[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.859 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Maracas10 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:44:
Toch een aardig dipje gaande.. zou wat zijn als er helemaal geen nieuwe ATH komt 😂
We zijn bezig met de 8e groene week op een rij. Al zakken we hier naar 12.5k kan een nieuwe ATH nog prima.

8 groene weken op een rij en zonder correctie de ATH breken, dat zou knap zijn en het kan ook nog :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
"Aardig dipje?" Dit is niet eens het laagste punt van deze dag mensen :+

Wat mij betreft droppen we lekker door naar een nieuw inkoopmoment, ik vind het wel prima :P al hodl ik vrolijk door.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:15
Maracas10 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:44:
Toch een aardig dipje gaande.. zou wat zijn als er helemaal geen nieuwe ATH komt 😂
Daar gaat ie alweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:40
Het is dat ik geen touw heb thuis. :X
Dat was echt veel makkelijker geweest!

Bedankt voor de tip in ieder geval. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
MrJ schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:45:
[...]

Yes. :P

Kom daar al een hele tijd niet meer. :)
Haha nice. Ik ook al eeuwen niet meer. Masters was ik daar. Mooie tijden

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Te laat.

De sfeer is zojuist omgeslagen, alsof de coke net is opgeraakt op een foute afterparty.

Dit wordt ellende, ik voel het aan mijn water.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Ah fijn, een mooie pullback. Is nodig om weer op te laden voor het laatste zetje _O_

Terug naar 18.4k zou niet verkeerd zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 25-11-2020 21:52 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:51:
[...]

Te laat.

De sfeer is zojuist omgeslagen, alsof de coke net is opgeraakt op een foute afterparty.

Dit wordt ellende, ik voel het aan mijn water.
Hoe is het met je nichtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De vorige bounce was op de 1 uur 99MA en nu bouced ie er boven al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
bijna genoeg voor een zij spiegel van een lambo <3 <3 <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Mooooody schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:51:
Ah fijn, een mooie pullback. Is nodig om weer op te laden voor het laatste zetje _O_

Terug naar 18.4k zou niet verkeerd zijn.
Precies. Laat maar even wat afkoelen tijdens thanksgiving. Met het uitkeren van de wallstreet bonussen en Chinees nieuwjaar pakken we de draad weer op.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die maakt het goed :)

Ivm het hele corona gebeuren kan ik er vrijdag pas heen helaas... :N

Wel zojuist het geboorte kaartje afgemaakt en op de mail gezet. d:)b

Zal de uren even declareren en daarmee weer wat Bitcoin kopen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Bever!

3

Pelox schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:43:
[...]

Ik keek naar xrp he. Bedoel je dat ik moet stoppen met traden of was het een algemene mededeling?
Oh sorry, ik dacht dat je btc bedoelde.. en opmerking was als je dat niet ziet kan je beter niet traden. Maar nu snap k de verwarring
Btc is niet zo spannend dus xrp zal ook wel weer opkomen, patroon is wel ff kaduuk nu idd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:57:
[...]

Die maakt het goed :)

Ivm het hele corona gebeuren kan ik er vrijdag pas heen helaas... :N

Wel zojuist het geboorte kaartje afgemaakt en op de mail gezet. d:)b

Zal de uren even declareren en daarmee weer wat Bitcoin kopen. :+
Ah fijn :)

Wij hebben begin april de erfgename van ons BTC-kapitaal mogen krijgen. Inderdaad onder volledige afzondering in het ziekenhuis (tijdje op neonatologie gelegeven bla bla) en mondjesmaat bezoek voor het raam nadat we thuis waren.

Aparte tijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Bever! schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:00:
[...]

Oh sorry, ik dacht dat je btc bedoelde.. en opmerking was als je dat niet ziet kan je beter niet traden. Maar nu snap k de verwarring
Btc is niet zo spannend dus xrp zal ook wel weer opkomen, patroon is wel ff kaduuk nu idd.
Ik dacht al :9

Was puur even een reactie op xrp dus vandaar.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

Richh schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:46:
"Aardig dipje?" Dit is niet eens het laagste punt van deze dag mensen :+

Wat mij betreft droppen we lekker door naar een nieuw inkoopmoment, ik vind het wel prima :P al hodl ik vrolijk door.
Precies dit, en btc dropt in een falling wedge (15 min) dus is allemaal niet zo heel spannend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:00:
[...]

Ah fijn :)

Wij hebben begin april de erfgename van ons BTC-kapitaal mogen krijgen. Inderdaad onder volledige afzondering in het ziekenhuis (tijdje op neonatologie gelegeven bla bla) en mondjesmaat bezoek voor het raam nadat we thuis waren.

Aparte tijden.
Mooi man :) aparte tijden inderdaad, maar nieuw leven blijft altijd een soort wonder.

Een lichtpuntje in donkere tijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ong..jammer dat ik die niet heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
dehardstyler schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:48:
[...]

Het is dat ik geen touw heb thuis. :X
Dat was echt veel makkelijker geweest!

Bedankt voor de tip in ieder geval. :P
Vrijwel alle qt wallets werken hetzelfde en 99% van alle coins gebruiken een qt wallet. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die had ik vanmiddag nog, tot vlak voor de pump.

ONG nu bijna de helft waard van ONT _O-

ToKeNoMiCs

Moet toch leren die vast te houden tot dit soort pumpjes, is niet de eerste keer dat ONG zoiets flikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22-09 21:13
trade slux trouwens nog steeds alleen LTC? en hoe is het met die forumgebruiker die het altijd over BCH had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:06:
[...]

Mooi man :) aparte tijden inderdaad, maar nieuw leven blijft altijd een soort wonder.

Een lichtpuntje in donkere tijden ;)
Nou ja, niet altijd hoor. Waarom denk je dat ik hier soms om 3:30 post?

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Berry powel schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:13:
trade slux trouwens nog steeds alleen LTC? en hoe is het met die forumgebruiker die het altijd over BCH had?
Slux handelt in Koenigseggs tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Normaal jump ik in voor een paar procent winst.
Maar ik probeer me te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladonna schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:15:
Normaal jump ik in voor een paar procent winst.
Maar ik probeer me te verbeteren.
Ja oppassen. Is de gas token van Ontology netwerk, om dividend van staken in uit te keren. Die stort straks helemaal in en dan bloed ie weer maanden.

Vorige keer ook zo gegaan. Daar wil je echt geen bagholder van worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:51
Nee. En die forumgebruiker (ga hem niet taggen want ben veel te bang dat hij terug komt met zijn gezever) is te druk met het gevecht met de ME over het verlaten van zijn kraakpand. Denk ik tenminste.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Stokstaart schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:23:
[...]

Nee. En die forumgebruiker (ga hem niet taggen want ben veel te bang dat hij terug komt met zijn gezever) is te druk met het gevecht met de ME over het verlaten van zijn kraakpand. Denk ik tenminste.
Hodl, maar dan op een andere manier.

Hodor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

anti elppa schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:50:
[...]

Haha nice. Ik ook al eeuwen niet meer. Masters was ik daar. Mooie tijden
Die naam ken ik nog wel ja. :)

Nog wel aan t sporten?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-09 15:36
Wat een geneuzel met de BTC prijs zeg. :P

Wat denken jullie, wel een ATH binnen enkele uren/dagen? Of gaan we droppen en kunnen we allemaal weer inslaan met korting. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

brick5492 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:42:

Wat denken jullie, wel een ATH binnen enkele uren/dagen? Of gaan we droppen en kunnen we allemaal weer inslaan met korting. ;)
Ja!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Ik ben zo geduldig aan het wachten, maar ik zie die coins alleen maar hoger worden. Ik vraag me af of mn buy orders nu niet veel te laag staan. Vet op 78 sats en link op 75400.
Link zou nog wel kunnen, maar vet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
brick5492 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:42:

Ik gok op een run omlaag voor de ATH of net na de ATH. Puur omdat we al 8 weken alleen maar groen zien zonder een correctie en dus een mega run hebben gedaan zonder enige correctie.

(Niet dat het voor mij uitmaakt hoor. Met mijn manier van traden moet ik het de komende 10 minuten juist hebben, niet de komende 10 dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berry powel
  • Laatst online: 22-09 21:13
PilatuS schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:46:
[...]

Ik gok op een run omlaag voor de ATH of net na de ATH. Puur omdat we al 8 weken alleen maar groen zien zonder een correctie en dus een mega run hebben gedaan zonder enige correctie.

(Niet dat het voor mij uitmaakt hoor. Met mijn manier van traden moet ik het de komende 10 minuten juist hebben, niet de komende 10 dagen)
Leef jij inmiddels van het traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Short lopen vanaf 18,967 :7

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
binnenkort black friday sales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

rekt in 3,2,1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stop in profit, gaat niet gebeuren :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Alles in mij zegt dat ik nu Bitcoin en ETH van de Ledger naar een exchange moet sturen en moet verkopen. Maar ik heb dus ETH bijgekocht in de dip en naar de Ledger gestuurd. Logisch he? Ik trap er niet in.

Hopelijk pakt het goed uit, gewoon vertrouwen houden. Ja, er komt vast nog een grotere dip, maar vrijdag/zaterdag kan Bitcoin prima door de 21k knallen en dat wil ik niet missen. En daarom dus ook een short geopend, dan voelt het minder erg als de koers even rood kleurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

waarom short je dit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zCZsbI7RWV7VDIKJzWY2KI4pD9c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/daZTsF1gvoelEWDUJps0DxST.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:07
Dit is al de tweede keer.
Ben je de boeken serie aan het lezen of de tv serie aan het kijken?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Was puur op de 3 minute chart. Zoals ik al aangaf: Ik zit verder nog all-in, heb zelfs bijgekocht. Het is dus puur om een korte termijn kans mee te pakken die ik zag. Ik sluit hem voordat ik ga tukken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RRvhT-8pwX9B9ivM86pQaWkP0A0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jlm0Z01ex2y1cHvr0krQRhuZ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
MrJ schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:27:
[...]

Die naam ken ik nog wel ja. :)

Nog wel aan t sporten?
Ja nog wel. Maar niet meer zoals vroeger. Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

Taro schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:12:
[...]

Was puur op de 3 minute chart. Zoals ik al aangaf: Ik zit verder nog all-in, heb zelfs bijgekocht. Het is dus puur om een korte termijn kans mee te pakken die ik zag. Ik sluit hem voordat ik ga tukken :)

[Afbeelding]
Ik was oprecht benieuwd of je iets zag wat ik miste :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

https://www.tradingview.c...-after-it-breaks-the-ATH/

Interessant, deze poster vergelijkt het patroon wat goud heeft gemaakt met wat BTC gedaan heeft/misschien gaat doen.
Bitcoin is often compared to Gold in terms of "store of value". It has been given the name "Digital Gold". Not only because of this fundamental aspect but also technically it tends to follow Gold's long-term cycles on a logarithmic scale. This is what the current study is about.

Before you rush into the comments section without reading the full analysis, I know Bitcoin's (left) chart is on the 1W time-frame, while Gold's (right) is on the 1M time-frame. How could it not be. Bitcoin represents the fast-moving digital era and has been around for only (roughly) 10 years while Gold is the standard, traditional store of value and has been around for centuries. So now that we got this out of the way we can move forward.

Gold's current parabolic rise broke its All Time High last July and made a peak one month after on the 1.1382 Fibonacci extension . It has since been pulling back (largely assisted by the stimulus no-deal, vaccine news), a pull-back that got accelerated this week.

BTC is just a fraction away from its ATH . The 1.1382 Fibonacci extension is around $25000. We can't know if that exact level will be reached, I have made a good case in previous studies for a peak around 22k. Check out also the RSI sequences between the two, which look even more identical.

If Bitcoin follows Gold so closely on the long-term, does this mean that after breaking the ATH we should expect a medium-term pull-back for BTC on the 1W chart? Feel free to share your work and let me know in the comments section!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat ene patroon is natuurlijk ook niet heilig. Patronen kunnen uitspelen of niet. Het is 1 indicator waar er nog genoeg andere zijn. Zo'n falling wedge is geen zekerheid op verder omhoog. Als ik nu zou moeten kiezen tussen short of long dan wordt het short.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

PilatuS schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:14:
[...]

Dat ene patroon is natuurlijk ook niet heilig. Patronen kunnen uitspelen of niet. Het is 1 indicator waar er nog genoeg andere zijn. Zo'n falling wedge is geen zekerheid op verder omhoog. Als ik nu zou moeten kiezen tussen short of long dan wordt het short.
Ok interessant, wat is je motivatie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:17:
[...]

8 weken groen achter elkaar. RSI in de rejection zone. Heel dicht bij de ATH. Een flinke rejection double top net onder de ATH. FOMO als een idioot. Moet ik nog verder door gaan ? :P

Aan het grote plaatje hecht ik wat meer waarde dan aan een patroon op de 15 min. Je kan gelijk krijgen en ik weet het ook niet, maar ik zie meer negatieve dingen dan positieve dingen op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

PilatuS schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:20:
[...]

8 weken groen achter elkaar. RSI in de rejection zone. Heel dicht bij de ATH. Een flinke rejection double top net onder de ATH. FOMO als een idioot. Moet ik nog verder door gaan ? :P

Aan het grote plaatje hecht ik wat meer waarde dan aan een patroon op de 15 min. Je kan gelijk krijgen en ik weet het ook niet, maar ik zie meer negatieve dingen dan positiefe dingen op dit moment.
Eens hoor.. mijn huidige uitgangspunt is nu een kleine squeeze maken lower high, higher low en dan een laatste zetje naar 21ish(?) daarna retrace (-30%) en dan opladen voor nieuwe run

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bever! schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:17:
[...]

En mijn motivatie zou dit zijn, er is nog ruimte tot +-18.400 en dan met een wick eronder tot de onderkant van de candle van gisteren: 18.100 USD.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/anDo_EjGDGMDoVrdrQb9O2w63S8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Avm5DnVBQOX0pd8hKHAP8nmc.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:22:
[...]

Eens hoor.. mijn huidige uitgangspunt is nu een kleine squeeze maken lower high, higher low en dan een laatste zetje naar 21ish(?) daarna retrace (-30%) en dan opladen voor nieuwe run
Het is ook een beetje korte termijn tegenover net wat langere termijn. Persoonlijk als ik wat verder uitzoom dan zie ik wat meer negatieve dan postieve dingen. Op de 1 uur vind ik die double top net onder ATH nogal lelijk naast wat andere dingen. Kunnen we nog een run omhoog doen, zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ja, ik poste dit vanmiddag al;
WhySoSerious schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:48:
zat te twijfelen om een deel in fiat om te zetten omdat ik het enthousiasme een beetje mis bij BTC de laatste dagen
Maar toen ging ie naar z'n record en sindsdien is het weer lafjes allemaal. Om door de ATH heen te gaan zal flink wat geweld nodig zijn, hoop mensen zullen dan gaan sellen. Vraag me af of dat geweld er wel is.

Als we er door heen komen zullen het een paar K zijn, niet meer gok ik.

Laten we hopen dat ik er naast zit. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:21
Mmm dit is wel een beetje rood, is toch minder mooi dan groen.
We zitten het wel even uit, nu uitstappen gaat altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

anti elppa schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:13:
[...]

Ja nog wel. Maar niet meer zoals vroeger. Jij?
4x per week + voeding in orde. Niet slecht voor een oude man. ;)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMayan
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 19:56
Gelukszoekr schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:14:
Zoals jullie weten probeer ik her- en der nog wel eens mijn Swipe promo videotje aan de man te brengen, maar zo'n beetje overal gaat het scam allert af. Net ook m'n topic op Fok! gesloten, waarom, geen idee..

Is het Swipe verhaal echt zo'n no-brainer scam?

Gelukkig kan ik hier nog m'n ei kwijt, of gaat m'n topic hier nu ook snel ten onder..? ... hmm
Ziet er zeker intressant uit. Vooral als je genoeg hebt voor een Slate kaart. Maar het bedrijf Swipe heeft gewoon nog geen vertrouwen opgebouwd. Als ik zoek op SXP of Swipe zie ik vooral ook mensen met problemen en dat de Swipe support niet goed is. Ook vooral veel mensen die zuur zijn dat ze op $4 ingestapt zijn en het nu op $1 staat. Om dan nu even 30k in te leggen lijkt iets te risicovol. Misschien ga ik wel een basic kaart aanvragen om rond te kijken. Al mis je dan weer de $1500 ref. bonus als je niet gelijk voor Slate gaat, als ik dat goed begrijp...

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Toch jammer van die Spot wallet winning spree. Maar is alleen de spot wallet, niet margin wallet die het weer grotendeels compenseert vandaag door de short. Ik doe het gelukkig gemiddeld nog beter dan de Bitcoin koers :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBgG_ia12_gKBeqI88GLMNvVQ2A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J9RfA1fvnNN2G1UmSyObDxMZ.png?f=user_large

Short: Take profit: 18.100 en stop loss ruim in profit. Ik sluit hem dus niet nu al af en laat het aan Bitcoin zelf over vannacht :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:48
1000 erbij in de eerste helft van de dag, 1000 eraf in de tweede helft. Lekker volatiel weer :+ nou op naar 18.1k dan maar. Want Taro heeft altijd gelijk :9

Even wat weak hands lozen en terug naar boven.

[ Voor 10% gewijzigd door Richh op 26-11-2020 00:19 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:13:
Toch jammer van die Spot wallet winning spree. Maar is alleen de spot wallet, niet margin wallet die het weer grotendeels compenseert vandaag door de short. Ik doe het gelukkig gemiddeld nog beter dan de Bitcoin koers :)
[Afbeelding]

Short: Take profit: 18.100 en stop loss in profit. Ik sluit hem dus niet nu al af en laat het aan Bitcoin zelf over vannacht :)
Taro, ik ben trots om met jou te hodlen op dit punt. Wat er hierna ook gebeurd, ooit stonden we hier allebei, en verkochten we niet. De een met een short zodat er nog iets van controle leek te zijn, de ander met een bag DOGE want waarom de fuck ook niet.

Met Bitcoin op bijna 19k. Waanzin eigenlijk.

To ATH and beyond.

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:09
ATH cancelled, nothing to see here 8)7 ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: http://m.quickmeme.com/img/7f/7f33d093b8f483242613e15e456fe37de9269948b09e8ceefa03d240187977c7.jpg

• superchanbe
vandaag is rood de kleur van jou lippen :)B

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Damn, vanmiddag had ik volgens mijn strategie iets moeten verkopen maar ik had het te druk met andere dingen en hoopte dat het nog wat door zou stijgen :(

Nu maar weer wachten op de volgende kans...

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Heb de shitcoins er maar weer ff uit gedaan, werd me te heet onder de voeten. Paar tientjes winst kunnen pakken. Zit nog wel diep in ETH en draai bijna verlies want beetje te hoog gekocht laatst. Maar het lijkt nu weer aan te trekken.

doei

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Trust the bubble.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2020 00:47 ]

• Specy
SJAAKSJAAK schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:43:
Heb de shitcoins er maar weer ff uit gedaan, werd me te heet onder de voeten. Paar tientjes winst kunnen pakken. Zit nog wel diep in ETH en draai bijna verlies want beetje te hoog gekocht laatst. Maar het lijkt nu weer aan te trekken.
De shitcoins gedragen zich nu best wel anders dan een weer geleden. Bij elke grote wijziging van BTC gaan ze hard omlaag, maar zodra BTC een beetje rond hetzelfde bedrag blijft hangen of stijgt naar pieken die al eerder geweest zijn stijgen ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:40:
Damn, vanmiddag had ik volgens mijn strategie iets moeten verkopen maar ik had het te druk met andere dingen en hoopte dat het nog wat door zou stijgen :(

Nu maar weer wachten op de volgende kans...
BTC staat 2% lager dan 24 uur terug. Dat kan toch niet het verschil zijn tussen blijven zitten en verkopen in je strategie ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:09
Weak hands shake out, een 2% drawback (en 5-10% op alts) is niet raar. Zou raar zijn als je dacht dat ie in een schuine streep omhoog naar het kruisje van je browser gaat.

Als je dat dacht, moet je denk ook ff op dat kruisje klikken ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
PilatuS schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:54:
[...]

BTC staat 2% lager dan 24 uur terug. Dat kan toch niet het verschil zijn tussen blijven zitten en verkopen in je strategie ?
Mijn alts zijn ook gedaald, dus in totaal is het -4% (het was eerder vanavond -6%). In mijn strategie verkoop ik iets als mijn PF boven een bepaalde waarde in euro's komt, daar zit ik nu dus weer onder...

• cryptore
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Mooi rood is niet lelijk , mooi bijkoop momentje

Verwijderd

Rekt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:19
Red Thursday before Black Friday?

• cryptore
  • Laatst online: 19-08 20:50

cryptore

TP1-08112029

Wat een geweld de laatste uurtjes

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
Ook ik zit weer even in FIAT. Wel met wat verlies, maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Nee ik trade in alles tegenwoordig, van organen tot XRP

En bedankt voor de associatie met onze bcash vriend :N :(

;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Rekt

Zero.

Verwijderd

Fubar.

Fucked up beyond any REKTcognition.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Note to self: als je een double top ziet en denk,, hmm niet goed... verkoop dan een keer sukkel.. :( :(

Oh well alles goed, het is even pauze en paypal red ons wel.. toch toch 8)7

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

hahaha het ging zo goed :D

• Pelox
Toch is het al aan het herstellen.. lijkt het.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Het is allemaal jouw schuld met je XRP kopen :(

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:22:
Toch is het al aan het herstellen.. lijkt het.
Rode weekly close, en dooooorrrrr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:58
Potver. Op het laagste punt vanochtend mijn XRP's weten te verkopen. Moet je ook maar kunnen.
Nou ja, niets te klagen, heb de inleg + 100% winst er uit gehaald en nog een beetje laten staan om nog mee te kunnen doen.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

2 opmerkingen;

1. Waarom luister ik nooit naar mezelf?

2. Gelukkig valt het mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:39
Haha ja jammer dit he. Maar laten we eerlijk zijn als je geen trader bent zit je nog lang niet in de buurt van je verkoopplan. Nog maar even geduld dan maar..

Er is trouwens altijd 1 specifiek muntje die opeens gaat stijgen voorafgaand aan een dip, dat is BQX. Heel vaag maar als die gaat stijgen gaat mn maag borrelen. Moet ik toch eens een trade op pinnen ookal heb ik van traden geen kaas gegeten..

[ Voor 5% gewijzigd door r0bb op 26-11-2020 07:39 ]

• Bever!
  • Nu online

Bever!

3

Slux schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:23:
[...]

Het is allemaal jouw schuld met je XRP kopen :(

:+
:(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

When in doubt, zoom out.

Koers bleef inderdaad in die negatieve driehoek, dit zorgde ervoor dat ik zo begon te twijfelen. Vannacht brak ie even uit aan de bovenkant, maar dit triggerde een of andere sell-off ofzo waardoor ie dwars door de onderste lijn van de driehoek brak. Sta er een beetje van te kijken dat het hierbij gebleven is eindelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BIfBxsIZCPCZzBOTHX6Jdh73TTM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/daTHG4eSP39RU8zQILwJHNOk.jpg?f=fotoalbum_large

Als we verder uitzoomen zien we dat we weer op de lijn terecht zijn gekomen die we vanaf begin november ingezet hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/67I8K2BGvV0XJWbtpSSDeizAT14=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9l6E8IXeWG8JLY7ZIJmrWSrL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Geloof dat een aantal van ons inderdaad een soort van : He een ijsberg... he wat komt ie dichtbij... ff Netflix ... BAM!! Houding hebben

Gisteren ook, paar vrienden en ik hebben ook wat shell, de middag daarvoor had ik voorspeld dat ik een daling van rond de 5% verwachte... en dan niets doen.. tja, had toch lekker wat week boodschappen kunnen verdienen.

Redelijk goede analist maar iemand anders zou aan de knoppen moeten zitten :) :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
Snap niet dat het sentiment zo omslaat, er is toch niks aan de hand? Macro-bullishness is nog LANG niet in gevaar. HODL en bijkopen. Of als je net als @Taro in de appgroepjes van de whales zit: short & chill. Rinse & repeat.

En af en toe wat winst pakken is ook wel lekker, dan kan je daadwerkelijk bijkopen op dit soort momenten. En met winst bijkopen is zo-veel lekkerder dan met 'echt' geld.

[ Voor 29% gewijzigd door Stokstaart op 26-11-2020 08:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
-10% hier

Grappig @WhySoSerious die lijn staat bij mij ook. Lijkt nu support te bieden maar het is maar wat kliederwerk naar mijn idee. Geen idee hoe nu verder, op de weekly ziet deze correctie er heel normaal uit maar of we nu weer up up up gaan is onduidelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8uA4lJSAa-sW-ITtAG7-UgP4r3c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Tdm1PUzezLssEUNw3nCVV8Oy.png?f=fotoalbum_large

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ach ja, het fijne is dat we nu weer een nieuwe 18K babe van @Verwijderd kunnen verwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
perfect weer. Lekker hodl en potje waar ik op bybit mee speel weer 2 longs geopend. mooi instap moment. Geduld blijft lonen

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

WhySoSerious schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:03:
Ach ja, het fijne is dat we nu weer een nieuwe 18K babe van @Verwijderd kunnen verwachten.
Het fijne is dat we nu weer wat goedkoop konden inkopen :P ...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Stokstaart
anti elppa schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:05:
perfect weer. Lekker hodl en potje waar ik op bybit mee speel weer 2 longs geopend. mooi instap moment. Geduld blijft lonen
Van mij mag hij nog wel wat lager, heb nog wel wat buy orders open. Maar ja, dan maar na de 20k+.

• anti elppa
  • Nu online
Stokstaart schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:59:
Snap niet dat het sentiment zo omslaat, er is toch niks aan de hand? Macro-bullishness is nog LANG niet in gevaar. HODL en bijkopen. Of als je net als @Taro in de appgroepjes van de whales zit: short & chill. Rinse & repeat.

En af en toe wat winst pakken is ook wel lekker, dan kan je daadwerkelijk bijkopen op dit soort momenten. En met winst bijkopen is zo-veel lekkerder dan met 'echt' geld.
exact dit. Dit moest in mijn ogen ook gewoon gebeuren om uberhaubt gezond door te kunnen stijgen op termijn. eigenlijk valt de correctie nog mee. Vorige 2 bullruns ging het vaak nog stuk dieper, zal wel het volwassen worden van de markt zijn. Orderboeken zijn iig weer even opgeschoont en een stuk gezonder dan laatste paar dagen. Die waren namelijk echt om te janken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:17
🚀 ik zit weer 100% in btc op wat bodemvis dividend aandelen na.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:54

Snippertje

Light up your life

anti elppa schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:08:
[...]

exact dit. Dit moest in mijn ogen ook gewoon gebeuren om uberhaubt gezond door te kunnen stijgen op termijn. eigenlijk valt de correctie nog mee. Vorige 2 bullruns ging het vaak nog stuk dieper, zal wel het volwassen worden van de markt zijn. Orderboeken zijn iig weer even opgeschoont en een stuk gezonder dan laatste paar dagen. Die waren namelijk echt om te janken.
En daarom doet bitcoin zo raar, omdat het puur sentiment is. Je moet mensen kennis hebben ipv handel kennis.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:19
Canon FUDDER gerucht trump exit gift
https://www.coindesk.com/...ensome-crypto-wallet-rule

Bull runs en FUD echt weer 2017 flashback

[ Voor 22% gewijzigd door EnderQ op 26-11-2020 08:27 ]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Snippertje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:21:
[...]

En daarom doet bitcoin zo raar, omdat het puur sentiment is. Je moet mensen kennis hebben ipv handel kennis.
Neuh, valt mee.
De koers wordt niet door Henk en Ingrid bepaald maar door de whales.
En bij whales zit geen emotie.... dat is pure handel en inspelen op de wereld economie.

• Stokstaart
FijneKerst schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:23:
[...]

Neuh, valt mee.
En bij whales zit geen emotie.... dat is pure handel en inspelen op de wereld economie.
Denk ik ook, je zag de afgelopen tijd juist erg weinig emotie in de markt. Die komt terug als de nocoiners weer instappen..

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:54

Snippertje

Light up your life

FijneKerst schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:23:
[...]

Neuh, valt mee.
Ja, misschien wel. Maar in een bull markt gebeuren er rare dingen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.