uit te breiden. Dit doe ik met een klein deel BTC (ten opzichte van wat ik als investering zie dan). De winsten hieruit herinvesteer ik (compounding) en af en toe zet ik wat over naar mijn investeringspotje.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Omdat mensen meestal met de grootst mogelijke bagger aankomen? Omdat shady alts 1 of 2 keer moonen om vervolgens weg te zakken in het cryptomoeras? Omdat BTC long term gewoon een betere investering is (gebleken)? Omdat het voor nieuwelingen veel te risicovol is om meteen de alt dark zone in te duiken?

Nee ik ben niet tegen alts, heb zelf LTC, XRP, HOT, TELOS en nog wat anderen maar genoeg meegemaakt om dat niet direct aan te raden. Laat hem eerst maar eens basic beginnen gezien zijn vragen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 18:30
Omdat 99% niets meer dan pump en dump is met een zeer zwakke use case. Er zijn op CMC al ruim 5000 altcoins, noem er eens 50 op die daadwerkelijke sterke business case hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Niet anti altcoins maar alt coins zijn wel prachtige projecten waar veel mensen rekt mee kunnen gaan. Zeker een beginner. Die hopen op dat de meest random shitcoin naar hele hoge hoogten stijgt zoals we dat in 2018 hebben gezien. Kunnen bepaalde munten dat doen? Zeker. Maar de meeste alts staan nu zo laag dat veel mensen denken: 'Ja het staat nu zo laag, je kunt eigenlijk niet meer verliezen' en dan klapt de coin nog een stukje lager. En juist omdat de coins al zo laag staan doet dat extra veel pijn. Een prima manier om in een korte tijd veel geld te verliezen dus.

Wil je gewoon een soort van zekerheid hebben dat je rendement gaat draaien (zekerheid heb je nooit natuurlijk) dan pak je een munt die keer op keer bewezen heeft leuke returns te geven. De enige munt die dat doet is BTC. Altcoins heb ik mij in het begin ook mee bezig gehouden. Maar dat is nu echt maar een heel klein onderdeel van mijn portfolio. Meeste deel van mijn portfolio bestaat uit BTC. En grappig genoeg maak ik nu meer winsten met crypto dan dat ik dat deed ten tijde dat ik mij bezig hield met allerlei altcoins. Rara hoe kan dat.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
On a side note, de koers lijkt zich klaar te maken voor 16:00 :)
BTC en VET gaan beide omhoog

Lets see what happens

[ Voor 11% gewijzigd door skai21 op 03-12-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Gelukszoekr schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:10:
[...]

Ik doe alleen maar shitcoins, lache man. Alles of niks. Maar zou je dat iemand aanraden die nieuw is met crypto?
Wellicht niet aanraden, maar afraden ook zeker niet. En lijkt me dat hij het wel opvat als of het niet aan te raden is nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Goedemiddag allen,

Alvast dank!
1 en 2 Zo werkt het ja.
3. Heb ik zo gedaan en alles afgehaald om terug opnieuw te beginnen. Inleg was maal 6 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Edwin__ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:14:
[...]

Omdat 99% niets meer dan pump en dump is met een zeer zwakke use case. Er zijn op CMC al ruim 5000 altcoins, noem er eens 50 op die daadwerkelijke sterke business case hebben.
Zeg maar een kleine 8000 inmiddels.

En usecases maakt niet uit of een coin wel op niet moont, zo lang de naam. logo en hype maar high is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 16:36

MicroWhale

The problem is choice

Edwin__ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:14:
[...]

Je kunt er best 50 vinden die een goede business case hebben.... Echter, is die use case vaak ook (beter) oplosbaar zonder munt óf het gebruik van die munt is totaal niet meegenomen in het product, waardoor de waarde van de munt onafhankelijk is van het gebruik van het product. (geen coinomy)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-07 16:55
Het meest verstandige is om bitcoin mee op te nemen in je maandelijkse beleggingsstrategie.

Dus elke maand, volgens DCA-principe, een vast bedrag à ratio van 1 tot max 10% van je portefeuille.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Vet is lekker bezig ja. Mijn laatste Sell order op 91 gedaan, dus ik heb ze niet meer. Hij gaat nu vast doorbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Nu moet sys nog gaan en dan zijn m'n alts allemaal weg. Op hot na, maar die zal ik voorlopig niet kwijt raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:40
Ladonna schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:42:
Vet is lekker bezig ja. Mijn laatste Sell order op 91 gedaan, dus ik heb ze niet meer. Hij gaat nu vast doorbreken.
Ik heb gedaan wat ik pas ook al zei 90% verkocht met leuke winst. Die 10% zet ik een lage SL op zodat ze niet met verlies weg gaan. Kan ik rustig kijken wat die 10% gaat doen. Edit al behoorlijk hoger dan waarvoor ik die 90% heb verkocht haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ja, nou ik heb al in stapjes verkocht.
Ik koop het misschien weer terug als het zakt naar 85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
skai21 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:20:
On a side note, de koers lijkt zich klaar te maken voor 16:00 :)
BTC en VET gaan beide omhoog

Lets see what happens
Ik ben er klaar voor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Wat is er om 16 uur?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

4 uur, bier zuup'n! _/-\o_

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Waarom wordt er 16.00 zo'n hype verwacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Maracas10 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:59:
ATH werd rond die tijd bereikt gok ik.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Maracas10 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:59:
wat hij zei:
Nee :) om 16:00 wordt altijd geroepen dat america wakker wordt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:11
En Chinees nieuwjaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

skai21 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:00:
[...]

wat hij zei:

[...]

Nee :) om 16:00 wordt altijd geroepen dat america wakker wordt :+
Maar maar maar.....de east coast was al om 14:00u wakker.
En daar zit Wall Street.

Oh 9:30am opent Wall Street, dat is dus 15:30u. Uitslapen daar of nie? :/

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 03-12-2020 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Mooooody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:01:
[...]

Maar maar maar.....de east coast was al om 14:00u wakker.
En daar zit Wall Street.
Het is daar 10:09. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Crypts op 03-12-2020 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
UNFI wat doe je nou... dat hadden we niet afgesproken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Slux schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:13:
UNFI wat doe je nou... dat hadden we niet afgesproken :(
Aha, was dat de actie die om 16.00 was beloofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Maracas10 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:16:
[...]

Aha, was dat de actie die om 16.00 was beloofd?
Blijkbaar hij maakt al dagen dezelfde bewegingen, pakte er elke keer 0.30 cent op, verkocht ze nu op 4.80 en hij schiet even door naar de 5.40, maar de dump is weer ingezet zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:44
Wel opvallend hoe BTC de MA99 op de 1u netjes volgt als bodem sinds die behoorlijke dip naar 18.0K op 1 december.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-12-2020 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Jongens, ik wil wel de 20K voor dit weekend hoor.
Ik wil gratis naar de film en dan uit eten.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Iemand hier op Poloniex z'n BTC 'uitgeleend'?
Zit daar nog een risico/nadeel aan vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:26:
Ik wil gratis naar de film en dan uit eten.
Kan dat alweer dan? :? Hier wel overigens, no problem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:33:
[...]

Kan dat alweer dan? :? Hier wel overigens, no problem. :P
Hier ook .. en je mag je eigen voer meenemen :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Smultie schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:32:
Iemand hier op Poloniex z'n BTC 'uitgeleend'?
Zit daar nog een risico/nadeel aan vast?
Ja. Risico dat Poloniex nogmaals dubieus down gaat en je je btc kwijt bent.
Zelf blijf ik ver weg van btc uitlenen en 'rente trekken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-07 16:55
Het gaat moeten gebeuren... setup ziet er mij vrij weak uit maar kan ook naar boven uitbreken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBUcdWTvkE5GlYJYRB7suYIhs1Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SfrwT3jIHXXNeIsYuonhH0eG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
Het is fucking grappig dat hij niet de 19.5k wilt aantikken vanwege de fucking sell wall on it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:37
Lol.

Wees blij dat je het nu eindelijk kunt dumpen tegen een redelijke prijs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nog wal bullish nieuws...vers van de pers....
S&P Dow Jones Indices announced on Thursday that it will be launching its own cryptocurrency indexes. The new products will reportedly go live in 2021.
https://www.reuters.com/a...xes-in-2021-idUSKBN28D1YB

Meer aandacht voor Bitcoin _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 03-12-2020 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mooooody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:49:

[...]

Would buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Even een muurtje slopen...

...done

muurtje nr. 2... bam... dit ziet er goed uit!

[ Voor 66% gewijzigd door iVibes op 03-12-2020 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Moon? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Paamp iet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:52
Of herhaling van een week geleden, donderdag dumpdag again?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
vind dat je het vrij voorzichtig vraagt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypto_Exfil schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:44:
Het is fucking grappig dat hij niet de 19.5k wilt aantikken vanwege de fucking sell wall on it
u zei? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Mooooody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:49:

[...]

Das huge... als ze daar ook op komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
Hahaha it's done let's go to the 20k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Crypto_Exfil schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:03:
[...]

Hahaha it's done let's go to the 20k.
eens, maar daar ligt nog wel een hoop in de weg.. We need whales (die het juiste doen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
skai21 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:05:
[...]

eens, maar daar ligt nog wel een hoop in de weg.. We need whales (die het juiste doen :) )
Klopt zeker, maar de sell wall on binance was echt niet normaal meer, hij was echt huge.... Dit is echt een enorme boost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovieto
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:11
Kweste van tijd jongens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypto_Exfil schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:06:
[...]

Klopt zeker, maar de sell wall on binance was echt niet normaal meer, hij was echt huge.... Dit is echt een enorme boost ;)
Die op 19600 mag er ook zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
iVibes schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:09:
[...]

Die op 19600 mag er ook zijn....
Show us :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zo zie je maar weer dat die walls niets zeggen. 700 BTC gekocht in een 1 minuut candle en de wall is weg. Niet dat het iets zegt over verder stijgen of niet, maar door zo'n wall raggen alsof het niets is lukt makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik kijk ook nooit naar die orderboeken @PilatuS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DAMAGE schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:16:
Ik kijk ook nooit naar die orderboeken @PilatuS.
Op korte termijn kijk ik er wel naar. Als ik een scalp zit die ik wil gaan sluiten is het orderboek iets waar ik constant naar kijk, maar dan voornamelijk of ie een flip maakt van veel vraag naar veel aanbod. Over de langere termijn zegt het niets over omhoog of omlaag. Als de prijs van BTC op de ene exchange 1% hoger is en Binance achterloopt door een dikke sellwall, dan verdwijnt die sellwall in seconden. Al zet je er 1500 BTC neer, de bots kopen de boel keihard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
ik trade er niet op maar gebruik het wel als indicator, ik heb ze van verschillende exchanges naast elkaar staan, nooit van 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
Slux schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:22:
ik trade er niet op maar gebruik het wel als indicator, ik heb ze van verschillende exchanges naast elkaar staan, nooit van 1
Welcome in my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat ik wel interessant vind zijn die heatmap charts. Zijn jullie daar bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:34
Slux schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:22:
Same here

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Fucking hell.... ik ben m'n 2017 PF eens een beetje aan 't opschonen, shitcoins eruit enzo.
Hoe kan ik m'n IOTA op Bitfinex omzetten naar BTC? Niet te doen die site man...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:34
DAMAGE schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:24:
Wat ik wel interessant vind zijn die heatmap charts. Zijn jullie daar bekend mee?
Zeker. Alleen ben ik voor mezelf nog niet uit of ik ze echt nuttig vind. Met vlagen kijk ik er iig naar.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.