ALTS in het rood, moeten die nu niet UP gaan?
Voor echte pret stappen Henk en Ingrid in de VET raket.Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:30:
Ben nu 28 dagen 40 jaar... rechtstreeks uit 1980. Wat betreft henk en ingrid.. ik kan ze alleen maar adviseren om direct in Ethereum te stappen. ]
Ik zit trouwens nog eens te kijken hoe de Henk en Ingrid makkelijk aan privacy coins kunnen komen.
Litebit heb ik in het verleden gebruikt en is redelijk simpel maar ook al vaak gehackt. Is er iets simpels zoals Bitonic voor Monero? Op diverse exchanges (bv anycoindirect) is hij inmiddels niet meer beschikbaar waarschijnlijk door regelgeving.
Hier al wel een hele lijst gevonden:
https://www.getmonero.org/community/merchants/#exchanges
De andere kant op lijkt xmr.to wel simpel in gebruik maar die heb ik nog nooit gebruikt.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je kan ze bij mij kopensh4d0wman schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:49:
[...]
Ik zit trouwens nog eens te kijken hoe de Henk en Ingrid makkelijk aan privacy coins kunnen komen.
Litebit heb ik in het verleden gebruikt en is redelijk simpel maar ook al vaak gehackt. Is er iets simpels zoals Bitonic voor Monero? Op diverse exchanges (bv anycoindirect) is hij inmiddels niet meer beschikbaar waarschijnlijk door regelgeving.
Hier al wel een hele lijst gevonden:
https://www.getmonero.org/community/merchants/#exchanges
De andere kant op lijkt xmr.to wel simpel in gebruik maar die heb ik nog nooit gebruikt.
Goed bouwjaarLuuk schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:38:
[...]
'83 represent.
en volgend jaar 20 jaar aanwezig op dit forum. oef..
Doe ik al lang op Bitvavo.... zie er het voordeel niet van om te verhuizenPelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:52:
Wie gaat er ETH staken bij binance?
https://www.binance.com/e...4e067433abae871f6b621836f
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ziet er wel goed uit, als ik 32 ETH had gehad had ik het zelf gedaan maar die heb ik nietPelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:52:
Begrijp ik goed dat je ETH dan zo n 2 jaar gelockt is/wordt?Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:52:
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Waar staat dat je er 32 nodig hebt? Of begrijp ik je niet?Bartske schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:55:
[...]
Ziet er wel goed uit, als ik 32 ETH had gehad had ik het zelf gedaan maar die heb ik niet
Het zou me niks verbazen dat mensen geld uit alts halen en daardoor BTC zich zo gedraagt.djatwork007 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:46:
ALTS in het rood, moeten die nu niet UP gaan?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Dat is de minimale inleg toch?Bartske schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:55:
[...]
Ziet er wel goed uit, als ik 32 ETH had gehad had ik het zelf gedaan maar die heb ik niet

Rapapa...
" PoS can generate staking income, but participating in ETH2.0 requires 32 ETH in staking and validator construction technology. "Smultie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:57:
[...]
Waar staat dat je er 32 nodig hebt? Of begrijp ik je niet?
Zie hier: https://www.binance.com/en/eth2
[ Voor 6% gewijzigd door jvp op 02-12-2020 11:59 ]
Om het zelf te doen ja, bij binance kun je in een pool instappen en kan het dus met een fractie daarvan.
2 Jaar weet ik niet, maar meestal is het een minimum van 30 dagen ofzo ja.Hyp Hyper schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:56:
[...]
Begrijp ik goed dat je ETH dan zo n 2 jaar gelockt is/wordt?
Dat is overigens niet bij alle Exchanges zo... dat ze gelockt worden
[ Voor 16% gewijzigd door FijneKerst op 02-12-2020 12:02 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ja, je kunt het wel weer omwisselen in BETH zoals ik het begrijp later en die weer verhandelen naar ETH. Kans is natuurlijk wel dat die koers niet 1:1 is als veel mensen hun ETH eruit willen halen. Ik zal waarschijnlijk een klein bedrag 'opsluiten' en proberen meer te kopen mocht de prijs lager zijn als die token verhandelbaar wordt.Hyp Hyper schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:56:
[...]
Begrijp ik goed dat je ETH dan zo n 2 jaar gelockt is/wordt?
Alleen daarom zou ik het al niet doen dus....Bartske schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:01:
[...]
Ja, je kunt het wel weer omwisselen in BETH zoals ik het begrijp later en die weer verhandelen naar ETH. Kans is natuurlijk wel dat die koers niet 1:1 is als veel mensen hun ETH eruit willen halen. Ik zal waarschijnlijk een klein bedrag 'opsluiten' en proberen meer te kopen mocht de prijs lager zijn als die token verhandelbaar wordt.
Das best lang in crypto landLock-up period: For participating ETH 2.0 Staking, the ETH will be locked up for about 2 years and cannot be redeemed in advance.
Moet je inderdaad flinke staking rewards voor krijgen om een bear market te compenseren.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Binance Locked Staking
Binance Staking is committed to providing users with one-click Locked Staking for worry-free ultra-high returns.Staking makes it easy to take part in Ethereum 2.0, while ensuring greater security and more steady returns.
Lock-up period
The lock-up period is determined according to the development progress of ETH2.0, which may exceed two years and cannot be redeemed in advance. During the lock-up period, Binance provides you with BETH as the only lock-up token. You cannot view your assets in the spot account until you receive BETH in your spot account.
In the meantime, you can check your balance by going to the ETH 2.0 page.
Earnings distribution
On-chain rewards earned during the lock-up period are determined based on how much ETH you stake and the duration of the lock-up period. On-chain rewards will be recorded as BETH values.
https://www.binance.com/en/eth2
Binance Staking is committed to providing users with one-click Locked Staking for worry-free ultra-high returns.Staking makes it easy to take part in Ethereum 2.0, while ensuring greater security and more steady returns.
Lock-up period
The lock-up period is determined according to the development progress of ETH2.0, which may exceed two years and cannot be redeemed in advance. During the lock-up period, Binance provides you with BETH as the only lock-up token. You cannot view your assets in the spot account until you receive BETH in your spot account.
In the meantime, you can check your balance by going to the ETH 2.0 page.
Earnings distribution
On-chain rewards earned during the lock-up period are determined based on how much ETH you stake and the duration of the lock-up period. On-chain rewards will be recorded as BETH values.
https://www.binance.com/en/eth2
Ik heb er voor de gein een half ETH'je in gestopt.
Vraag me af of Binance deze ETH ook daadwerkelijk op ETH 2.0 in stake gaat zetten en zodoende het netwerk helpt versterken. Dat lees ik namelijk nergens.
Ik zou er nu nog geen cent in stoppen. Idealerwijze moet je ff lekker doorsparen/traden tot 32 ETH, kat uit de boom kijken en dan zelf een node opzetten. De komende maanden zullen daar goede oplossingen voor komen, zoals er nu deze al is: https://stkr.io/
Ik zou er nu nog geen cent in stoppen. Idealerwijze moet je ff lekker doorsparen/traden tot 32 ETH, kat uit de boom kijken en dan zelf een node opzetten. De komende maanden zullen daar goede oplossingen voor komen, zoals er nu deze al is: https://stkr.io/
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 02-12-2020 12:21 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Wat levert dat staken eigenlijk op met ETH en wanneer worden stakes uitgekeerd?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Gaat sneller dan ik dacht.RaptorXS schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:17:
Op de beleggers-site IEX, vandaag:
Must read: Gouden toekomst voor zilver
:strip_exif()/f/image/inlojcbc9hwfg4RocQgU8uoa.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik las https://docs.ethhub.io/et...um-2.0/eth-2.0-economics/ en ben toch huiverig kosten baten inspanning nodig running een node.Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:20:
Vraag me af of Binance deze ETH ook daadwerkelijk op ETH 2.0 in stake gaat zetten en zodoende het netwerk helpt versterken. Dat lees ik namelijk nergens.
Gezien Binance hun belang in het eco systeem lijkt het me logisch dat ze sowieso staken maar op deze manier het financieel aantrekkelijker / minder risicovol willen maken voor zichzelf maar ik weet het ook niet.
~ 15% in deze fase, maar dat wordt minder namate er meer in stake staat.Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:28:
Wat levert dat staken eigenlijk op met ETH en wanneer worden stakes uitgekeerd?
Stake rewards worden per block in bETH bijgeschreven.
bETH is de nieuwe token die pas bruikbaar gaat worden wanneer 2.0 in productiefase gaat.
Dus ben je geen whale, ga dan vooral je zuurverdiende ETH niet nu al ergens 2 jaar in stake zetten.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zet mijn ETH in alle gevallen niet 2 jaar lang vast op een exchange. Dan beter om af te wachten en je eigen node (evt. via derden) op te zetten. Of gewoon 8% rente laten trekken op Nexo (o.i.d.) om toch wat rewards te krijgen.EnderQ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:31:
[...]
Ik las https://docs.ethhub.io/et...um-2.0/eth-2.0-economics/ en ben toch huiverig kosten baten inspanning nodig running een node.
Gezien Binance hun belang in het eco systeem lijkt het me logisch dat ze sowieso staken maar op deze manier het financieel aantrekkelijker / minder risicovol willen maken voor zichzelf maar ik weet het ook niet.
ETH staken doe je niet "voor de leuk", maar echt voor de lange termijn uiteraard.
Mijn cognitieve dissonantie zegt dat alles goedkomt!
Okay dus 15% in een nieuwe token waarvan we nog niet weten wat die waard wordt en het moet 2 jaar vast staan? Klinkt niet als een best plan als ik eerlijk ben.Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:34:
[...]
~ 15% in deze fase, maar dat wordt minder namate er meer in stake staat.
Stake rewards worden per block in bETH bijgeschreven.
bETH is de nieuwe token die pas bruikbaar gaat worden wanneer 2.0 in productiefase gaat.
Dus ben je geen whale, ga dan vooral je zuurverdiende ETH niet nu al al je ETH ergens 2 jaar in stake zetten.
Edit: lees er net wat meer over en het is dus 'normaal' staken waarbij je per block misschien een reward krijgt? Wel lastig dat je en een client en een beacon node moet draaien, dat zijn 2 points of failure.
Wat ik alleen niet zo snap is die max annual issuance? Bij andere PoS coins is die fixed per block, hier wordt het meer naarmate er meer ETH in staking staat? Die snap ik even niet.
[ Voor 24% gewijzigd door Crypts op 02-12-2020 12:56 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hier ben ook wel benieuwd naar, wat is verschil tussen USDT en EUR?xantos schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:35:
Kan iemand mij vertellen wat slimmer is, handelen in BTC/EUR of BTC/USDT en waarom? Ik wil een deel van PF gebruiken om te traden. Maak ik dan met USDT minder kosten bijvoorbeeld?
En kan ik alleen margin trading doen in Binance als ik USDT gebruik of kan dit ook met EUR?
Verwijderd
EUR is fiat.CrazyFool schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:46:
[...]
Hier ben ook wel benieuwd naar, wat is verschil tussen USDT en EUR?
USDT is een crypto stable coin, gebackt door dollars. (Zeggen ze.) Deze staat dus meestal ongeveer gelijk aan de dollar.
Verschil is dat USDT breder geaccepteerd is als tradingpair waardoor deze op meer exchanges ondersteunt wordt en doorgaans meer volume heeft op de tradingpairs.
Vaak dus een beter gevuld orderboek met minder grote spread, afhankelijk van het trading pair natuurlijk.
Super, thnx! En is het voor bijvoorbeeld day traden handiger om in USDT te zitten lijkt mij omdat je direct zicht hebt op wat de orginele koers doet in USD en je niet eerst hoeft te kijken wat het verschil is met de euro koers lijkt mij?Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:51:
[...]
EUR is fiat.
USDT is een crypto stable coin, gebackt door dollars. (Zeggen ze.) Deze staat dus meestal ongeveer gelijk aan de dollar.
Verschil is dat USDT breder geaccepteerd is als tradingpair waardoor deze op meer exchanges ondersteunt wordt en doorgaans meer volume heeft op de tradingpairs.
Vaak dus een beter gevuld orderboek met minder grote spread, afhankelijk van het trading pair natuurlijk.
Wat jaapio probeert te zeggen, vergeet de euro koers tijdens trayden. Wanneer pas er een cashout komt kan je naar de euro koers kijken ..CrazyFool schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:04:
[...]
Super, thnx! En is het voor bijvoorbeeld day traden handiger om in USDT te zitten lijkt mij omdat je direct zicht hebt op wat de orginele koers doet in USD en je niet eerst hoeft te kijken wat het verschil is met de euro koers lijkt mij?
Gaan we een correctie krijgen naar 17600 Dollar
"Even lekker doorsparen tot 32 ETH..."...Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:20:
Dat soort opmerkingen he....

Dat dus, vergeet fiat en kijk naar volume. Je leert snel genoeg in je hoofd USD(T) om te zetten naar euro's.Crypto_Exfil schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:10:
[...]
Wat jaapio probeert te zeggen, vergeet de euro koers tijdens trayden. Wanneer pas er een cashout komt kan je naar de euro koers kijken ..
Kan ik nog ergens de fee zien die ik betaal voor ik een trade doe op Binance?
Ging er stiekem van uit van wel, maar zag dat de orders direct geplaatst worden.
Ging er stiekem van uit van wel, maar zag dat de orders direct geplaatst worden.
Fee is altijd 0,1% tenzij je BNB gebruikt.Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:27:
[ Voor 76% gewijzigd door xantos op 02-12-2020 13:30 ]
Ah thanks!xantos schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:29:
[...]
Fee is altijd 0,1% tenzij je BNB gebruikt.
Ben zelf een beetje aan het oefenen met day traden (dagje vrij)
Heb je nog tips? Beter om dan BNB te gebruiken voor daytraden of nah?
Zorg dat je altijd BNB overhoud, anders gaan de fee's omhoogMaracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:31:
[...]
Ah thanks!
Ben zelf een beetje aan het oefenen met day traden (dagje vrij)
Heb je nog tips? Beter om dan BNB te gebruiken voor daytraden of nah?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Fee is inderdaad 0.1%, tenzij je een plukje BNB hebt waar je de fee´s automatisch mee afrekent. Dan is het 0.075%.Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:27:
Fee´s betaal je alleen over orders die gevuld worden, plaatsen en cancelen van orders is gratis.
Hmm dus beste FIAT, in mijn geval EUR, over zetten naar BNB en dat tradingpair gebruiken?Gelukszoekr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:31:
[...]
Zorg dat je altijd BNB overhoud, anders gaan de fee's omhoog
Is dat BNB wel zo voordelig met fee's ? lijkt mij lastig bijhouden met die schommelingen.
Verwijderd
Nee, je hoeft alleen wat BNB te hebben staan in je spot wallet. Het gebruikte tradingpair is dan niet van toepassing, de fee´s worden dan automatisch van je BNB balans afgehaald.Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:34:
[...]
Hmm dus beste FIAT, in mijn geval EUR, over zetten naar BNB en dat tradingpair gebruiken?
Dat is niet wat hij bedoelt. Je koopt een plukje BNB zodat je daarmee de fee's kunt betalen omdat dit voordeliger is, welk tradingpair je gebruikt maakt niet uit.Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:34:
[...]
Hmm dus beste FIAT, in mijn geval EUR, over zetten naar BNB en dat tradingpair gebruiken?
Het gaat om het percentage en dat is lager dus ja het is voordeliger. Wel blijft ook BNB een speculatief muntje dus een beetje risico loop je altijd al lijkt me dat met BNB niet zo heel groot.Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:34:
Is dat BNB wel zo voordelig met fee's ? lijkt mij lastig bijhouden met die schommelingen.
Aah top! En eigenlijk is dat dus altijd voordeliger, mits de BNB coin niet in elkaar valt?
Kost gewoon de helft, ik koop regelmatig kleine hoeveelheden in. De koers moet al /2 sinds laatste inkoopmoment gaan om er verlies op te maken.Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:34:
Je zegt dat je 1 à 1.5 BTC per maand aan fees betaalt maar vraagt je af of BNB wel voordelig is? (onder voorbehoud dat een aanzienlijk deel op Binance wordt getrade)
Niet denken in onmogelijkheden.FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:14:
[...]
"Even lekker doorsparen tot 32 ETH..."...
Dat soort opmerkingen he....![]()
Slechts 8 maand geleden $120 per ETH, mooi instapmomentje was dat. Voor omgerekend €3200 had je 32 ETH. Uiteraard nog steeds een boel geld, maar imo een prima investering
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 02-12-2020 13:42 ]
Yup, het is altijd voordeliger maar dondert BNB in elkaar heb je natuurlijk het buy high, sell low risico gelopen. Tenzij je veel vertrouwen hebt in BNB op de langere termijn zou ik maar kleine plukjes aanhouden of je moet ook mee willen doen met die verlotingen.Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:40:
Aah top! En eigenlijk is dat dus altijd voordeliger, mits de BNB coin niet in elkaar valt?
I correct myself. Is nog maar 25% korting blijkbaar (vroeger 50%).croc schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:41:
[...]
Kost gewoon de helft, ik koop regelmatig kleine hoeveelheden in. De koers moet al /2 sinds laatste inkoopmoment gaan om er verlies op te maken.
Je zegt dat je 1 à 1.5 BTC per maand aan fees betaalt maar vraagt je af of BNB wel voordelig is? (onder voorbehoud dat een aanzienlijk deel op Binance wordt getrade)
En als je dan bijvoorbeeld 2% winst wilt maken op een volledige trade. (koop en verkoop)
Zet je je sell op 2,15% en dan zijn je fees dus ook verrekend... (2 x 0,075%)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Klopt ik trade op bijna alle exchanges behalve binance, toevallig van de week 1 keer en dat was meteen weer de laatste keercroc schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:41:
[...]
Kost gewoon de helft, ik koop regelmatig kleine hoeveelheden in. De koers moet al /2 sinds laatste inkoopmoment gaan om er verlies op te maken.
90% op kraken, coinbase, bitstamp en tegenwoordig veel huobi.
Verwijderd
Interessant. Hoe doe je dit precies? ik zit altijd tussen de 1-10% verlies per trade.iVibes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:52:
En als je dan bijvoorbeeld 2% winst wilt maken op een volledige trade. (koop en verkoop)
Het gaat om het idee....Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:54:
[...]
Interessant. Hoe doe je dit precies? ik zit altijd tussen de 1-10% verlies per trade.
Ah wat een heldere uitleg, Thanks!Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:43:
Je gaat naar account, dan naar 'fee discount':
[Afbeelding]
Daar schakel je 'use BNB to pay fees' in:
[Afbeelding]
Als je dan wat BNB toevoegd aan je spotwallet zullen de fee's automatisch van je BNB balans afgeschreven worden.
Of je nu met USDT pairs of welk pair dan ook werkt maakt niet uit.
Kan je ook ergens zien/berekenen hoeveel BNB je nodig hebt om de discount per trade te krijgen?
Heb wel een erg klein flufje BNB nu, waarvan ik afvraag of dat voldoende is
Dat dacht ik ook? Wanneer is dat veranderd? Korting is korting maar dit is nog maar heel weinig.croc schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:47:
[...]
I correct myself. Is nog maar 25% korting blijkbaar (vroeger 50%).

Voor de discount maakt het niet uit, zolang je maar voldoende BNB hebt zal de fee afgetrokken worden van het totaal aan BNB wat je in bezit hebt.Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:58:
[...]
Ah wat een heldere uitleg, Thanks!
Kan je ook ergens zien/berekenen hoeveel BNB je nodig hebt om de discount per trade te krijgen?
Het is trouwens fluffje met dubbel F.
Hier kan je toch geen chocola van maken, echt geen flauw idee wat ik nou voor die paar keer traden op binance betaalde aan fee's, dan doen die andere exchanges toch wel een stuk beter.croc schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:41:
[...]
:strip_exif()/f/image/QNFEFAhchF1WGXvr32guy66s.jpg?f=fotoalbum_large)
ik heb volgens mij echt geen 24BTC aan trades gedaan op binance
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 02-12-2020 14:05 ]
Verwijderd
Dat hangt volgens mij ook samen met de dollarprijs van BNB op het moment dat de trade geëxecuteerd wordt.Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:58:
[...]
Ah wat een heldere uitleg, Thanks!
Stel BNB is 1 dollar waard dan zal er meer BNB worden afgetrokken van je balans dan wanneer BNB 30 dollar waard is.
Een prachtig onoverzichtelijke constructie dus.
Zijn toch gewoon altijd grote verschillen hier op het forum. Sommige mensen zijn super actief en doen zich voor als mega trading expert, terwijl ze er in het totaal een paar honderd piek in hebben zitten. En dan alleen maar MOOOON en Rekt roepen.Mooooody schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:41:
[...]
Niet denken in onmogelijkheden.
Slechts 8 maand geleden $120 per ETH, mooi instapmomentje was dat. Voor omgerekend €3200 had je 32 ETH. Uiteraard nog steeds een boel geld, maar imo een prima investering
Met name de stille krachten hier heb je veel meer aan. You know who you are (L)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Met een hoger VIP level krijg je trouwens nog meer korting op de fees...
Of via een affiliate code kan je nog tot max 20% extra korting op je fees krijgen...
Of via een affiliate code kan je nog tot max 20% extra korting op je fees krijgen...
Maar je krijgt toch op alle exchanges korting des de meer je tradeiVibes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:10:
Met een hoger VIP level krijg je trouwens nog meer korting op de fees...
Het is jammer dat ik het niet goed kan vergelijken met exchanges waar ik op trade maar voor mijn gevoel is het zelfs duurder.
Haha heerlijke overzichtelijke constructieVerwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:07:
[...]
Dat hangt volgens mij ook samen met de dollarprijs van BNB op het moment dat de trade geëxecuteerd wordt.
Stel BNB is 1 dollar waard dan zal er meer BNB worden afgetrokken van je balans dan wanneer BNB 30 dollar waard is.
Een prachtig onoverzichtelijke constructie dus.
De fee betaal je toch zowel als je koopt/verkoopt? Of enkel als je koopt?
Oke.. mijn trade volume is nu 97 btc per 30 dagen, maar ik ben nog vip lvl 0, ik kan upgraden naar 1 maar wat moet je daarvoor doen? Het is mij niet duidelijk.
gevonden denk ik: moet dus 50 bnb hebben.. en meer dan 50btc trade volume..
gevonden denk ik: moet dus 50 bnb hebben.. en meer dan 50btc trade volume..
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 02-12-2020 14:16 ]
Zero.
:strip_exif()/f/image/oFO39rMU0X8jTDurgezUnyI8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook meer dan 50 BNB hebben op je account...Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:13:
Oke.. mijn trade volume is nu 97 btc per 30 dagen, maar ik ben nog vip lvl 0, ik kan upgraden naar 1 maar wat moet je daarvoor doen? Het is mij niet duidelijk.
[ Voor 29% gewijzigd door iVibes op 02-12-2020 14:15 ]
Stelletje whales hier..Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:13:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik zag het inderdaad. heb meestal een paar bnb voor de 25% maar that's it.iVibes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:14:
[Afbeelding]
[...]
Ook meer dan 50 BNB hebben op je account...
Zero.
laat maar
[ Voor 248% gewijzigd door iVibes op 02-12-2020 14:23 ]
Je weet toch hoeveel BNB je gekocht hebt?Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:04:
[...]
Hier kan je toch geen chocola van maken, echt geen flauw idee wat ik nou voor die paar keer traden op binance betaalde aan fee's, dan doen die andere exchanges toch wel een stuk beter.
[Afbeelding]
ik heb volgens mij echt geen 24BTC aan trades gedaan op binance
Die 24 BTC is niks voor Sluxie, dat druk jij er in enkele orders wel doorheen.
Ander idee, kan het mis hebben maar volgens mij komt je antipathie jegens Binance ook wel een beetje hier vandaan? Zo ja maak gewoon een kleine trade, zie wat het je gekost heeft aan BNB om zo te 'controleren' dat het wel klopt. Wellicht helpt het. Ik snap dat Binance niet goed kan aangeven hoeveel het is aangezien de koers van BNB wisselt, daar krijgen ze alleen maar onnodige en lastige vragen van. De fee wordt berekend op de koers die het dan heeft.
Waarom zit ik dan niet in 1?? snap er niks van.iVibes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:19:
laat maar...
Zero.
Had m'n reactie al aangepast. VIP1 is >50 BTC trading volume en minimaal 50 BNB...Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:20:
[...]
Waarom zit ik dan niet in 1?? snap er niks van.
of maar 250 btc op futuresiVibes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:22:
[...]
Had m'n reactie al aangepast. VIP1 is >50 BTC trading volume en minimaal 50 BNB...

of te wel, totaal niet interessant voor die 0.01%
[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 02-12-2020 14:55 ]
Zero.
Op Binance moet je ook BNB hebben naast een zeker trade volume. Wil je op Coinbase goedkoper uit zijn moet je minimaal 10 miljoen verhandelen en het stukje wat je 'teveel' betaald hebt in lagere tiers wegspelen. Of het dus goedkoper voor jou is kun je vrij makkelijk vaststellen.Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:13:
[...]
Maar je krijgt toch op alle exchanges korting des de meer je trade![]()
Het is jammer dat ik het niet goed kan vergelijken met exchanges waar ik op trade maar voor mijn gevoel is het zelfs duurder.
Vanwege de andere vraag over Binance VIP: https://www.binance.com/nl/fee/schedule
Verwijderd
Zowel bij koop als verkoop. Iedere keer als een order uitgevoerd wordt dus.Maracas10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:13:
[...]
Haha heerlijke overzichtelijke constructie![]()
De fee betaal je toch zowel als je koopt/verkoopt? Of enkel als je koopt?
Als je een koop en verkoop doet heb je al 2x het volume aan BTC wat je daadwerkelijk had. Daarom heeft men er hoge getallen staan. Ik heb 80 btc volume op futures in de paar dagen dat ik er gespeeld heb. Dat klopt ook niet met wat ik aan balance daar had staan.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Organische groei zou wel een mooie beschrijving zijn.FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:00:
[...]
Ik vind dat Bitcoin juist heel mooi geleidelijk omhoog sjokt.
Elke dag bijna een nieuwe supportline.
vorige week zaten we nog rond de 16-17K te miepen, de week ervoor 15K ... en nu is 18.5-19.5 een beetje de support aan het worden.
Eind van het jaar zitten we gewoon rond de 23K als dat zo doorgaat.
Klopt, ik heb echt geen 97 aan btc wat ik heen en weer aan het schuiven benLiberteh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:29:
Als je een koop en verkoop doet heb je al 2x het volume aan BTC wat je daadwerkelijk had. Daarom heeft men er hoge getallen staan. Ik heb 80 btc volume op futures in de paar dagen dat ik er gespeeld heb. Dat klopt ook niet met wat ik aan balance daar had staan.

Dan zat ik hier niet!
ps. Bij Binance eth 2.0 staking kan het inderdaad zo zijn dat je eth voor 2 jaar vast staat. Ik sla hem over.
Zero.
Zeg je hier nou echt dat je je crypto maatjes hier de rug toekeerd als je binnen bent?Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:34:
[...]
Klopt, ik heb echt geen 97 aan btc wat ik heen en weer aan het schuiven ben![]()
Dan zat ik hier niet!
ps. Bij Binance eth 2.0 staking kan het inderdaad zo zijn dat je eth voor 2 jaar vast staat. Ik sla hem over.
Dat valt me toch een beetje tegen van je.

nee dan kom ik heus nog wel langs.. maar niet alle dagen anders heb ik niet genoeg tijd om het op te makenCrypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:39:
[...]
Zeg je hier nou echt dat je je crypto maatjes hier de rug toekeerd als je binnen bent?![]()
Dat valt me toch een beetje tegen van je.![]()
Zero.
Ik denk dat je het lijntjes snuiven van naakte deernes en cocktails slammen op je jacht in tropische wateren vrij snel bent en ons mist maar wie ben ik?Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:40:
[...]
nee dan kom ik heus nog wel langs.. maar niet alle dagen anders heb ik niet genoeg tijd om het op te maken
De fuk mensen.... 24 BC per 30D??... en daarna gewoon ff iemand die eroverheen gaat met 97 BTC in 30D ??
Das gvd bijna 2 miljoen wat je ff vertrade in 30D!!
ALs jullie nou zeggen dat je 4 jaar geleden met een paar honderd euro bent begonnen, wil ik NU jullie trade history/plan zien van de afgelopen 4 jaar
ALs jullie nou zeggen dat je 4 jaar geleden met een paar honderd euro bent begonnen, wil ik NU jullie trade history/plan zien van de afgelopen 4 jaar
Hoe zijn we toch zover gekomen dat er een beleid actief is geworden die o.a. van brokers vereisen dat je een screenshot van je wallet/exchange pagina/whatever aanlevert ter verificatie van je wallet adres? Zou hetzelfde zijn als je bijvoorbeeld je bankafschriften van afgelopen 3 maanden mee moet sturen bij de aanvraag van een mobiel abonnement.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Verwijderd
Door Henk en Ingrid die geen Bitcoin kopen maar semi professioneel MDMA tabletten produceren en de winst wegsluizen in Monero.Liberteh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:46:
Hoe zijn we toch zover gekomen dat er een beleid actief is geworden die o.a. van brokers vereisen dat je een screenshot van je wallet/exchange pagina/whatever aanlevert ter verificatie van je wallet adres? Zou hetzelfde zijn als je bijvoorbeeld je bankafschriften van afgelopen 3 maanden mee moet sturen bij de aanvraag van een mobiel abonnement.
Daar staan wij Nederlanders inderdaad wel bekend om, ja...
ik verkoop en koop voor ongeveer 1000 dollar per dag that's it. hoe ze aan die 97 btc komen.. geen idee..FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:45:
De fuk mensen.... 24 BC per 30D??... en daarna gewoon ff iemand die eroverheen gaat met 97 BTC in 30D ??
Zero.
Met wat leverage gaat het wel snel hoor...FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:45:
Omdat onze overheid in het kader van terrorisme en virus bestrijding heel verregaande mogelijkheden toepasbaar vindt. Waar men in omringende landen nog een beetje democratisch voor probeert te doen stuurt men hier op een 'maar ik heb toch niks te verbergen?' cultuur aan waar men alles van je wil weten, kliklijnen aangemoedigt worden en enige vorm van privacy (let maar op, transparante pakken worden verplicht en gewone kleding verboden) iets van het verleden is.Liberteh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:46:
Eigenlijk een soort communisme 2.0 maar dan net even anders.
Ik snap dat leverage nog niet zo goed. Kan ik verkopen wanneer ik wil? Dus desnoods wachten tot ik in de plus staat? Anders vind ik het erg riskant om met geld te spelen wat niet van mij is.
En op binance moet je 10k euro als backing hebben toch?
En op binance moet je 10k euro als backing hebben toch?
doei
Ik had nog wat orders rond de 16k gezet, maar alles toch maar eruit gehaald en lump sum BTC gekocht. The FOMO is real.
Als ik vragen mag .. Ben je dan de hele dag aan het traden?Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:51:
[...]
ik verkoop en koop voor ongeveer 1000 dollar per dag that's it. hoe ze aan die 97 btc komen.. geen idee..
Of is dit iets waar je even een uurtje of 2 aan besteed tijdens Goede tijden Slechte tijden?
Hoe dan ook m8 ...
Als voorbeeld:Bever! schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:52:
[...]
Met wat leverage gaat het wel snel hoor...
als ik 1x een 100k positie doe met 100x en ik ga liq...
1000 dollar inleg
10.4BTC volume gemaakt en niks overgehouden.
Ik doe niet aan leverage en heb nog niet noemenswaardig op Binance staan (lees: wat ik kon overmaken zonder KYC), heb een rendement van ±4,5% in minder dan een week (want mijn account daar is nieuw), en dit is dan bij mij het geval:

Ik snap niet helemaal hoe ze daarop komen...
Ik snap niet helemaal hoe ze daarop komen...
Verwijderd
Het zal wel met grip krijgen op illegale praktijken te maken hebben vermoed ik, dit zijn echter aannames van mijn kant. Ik weet wel dat de Nederlandse drugsproductie en export relatief vrij groot is, zal ook wel te maken hebben met de humane straffen hier. Paradijsje voor criminelen.Liberteh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:50:
Daar staan wij Nederlanders inderdaad wel bekend om, ja...
Als je eerlijk aan je centen komt en af en toe wat crypto koopt/verkoopt zal het allemaal niet zo'n probleem zijn. Het is echter wel heel betuttelend en daarmee ook wel typerend voor de Nederlandse staat.
Dit topic is gesloten.