[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.983 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:43

Bever!

3

ren doe het leuk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Stokstaart schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:40:
[...]

Ik heb m hier al 2x gepost de afgelopen 2 weken ;)
hmm.. ok maar jou berichten negeer ik altijd :+

Echt niet gezien, nou moet ik ook zeggen dat ik niet alle posts lees de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 11:35
Gisteren voor de zoveelste keer een stoploss getriggered door een snelle wick down, nu doet de coin 14%. Heb dit al vaker gehad, altijd door zo'n snelle wick. Is daar nog iets anders tegen te doen, behalve je stoploss nóg lager zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
JerDrie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:01:
Gisteren voor de zoveelste keer een stoploss getriggered door een snelle wick down, nu doet de coin 14%. Heb dit al vaker gehad, altijd door zo'n snelle wick. Is daar nog iets anders tegen te doen, behalve je stoploss nóg lager zetten?
Nope, of je moet in stable coins gaan traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Heb je een chart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
In dit geval de 1H op https://account.bitvavo.com/markets/OMG-EUR, die van gisteren op 17:00. Had 'm op 2.98 staan. Daarna niet meer teruggekocht :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:44
Je kan ook geen stoploss instellen en alles handmatig doen. Doel bereikt? Verkopen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
Pelox schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:28:
[...]Je kan ook geen stoploss instellen en alles handmatig doen. Doel bereikt? Verkopen.
Zo had ik na de vorige top ineens niets meer, want geen stoploss. Dacht nu, doe eens wijs, krijg je dit... Maar niets aan te doen dus, behalve de stoploss lager zetten. Viel me gewoon op dat dit regelmatig gebeurt en was benieuwd hoe anderen hiermee omgaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

toilet_paper schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:30:
[...]

De belastingdienst maar lachen met al die donaties :-P

Trouwens Jaapio, vriend, we moesten maar es een biertje doen, niet?
Enneh, volgens mij zijn we van een generatie of 27 terug nog familie.
Jouw betoverende betovergrootvader heeft ooit kindertjes gemaakt met mijn beto...
Ach laat ook maar, die loterij win je toch niet.
Tja als het echt 30 miljoen is maakt het me weinig uit. Krijg dat toch nooit over de balk met een beetje normaal leven.

Reizen enzo hou ik niet van, ben liever lekker thuis aan het omprutsen. Een huisje met een prima tuin op het zuiden en grote kas en schuur zou ik wel mooi vinden. Dat moet met een miljoen wel lukken.

Met vrienden en familie wat leuke donaties geven en hier en daar voor familie wat hypotheken aflossen zou ik nog iets van 27 miljoen overhouden... Gooi je nog 2 miljoen in Bitcoin voor de hodl, heb je alles klaar en nog 25 miljoen over...

Wat moet je ermee, zoveel geld? Maargoed zoals je zegt: dat win je toch nooit :+

Mocht ik het toch winnen zo'n smak geld, maak ik hier wel een paar mooie Bitcoin airdropjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-10 16:19
Mooooody schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:15:
[...]

Is niet spannend toch?
Mijn tactiek is BTC, ETH, LINK en REN (!). Die zijn 85% van de PF, maar zou willen dat het 95% was.
Voor de rest is het een beetje schuiven met Defi en ETH scaling om meer sats te krijgen, waaronder ANKR (medium term hold) en STAKE (kan alle kanten op gaan).

Een groot deel van de PF trekt lekker rente op Crypto.com en Nexo. Ondanks dat het een aanzienlijk deel van mijn "spaargeld" is, ben ik niet bang om het te verliezen. Heb er voldoende tijd in gestoken om tot die conclusie te zijn gekomen :)
Uit interesse: laat je rente uitbetalen in Nexo of in de crypto die je daar hebt staan, en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

HODL'en ... O-)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Myyj4i66hdLOTG9g_SW8QjZWALY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X1ouIAAvIDsVdwnlyYGPcYDF.jpg?f=fotoalbum_large

Wat kom ik nu ineens tegen als nieuw biertje. Is dit een signaal voor het weekend :+ oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik reed gisteren achter een Belg met kenteken .-XLM-..

[edit] Meteen full-in gegaan natuurlijk!

[ Voor 29% gewijzigd door Smultie op 04-12-2020 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:29

MicroWhale

The problem is choice

Kak, ik kom opeens weer in de fabeltjesfuik van XRP terecht... zoveel vragen heb ik over die coin.

Een paar dingetjes:
- Het is een decentralized ledger met 893 validator nodes. MAAR Ripple levert een Unique Node List met 70 nodes die ELKE validator gebruikt.... dan heb je dus 70 'prime' nodes die alles beslissen en alle anderen (823 in totaal) hangen daar aan met een stem van 1/71-ste. Hoe is dat decentraal?
- Misschien heeft het te maken met dit nieuws over het niet denderend goede wiskunde van de onderliggende validatie?
- Na ja, laten we zeggen dat het decentraal is en wiskundig helemaal top. Stukje ethiek: Is het niet-soeverein? ... Ripple bestuurt feitelijk het netwerk door die lijst met 70 nodes, waarvan ze er waarschijnlijk (yep, aanname, maar 6 bevestigd) een aantal zelf draaien.
- De primaire use case is het snel overhevelen van eigenaarschap van munten... er is een devkit en al waar apps mee gebouwd kunnen worden. Waarom is er voor nummer 2, ETH, een enorme community voor het ontwikkelen van apps, contracten en de hele mikmak en voor XRP, de nummer 3..... helemaal niks? Wat is het grote verschil hier? Is dat de ethiek? De toegankelijkheid? De voorwaarden die Ripple stelt? Het vertrouwen?

Help, ik wil het begrijpen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

ViNOK16Bit schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:58:
[...]

Uit interesse: laat je rente uitbetalen in Nexo of in de crypto die je daar hebt staan, en waarom?
In Nexo, omdat het 2% meer is en ik daarmee ook mijn share Nexo vergroot.
Ik geloof dat Nexo erg hard gaat groeien, daar wil ik graag bij zijn :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:57:
[...]

In Nexo, omdat het 2% meer is en ik daarmee ook mijn share Nexo vergroot.
Ik geloof dat Nexo erg hard gaat groeien, daar wil ik graag bij zijn :)
Waarom geloof je dat? Heb je wat argumenten die me zouden kunnen doen overtuigen dat ik dat ook zou moeten gaan doen?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Voor de liefhebbers: ik heb nog één BL3P invite over.
Mocht je gebruik willen maken van deze exchange kun je me een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
Mr. Jinx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:06:
Voor de liefhebbers: ik heb nog één BL3P invite over.
Mocht je gebruik willen maken van deze exchange kun je me een DM sturen.
Is het een goede exchange? Lees er net wat over, maar qua fee's al dubbel zo duur als bijvoorbeeld Binance. 0,25% tegenover 0,1% zie ik.

Wat maakt Bl3P zo goed/uniek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ohhh ik heb zoveel ingekocht weer. Btc blijft hoog, maar als zakken nog verder.
Eindelijk m'n buy order van link geraakt.
Als die nog lager gaan dan ga ik fiat klaarzetten om de grote dip te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

MrWilliams schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:00:
[...]
Waarom geloof je dat? Heb je wat argumenten die me zouden kunnen doen overtuigen dat ik dat ook zou moeten gaan doen?
Eigenlijk zou je er zelf in moeten duiken en daaruit je conclusies moeten trekken :)

Ik denk dat bedrijven die met 1,5 been in de "oude economie" staan een vrij eenvoudige bet zijn. Nexo, Crypto.com, Celsius. Maar ook bedrijven als Chainlink en REN. Ze bouwen een brug die het mogelijk maakt om een deel van al die triljoenen over te pompen naar het crypowereldje.

Heel eenvoudig gezegd; als crypto groot gaat worden, zijn de genoemde projecten absolute zekerheidjes. Dus waarom niet een beetje "op safe" spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 04-12-2020 09:16 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Taro schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:20:
Wat ADA ingeslagen via ETH, ziet er op de 1D icm 4H kansrijk uit:

[Afbeelding]
Zit zelf vooral in USDT pairs dus ik vroeg mij af, waar hoop je op? Dat de coin ADA stijgt en ETH daalt? Dat is toch dubbele winst? Want je ADA wordt meer waard en je kan dus meer ETH kopen omdat deze daalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Maracas10 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:11:
[...]

Is het een goede exchange? Lees er net wat over, maar qua fee's al dubbel zo duur als bijvoorbeeld Binance. 0,25% tegenover 0,1% zie ik.

Wat maakt Bl3P zo goed/uniek?
Ik gebruik zelf meerdere exchanges en heb ook niet direct een voorkeur voor BL3P.
Maar wat het uniek maakt is dat het een Nederlandse exchange is.
Dat voelt wel wat fijner als je je volledig moet legitimeren en de koppeling met bank gaat ook snel.

Volgens mij ook meteen de enige in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

Iemand ervaring met Binance DEX? Wat kan ik ermee behalve, voor wat ik nu zie, vroegtijdig(er) instappen op een coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

JerDrie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:14:
[...]

In dit geval de 1H op https://account.bitvavo.com/markets/OMG-EUR, die van gisteren op 17:00. Had 'm op 2.98 staan. Daarna niet meer teruggekocht :-(
Ik had hem gezet net onder de daarvoor gemaakte low 2.84 weet niet waar je entry was, misschien was die tactisch ook niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Mr. Jinx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:25:
[...]

Ik gebruik zelf meerdere exchanges en heb ook niet direct een voorkeur voor BL3P.
Maar wat het uniek maakt is dat het een Nederlandse exchange is.
Dat voelt wel wat fijner als je je volledig moet legitimeren en de koppeling met bank gaat ook snel.

Volgens mij ook meteen de enige in NL?
Zag inderdaad staan dat het de enige is in NL, dat is natuurlijk sowieso wel uniek!

Gebruik je ook Uniswap? Ik zie eigenlijk dat zo goed als alle nieuwe coins daar op gegooid worden en ben toch echt van plan om gewoon een keer een gokje te wagen in een nieuwe coin.

Echter vind ik het er allemaal vrij dodgy uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
We kruipen trouwens toch wel weer lekker om hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooooody schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:14:
[...]

Eigenlijk zou je er zelf in moeten duiken en daaruit je conclusies moeten trekken :)
Dat heb ik gedaan, maar mijn conclusie over Nexo is dat ze nog met 1,5 been in de oude economie staan en ik twijfel of ze wel de juiste skills (marketing, openheid, progressief, snel handelen) hebben om het te redden in het geweld dat de concurrentie met 2 benen in de nieuwe economie heeft. Met name hun financiële achtergrond (conservatief, berekenend, traag) zal ze niet zo snel doen bewegen als andere projecten.
Ik denk dat bedrijven die met 1,5 been in de "oude economie" staan een vrij eenvoudige bet zijn. Nexo, Crypto.com, Celsius. Maar ook bedrijven als Chainlink en REN. Ze bouwen een brug die het mogelijk maakt om een deel van al die triljoenen over te pompen naar het crypowereldje.
Dat ze een brug bouwen staat buiten kijf. Gebruik/Heb je alle hierboven genoemde bedrijven/coins?
Heel eenvoudig gezegd; als crypto groot gaat worden, zijn de genoemde projecten absolute zekerheidjes. Dus waarom niet een beetje "op safe" spelen.
Als crypto groot gaat worden, dan worden initieel BTC en ETH groot. Als er daarna use cases nodig zijn, dan staan dit soort bedrijven als eerste opgelijnd om mee te groeien. Welke muntjes dan groot worden is grotendeels afhankelijk van goede marketing, consumentenvertrouwen en adoptie.

Zekerheidjes zijn het imo nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jvdploeg schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:27:
Iemand ervaring met Binance DEX? Wat kan ik ermee behalve, voor wat ik nu zie, vroegtijdig(er) instappen op een coin?
Geen ervaring mee, maar het is een decentralized exchange.

Je houdt dus beschikking over je eigen keys, in plaats van dat je je crypto stalt op een centrale plaats.

https://allesovercrypto.n...x-nederlandse-handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39
Warning: er is weer een scam mailtje van Ledger langsgekomen van noreply@legdermailer.com met de vraag om je Ledger Live te updaten. Zag er wel redelijk professioneel uit moet ik zeggen!

Baal nog steeds dat ze die datalek hebben waardoor ze ook precies weten wie ze moeten targetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Smultie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:38:
Ik reed gisteren achter een Belg met kenteken .-XLM-..

[edit] Meteen full-in gegaan natuurlijk!
Dat gebeurt hier geregeld aangezien alle kentekens het formaat ABC-123 hebben dus naast veel cryptokentekens rijden er ook veel auto's en motoren rond met geslachtsdelen en andere grappige afkortingen. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Heb ook wat van die ORN gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Laatst (gisteren) weer naar Satoshi Radio geluisterd en daar noemde ze even een lijstje op van grote instanties/bedrijven die de laatste paar weken vet geinvesteerd hebben in BTC....
Dat is echt geen misselijk rijtje.

Naast de bekende zoals Microstrategy (425 miljoen), Greyscale (330 Miljoen) en Galaxy Digital Holdings (134 miljoen), is er pas ook een leuke bijgekomen in de vorm van de Familie Guggenheim. Je kent ze wel, van dat museumpje enzo.
Die hebben even 500 miljoen erin gepompt..via Greyscale.. die dus in 1 keer hun BTC potje moeten verdubbelen :P

Verder zie ik elke dag wel weer nieuwe bedrijven erbij komen die "iets" gaan doen met BTC de komende tijd.
Zij het integratie in hun betalingssystemen, zij het investering van winst in BTC als safe haven, of een legio van andere toepassingen.

Het zit eraan te komen mensen.
De grote klapper gaat komen, sooner rather than later.

Ik HODL me de moeder der moeders en ga 2021 in met een goed gevoel wat betreft mijn crypto muntjes :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Maracas10 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:31:
[...]
Zag inderdaad staan dat het de enige is in NL, dat is natuurlijk sowieso wel uniek!
Bitvavo is ook Nederlands en hebben ook een Exchange.
Daarnaast hebben ze veel meer verschillende coins (50+) en zijn ze de goedkoopste in Nederland...
... en nee, ik heb geen aandelen... :9

https://account.bitvavo.com/markets/

edit: en ohja, je kan ook diverse coins staken bij Bitvavo...

[ Voor 6% gewijzigd door iVibes op 04-12-2020 10:11 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-10 17:40
iVibes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:58:
[...]

Bitvavo is ook Nederlands en hebben ook een Exchange.
Daarnaast hebben ze veel meer verschillende coins (50+) en zijn ze de goedkoopste in Nederland...
... en nee, ik heb geen aandelen... :9

https://account.bitvavo.com/markets/
Valt Bitvavo nu ook onder de bankgarantie van 100k? Dat werdt mij verteld door een Bitvavo fan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
is mijn favoriet nu ook bitvavo met uitbetalen staat het binnen een paar uur op je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

DJ-Promo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:00:
[...]

Valt Bitvavo nu ook onder de bankgarantie van 100k? Dat werdt mij verteld door een Bitvavo fan :P.
Volgens mij niet... maar alle tegoeden van de klanten staan in een aparte stichting en zijn daar ook verzekerd.
Mocht er iets met Bitvavo BV gebeuren dan staan je centjes daar nog veilig...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:38
sten123 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:48:
Mijn ledger binnen. Maar eens even rustig mee beginnen te werken!
Ik lees beginnen met twerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Maracas10 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:31:
[...]

Onzin, Bitvavo, Litebit en nog een handvol anderen die in Nederland gevestigd zijn. Tijdje terug was hier nog een spammert met zijn exchange waarvan ik de naam kwijt ben. :P
Dan heb je Deribit ook nog al zijn die niet meer gevestigd in Nederland.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:05:
[...]

Volgens mij niet... maar alle tegoeden van de klanten staan in een aparte stichting en zijn daar ook verzekerd.
Mocht er iets met Bitvavo BV gebeuren dan staan je centjes daar nog veilig...
Dat dus, bankgarantie is voor banken, exchanges vallen daar niet onder en zullen dat ook nooit doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Crypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:12:
[...]

Onzin, Bitvavo, Litebit en nog een handvol anderen die in Nederland gevestigd zijn. Tijdje terug was hier nog een spammert met zijn exchange waarvan ik de naam kwijt ben. :P
Dan heb je Deribit ook nog al zijn die niet meer gevestigd in Nederland.
Ah dan heb ik het inderdaad fout.. dacht dat ik dat ergens las :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Zijn hier nog mensen met Skale (SKL)?

Wel benieuwd wat mensen daar van vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calloncallon
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23-12-2021
Pff zit te wachten op een uitbraakje van BTC, volgens mijn amateur lijntjes kan dat elk moment gebeuren. Hoop stiekem op een paar goeie rode kaarsen zodat ik m'n positie wat kan verstevigen.

Zit overigens ook te twijfelen om een Ledger te kopen. Maar voor m'n gevoel koop ik dan een 'USB-stick' en de ervaring leert dat ik zo'n stick altijd kwijt ben. Is het zo dat wanneer je je Ledger kwijt bent, je dan ook je coins kwijt bent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
FijneKerst schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:54:
Laatst (gisteren) weer naar Satoshi Radio geluisterd en daar noemde ze even een lijstje op van grote instanties/bedrijven die de laatste paar weken vet geinvesteerd hebben in BTC....
Dat is echt geen misselijk rijtje.

Naast de bekende zoals Microstrategy (425 miljoen), Greyscale (330 Miljoen) en Galaxy Digital Holdings (134 miljoen), is er pas ook een leuke bijgekomen in de vorm van de Familie Guggenheim. Je kent ze wel, van dat museumpje enzo.
Die hebben even 500 miljoen erin gepompt..via Greyscale.. die dus in 1 keer hun BTC potje moeten verdubbelen :P

Verder zie ik elke dag wel weer nieuwe bedrijven erbij komen die "iets" gaan doen met BTC de komende tijd.
Zij het integratie in hun betalingssystemen, zij het investering van winst in BTC als safe haven, of een legio van andere toepassingen.

Het zit eraan te komen mensen.
De grote klapper gaat komen, sooner rather than later.

Ik HODL me de moeder der moeders en ga 2021 in met een goed gevoel wat betreft mijn crypto muntjes :D
Stel dat BTC naar 200-300k zou gaan. Wat voor impact zou dat op de ALTS hebben. Ik gok dat ze nog compleet in SATS leeggetrokken zullen worden.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttt
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-08 14:15
Crypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:15:
[...]

Dat dus, bankgarantie is voor banken, exchanges vallen daar niet onder en zullen dat ook nooit doen. :)
Klopt! Al heeft Giro sinds kort wel voor iedereen een IBAN rekening voor haar/zijn tegoeden die niet in aandelen/etc. zitten. Deze rekening valt ook binnen het depositogarantiestelsel. Alleen dat is natuurlijk een voorbeeld van een aandelen exchange en geen crypto .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttt
calloncallon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:20:
Pff zit te wachten op een uitbraakje van BTC, volgens mijn amateur lijntjes kan dat elk moment gebeuren. Hoop stiekem op een paar goeie rode kaarsen zodat ik m'n positie wat kan verstevigen.

Zit overigens ook te twijfelen om een Ledger te kopen. Maar voor m'n gevoel koop ik dan een 'USB-stick' en de ervaring leert dat ik zo'n stick altijd kwijt ben. Is het zo dat wanneer je je Ledger kwijt bent, je dan ook je coins kwijt bent?
Nee, je bent niet je coins kwijt. Met een 24 woorden lange recovery phrase kun je je ledger dan weer overzetten naar een andere ledger waarnaar je weer bij je coins kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

LosGieros schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:21:
[...]

Stel dat BTC naar 200-300k zou gaan. Wat voor impact zou dat op de ALTS hebben. Ik gok dat ze nog compleet in SATS leeggetrokken zullen worden.
Ligt eraan HOE we aan die 200-300K komen.
Zoals het nu gaat is er veel nieuwe fiat die erin gepompt wordt. Daarom zie je Alts ook niet crashen, maar zelfs meepompen met BTC en ETH.

Ik ben er wel vrij zeker van dat we nog een keer zo'n moment gaan krijgen volgend jaar... dat BTC heel hard gaat moonen omdat er een paar whales hun Alts omzetten naar BTC.
En dan is het weer leuk voor ons om daarna weer in te stappen in de Alts :D

Leuk spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Zal je weer zien... hele week zijdelings en dan in het weekend, when you least expect it, gaan we weer moonen (of crashen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Marttt schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:22:
[...]

Klopt! Al heeft Giro sinds kort wel voor iedereen een IBAN rekening voor haar/zijn tegoeden die niet in aandelen/etc. zitten. Deze rekening valt ook binnen het depositogarantiestelsel. Alleen dat is natuurlijk een voorbeeld van een aandelen exchange en geen crypto .. ;)
De GIRO heeft een bankvergunning via hun Duitse moeder Flatex. Niet belegd geld dat je bij De GIRO aanhoudt valt dus onder het Duitse depositogarantiestelsel. 100K pp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:04
volt22 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:15:
[...]

Zit zelf vooral in USDT pairs dus ik vroeg mij af, waar hoop je op? Dat de coin ADA stijgt en ETH daalt? Dat is toch dubbele winst? Want je ADA wordt meer waard en je kan dus meer ETH kopen omdat deze daalt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7uJPkuyoFVEoji5JS8BJRmuDWRc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gNVv1tr0K1jnnBtLwU4NJTpf.jpg?f=user_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ik zie een grote ascending triangle op BTC .. bullish :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 23:34
LosGieros schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:21:
[...]

Yup, die kans lijkt mij heel erg groot, dat was in iedergeval elke andere bullrun het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

FijneKerst schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:24:
[...]

Ligt eraan HOE we aan die 200-300K komen.
Zoals het nu gaat is er veel nieuwe fiat die erin gepompt wordt. Daarom zie je Alts ook niet crashen, maar zelfs meepompen met BTC en ETH.
Nuance:
De alts "pompen" niet mee. Die blijven in sats gelijk, waardoor ze in $ meer waard worden, omdat BTC meer waard wordt. Als de alts in $-waarde gelijk blijven, betekent dat er niemand verkoopt.
Ik ben er wel vrij zeker van dat we nog een keer zo'n moment gaan krijgen volgend jaar... dat BTC heel hard gaat moonen omdat er een paar whales hun Alts omzetten naar BTC.
En dan is het weer leuk voor ons om daarna weer in te stappen in de Alts :D

Leuk spelletje.
Omdat je zo van spelletjes houdt, hier een leuk experiment voor je:
- Ga naar coinmarketcap
- deel de marketcap van BTC door de BTC circulating supply
- Waar lijkt de uitkomst op?
- Tel nu de marketcap van de top 2-10 muntjes bij elkaar op en deel dat eens door de BTC circulating supply
- Waar kom je nu op uit?

Ben je er nog steeds zeker van dat er een BTC pump komt omdat er een paar whales hun Alts omzetten naar BTC? Hoe hard gaat de pump van een 'paar whales' dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas Harrewijn
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-12-2020
Chedara schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:35:
[...]

Yup, die kans lijkt mij heel erg groot, dat was in iedergeval elke andere bullrun het geval.
Tijdens een flinke bullrun is het inderdaad gebruikelijk dat de ALTS in BTC-ALT waarde zakken. De grote investeerders die je nu ziet instappen gaan vooral voor BTC, ik denk dat ALTS voor de institutionele investors nog een paar stapjes te ver is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Marttt schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:22:
[...]

Bijna, je kunt via de Giro een rekening openen bij Flatex bank in Duitsland en die valt onder het stelsel. Deze rekening is gekoppeld aan je account bij de Giro. Op het moment dat het mis gaat moet je dus in Duitsland aankloppen voor je centjes en niet bij de Giro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

BTC is voor de hardcore crypto slowchat gangsters
Altcoins zijn voor Henk & Ingrid, want die zijn zo lekker goedkoop!

[ Voor 17% gewijzigd door iVibes op 04-12-2020 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:51

Liberteh

All your base belong to me

iVibes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:47:
BTC is voor de hardcore crypto slowchat gangsters
Altcoins zijn voor Henk & Ingrid, want die zijn zo lekker goedkoop!
Ik neem die Ripple wel want BTC is al 20k en Ripple kan daar dan nog gewoon naar toe gaan.
Tel uit je winst!!!! >:)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marttt
Crypts schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:46:
[...]

Bijna, je kunt via de Giro een rekening openen bij Flatex bank in Duitsland en die valt onder het stelsel. Deze rekening is gekoppeld aan je account bij de Giro. Op het moment dat het mis gaat moet je dus in Duitsland aankloppen voor je centjes en niet bij de Giro. ;)
Inderdaad wat details vergeten erin te zetten en het klopt helemaal wat je zegt. Persoonlijk houd ik op de Giro ook bijna niets (paar euro's) op die rekening. Als je iets wilt kopen staat het geld er toch instant op vanaf de bankrekening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Liberteh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:59:
[...]

Ik neem die Ripple wel want BTC is al 20k en Ripple kan daar dan nog gewoon naar toe gaan.
Hoe kan Ripple daar nu naartoe gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

MrWilliams schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:41:
[...]

Nuance:
De alts "pompen" niet mee. Die blijven in sats gelijk, waardoor ze in $ meer waard worden, omdat BTC meer waard wordt. Als de alts in $-waarde gelijk blijven, betekent dat er niemand verkoopt.
Dat zeg ik.... Alts worden dus (nu nog) niet gedumpt voor BTC.
Omdat je zo van spelletjes houdt, hier een leuk experiment voor je:
- Ga naar coinmarketcap
- deel de marketcap van BTC door de BTC circulating supply
- Waar lijkt de uitkomst op?
- Tel nu de marketcap van de top 2-10 muntjes bij elkaar op en deel dat eens door de BTC circulating supply
- Waar kom je nu op uit?

Ben je er nog steeds zeker van dat er een BTC pump komt omdat er een paar whales hun Alts omzetten naar BTC? Hoe hard gaat de pump van een 'paar whales' dan zijn?
Oeh is dit zoiets van "Trein A vertrekt van Station B naar Station C en komt Trein D tegen.... wat voor kleur Tshirt heb ik dan aan?"

Hou ik niet zo van. :/
Geef het antwoord eens?

En Ja, ik ben nog steeds vrij zeker ervan dat ALS whales hun alts gaan dumpen voor BTC, dat BTC gaat pumpen, Zo werkt dat.
Dan praat je over miljoenen die naar BTC gaan... en zo groot is BTC nog niet dat hij dat niet voelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:01:
[...]

Niet. Ik gaf enkel de redenatie van Henk & Ingrid aan. ;)

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:39
[...]

Nee joh, neem Auroacoin. Kijk wat voor groeipotentie die heeft tov de ATH :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bLEd78E0-NZOERvNSFKDj4G4jHk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nqUrzVBlfrB9XvFbNATKsKw0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Liberteh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:02:
[...]

Hoe hoog kan XRP max gaan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:02:
[...]

Dat zeg ik.... Alts worden dus (nu nog) niet gedumpt voor BTC.

[...]

Oeh is dit zoiets van "Trein A vertrekt van Station B naar Station C en komt Trein D tegen.... wat voor kleur Tshirt heb ik dan aan?"

Hou ik niet zo van. :/
Geef het antwoord eens?

En Ja, ik ben nog steeds vrij zeker ervan dat ALS whales hun alts gaan dumpen voor BTC, dat BTC gaat pumpen, Zo werkt dat.
Dan praat je over miljoenen die naar BTC gaan... en zo groot is BTC nog niet dat hij dat niet voelt.
Ik kan het me zo weer voor de geest halen....
"Bitcoin is nu 1700 dollar. maal huidige supply is dat al zoveel miljard dollar marketcap. Dit is de top ongeveer wel" waarna 20k dus kwam..

Kan niet wachten tot BTC een triljoen market cap heeft :d Overigens ga ik dat op CoinGecko ofzo checken aangezien CMC gekaapt is door meneer Zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas Harrewijn
[...]

Helaas zal dat niet gebeuren, Bitcoin heeft een total coin supply van 18.6 miljoen.
Ripple heeft een total coin supply van 45 miljard.
Om Ripple naar de 20k te krijgen zal er dus een totale market cap van;
45.000.000.000 * 20.000 = $ 900.000.000.000.000,00 ontstaan.

Zie jij dit gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Liberteh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:02:
[...]

Of die gast die ik sprak in 2017. "ik heb samen met een vriend 10000 euro in Ripple gestoken"
Toen ik vroeg waarom was het antwoord; "iedereen had al BTC" }:O

XRP = trash

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Jonas Harrewijn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:05:
[...]

Helaas zal dat niet gebeuren, Bitcoin heeft een total coin supply van 18.6 miljoen.

Zie jij dit gebeuren?
Hoi! Ben je nieuw hier? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:01:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPEqpGROSQa2eiXUMc2ynrzBVns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qaNhCxIRqmSORn0r7OneYUb3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Waar een wil is, is een weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

[...]

Zie jij dit gebeuren?
ik herhaal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cPEqpGROSQa2eiXUMc2ynrzBVns=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qaNhCxIRqmSORn0r7OneYUb3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:27

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Zie jij dit gebeuren?
Woooosh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas Harrewijn
Hoi Liberteh!

Yes, wel vaker de forums gelezen maar inderdaad pas voor het eerst een account aangemaakt dus nieuw kan je wel zeggen ja.
Actief in en rondom Bitcoin sinds 2016

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Jonas Harrewijn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:07:
[...]

Hoi Liberteh!

Yes, wel vaker de forums gelezen maar inderdaad pas voor het eerst een account aangemaakt dus nieuw kan je wel zeggen ja.
Ah fijn, je kunt je in dit topic inkopen. Naar iedereen hier 0,25 ETH storten en we hebben het er niet meer over O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

Afbeeldingslocatie: https://media.makeameme.org/created/waar-een-wil.jpg
Jonas Harrewijn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:07:
[...]

Hoi Liberteh!

Welkom! :) Dank voor de uiteenzetting van de cijfers. Ik was er reeds bekend mee.

[ Voor 48% gewijzigd door Liberteh op 04-12-2020 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 11:50
djatwork007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:04:
[...]

Hoe hoog kan XRP max gaan eigenlijk?
2x de helft

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Haha het wemelt hier weer van de moonbois, heerlijk.
Enfin, even wat gezond tegengas; wat is nu een veilige stoploss voor de aankomende drop tot aan de MA(99) van de 4u grafiek. Ik zit 'em op 19k met buy orders op 18.3xx
En ook wat buy orders op 17.5xx op de MA(99) van de 6u grafiek waar hij al eerder op heeft gebounced

[ Voor 18% gewijzigd door PHPResource op 04-12-2020 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonas Harrewijn
WhySoSerious schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:08:
[...]

Ah fijn, je kunt je in dit topic inkopen. Naar iedereen hier 0,25 ETH storten en we hebben het er niet meer over O+
Is iedereen 0,25 rippel ook goed? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

PHPResource schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:09:
Haha het wemelt hier weer van de moonbois, heerlijk.
Enfin, even wat gezond tegengas; wat is nu een veilige stoploss voor de aankomende drop tot aan de MA(99) van de 4u grafiek. Ik zit 'em op 19k met buy orders op 18.3xx
En ook wat buy orders op 17.5xx op de MA(99) van de 6u grafiek waar hij al eerder op heeft gebounced
We gaan er nu achter komen :)
Is door mijn laagste lijn van gisteravond gezakt nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

18K incomming!!!

@Verwijderd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:54
We go downnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

hij glipt door de trendlijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
volume is er nog niet echt, gok een wickje en dan weer up

edit, volume komt erin nu

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 04-12-2020 11:16 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

BeArTrAp

MoOnPuLlBaCk

FuNdAmEnTaLs

CoRrEcTiOn

Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 21:40
18.6k incoming?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Ik heb weer wat gekocht, dat betekent doorgaans een direct knal naar beneden. U bent gewaarschuwd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-10 21:40
Amras schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:17:
Ik heb weer wat gekocht, dat betekent doorgaans een direct knal naar beneden. U bent gewaarschuwd. :/
Nou... dat klopt 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Amras schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:17:
Geef je het van te voren even aan voortaan?

dank u.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Niks aan de hand jongens.

Gewoon een gezonde portie rekteroni als bodem, om een weekend vol alcohol en hopium te kunnen verteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ok groene candle.

MOON MOON MOON!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Vrij dikke whale buying actie op binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
Bever! schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:22:
Hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calloncallon
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23-12-2021
Bever! schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:22:
Vrij snel weg ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ik belde CZ ff en hij zei ongeveer 1.5k opgegeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
Pundi X trekt zich de laatste tijd nauwelijks wat aan van de BTC koers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Victor Belli schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:29:
Pundi X trekt zich de laatste tijd nauwelijks wat aan van de BTC koers
Dat is al <1 sat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
Geen idee, ik zit op Bitvavo en doe alles naar EUR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:38
Al m'n buy orders zijn op een haar na niet geraakt. Kortom; tijd om te kopen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Heel raar. Mijn buy order van vet stond de hele tijd open op 85.
En nu ineens zie ik dat het gisteren al is gekocht.
Dan had ik het allang kunnen verkopen als binance het niet achter gehouden had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:04
Ladonna schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:36:
Heel raar. Mijn buy order van vet stond de hele tijd open op 85.
En nu ineens zie ik dat het gisteren al is gekocht.
Dan had ik het allang kunnen verkopen als binance het niet achter gehouden had
Of ben jij je browser vergeten te verversen? Nou? Nou? ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.