[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.837 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:34
Stokstaart schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:34:
[...]

Verlengen? Als je je sxp unstaket vervallen de rebates & cb?
Yup.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 27-07 11:17
Gelukszoekr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:23:
[...]

Onder voorbehoud. Er komt een migratie van de Swipe kaarten naar Binance waarbij je SXP en BNB kan gebruiken. Maar de voorwaarden zijn nog niet bekend.

Voor nu, Een Binance kaart kan je makkelijk opwaarderen, en automatisch op saldo houden als je dit wenst. Via iDeal maak je over naar Binance en je kan gewoon met EUR betalen. Een ander groot voordeel is dat je BNB niet hoeft te locken. Hoe meer BNB je hebt op Binance des te hoger de cashback (zie de link van Taro). Je kan je BNB op Binance gebruiken voor tal van verschillende acties om nog wat extra's te verdienen. En als laatste is de BNB coin best wel waardevast voor een altcoin
Heel erg bedankt voor je antwoord. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
Het lijkt op een kleine correctie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:43
Gelukszoekr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 23:23:
[...]

Via iDeal maak je over naar Binance
Via ideal ben je wel meteen een stukje cashback kwijt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28
Zaterdag mijn nano ledger x besteld. Hopelijk van de week binnen en dan eens even goed weer verdiepen in alle coins!!

Zag dat BTC een mooie week gehad heeft.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 17:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@sten123 zeg maar gerust 9 mooie maanden hoor :) Echt een insane run is tot nu toe. Heb naast mijn Nano S afgelopen week ook een Nano X binnen gekregen. Werkt prima zo'n ding. Gelijk ook even een plukkie ETH aangekocht via mijn mobiel en op mijn adres op de Ledger geplempt via Bluetooth. Werkt zeer smooth. Ideaal voor onderweg.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
Heb je nog goede talk groepen op telegram of discord? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:43
Idd eerste mainstreamartikel waar ik vrede mee heb. Best bullish

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:14

Mex

Vandaag dan 20k poging #3

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:59
echt een goed stuk. kunnen een hoop "nieuws" sites een voorbeeld aan nemen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:58

WhySoSerious

Be the change.

Vrouwen en kinderen eerst wanneer deze poging ook mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:31:
[...]

Zal wel aan mij liggen maar het Is gewoon knip en plak werk van een blog waar ze naar verwijzen.

Als zo het nieuws gebracht gaat worden dan zie ik het somber in voor de huidige bullrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 10:34
Crypto_Exfil schreef op woensdag 2 december 2020 @ 00:09:
[...]

Heb je nog goede talk groepen op telegram of discord? :)
Niet echt helaas. Telegram is wel een goede plek om te discussiëren, maar er is ook zoveel onzin en gelul daar

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
anti elppa schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:31:
[...]

Ik mis nog een stukje regulatie in dit verhaal, wat denk ik ook nog een grote rol gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:59
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:51:
[...]

Zal wel aan mij liggen maar het Is gewoon knip en plak werk van een blog waar ze naar verwijzen.

Als zo het nieuws gebracht gaat worden dan zie ik het somber in voor de huidige bullrun.
tja, jij bent blijkbaar niet snel tevreden. Ik vergelijk dit stuk gewoon met rest wat er in de normale media komt en behoord het toch echt tot de betere. Knip en plak werk is meestal al erg moeilijk voor de huidige generatie nieuwssites....
Er staan hier ook geen onwaarheden in. Is tegenwoordig ook al een hele prestatie

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 02-12-2020 09:03 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:51:
[...]

Beetje zurig wel al snap ik wel wat je bedoelt. Toch vind ik het wel een goed stuk, het geeft neutraal wat info die voor noobies nog te volgen is en de rode draad door het artikel is positief. Het gaat er niet altijd om wat je aan nieuws brengt maar ook de manier waarop en daar kan ik me in deze goed in vinden. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:18

MicroWhale

The problem is choice

Er is nog hoop! :D Bij AD zitten journalisten die daadwerkelijk mensen opzoeken die er wel verstand van hebben. In dit geval Bert en Peter Slagter van LekkerCryptisch. Die volgden jullie natuurlijk al een paar jaar, maar hulde voor AD dat ze die bron hebben gevonden. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anti elppa schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:59:
[...]

tja, jij bent blijkbaar niet snel tevreden. Ik vergelijk dit stuk gewoon met rest wat er in de normale media komt en behoord het toch echt tot de betere. Knip en plak werk is meestal al erg moeilijk voor de huidige generatie nieuwssites....
Er staan hier ook geen onwaarheden in. Is tegenwoordig ook al een hele prestatie
ik zal wel wat ouderwets zijn waarschijnlijk want dit soort berichten trekken mij niet over de streep om bitcoin te kopen, eerder het tegenovergestelde.

Blijkbaar hechten mensen veel waarde aan dit soort uitspraken :F

''Een analist van het Amerikaanse Citibank noemde onlangs een prijs van 318.000 dollar per bitcoin aan het eind van 2021 in een gelekt rapport van de bank. De bekendste analyse komt van een Nederlander. Onder het pseudoniem Plan B maakte hij een aantal wiskundige modellen die een verband leggen tussen de schaarste en prijs van bitcoin. Zijn koersdoel ligt ergens tussen de 100.000 en 288.000 dollar per bitcoin in 2021.''

''Microstrategy zou volgens CEO Michael Saylor jaarlijks meer waarde verliezen aan inflatie dan er binnen zou komen door de werkzaamheden van het bedrijf.'

Dus koopt ie maar bitcoin als asset, want bitcoin is natuurlijk veel stabieler _O- :F

Maar goed we gaan het zien, Slux is in ieder geval niet echt super bullish op het moment, ik zie nog geen mensen om mij heen instappen, die zoeken hun geluk op de reguliere beurzen op het moment, maar mijn wereld is behoorlijk beperkt want ik zie hier onder de brug meer auto's dan mensen voorbij komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
MrWilliams schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:18:
[...]

Er is nog hoop! :D Bij AD zitten journalisten die daadwerkelijk mensen opzoeken die er wel verstand van hebben. In dit geval Bert en Peter Slagter van LekkerCryptisch. Die volgden jullie natuurlijk al een paar jaar, maar hulde voor AD dat ze die bron hebben gevonden. d:)b
Kunnen ze niet over BTC blijven praten i.p.v. over corona?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Krijgen we weer zo'n ochtend? Herhaling van gisteren...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:19
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:25:
[...]

ik zal wel wat ouderwets zijn waarschijnlijk want dit soort berichten trekken mij niet over de streep om bitcoin te kopen, eerder het tegenovergestelde.

Blijkbaar hechten mensen veel waarde aan dit soort uitspraken :F

''Een analist van het Amerikaanse Citibank noemde onlangs een prijs van 318.000 dollar per bitcoin aan het eind van 2021 in een gelekt rapport van de bank. De bekendste analyse komt van een Nederlander. Onder het pseudoniem Plan B maakte hij een aantal wiskundige modellen die een verband leggen tussen de schaarste en prijs van bitcoin. Zijn koersdoel ligt ergens tussen de 100.000 en 288.000 dollar per bitcoin in 2021.''

''Microstrategy zou volgens CEO Michael Saylor jaarlijks meer waarde verliezen aan inflatie dan er binnen zou komen door de werkzaamheden van het bedrijf.'

Dus koopt ie maar bitcoin als asset, want bitcoin is natuurlijk veel stabieler _O- :F

Maar goed we gaan het zien, Slux is in ieder geval niet echt super bullish op het moment, ik zie nog geen mensen om mij heen instappen, die zoeken hun geluk op de reguliere beurzen op het moment, maar mijn wereld is behoorlijk beperkt want ik zie hier onder de brug meer auto's dan mensen voorbij komen ;)
Dat komt mijn inziens nog altijd vooral omdat het nog steeds vrij complex is om bitcoin te kopen.
Voo mensen zonder computer kennis, is het een kluwen om een bitcoin gekocht te krijgen.
Jan met de pet die wel wat risico wou nemen is veelal kaal geschoren de voorbije jaren en heeft dus zo goed als geen positieve ervaring met bitcoin.
Dat is eigenlijk wel vrij frustrerend vind ik , dat na zoveel jaar er nog steeds geen easy way is om bitcoin te kopen.
Komt daarbij dat er ondertussen ook zoveel andere munten zijn bijgekomen, dat het volgen van dit alles haast onmogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:16
Jedi_Pimp schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:26:
[...]

Kunnen ze niet over BTC blijven praten i.p.v. over corona?
nee joh, laat corona nog maar even het nieuws overheersen dan kan btc lekker rustig naar een dikke ath om daarna eind 2021 nog even een henk en ingrid spurt te doen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mazdok
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-07-2024
oldgrumpy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:31:
[...]

Dat komt mijn inziens nog altijd vooral omdat het nog steeds vrij complex is om bitcoin te kopen.
Voo mensen zonder computer kennis, is het een kluwen om een bitcoin gekocht te krijgen.
Jan met de pet die wel wat risico wou nemen is veelal kaal geschoren de voorbije jaren en heeft dus zo goed als geen positieve ervaring met bitcoin.
Dat is eigenlijk wel vrij frustrerend vind ik , dat na zoveel jaar er nog steeds geen easy way is om bitcoin te kopen.
Komt daarbij dat er ondertussen ook zoveel andere munten zijn bijgekomen, dat het volgen van dit alles haast onmogelijk is.
Is dat zo?
er zijn genoeg websites ook nederlandse waar je een account aanmaakt en met Ideal of creditcard gewoon cryptocurrencies kunt kopen zoals BTC.

Of heel simpel, pak een changelly als voorbeeld.

Geen computerkennis voor nodig hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Mazdok schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:38:
[...]

Is dat zo?
er zijn genoeg websites ook nederlandse waar je een account aanmaakt en met Ideal of creditcard gewoon cryptocurrencies kunt kopen zoals BTC.

Account aanmaken, crypto kopen met iDEAL of creditcard.. daar heeft 50% van Nederland al moeite mee hoor. Ik denk meer dan 50% zelfs.

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 02-12-2020 09:40 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Alß ik een sellorder heb btc naar usdt op 19800. Ja dat tegen de résistance aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
Mazdok schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:38:
[...]

Is dat zo?

en waar ga je die bitcoin stockeren?
dan moet je al weten wat een bitcoin address is en hoe je dat moet opvragen,
Vraag eens aan Jan met de pet om te vragen wat een cold wallet is en er 1 op te noemen?
Hoeveel juiste antwoorden ga je krijgen , denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mazdok
Dan ga je een stap verder..
Het kopen moet in mijn opzicht prima lukken en desnoods stallen ze hem tijdelijk op de exchange waar je al een BTC adres krijgt.

Maar uiteraard ben ik voorstander van eigen wallet en eigen keys en cold wallet maar daar ben ik het met je eens dat zou ook makkelijker moeten worden uiteindelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Mazdok op 02-12-2020 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mazdok
Meeste mensen zullen bij een +$50 toch hun investering al verkopen omdat ze winst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
oldgrumpy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:42:
[...]

Vraag eens aan Jan met de pet om te vragen wat een cold wallet is en er 1 op te noemen?
Denk dat de gemiddelde Henk en Ingrid die dan Bitcoin gekocht heeft daar niet over na denkt, die laat ze lekker op de exchange waar ze gekocht zijn staan. En dan is het ineens niet heel erg moeilijk meer. Coinbase bijvoorbeeld is erg simpel, heb je zo wat Bitcoin op aangeschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:40:
[...]

Account aanmaken, crypto kopen met iDEAL of creditcard.. daar heeft 50% van Nederland al moeite mee hoor. Ik denk meer dan 50% zelfs.
Klopt, in die zin is er nog niks veranderd. Je kon toen al via deze weg crypto kopen en daar zijn geen noemenswaardige mogelijkheden bijgekomen. Ik zie dat ook niet zo snel veranderen, meeste mensen zullen toch BTC willen hebben maar willen er lui en makkelijk kleine bedragen in stoppen echter als SBS6 vermeld dat een Bitcoin 20k is en in een app zien ze dat ze aan het kopen zijn voor 19,5k schiet dat niet op natuurlijk.

We moeten het hebben van de gelukszoekers die wel net dat beetje moeite doen en hun centjes erin steken om maar niet de boot te missen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

oldgrumpy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:42:
[...]

Gewoon op Litebit.

Kies Bitcoin, kies hoeveelheid, vink 'gebruik Litebit wallet' aan, reken af met iDeal.

Voilà.

Je hebt nu Bitcoin in je 3e partij Litebit wallet.

Niet veilig, niet je eigen keys, en hoogstwaarschijnlijk niet verkoopbaar op een mooie piek omdat de site er dan uitligt, maar makkelijk is het wel.

Prima manier voor Henk en Ingrid om hun fomo te stillen en ze het gevoel te geven dat ze lekker meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:45:
[...]

We moeten het hebben van de gelukszoekers die wel net dat beetje moeite doen en hun centjes erin steken om maar niet de boot te missen. :)
De eerste stap is gemaakt door die MS e.d. die zouden juist de nieuwe aanwas van gelukzoekers moeten aantrekken, maar dat zie ik nog niet echt gebeuren op het moment eerder het tegenovergestelde, en zodra het wel gebeurt zullen die eerste wel gaan cashen omdat het te lang duurde voor ze, en zo is het cirkeltje weer rond met nieuwe bagholders :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:50:
[...]

De eerste stap is gemaakt door die MS e.d. die zouden juist de nieuwe aanwas van gelukzoekers moeten aantrekken, maar dat zie ik nog niet echt gebeuren op het moment eerder het tegenovergestelde, en zodra het wel gebeurt zullen die eerste wel gaan cashen omdat het te lang duurde voor ze, en zo is het cirkeltje weer rond met nieuwe bagholders :P
Je kunt sochtends ook een scheut hopium in je koffie doen in plaats van azijn he :+

Ik snap dat het koud begint te worden onder de brug nu, maar daar kan Bitcoin ook niets aan doen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:54:
[...]

Je kunt sochtends ook een scheut hopium in je koffie doen in plaats van azijn he :+

Ik snap dat het koud begint te worden onder de brug nu, maar daar kan Bitcoin ook niets aan doen. ;)
Sorry, je hebt gelijk.

MOON LAMBO KOOP BITCOIN

En NANO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:50:
[...]

Wat mist is een overtuigende ATH die minimaal een paar dagen boven de vorige aanhoudt, dit speldeprikje is niks. Tegen de tijd dat het in het nieuws kwam zaten we alweer in een kleine crash. Dat MS instapt is leuk maar het 'verkopen' als inflatiegarantie natuurlijk niet spannend genoeg. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Altijd leuk wakker worden zo, met een 100+ nieuwe berichten vol met hopium, positieviteit, gezonde portie kritiek, bitcoin in de mainstream media en niet te vergeten... koffie met azijn.

Ik mis alleen nog popcorn.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:54:
[...]

Dollah-bills zijn nog te verbranden. BTC zijn 1'tjes en 0'tjes, zijn niet vast te pakken. Daarmee ook geen intrinsieke waarde.

Scamcoin :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:57:
[...]

Wat mist is een overtuigende ATH die minimaal een paar dagen boven de vorige aanhoudt, dit speldeprikje is niks. Tegen de tijd dat het in het nieuws kwam zaten we alweer in een kleine crash. Dat MS instapt is leuk maar het 'verkopen' als inflatiegarantie natuurlijk niet spannend genoeg. :)
Ik vind dat Bitcoin juist heel mooi geleidelijk omhoog sjokt.
Elke dag bijna een nieuwe supportline.
vorige week zaten we nog rond de 16-17K te miepen, de week ervoor 15K ... en nu is 18.5-19.5 een beetje de support aan het worden.
Eind van het jaar zitten we gewoon rond de 23K als dat zo doorgaat.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gu7gfZKZvOPA6NIkj84zuH2kZ9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c7POEgvjAJ4gs9pWn4NtG0sD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:00:
[...]

vorige week zaten we nog rond de 16-17K te miepen, de week ervoor 15K ... en nu is 18.5-19.5 een beetje de support aan het worden.
Ik zie het ook zo maar het ging er meer om wanneer het domme geld instapt en die ziet dit niet zo. Wil je aandacht van Henk en Ingrid hebben (als die uberhaubt nog geinteresseerd zijn) dan is dit geschuifel niet voldoende voor een lekkere shot fomo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inderdaad. We hebben een 25ktje nodig.

En noobs die bereid zijn om hun halve vermogen er blindelings in te klappen.

Maar even serieus, ik denk dat die grote bedrijven die nu de beginstap maken dat niet doen om in januari uit te cashen.

Wellicht gaan we binnen nu en 2 jaar nog rare dingen zien, zoals bedrijven die met fomo instappen als een soort Henk en Ingrid.

Wellicht na een zetje met een groot zwakteteken van de dollar ofzo.

Denk dat we een beetje geduld moeten hebben, zoals altijd.

Of we gaan gewoon weer keihard Rekt.

Wat er ook gebeurd, ik vind het leuk om een beetje te volgen. Het zijn wat dat betreft interessante tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
WhySoSerious schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:58:
[...]

Dollah-bills zijn nog te verbranden. BTC zijn 1'tjes en 0'tjes, zijn niet vast te pakken. Daarmee ook geen intrinsieke waarde.

Scamcoin :r :r
https://www.coindesk.com/10-physical-bitcoins-good-bad-ugly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

**aandelen-scam**

Momenteel lees ik ''verdubbel je geld in vijf jaar''.
Een leuk en makkelijk boek over langer termijn beleggen.

Fijne dag iedereen!
Even gequote uit het beleggen topic. Verdubbel je geld in vijf jaar :') ;(

Bij BTC zou het zijn "verbubbel je inleg in 5 weken." _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

kijken of het iemand opvalt trouwens >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:04
FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:00:
[...]

In 1 maand +42% noem ik wel geleidelijk ja 8)7

Geloof niet dat mensen echt beseffen hoe hard het omhoog gaat op het moment, dat komt ook bij BTC maar 1 keer in de aantal jaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:56:
[...]

Sorry, je hebt gelijk.

MOON LAMBO KOOP BITCOIN

En NANO
Nee hoor Slux het is op zijn minst gezond als iemand hier als nuchtere trader nog zijn twijfels bij trekt.

Wat dat betreft ben je meer mans als ons, wij zijn allemaal al verblind door de hopium met Bitcoin tekens in onze ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:03:
[...]

Ik zie het ook zo maar het ging er meer om wanneer het domme geld instapt en die ziet dit niet zo. Wil je aandacht van Henk en Ingrid hebben (als die uberhaubt nog geinteresseerd zijn) dan is dit geschuifel niet voldoende voor een lekkere shot fomo. ;)
IMO zit die FOMO in de gewone beurzen op het moment, en wat mensen ook vergeten is dat ook al staan de geldpersen aan het is niet zo dat het naar henk en ingrid vloeit op het moment, om mij heen zijn er zelfs mensen die hun baan kwijt zijn en in hele onzekere tijden zitten, die hebben geen crypto centjes.

Dus als zo die nieuwe ATH komt die echt wel zal komen, dan is het geen teken dat het domme geld gaat instappen die hebben andere zorgen en veel zullen wel denken nu is het te laat om in te stappen, deze run is ook heel anders dan bijvoorbeeld 2017.

Wat mensen ook vergeten, is dat als straks de printers weer uit gaan er ook geld van de markt gehaald worden.

Slux gaat maar even shoppen want zijn azijn is op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:04:
[...]

Maar even serieus, ik denk dat die grote bedrijven die nu de beginstap maken dat niet doen om in januari uit te cashen.

Wellicht gaan we binnen nu en 2 jaar nog rare dingen zien, zoals bedrijven die met fomo instappen als een soort Henk en Ingrid.

Wellicht na een zetje met een groot zwakteteken van de dollar ofzo.

Denk dat we een beetje geduld moeten hebben, zoals altijd.

Of we gaan gewoon weer keihard Rekt.

Wat er ook gebeurd, ik vind het leuk om een beetje te volgen. Het zijn wat dat betreft interessante tijden.
Idd een 25ktje zou mooi zijn en daarna blijven hooveren boven de 20k. Die grote jongens gaan idd niet voor beweging zorgen, die hebben een hele lange adem. Tenzij ergens regelgeving ineens dusdanig verandert dat ze in een moeilijke positie komen blijven die lekker op de berg zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Crypts schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:03:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds de ATH van eergisteren en de nieuwe ATH van gisteren, elke dag wel nieuws zie over BTC in de mainstream media.
Een ATH van 20+ en daarna steady daar blijven zou natuurlijk helemaal te gek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
BTC is simpelweg nog te klein voor de grote jongens. Hoe meer BTC waard wordt, hoe meer het de FIAT van grote partijen aantrekt. Als je nu 250b op de bank hebt staan en je wilt spreiden, dan dump je niet zomaar 1% (2.5B!) in BTC. Dat gaat een stuk makkelijker als de mcap van BTC vele malen hoger wordt.

Vandaar dat die verwachte prijs op top van bubbel zo hoog is ingeschat door sommigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:10:
[...]

Nee hoor Slux het is op zijn minst gezond als iemand hier als nuchtere trader nog zijn twijfels bij trekt.

Wat dat betreft ben je meer mans als ons, wij zijn allemaal al verblind door de hopium met Bitcoin tekens in onze ogen.
Slijmbal, je wilt gewoon met deze worden je plekje onder de brug veilig stellen , :+

Je bent hier altijd welkom hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:13:
[...]

IMO zit die FOMO in de gewone beurzen op het moment, en wat mensen ook vergeten is dat ook al staan de geldpersen aan het is niet zo dat het naar henk en ingrid vloeit op het moment, om mij heen zijn er zelfs mensen die hun baan kwijt zijn en in hele onzekere tijden zitten, die hebben geen crypto centjes.

Dus als zo die nieuwe ATH komt die echt wel zal komen, dan is het geen teken dat het domme geld gaat instappen die hebben andere zorgen en veel zullen wel denken nu is het te laat om in te stappen, deze run is ook heel anders dan bijvoorbeeld 2017.

Wat mensen ook vergeten, is dat als straks de printers weer uit gaan er ook geld van de markt gehaald worden.

Slux gaat maar even shoppen want zijn azijn is op :P
Denk dat je daar wel een punt maakt. In 2017 had iedereen wat geld over, de economie was booming. Dat is nu een ander verhaal.

Deze run lijkt meer op een wanhoopspoging om vermogen te beschermen voor de ellende die eraan zit te komen.

Want we gaan wat ellende meemaken denk ik.

Tip: de action heeft 5 liter jerrycans met natuurazijn. Daar kun je wel een paar dagen mee vooruit als je een pallet vol haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:10
uNoTopia schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:16:
BTC is simpelweg nog te klein voor de grote jongens. Hoe meer BTC waard wordt, hoe meer het de FIAT van grote partijen aantrekt. Als je nu 250b op de bank hebt staan en je wilt spreiden, dan dump je niet zomaar 1% (2.5B!) in BTC. Dat gaat een stuk makkelijker als de mcap van BTC vele malen hoger wordt.

Vandaar dat die verwachte prijs op top van bubbel zo hoog is ingeschat door sommigen.
Is het nog steeds een bubbel dan als institutioneel geld er voor lange termijn inzit? 2023 weer terug naar 3k? 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypto_Exfil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

uNoTopia schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:16:

De grote jongens zoals JP Morgan, Microstrategy, Greyscale, Paypal? :P

Maar idd.. de Googles en Amazon's van deze wereld moeten er ook mee aan de slag.
Ook al hebben die geheid al bakken met Bitcoins, ze komen er nog niet voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:18

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:04:
[...]

[...]
Ik vind deze uitspraak een beetje naïef. Als je naar het grote plaatje kijkt was de eerste koopgolf (2017) volledig gebaseerd op fomo. Deze koopgolf gaat imo compleet ergens anders over (zie ook artikel AD), namelijk een verschuiving van goud naar btc als store-of-value. Dit wordt gedaan door banken en instutitionele beleggers. Niet door jan en alleman.

Om het even in context te trekken: Ik ken weinig mensen in mijn vrienden, kennisen, familie of zelfs woonplaats die goud hebben gekocht.

Dat er een eerste golf fomo-ers was, betekent nog niet dat de huidige golf dezelfde soort fomo-ers aan gaat trekken. Integendeel zelfs: Als je het mij vraagt blijft die stroom gebruikers voorlopig uit, omdat er in het verleden zo enorm met de koers gespeeld is en er genoeg verhalen zijn van mensen die rekt zijn gegaan. Dat blijft bij mensen lang hangen en het duurt ook weer lang om ze van het tegendeel te overtuigen. Getuige de reactie van je vrienden/kennissen als je zegt dat je crypto hebt: "Dat was toch als een pudding in elkaar gezakt?".

Daarnaast: Denk je echt dat die paar euro van de kleine man op kan tegen de triljarden die beleggers gaan inleggen?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:10
Maar vergeet niet dat er inmiddels een generatie achter ons klaarstaat.. Ik heb laatste jaren vaak genoeg op feesten en partijen kiddos van 25 jaar horen roepen dat ze ETH moesten kopen. Die generatie is niet rekt gegaan zoals generatie 2017, integendeel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeaust
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:36
r0bb schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:24:
Maar vergeet niet dat er inmiddels een generatie achter ons klaarstaat.. Ik heb laatste jaren vaak genoeg op feesten en partijen kiddos van 25 jaar horen roepen dat ze ETH moesten kopen. Die generatie is niet rekt gegaan zoals generatie 2017, integendeel.
Moet ik me nu jong voelen met m'n 24? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Jeaust schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:25:
[...]

Moet ik me nu jong voelen met m'n 24? ;)
Ja.

37 hier man, nog 3 jaar en het is gebeurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

r0bb schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:24:
Sterker nog, ik ga geen spaarrekening aanmaken voor mijn kind, maar ga x bedrag per maand in BTC inleggen voor hem/haar :D

Kan ze/hij de school kopen als ze/hij gaat studeren 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:27:
[...]

Ja.

Jonkies, allemaal ;(

P.s. 42 is de ultieme leeftijd he... Als je dat nog niet gehaald hebt, dan speel je niet mee in het grote spel van het leven :P

[ Voor 25% gewijzigd door FijneKerst op 02-12-2020 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrWilliams schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:22:
[...]

Ik vind deze uitspraak een beetje naïef. Als je naar het grote plaatje kijkt was de eerste koopgolf (2017) volledig gebaseerd op fomo. Deze koopgolf gaat imo compleet ergens anders over (zie ook artikel AD), namelijk een verschuiving van goud naar btc als store-of-value. Dit wordt gedaan door banken en instutitionele beleggers. Niet door jan en alleman.

Om het even in context te trekken: Ik ken weinig mensen in mijn vrienden, kennisen, familie of zelfs woonplaats die goud hebben gekocht.

Dat er een eerste golf fomo-ers was, betekent nog niet dat de huidige golf dezelfde soort fomo-ers aan gaat trekken. Integendeel zelfs: Als je het mij vraagt blijft die stroom gebruikers voorlopig uit, omdat er in het verleden zo enorm met de koers gespeeld is en er genoeg verhalen zijn van mensen die rekt zijn gegaan. Dat blijft bij mensen lang hangen en het duurt ook weer lang om ze van het tegendeel te overtuigen. Getuige de reactie van je vrienden/kennissen als je zegt dat je crypto hebt: "Dat was toch als een pudding in elkaar gezakt?".

Daarnaast: Denk je echt dat die paar euro van de kleine man op kan tegen de triljarden die beleggers gaan inleggen?
Sorry mijn brein zit nog in 2017 modus met Henk en Ingrid als kartrekker.

Geef me een paar jaar om te switchen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Ja.

Even afkloppen want nog 17 dagen te gaan tot de 41 maar het valt mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Dit, maar desalniettemin is er nog een niet te onderschatten derde groep (eigenlijk de eerste), en dat zijn de whales. Verwacht daarom ook zeker nog wel een correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Denk dat je daar toch een beetje in vergist, er gaan op dit moment nog geen banken of pensioenfondsen massaal instappen, die kunnen niet zulke risico's nemen, bitcoin stond dit jaar nog op 3.5k.
Misschien over een paar jaar.

En die paar euro van die kleine man is groter dan je denkt, die trilljarden van die grote bellegers gaan zolang zij geld verdienen met de geldpersen en crypto zo volatiel is echt niet in crypto stappen, het is leuk gedacht hoor maar zij kunnen gewoon niet zulke risico's nemen met een bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:31:
[...]

Denk dat je daar toch een beetje in vergist, er gaan op dit moment nog geen banken of pensioenfondsen massaal instappen, die kunnen niet zulke risico's nemen, bitcoin stond dit jaar nog op 3.5k.

En die paar euro van die kleine man is groter dan je denkt, die trilljarden van die grote bellegers gaan zolang zij geld verdienen met de geldpersen en crypto zo volatiel is echt niet in crypto stappen, het is leuk gedacht hoor maar zij kunnen gewoon niet zulke risico's nemen met een bitcoin.
Het begin is er toch al met Greyscale en Microstrategy?

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:31:
[...]

Banken hebben we sowieso niets aan, die kopen XRP toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
LosGieros schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:34:
[...]

Het begin is er toch al met Greyscale en Microstrategy?
Ja maar de wereld is wel wat groter dan die paar die nu instappen, dat stelt echt niks voor :P

Ik denk ook niet dat die uitspraken van MS echt serieus genomen worden door de grote wereld en eerder als lachwekkend worden gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Ja.

'83 represent.

en volgend jaar 20 jaar aanwezig op dit forum. oef..

[ Voor 12% gewijzigd door Luuk op 02-12-2020 10:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hell yeah, een goed jaar. _/-\o_

Wij zijn de fijnste wijn in het rek(t).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Passen jullie nou maar op want na je 44ste ga je ook azijnzeiken zoals Slux en geloof mij je bent er sneller dan je denkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:38:
[...]

Ja maar de wereld is wel wat groter dan die paar die nu instappen, dat stelt echt niks voor :P

Ik denk ook niet dat die uitspraken van MS echt serieus genomen worden door de grote wereld en eerder als lachwekkend worden gezien.
Gek of geniaal, wie zal het zeggen?

On MicroStrategy's quarterly earnings conference call in July 2020, Saylor announced his intention for MicroStrategy to explore purchasing Bitcoin, gold, or other alternative assets instead of holding cash. The following month, MicroStrategy used $250 million from its cash stockpile to purchase 21,454 Bitcoin. In September, Saylor announced that MicroStrategy had purchased an additional $175 million worth of Bitcoin. Saylor told CoinDesk, "I want something that I could put $425 million into for 100 years."

Die eerste aankoop is bijna verdubbeld en is nu 411 miljoen waard. Dan doe je het toch niet slecht dacht ik zo? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:43

spok9

Groen...

FijneKerst schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:27:
[...]

Sterker nog, ik ga geen spaarrekening aanmaken voor mijn kind, maar ga x bedrag per maand in BTC inleggen voor hem/haar :D

Kan ze/hij de school kopen als ze/hij gaat studeren 8)
Jaloers... Ik krijg dat er thuis echt niet doorheen. Spaargeld voor de kids staat gewoon weg te kwijnen op de bankrekening :'(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:41:
[...]

Passen jullie nou maar op want na je 44ste ga je ook azijnzeiken zoals Slux en geloof mij je bent er sneller dan je denkt :+
Geloof me in het dagelijks leven pis ik nu al pure azijn. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Luuk schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:38:
[...]

'83 represent.

en volgend jaar 20 jaar aanwezig op dit forum. oef..
80's original hiero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:15

Liberteh

All your base belong to me

Slux schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:38:
[...]

Het gaat helemaal jeuken. De 10287309000 dollar die Grayscale aan bitcoin heeft stelt nog niks voor, jongens!
Wacht maar tot er meerdere custodians op poppen waar het grote geld zijn bitcoin wil halen/stallen. *O*
https://www.bybt.com/Grayscale

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Het probleem met Henk en Ingrid is dat zij helemaal niet aan crypto denken. Zij denken aan de lockdown, inkomensverlies, kinderopvang, enz. Zolang corona in het land is en blijven mensen onzeker en denk ik dat we weinig tot geen particulier geld in de cryptowereld gaan zien.

Daarnaast wachten ook veel mensen bang af wat er gaat gebeuren eens de steunmaatregelen van de overheid worden stopgezet. Ik ken een aantal mensen in mijn omgeving die vrezen voor hun job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat het vandaag allemaal gaat doen, zou het vandaag gewoon lekker wat stabiliseren rond de 19 / 19.5K als Amerika wakker wordt. Of zou het geweld naar boven of beneden gaan doen?

Lekker wegkwijnen bij de glazenbol :)

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
Imgnrydrmr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:50:
Het probleem met Henk en Ingrid is dat zij helemaal niet aan crypto denken. Zij denken aan de lockdown, inkomensverlies, kinderopvang, enz. Zolang corona in het land is en blijven mensen onzeker en denk ik dat we weinig tot geen particulier geld in de cryptowereld gaan zien.

Daarnaast wachten ook veel mensen bang af wat er gaat gebeuren eens de steunmaatregelen van de overheid worden stopgezet. Ik ken een aantal mensen in mijn omgeving die vrezen voor hun job.
Tsja, dat er een crisis komt is zeker..
De vraag is of hij Crisis 2008 of Crisis 1929 wordt :)
En de volgende vraag: is het goed of slecht voor crypto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Als een derde poging vandaag mislukt is het toch wel aannemelijk dat we even pas op de plaats gaan maken, of zit ik er dan naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 19:37
Imgnrydrmr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:50:

Hebzucht is van alle tijden, zodra Henk en Ingrid weer snel geld denken te kunnen verdienen dan wordt geld dat ze niet eens kunnen missen weer in BTC gepompt. Net zoals dat eerder in crypto en bij andere hypes gebeurde (zie Tesla en de inflow via de RobinHood app of de amateur traders die rekt gingen toen de olieprijs futures negatief gingen).

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-12-2020 10:56 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Er is een Chinese probe op de maan zooi aan het opzuigen. Zou toch mooi zijn als ze goud ontdekken. Die kans is groter dan dat er Bitcoin uit komt rollen o<:) >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skai21
sh4d0wman schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:01:
Er is een Chinese probe op de maan zooi aan het opzuigen. Zou toch mooi zijn als ze goud ontdekken. Die kans is groter dan dat er Bitcoin uit komt rollen o<:) >:)
Zelfs met de waarde van goud, zou het dan waarschijnlijk nog duurder zijn om het op aarde te krijgen dan het daar te laten..
*buzzkill mode off*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liberteh
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:15

Liberteh

All your base belong to me

skai21 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:03:
[...]

Zelfs met de waarde van goud, zou het dan waarschijnlijk nog duurder zijn om het op aarde te krijgen dan het daar te laten..
*buzzkill mode off*
Als daar goud gevonden wordt zeker... want dan gaat de prijs van goud opeens hard omlaag omdat er een grotere total supply is. Zoals gezegd: iets dat met BTC niet gaat gebeuren.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Liberteh schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:11:
[...]

Als daar goud gevonden wordt zeker... want dan gaat de prijs van goud opeens hard omlaag omdat er een grotere total supply is. Zoals gezegd: iets dat met BTC niet gaat gebeuren.
Dat weet je niet. Misschien draait er ergens in het universum wel een buitenaardse macht een true chain, en blijkt Bitcoin slechts een gure alt.

Wow.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:13:
[...]

Dat weet je niet. Misschien draait er ergens in het universum wel een buitenaardse macht een true chain, en blijkt Bitcoin slechts een gure alt.

Wow.
Ik denk dat het nu het moment is om het eens over je hopium gebruik te gaan hebben. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypto_Exfil
Om het verhaal af te maken, over 10 jaar vliegt Elon musk naar een meteoriet, en daar vind hij miljoenen kilo's aan diamant en goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

TuutjDrie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:54:
[...]
Hebzucht is van alle tijden, zodra Henk en Ingrid weer snel geld denken te kunnen verdienen dan wordt geld dat ze niet eens kunnen missen weer in BTC gepompt. Net zoals dat eerder in crypto en bij andere hypes gebeurde (zie Tesla en de inflow via de RobinHood app of de amateur traders die rekt gingen toen de olieprijs futures negatief gingen).
Het komt zeker, al helemaal als BTC af en toe eens in het nieuws komt. Maar mensen zijn ook de crash nog niet vergeten en als je niet zeker bent over je inkomen, ga je niet gokken. De lokroep van het geld moet nog wat luider worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Op de beleggers-site IEX, vandaag:

Must read: Gouden toekomst voor zilver
Plus: De ETF-dodenlijst, grootste vervuilers ontmaskerd, aandelen toch niet duur, bitcoin stijgt verder, en veel meer.
en:
Vijf redenen waarom bitcoin verder stijgt
Kan de prijs van bitcoin zich handhaven boven 20.000 dollar? Het zou zomaar kunnen, zegt Josh Brown. Er zijn namelijk steeds meer grote bedrijven die de munt omarmen, het wordt makkelijker om erin te handelen, en de angst voor uitwassen neemt af. Bitcoin wordt volwassen.
De 5 redenen: https://www.iexprofs.nl/N...n&utm_campaign=main3_home
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
Imgnrydrmr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:15:
[...]

Het komt zeker, al helemaal als BTC af en toe eens in het nieuws komt. Maar mensen zijn ook de crash nog niet vergeten en als je niet zeker bent over je inkomen, ga je niet gokken. De lokroep van het geld moet nog wat luider worden :)
Probleem is dat mensen verwachten dat met Bitcoin hun geld zal verdubbelen met factor X in korte tijd.
Met een prijs van rond de 20.000$ , zie ik dat niet snel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
oldgrumpy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:18:
[...]

Probleem is dat mensen verwachten dat met Bitcoin hun geld zal verdubbelen met factor X in korte tijd.
Je doet je naam wel eer aan he? Als je vlug bent kun je misschien nog met Sluxie naar de super voor azijn, met een beetje mazzel krijg je nog wat extra bulkkorting. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:13:
[...]

Wow.
_O- _O- _O-

Zeg, die pepers van jou he, roken die toevallig een beetje vreemd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

[...]
Dan kopen ze gewoon Ethereum 'want daar kan ik wel een volledige van kopen en die zal wel nog omhoog gaan'. Dat laatste heb ik vaak gehoord...

Maar, zoals ik eerder zei, ik verwacht het nog niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:00
[...]

Prijs per unit heeft geen enkele relatie tot hoe snel iets over de kop kan gaan. Het is echt totale bullshit dat 'goedkope' crypto's sneller over de kop gaan dan de dure. Uiteindelijk is supply daarin bepalend.

Het is overigens geen probleem om '0,1' of 0,001' Bitcoin te kopen. mBTC is de nieuwe BTC.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Ben nu 28 dagen 40 jaar... rechtstreeks uit 1980. Wat betreft henk en ingrid.. ik kan ze alleen maar adviseren om direct in Ethereum te stappen.

En dat zeg ik heus niet alleen maar omdat ik er een paar zakken van vol heb.. echt niet :D

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:43

spok9

Groen...

36 haar hier en afgelopen november 20 jaar actief op GoT :D

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen wat slimmer is, handelen in BTC/EUR of BTC/USDT en waarom? Ik wil een deel van PF gebruiken om te traden. Maak ik dan met USDT minder kosten bijvoorbeeld?

En kan ik alleen margin trading doen in Binance als ik USDT gebruik of kan dit ook met EUR?
Pagina: 1 ... 58 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.