https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zero.
Snippertje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:24:
[...]
Ja, misschien wel. Maar in een bull markt gebeuren er rare dingen.
Je was me voor
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
ATH voor kerst wil ik zien boyss
Even copy pasta uit mijn reactie van een paar dagen geleden:Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:35:
Wat is de 21 weekly? 😅
de 20 week simple moving average (of 21 week exponential moving average). Deze kun je vinden op sites als tradingview en over de chart van bitcoin leggen. Een veel gezien patroon in de bull market is een daling naar deze lijn om vervolgens het hogere niveau op te zoeken.
Niet iedereen voorspeld elke beweging exact goed wat betekend dat het voor de lange termijn simpelweg beter is om erin te blijven zitten, dan heb ik het over shell.JoebarRC schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:56:
Geloof dat een aantal van ons inderdaad een soort van : He een ijsberg... he wat komt ie dichtbij... ff Netflix ... BAM!! Houding hebben
Gisteren ook, paar vrienden en ik hebben ook wat shell, de middag daarvoor had ik voorspeld dat ik een daling van rond de 5% verwachte... en dan niets doen.. tja, had toch lekker wat week boodschappen kunnen verdienen.
Redelijk goede analist maar iemand anders zou aan de knoppen moeten zitten![]()
Ik zit met Shell inmiddels op 45% winst, dat was niet gelukt als ik elke keer wanneer ik dacht dat shell naar beneden zou gaan had verkocht.
Crypto is daar te bewegelijk voor zonder onderliggende waarde, verkoop ik dan ook eerder.
Nou niet helemaal, maar het verzacht de pijn wel iets...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Thanks! Ben er even ingedoken en wacht toch maar even langs de zijlijn. Had ik eerder moeten doen.Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:36:
[...]
Even copy pasta uit mijn reactie van een paar dagen geleden:
de 20 week simple moving average (of 21 week exponential moving average). Deze kun je vinden op sites als tradingview en over de chart van bitcoin leggen. Een veel gezien patroon in de bull market is een daling naar deze lijn om vervolgens het hogere niveau op te zoeken.
Ben hier nieuw maar volg het wel al een tijdje. Heb wat geld bijgezet op mijn Kraken account en zoek 1 der dees in te stappen. Wat raden jullie aan op dit moment?
FIATdjatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:56:
Goedemorgen iedereen.
Ben hier nieuw maar volg het wel al een tijdje. Heb wat geld bijgezet op mijn Kraken account en zoek 1 der dees in te stappen. Wat raden jullie aan op dit moment?

Is het geld wat je op de langere termijn kan missen/compleet kan verliezen?Maracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:59:
Merk wel echt dat ik emotioneel te betrokken ben bij deze dingen. Echt een leerpuntje om aan te werken
[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious op 26-11-2020 09:01 ]
Punto?
Had zo een reactie verwacht maar ik vraag geen sluitend/juist antwoord, ik vraag gewoon jullie persoonlijke mening.
Dat wel en heb mijn XRP een paar dagen geleden bijna 3 x meerwaarde verkocht, maar toch vanochtend weer stuk lager ingekocht. Nu toch nog steeds aardige dip terwijl ik dacht in de charts dat opkomende trend weer er aan kwam. (ben nog aan het oefenen met het lezen/interpreteren van charts).WhySoSerious schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:00:
[...]
Is het geld wat je op de langere termijn kan missen/compleet kan verliezen?
Dus nog steeds winst, maar net als iedereen hier ben ik wel echt voor het grote geld aan het sparen haha
Jouw emotie heeft uiteindelijk 0 invloed op de koers als je gewoon aanhoudt, en 0,000000000000000000000000000001% als je daadwerkelijk handelt.
Explain?knakworst schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:06:
Fasten your seatbelts.
Verwijderd
Op dit moment is het vallende messen vangen. Vraag is of je dat wilt.djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:56:
Goedemorgen iedereen.
Ik zou zelf wachten totdat er duidelijk weer uptrend is gekozen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2020 09:21 . Reden: Verkeerde quote ]
Maar mss wel de moment om terug in te kopen?superchanbe schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:16:
iemand dumpte gisteren 40 miljoen XRP van een non actief wallet van 2013 op een exchange + de eerste grote whale dump van gisteren als dat geen indicatie is om uitstappen dan weet ik het ook niet
uit ervaring van 2018 is het nog niet het momentdjatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:20:
[...]
Maar mss wel de moment om terug in te kopen?

Heb ik persoonlijk dus wel gedaan. ook met XRP, maar goed geen lijn op vast te zetten op het momentdjatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:20:
[...]
Maar mss wel de moment om terug in te kopen?
Toen mijn grootste fout gemaakt, mijn inleg x10 bijna en toch wachten, erna zat ik met verliessuperchanbe schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:21:
[...]
uit ervaring van 2018 is het nog niet het moment
Paar maanden terug die fout niet mer gemaakt en OMG coin op tijd verkocht, mooie cent aan verdiend.
Dus wachten met XRP als deze ergens op de 0.30 staat?
Dat is dus hetgeen wat ik hier vraag, iedereen zijn mening. Iedereen doet wel wat zijn research dus we kunnen van elkaar leren.Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:27:
Kunnen we hier geen spelletje doen? Iedereen een voorspelling van de huidige dip? Of is dat te kinderachtig...
Ik denk dat we een kopie krijgen van 2018 MAAR door Corona gaat het erna wel anders zijn, hoop ik, dus jan-feb terug UP.
https://coinmarketcap.com/bitcoin-price-prediction/Pelox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:30:
Had iemand dat linkje nog van die 20k voorspellingsactie op coinmarketcap?

Hodl.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Laten we hier over een paar maanden op terug kijken.djatwork007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:30:
[...]
Dat is dus hetgeen wat ik hier vraag, iedereen zijn mening. Iedereen doet wel wat zijn research dus we kunnen van elkaar leren.
Ik denk dat we een kopie krijgen van 2018 MAAR door Corona gaat het erna wel anders zijn, hoop ik, dus jan-feb terug UP.
Ik verwacht bodem 5 december 12.5k in $.
In ieder geval een stuk meer aan het zweten dan de vers uitgestapte lieden.Luuk schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:32:
Een hoop vers ingestapte lieden zitten nu zwetend naar het scherm te staren schat ik zo in.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Waarom LINK? Geen XRP?sjorremans schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:34:
Aan de andere het is ook wel weer een mooi moment om straks nog wat BTC, LINK en ETH bij te gaan kopen
?Wietsee. schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:35:
Hahahahahaha.
Zero.
Nu heb ik voornamelijk BTC (70%), ETH en LINK (overige 30%) waar ik maandelijks plukjes van bijkoop. Geeft me een stuk meer rust dan constant bezig te moeten zijn met muntjes die 500x kunnen doen.. maar ook 500x verlies op kunnen leveren.
Niks, nada, nul
Ik ben voorjaar 2018 gewend!
Waarom XRP en geen LINK ?
XRP heeft zijn hype run wel weer gehad denk ik, de bagholder army is weer aangevuld.
Graag innemen dan, zodat de rest weer op groen mag...
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik denk eerder lui die ook wel weten dat niet alles in 1 keer naar de moon gaatRogues schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:42:
Zijn dit lui die hun portfolio naar fiat omzetten zodat ze morgen max bij Black Friday los kunnen gaan?
Volgende keer maar wat voorzichtiger zijn.
www.instagram.com/thomas.bartelds
Wanneer je meer naar jezelf moet luisteren...knakworst schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:19:
XRP op 70 cent. Eigenlijk mijn ultieme indicator dat je heel gauw fiat moet gaan.
ONGEDULD!
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Haha, same dus. Ik had al zo'n gevoel gisteren met dat naar beneden duwen.bramb0 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:51:
Voor eerste maal sinds 2017 stop loss functie gebruikt, en ik kan jullie zeggen: het werkt, zelf terwijl ik sliep!
Verlies meer dan gehalveerd in mijn geval.
[ Voor 38% gewijzigd door Hyp Hyper op 26-11-2020 09:53 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Zit te twijfelen of ik de rest van mijn PF om moet zetten naar Fiat (heb 10 verschillende Alts) en dan inderdaad all in te gaan op black Friday...Rogues schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:42:
Zijn dit lui die hun portfolio naar fiat omzetten zodat ze morgen max bij Black Friday los kunnen gaan?
www.instagram.com/thomas.bartelds
Dat was ik, en geen moment spijt. De keuze was lampjes kopen of mijn geld in xrp flikkeren..Machlah schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:52:
Hoop dat iedereen wel zo verstandig is geweest om alle winsten in de hypotheek te zetten he! Ik zag al iemand die een hele kerst tuin had aangeschaft... foei foei!
Zero.
OpgerektMaracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:40:
We worden wel echt even flink gerekt hoor hier

Rapapa...
Verwijderd
Beetje dom hodlen, lekker zuipen en eten, geen schoonouders vanwege corona en je vuurwerk budgetje in vallende messen en staatsloten stoppen.
Mooi toch.
Eindelijk tijd voor andere dingen.
Mijn tactiek:

Je hebt gelijk ook eigenlijk. Je kunt nu de komende weken naar je lampjes kijken ipv de crypto charts. Veel leuker!Pelox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:54:
[...]
Dat was ik, en geen moment spijt. De keuze was lampjes kopen of mijn geld in xrp flikkeren..
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 26-11-2020 10:00 ]
Zero.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hier ook , heb weer wat Link , Ada en Icx gekocht , te vroeg ? we gaan het meemakenPelox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:00:
Ik heb weer wat Link gekocht. In ieder geval goedkoper dan gisteren.
Alles is relatief.. wellicht te vroeg, maar op de lange termijn hopelijk niet.cryptore schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:04:
[...]
Hier ook , heb weer wat Link , Ada en Icx gekocht , te vroeg ? we gaan het meemaken
Zero.
Dus wellicht een extra bullrun voor hun.
Daarna uiteraard omzetten naar BTC
We gaan weer omhoog volgens mij.
[ Voor 9% gewijzigd door FijneKerst op 26-11-2020 10:06 ]
Gelukkig hoef je maar 6000 BNB te holden voor 8% cashbackknakworst schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:03:
Voor wie nog geld heeft om uit te geven, van vrijdag tot maandag is de cashback op de Binance card verdubbeld. Heb je dus 8% cashback, krijg je 16% cashback. Dat is wel bijzonder veel.
Verwijderd
Nog paar daagjes wachten dan koop je 6000 BNB voor 300 euroMachlah schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:06:
[...]
Gelukkig hoef je maar 6000 BNB te holden voor 8% cashback
Ik zit er ook alleen voor de LT in , het komt allemaal weer goed , heb behoorlijk bijgeleerd , geen emotie of paniek aan of verkopenPelox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:06:
[...]
Alles is relatief.. wellicht te vroeg, maar op de lange termijn hopelijk niet.
Oh, da's na deze drop nog maar 168.000 euro...Machlah schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:06:
[...]
Gelukkig hoef je maar 6000 BNB te holden voor 8% cashback

Wat extra BTC is nooit weg.
Laat maar... we zitten er weer onder..
[ Voor 39% gewijzigd door Pelox op 26-11-2020 10:17 ]
Zero.
Omhoog waarschijnlijk. staat nu vrij laag... grote kans dat men weer gaat inkopen met hun SL winst van vannacht.Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:13:
Als Amerika wakker wordt een tweede rit naar beneden?
of die kopen de dip en daardoor gaan we weer omhoog.Liripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:13:
Kan beide kanten op
nee die worden allemaal rekt wakker. Gok dat de meeste 10x longs en hoger allemaal wel rekt zijn. Op spot nu sellen is redelijk retarded als je het mij vraagt, dan heb je wel extreme weakhandsLiripriscon schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:13:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Spaarrekening?. wat is dat?-Colossalman- schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:13:
Meteen de spaarrekening maar even wat geleegd net.
Wat extra BTC is nooit weg.
Ohja, dat was die rekening bij de bank waar je vroeger nog 10% rente op kreeg toch?
Leuk man... nostalgie ...
Mijn spaarrekening zijn mijn diverse wallets
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit topic is gesloten.