Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wil blijven kijken naar de grafieken terwijl je typt.Richh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:06:
[...]
![]()
Er moet nog wel ietsje bij om van een echte breakout te spreken hoor
[...]
Ik durf het niet te zeggen
Beetje vroeg idd.Richh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:06:
[...]
![]()
Er moet nog wel ietsje bij om van een echte breakout te spreken hoor
Iemand die weet hoe ik die css code werkend kan krijgen? Ik vink 'gebruiken' aan en dan?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
2e scherm + blind typen?knakworst schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:07:
[...]
Wil blijven kijken naar de grafieken terwijl je typt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik heb het woord goud niet in mijn mond gehad!?Dark Matter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:57:
[...]
Success om met je zakken vol met goud ervandoor te gaan.
Zelf heb ik dan liever een mobiele telefoon (met bitcoin) bij me, en het lijkt erop dat tegenwoordig iedere vluchteling van een oorlog dat ook vindt.
In contact bijven met familie en bekende, het actuele nieuws volgen, en je financiële middelen allemaal in je achterzak.
Daarnaast als er oorlog komt kijken hier heb je hoogstwaarschijnlijk geen elektrische devices meer succes met je digitale valuta.
First strike zal toch emp zijn.
Maar met ruilmiddel bedoel ik praktische zaken edelmetalen werden gebruikt als een store of wealth niet als een ruilmiddel.
Daarnaast heb ik in mijn portfolio een substantieel edelmetalen zitten welke ik uitbreid zodra de koersen dalen aangezien er voor het winnen van edelmetalen altijd een vorm van arbeid nodig is, arbeid = waarde.
Natuurlijk geprobeerd maar verandert niets. Had me zo verheugd op een donkere layout.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Op Bitfinex eroverheeniVibes schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:10:
Niet afketsen op die 19750 zoals vannacht..
Bizar, aanvinken + F5 werkt hier als een tietCrypts schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:12:
[...]
Natuurlijk geprobeerd maar verandert niets. Had me zo verheugd op een donkere layout.
grapjas.WhySoSerious schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:15:
Vingers al boven de sell-knoppen iedereen?
Nu op Binance ook... maar het gaat moeizaam..
[ Voor 6% gewijzigd door iVibes op 01-12-2020 11:18 ]
Wat zou nou het doel zijn van zo'n wall. Lijkt me sterk dat het geaccummuleerde orders zijn, eerder een whale-tje
Bij x10 misschien jaWhySoSerious schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:15:
Vingers al boven de sell-knoppen iedereen?
Deed het om BTC voor de gek te houden, ging daarna weer lekker door
Vertel me in welke huidige oorlog mensen geen elektrische apparaten kunnen gebruiken?TRAXION schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:11:
[...]
Ik heb het woord goud niet in mijn mond gehad!?
Daarnaast als er oorlog komt kijken hier heb je hoogstwaarschijnlijk geen elektrische devices meer succes met je digitale valuta.
First strike zal toch emp zijn.
Maar met ruilmiddel bedoel ik praktische zaken edelmetalen werden gebruikt als een store of wealth niet als een ruilmiddel.
Daarnaast heb ik in mijn portfolio een substantieel edelmetalen zitten welke ik uitbreid zodra de koersen dalen aangezien er voor het winnen van edelmetalen altijd een vorm van arbeid nodig is, arbeid = waarde.
Ik ken er geen een. En welk fysiek ruilmiddel wil je dan gaan gebruiken?
Ga je rondrijden met een vrachtwagen vol met graan, of jerrycans benzine in je achterbak?
Ik denk dat je iets teveel post-apocalyptische films kijkt.
Er is gewoon elektriciteit en mensen hebben een mobiele telefoon.
Mensen die wel verstandig zijn en winst nemenPHPResource schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:17:
Kleine sellwall van 50 btc vrij vlot opgegeten.
Wat zou nou het doel zijn van zo'n wall. Lijkt me sterk dat het geaccummuleerde orders zijn, eerder een whale-tje
Snap het ook niet zo goed, zal eens kijken of het in Edge wel werkt.Richh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:13:
[...]
Bizar, aanvinken + F5 werkt hier als een tiet
Edit: Edge doet het dus ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Crypts op 01-12-2020 11:28 ]
Ben nu wel weer bang om opnieuw in te stappen. Heb het gevoel dat het nog wel even door kan stijgen, maar ben bang dat iedereen zijn geld er tijdelijk uit trekt om de december-dip zoals in 2017 voor te zijn.
Wanneer, dat weet ik niet, maar kan hard gaan. Beste is misschien om wat buy-orders te zetten.
Ieder zijn eigen overtuigingen ik pak graag geld op de volatiele koers van bitcoin maar verwacht er niet rijk van te worden.Dark Matter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:18:
[...]
Vertel me in welke huidige oorlog mensen geen elektrische apparaten kunnen gebruiken?
Ik ken er geen een. En welk fysiek ruilmiddel wil je dan gaan gebruiken?
Ga je rondrijden met een vrachtwagen vol met graan, of jerrycans benzine in je achterbak?
Ik denk dat je iets teveel post-apocalyptische films kijkt.
Er is gewoon elektriciteit en mensen hebben een mobiele telefoon.
Voor mij blijft het puur een speculatief middel en ruilhandel zal altijd belangrijker zijn dan een "valuta" in tijden van crisis.
Maar goed dit is een eindeloze discussie.
Inversteerders boomen de koers straks stapt jan met de pet weer in en kunnen de investerdeers hun rendement pakken.
Het is niet de eerste keer
Fomo is wat dit segment drijft geen solide basis maar zoals gezegd ik ben er niet rouwig om bitcoin heeft tot nu toe al mijn andere assets overtroffen maar de opdracht tot sell staat 24/7 paraat
Pssssst: net 19808 op binance voorbij zien komen
[ Voor 12% gewijzigd door jvp op 01-12-2020 11:49 ]
Nee inderdaad, ik trek mijn eigen plan, ik ben hier tenslotte om geld te verdienen.uNoTopia schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:50:
[...]
Als je niet wilt luisteren prima, maar wat een slappe hap zeg.

Ik verwacht dat we op 19.8K dichter bij de 20K zitten dan toen we op de 19.7K zaten...jvdploeg schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:46:
Wat verwachten we als we die 19.8k hebben gehaald? Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels of we daarna wel zo hard door knallen als de meeste denken. Mooi puntje om het eens over te hebben?
Pssssst: net 19808 op binance voorbij zien komen
Die werd net verplaatst naar 19.800.RelBel80 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:50:
Ben benieuwd wat er straks met die enorme sellwall @ binance gebeurt. 560 BTC op 19810
Waarom worden die krengen toch geplaatst
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Of de 720 bij 20000RelBel80 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:50:
Ben benieuwd wat er straks met die enorme sellwall @ binance gebeurt. 560 BTC op 19810
de 19800 wordt in ieder geval opgegeten alsof het niks is
Al met al, we zijn nog niet zomaar over de 20k heen.. Mucho mucho sell walls
[ Voor 24% gewijzigd door skai21 op 01-12-2020 11:57 ]
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Om winst te nemen? Onzekerheid te creëren zodat de volatiliteit toeneemt hoe heftiger de volatiliteit hoe meer je eraan kan verdienenPHPResource schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:51:
[...]
Die werd net verplaatst naar 19.800.
Bitcoin is op de eerste plaats een nieuwe technologie die op weg is om het fundament te worden van gedecentraliseerde, grenzeloze,financiële transacties, waarbij je van niemand toestemming hoeft te hebben, en er geen derde partij nodig is om de boel te controleren.TRAXION schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:32:
[...]
Ieder zijn eigen overtuigingen ik pak graag geld op de volatiele koers van bitcoin maar verwacht er niet rijk van te worden.
Voor mij blijft het puur een speculatief middel en ruilhandel zal altijd belangrijker zijn dan een "valuta" in tijden van crisis.
Maar goed dit is een eindeloze discussie.
Inversteerders boomen de koers straks stapt jan met de pet weer in en kunnen de investerdeers hun rendement pakken.
Het is niet de eerste keer
Fomo is wat dit segment drijft geen solide basis maar zoals gezegd ik ben er niet rouwig om bitcoin heeft tot nu toe al mijn andere assets overtroffen maar de opdracht tot sell staat 24/7 paraat
Een digitale persoonlijke kluis met vrij financieel verkeer voor iedereen met een mobiele telefoon, wereldwijd. Geld versturen alsof het een email is en al je waarde veilig opgeslagen. Geen overheid of centrale bank die erbij kan.
Daar moet je een prijskaartje aan hangen, en dan weet je wat bitcoin waard is.
Wellicht zijn het market makers of arbitrage bots o.i.d.PHPResource schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:51:
[...]
Als ze er niet waren kan een willekeurige whale zomaar een orderboek 'leegkopen' voor een paar honderd duizend of een klein miljoentje en dan kunnen we stoppen met TA want dan vliegt de prijs alle kanten op
[ Voor 6% gewijzigd door Citroen op 01-12-2020 11:59 ]
Sorry, ik pak gewoon even mijn winst.PHPResource schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:51:
[...]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De markt is onvolwassen en dus full time in price discovery mode, logisch dat volatiliteit door fomo en fud wordt bepaald (al neemt de volatiliteit per cycle af). Daarnaast is er prijstechnisch wel degelijk een solide basis, alleen ligt die op de ath van de voorgaande cycle.TRAXION schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:32:
[...]
Net als dat we geen 20k meer gaan zien na het vervolledigen van deze cycle.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
@TRAXION beweert juist dat de volatiliteit erdoor toeneemt, wie heeft er gelijk?Citroen schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:57:
[...]
Wellicht zijn het market makers of arbitrage bots o.i.d.
Als ze er niet waren kan een willekeurige whale zomaar een orderboek 'leegkopen' voor een paar honderd duizend of een klein miljoentje en dan kunnen we stoppen met TA want dan vliegt de prijs alle kanten op
Vind het ook altijd opvallend aan een sellwall wat wanneer hij wordt 'opgegeten' de koers heel kort erboven stijgt om vervolgens weer een stuk onder dat punt terug te vallen.
Ja dat concept bedacht ik me net huge wall op een exchange en Dan arbitrage plegen tov andere Exchange.Citroen schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:57:
[...]
Wellicht zijn het market makers of arbitrage bots o.i.d.
De prijsstijging is niet zo explosief als vorige keer.
Gaat wat geleidelijker nu..... dat is volgens mij beter...
Dus ik heb toch wel goede hoop dat we door de 20K heen gaan deze week.
#hopium
iig weer nieuwe ATH's
[ Voor 5% gewijzigd door FijneKerst op 01-12-2020 12:06 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Als je ze niet hebt dan gebeuren er zaken zoals dit.PHPResource schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:01:
[...]
@TRAXION beweert juist dat de volatiliteit erdoor toeneemt, wie heeft er gelijk?
Vind het ook altijd opvallend aan een sellwall wat wanneer hij wordt 'opgegeten' de koers heel kort erboven stijgt om vervolgens weer een stuk onder dat punt terug te vallen.
Niet onlogisch dat het vaker voorkomt op minder 'interessante' pairs dan USD.
Het staat je vrij om stinky bids te plaatsen
:strip_exif()/f/image/BjQOHYkFTOchTdDICx5NHJut.jpg?f=fotoalbum_large)
"Waar was JIJ toen BTC door de 20K heen knalde??"
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Op de zolderkamer natuurlijk..FijneKerst schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:07:"Waar was JIJ toen BTC door de 20K heen knalde??"
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Thuiswerkuuuuh

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ziek in bed. Again. Zucht.FijneKerst schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:07:"Waar was JIJ toen BTC door de 20K heen knalde??"
Dat ga je niet doen als je zo naar XRP kijktelektriekert schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:50:
[...]
Nee inderdaad, ik trek mijn eigen plan, ik ben hier tenslotte om geld te verdienen.
Beterschap!
[ Voor 10% gewijzigd door FijneKerst op 01-12-2020 12:13 ]
Moet het technisch gezien wel werken die transacties want met 4 per seconde ga je niet ver komenDark Matter schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:57:
[...]
Bitcoin is op de eerste plaats een nieuwe technologie die op weg is om het fundament te worden van gedecentraliseerde, grenzeloze,financiële transacties, waarbij je van niemand toestemming hoeft te hebben, en er geen derde partij nodig is om de boel te controleren.
Een digitale persoonlijke kluis met vrij financieel verkeer voor iedereen met een mobiele telefoon, wereldwijd. Geld versturen alsof het een email is en al je waarde veilig opgeslagen. Geen overheid of centrale bank die erbij kan.
Daar moet je een prijskaartje aan hangen, en dan weet je wat bitcoin waard is.
ik zie het eerder als een store of value net als een paar andere coins maar zeker niet als valuta.
En waar kun je dat het beste gevisualiseerd krijgen? Op welke site?
sorry, als ik naar de bekende weg vraag...
TensorchartsEbbie73 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:15:
Waar zit de volgende grote sellwall? 20k?
Maar 19.9 en 19.95 zijn ook grot
[ Voor 38% gewijzigd door Smultie op 01-12-2020 12:17 ]
Ebbie73 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:15:
Waar zit de volgende grote sellwall? 20k?
:fill(white):strip_exif()/f/image/4c68FZDsV9kujua9e7WlwVgo.png?f=user_large)
lightning.Slux schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:13:
[...]
Moet het technisch gezien wel werken die transacties want met 4 per seconde ga je niet ver komen![]()
ik zie het eerder als een store of value net als een paar andere coins maar zeker niet als valuta.
Of Coinbase:
:fill(white):strip_exif()/f/image/eZEDwVDonQItueXUhhXIvx7l.png?f=user_large)
Toch zeggen ze dat zelf. Check Wikipedia, waar ik bijna alle quotes vandaan heb. Als dat ook allemaal onzin met false bronnen is, dan heb je helemaal gelijk en gaat Ripple binnenkort Bitcoin voorbij.elektriekert schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:11:
[...]
Als dat een van de bronnen is die je gebruikt voor de quotes uit je tekst dan word ik daar niet zo warm van.
Anderzijds ook niet trouwens.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de software verkoop zoals Xcurrent en Xvia dusdanig slecht lopen dat ze alleen kunnen blijven bestaan door de verkoop van XRP.
Ik bedoel, ik probeer je een beetje te beschermen/informeren/relativeren maar je bent nu wel erg religieus in je zaak. Niet één quote die je intrigeerde en hebt uitgezocht. Dan wil ik verder ook niet aan dat mooie verhaal tornen.
Een paar jaar geleden heb ik ook dat ritje naar €3 gedaan. Dat waren mooie tijden. En dat zou zomaar opnieuw kunnen gebeuren. Maar onderschat het patroon niet van dumpen na de airdrop.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik denk zelfs al voor de snapshot.Sando schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:18:
[...]
Maar onderschat het patroon niet van dumpen na de airdrop.
Ohja iets met Litecoin die daar mee begon toch
Ja zou kunnen maar wat ik begreep en hier las is dat ook dat niet helemaal is ?
Misschien als daar een oplossing voor is en er geen fee's meer zijn kan het wel wat worden tot die tijd kan je beter NANO nemen
Zonde van je tijd, sommige willen het gewoon niet zienSando schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:18:
[...]
Toch zeggen ze dat zelf. Check Wikipedia, waar ik bijna alle quotes vandaan heb. Als dat ook allemaal onzin met false bronnen is, dan heb je helemaal gelijk en gaat Ripple binnenkort Bitcoin voorbij.
Ik bedoel, ik probeer je een beetje te beschermen/informeren/relativeren maar je bent nu wel erg religieus in je zaak. Niet één quote die je intrigeerde en hebt uitgezocht. Dan wil ik verder ook niet aan dat mooie verhaal tornen.
Een paar jaar geleden heb ik ook dat ritje naar €3 gedaan. Dat waren mooie tijden. En dat zou zomaar opnieuw kunnen gebeuren. Maar onderschat het patroon niet van dumpen na de airdrop.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium

Was wel in een bear market helighting_ schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:28:
10k gevecht heeft maanden geduurd.
Waarom niet als je al meer dan 100% winst hebt, zou het eerlijk gezegd ook raar vinden dat er geen winstnemers zijn.Rebbelx schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:29:
Ik blijf het iets bizar vinden. Waarom zou je verkopen tegen de 20k als je weet als ie erdoor knalt hij wsl superhard stijgt ?!
/f/image/Mm6bVoqINXS4XjQr8uAFZPtL.png?f=fotoalbum_large)
Waarom nu verkopen? Om ietsje goedkoper weer in te kopen. Zolang je het speelveld kan blijven manipuleren, maak je daar gebruik van. Dit gaat niet over mensen van vlees en bloed met een paar spaarcentjes, maar over bedrijven die hier met een paar miljard aan het spelen zijn.
Ik ben whale. Ik heb 1300 BTC klaar staan voor een sell market order op 20k. Daarnaast open ik een 10x leveraged short op 20k. Druk op sell knop --> cashRebbelx schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:29:
Ik blijf het iets bizar vinden. Waarom zou je verkopen tegen de 20k als je weet als ie erdoor knalt hij wsl superhard stijgt ?!
Een nieuwe technologie die gebruikt maakt van cryptografie, gedecentraliseerde netwerken, game theorie, mining networks, en nog wat andere zeer gecompliceerde vooruitstrevende ontwikkelingen duurt wel ff om veilig, efficient en gebruiksvriendelijk te ontwikkelen.Slux schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:20:
[...]
Ohja iets met Litecoin die daar mee begon toch![]()
Ja zou kunnen maar wat ik begreep en hier las is dat ook dat niet helemaal is ?
Misschien als daar een oplossing voor is en er geen fee's meer zijn kan het wel wat worden tot die tijd kan je beter NANO nemen
Hier is een overzicht van de laatste ontwikkelingen op het lightning netwerk.
https://bitcoinmagazine.n...g-network-ontwikkelingen/
https://bitcoinmagazine.n...tcoin-btc-lightning-pool/
Het is slechts een kwestie van tijd, totdat dit allemaal goed werkt.
... en daarna koop ik op 19k met die cash weer 1368 BTC in. (+ de verzilverde short)Stokstaart schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:31:
[...]
Ik ben whale. Ik heb 1300 BTC klaar staan voor een sell market order op 20k. Daarnaast open ik een 10x leveraged short op 20k. Druk op sell knop --> cash
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 01-12-2020 12:34 ]
Omdat je dat niet weet en omdat je bij een aankoop @10k ook al 100% winst hebt. Investeerders willen dat hun geld werkt. Liever 3x 100% winst dan 1x 300%.Rebbelx schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:29:
Althans, zo beleg ik zelf en dat gaat aardig goed.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit topic is gesloten.