[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.859 views

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Hopelijk kunnen we 17K vasthouden. En dan eind van het jaar naar nieuwe ATH

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Paar jongens geen SL gezet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wKmk7LsT2Zd7ORMy_IpUZkErsxM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N1hkzflKiCAmzqPgH2aCSGWe.png?f=fotoalbum_large

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-09 15:21
Voor de mensen die gister avond wel uit zijn gestapt; wat zijn de indicatoren waar je naar kijkt als je besluit om weer in te stappen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

twit schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:18:
Tijd om bij te storten en bij te kopen. Ik zit bij Kraken, hoe zat het ook alweer. Ondersteunen Nederlandse banken de 'SEPA Instant' optie of moet ik de gewone SEPA transfer optie kiezen? Dit zal pas morgen in mijn account staan zeker?
Hangt volgens mij ook er vanaf of je een zakelijke rekening hebt (wel instant SEPA buiten NL) of een persoonlijke.

Gebruik zelf de normale. Alles voor 12.00 de volgende dag in orde, zowel een deposit of een withdrawel.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:14:
17k!!! @Verwijderd kom er maar in!

Laat maar... we zitten er weer onder..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cy9iUyCG0abgfwKor32U4zNx2Mk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WimkVwYSHctzbzcGVMkjxOZy.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Bao_mi1 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:21:
Voor de mensen die gister avond wel uit zijn gestapt; wat zijn de indicatoren waar je naar kijkt als je besluit om weer in te stappen?
Het gehalte euforie en aantal nieuwe mensen op tweakers is een goede. Vandaar gisteren even naar USDT gegaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
Bao_mi1 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:21:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTkamwhvHIlfbBM_oNqs6JvpatU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/34zSrw69uoR24GeSDx2HOBym.jpg?f=user_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:49
Slux schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:39:
[...]

Waarom XRP en geen LINK ?

XRP heeft zijn hype run wel weer gehad denk ik, de bagholder army is weer aangevuld.
Zou een beetje vreemd zijn in het begin van de bullrun

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Tijd om bij te storten en bij te kopen. Ik zit bij Kraken, hoe zat het ook alweer. Ondersteunen Nederlandse banken de 'SEPA Instant' optie of moet ik de gewone SEPA transfer optie kiezen? Dit zal pas morgen in mijn account staan zeker?
Nu overmaken, ws vanmiddag nog binnen na 15 uur.
Sepa

Vergeet niet je code te vermelden

XRP = trash

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Kan een dag of 2 duren idd.

Wat dat betreft kan je beter gewoon naar een nederlandse exchange gaan en met iDeal betalen.
Staat het er binnen 2 minuten op en kan je gelijk traden.

[ Voor 5% gewijzigd door FijneKerst op 26-11-2020 10:28 ]

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
FijneKerst schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:27:
[...]

Wat dat betreft kan je beter gewoon naar een nederlandse exchange gaan en met iDeal betalen.
2 dagen? Nog nooit meer dan 1 dag geduurd bij mij, tenzij je weekends meerekent.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Zo te zien hebben we allemaal de Binance Black Friday 20% korting op btc gewonnen! Gefeliciteerd!

Zero.

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:21
Ik heb kooporders geplaatst vanaf €12.500

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-09 15:21
FijneKerst schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:27:
[...]

Als je het in de ochtend overmaakt staat het in de middag op kraken. Anders de volgende dag. Langer dan dat maak ik de laatste jaren eigenlijk niet meer mee.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Ik gebruik tegenwoordig alleen de instant voor kraken, duidelijk sneller. Kan zomaar een halve tot hele werkdag sneller.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:21
https://ethgasstation.info/

ETH fees staan lekker hoog. Iedereen aan panic sellen of kopen?
Dacht ga wat uniswap gems kopen :P.

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Gondor in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13"Gondor schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:31[/message]:
[...]

Ik gebruik tegenwoordig alleen de instant voor kraken, duidelijk sneller. Kan zomaar een halve tot hele werkdag sneller.
Hier staat hoe dat werkt:
https://blog.kraken.com/p...stant-transfers-eur-only/

[ Voor 70% gewijzigd door hansdegit op 26-11-2020 10:35 ]

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:58
ING zou instant SEPA ook moeten ondersteunen, maar ik heb er nog weinig van gemerkt. Heb er de afgelopen maand 3 keer gebruik van gemaakt, maar het duurde alsnog een dagdeel voordat het op Kraken stond.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

Ik denk dat we 16k nog een keer gaan zien, lijkt mij een mooi koopmoment het voelt alsof dit slechts een hiccup is in een bull market.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:29:
Ik heb kooporders geplaatst vanaf €12.500
Mijn gevoel zegt dat we mogelijk niet helemaal dippen tot de 20 weekly. Misschien een idee om ze iets meer te verspreiden, zou zonde zijn als de bounce eerder komt.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:21
Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:41:
[...]

Mijn gevoel zegt dat we mogelijk niet helemaal dippen tot de 20 weekly. Misschien een idee om ze iets meer te verspreiden, zou zonde zijn als de bounce eerder komt.
Thanks voor je head's up. Wat heb jij ingevoerd?

25% - 13k
25% - 12.5k
25% - 12k
25% - 11.5k

zit ik nu.

[ Voor 8% gewijzigd door Liripriscon op 26-11-2020 10:44 ]

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:16
Weet iemand hoelang SEPA op binance duurt vanaf ING? wil eigenlijk IDEAL maar addres is nog processing :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:42:
[...]

Thanks voor je head's up. Wat heb jij ingevoerd?

25% - 13k
25% - 12.5k
25% - 12k
25% - 11.5k

zit ik nu.
Nog een tip, pak nooit ronde getallen voor je orders. Altijd iets erboven met een buy order / eronder met een sell order.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 20:44
Wat is dit nou allemaal jongens? Is crypto ook in de aanbieding voor Black Friday of zo?

• Stokstaart
Stokstaart schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:32:
Ben benieuwd of Thanksgiving nog effect gaat hebben op de prijs, meestal doen dat soort feestdagen wel iets. Al gaat het maar om mensen die niet achter de knoppen kunnen zitten en dus uitstappen..
Weer niet naar mezelf geluisterd. Kan iemand me volgende keer even een digitale draai om de oren geven?

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

...Die stop loss van gisteren was een goed idee. :)

Nu even mooi aan de zijlijn wachten tot we een betere chart zien.

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
Ben eigenlijk heel benieuwd of jullie überhaupt winst hebben gemaakt in de crypto wereld en of iemand bedragen durft te noemen :p

Ben wel eens benieuwd of ik echt met professionals te maken heb haha

• Stokstaart
Hoop niet dat we weer het China effect gaan krijgen. Wij pumpen de prijs overdag en 's nachts dumpen die eikels de prijs weer naar beneden.

• Pelox
Maracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:56:
Ben eigenlijk heel benieuwd of jullie überhaupt winst hebben gemaakt in de crypto wereld en of iemand bedragen durft te noemen :p

Bedragen zullen er niet veel noemen. Winst is er zeker.

Zero.

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Paar weken geleden heb ik op zondag nacht via Sepa en Sepa instant geld overgemaakt naar kraken en Binance.
Kort na middernacht kreeg ik email van Binance dat het bijgeschreven was, zondag nacht dus, in 1 uur.
Volgende dag om 8 uur was de Sepa instant op mijn kraken account en rond 11 uur de normale Sepa.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart

Ga er maar vanuit dat hier jongens rond lopen die er van kunnen leven en waarschijnlijk ook wel mensen die gewoon kunnen gaan rentenieren. Ik noem geen namen (heb wel vermoedens).

Edit: ik verwacht trouwens niet dat we met Thanksgiving-volume terug gaan komen op niveau voor het weekend. Ik verwacht dus nog meer sideways / downside.

[ Voor 13% gewijzigd door Stokstaart op 26-11-2020 10:59 ]

• Maracas10
  • Laatst online: 23-06-2021
Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:58:
[...]

Ga er maar vanuit dat hier jongens rond lopen die er van kunnen leven en waarschijnlijk ook wel mensen die gewoon kunnen gaan rentenieren. Ik noem geen namen (heb wel vermoedens).
Aii, dat is wel lekker hoor. Oprecht mijn droom om toch een soort van klein inkomen te generen doormiddel van beleggingen/crypto naast mijn huidige werk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
17! Ploatje!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Dat ging inderdaad snel, en het is nog niet eens black friday :)
Eens kijken of Ali Baba er mee overweg kan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ga3iNXnmRIAFgVa-CJp1vVc_KXU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gKx0wCNnbXuF3SwShoIBuTMX.jpg?f=fotoalbum_large

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler

Ik ben verre van een professional, maar wel een "enthousiast". De mooiste klapper die ik gemaakt heb, was op 12 december 2017 in XVG stappen voor onder de $0,01, met een inleg van €100. Deze heb ik 3 dagen later verkocht voor $0,19 per stuk. Dat was erg mooi en puur geluk. :P

Sindsdien ben ik alleen maar weer opzoek naar succes, maar nog niet echt succesvol. :(

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:00

WhySoSerious

Be the change.

Ali Baba 1001 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:00:

[Afbeelding]
Netjes, ik krijg 'm morgen binnen gok ik. Hopen dat PF meer waard is dan de waarde van de ledget dan :')

Het is pas winst als je verkoopt. Ik zelf heb dat nog niet gedaan. Voor de dip zat ik op ongeveer 2 x de inleg, dus 100% rendement bij uitbetaling.

Onze inleg was een aantal maanden spaargeld (sparen kunnen we goed :D ). Het rendement is ook zeker onderdeel van om in de toekomst een vorm van FO te bereiken, maar hoe groot is onmogelijk om te zeggen. We hebben ons dus ook voorgenomen om het bij de initiële inleg te houden. Toekomstige investeringen zullen gedaan worden in ETF's, dat rendement moet de stabiele factor gaan worden om (een deel van) onze uitgaven te gaan dekken. Investeringen daar in zullen toch zeker binnen 2 jaar op het niveau zitten van de inleg in crypto ga ik van uit.

Maargoed, toekomst blijft koffiedik kijken, en uiteindelijk ontkom je niet aan de invloeden van de grote vermogende partijen & overheden. Over 10 jaar stuur ik wel een status-update :D

[ Voor 51% gewijzigd door WhySoSerious op 26-11-2020 11:09 ]

• Stokstaart
Heeft er nog iemand echte mooie Black Friday deals voorbij zien komen trouwens? [op dit soort dagen moet je jezelf een beetje afleiden toch?]

Als BTC niet wil verdubbelen moeten we maar op zoek naar kortingen van 50%

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:09:
Heeft er nog iemand echte mooie Black Friday deals voorbij zien komen trouwens? [op dit soort dagen moet je jezelf een beetje afleiden toch?]

Als BTC niet wil verdubbelen moeten we maar op zoek naar kortingen van 50%
Gisteren een pompoenrisotto gesoord in de Lidl met 50% datumvoordeel :9~ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
WhySoSerious schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:09:
[...]

Living the life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
WhySoSerious schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:09:
[...]

Heb ik even wat moois voor jou!

https://pumpking-official...or-iost-users-5a9e87bf0f3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Instabuy!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begin 2010 ongeveer 10k euro in Bitcoin gezet, net boven de cent waren ze toen. Ik weet nog dat ik baalde dat ik bijna direct na inkoop 500 euro kwijt was, haha. Wel een klein deel daarvan verloren, enkele jaren later met de Mt.Gox hack.

ICO van Ethereum 2500 Bitcoin ingekocht als gokje voor de fun, maar helaas te vroeg verkocht rond de 2k per stuk in 2017 en dus net niet de top kunnen meepakken.

2017 een klein deel van de PF, ongeveer 10.000 Bitcoins dus zon 1%, te vroeg verkocht rond de 17.000 dollar. Ook net niet de top dus.

Achteraf had het allemaal een stuk beter gekund. Maargoed ik zie het als leergeld.

Verwijderd

Oeps

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2020 11:24 ]

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07

Sommige twitteraars die ik volg die met grote bedragen traden/spelen (boven de 200k dollar) blijken net zulk moonboy gedrag te vertonen als bij de vorige bullrun van eind 2017 gangbaar was, d.w.z. zij hodlen gewoon door nadat de vorige ATH van BTC niet werd geëvenaard. Ik verwachtte eerlijk gezegd van dat soort big boys toch wel een soort van risicomanagement te zien.. in stop losses / take profits maar nee. En voordat je vraagt naar de publieke etherscan wallets van die twitteraars, die deel ik niet, het heeft mij dagen gekost om die te vinden, maar die wallets zijn wel goud waard om te zien hoe die twitteraars vaak iets shillen op het moment dat ze van hun shitcoins af willen.

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Die IOTA tip neem ik mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:23:
[...]

Ik heb begin 2010 ongeveer 10k euro in Bitcoin gezet, net boven de cent waren ze toen. Ik weet nog dat ik baalde dat ik bijna direct na inkoop 500 euro kwijt was, haha. Wel een klein deel daarvan verloren, enkele jaren later met de Mt.Gox hack.

ICO van Ethereum 2500 Bitcoin ingekocht als gokje voor de fun, maar helaas te vroeg verkocht rond de 2k per stuk in 2017 en dus net niet de top kunnen meepakken.

2017 een klein deel van de PF, ongeveer 10.000 Bitcoins dus zon 1%, te vroeg verkocht rond de 17.000 dollar. Ook net niet de top dus.

Achteraf had het allemaal een stuk beter gekund. Maargoed ik zie het als leergeld.
:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
[...]

Wauw wat goed, ik ben jaloers! Ik ben pas ingestapt op $1 per bitcoin. Ik ben er 10.000 kwijtgeraakt tijdens de MtGox hack maar gelukkig was dat maar een klein flufje van mijn totaal.

• Stokstaart
Sahara schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:24:
[...]

Sommige twitteraars die ik volg die met grote bedragen traden/spelen (boven de 200k dollar) blijken net zulk moonboy gedrag te vertonen als bij de vorige bullrun van eind 2017 gangbaar was, d.w.z. zij hodlen gewoon door nadat de vorige ATH van BTC niet werd geëvenaard. Ik verwachtte eerlijk gezegd van dat soort big boys toch wel een soort van risicomanagement te zien.. in stop losses / take profits maar nee. En voordat je vraagt naar de publieke etherscan wallets van die twitteraars, die deel ik niet, het heeft mij dagen gekost om die te vinden, maar die wallets zijn wel goud waard om te zien hoe die twitteraars vaak iets shillen op het moment dat ze van hun shitcoins af willen.
Je bent je bewust van het feit dat ze A zeggen en B doen he? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
[...]

Zou wat zijn als ie normaal alleen maar wat zit te geinen over z'n PF en dit gewoon wel echt waar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
hsst schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:28:
[...]

Zou wat zijn als ie normaal alleen maar wat zit te geinen over z'n PF en dit gewoon wel echt waar is.
Die @Verwijderd is een boef eersteklas. Nooit Bassie en Adriaan gekeken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

En dat die foto van die woonkamer met zn paprikatent gewoon een foto van zijn bezemkast was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Nee man, enige wat je van @Verwijderd serieus moet nemen zijn z'n K-babes :D

Daarmee is ie nog steeds serieuzer dan ik ben hoor :+

[ Voor 8% gewijzigd door WhySoSerious op 26-11-2020 11:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:29:
[...]

En dat die foto van die woonkamer met zn paprikatent gewoon een foto van zijn bezemkast was.
Precies, dat is gewoon het huis van de bedienden van Jaapio's bedienden.

Verwijderd

[...]

Was het maar geen leugen.

Maar dan zou ik hier niet rondhangen en memes posten, maar hier rondhangen en voor de gein hele Bitcoins weggeven in loterijtjes, als ik even geen zin had om tijd steken in mijn harem.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-09 11:06
Mooi 1 BTC verkocht en daarna weer teruggekocht. ruim 10% BTC erbij voor hetzelfde geld :)
Zo groeien we en hopelijk ben ik over 5 jaar een whale :P

• Sahara
Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:28:
[...]

Je bent je bewust van het feit dat ze A zeggen en B doen he? ;)
Als een twitteraar schrijft.. just bought coin x.. dan denk je al gauw oh hij heeft net gekocht.. maar net gekocht met 100k followers, betekent meestal dat hij paar uur daarvoor heeft gekocht. Of dat hij niet heeft gekocht maar van een Deployer geld heeft gekregen (dus.. een betaalde shil van de coin eigenaar zelf) om als influencer de coin te shillen.

Het is wel mooi als een soort van stealth modus mee te kijken hoe hard het dan gaat en wanneer die twitteraar z'n shit loost. En ja A zeggen en B doen. Twitteraars zijn simpelweg oplichters, maar als je moeite doet om hun etherscan accounts te vinden.. dan zorgen zijn 100k followers er wel voor dat JIJ ook er beter van wordt :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:36

ga geen bedragen noemen, zit erin sinds 2013. Grootste les, hodl, niet teveel alts, en alleen margin traden met een heel klein deel van je pf. Eigenlijk moet je het uberhaubt niet doen. Ik heb ook 99,9% van gains gepakt met hodl en beetje alts pumps

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:00:

[Afbeelding]
Mocht het niet lukken, let me know. Ik help je wel instellen van dat ding, schrijven we samen je private keys op enzo en maken we eerste transacties...... :+ :D

hahaha, veel plezier er mee! goed bewaren!

(y) d:)b

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
beebie121 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:34:

Zo groeien we en hopelijk ben ik over 5 jaar een whale :P
gewoon elke dag een paar frikandellen vreten dan wordt je dat vanzelf

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:41
Ook hier een bag ingeslagen. Zie regelmatig tips verschijnen waar ik niet aan meedoen om vervolgens betreffende coins te zien moonen. Dus hopelijk deze ook weer. _/-\o_

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Sahara
Daacuso schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:54:
[...]

Ook hier een bag ingeslagen. Zie regelmatig tips verschijnen waar ik niet aan meedoen om vervolgens betreffende coins te zien moonen. Dus hopelijk deze ook weer. _/-\o_
Ik zie allemaal nieuwe namen hier... mijn idee is wel dat één ieder die na 1 dipje van BTC al alts inslaat een koude winter te wachten staat. In 2017/2018 ging het net zo met BTC en de Alts, als eerst een pullback.. buy the dip / DCA.. en daarna kwamen er nog meer dips aan..

• anti elppa
Sahara schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:58:
[...]

Ik zie allemaal nieuwe namen hier... mijn idee is wel dat één ieder die na 1 dipje van BTC al alts inslaat een koude winter te wachten staat. In 2017/2018 ging het net zo met BTC en de Alts, als eerst een pullback.. buy the dip / DCA.. en daarna kwamen er nog meer dips aan..
bedoel je post ATH? tja dat was einde bullrun. uiteraard ging het toen veel lager. Of bedoel je pullbacks in de bullmarkt richting nieuwe top? want we zitten nu niet in een situatie zoals eind 2017, we zitten nu eind 2016

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 26-11-2020 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djatwork007
[...]

Wie zegt dat we naar een identiek scenario gaan? Volgens mij gaan mensen wat geld willen scoren wegens de Corona Crisis.

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
[...]

Voor mijn alts was het vandaag wat minder, wel mooi wat eth/btc/yfi ingekocht.
we gaan het zien. ik ben niet zo bang voor de komende nacht.
Dit was wel even nodig. nu weer lekker door!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:41
Hodl! Desnoods weer > 2 jaar wachten om op 19k uit te komen :p

• Sahara
anti elppa schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:02:
[...]

bedoel je post ATH? tja dat was einde bullrun. uiteraard ging het toen veel lager. Of bedoel je pullbacks in de bullmarkt richting nieuwe top? want we zitten nu niet in een situatie zoals eind 2017, we zitten nu eind 2016
Ik bedoel vooral deze pullback van 19,5k naar waar BTC nu zit, zulke pullbacks gebeurden in 2018 na de ATH ook. En nouja het ging verder naar beneden, het enige wat ik wil zeggen is dat de nieuwelingen die anno deze bijna retest van de ATH rondom 20k nu instapten en deze pullback mee maken, ervoor moet oppassen dat een verliesgevende positie niet een blok aan je been wordt.

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:24
[...]

Ik zie allemaal nieuwe namen hier...
Post hier eigenlijk nooit. Paar jaar bezig met crypto's. Voornamelijk laag kopen en vasthouden. Soms de verkeerde gok nemen en toch verkopen.

Onder aan de streep wel een mooie winst in %. Qua bedrag val ik het niets met anderen hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daacuso
  • Laatst online: 16:41
[...]

Ik ben in de piek van 2017 ingestapt. Veel verlies gemaakt en hoop geleerd. Veel vastgehouden en een deel recentelijk toch met een klein verlies nog kunne verkopen. Laatst de totale balans opgemaakt en sta nu momenteel een leuk bedragje in de plus. Maar hiervan is meeste dit jaar verdiend. Verder post ik niet zo veel, maar lurk wel continu mee. ;)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Sahara schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:11:
[...]

Ik bedoel vooral deze pullback van 19,5k naar waar BTC nu zit, zulke pullbacks gebeurden in 2018 na de ATH ook. En nouja het ging verder naar beneden, het enige wat ik wil zeggen is dat de nieuwelingen die anno deze bijna retest van de ATH rondom 20k nu instapten en deze pullback mee maken, ervoor moet oppassen dat een verliesgevende positie niet een blok aan je been wordt.
ja alleen is het gebied waar we nu zitten in geen opzicht te vergelijken met de vorige keer rond de 19.5. Zoals gezegt, dit lijkt eerder op 2016. Je waarschuwing is sowieso goed natuurlijk. Pullbacks van 10, 20, 30% zijn heel normaal voor btc. Check gewoon oa de 21 weekly af en toe, als ie daar te ver vanaf loopt krijg je vanzelf een correctie.

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
[...]

Ik zie allemaal nieuwe namen hier...
Ik loer sinds begin december 2017 mee op dit forum. Balls deep gegaan en helaas niet uitgekocht rond de piek. Ook natuurlijk, inmiddels, deadcoins zoals Substratum in mijn pf gehad.

Sindsdien met mijn bagjes keurig afwachten tot we de ATH's weer een beetje gaan aantikken. Ondertussen hier en daar wat bijgekocht zoals LINK. Daar mijn eerste winsten mee gedraaid. Ben nu wel klaar met het wachten en hoop dat we dit jaar even flink doorbeuken. Het zag er hoopvol uit en mijn pf begon langzaam richting de plus te kruipen. Dagen als deze doen die hoop weer als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Anyway, zolang ik niet verkoop heb ik geen verlies :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

In de dip weer wat extra BTC binnengeharkt. Niet al m'n buy-orders zijn gehit omdat ik denk dat we nog wel een stukje lager kunnen.
Ook wat buy-orders klaar staan voor een aantal Alts maar ook die liggen nog wel een stuk lager dan de huidige prijs...

Vandaag is trouwens ook de trekking van de logo-collect actie op Binance. Benieuwd of iemand hier die 1K USD gaat pakken.. heb wel weer zin in een BBQ...
:9

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
HaruHaru schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:48:
[...]

Mocht het niet lukken, let me know. Ik help je wel instellen van dat ding, schrijven we samen je private keys op enzo en maken we eerste transacties...... :+ :D

hahaha, veel plezier er mee! goed bewaren!

(y) d:)b
1. Aap
2. Noot
3. Mies
4. ...

Naja je hebt ook op de basisschool gezeten neem ik aan..:))

• uNoTopia
Ik vond dit wel een mooie:
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1331909669179305985

Hoe vat je zo'n link in een mooi tweet box ding?

[ Voor 68% gewijzigd door uNoTopia op 26-11-2020 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uNoTopia schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:25:
Ik vond dit wel een mooie:
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/1331909669179305985

Hoe vat je zo'n link in een mooi tweet box ding?
[embed] twitterlink [/embed]

Zie: Overzicht van UBB-codes

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:40

knakworst

Get more sats!

Als de Amerikanen uitgeslapen zijn en hun mobiel checken zakken we vast wel weer weg.

• djatwork007
Wanneer komen die plannen van IOTA erdoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Van mij mogen we nog 1x een stukje zakken.. ben nog niet helemaal ingestapt nog.

Zero.

• djatwork007
Pelox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:47:
Van mij mogen we nog 1x een stukje zakken.. ben nog niet helemaal ingestapt nog.
Is op 14-15K inkopen dan een goed idee? Dan moet je al richting 30K gaan om te verdubbelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:47:
You greedy man, ik ben er alweer uit met een paar %

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:52:
[...]

Is op 14-15K inkopen dan een goed idee? Dan moet je al richting 30K gaan om te verdubbelen.
BTC kopen is altijd een goed idee...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
technoaddict schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:09:
Hodl! Desnoods weer > 2 jaar wachten om op 19k uit te komen :p
Het kan ook zo maar zijn dat we binnen een week een ATH te zien krijgen.

• Pelox
djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:52:
[...]

Slux schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:52:
[...]

You greedy man, ik ben er alweer uit met een paar %
Ik heb geen echte trader, met 10% van mijn pot wil ik weleens een gokje wagen. Verder hodl.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:22:
[...]

1. Aap
2. Noot
3. Mies
4. ...

Naja je hebt ook op de basisschool gezeten neem ik aan..:))
hahahaha droog :D

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Wat een rollercoaster de laatste 2 weken!! Van +2.500 Dollar in 2 weken tijd naar -1.500 op 1 nacht :o
Het harde leven van een HODL'er....

Ik heb, op een fractie na, alles in coldstorage, maar met dit soort schommelingen ga je toch twijfelen of je niet beter weer naar de Exchange c.q. Binance kunt gaan met je Alts en zo nu en dan wat winst van de Alts naar BTC te verschuiven. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
metallicattim schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:15:
Wat een rollercoaster de laatste 2 weken!! Van +2.500 Dollar in 2 weken tijd naar -1.500 op 1 nacht :o
Het harde leven van een HODL'er....

Ik heb, op een fractie na, alles in coldstorage, maar met dit soort schommelingen ga je toch twijfelen of je niet beter weer naar de Exchange c.q. Binance kunt gaan met je Alts en zo nu en dan wat winst van de Alts naar BTC te verschuiven. :X
99,9% van de alts moet je ook uberhaubt niet hodlen. En BTC traden ben ik na 2013 mee gestopt. Verlies je meestal alleen maar mee. Ik trade BTC wel, maar dan op de 4 jarige cycle

• Slux
  • Niet online
Hmm XRP ziet er wel bullish uit nu, toch ook maar een plukste van inslaan

• djatwork007
Slux schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:20:
Hmm XRP ziet er wel bullish uit nu, toch ook maar een plukste van inslaan
Twijfel ook over XRP.

• djatwork007
Waarom heeft LINK over het laatst zo een push gehad? En waarom investeren jullie er allemaal in?

• uNoTopia
Ik ben wel benieuwd naar het sentiment hier. Iemand zin om een mini poll te maken? :+

• djatwork007
ETC
XRP
LINK

OK, heb mijn keuze gemaakt, IOTA wou ik ook maar staat niet op KRAKEN.
Wat is jullie idee over deze 3 coins?

• jimmythejew
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-05 13:18
alles onder 0.4 risk is een koopje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r47MAsvetYjHBij_jARpiRQocw4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4eFbXlu84GmNodq2MGRpA9Tt.png?f=user_large

• jimmythejew
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-05 13:18
djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:43:
ETC
XRP
LINK

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7kiKux1BFnjWOT5nkgmAIiniBvQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p1Q39drcBHBZ3Qfrk4sSHGSC.jpg?f=fotoalbum_large

• Sahara
djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:43:
ETC
XRP
LINK

Ik denk dat ze allemaal wel moonen, maar ik mis gewoon ETH in je rijtje.. ik gok dat ETH meer moont dan ETC. Het rijtje is vaak zo: eerst gaat BTC, dan ETH en daarna de alts. Maar XRP en LINK die staan al fors hoger, dus de kans dat die nog talloze keren over de kop gaan is niet zo enorm groot. Maar ja just my 2 cents.

• Slux
  • Niet online
XRP ingeruild voor LTC, Dash en XMR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 16:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

Dus toch! $9600 CME gap here we come!!

• Stokstaart
Woohooo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:51:
Ik hoop niet dat je alleen daar je orders hebt staan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
Sahara schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:46:
[...]

Ik denk dat ze allemaal wel moonen, maar ik mis gewoon ETH in je rijtje.. ik gok dat ETH meer moont dan ETC. Het rijtje is vaak zo: eerst gaat BTC, dan ETH en daarna de alts. Maar XRP en LINK die staan al fors hoger, dus de kans dat die nog talloze keren over de kop gaan is niet zo enorm groot. Maar ja just my 2 cents.
Dan moet ETH al naar de 1500 schieten, die staan op 500. XRP staat toch helemaal niet hoog en LINK toch ook zware klappen gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

BlueTooth76

Let the sun shine!

Ik zit nog steeds in BTC, ETH, Waves, PIVX en sinds enkele dagen in RFI.

Het blijft lastig voorspellen maar tot nu toe houdt het aardig stand.

Wel een flinke correctie voor Bitcoin maar als je de grafieken van 2017 erbij pakt dan is dat niets nieuws.

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

• anti elppa
Woohooo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:51:
zou er maar niet op hopen, kans dat de bullmarkt dan voorlopig over is is aardig groot.

• djatwork007
Slux schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:49:
XRP ingeruild voor LTC, Dash en XMR
LTC en XMR al te hoog.

Waarom DASH?
Pagina: 1 ... 39 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.