[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.980 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:28:
[...]

Dat is waar.. nog niet bij nagedacht. Wat leer ik veel van jullie! _/-\o_

Hanteren jullie vooraf bepaalde winstpercentages waarna je weer verkoopt of schuif je je stop-limit mee?
Dat vind ik zelf namelijk altijd vrij lastig.

Heb net een mooie trade gepakt en gelijk wat profit gepakt, maar weet nu niet wat te doen 8)7
Zoals croc al aangeeft, maak van te voren een plan. Stap niet in een trade zonder een doel te hebben en zonder te bepalen waar je verlies pakt. Het makkelijkste is om goed gevoel te krijgen voor support en resistance en om daar op te traden.

Verder verschilt wat te doen enorm met hoe je trade. Bij het traden is het handig om uit te zoeken wat voor jou werkt. Er zijn tig manieren om hetzelfde te doen maar op compleet andere manieren. Sommige mensen laten een trade een week lopen en andere mensen stappen soms binnen 1 minuut al weer uit. Je zal toch er achter moeten komen waar jij goed in bent en wat werkt voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
croc schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:41:
[...]

Kreeg net hetzelfde. Volgens mij voor mensen die de fysieke kaart nog niet hadden aangevraagd en per ongeluk naar iedereen verzonden met een virtuele kaart.
Misschien maar wel vaag, ondanks mislukte transactie kon ik wel door het proces heen wandelen maar dit is wat er nu staat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EIMDLVfsdI8dSPuptvypO9Zk8iY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZuUYL2MOdumD8N2wFcnWDwXF.jpg?f=fotoalbum_large

Ik moet het dus weer opnieuw doen?

Edit: nu krijg ik dit na bevestigen van adres... Echt beetje vaag weer allemaal. Status is ook veranderd naar dat de kaart onderweg is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9jQY7q6UgAN_pcZsPOpAZfhmGbI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KPIkrnBWXQq4y8tlOBYuGZV5.jpg?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Crypts op 02-12-2020 17:50 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Dus door het aanvragen van die fysieke kaart komt de virtuele te vervallen?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:51:
Virtuele vervalt sowieso blijkbaar gezien de melding die ik kreeg. Ze willen je graag aan de fysieke hebben. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
iVibes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:51:
Zo te zien wel. De fysieke kaart heeft wel een veel hogere daglimiet (8000 Euro). Kan ik goed gebruiken om een vakantie te boeken.

Edit: zet wel op wat je nodig hebt. Denk niet dat het verzekerd is mocht iemand het misbruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Zhou op 02-12-2020 17:57 ]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:37
Ik kan niet wachten tot iedereen braaf de Binance kaart gebruikt!

Deze kaart gebruikt SXP als fee :)

[ Voor 22% gewijzigd door Gelukszoekr op 02-12-2020 18:01 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Gelukszoekr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:59:
Ik kan niet wachten tot iedereen braaf de Binance kaart gebruikt!
Wat maakt het uit? Deze prak ik ook netjes in de Curve app bij zijn broertjes en zusjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 19:21

Mex

Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:30:
[...]

Ik zou dan wat parkeren bij Bitvavo in BTC, ETH of een van de andere opties die ze hebben. Minder rendement maar wel een stuk zekerder. https://currentcrypto.nl/bitvavo-staking/
Geen idee of deze percentages (nog) kloppen overigens dyor.
Je hoeft hier overigens niks voor te doen, het staken gaat vanzelf. Bij de juiste munten verschijnt er een groene S

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/dc2TFdQ/2020-12-02-18-02-13-Bitvavo-2317-53-and-6-more-pages-Personal-Microsoft-Edge.png

[ Voor 5% gewijzigd door Mex op 02-12-2020 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:01:
[...]

Wat maakt het uit? Deze prak ik ook netjes in de Curve app bij zijn broertjes en zusjes. :+
Ik was wat te snel. De Binance kaart gebruikt de SXP token als fee. Als SXP hodler zeg ik dus, allemaal aan de Binance kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Mex schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:03:
[...]

Je hoeft hier overigens niks voor te doen, het staken gaat vanzelf. Bij de juiste munten verschijnt er een groene S

[Afbeelding]
Bijna, je moet het wel activeren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Gelukszoekr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:05:
[...]

Ik was wat te snel. De Binance kaart gebruikt de SXP token als fee. Als SXP hodler zeg ik dus, allemaal aan de Binance kaart :)
Jij bent geen hodler, je bent er een stevig huwelijk mee aangegaan. :+
Die fees worden op de achtergrond gebruikt? Ik heb dat stukje even gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@Crypts Ik kan de bron zo snel niet vinden, en als gebruiker kan je ver van Swipe vandaan blijven. Maar de Binance kaart zal SXP verbruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Tijd voor een uitbraakje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ja, graag.

Pfoe, 313 nieuwe berichten sinds gisteravond. En gisteren 400 stuks. In 3-4 jaar tijd heb ik nog nooit een berichtje overgeslagen, maar hier ga ik niet meer aan beginnen :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:29:
[...]

Ja, graag.

Pfoe, 313 nieuwe berichten sinds gisteravond. En gisteren 400 stuks. In 3-4 jaar tijd heb ik nog nooit een berichtje overgeslagen, maar hier ga ik niet meer aan beginnen :)
Op mijn bijdragen na heb je niet veel gemist...
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Ja, graag.

Ik sla het meeste ook over hoor. Het niveau wordt ook alleen maar lager naar mate de koers hoger wordt. Als soms een halve pagina niet meer is dan moon roepen omdat BTC 2% omhoog gaat, dan mis je niet veel :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Sorry @Taro , ik verveelde mij gisteravond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 19:29
Ja omlaag denk ik

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

uitbraak = uitbraak! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Ja, graag.

Slim je hebt niks gemist, Slux had een azijnzeik dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Eth is bezig met een kopie van zichzelf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oep245WM16z1Y4nZ1NXo0kSZ7qE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wRYGO5OmB8vqNOb7HH7wkSP2.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Ja, graag.

Ik krijg er nog niet eens zoveel in een jaar, nou ja maak daar maar 4 jaar van. _O-

Hoeveel daarvan zijn eigenlijk van het kaliber 'welke munt moet ik kopen?' :+

[ Voor 9% gewijzigd door Crypts op 02-12-2020 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 03:50

spok9

Groen...

Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:45:
Eth is bezig met een kopie van zichzelf.

[Afbeelding]
Een enorme double top :X

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Crypts Ik bedoelde nieuwe berichten hier, niet DM's. Of bedoel je dat ook? Ik denk dat ik hier max 5-10 privé berichten van onbekenden per jaar krijg, dat valt reuze mee. Maar meestal verwijs ik de betreffende persoon naar dit topic, daar is het voor bedoeld.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:04:
@Crypts Ik bedoelde nieuwe berichten hier, niet DM's. Of bedoel je dat ook? Ik denk dat ik hier max 5-10 privé berichten van onbekenden per jaar krijg, dat valt reuze mee. Maar meestal verwijs ik de betreffende persoon naar dit topic, daar is het voor bedoeld.
Jammer hoor, dacht ik toch echt even te maken te hebben met de nieuwe Lady Gaga van crypto. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

groot genoeg?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x99daVGUPG-sHdltnyFUkxkCvd0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zrq4dcUkTf8AnapwyiMB8BXM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Het pad tussen 18.800 en 19.900 is nu voldoende (vaak) opgeruimd om te kunnen bepalen hoeveel volume er ongeveer nodig is om zover te stijgen. Alle stokoude Bitcoin sellorders van na 2017 zijn inmiddels wel uit de weg geruimd. Tussen de 19.900 en 20.150 zal het moeilijkste te overbruggen zijn, maar je zou zeggen dat er toch gewoon nog een poging van bovenin de 18k gaat komen die steady en rechtstreeks naar de >20.150 gaat.

Ik heb er nog steeds vertrouwen in, al begint dat natuurlijk wel wat af te nemen. Misschien moet ik ook maar mee gaan doen met tussen 19.300-500 te verkopen en op 18.xxx weer in te stappen, maar dan help ik er ook aan mee dat de prijs niet verder stijgt en op dit punt vind ik dat niet ok :)

Laten we onze hulplijn nu toch maar inzetten... @Tominatie :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
Als ik het verkooporderboek bekijk gaan we niet direct moonen. Laat nog maar even zakken. Dan raap ik wel weer wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

@Mooooody wat gaat ANKR doen!? Het begint in ieder geval ergens op te lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

jvdploeg schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:28:
@Mooooody wat gaat ANKR doen!? Het begint in ieder geval ergens op te lijken
:P Je hebt er haast mee.
ANKR laat zich heel eenvoudig traden; 3 sats omhoog, sell, 2 sats omlaag, buy etc etc

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ander news: https://litecoin-card.com/

Ze proberen het wel :)

[ Voor 43% gewijzigd door Mooody op 02-12-2020 19:38 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-10 23:01

jvp

Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:33:
[...]

:P Je hebt er haast mee.
ANKR laat zich heel eenvoudig traden; 3 sats omhoog, sell, 2 sats omlaag, buy etc etc
Nou ja haast... ANKR wil blijkbaar positief bewegen en laat ik daar nou net geen moeite mee te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ah die moet ik hebben! Zit al zolang in en met LTC te klooien. Beetje jammer wel dat het US only (nog) is en dat ze een deposit voor KYC willen, de logica ontgaat me een beetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

jvdploeg schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:38:
[...]

Nou ja haast... ANKR wil blijkbaar positief bewegen en laat ik daar nou net geen moeite mee te hebben.
Zit nog steeds op 52 sats zie ik. Boven de 60 gaan we weer omhoog kijken. Mijn eerste sell order staat op 58 sats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:42:
[...]

Ah die moet ik hebben! Zit al zolang in en met LTC te klooien. Beetje jammer wel dat het US only (nog) is en dat ze een deposit voor KYC willen, de logica ontgaat me een beetje. :)
Ze zoeken een usecase. Grote fanbase, mooi trading volume, dus zal best wat animo voor die kaart zijn.
Maar fundamenteel gezien is LTC natuurlijk al lang dood. Zie dit meer als een laatste stuiptrekking.

Zegt overigens niet dat de prijs van LTC niet kan gaan moonen als BTC vertrekt. Litecoin is een van de grootste merknamen in cryptoworld.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 02-12-2020 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
geAApt83 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:28:
Als ik het verkooporderboek bekijk gaan we niet direct moonen.
Het orderboek zegt zo goed als niets. In de hele weg omhoog zijn er constant orders van 100'en BTC's opgegeten. Los van dat kan een orderboek over 5 seconden compleet anders zijn. Gaat de boel flink stijgen dan worden er orders ingestrokken dus die hoeven dan ook niet meer gekocht te worden en zijn geen weerstand meer. Ik zie een orderboek vaak genoeg een flip maken van zeer veel aan de koop kant naar zeer veel aan de verkoop kant in 0.3 seconden. Daar komen nog alle fake orders bij, vooral aan de koop kant. Om een koop order te plaatsen hoef je de coin niet te hebben. Je kan voor 2 miljoen aan koop orders neerzetten zonder ook maar 1% te willen kopen in de praktijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:54

Bever!

3

Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:43:
[...]

Zit nog steeds op 52 sats zie ik. Boven de 60 gaan we weer omhoog kijken. Mijn eerste sell order staat op 58 sats.
ankr zit in een symmetrisch driehoekje met een flink hoog target als die uitbreekt..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FiXae6a6v9Xm_X5IxHvmT-IxlYE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N18k5PcVvBobmUZG32crSIJg.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

OVERAL LIJNTIEEES!!!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:46:
[...]

Ze zoeken een usecase. Grote fanbase, mooi trading volume, dus zal best wat animo voor die kaart zijn.
Maar fundamenteel gezien is LTC natuurlijk al lang dood. Zie dit meer als een laatste stuiptrekking.

Zegt overigens niet dat de prijs van LTC niet kan gaan moonen als BTC vertrekt. Litecoin is een van de grootste merknamen in cryptoworld.
Nou ja dood, ik gebruik het graag om snel van de ene naar de andere exchange te gaan maar goed, dat is niet echt een usecase en er zijn meer coins die daar geschikt voor zijn. (*kuch*kuch* XRP)

Ik zou ze nog niet afschrijven maar ik snap je gedachtengang wel, je zal waarschijnlijk ook wel gelijk krijgen long term. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Al die mensen die Ankr tippen... can't resist... Ok, I'm in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:53:
[...]

Nou ja dood, ik gebruik het graag om snel van de ene naar de andere exchange te gaan maar goed, dat is niet echt een usecase en er zijn meer coins die daar geschikt voor zijn. (*kuch*kuch* XRP)

Ik zou ze nog niet afschrijven maar ik snap je gedachtengang wel, je zal waarschijnlijk ook wel gelijk krijgen long term. :)
Zolang er een Bitcoin bestaat zal er ook een Litecoin bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heeft iemand al wat ETH in de ETH 2.0 staking pool op Binance gedrukt? Is wat betreft rendement wel leuk, maar je kunt je inleg pas redeemen als ETH 2.0 live is en ook Binance geeft aan dat dat mogelijk nog wel meer dan 2 jaar kan duren. Aan de andere kant wel een mooie manier om jezelf te dwingen om te holden :)

Zie voor meer info https://www.binance.com/en/eth2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:01:
[...]

Zolang er een Bitcoin bestaat zal er ook een Litecoin bestaan.
Oh vast wel.

Heb even gezocht en die LTC card is gewoon een Blockcard zonder cashback, beetje jammer weer. Zelfs de website is bijna een exacte kopie. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:54

Bever!

3

Ik zag dat block-fi nu ook zon creditcard gaat brengen met 1.5% btc cashback opzich een leuke manier om sats te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:12:
[...]

Oh vast wel.

Heb even gezocht en die LTC card is gewoon een Blockcard zonder cashback, beetje jammer weer. Zelfs de website is bijna een exacte kopie. :/
Zo is er elke zoveel maanden weer een nieuw iets wat ze met crypto verzinnen, een cashback op een CC kan nooit lang goed gaan en persoonlijk zie ik echt het nut niet van al die CC ik heb zo kaart van mijn bank gehad gebruik hem nooit, staat alleen stoer als je hem op tafel legt schijnbaar, heb een hekel aan achteraf betalen voelt een beetje armoedig op de pof uitgeven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:03

WhySoSerious

Be the change.

Wat een saaie dag vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:22:
[...]

Zo is er elke zoveel maanden weer een nieuw iets wat ze met crypto verzinnen, een cashback op een CC kan nooit lang goed gaan en persoonlijk zie ik echt het nut niet van al die CC ik heb zo kaart van mijn bank gehad gebruik hem nooit, staat alleen stoer als je hem op tafel legt schijnbaar, heb een hekel aan achteraf betalen voelt een beetje armoedig op de pof uitgeven :P
Het zijn debit kaarten Sluxie, je moet er dus eerst geld/crypto op zetten dus niks op de pof. Wat betreft die cashbacks, ja dat kan wel goed gaan maar niet met deze percentages. Denk dat de Binance card het nog het meest verstandig aanpakt maar als dat een beetje oppakt zal dat percentage ook wel snel slinken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:58:
Al die mensen die Ankr tippen... can't resist... Ok, I'm in.
I'm out :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:16
Ik voel aan mijn water dat er nog een move komt. MOOON :+ :+ .
//Jomanda modus uit.

Vandaag wel 3x zo veel werk kunnen doen dan afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Ondertussen is op Bitvavo Cardano meer dan 1 cent minder waard dan op Binance.

Vreemd om te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:09
ADA wordt even gedumpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
Haha, die 1m chart is te grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
kevinoku schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:33:
Ondertussen is op Bitvavo Cardano meer dan 1 cent minder waard dan op Binance.

Vreemd om te zien..
Dat is wel vaker zo met Bitavo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Laatst online: 07-06-2021
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:39:
[...]

Dat is wel vaker zo met Bitavo
Het begint mij ook op te vallen inderdaad.

Afgelopen week schrok ik van een plotselinge daling en ben ik vanwege een panic sell +/- 5% ADA verloren. Had me nu ook kunnen gebeuren maar ik heb van de vorige keer geleerd. Ik kan me voorstellen dat veel mensen op die manier toch de boot in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 22:37
Zit er nog iemand in sxp?
Toch wel een enorme stable coin geworden inmiddels..
24h change staat gewoon op 0.00%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:53
Ik zag dingen over ANKR. Kan 'm alleen op Kraken niet vinden. Kijk ik niet goed, of is 'ie daar niet te traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
PilatuS schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:50:
[...]

Het orderboek zegt zo goed als niets. In de hele weg omhoog zijn er constant orders van 100'en BTC's opgegeten. Los van dat kan een orderboek over 5 seconden compleet anders zijn. Gaat de boel flink stijgen dan worden er orders ingestrokken dus die hoeven dan ook niet meer gekocht te worden en zijn geen weerstand meer. Ik zie een orderboek vaak genoeg een flip maken van zeer veel aan de koop kant naar zeer veel aan de verkoop kant in 0.3 seconden. Daar komen nog alle fake orders bij, vooral aan de koop kant. Om een koop order te plaatsen hoef je de coin niet te hebben. Je kan voor 2 miljoen aan koop orders neerzetten zonder ook maar 1% te willen kopen in de praktijk.
De koopkant zegt mij niet zoveel. Zie aan de verkoopkant toch wel stevige orders liggen. Die kunnen inderdaad ingetrokken worden, misschien ook niet. Tot nu toe heeft de koers er geen zin in naar de 20k. Een paar grote jongens kunnen daar snel verandering in brengen, dat dan weer wel. Ik zie het eerst niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ray_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:49:
Ik zag dingen over ANKR. Kan 'm alleen op Kraken niet vinden. Kijk ik niet goed, of is 'ie daar niet te traden?
https://www.coingecko.com/nl/coins/ankr-network#markets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:53
Helder, zoiets zocht ik. Dank @Mooooody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
rainier15 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:47:
Zit er nog iemand in sxp?
Toch wel een enorme stable coin geworden inmiddels..
24h change staat gewoon op 0.00%
Ja, gewoon lekker staken. Zolang deze stabiel blijft met 30% staking rewards niks aan het handje toch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
geAApt83 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:52:
[...]
Zie aan de verkoopkant toch wel stevige orders liggen. Die kunnen inderdaad ingetrokken worden, misschien ook niet. Tot nu toe heeft de koers er geen zin in naar de 20k. Een paar grote jongens kunnen daar snel verandering in brengen, dat dan weer wel. Ik zie het eerst niet gebeuren.
De hele rit omhoog staan die orders op Binance van 100'en BTC's er dus al. Het orderboek is zelfs wat dunner dan toen we op 12k of 15k stonden. De hele rit omhoog zijn extreem grote orders gekocht. Het orderboek zegt gewoon niets over omhoog of omlaag. Al staat er 1000BTC op een bepaalde prijs kan die gewoon worden opgekocht. Er is natuurlijk genoeg te zeggen over naar de 20k gaan of niet, maar het orderboek zegt er niets over. Het is niet iets waar je naar zou moeten kijken als je info zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik luister nu deze podcast en wist dat Paypal "iets" aan het doen is met Bitcoin, maar wat ik nu hoor wist ik niet...

Paypal wilt dus Bitcoin kopen, een soort exchange worden, en een betaaldienst, maar als jij Bitcoin gebruikt verkoop je het terug aan Paypal, waardoor het dus bij Paypal blijft. Je kan ook niet naar een wallet overmaken buiten Paypal. Nu kopen ze blijkbaar 70% van de nieuwe coins wat op de markt komt en wat dan dat betekend is wel heel interessant eigenlijk. Maar met zulke volumes kan je ook een hoop beinvloeden.

YouTube: Hup Bitcoin #66: PayPal de nieuwe Bitcoin (BTC) whale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Naast Ankr, ben ik onlangs ook vrij bullish over Nexo. Tijdje geleden ook wat over gepost.

De token NEXO staat op punt te exploderen volgens mijn boter-kaas-en-eieren-TA.
Echte TA-ers, help me out :P

Daarbij is het platform erg duidelijk en heeft enkele grote voordelen t.o.v. Celsius (samen met Crypto.com de grote concurrenten).

1) Duidelijk rente-beleid (8-10-12%) en daarbij zeer competatief
2) Eenvoudig (o.a.) USDT lenen tegen 5,9% (om bijv. een leuke trade te kunnen maken)
3) Credit (!) card komt er aan (eerste crypto credit card voor zover ik weet)
4) De marktwaarde van Nexo is slechts $185m. Ter vergelijk; Celsius staat op $930m en CRO op $1.5b

Nadeel is o.a. dat het qua marketing nog veel kan leren van de 2 andere platforms. Daarbij is de token ook nog slecht verhandelbaar. Beide kunnen op dit moment ook een voordeel zijn, omdat dit de reden kan zijn waarom de waarde van het bedrijf nog vrij laag is.

https://nexo.io/

Ik probeer te profiteren door mijn LINK daar 8% rente te laten trekken. Ik laat dit uitbetalen in NEXO.
Zodoende pak ik een deeltje van het platform, zonder dat het moeite kost.
Denk er ook over om een deel van mijn fiat spaargeld daar te stallen tegen 12%.

[ Voor 44% gewijzigd door Mooody op 02-12-2020 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:49
Ik kom dit pareltje tegen op Facebook:
De reden dat Bitcoin nu een beetje stijgt is omdat Ripple vorige week de hele markt omhoog trok. Ik zou niets kopen op dit moment. In 2017 hadden een paar mensen dikke mazzel. Die stijging zal niet nog eens komen, zeker niet voor Bitcoin.
Een van de redenen waarom ik er af en toe nog op kijk, dit soort lui

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Jeaust schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:26:
Ik kom dit pareltje tegen op Facebook:

[...]

Een van de redenen waarom ik er af en toe nog op kijk, dit soort lui
Tunnelvisie is natuurlijk iets van alle tijden. Als dat ook nog eens samengaat met gebrek aan intelligentie, resulteert dat in een stijgende XRP-prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-10 19:36
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:22:
[...]

Ik dacht jij gaat wel voor een Litecoin card ;)

https://litecoin-card.com/

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nee dank je, een paar jaar terug kon je ook al een Litecoin card krijgen volgens mij zie het nut niet van die dingen, crypto is om mee te traden voor mij als ik iets wil kopen doe ik het wel met EUR ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:10:
Naast Ankr, ben ik onlangs ook vrij bullish over Nexo. Tijdje geleden ook wat over gepost.

Daarbij is het platform erg duidelijk en heeft enkele grote voordelen t.o.v. Celsius (samen met Crypto.com de grote concurrenten).

2) Eenvoudig (o.a.) USDT lenen tegen 5,9% (om bijv. een leuke trade te kunnen maken)
4) De marktwaarde van Nexo is slechts $185m. Ter vergelijk; Celsius staat op $930m en CRO op $1.5b

Nadeel is o.a. dat het qua marketing nog veel kan leren van de 2 andere platforms. Daarbij is de token ook nog slecht verhandelbaar. Beide kunnen op dit moment ook een voordeel zijn, omdat dit de reden kan zijn waarom de waarde van het bedrijf nog vrij laag is.

Ik probeer te profiteren door mijn LINK daar 8% rente te laten trekken. Ik laat dit uitbetalen in NEXO.
Ik heb er toevallig vandaag nog wat aangeschaft. Platform vindt ik erg interessant, maar verhandelbaarheid en marketing moet echt nog wel even een slagje beter. Moest echt even zoeken hoe ik ze nou aan kon schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met dat XYFI ? is er al een exit scam geweest ? heb nog 1000 van die dingen op een wallet staan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:53:
Weet iemand hoe het zit met dat XYFI ? is er al een exit scam geweest ? heb nog 1000 van die dingen op een wallet staan :')
Ik wilde je al vragen of je dat zinkende schip inmiddels had verlaten, gaat niet zo lekker: https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5.

Had je toch beter LTC of BTC van kunnen kopen. Of een gokje op BitMEX kunnen wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Vet van 80 naar 87 en verkocht.
Geduld is the key!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:58:
[...]

Ik wilde je al vragen of je dat zinkende schip inmiddels had verlaten, gaat niet zo lekker: https://info.uniswap.org/...956894edca8a41955f2701ac5.

Had je toch beter LTC of BTC van kunnen kopen. Of een gokje op BitMEX kunnen wagen.
Auw.. achja heb ik dat ook een keer meegemaakt, Bitmex heb ik ook weer gedaan was ook niet zo slim.

Met UNFI had ik wel weer wat geluk, leuke swing coin die doet zo 0.30 cent op een dag voor de rest hou ik het wel voortaan gewoon weer bij de top coins, dat werkt nog altijd het beste voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

hsst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:50:
[...]

Ik heb er toevallig vandaag nog wat aangeschaft. Platform vindt ik erg interessant, maar verhandelbaarheid en marketing moet echt nog wel even een slagje beter. Moest echt even zoeken hoe ik ze nou aan kon schaffen.
Exact...en daarom juist nu een mooi instappunt imo. Nexo is nog vrij onder de radar gebleven, maar ik verwacht dat ze binnenkort stappen gaan maken t.o.v. de concurrentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:53:
YFI daarentegen gaat erg lekker.
Heb er zelfs een mooi plekje voor in de PF voor vrij gemaakt, vlak naast AAVE.

Slechts 12 coins in de PF, ik ben trots op mezelf :P (max. was 34 8)7 )

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 02-12-2020 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 00:53
Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:07:
[...]

Exact...en daarom juist nu een mooi instappunt imo. Nexo is nog vrij onder de radar gebleven, maar ik verwacht dat ze binnenkort stappen gaan maken t.o.v. de concurrentie.
Ik toevallig ook vandaag. Wilde er eerder wat van aanschaffen, maar ben over een aantal exchanges niet zo te spreken. Dus maar een Huobi account aangemaakt. Als nieuweling kan je nog wat extra $ meepakken. Dus die worden ook direct omgezet in Nexo.

When Binance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:10:
[...]

YFI daarentegen gaat erg lekker.
Heb er zelfs een mooi plekje voor in de PF voor vrij gemaakt, vlak naast AAVE.

Slechts 12 coins in de PF, ik ben trots op mezelf :P (max. was 34 8)7 )
Ik schrok even... dacht dat je slechts 12 YFI had :X

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

burnebie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:13:
[...]

Ik toevallig ook vandaag. Wilde er eerder wat van aanschaffen, maar ben over een aantal exchanges niet zo te spreken. Dus maar een Huobi account aangemaakt. Als nieuweling kan je nog wat extra $ meepakken. Dus die worden ook direct omgezet in Nexo.

When Binance?
Huobi is een prima exchange. Erg stabiel, wat kleiner dan Binance. Ze pakken vaak de kleinere projecten eerst i.v.m. de lagere instap-fees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:19:
[...]

Ik schrok even... dacht dat je slechts 12 YFI had :X
Ik neem sowieso niemand serieus die minder dan 12 YFI heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Welke Switch game moet ik in sinterklaaspapier pakken voor mijn kids?

Ze hebben de mario's, zelda's en luigi's al.

Aan Zelda BotW ben ik zelfs verslaafd geraakt _O_

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 02-12-2020 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 00:53
Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:19:
[...]

Huobi is een prima exchange. Erg stabiel, wat kleiner dan Binance. Ze pakken vaak de kleinere projecten eerst i.v.m. de lagere instap-fees.
Voor zulke vroege instappers zat ik veel op Kucoin voorheen, ben alleen een beetje in slaap gesust door Binance, waardoor ik te weinig meer op nieuwe projecten gefocust ben geweest. Toch maar weer doen. Daar kun je toch mooie rendementen mee pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:25:
Welke Switch game moet ik in sinterklaaspapier pakken voor mijn kids?

Ze hebben de mario's, zelda's en luigi's al.

Aan Zelda BotW ben ik zelfs verslaafd geraakt _O_
Ultimate Chicken Horse ( ;)) vinden ze hier prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:30:
[...]

Ultimate Chicken Horse ( ;)) vinden ze hier prachtig.
Aan shortlist toegevoegd. Ziet er nog wat lastig uit voor 8-jarigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:44:
[...]

9 en 12 hier, al moet ik wel zeggen dat ze gemiddeld >40 uur per week gamen, dus inmiddels wat game ervaring hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:44:
[...]

Mario kart live, dat lijkt me nou tof.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-10 16:27
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:47:
[...]

Nee dank je, een paar jaar terug kon je ook al een Litecoin card krijgen volgens mij zie het nut niet van die dingen, crypto is om mee te traden voor mij als ik iets wil kopen doe ik het wel met EUR ;)
Ik zet mijn USDT winsten om in EUR (trade alleen futures), naar de binance card, betaal mijn boodschappen, grotere aankopen en tank met de binance card en krijg daar dus nog eens cashback op ook. Geen gezeik of gezeur met terugboeken naar bank etc. Gewoon direct je winsten uitgeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:03

WhySoSerious

Be the change.

Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:10:

Hoe krijgen zij het voor elkaar om 12% op fiat te kunnen geven? Gebruiken ze het gestorte geld om mee te traden en daar >12% mee te scoren? Of hebben ze een ander verdienmodel?

Het ziet er zeer eenvoudig uit en ik heb inmiddels een account, maar als iets te mooi klinkt om waar te zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:49:
[...]

9 en 12 hier, al moet ik wel zeggen dat ze gemiddeld >40 uur per week gamen, dus inmiddels wat game ervaring hebben...
Hier is 30 min. de max (1 uur in het weekend). Veel te leuk om te voetballen met ze.

Ze (5 en 8 jaar) maken er nu al slim gebruik van. De ene een uur, de andere kijkt alleen. Daarna de andere een uur. Ik juich dat soort slimme afspraken wel toe...heb je wat aan in het leven :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 02-12-2020 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:48
Liripriscon schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:36:
[...]

Haha, die 1m chart is te grappig.
Nana nana batman!

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

WhySoSerious schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:02:
[...]

Hoe krijgen zij het voor elkaar om 12% op fiat te kunnen geven? Gebruiken ze het gestorte geld om mee te traden en daar >12% mee te scoren? Of hebben ze een ander verdienmodel?

Het ziet er zeer eenvoudig uit en ik heb inmiddels een account, maar als iets te mooi klinkt om waar te zijn...
12% is niet extreem toch? Kijk naar die yield farming rates, die gaat 40-60-100-500% de lucht in.

Biznizplan is uiteraard dat ze gaan verdienen aan leningen en de collaterals van users gaan traden. Lekker boeien, als die backup er maar is. Jouw bank investeert jouw spaargeld ook, maar niet echt succesvol gezien de rentes die ze geven :+

Onze bank geeft 0,0% rente en dat is alleen maar omdat het financiele systeem een complete chaos is. Er is simpelweg teveel monetaire waarde (noem het fiat) in omloop. Banken lenen elkaar geld dat er niet is. Lijkt me juist meer een kunst om het huidige bankensysteem intakt te houden, dan dat je vraagtekens moet zetten bij de hoge rentes in de nieuwe economie.

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 02-12-2020 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Laatst online: 23-06-2021
[...]

Wat? Waar kan je 12 procent op Fiat krijgen? Dat is echt niet normaal..

Investering van 10.000 en je krijgt 1200 rente (jaarlijks)?

Is dit echt en betrouwbaar?

Btw BTC maakt een klein sprongetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Taro schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:05:
Heeft iemand al wat ETH in de ETH 2.0 staking pool op Binance gedrukt? Is wat betreft rendement wel leuk, maar je kunt je inleg pas redeemen als ETH 2.0 live is en ook Binance geeft aan dat dat mogelijk nog wel meer dan 2 jaar kan duren. Aan de andere kant wel een mooie manier om jezelf te dwingen om te holden :)

Zie voor meer info https://www.binance.com/en/eth2.
Vind maar wat dat je eth 2jr gelijk dan ook vast zit. Inkomsten beth ? Met een eigen validator krijg je tenminste gelijk eth als reward toch?
Beetje vaag hoeveel beth nou waard is straks, of het genoeg is om een aantal eth te kunnen kopen ervan.
Op zich mooie manier om te holden met weinig om kijk ipv een PC die je constant draaiend moet houden.
Weinig zorgen om die penalties bv. Ga er nog even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
[...]

Volgens mij betaald je ook 12% rente als je wat leent bij hun, tenzij dat Nexo is, dan betaald je 5,9%. Daarmee kunnen ze natuurlijk al een eind coveren. Verder krijg je die 12% alleen over stablecoins en fiat, en dan moet je in Nexo laten uitbetalen. Daarvan wordt de circulating supply dan langzaamaan groter. Over bijvoorbeeld Bitcoin krijg je maximaal 8%.

Project is onderdeel van een vrij grote Europese kredietverlener, en er zitten volgens mij nog bepaalde garanties achter. Is wel vrij veel info over te vinden, als je even zoekt valt er nog wel meer op te duikelen. Lijkt wel een betrouwbare club te zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door hsst op 02-12-2020 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:15:
[...]

Wat? Waar kan je 12 procent op Fiat krijgen? Dat is echt niet normaal..

Investering van 10.000 en je krijgt 1200 rente (jaarlijks)?

Is dit echt en betrouwbaar?
Geen bankgarantie, wel backs hier en daar.
Medium risk, high rewards. Zou je niet al je spaargeld in stoppen, maar je kan er gif op innemen dat dit soort initiatieven serieuze spelers worden. Meer dan de Cardano's en VeChains denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@hijacker80 Er is een kans dat het >2 jaar vast zit, dat kan ook max 2-3 maanden zijn. Ze zijn voorzichtig (en realistisch).

Maar dit bij Binance staken is idd makkelijker en goedkoper dan zelf een validator draaien. Daarnaast hoef je niet per se 32 ETH of meer te staken, maar kan dit ook met minder. Dus veel interessanter. Nu 32 ETH staken met de kans dat je het pas over 1-2-3 jaar terugkrijgt durf ik echt niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Taro schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:18:
@hijacker80 Er is een kans dat het >2 jaar vast zit, dat kan ook max 2-3 maanden zijn. Ze zijn voorzichtig (en realistisch).

Maar dit bij Binance staken is idd makkelijker en goedkoper dan zelf een validator draaien.
Er zijn al een handjevol andere alternatieven waarbij je je ETH in stake kunt zetten.
Key is nu om te investeren in die platforms, zodat je straks op de 1e rij zit. (Ankr, Rocketpool)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:49
Ik ben me weer aan het inlezen over de huidige crypto’s zijn er nog bepaalde forums of websites die jullie gebruiken ?

Zag dat de Vechain niet zo populair meer is door de EOS coin?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@sten123 EOS is ook niet zo populair meer, die hebben veel beloofd en enorm veel geld opgehaald, maar start-ups met minder geld doen het beter. Ik zou even verder kijken dan beide.

Bitcoin en ETH zijn gemiddeld de beste keuze. Met hier en daar een alt die het leuk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

sten123 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:22:
Ik ben me weer aan het inlezen over de huidige crypto’s zijn er nog bepaalde forums of websites die jullie gebruiken ?

Zag dat de Vechain niet zo populair meer is door de EOS coin?
Dit zijn 2 vragen en tegenstrijdigheden in 1 :P
Schrijf je in voor wat fora in Reddit en krijg je info op je bord. Verder gewoon je verstand gebruiken.

BTC, ETH en LINK zijn voor mij zekerheidjes. Maar wellicht voor jou niet.
Daaronder is een heel scala aan leuke investeringen mogelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 02-12-2020 23:29 ]

Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.