Waves al gezien?
Niets kan tippen aan king-cripple overigens...
[ Voor 12% gewijzigd door WhySoSerious op 22-11-2020 21:11 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Waves al gezien?
[ Voor 12% gewijzigd door WhySoSerious op 22-11-2020 21:11 ]
Ik heb ze ook ingevuld, kans is klein maar de moeite ook dus waarom nietJopiejojojo schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:53:
Lol, maar iemand al die op coinmarketcap die 3 predictions voor de 20.0000 btc gemaakt? toch leuk bedrag te winnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 22-11-2020 21:16 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
verlaagd ;-) de fee is nu 0,80 eurocentTaro schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:16:
Dan heeft Binance onlangs de prijzen verhoogd:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 22-11-2020 21:17 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nee, het was bij mij 1 Euro en nu hoor ik 3 Euro. Maar op https://www.binance.com/n...ter-Payments-FPS-for-GBP- zie ik 1,50 Euro.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
3 euro is het minimale over te boeken bedrag...Taro schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:18:
[...]
Nee, het was bij mij 1 Euro en nu hoor ik 3 Euro. Maar op https://www.binance.com/n...ter-Payments-FPS-for-GBP- zie ik 1,50 Euro.
Dat is dus verhoogd
Ah, maar er staat 1,50 Euro als kosten ipv 1 Euro wat het was.iVibes schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:18:
[...]
3 euro is het minmale over te boeken bedrag...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het staat heel stoer natuurlijk, snap ik, maar we houden hier meestal aan om geen hoeveelheden of bedragen te delen. Je weet nooit wie er mee leest..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
BTCdirect kan wel opdoeken..Taro schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:16:
Dan heeft Binance onlangs de prijzen verhoogd:
[Afbeelding]
De iDeal optie om te storten werkt overigens super. Zojuist weer bijgestort voor extra ADA, kostte niets
Taro schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:20:
[...]
Ah, maar er staat 1,50 Euro als kosten ipv 1 Euro wat het was.
Afijn, gerommel in de marge
Welkom Henk!Novarion schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:24:
Erg tof topic om bij te houden! Kijk en lees al wat dagen mee en terug.
Al jaren interesse in crypto, maar nooit iets mee gedaan. Want: "Levert alleen wat op als je er duizenden in pompt." En dat risico zal ik nooit willen nemen. Had ik toen in 2014 maar die €10,- in BTC vastgehouden, of eigenlijk zelfs meer gekocht, had momenteel erg leuk geweest.
Vorige week heeft het weer mijn interesse opgepakt, niet door stijging van BTC, maar door wat meer vrije tijd, de afgelopen tijd... -insert die erge ziekte (nee, geen covid)-.
Dus ben mezelf er maar weer eens in het verdiepen, als totale Henk.
Hoop binnenkort een beetje aan de slag te kunnen met/op Binance. Lijkt mij erg leuk om met wat snelle trades een beetje pf te creëren, om later die winst te hodlen in BTC en ETH.
Wellicht enorm kortzichtig hoe ik het nu bekijk, maar agh het begin is er. Veel te leren nog.
[ Voor 20% gewijzigd door Stokstaart op 23-11-2020 09:36 ]
Op Kraken kost een fiat opname € 0,09. Als je het 's ochtends doet, 's middags op je rekening. Anders de volgende dag.Taro schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:18:
[...]
Dat is dus verhoogd
[ Voor 15% gewijzigd door BoulaMouzer op 22-11-2020 21:40 ]
Maak een account op coinbase/kraken/bitvavo. Stuur die BTC daarheen, verkoop ze, stuur het geld naar je bank.BoulaMouzer schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:38:
Weet niet of ik hier op de goede plek ben, weet iemand hoe ik 32 BTC kan omzetten in geld alle hulp is welkom...
Long story short: I'm expecting #BTC to go for ATH in coming days and ETHUSD $600+ pic.twitter.com/zXaHnAtyIs
— Ed_NL (@Crypto_Ed_NL) 22 november 2020
[ Voor 37% gewijzigd door Taro op 22-11-2020 21:44 ]
Stuur ze naar mij, dan stuur ik je een geldbedrag terug.BoulaMouzer schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:38:
Weet niet of ik hier op de goede plek ben, weet iemand hoe ik 32 BTC kan omzetten in geld alle hulp is welkom...Oh tikfoutje het gaat om 0.0032 BTC...
Ik geef je 20 euro.... ben je snel klaar... en geen gedoe...BoulaMouzer schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:38:
Weet niet of ik hier op de goede plek ben, weet iemand hoe ik 32 BTC kan omzetten in geld alle hulp is welkom...Oh tikfoutje het gaat om 0.0032 BTC...
U kunt de 0,001280 sturen naar 2F1tAaz5x1HZXrCNLbtMDbcw6o5GNn4xqX , bij voorbaat dank...iVibes schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:45:
[...]
Ik geef je 20 euro.... ben je snel klaar... en geen gedoe...
[ Voor 99% gewijzigd door Nopheros op 22-11-2020 22:51 ]
doei
Vergelijk het maar met de bezinepomp... de prijs is nergens gelijk...SJAAKSJAAK schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:53:
Waarom zit er 10$ verschil tussen kraken en binance op Ethereum?
[ Voor 38% gewijzigd door iVibes op 22-11-2020 22:16 ]
Dan heeft het nog wel een flinke weg te gaan
Weet ik wel haha. Ik ben gewoon al ontzettend blij met mijn winsten op een, vergeleken met wat hier soms voorbij komt, bescheiden inleg.Sunri5e schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:02:
[...]
Precies. Instappen dus!Sunri5e schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:02:
[...]
Zero.
Wat een toptrilogie is het ook. Binnenkort maar weer eens een marathon doen.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:23:
The Bitcoin standard.
[YouTube: The Bitcoin Standard]
De tijd leert of het tij keert
Even large established banks like JP Morgan are starting to experiment with cryptocurrencies as Yahoo Finance reportsJPMorgan Admits It Was Wrong About End Of Bitcoin Bull Run, Renews $140,000-Plus Price Forecast
[ Voor 73% gewijzigd door Sunri5e op 22-11-2020 22:31 ]
Verwijderd
Met een dikke groene ochtend candle.WhySoSerious schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:42:
Benieuwd hoe we morgenochtend wakker worden...
ben bang om te gaan slapenWhySoSerious schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:42:
Benieuwd hoe we morgenochtend wakker worden...
Dat is dus kei hard inkakken?mengenli schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:51:
ADA gaat doen wat XRP deed in januari 2018
Dat mag ie gaan doen als ik maar rond ATH verkoop
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Zegt ook mijn gevoel. Ik zit nog steeds in het 20kish kamp en vervolgens rode dildo ergens komende week.Pelox schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:47:
Morgen is btc weer aan de beurt.
Prijs klopt niet..Dark Matter schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:01:
Krijg de kleros.
Ik ga voor een ATH binnen 48 uur...Stokstaart schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:05:
[...]
Zegt ook mijn gevoel. Ik zit nog steeds in het 20kish kamp en vervolgens rode dildo ergens komende week.
[ Voor 200% gewijzigd door Jeaust op 22-11-2020 23:12 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Lol, wat was deze week dan?uNoTopia schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:18:
Ff ter info: volgende week is de week van ETH. Massive gains, moon, lambo enzovoorts
Slaap lekker lieve crypto-vrienden, tot morgen!
Ik ben eigenlijk benieuwd wat er in jouw PF zit nu.
Schatting:ardana123 schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:31:
[...]
Ik ben eigenlijk benieuwd wat er in jouw PF zit nu.
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 22-11-2020 23:44 ]
Coinbase is het makkelijks voor newbs. Heb je direct ook coinbase earn waar je gratis coins kan verdienen.Dan Stark schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:45:
Wat raden jullie een beginner aan qua exchange? Ik dacht te beginnen op binance. Ook al moet je daar je passport uploaden.
Zal niet direct al te veel investeren, maar wil me wel graag wat inlezen. Speelde al wel vaker met de gedachte om in crypto te gaan investeren, maar nooit echt de stap genomen.
Bitvavo & Binance. KYC (je legitimeren) is bijna overal verplicht...Dan Stark schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:45:
Wat raden jullie een beginner aan qua exchange? Ik dacht te beginnen op binance. Ook al moet je daar je passport uploaden.
Zal niet direct al te veel investeren, maar wil me wel graag wat inlezen. Speelde al wel vaker met de gedachte om in crypto te gaan investeren, maar nooit echt de stap genomen.
Precies. Kyc heb je overal.iVibes schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:48:
[...]
Bitvavo & Binance. KYC (je legitimeren) is bijna overal verplicht...
Zero.
Dit. Niet het goedkoopst, maar wel gratis geld om mee te beginnen.ardana123 schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:48:
[...]
Coinbase is het makkelijks voor newbs. Heb je direct ook coinbase earn waar je gratis coins kan verdienen.
Zou mooi zijn, hopelijk geen herhaling van begin september...WhySoSerious schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:33:
ETH bijna 500 EUR.
En met die gedachte gaan we pittenhopelijk morgen ontslagbrief sturen
Bij NL brokers en exchanges moet je bij versturen en ontvangen naar en van je eigen wallet ook het adres verifiëren. Betekent een screenshot maken en uploaden van je wallet met adresiVibes schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:48:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 23-11-2020 00:14 ]
Zijn de fee's op Coinbase niet veel hoger voor lage tiers dan op Binance ?ardana123 schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:48:
[...]
Coinbase is het makkelijks voor newbs. Heb je direct ook coinbase earn waar je gratis coins kan verdienen.
Ben zo handig geweest om via google automatisch aanvullen het account aan te maken bij coinbase earn (met mijn korte naam) en nu wil ie mijn paspoort niet pakken. En ik kan mijn naam ook niet weer aanpassen volgens mij.
Coinbase en Bitstamp zijn leuke exchanges om mee te beginnen, een Binance of Huoibi zijn iets moeilijkerardana123 schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:48:
[...]
Heb je dus ook bij Bitvavo...ardana123 schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:48:
[...]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Sinds wanneer?. Bij Bitvavo nog nooit tegenaan gelopen, en ik heb vorige week nog wat heen en weer gestuurd.lighting_ schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:13:
[...]
Bij NL brokers en exchanges moet je bij versturen en ontvangen naar en van je eigen wallet ook het adres verifiëren. Betekent een screenshot maken en uploaden van je wallet met adres
In principe vanaf vorig week.FijneKerst schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:04:
[...]
Sinds wanneer?. Bij Bitvavo nog nooit tegenaan gelopen, en ik heb vorige week nog wat heen en weer gestuurd.
Apart.lighting_ schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:10:
[...]
In principe vanaf vorig week.
Ook bitvavo moet er zsm hieraan voldoen.
https://bitonic.nl/faq/42...t-van-uw-wallet-te-sturen
Vind ik wel meevallen, in welk opzicht vind je dat?
XRP = trash
Gewoon even een ticket aanmaken en het probleem uitleggen.Gait schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:56:
Sinds 2017 ben ik HODLer van BTC, af en toe wat bijgekocht de laatste jaren en sinds afgelopen zomer lees ik met veel plezier hier mee, maar nu heb ik toch een vraagje.
Op mijn geverifieerde Coinbase account zag ik een maandje of misschien 2 dat mij geboorte dag een dag verschilde met de werkelijkheid. Dat terwijl mijn account geverifieerd is (2017 of 2018), dus hoe dit kan geen idee.
Coinbase geeft nu ongeveer een week aan dat ik mijn account moet verifiëren. Dit verifiëren lukt steeds niet, omdat hij aangeeft "The date of birth on your ID doesn't match the personal details you entered earlier. Please make sure you're using a valid ID that matches what you entered." Maar kijk ik bij accountlimieten dan staat er dat ik wel ben geverifieerd. Heeft iemand anders hier ook problemen mee?
Zero.
Nu is ie toch echt opgestaan uit die kistPelox schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:23:
[...]
Laat maar zitten.. hij ligt weer in de kist..
[ Voor 3% gewijzigd door metallicattim op 23-11-2020 09:14 ]
Je moet een volledige screenshot maken van je wallet. Die van mij geeft ook de totale waarde aan onderin. Hebben ze niks mee te maken..FijneKerst schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:13:
[...]
Apart.
Beetje houwtje touwtje regel zeg...
Screenshots maken van je wallet hahahaha... lekker waterdicht
Klopt alleen is of was Bitavo was meer een veredelde broker, doen een beetje raar met de prijzen, maar misschien is dat opgelost maar zeker een aanrader om mee te starten ipv van een binanaceFijneKerst schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:03:
[...]
Heb je dus ook bij Bitvavo...
Ik zou als leek echt daar beginnen.
Nederlands, geen poespas, niet al te veel shitcoins, goede support via chat, iDeal betaling dus het staat er binnen 5 seconden op (of weer terug naar je rekening), een goede simpele app, 2FA,.... alles wat je nodig hebt als beginner.
Binance e.d. zou ik pas aan beginnen als je de basis door hebt.
Schrok mij iig af toen ik begon vorig jaar.
Nu nog steeds teveel zooi op wat afleid imho .. maar wel meer mogelijkheden.
Dat kun je wel blurren. Waar het alleen om gaat is dat ze kunnen zien dat jij eigenaar bent van het adres.xantos schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:19:
[...]
Je moet een volledige screenshot maken van je wallet. Die van mij geeft ook de totale waarde aan onderin. Hebben ze niks mee te maken..
Hoe bewijs je uberhaupt dat een wallet op jouw naam staat? Dat gaat toch niet? Wie de sleutels heeft is de eigenaar? Toch?T-mo-T schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:31:
Hoe werkt dat dan? Met de meeste wallets heb je toch een hoop "sub-wallets" die worden aangemaakt? Als je dan verstuurd komt het uiteindelijk toch van meerdere adressen?
Exact.. die screenshot kan ook van een scammer afkomstig zijn..volt22 schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:32:
[...]
Hoe bewijs je uberhaupt dat een wallet op jouw naam staat? Dat gaat toch niet? Wie de sleutels heeft is de eigenaar? Toch?
[ Voor 20% gewijzigd door xantos op 23-11-2020 09:41 ]
Maar hoe kunnen er dan door de overheid zulke regels worden opgelegd? Degene die de overheid hierin adviseert weet OF niets van blockchain / crypto (lijkt me sterk) of helpt zo de communityxantos schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:39:
[...]
Exact.. die screenshot kan ook van een scammer afkomstig zijn..
Ik heb bitonic een screenshot gestuurd met met totaal bedrag geblurred en ook alle overige addressen geblurred. Accepteren ze het niet, dan hebben ze pech..
Klopt, maar voelen jullie geen weerstand tegen het uploaden van volledig zichtbaar BSN? meestal ook nog verplicht in hoge resolutie en dpi. Zijn er nog exchanges die dit niet verplichten (mbt BSN)?iVibes schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:48:
[...]
BSN staat niet op de voorkant van je rijbewijs.marcel87 schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:59:
[...]
Klopt, maar voelen jullie geen weerstand tegen het uploaden van volledig zichtbaar BSN? meestal ook nog verplicht in hoge resolutie en dpi. Zijn er nog exchanges die dit niet verplichten (mbt BSN)?
[ Voor 16% gewijzigd door lighting_ op 23-11-2020 10:19 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq