[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.980 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

SJAAKSJAAK schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:55:
Ik snap dat leverage nog niet zo goed. Kan ik verkopen wanneer ik wil? Dus desnoods wachten tot ik in de plus staat? Anders vind ik het erg riskant om met geld te spelen wat niet van mij is.
En op binance moet je 10k euro als backing hebben toch?
Idem... nog niet in gedoken. Maar wat ik er van begrijp ben je dan aan het inzetten met een lening.... dus daar ga ik me vingers dan echt niet aan branden :D

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
SJAAKSJAAK schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:55:
Ik snap dat leverage nog niet zo goed. Kan ik verkopen wanneer ik wil? Dus desnoods wachten tot ik in de plus staat? Anders vind ik het erg riskant om met geld te spelen wat niet van mij is.
En op binance moet je 10k euro als backing hebben toch?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wat als je onvoldoende geld op je account hebt en toch ''meer'' verliest dan je inzet/geld aanwezig op het account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:29
FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:56:
[...]

Als ik vragen mag .. Ben je dan de hele dag aan het traden?
Of is dit iets waar je even een uurtje of 2 aan besteed tijdens Goede tijden Slechte tijden?

Hoe dan ook m8 ... _/-\o_
Is afhankelijk van mijn dag. Soms doe ik een paar dagen niks en op sommige dagen verkoop en koop ik alles in mijn tradepotje een paar keer heen en weer.. dan gaat het wel snel wat betreft volume. Ik hodl 95% trouwens.

Al met al kijk ik zo'n 2500x per dag naar de koers, zie ik een duidelijke piek dan verkoop ik een flufje of plukje en koop ik het bij de eerste beste dip weer terug. Ik ben al tevreden met 3 usdt winst :P echt scalpen dus. Het doel is om steeds een beetje meer btc te vergaren.

[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 02-12-2020 15:02 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:54

Bever!

3

Zit eens te neuzen door lowcaps en wat vinden jullie van TFUEL? Chart ziet er explosief uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:49

WhySoSerious

Be the change.

Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:58:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wat als je onvoldoende geld op je account hebt en toch ''meer'' verliest dan je inzet/geld aanwezig op het account?
rekt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:47

Liberteh

All your base belong to me

Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:57:
[...]

Het zal wel met grip krijgen op illegale praktijken te maken hebben vermoed ik, dit zijn echter aannames van mijn kant. Ik weet wel dat de Nederlandse drugsproductie en export relatief vrij groot is, zal ook wel te maken hebben met de humane straffen hier. Paradijsje voor criminelen.

Als je eerlijk aan je centen komt en af en toe wat crypto koopt/verkoopt zal het allemaal niet zo'n probleem zijn. Het is echter wel heel betuttelend en daarmee ook wel typerend voor de Nederlandse staat. :+
Dit beleid komt vanuit de EU... en dan weer uit de originele koker van de uhhhh de Amerikaanse FTC dacht ik. In de VS komt dit beleid ook en daar zitten ze wél te klagen. Snap dat ze er iets meer moeite mee hebben daar om dit aan te leveren want daar betaal je belasting over iedere winstgevende trade.....

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
[...]

Afaik zet je in voor X bedrag, dat is je "borg", de rest is risico voor de lender.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
[...]

Je positie wordt geliquideerd als die niet meer gedekt is met de funds die je hebt. Je kan dus niet meer verliezen dan je er in gestopt hebt. Met een leverage van 10x kan je dus 10% onderuit(rentekosten e.d niet meegenomen), als je meer dan die 10% onder de openingspositie komt wordt je positie geliquideerd, en ben je al je geld wat je in die positie gestopt hebt kwijt.

[ Voor 5% gewijzigd door hsst op 02-12-2020 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

[...]

Met leverage leen je inderdaad. Ik ken geen enkele Futures exchange qua crypto waarbij je bij liquidatie meer kwijt bent dan je inzet (of je balance als je op cross leverage zit). Vandaar ook de liquidatie, het moment dat de Exchange je trade overneemt en verkoopt zonder zelf verlies te maken. Als je een asset zoals BTC koopt kan hij naar 0 euro per stuk gaan en je hebt het nog steeds. Bij leverage trading gok je dus simpelweg op een (korte) koersstijging of daling om daar met geleend geld extra veel winst uit te halen.

Bij traditionele brokers zoals bij Forex kan je bijvoorbeeld wel met een min-balans zitten maar ik heb dit nog nooit meegemaakt bij Crypto.

Pas wel op met Binance Margin want dat werkt toch weer net anders dan futures markets.

[ Voor 19% gewijzigd door Liberteh op 02-12-2020 15:03 ]

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
hsst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:00:
[...]

Je positie wordt geliquideerd als die niet meer gedekt is met de funds die je hebt. Je kan dus niet meer verliezen dan je er in gestopt hebt. Met een leverage van 10x kan je dus 10% onderuit(rentekosten e.d niet meegenomen), als je meer dan die 10% onder de openingspositie komt wordt je positie geliquideerd.
Thanks met geliquideerd bedoel je dat je positie wordt afgesloten en je natuurlijk al je inleg/fonds kwijt bent?
Weet je zo de rentekosten en wanneer je dat moet aflossen?

Klinkt toch als een te riskant wereldje voor mij waar ik mijn poten echt niet aan moet branden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:58:
[...]

Is afhankelijk van mijn dag. Soms doe ik een paar dagen niks en op sommige dagen verkoop en koop ik alles in mijn tradepotje een paar keer heen en weer.. dan gaat het wel snel wat betreft volume. Ik hodl 95% trouwens.
Ja ik HODL ook (als de moeder) met her en der wat hondertjes traden... maar het moet echt nog wel gaan moonen tot pluto voordat ik BTC's aan waarde aan het traden ben :D

Hoelang ben je al bezig dan?, en met wat ben je begonnen?... tientjes ook? :)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Liberteh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:01:
[...]

Met leverage leen je inderdaad. Ik ken geen enkele Futures exchange qua crypto waarbij je bij liquidatie meer kwijt bent dan je inzet (of je balance als je op cross leverage zit).

Bij traditionele brokers zoals bij Forex kan je bijvoorbeeld wel met een min-balans zitten maar ik heb dit nog nooit meegemaakt bij Crypto.

Pas wel op met Binance Margin want dat werkt toch weer net anders dan futures markets.
Minbalansen zijn bij eu gereguleerde brokers voor particulieren niet meer toegestaan, en ook hefboom is beperkt tov prof.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:02:
[...]

Thanks met geliquideerd bedoel je dat je positie wordt afgesloten en je natuurlijk al je inleg/fonds kwijt bent?

Klinkt toch als een te riskant wereldje voor mij waar ik mijn poten echt niet aan moet branden 8)7
Doe het niet, accepteer dat snel rijk worden niet bestaat.

Voor ieder succesverhaal zijn er 100 ongeschreven verliesverhalen.

Laat de tijd in je voordeel werken, niet het toeval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 16:36

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:28:
[...]

Sorry mijn brein zit nog in 2017 modus met Henk en Ingrid als kartrekker.

Geef me een paar jaar om te switchen.
Hahha, jij weet wel beter. Je houdt je hier van de domme en bent op de achtergrond gewoon de dikke whale aan het spelen. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:02:
[...]

Klopt, dan ben je je inleg kwijt, is inderdaad vrij link, kan erg snel gaan. Ben er zelf helemaal aan het begin ook totaal mee de mist in gegaan. Van 100 euro naar iets meer dan 3k en weer terug naar 0 binnen 1 dag. Rentekosten zitten er meestal automatisch bij in. Gewoon 1 knop met 'Long', en een schuifje voor de leverage. Verder wordt alles vanzelf geregeld. Gevaarlijk makkelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door hsst op 02-12-2020 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:02:
[...]

Ja ik HODL ook (als de moeder) met her en der wat hondertjes traden... maar het moet echt nog wel gaan moonen tot pluto voordat ik BTC's aan waarde aan het traden ben :D

Hoelang ben je al bezig dan?, en met wat ben je begonnen?... tientjes ook? :)
Ik ben ook niet met btc's aan het traden hoor! whaha was het maar zo'n feest.

Nu net 1 eth en 5000 ada verkocht en 10 min teruggekocht met een beetje winst. De winst steek ik in btc.

Ben sinds midden 2017 bezig. Begonnen met 300 euro aan ripple, daarna allerlei shitcoins verzameld en gehodled tot 2 jaar geelden. Toen 75% van mijn pf in btc en eth gestoken de rest zijn wat alts. Met ongeveer 5 a 10% trade ik wat. Vanaf 2017 tot corona dip heb ik wekelijks bijgekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 02-12-2020 15:06 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

hsst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:04:
[...]

Klopt, dan ben je je inleg kwijt, is inderdaad vrij link, kan erg snel gaan. Rentekosten zitten er meestal automatisch bij in. Gewoon 1 knop met 'Long', en een schuifje voor de leverage. Verder wordt alles vanzelf geregeld. Gevaarlijk makkelijk.
Men moet eerst leren wat RR betekent en daarna pas margin en leverage proberen te snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
Liberteh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:05:
[...]

Men moet eerst leren wat RR betekent en daarna pas margin en leverage proberen te snappen.
Ik heb nog steeds zo goed als geen idee wat het allemaal betekent, weet alleen wel dat je je geld erg snel kwijt bent. Ik HODL gewoon, echt traden is gewoon niet voor mij weggelegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Qunix schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:57:
Ik doe niet aan leverage en heb nog niet noemenswaardig op Binance staan (lees: wat ik kon overmaken zonder KYC), heb een rendement van ±4,5% in minder dan een week (want mijn account daar is nieuw), en dit is dan bij mij het geval:

[Afbeelding]

Ik snap niet helemaal hoe ze daarop komen...
Als je met je muis op het 'gele mapje' gaat staan zie je per dag hoe ze aan deze hoeveelheid zijn gekomen...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
hsst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:08:
[...]

Ik heb nog steeds zo goed als geen idee wat het allemaal betekent, weet alleen wel dat je je geld erg snel kwijt bent. Ik HODL gewoon, echt traden is gewoon niet voor mij weggelegd.
Ik raak dat margin ook nog niet aan. Ben nu gewoon met 1500 euro eigen geld in Binance aan t rondgooien. Zoals een andere gast hier eerder beschreef: ik koop wat laag, ga ff schijten, verkoop weer wat hoger soms met stop limit soms simpel market.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

hsst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:08:
[...]

Dat werkt 2 kanten op. Als je alleen je geld snel kwijt zou zijn dan zou niemand het doen. Je kan ook erg veel geld verdienen met weinig. Ik heb de afgelopen maanden 100x mijn inleg verdient. 10000%.
Ik zeg echter niet dat iemand anders dit ook moet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Liberteh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:05:
[...]

Ja eens, als je consistent trade zonder margin kan je pas iets met...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:40
M'n hele zak YFI gister verkocht voor een paar tientjes winst, gaat vandaag weer lekker +12% :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsst
Liberteh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:11:
[...]

Dat werkt 2 kanten op. Als je alleen je geld snel kwijt zou zijn dan zou niemand het doen. Je kan ook erg veel geld verdienen met weinig. Ik heb de afgelopen maanden 100x mijn inleg verdient. 10000%.
Ik zeg echter niet dat iemand anders dit ook moet gaan doen.
Klopt inderdaad. Had moeten toevoegen dat je je geld heel makkelijk kwijt kan zijn als je niet genoeg ervaring/verstand ervan hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrWilliams schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:04:
[...]

Hahha, jij weet wel beter. Je houdt je hier van de domme en bent op de achtergrond gewoon de dikke whale aan het spelen. :D
Hahah nee hoor. Ik heb er echt niet zoveel in zitten.

Ik ben ook 1 van degene die er nooit echt rijk van zal worden.

Maar wel leuk om er wat mee bezig te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
WhySoSerious schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:03:
[...]

Doe het niet, accepteer dat snel rijk worden niet bestaat.

Voor ieder succesverhaal zijn er 100 ongeschreven verliesverhalen.

Laat de tijd in je voordeel werken, niet het toeval.
Potdomme, wat een wijsheid. Simpel en elegant. Ik denk dat ik voor komend jaar 365 mailtjes aan mezelf inplan met enkel deze woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:05:
[...]

Ik ben ook niet met btc's aan het traden hoor! whaha was het maar zo'n feest.

Nu net 1 eth en 5000 ada verkocht en 10 min teruggekocht met een beetje winst. De winst steek ik in btc.

Ben sinds midden 2017 bezig. Begonnen met 300 euro aan ripple, daarna allerlei shitcoins verzameld en gehodled tot 2 jaar geelden. Toen 75% van mijn pf in btc en eth gestoken de rest zijn wat alts. Met ongeveer 5 a 10% trade ik wat. Vanaf 2017 tot corona dip heb ik wekelijks bijgekocht.
Thnx .... dat is ook mijn plan een beetje. over 4-5 jaar, na de volgende halvening, mijn verzamelde coins omzetten naar BTC en dan renteniereneren :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:15:
[...]

Hahah nee hoor. Ik heb er echt niet zoveel in zitten.

Ik ben ook 1 van degene die er nooit echt rijk van zal worden.

Maar wel leuk om er wat mee bezig te zijn.
Rijk is relatief. Ik zou al heel blij zijn als ik over 5-10 jaar een groot deel van mijn Hypotheek kan aflossen en misschien wat rustiger werk kan gaan doen dan. Geen geldzorgen hebben is wel lekker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Heb je uberhaupt niet minimaal 10 k USDT nodig om Margin/leverage trading te starten bij Binance?

Zie ik in het introductiefilmpje van Binance staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Als ik de uren gewerkt had dat ik naar grafiekjes gekeken had, dan had ik er financieel ook een stuk beter voor gestaan.

Ik trade wel gewoon met 100% van m'n crypto, just for the thrills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:18:
[...]

Thnx .... dat is ook mijn plan een beetje. over 4-5 jaar, na de volgende halvening, mijn verzamelde coins omzetten naar BTC en dan renteniereneren :D
Hou er alsjeblieft rekening mee dat de volgende halvening (marktcyclus) wellicht niet hetzelfde effect heeft als de laatste 3. Marktcyclussen hebben zelf ook vaak 4 jaar en na 4x4 heb je dus vaak een supercyclus die aan zijn einde komt waarbij een verlengde bearmarket hoort. Achja, Google maar zelf verder. Dan snap je vast ook beter wat ik bedoel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:21:
Heb je uberhaupt niet minimaal 10 k USDT nodig om Margin/leverage trading te starten bij Binance?

Zie ik in het introductiefilmpje van Binance staan
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
hsst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:13:
[...]

Klopt inderdaad. Had moeten toevoegen dat je je geld heel makkelijk kwijt kan zijn als je niet genoeg ervaring/verstand ervan hebt.
Ook als je er wel verstand van hebt. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Wat is ongeveer jullie rendement van de trades die jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Qunix schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:27:
3 usdt vandaag

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Liberteh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:23:
[...]

Hou er alsjeblieft rekening mee dat de volgende halvening (marktcyclus) wellicht niet hetzelfde effect heeft als de laatste 3. Marktcyclussen hebben zelf ook vaak 4 jaar en na 4x4 heb je dus vaak een supercyclus die aan zijn einde komt waarbij een verlengde bearmarket hoort. Achja, Google maar zelf verder. Dan snap je vast ook beter wat ik bedoel. :)
De wat? :?
Ja gotver... dacht ik het net wat door te hebben... kom jij met een SUPERcyclus aan waaien!!? :X

*opent Google*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:32:
[...]

Ja gotver... dacht ik het net wat door te hebben... kom jij met een SUPERcyclus aan waaien!!? :X

*opent Google*
Pas op dat je niet bij menstruatie uitkomt.

Als je al dacht dat de alts rood konden staan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
0.5% is toch wel echt het minimale waar je een trade voor wil beginnen. Eigenlijk liever 1% of meer. Als je aan een trade begint en het verwachte doel niet 1% of meer is dan kan je het meestal beter niet doen. Sowieso moet je dus voor iedere trade kijken waar de weerstand ligt en waar de support zit en of het de moeite waard is qua risk/reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
PilatuS schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:33:
[...]

0.5% is toch wel echt het minimale waar je een trade voor wil beginnen. Eigenlijk liever 1% of meer. Als je aan een trade begint en het verwachte doel niet 1% of meer is dan kan je het meestal beter niet doen. Sowieso moet je dus voor iedere trade kijken waar de weerstand ligt en waar de support zit en of het de moeite waard is qua risk/reward.
1% is nog erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Mensen ervaring met de EARN BNB Vault ? :
https://www.binance.com/en/bnbmining

Ziet er interessant uit naar mijn mening. Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Verschilt, gisteren AAPL geopend: 121.98 SL: 112.59
Target 151.69 -> rrr 1:3.24 24% stijging met 5X hefboom is ongeveer 2x van de netto inleg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:30
Ypuh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:12:
M'n hele zak YFI gister verkocht voor een paar tientjes winst, gaat vandaag weer lekker +12% :'(
Vaak genoeg gehad. Mijn nieuwe strategie is:
Als ik denk winst jeeej verkoop ik 90%. Laat ik 10% staan voor als die door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh

Liberteh

FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:32:
[...]

*opent Google*
Dat zijn de gedachtes van deze meneer: https://thefinancialtap.com/about-me/

Ik heb hem hoog zitten en voorgaande ga je mij vrijwel verder nooit horen zeggen hier.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:20:
[...]

Rijk is relatief. Ik zou al heel blij zijn als ik over 5-10 jaar een groot deel van mijn Hypotheek kan aflossen en misschien wat rustiger werk kan gaan doen dan. Geen geldzorgen hebben is wel lekker :D
Tja je hoeft ook niet te leven met geldzorgen als je niet het onderste uit de kan hoeft. Natuurlijk wil je wat opbouwen voor je kinderen, maar zoals wij nu leven is het ook relaxt.

Hypotheek op ongeveer 60% van mijn huidige inkomen, de rest is extra en potten we wat op. Maar vooral lekker van leven. Mocht 1 van ons ontslagen worden is er geen stress. Met alleen mijn loon, of beide een minimum loon redden we het zelfs nog. Ik slaap net zo goed in een bed van 800 euro als in een bed van 4k.

Echte rijkdom vind je niet in geld maar in een vreedzame omgeving, gezondheid, gezonde kinderen en goede contacten met dierbare mensen om je heen. We mogen dankbaar zijn dat we hier wonen in een land waar mensen zich druk kunnen maken over een verhoging van het eigen risico. Dat betekend dat er ruimte voor is. Primaire behoeften zijn zowat vanzelfsprekend.

Geld is maar geld, persoonlijk hecht ik er weinig waarde aan en beschouw ik geld meer als noodzakelijk kwaad. Ik hoef niet met een volle spaarrekening de kist in, gooi ik het liever grotendeels over de balk tijdens de rit. Beetje relaxt werk, helemaal prima.

Maar misschien is het makkelijk praten omdat er hier niets tekort is. Als je door ziekte of arbeidsongeschiktheid niet genoeg hebt en overgeleverd bent aan derden is het wellicht een ander verhaal. Daar kan ik niet over oordelen.

Zoals je zegt, rijkdom is relatief. Wat voor ons hier in Nederland vanzelfsprekend is, is voor een ander al een rijkdom. Een kraan waar schoon drinkwater uit komt bijvoorbeeld.

Al met al blijft het een ongelijke wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Liever meer natuurlijk, maar ik heb het over minimaal. Verder kan iedere keer 1% flink oplopen hoor. Je kan als je op korte termijn scalpt terwijl coins sideways gaan iedere 5 tot 10 minuten wel 1% pakken terwijl de koers 1 uur later hetzelfde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
1% per trade is prima, zelfs 1% per dag is goed te noemen. Meer is altijd welkom maar ik vraag me dan toch af wat jij ziet als normaal? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 15:20
Potverdorie @Verwijderd , wat een wijsheid tussen alle onzin door.
Overigens helemaal mee eens. Op dat stukje kinderen na. Ik heb 2 katten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:17
@Ray_ en @Verwijderd een hoop wijsheid inderdaad. Hier 3 katten. Maar als BTC niet snel naar boven gaat kunnen ze vanavond muizen vangen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb geen katten, maar er schijten er wel 4 in mijn tuin. #rijkdom

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ray_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:40:
Potverdorie @Verwijderd , wat een wijsheid tussen alle onzin door.
Overigens helemaal mee eens. Op dat stukje kinderen na. Ik heb 2 katten.
Kinderen zonder katten, prima.
Katten zonder kinderen, prima.

Katten en kinderen samen, een ramp. Gisteren hadden we hier de offspring eindelijk in slaap (fucking slaapregressie, nog erger dan een dag een minder rendement), begon de kat op de kattenbak een weg naar China te graven, verschrikkelijk. Offspring weer wakker, begon de hele cyclus weer opnieuw.

\

En dan heb ik het nog niet eens over de stank gehad...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:38:
[...]

Geld is maar geld, persoonlijk hecht ik er weinig waarde aan en beschouw ik geld meer als noodzakelijk kwaad. Ik hoef niet met een volle spaarrekening de kist in, gooi ik het liever grotendeels over de balk tijdens de rit. Beetje relaxt werk, helemaal prima.
Dit idd.
Ik heb eigenlijk nog nooit echt gespaard. Ja met een kort doel ... 1500 euro?.. BAM nieuwe pc :P ..
Wat dat betreft ook geen regrets verder. Heb mijn geld goed uitgegeven :D

Nu ik toch wat aan de tweede helft van mijn leven begin kijk ik even wat verder..
Ik ben niet optimistisch over mijn pensioen aangezien daar elk jaar weer aan geschroefd wordt door de overheid en allerlei instanties, dus een extra spaarpotje daarnaast is geen overbodige luxe.
Als ik daarmee mijn huis kan afbetalen (voor een groot deel), dan is dat al een kopzorg minder.

En daarnaast, wie weet klapt over 10 jaar het hele huidige financiële systeem wel in elkaar... dan is het toch handig om al wat BTC op zak te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:35:
Mensen ervaring met de EARN BNB Vault ? :
https://www.binance.com/en/bnbmining

Ziet er interessant uit naar mijn mening. Hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.
Geen idee wat de APY is maar ik had nog een heel klein fluffje BNB en ik handel nu toch niet op binance, staat er nu een week of twee in denk ik? Schiet niet echt op zeg maar. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/susUPt-f8AgNj3z52P5MXcClUcI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JwN3tFUFfBDXngnBIGfk5ORf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liripriscon
WhySoSerious schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:44:
[...]

Kinderen zonder katten, prima.
Katten zonder kinderen, prima.

Katten en kinderen samen, een ramp. Gisteren hadden we hier de offspring eindelijk in slaap (fucking slaapregressie, nog erger dan een dag een minder rendement), begon de kat op de kattenbak een weg naar China te graven, verschrikkelijk. Offspring weer wakker, begon de hele cyclus weer opnieuw.

\

En dan heb ik het nog niet eens over de stank gehad...
Gezien de toekomstplannen hier heb ik sinds bovenstaand bericht 3 katten in de aanbieding. Voor de britse korthaar vraag ik 0,1 BTC, main-coon 0,15BTC en de HTK 200XRP. Wie biedt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Liripriscon schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:47:
[...]

Gezien de toekomstplannen hier heb ik sinds bovenstaand bericht 3 katten in de aanbieding. Voor de britse korthaar vraag ik 0,1 BTC, main-coon 0,15BTC en de HTK 200XRP. Wie biedt?
Main-coons voor 0,15BTC? Je bent gek. Heb er hier 2 lopen, je krijgt bwvs* 0,15BTC van me als je ze meeneemt!

Baby mag je gratis halen overigens.

*disclaimer: bij wijze van speken

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious op 02-12-2020 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
WhySoSerious schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:48:
[...]

Main-coons voor 0,15BTC? Je bent gek. Heb er hier 2 lopen, je krijgt bwvs* 0,15BTC van me als je ze meeneemt!

Baby mag je gratis halen overigens.

*disclaimer: bij wijze van speken
Disclaimer kwam te laat! Ben al onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Heb je je wallet bij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Hier 2 katten, bij deze staat het vast... Er komen geen kinderen bij. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ik ben te laat vrees ik .... dan maar verhuizen naar een huis met lap grond zodat de katten buiten kunnen graven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-10 16:39
FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:53:
Ik ben te laat vrees ik .... dan maar verhuizen naar een huis met lap grond zodat de katten buiten kunnen graven.
Nooit tevreden jij, heb je eens een kat die aan mining doet, is het weer niet goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

oldgrumpy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:54:
[...]

Nooit tevreden jij, heb je eens een kat die aan mining doet, is het weer niet goed? :)
Torren en spinnen minen levert niet zoveel op.

TOR token iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:46:
[...]

Geen idee wat de APY is maar ik had nog een heel klein fluffje BNB en ik handel nu toch niet op binance, staat er nu een week of twee in denk ik? Schiet niet echt op zeg maar. :P

[Afbeelding]
APY voor BNB staking in die Launchpool is crap (4.05% en 5.72%), mensen hebben teveel BNB blijkbaar. Had nog een zak KAVA, die is nu al ff aan het staken op HARD aan 66%, das beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
Ik heb hier een hond een kat en een geit. Die laatste in zwanger overigens.

Daarom plemp ik een deel van de poen in crypto, dat kan ze niet afpakken en opmaken aan babykleren en oneindig veel doekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
croc schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:57:
[...]

APY voor BNB staking in die Launchpool is crap (4.05% en 5.72%), mensen hebben teveel BNB blijkbaar. Had nog een zak KAVA, die is nu al ff aan het staken op HARD aan 66%, das beter.
Waar stake je die? Overigens denk ik dat het allemaal crap is omdat je niet in native munten uitgekeerd krijgt. Tuurlijk kan er eens eentje een moonshot doen maar ik denk dat het meeste over 2 jaar niet eens meer bestaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Om even van de babies en katten af te wenden....

Hebben we door trouwens dat 19K een beetje de nieuwe support is ? (18.9K to be precies).
Ik gok dat we tegen het weekend toch wel de 20K aantikken en behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 15:20
Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:43:
Ik heb geen katten, maar er schijten er wel 4 in mijn tuin. #rijkdom
Die van mij komen de tuin niet uit. Merkkatten worden nog wel eens gejat. Bovendien wil ik niet dat ze bij iemand anders de tuin vol meuren. Klein Alcat-traz omvangt hier zo'n 500m2 aan tuin om in te struinen en meestal liggen ze te slapen, dus ik denk dat ze 't wel prima vinden.
FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:00:
Om even van de babies en katten af te wenden....
Sorry :)

[ Voor 16% gewijzigd door Ray_ op 02-12-2020 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:59:
[...]

Waar stake je die? Overigens denk ik dat het allemaal crap is omdat je niet in native munten uitgekeerd krijgt. Tuurlijk kan er eens eentje een moonshot doen maar ik denk dat het meeste over 2 jaar niet eens meer bestaat.
https://launchpad.binance.com/en/launchpool/HARD_KAVA

Die return kan je wel gewoon omzetten wanneer je wilt natuurlijk (ook onmiddellijk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ray_ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:01:
Die van mij komen de tuin niet uit. Merkkatten worden nog wel eens gejat. Bovendien wil ik niet dat ze bij iemand anders de tuin vol meuren. Klein Alcat-traz omvangt hier zo'n 500m2 aan tuin om in te struinen en meestal liggen ze te slapen, dus ik denk dat ze 't wel prima vinden.
Het is erg de laatste tijd. Ik doe af en toe vrijwilligerswerk bij een dierenopvang, en er komen dagelijks meldingen binnen van raskatten en rashonden die verdwenen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook 2 katten, toch altijd wel lachen. Je moet ze wel altijd in de gaten houden.

Hopelijk wel goed voor de kids om kennis te maken met de dood, en het verdriet en verwerken daarvan als er 1 de pijp uit gaat.

Want ja, ook dat hoort helaas bij het leven.

Net als bij crypto, HTMLcoin bijvoorbeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
[...]

[Afbeelding]
En het update ook 1x per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
croc schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:01:
[...]

https://launchpad.binance.com/en/launchpool/HARD_KAVA

Die return kan je wel gewoon omzetten wanneer je wilt natuurlijk (ook onmiddellijk).
Daar krijg je ook HARD, wat hebben ze met die token? Het zou veel leuker en handiger zijn dat de coin die je staked ook degene is die uitgekeerd krijgt, dan ga je rente op rente krijgen. Dit is gewoon niet handig. Je moet dan HARD -> BTC/BNB -> KAVA wat je dus twee keer fees kost.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh
Als ik moest kiezen tussen katten, kinderen of een Lambo, dan was de moeilijkste keuze waar ik deze nieuwe wagen zou gaan parkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geAApt83
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-08-2021
Ypuh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:14:
Als ik moest kiezen tussen katten, kinderen of een Lambo, dan was de moeilijkste keuze waar ik deze nieuwe wagen zou gaan parkeren.
Zorg er dan wel voor dat je na die tijd niet alsnog kinderen krijgt, want die vreten die Lambo zo weer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Plaatje van speelgoedlambo voor kinderen in 3, 2, 1....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
[...]

[Afbeelding]
Thanks!

Nee inderdaad, maar je staked natuurlijk ook relatief weinig BNB. Ben benieuwd als iemand met paar honderd/ paar duizend euro aan BNB hier in steekt of dat een beetje winstgevend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:19:
[...]

Je weet toch hoeveel BNB je gekocht hebt? ;)

Die 24 BTC is niks voor Sluxie, dat druk jij er in enkele orders wel doorheen. :+
Ander idee, kan het mis hebben maar volgens mij komt je antipathie jegens Binance ook wel een beetje hier vandaan? Zo ja maak gewoon een kleine trade, zie wat het je gekost heeft aan BNB om zo te 'controleren' dat het wel klopt. Wellicht helpt het. Ik snap dat Binance niet goed kan aangeven hoeveel het is aangezien de koers van BNB wisselt, daar krijgen ze alleen maar onnodige en lastige vragen van. De fee wordt berekend op de koers die het dan heeft.
ik had geen BNB gekocht misschien dat er nog wat dust stond.
die 24 BTC klopt echt niet, ik heb alleen vorige week een paar trades gedaan en toen weer overgezet naar Huobi.
ik laat het lekker zo, vind het zo ie zo onzin kijken naar fee's, misschien als je een paar keer trade per week dat het handig is.
Bij de Giro kijk ik er wel naar en daar betaal je 4 euro en een beetje op een order van 25k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:45:
De fuk mensen.... 24 BC per 30D??... en daarna gewoon ff iemand die eroverheen gaat met 97 BTC in 30D ??
Das gvd bijna 2 miljoen wat je ff vertrade in 30D!!

ALs jullie nou zeggen dat je 4 jaar geleden met een paar honderd euro bent begonnen, wil ik NU jullie trade history/plan zien van de afgelopen 4 jaar :P
Euhm nee dat was per 2/3 dagen maar die aantallen kloppen echt niet, binance is stuk denk ik of ze moeten ook bijhouden wat ik heen en weer verschuif als volume ?. en dan kom ik nog niet op die getallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 02-12-2020 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:32:
[...]

Thanks!

Nee inderdaad, maar je staked natuurlijk ook relatief weinig BNB. Ben benieuwd als iemand met paar honderd/ paar duizend euro aan BNB hier in steekt of dat een beetje winstgevend is.
Percentage blijft hetzelfde (als is dat weer onderhevig aan de hoeveelheid deelnemers) dus dat maakt niet uit. Croc gaf aan dat het 4% en 5,7% is dus een kleine 10% APY maar dan wel in twee coins die ik absoluut niet stabiel acht, klappen ze dan kan je rendement zomaar 0% zijn.
Kijk maar eens naar de charts van UNFI en HARD. Leuk om mee te handelen maar als waardevast rendement kan ik het echt niet zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:40:
[...]

Percentage blijft hetzelfde (als is dat weer onderhevig aan de hoeveelheid deelnemers) dus dat maakt niet uit. Croc gaf aan dat het 4% en 5,7% is dus een kleine 10% APY maar dan wel in twee coins die ik absoluut niet stabiel acht, klappen ze dan kan je rendement zomaar 0% zijn.
Kijk maar eens naar de charts van UNFI en HARD. Leuk om mee te handelen maar als waardevast rendement kan ik het echt niet zien. :)
Dat is waar.. maar als je BNB staked en 4% daarvan krijgt uitgekeerd in UNFI is dat niet verkeerd toch met de huidige waarde van deze munt. Tuurlijk wel huidige(!) waarde even goed vermelden want kan zeker zakken met dit soort muntjes, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:07:
[...]
...wat je dus twee keer fees kost.
See what they did there? ;) Bij de vorige launchpad kon je CTK staken voor CTK, dat was handiger idd. Probleem is dat de APY dan ook verder en verder daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:40:
[...]

Volgens mij wordt de BNB verdeeld over beide pads, dus een kleine 10%... gedeeld door 2.

Ik heb de BNB dan ook niet voor die launchpads, maar eerder voor de cashback op de Binance card en als deel van de hodl in de portfolio. Nu doen ze nog iets zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:36:
[...]

ik had geen BNB gekocht misschien dat er nog wat dust stond.
die 24 BTC klopt echt niet, ik heb alleen vorige week een paar trades gedaan en toen weer overgezet naar Huobi.
ik laat het lekker zo, vind het zo ie zo onzin kijken naar fee's, misschien als je een paar keer trade per week dat het handig is.
Bij de Giro kijk ik er wel naar en daar betaal je 4 euro en een beetje op een order van 25k
Nou ja als je je wel druk maakt om €4 bij de Giro dan zou ik er toch nog eens naar kijken. Met de standaard fees op Coinbase zit je namelijk met 25k op €125. Laatste stapje voor 0% (10~50 miljoen traden per maand) kom je op €12,50 en dan heb ik het over maker fees, neem niet aan dat je aan taker doet.

Ik weet hoe je erover denkt en voor mij loont het de moeite niet echt omdat ik bijna niet op CB handel (is eigenlijk voornamelijk mijn exit ramp) maar wellicht kun je toch wel wennen aan een andere inferface als je ziet wat het verschil is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:50:
[...]

Nou ja als je je wel druk maakt om €4 bij de Giro dan zou ik er toch nog eens naar kijken. Met de standaard fees op Coinbase zit je namelijk met 25k op €125. Laatste stapje voor 0% (10~50 miljoen traden per maand) kom je op €12,50 en dan heb ik het over maker fees, neem niet aan dat je aan taker doet.

Ik weet hoe je erover denkt en voor mij loont het de moeite niet echt omdat ik bijna niet op CB handel (is eigenlijk voornamelijk mijn exit ramp) maar wellicht kun je toch wel wennen aan een andere inferface als je ziet wat het verschil is. :)
:P
Nee ik maak mij niet druk om de die 4 euro het is alleen dat ik die zie zodra ik een order geplaatst heb.

Een exchange moet voor mij werken, en dat doet een CB, en nu Huobi voor de rest ben ik niet bezig ermee, vroeg mij alleen af of het wel voordelig was om met een BNB te traden vanwege de schomelingen meer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Heeft iemand een filmpje/duidelijke website die uitlegt hoe te daytraden op Binance?
Heb vanmiddag wat gezocht, maar wat zijn de meeste filmpjes vaag of erg verouderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:03:
Heeft iemand een filmpje/duidelijke website die uitlegt hoe te daytraden op Binance?
Heb vanmiddag wat gezocht, maar wat zijn de meeste filmpjes vaag of erg verouderd.
Is toch niet zo moeilijk, je gaat naar spot trading koopt wat je zoekt en verkoopt het weer als je winst hebt of je verlies te snel oploopt

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Zo doe ik het:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/6ysr748b8q261.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=d59ba0f79517e8a031e3535ebf0d84a13d21504f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Misschien helpt het om gewoon te kijken naar iemand die live trade. Deze is van vanmorgen; https://www.youtube.com/watch?v=rwFJV-zpKUo&t=3765s Hij gebruikt echter wel een andere app voor binance maar moet opzich niet uitmaken.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
Correctie komt eraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
is serieus al langsgekomen bij mij dit.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Dit is de correctie. Lekker rond 18900 rommelen

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
SJAAKSJAAK schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:05:
[...]

Misschien helpt het om gewoon te kijken naar iemand die live trade. Deze is van vanmorgen; https://www.youtube.com/watch?v=rwFJV-zpKUo&t=3765s Hij gebruikt echter wel een andere app voor binance maar moet opzich niet uitmaken.
Thanks! Deze ziet er inderdaad wel interessant uit.
Zo'n noob als ik moet echt een beetje bij de hand genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Andere noob vraag:
Heb altijd voor de zekerheid een best wel strakke stop-loss staan.

Volgens mij moet ik die elke keer weer cancelen voor ik een nieuw limit order kan maken. Klopt dit?
Vrij irritant namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:12:
[...]

Thanks! Deze ziet er inderdaad wel interessant uit.
Zo'n noob als ik moet echt een beetje bij de hand genomen worden.
Ja same here, heb t maar half gekeken hoor maar hij is wel OK. In t Nederlands en ieder geval niet zo'n hardstyle Henk die crypto ff uit komt leggen in plat westlands accent.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:14:
Andere noob vraag:
Heb altijd voor de zekerheid een best wel strakke stop-loss staan.

Volgens mij moet ik die elke keer weer cancelen voor ik een nieuw limit order kan maken. Klopt dit?
Vrij irritant namelijk
Ja je geld staat op dat moment gereserveerd. Ik vind dit ook zeer storend. Maar je moet dan met bots aan de slag wil je hier een mooie tactiek neerzetten en niet zelf de hele tijd achter de knoppen zitten.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Je hebt ook nog de OCO order natuurlijk. Zowel een take profit als stop loss in dezelfde order. Dan staat het nog vast in de order, maar heb je in ieder geval 2 orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
PilatuS schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:19:
Je hebt ook nog de OCO order natuurlijk. Zowel een take profit als stop loss in dezelfde order. Dan staat het nog vast in de order, maar heb je in ieder geval 2 orders.
Dat is waar.. nog niet bij nagedacht. Wat leer ik veel van jullie! _/-\o_

Hanteren jullie vooraf bepaalde winstpercentages waarna je weer verkoopt of schuif je je stop-limit mee?
Dat vind ik zelf namelijk altijd vrij lastig.

Heb net een mooie trade gepakt en gelijk wat profit gepakt, maar weet nu niet wat te doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:43:
[...]

Dat is waar.. maar als je BNB staked en 4% daarvan krijgt uitgekeerd in UNFI is dat niet verkeerd toch met de huidige waarde van deze munt. Tuurlijk wel huidige(!) waarde even goed vermelden want kan zeker zakken met dit soort muntjes, maarja.
Ik zou dan wat parkeren bij Bitvavo in BTC, ETH of een van de andere opties die ze hebben. Minder rendement maar wel een stuk zekerder. https://currentcrypto.nl/bitvavo-staking/
Geen idee of deze percentages (nog) kloppen overigens dyor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:28:
[...]

Dat is waar.. nog niet bij nagedacht. Wat leer ik veel van jullie! _/-\o_

Hanteren jullie vooraf bepaalde winstpercentages waarna je weer verkoopt of schuif je je stop-limit mee?
Dat vind ik zelf namelijk altijd vrij lastig.

Heb net een mooie trade gepakt en gelijk wat profit gepakt, maar weet nu niet wat te doen 8)7
Maak vooraf een plan, waar je in & out gaat (en waarom daar bvb?), stoploss zet, of % enz... en hou je aan dat plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Kreeg overigens van Binance een notificatie dat mijn kaart klaar is om te versturen maar dat ik nog iets moet doen? Bij het aanklikken opende de app wel maar kreeg ik gewoon algemeen scherm. Als ik op de website kijk zie ik ook niets.
Het zou kunnen gaan om mislukte transactie voor verificatie maar het verificatie proces liep wel gewoon door.

Gaat de kaart nou wel of niet op de post? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:34:
Kreeg overigens van Binance een notificatie dat mijn kaart klaar is om te versturen maar dat ik nog iets moet doen? Bij het aanklikken opende de app wel maar kreeg ik gewoon algemeen scherm. Als ik op de website kijk zie ik ook niets.
Het zou kunnen gaan om mislukte transactie voor verificatie maar het verificatie proces liep wel gewoon door.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vEPtWBXSnzt4we_A2r1bTZcPCpM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ELcd6LEDuLdxDMAh2lcvzCrW.png?f=fotoalbum_large Staat deze erbij?

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:34:

Kreeg net hetzelfde. Volgens mij voor mensen die de fysieke kaart nog niet hadden aangevraagd en per ongeluk naar iedereen verzonden met een virtuele kaart.
Pagina: 1 ... 60 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.