[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.827 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

MrJ schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:21:
Zit bij Kraken en kijk nu naar conditional orders.

Als ik bijv een stop loss voor 0.x BTC doe @ market 15950, en een conditional take profit @ market 15500, stap ik dan met de volledige 15950 weer in BTC? Dus met iets meer dan daarvoor (min fee uiteraard)?
Dit filmpje heeft mij destijds veel geholpen met de conditional close van kraken:
https://www.youtube.com/watch?v=6IG7ressx2g

Ik gebruik 'm zelf om automatisch een stop loss te zetten na een eerdere aankoop. Omgekeerd kan het dus ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Imgnrydrmr op 30-11-2020 22:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
FUD bij de NOS, een bericht van Bloomberg quoten waar allerlei redenen voor de stijging worden benoemd maar toch hiermee komen.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HxmLjv4/pic.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mijn grootste failure is niet zo zeer een coin geweest. Al heb ik ook een zakje HOT maar die staat inmiddels weer bijna gelijk aan m'n aankoopprijs in februari.

Waar ik wel even ziek van was toen ik druk aan het traden was (je kent dat wel op 3 schermen met 26 tabbladen open) en m'n verlies wilde beperken in een kleine trade en gewoon m'n hele PF met een marketsell in een glijbaan naar beneden verkocht... oeps, iets te snel geklikt...
8)7

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 00:32
cryptore schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:30:
[...]

Hou op , ik heb er nog 1400 van staan , wat een miskoop toen , al was het wel mijn eerste stap in de crypto , is volgens mij nog geen kratje bier waard
Hahaha voor mij ook destijds. Een van de weinige coins die je zo met Ideal kon kopen volgens mij. Misschien kon je ook wel Ideal gebruiken op Bitvavo, maar volgens mij kende ik dat toen nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:19
Mijn grootste verlies en domste fout heb ik paar weken geleden ondergaan. Ik heb met me onervaren domme kop BTC proberen te daytraden en dat ging niet erg goed in deze tijd.

Het was me een tijdje terug wel al een aantal keer suc6vol gelukt met leuke winsten.

Probeerde een daytrade te pakken waarna ik zat te wachten op een drop die maar niet kwam, en ik heb daardoor een paar weken niet in de BTC gezeten omdat ik maar op de drop zat te wachten... Tja zonde maar goed wel van geleerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:49
Mijn grootste fout is altcoins hodlen na de blow off top van een cycle. Standaard -90%.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn 'shitcoin miskoop' slaat werkelijk alles.

Bij mijn geboorte meteen al overgeleverd, werd toen door mijn ouders al een rekening geopend bij een (((bank))). De staat wilde maar al te graag de naam van deze gezonde melkstier. Arbeid mocht ik leveren. Daarna begon al snel het zakgeld. Toen wat klusjes, krantenwijkje etc. Voor je het weet sta je in je vakanties wat bij te werken voor deze shitcoin.

Inmiddels een dikke bag voor een huis moeten lenen en een fulltime baan om die rommel naar binnen te harken.

Jullie weten welke shitcoin ik bedoel.

Ik zit nu op een punt dat ik in een soort beginfase van een psychose zit, een soort openbaring... Visioenen. Hoe meer ik lees over fiat, hoe meer filmpjes ik zie over ons monetaire systeem, hoe kostbaarder die sats beginnen te lijken.

Fuck de centrale banken.

Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Chaes schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:15:
Trouwens voor wie 't nog niet wist; Coinbase heeft weer van die earn programma's (www.coinbase.com/earn).
Is toch weer een gratis ~60 dollar voor max. een halfuurtje werk.

Plus 10 dollar per gebruikte referral link.
Al die wazige coins maar gelijk omgezet in BTC :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:22

WhySoSerious

Be the change.

Nu.nl stelt niet teleur :D
19 minuten geleden
Ik kan bij de snackbar nog steeds geen frietje kopen met een bitcoin, wel met euro's. Moet je raden wat ik spaar?
Diabetes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:02

Chaes

#HODL

croc schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:26:
[...]

Ik zie geen nieuws earns meer? Had deze allemaal een maand geleden gedaan, in 10min klaar en is nu 85€ waard. Mooi. Die laat ik voor de grap gewoon lange tijd staan.
Ja ze zijn er al 'n tijdje. Maar niet iedereen weet van het bestaan af ;) . Verwacht dat er wel weer nieuwe earn's komen begin 2021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:02

Chaes

#HODL

Prutzertje schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:38:
[...]

Al die wazige coins maar gelijk omgezet in BTC :P
Same, gelijk in ETH etc. gepompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
WhySoSerious schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:46:

[...]

Diabetes?
Met de prijs van een frietje in 2012 omgezet in bitcoin kan je nu de hele snackbar kopen. Nu hij weer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat FaceDown tegenwoordig op nu.nl rondhangt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QeWEcT-RiDCA96KbkhXhKsRnBUw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vkt4vfILZFlVPzO4zlrStDsi.jpg?f=fotoalbum_large

:D

Hoe zou het gaan met de inrichting van zijn luchtkasteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

MrWilliams schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:09:
[...]

Je hebt twee orders nodig:
1. Om zodra BTC een bepaalde (drempel) waarde bereikt te verkopen naar EUR (?)
2. Zodra BTC weer door een drempel gaat EUR omzetten in BTC.

Daarnaast moet er voldoende ruimte zitten tussen verkoop van 1 en koop van 2 (om winst te maken).
Op een exchange: Order 2 kun je niet automatisch zetten als order 1 is uitgevoerd.
Met een bot lukt dat wel.
Je zou dit op een exchange alleen kunnen doen door twee orders te zetten. Dit vraagt wel een strategie met altijd een deel in EUR en de rest in BTC.

Zoals gezegd: moeilijk, hodl. :+ :D
Imgnrydrmr schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:30:
[...]

Dit filmpje heeft mij destijds veel geholpen met de conditional close van kraken:
https://www.youtube.com/watch?v=6IG7ressx2g

Ik gebruik 'm zelf om automatisch een stop loss te zetten na een eerdere aankoop. Omgekeerd kan het dus ook.
Het lijkt er dus op (even gepuzzeled via Kraken Terminal) dat je dezelfde hoeveel BTC terugkoopt tegen een lagere koers. Niet dus alle EUR die uit de order kwamen er weer in kan zetten.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dat ongegeneerde geshill op nu.nl is wel vermakelijk ja. _O-

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24

Bever!

3

Wat een ongelooflijk slechte klote trading engine heeft coinbase pro, wil openstaande stop orders verwijderen en het lukt niet en nu zit ik vast in een positie. waardeloos

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Gelukkig heeft Japannert wel degelijk onderzoek gedaan...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qFwfpPVXM__bJw5kfkuTiZX4nI4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wokvMXkGdXLIAGd0h8raKkIq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bever! schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:07:
Wat een ongelooflijk slechte klote trading engine heeft coinbase pro, wil openstaande stop orders verwijderen en het lukt niet en nu zit ik vast in een positie. waardeloos
Same here, denk iets tijdelijks. Heb al een ticket verstuurd 1 min geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Stokstaart schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:09:
[...]

Same here, denk iets tijdelijks. Heb al een ticket verstuurd 1 min geleden..
Never again voor mij..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
iVibes schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:08:
Gelukkig heeft Japannert wel degelijk onderzoek gedaan...

[Afbeelding]
Wat lopen er toch een hoop domme mensen op deze aardkloot. Nederland was altijd zo lekker nuchter maar heb het gevoel dat de domheid met de komst van internet en programma's als Dancing with the stars is overgeslagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Ik heb het ook eens geprobeerd op nujij... in normale taal uitleggen hoe het nu ongeveer werkt.. maar er komt geen einde aan de ongelofelijke domheid daar. Zegt heel veel over de gemiddelde Nederlander/mens helaas..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Is overigens voor het eerst, eerder nooit problemen & tevreden gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Bij mij is het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-09 09:48

raq

tweakers cryptoslowchat down: bullish

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Stokstaart schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:11:
[...]
Wat lopen er toch een hoop domme mensen op deze aardkloot. Nederland was altijd zo lekker nuchter maar heb het gevoel dat de domheid met de komst van internet en programma's als Dancing with the stars is overgeslagen.
Sinds die hele corona ellende lijkt het wel alsof ze zich vermenigvuldigd hebben, wat een triest volk...

edit: ohnee wacht, carona...

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 30-11-2020 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

hier ook, hartslag 200.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:42
Luitjes, even vraag tussendoor. Al enige tijd heb ik wat Nuls op Bitvavo staan die al zeker een week niet naar een ander adres te versturen zijn. Verkopen is ook niet echt een optie omdat ze daar geen marktconforme prijs betalen. Vorige week diverse malen contact gehad met de servicelijn, maar het is dus nog steeds niet opgelost. Ga ze morgen weer benaderen, want ik ben het nu echt beu. Wat zijn precies mijn rechten in deze?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
iVibes schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:15:
[...]

Sinds die hele corona ellende lijkt het wel alsof ze zich vermenigvuldigd hebben, wat een triest volk...
Vroeger konden mensen zelf nog nadenken.. nou ja ze probeerden het tenminste. Nu luisteren ze naar vloggers. Het helpt ook niet mee dat de Westerse samenleving nog nooit zo naïef geweest is schat ik. Naïef aan de ene kant, en aan de andere kant in iedere complottheorie geloven.. een verschrikkelijke combi.. en dan heb je ook nog hipsters rondlopen.. :r

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

iVibes schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:15:
[...]

Niet vermenigvuldigd, maar ze kunnen nu niet in de lokale kroeg hun hersenkronkels onder controle houden met grote hoeveelheden alcohol.

In een hoekje gedreven door sociale isolatie zoeken ze hun contact met de buitenwereld middels het internet.

Helaas vallen ze massaal ten prooi aan het YouTube algoritme als ze op zoek gaan naar 'antwoorden' over het coronavirus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:07
Pelox schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:19:
[...]

Vroeger konden mensen zelf nog nadenken.. nou ja ze probeerden het tenminste. Nu luisteren ze naar vloggers. Het helpt ook niet mee dat de Westerse samenleving nog nooit zo naïef geweest is schat ik. Naïef aan de ene kant, en aan de andere kant in iedere complottheorie geloven.. een verschrikkelijke combi.. en dan heb je ook nog hipsters rondlopen.
En mensen die alles en iedereen een label geven :+ :P
Hmm label maker is een goed label voor deze }:O

[ Voor 4% gewijzigd door EnderQ op 30-11-2020 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Pelox schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:19:
[...]
Vroeger konden mensen zelf nog nadenken.. nou ja ze probeerden het tenminste. Nu luisteren ze naar vloggers. Het helpt ook niet mee dat de Westerse samenleving nog nooit zo naïef geweest is schat ik. Naïef aan de ene kant, en aan de andere kant in iedere complottheorie geloven.. een verschrikkelijke combi.. en dan heb je ook nog hipsters rondlopen.
Wappie-hipsters, weer een nieuw soort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 10:24
Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:04:
[...]

Er zijn 3 grote gecentraliceerde (belangrijk woord!) spelers:

https://nexo.io/
https://blockfi.com/
https://crypto.com/en/earn.html

Vrij stabiel en betrouwbaar allemaal. WIl je meer gains, dan moet je DeFi induiken en het via YFI e.d. binnenharken.

Dit moet misschien in de OP :P
Vorige week heb ik hier ook naar gekeken, maar dit gaat toch tegen het principe in dat je je hele PF niet op een exchange moet zetten, maar op bijvoorbeeld een Ledger?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:07
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:20:
[...]

Niet vermenigvuldigd, maar ze kunnen nu niet in de lokale kroeg hun hersenkronkels onder controle houden met grote hoeveelheden alcohol.

In een hoekje gedreven door sociale isolatie zoeken ze hun contact met de buitenwereld middels het internet.

Helaas vallen ze massaal ten prooi aan het YouTube algoritme als ze op zoek gaan naar 'antwoorden' over het coronavirus.
Jaapio praatende in derde vorm over zichzelf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Ben weer in cash.. Weltrusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Daacuso schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:17:
Luitjes, even vraag tussendoor. Al enige tijd heb ik wat Nuls op Bitvavo staan die al zeker een week niet naar een ander adres te versturen zijn. Verkopen is ook niet echt een optie omdat ze daar geen marktconforme prijs betalen. Vorige week diverse malen contact gehad met de servicelijn, maar het is dus nog steeds niet opgelost. Ga ze morgen weer benaderen, want ik ben het nu echt beu. Wat zijn precies mijn rechten in deze?
Scheelt minder dan 1 cent met binance? gewoon verkopen die bende... limit sell op 22 cent, klaar...

Hoezo geen marktconforme prijs?

[ Voor 6% gewijzigd door iVibes op 30-11-2020 23:34 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

EnderQ schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:24:
[...]

Jaapio praatende in derde vorm over zichzelf :)
Mijn uitlaatklep is gelukkig al jaren crytpo en dit topic.

Anders had ik allang in de goot gelegen met een geel hesje aan mijn vege lijf, met een noodwet protest bord in mijn verkleumde handen geklemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:27
Taro schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:17:
[...]
  1. HTML coin (een paar LTC in gedrukt rond ATH), nu nog 4 USD waard
  2. Een paar ETH (ook rond ATH) in een ICO gedrukt om die daarna helemaal te vergeten en ergens in 2019 achter te komen dat die niets meer waard zijn, maar wel erg veel waard zijn geweest
  3. ETH (gekocht @ 70 USD/stuk :( ) doneren voor een goed doel en er dan een paar kneuzen mee aan de haal zien gaan
En herhaal #1 voor nog een paar andere shitcoins, mooie tijden waren dat :)
Welke ICO? heb zelf ook wat ETH in diverse ICO’s geduwd en vergeten winst te nemen nadat ze x 10 zijn gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:42
iVibes schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:27:
[...]

Scheelt minder dan 1 cent met binance? gewoon verkopen die bende... limit sell op 22 cent, klaar...

Hoezo geen marktconforme prijs?
Regelmatig dus ruim 3% spread in het orderbook, dus de prijs die je ziet gaat vervolgens nog ruim 3% vanaf.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Daacuso schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:42:
[...]
Regelmatig dus ruim 3% spread in het orderbook, dus de prijs die je ziet gaat vervolgens nog ruim 3% vanaf.
Daarom toch een limit sellorder? (good-til-canceled)

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 30-11-2020 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
FijneKerst schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:10:
[...]

Das een leuke vraag idd voor de gehele kommunietie hier..

Wat is jouw grootste miskoop geweest? (hoeft geen bedragen te noemen uiteraard).
Icx is mijn grootste miskoop uit 2017. Daar flink mee de boot in gegaan. En nu zielig lopen staken om het een beetje goed te maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De BTC gaat weer lekker... de 20K vannacht?? :9 :O

[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 01-12-2020 00:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

elektriekert schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:23:
[...]

Gecentraliseerd? Niet dezelfde token?

Heb je een bron over deze onwaarheden?
Zo te zien heb je geen bron nodig.

Je hebt zeker artikels gelezen als "Ripple heeft 300 partners" en "Moneygram gebruikt XRP".

Ik zal de verwarring proberen uit te leggen. Ripple is een beetje als "Black Lives Matter". Je hebt de leus, waar bijna iedereen het wel mee eens is. En je hebt de Marxistische organisatie "Black Lives Matter", die veel impulsieve donaties ontvangt, terwijl waarschijnlijk veel minder mensen het eens zijn met waar zij voor staan.

Zo heb je ook Ripple, de organisatie (AKA Ripple Labs, Inc.). Zij hebben veel producten, waaronder xCurrent, die door banken wordt getest. En je hebt Ripple (de token XRP) van diezelfde groep. Van de 300 banken die Ripple('s producten als xCurrent) gebruiken zijn er misschien 3 waarvan je een experimentele transactie op de openbare chain Ripple (XRP) kan vinden. Maar Ripple (XRP) heeft vooral weinig met Ripple('s producten voor banken) te maken.
Ripple executives, including CTO David Schwartz, have admitted the software that is sold to banks for payments processing, XCurrent, is not a blockchain or any form of distributed ledger.
Ripple Inc is wel gebaat bij de verwarring.
Ripple claims to be completely separate from and have no control over the XRP cryptocurrency, in spite of the FinCen press release describing XRP as "its virtual currency, known as XRP".[54] However Ripple controls the vast majority of the supply of XRP[57] and, according to its own published records, earns the majority of its income from selling XRP.
En dan krijg je dit soort artikels, waar de hoofdlijn zo wordt samengevat:
1. Ripple has announced that the three hundredth partnership was completed yesterday, marking a historic milestone.
2. Furthermore, as many transactions with XRP were carried out this October as the whole of last year.
Punt 1 en punt 2 hebben niets met elkaar te maken maar het is goed voor de verkoop om te doen alsof punt 1 iets met XRP te maken heeft door er meteen daaronder iets positiefs over te melden.
In 2018 CEO claimed on multiple occasions that by end of that year "major banks" would be using Ripple tools that made use of the XRP cryptocurrency and that by end of 2019 "dozens" of banks would be using XRP.[58] Both claims by the end of 2019 were proven to be untrue.
Ripple labs, the team that built XRP is still working actively with banks on solutions, however, none of these solutions actually use XRP in production. The brand has been falsely correlated with each other.
Uit de mond van een bank (Western Union) zelf:
At a conference in 2019[61], Hikmet Ersek, CEO of Western Union, stated that his company had experimented with Ripple in 2018 but had chosen not to adopt their cryptocurrency based payments software because, “It’s five times more expensive”, than using their existing infrastructure.
Waarom gebruikt Moneygram dan wel XRP?
In 2020 an article in Financial Times Alphaville[62] revealed that Moneygram, the largest public user of Ripple's XRP based liquidity tools, has not only received a $50m investment prior to adopting the tools but that the software was provided free of charge by Ripple and that Moneygram was receiving an on-going subsidy for using XRP, amounting to $8.9m in Q4 2019. The same article revealed that Ripple was dependent on sales of XRP to remain profitable.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

RaptorXS schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 00:32:
De BTC gaat weer lekker... de 20K vannacht?? :9 :O
Het gaat zo gebeuren hoor, lekker ontbijten zo. Ik herinner nog hoe ik een vriend in de bitcoin praatte in december 2017 op Bali, kocht die op 19500.

Is het december 2020, zit ik weer op Bali, gaan we 20k pakken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:03
keepitfrosty schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:56:
[...]

Icx is mijn grootste miskoop uit 2017. Daar flink mee de boot in gegaan. En nu zielig lopen staken om het een beetje goed te maken.
Ik zie ICX nog wel terugkomen. Solide project met veel adoptie in Korea.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19
Druk hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sg7LBmvxo5Ob7krNqfs9LsibZ30=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DXn5zy1Gfi9PzfeUwDRyws5V.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19
sampoo schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:31:
FUD bij de NOS, een bericht van Bloomberg quoten waar allerlei redenen voor de stijging worden benoemd maar toch hiermee komen.
[Afbeelding]
Er is geen reden voor, right?

https://www.theblockcrypt...ia-grayscale-gbtc-product
The Guggenheim Macro Opportunities Fund may seek investment exposure to bitcoin indirectly through investing up to 10% of its net asset value in Grayscale Bitcoin Trust (“GBTC”), a privately offered investment vehicle that invests in bitcoin.
Guggenheim is een 200 mijard dollar fonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

Ach zo denkt de NOS zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen door de Henk en Ingrids te voorzien van een hele strenge "Aan beleggen zijn risico's verbonden. De waarde van je beleggingen kan schommelen en je kunt (een deel van) je inleg verliezen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Malarky schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 01:20:
Ach zo denkt de NOS zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid te nemen door de Henk en Ingrids te voorzien van een hele strenge "Aan beleggen zijn risico's verbonden. De waarde van je beleggingen kan schommelen en je kunt (een deel van) je inleg verliezen"
Als je ziet hoe sommige mensen met 'investeren' omgaan lijkt me dat ook niet geheel onverstandig.

Anders heb je straks weer een hoop nieuwe leden voor de soos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/UyBKuXRyGj0skh6xmhtlK93UwPYqWPqfarkyVMpwXhM.gif?width=276&height=200&s=33544bb5c5d64d788d32c39c399e43446b49f7a7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Heisenbug schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 00:54:
[...]

Ik zie ICX nog wel terugkomen. Solide project met veel adoptie in Korea.
Ja ik probeer dat ook al 3 jaar te blijven zien. Maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel meer van. Ja je hoort best nog wat goed nieuws over het project vanuit Korea maar volgens mij geeft de rest daar echt helemaal niks om. Het doet in elk geval 0,0 met de prijs de afgelopen jaren. Maar wie weet doet die ooit nog een pompje maar dan gaat deze jongen wel zijn zware tassen asap dumpen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
BTC, ETH, LTC, Bcash, Dash en XMR gaan eruit en koop alleen een bagje UNFI ziet er wel weer lekker uit, wel een strakke stop limit erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:45
Sando schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 00:48:
[...]

Zo te zien heb je geen bron nodig.

Je hebt zeker artikels gelezen als "Ripple heeft 300 partners" en "Moneygram gebruikt XRP".

Ik zal de verwarring proberen uit te leggen. Ripple is een beetje als "Black Lives Matter". Je hebt de leus, waar bijna iedereen het wel mee eens is. En je hebt de Marxistische organisatie "Black Lives Matter", die veel impulsieve donaties ontvangt, terwijl waarschijnlijk veel minder mensen het eens zijn met waar zij voor staan.

Zo heb je ook Ripple, de organisatie (AKA Ripple Labs, Inc.). Zij hebben veel producten, waaronder xCurrent, die door banken wordt getest. En je hebt Ripple (de token XRP) van diezelfde groep. Van de 300 banken die Ripple('s producten als xCurrent) gebruiken zijn er misschien 3 waarvan je een experimentele transactie op de openbare chain Ripple (XRP) kan vinden. Maar Ripple (XRP) heeft vooral weinig met Ripple('s producten voor banken) te maken.

[...]

Ripple Inc is wel gebaat bij de verwarring.

[...]

En dan krijg je dit soort artikels, waar de hoofdlijn zo wordt samengevat:
[...]
Punt 1 en punt 2 hebben niets met elkaar te maken maar het is goed voor de verkoop om te doen alsof punt 1 iets met XRP te maken heeft door er meteen daaronder iets positiefs over te melden.

[...]

[...]

Uit de mond van een bank (Western Union) zelf:
[...]

Waarom gebruikt Moneygram dan wel XRP?

[...]
Je hebt wel je best gedaan zie ik,

Wat betreft al die artikels die langskomen op crypto news websites ben ik een beetje huiverig voor, net als de rest van medialand maar dat terzijde.
Die link naar dat artikel was niet te openen voor mij omdat mijn Adblocker de website dusdanig blokkeert dat ik er niets mee kan.
Als dat een van de bronnen is die je gebruikt voor de quotes uit je tekst dan word ik daar niet zo warm van.
Anderzijds ook niet trouwens.

Ik kan me ook niet voorstellen dat de software verkoop zoals Xcurrent en Xvia dusdanig slecht lopen dat ze alleen kunnen blijven bestaan door de verkoop van XRP.

En als Ripple Inc. Een grote scam blijkt te zijn met een waarde van 10 miljard dan krijgen we een Bitconnect 2.0 , dat zie ik ook weer niet gebeuren.

Ieder zijn ding, ik ben pro XRP maar ben van mening dat er een aantal goede projecten zijn waarbij Bitcoin over een aantal jaar niets voorstelt (qua utiliteit)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
elektriekert schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:11:
[...]

Wat betreft al die artikels die langskomen op crypto news websites ben ik een beetje huiverig voor, net als de rest van medialand maar dat terzijde.
Die link naar dat artikel was niet te openen voor mij omdat mijn Adblocker de website dusdanig blokkeert dat ik er niets mee kan.
Als dat een van de bronnen is die je gebruikt voor de quotes uit je tekst dan word ik daar niet zo warm van.

Ik kan me ook niet voorstellen dat de software verkoop zoals Xcurrent en Xvia dusdanig slecht lopen dat ze alleen kunnen blijven bestaan door de verkoop van XRP.

En als Ripple Inc. Een grote scam blijkt te zijn met een waarde van 10 miljard dan krijgen we een Bitconnect 2.0 , dat zie ik ook weer niet gebeuren.

Ieder zijn ding, ik ben pro XRP maar ben van mening dat er een aantal goede projecten zijn waarbij Bitcoin over een aantal jaar niets voorstelt (qua utiliteit)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r5KXXgAGQ_nnUbPXOtACefvWzxA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/auA85hWIUoGmksa3aVcRhWUv.jpg?f=user_large

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Xrp is een uitstekende koop (tot de 11e december gok ik)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
elektriekert schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 07:11:
[...]

Als je niet wilt luisteren prima, maar wat een slappe hap zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Gait schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:23:
[...]

Vorige week heb ik hier ook naar gekeken, maar dit gaat toch tegen het principe in dat je je hele PF niet op een exchange moet zetten, maar op bijvoorbeeld een Ledger?
Is helemaal afhankelijk van waar je meer waarde aan hecht... letterlijk :P
Meer winst of meer veiligheid.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

WhySoSerious schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:46:

[...]

Diabetes?
Nu.nl .. altijd leuk voor troll commentaar 8)7

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vandaag dan maar door de 20k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik hoop het, had die coinmarketcap prediction winactie op 2 tijdstippen vanmiddag staan geloof ik. :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 12:00

MicroWhale

The problem is choice

Ergens tussen nu en 15u gaat hij uitbreken... als dat naar boven is dan wel ja. Dan zou hij richting 20500 moeten gaan. Naar beneden kan hij tot 18400 gaan.
*edit* argument tegen upwards: MACD staat niet echt bullish, kan in een gunstig geval wel gewoon sideways blijven gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door MicroWhale op 01-12-2020 09:20 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09 07:32
Ik zit weer wat dieper in ethereum.

Weer helemaal nergens op gebaseerd ben ik daar momenteel erg bullish over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
MrWilliams schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:14:
[...]

Ergens tussen nu en 15u gaat hij uitbreken... als dat naar boven is dan wel ja. Dan zou hij richting 20500 moeten gaan. Naar beneden kan hij tot 18400 gaan.
Ligt een beetje aan welke punten je pakt, mijn triangle eindigt om 20:00 vanavond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Laatst online: 22:53
Stokstaart schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:19:
[...]

Ligt een beetje aan welke punten je pakt, mijn triangle eindigt om 20:00 vanavond..
en welke exchange. Ik heb hem op 16.15

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Stokstaart schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:19:
[...]

Haha, klopt, ik zie welke punten jij hebt. Bij jouw tijdlijn verwacht ik eerder een daling. Als hij naar boven uitbreekt moet hij dat dus voor 15u doen... vind ik. :+ :D

@anti elppa... en van de tijdlijn in je grafiek. Ik heb TV op Binance.... en kijk naar de hourly. Als ik hem op 15min zet kom ik op 15 uur nogwat uit.

[ Voor 16% gewijzigd door MicroWhale op 01-12-2020 09:30 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

MrWilliams schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:14:
[...]

*edit* argument tegen upwards: MACD staat niet echt bullish, kan in een gunstig geval wel gewoon sideways blijven gaan.
Het voelt nu idd als zo'n "stilte voor de storm" moment.
Mijn gevoel zegt dat het weer naar beneden keldert ... 18K ongeveer.
Ik hoop uiteraard dat hij weer verder gaat moonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 16:48
Wat is eigenlijk de beste manier om even aan de zijlijn te gaan staan op Binance?
Bitcoin omzetten naar USDT of BNB ? Of andere/betere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

oldgrumpy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:33:
Wat is eigenlijk de beste manier om even aan de zijlijn te gaan staan op Binance?
Bitcoin omzetten naar USDT of BNB ? Of andere/betere opties?
BNB lijkt mij. lekker staken in de tussentijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
anti elppa schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:27:
[...]

en welke exchange. Ik heb hem op 16.15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gheDU1kGycK3-1agl6GNwf7BgNc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EvmhsTWJi6j5riHQoSRrGUi0.png?f=fotoalbum_large

Ik heb m ongeveer zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel10
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 12:54
FijneKerst schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:39:
[...]

BNB lijkt mij. lekker staken in de tussentijd.
Een stablecoin met genoeg volume. BNB is net als BTC onderhevig aan koersschommelingen. Als BTC dropt, dan gaat BNB mee.

[ Voor 42% gewijzigd door Bikkel10 op 01-12-2020 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Wou net zeggen inderdaad :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mNB6WvtqXCt9mAg1nQnocDdvXpI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uB5SGSCrpMqH967R8clKeNUe.png?f=fotoalbum_large

Zit hier op 21:00, maar dikke kans dat we eerder uit de driehoek gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 01-12-2020 09:44 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Ik zit nu al sinds zondag te wachten om wat ETH in te slaan, maar die rooie candles blijven al een tijdje uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09 07:32
@Ray_ dat had ik dus ook. Heb ze maar gewoon ingeslagen een uurtje terug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
_O-
staan wel een paar mooi snippets tussen o.a. deze.

Doei Bitcoincashmeneer
Verwijdert de tweakblogs van bitcoincashmeneer uit het overzicht. Op verzoek van een aantal tweakers…

https://tweakers.net/inst...s/snippets/zoeken/?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ray_ schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:56:
Ik zit nu al sinds zondag te wachten om wat ETH in te slaan, maar die rooie candles blijven al een tijdje uit...
Je bent ook net een tikkie te laat :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZ7S421nh8VDSBhwrIYCdpYWZqw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/30T0IkubXjeLcoPPqKeDBIOG.png?f=user_large

Sorry flauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
Au. Pijnlijk :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Maak je geen zorgen, er zijn genoeg mensen hier die mij weer om de oren kunnen slaan met sub € 100 prijzen :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

"XrP iS eeN GroTe ScaM, maaR *insert random andere kut coins* iS eCht De ToekoMSt VAn FinAnacE"

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Citroen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-07 16:55
Citroen schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:54:
Er zijn vrij grote namen die zelfs 1mil per BTC claimen dus 140k is dan een peulschil. Alles kan je in perspectief plaatsen. In the end kan je niet ontkennen dat de geldpersen overuren blijven maken. In tegenstelling tot die fiat supply is er maar een beperkt aantal Bitcoins.

Hegdefunds beginnen dit en masse te begrijpen en kunnen dit verantwoorden omdat het niet gecorreleerd is aan de stockmarket. Hieronder een mooi plaatje met de hogere returns van een portfolio met BTC én een hogere sharpe ratio.

[Afbeelding]

Binnenkort is het niet hebben van een (beperkt %) BTC in portefeuille voor hedgefunds onverstandig ten opzicht van concurrenten. Een eerste hint daarvan zag je bij de beurskoers van MicroStrategy en Square toen ze hun aankondiging maakte. Ook niet voor niets dat legale instrumenten zoals Grayscale vaak Bitcoins verkopen aan een premium ten opzichte van de straatwaarde. De interesse is groot maar de institutionele FOMO moet eigenlijk nog beginnen.
Ze vallen als vliegen...

Bernstein suggests a 1.5-10% allocation for BTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:57:
_O-
staan wel een paar mooi snippets tussen o.a. deze.

Doei Bitcoincashmeneer
Verwijdert de tweakblogs van bitcoincashmeneer uit het overzicht. Op verzoek van een aantal tweakers…

https://tweakers.net/inst...s/snippets/zoeken/?page=1
Hoe gebruik je die code eigenlijk? Zie een donkere layout wel zitten. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:13:
[...]

Hoe gebruik je die code eigenlijk? Zie een donkere layout wel zitten. :)
Het vinkje aan zetten wat er naast staat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBFDHMeUBy1Y2ItPXY1WhE4kE6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EgnpZ6KYlX9i4Sg2z2IIywTW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Die mogelijkheid heb ik niet? Moet je dat ergens aanzetten oid? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Geen idee, hier niet stond er gewoon ... die donkere laytout is het net niet trouwens, erg jammer dat tweakers 2020 daar nog in achter loopt.

[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 01-12-2020 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Dit soort bedrijven blijken altijd de markt voor te zijn zodra deze uitstappen ben je de bagholder.

Er zijn nog veel meer commodities welke gelimiteerd zijn, het is wat de gek er voor geeft.

Leuk om op te speculeren maar denken dat de centrale banken/regeringen het toe laten te concurreren met een open standaard dream again.

Daarnaast zou ik niet graag bitcoin bezitter zijn in tijden van oorlog etc, dan zou ik liever fysieke ruilmiddelen hebben.

Anyways pakken wat je pakken kan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:21:
Geen idee, hier niet stond er gewoon ... die donkere laytout is het net niet trouwens, erg jammer dat tweakers 2020 daar nog in achter loopt.
Erg jammer idd, vrijwel elke andere website die ik open heb staan heb ik de donkere layout aanstaan, tweakers is bijna de enige die het niet kan. :/

Ah die optie moest ik eerst kopen met karma. :+

Ik voel me een beetje dom maar nu kan ik 'gebruiken' aanvinken maar gebeurt er verder niks? :? Het zal vast heel simpel zijn maar ome Crypts snapt er niets van. :X

[ Voor 21% gewijzigd door Crypts op 01-12-2020 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:20:
Die mogelijkheid heb ik niet? Moet je dat ergens aanzetten oid? :?
Met genoeg karma kan je custom css activeren...
https://tweakers.net/my.tnet/karmastore/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:45
Ik heb een probleem met inloggen in Coinbase, hij blijft om documenten vragen (terwijl ik me 3 jaar geleden al geidentificeerd heb), en elke keer dat ik op de pagina kom krijg ik dezelfde popup die vraagt om die documenten. Als ik ze opnieuw upload (enige manier om verder te komen) verschijnt er meteen een bericht dat ze goedgekeurd zijn - maar vervolgens word ik uitgelogd en krijg ik de volgende keer weer dezelfde vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVebRtc7akmxqS-OmX65yhImqxE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MubLni0hYc1mzpLivNt7OCyo.png?f=user_large
Ik heb 'm zo... hij valt inderdaad op 16u of op 20u.
FijneKerst schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:30:
[...]

Het voelt nu idd als zo'n "stilte voor de storm" moment.
Mijn gevoel zegt dat het weer naar beneden keldert ... 18K ongeveer.
Ik hoop uiteraard dat hij weer verder gaat moonen :P
Ik denk dat ie idd om 16u naar beneden gaat, kan een fake-out worden en daarna (op de lange, onderste trendlijn) naar boven doorbreken, maar dan moet de MACD nog wel even serieus een beweging naar beneden maken...

[ Voor 52% gewijzigd door MicroWhale op 01-12-2020 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 10:24
Specy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:39:
Ik heb een probleem met inloggen in Coinbase, hij blijft om documenten vragen (terwijl ik me 3 jaar geleden al geidentificeerd heb), en elke keer dat ik op de pagina kom krijg ik dezelfde popup die vraagt om die documenten. Als ik ze opnieuw upload (enige manier om verder te komen) verschijnt er meteen een bericht dat ze goedgekeurd zijn - maar vervolgens word ik uitgelogd en krijg ik de volgende keer weer dezelfde vraag.
Ik heb precies hetzelfde probleem en het duurt dagen voordat de support eens reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Andere browser geprobeerd of cookies verwijderd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
TRAXION schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:23:
[...]

Dit soort bedrijven blijken altijd de markt voor te zijn zodra deze uitstappen ben je de bagholder.

Er zijn nog veel meer commodities welke gelimiteerd zijn, het is wat de gek er voor geeft.

Leuk om op te speculeren maar denken dat de centrale banken/regeringen het toe laten te concurreren met een open standaard dream again.

Daarnaast zou ik niet graag bitcoin bezitter zijn in tijden van oorlog etc, dan zou ik liever fysieke ruilmiddelen hebben.

Anyways pakken wat je pakken kan !
Success om met je zakken vol met goud ervandoor te gaan.

Zelf heb ik dan liever een mobiele telefoon (met bitcoin) bij me, en het lijkt erop dat tegenwoordig iedere vluchteling van een oorlog dat ook vindt.

In contact bijven met familie en bekende, het actuele nieuws volgen, en je financiële middelen allemaal in je achterzak.

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Matter op 01-12-2020 11:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Slux schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:19:
[...]

Het vinkje aan zetten wat er naast staat

[Afbeelding]
Jeetje man, lees je notificaties en DM's eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:22

WhySoSerious

Be the change.

Hmm outbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Laatst online: 22:53
jep zit er nu net beetje boven. MAg wel ff iets hoger om echt van een outbreak te spreken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

Zeker, zouden we de 20k meme van @Verwijderd nu echt snel zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Coinbase / CB Pro al geprobeerd? In principe moet je met je inlog bij beide sites kunnen inloggen..

Tijd niet gezien trouwens, welkom terug ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Stokstaart op 01-12-2020 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
MrWilliams schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:40:
Ik heb 'm zo... hij valt inderdaad op 16u of op 20u.
Triangles lopen bijna nooit tot het einde toe door. Zeer waarschijnlijk dat we er eerder uitbreken (of met een fakeout om dan direct de andere kant op te knallen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Richh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:04:
[...]

Triangles lopen bijna nooit tot het einde toe door. Zeer waarschijnlijk dat we er eerder uitbreken (of met een fakeout om dan direct de andere kant op te knallen).
Nu ongeveer dus :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Richh schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:04:
[...]

Afgaande op de afgelopen maanden wordt dit nog een fakeout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
*O*

Er moet nog wel ietsje bij om van een echte breakout te spreken hoor :)
Stokstaart schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:06:
[...]

Afgaande op de afgelopen maanden wordt dit nog een fakeout.
Ik durf het niet te zeggen :P

[ Voor 32% gewijzigd door Richh op 01-12-2020 11:06 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.