hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wie loopt hier te zeiken op XRP ? Van wat ik zie hebben we er een discussie over, niets mis mee toch ?hmr schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:40:
Je weet dat het bull season is als mensen op Tweakers XRP gaan afzeiken bij gains. 😬
Omdat ik geloof dat als Ripple (en dus XRP) slaagt in wat ze doen, dat ervoor zorgt dat de koers van XRP veel hoger zal zijn. Dan heb ik het over járen vanaf nu, maar daarvoor heb ik ook een deel van mijn stash gereserveerd voor wanneer dat zover is.PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:39:
[...]
Bedankt voor het uitgebreide antwoord, maar de vraag blijft staan. Wat heb jij er nou aan om XRP te hebben ?
Dus indirect heeft dat gevolg op waarom ik XRP bezit. Ik bezit XRP voor nu, de bullrun, en ik bezit XRP voor later, de utility die ervoor zorgt dat XRP een hogere prijs zal hebben.
Maar als je hier bent voor de korte termijn gains, dan zie je wellicht geen heil in XRP. Dat snap ik.
Maar als je erbij wilt zijn wanneer BTC op de 500.000 USD staat, dan is dat net zo logisch als over een paar jaar wanneer XRP op de 50 USD staat.
[ Voor 15% gewijzigd door Idutchman op 22-11-2020 17:44 ]
Je hebt 3 jaar ervaring erbij. Weet je hoe het prijsverloop kan zijn. Vertrouwen en ervaring is een groot goed.Taro schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:32:
Goed om te constateren, en een tip voor iedereen die pas onlangs is gestart met crypto: In 2017 zouden vandaag en/of mijn stop losses zijn geraakt of ik had ergens rond 17.625 USD alles verkocht vanuit een panic sell. Tegenwoordig stel ik mijzelf de vraag: Heb ik er voldoende vertrouwen in dat dit een bullrun is en dat die nog even doorgaat? En dat samen met onder andere een aantal MA niveaus waar ik op let (Zie afbeeldingen van eerder vandaag) zorgt ervoor dat ik vandaag niets heb verkocht en gewoon nog aan boord ben.
Ja, dat had verkeerd af kunnen lopen als dit het eind van de bullrun was, maar dat gevoel kan je ook iedere keer veel geld kosten en er toe leiden dat je buy high, sell low toepast en iedere keer eindigt met minder Bitcoin, ETH of je favoriete andere cryptocurrency.
Maak vooral je eigen keuzes, maar ik zou wel willen dat iemand dit er midden/eind 2017 bij mij had ingeramd en het daarna regelmatig had herhaald, dan was mijn rendement destijds een stuk hoger geweest. Hopelijk kan ik er nu anderen mee helpen
[ Voor 4% gewijzigd door Jopiejojojo op 22-11-2020 17:45 ]
Ok, duidelijkIdutchman schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:43:
[...]
Omdat ik geloof dat als Ripple (en dus XRP) slaagt in wat ze doen, dat ervoor zorgt dat de koers van XRP veel hoger zal zijn. Dan heb ik het over járen vanaf nu, maar daarvoor heb ik ook een deel van mijn stash gereserveerd voor wanneer dat zover is.
Dus indirect heeft dat gevolg op waarom ik XRP bezit. Ik bezit XRP voor nu, de bullrun, en ik bezit XRP voor later, de utility die ervoor zorgt dat XRP een hogere prijs zal hebben.
Maar ook wel een beetje vreemd toch ? Iets in bezit hebben waarvan je weet dat je niets mee kan en hoopt op een hogere waarde omdat anderen er wat mee gaan doen. Het mooie van crypto voor mij is juist iets hebben dat los staat van ieder bedrijf of overheid en wat ik in eigen beheer kan hebben zonder dat iemand er iets over te zeggen heeft.
Edit: Je bent trouwens de eerste in 4 jaar tijd die met een goed antwoord komt als het over XRP gaat
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 22-11-2020 17:49 ]
Wij zitten op een lijn qua gedachten over Ripple Inc./ XRPIdutchman schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:43:
[...]
Omdat ik geloof dat als Ripple (en dus XRP) slaagt in wat ze doen, dat ervoor zorgt dat de koers van XRP veel hoger zal zijn. Dan heb ik het over járen vanaf nu, maar daarvoor heb ik ook een deel van mijn stash gereserveerd voor wanneer dat zover is.
Maar als je hier bent voor de korte termijn gains, dan zie je wellicht geen heil in XRP. Dat snap ik.
Maar als je erbij wilt zijn wanneer BTC op de 500.000 USD staat, dan is dat net zo logisch als over een paar jaar wanneer XRP op de 50 USD staat.
Verwijderd
Maar als de Dollar en Euro dan al niet meer bestaat, waar verkoop je het dan voor?Idutchman schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:43:
[...]
CBDC's?
Ik moet het eerst allemaal nog zien en dan geloven.
Maargoed, dat geldt uiteindelijk ook voor Bitcoin.
Dus zo zitten we allemaal op ons eigen bootje in dezelfde vijver.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5g2e15kffBtQz43VwS4U3CAa.jpg?f=user_large)
Je kan ermee speculeren, net als Bitcoin.PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:46:
[...]
Ok, duidelijk
Maar ook wel een beetje vreemd toch ? Iets in bezit hebben waarvan je weet dat je niets mee kan en hoopt op een hogere waarde omdat anderen er wat mee gaan doen. Het mooie van crypto voor mij is juist iets hebben dat los staat van ieder bedrijf of overheid en wat ik in eigen beheer kan hebben zonder dat iemand er iets over te zeggen heeft.
Dat is sinds 2017 Store of Value geworden,
Het deel wat peer-to-peer cash wilde blijven is Bitcoin cash geworden.
We zitten nog in een pril stadium, eigenlijk weten we nog niet wat we ermee kunnen, behalve verhandelen.
XRP zou je ook kunnne gebruiken als store of Value, echter zakt het 3 jaar lang om vervolgens idioot hard omhoog te gaan.
BTC die als store of Value ook 90% kan verliezen is ook maar raar voor een munt die Store of Value is.
Maargoed, stel dat Ripple Inc. Verdwijnt, dan zal de XRP Ledger gewoon blijven voortbestaan.
En dat crypto helemaal los staat van de overheid, enerzijds wel, anderzijds moet je gewoon belasting betalen over je vermogen.
Je kan het natuurlijk niet opgeven, maar als je later je huis ermee wil afbetalen kan je dat beter weer wel netjes aangeven en huilen als de blauwe brieven weer op de mat vallen.
Ik heb het puur over wie er controle over heeft. De overheid kan niets doen met Bitcoin en een bedrijf ook niet, bij XRP ben je afhankelijk van Ripple, bij BTC niet. Dat staat los van belasting betalenelektriekert schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:53:
[...]
En dat crypto helemaal los staat van de overheid, enerzijds wel, anderzijds moet je gewoon belasting betalen over je vermogen.
Ja, dat is de basis van waaruit crypto ontstaan is. Zeker.PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:46:
[...]
Het mooie van crypto voor mij is juist iets hebben dat los staat van ieder bedrijf of overheid en wat ik in eigen beheer kan hebben zonder dat iemand er iets over te zeggen heeft.
Maar elke markt/asset class kent een begin, een midden en een eind. BTC ontstond als hedge tegen de geldprinter van de centrale bank. Monero ontstond als privacy coin tegen de overheid. Allemaal top.
En XRP ontstond als bijproduct van groter plan: herstructurering van de economie. En ja, daar is een bedrijf voor nodig. Een bedrijf dat met de ECB, IMF of BIS om tafel moet. Ondanks dat het 'blockchain' is.
Toen de auto kwam, had deze 4 wielen. Dat werkt goed en daar borduren we op verder. Waarom zou iemand dat iets met 2 wielen kopen? Toch instabieler en minder veilig? Toch is het er. En het is een succes.
Anyhow, on topic, markt is weer in beweging!
Bij XRP ben je helemaal niet afhankelijk van Ripple Inc. (Wel als het gaat om de cross-border solution)PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:56:
[...]
Ik heb het puur over wie er controle over heeft. De overheid kan niets doen met Bitcoin en een bedrijf ook niet, bij XRP ben je afhankelijk van Ripple, bij BTC niet. Dat staat los van belasting betalen
Maar je bent vrij om van de XRP ledger gebruik te maken als de developer. De broncode is open-source.
XRP kan voor meer gebruikt worden dan alleen een bridge-asset.
Who cares wat het is.. ik vind xrp shit en zo zijn er vele maar als ik vandaag de garantie krijg dat het 100% zeker de komende weken 10 keer over de kop gaat, switch ik ook mijn btc naar xrpIdutchman schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:58:
[...]
Ja, dat is de basis van waaruit crypto ontstaan is. Zeker.
Maar elke markt/asset class kent een begin, een midden en een eind. BTC ontstond als hedge tegen de geldprinter van de centrale bank. Monero ontstond als privacy coin tegen de overheid. Allemaal top.
En XRP ontstond als bijproduct van groter plan: herstructurering van de economie. En ja, daar is een bedrijf voor nodig. Een bedrijf dat met de ECB, IMF of BIS om tafel moet. Ondanks dat het 'blockchain' is.
Toen de auto kwam, had deze 4 wielen. Dat werkt goed en daar borduren we op verder. Waarom zou iemand dat iets met 2 wielen kopen? Toch instabieler en minder veilig? Toch is het er. En het is een succes.![]()
Anyhow, on topic, markt is weer in beweging!
Naar mijn beleving is shorten dat je verwacht dat de prijs daalt en daar geld op inzet
Ok, let's goo!Rebbelx schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:01:
[...]
Who cares wat het is.. ik vind xrp shit en zo zijn er vele maar als ik vandaag de garantie krijg dat het 100% zeker de komende weken 10 keer over de kop gaat, switch ik ook mijn btc naar xrp
Thanks! Zeker een meerwaarde zie ik alPilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:28:
[...]
Voor Reddit is het een beetje rondkijken in de subs van crypto. Wat betreft Twitter is hier mijn oude lijstje en die van Taro.
Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10"
PilatuS in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9"
Verwijderd
Wellicht heb je hier ook nog wat aan:
https://bitcointalk.org/index.php?board=159.0
En r/CryptoMoonShots worden soms (door mij vaak achteraf gezien
Het kan veel tijd kosten om te lezen/filteren maargoed een potentiële x1000 kan dat waard zijn natuurlijk
Ik wil het over 4 jaar zien. In vergelijking met 2017.
Zero.
Wat je eigenlijk doet is niet 1 op 1 je cryptocurrency naar fiat omzetten en lager weer inkopen, maar (kort door de bocht) je cryptocurrency verkopen naar fiat met hefboom (je leent dat extra deel van een ander), daarna lager weer inkopen en diegene die je de crypto heeft geleend terugbetalen. Het verschil is voor jou en dus je winst. Als je gewoon naar fiat uitstapt ga je eigenlijk een 1x short aan.Maracas10 schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:04:
Ga even een domme vraag stellen hoor, maar ik probeer het verder te begrijpen allemaal. Ik hoor/zie dat mensen ook kunnen 'shorten' op ETH/BTC. Hoe doen ze dit? Bedoelen ze met shorten dat ze hun BTC / ETH verkopen?
Naar mijn beleving is shorten dat je verwacht dat de prijs daalt en daar geld op inzet
Voorbeeld voor een 3x short: Je hebt 0,5 Bitcoin. Je opent een x3 short. Je leent dan 2x0,5 Bitcoin erbij (Dus in totaal 3x 0,5 (Vandaar: 3x short)) en verkoopt die 1,5 Bitcoin allemaal voor fiat. Laten we zeggen dat Bitcoin 10.000 USD waard is. Je gaat dan voor 3 x 0,5 x 10.000 USD = 15.000 USD fiat short. Op BitMEX en ByBit: 15.000 contracten a 1 USD.
Op 7.500 besluit je de positie te sluiten. Je koopt dan dus voor 15.000 USD in totaal 2 stuks Bitcoin terug. Je lost de schuld van 2x0,5 Bitcoin af en hebt dan 1 Bitcoin over, waarvan 0,5 je inzet was. Je hebt dan dus 100% rendement gemaakt: 0,5 Bitcoin extra.
Bij het normale naar fiat uitstappen is het enige risico dat je minder Bitcoin (of ETH) kan terugkopen. Bij het shorten of longen met leverage heb je echter een extra risico: De prijs kan ook de andere kant op bewegen en je hebt een lening afgesloten voor dat extra bedrag. Op een gegeven moment is jouw inzet nodig om de lening die je bent aangegaan af te lossen. En als jouw volledige inzet nodig is om de lening af te lossen en je verder geen resterend budget meer hebt wordt je positie automatisch gesloten en "geliquideerd". Met andere woorden: Weg is je inzet. Je hebt dan dus geen Bitcoin, ETH of fiat meer, alles is weg. En daarom is met leverage shorten of longen erg gevaarlijk, want je inzet kan 100% verdwijnen.
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 22-11-2020 18:42 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Wat denk je dat er met XRP gebeurt als Ripple failliet zou gaan ? Het succes van XRP is afhankelijk van Ripple.elektriekert schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:00:
[...]
Bij XRP ben je helemaal niet afhankelijk van Ripple Inc.
Dit is overigens niet waar. Als Ripple stopt te bestaan, dan blijft XRP (en nog belangrijker, de XRP ledger) bestaan. Dan vallen alle plannen in duigen mbt waar XRP voor bedoeld is. Maar dan is XRP, net zoals elke andere cryptomunt, een coin waar mee verhandeld kan worden.PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:33:
[...]
Wat denk je dat er met XRP gebeurt als Ripple failliet zou gaan ? Het succes van XRP is afhankelijk van Ripple.
Maar, Ripple is toevallig een bedrijf dat de 10 miljard valuatie heeft gepasseerd. Niet bepaald een bedrijf dat ook maa een greintje kans lijkt te hebben op failliet gaan.
Maar dit is een onzinnig discussie. Wat als Apple failliet gaat? Hebben er dan niet onwijs veel Mac en iPhone users een probleem? Ja, heus wel. Maar ze worden niet onbruikbaar.
Echter gaat Apple niet failliet.
[ Voor 16% gewijzigd door Idutchman op 22-11-2020 18:40 ]
Precies. En tuurlijk bestaat XRP dan nog wel, maar wanneer het zijn nut kwijt is zie ik dat als dat het over is.Idutchman schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:39:
[...]
Dan vallen alle plannen in duigen mbt waar XRP voor bedoeld is.
Niet mee eens. Ieder bedrijf kan failliet, ook Apple. Waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is een ander verhaal, maar ieder bedrijf kan falliet gaan. Je had deze uitspraak 20 jaar terug ook kunnen doen en dan Apple vervangen door Nokia.Idutchman schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:39:
[...]
Maar dit is een onzinnig discussie. Wat als Apple failliet gaat? Hebben er dan niet onwijs veel Mac en iPhone users een probleem? Ja, heus wel. Maar ze worden niet onbruikbaar.
Echter gaat Apple niet failliet.
Maar dit is toch echt een k*targument? Slaat echt als een tang op een varken.PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:41:
[...]
Precies. En tuurlijk bestaat XRP dan nog wel, maar wanneer het zijn nut kwijt is zie ik dat als dat het over is.
Er is geen enkele indicatie dat Ripple failliet zou gaan. Het is inmiddels 1 van de meest vermogende 'startups' of - überhaupt - bedrijven die er zijn.
maar goed, 'wat als', dan JA.
maar wat als , Satoshi Nakamoto nou eens al zijn/haar BTC in 1x zou dumpen. En wat als alle mining farms per direct dicht moeten en nooit meer open mogen. En WAT ALS de stroomprijs wereldwijd ineens x 4 gaat.
Tja dat is niet goed voor BTC.
Maar daarom is het ook een hele grote (niet voor de hand liggende) WAT ALS, net zoals de jouwe
Dat mag jij vinden, maar Ripple kan echt wel falliet gaan hoor. Je doet alsof het onmogelijk is dat dit kan gebeuren, maar dat is gewoon niet waar.
Elk bedrijf kan in theorie failliet, zeker. Echter kan je bij Apple in dit geval stellen dat het haast onmogelijk is. De kans is groter dat de Nederlandse staat failliet gaat en we allemaal de lul zijn, dan dat Apple failliet gaat.PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:43:
[...]
Niet mee eens. Ieder bedrijf kan failliet, ook Apple. Waarschijnlijk of onwaarschijnlijk is een ander verhaal, maar ieder bedrijf kan falliet gaan. Je had deze uitspraak 20 jaar terug ook kunnen doen en dan Apple vervangen door Nokia.
Dat doe ik niet. Ik geef enkel aan dat het zo'n argument is dat nergens op slaat. Zo'n argument dat wordt gebruikt als men niks beter te vertellen heeft. Zit hier al 3 jaar in, been there, done that.PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:46:
[...]
Dat mag jij vinden, maar Ripple kan echt wel falliet gaan hoor. Je doet alsof het onmogelijk is dat dit kan gebeuren, maar dat is gewoon niet waar.
But keeping it friendly. All here for the gains.
Liefde voor iedereen.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Zoals ik al zei, hetzelfde had je over Nokia kunnen zeggen 20 jaar terug. Ik ben het er mee eens dat het onwaarschijnlijk is op dit moment, maar dat kan veranderen. Genoeg bedrijven die de 50 jaar of 100 jaar niet halen, wat ze ook maken en hoe groot ze op een bepaald moment ook zijn.Idutchman schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:46:
[...]
Elk bedrijf kan in theorie failliet, zeker. Echter kan je bij Apple in dit geval stellen dat het haast onmogelijk is. De kans is groter dat de Nederlandse staat failliet gaat en we allemaal de lul zijn, dan dat Apple failliet gaat.
Ripple kan prima ergens eens falliet gaan, zie bijvoorbeeld recent nog Wirecard. Als jij die mogelijk wil wegzetten alsof dat niet kan gebeuren en het geen mogelijk risico is dan moet jij dat weten.Idutchman schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:47:
[...]
Ik geef enkel aan dat het zo'n argument is dat nergens op slaat. Zo'n argument dat wordt gebruikt als men niks beter te vertellen heeft.
En ik heb vorige week voor het eerst BTC gekocht, nou goed. Dat je er al 3 jaar in zit is geen argument.Zit hier al 3 jaar in, been there, done that.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 22-11-2020 18:51 ]
* Taro gooit even wat olie op het vuur
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
lolTaro schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:55:
Ripple kan gewoon niet failliet gaan. Ze dumpen immers iedere maand voor miljoenen USD's aan nieuwe XRP's op de markt die gretig worden opgekocht en de enige uitgaven die ze hebben zijn een paar centrale servers met een database die de transacties bijhoudt en dat geheel houdt samen het netwerk in stand.
* Taro gooit even wat olie op het vuur
GAINS, GAINS, GAINS for everybody!
[ Voor 11% gewijzigd door Idutchman op 22-11-2020 18:57 ]
Dan stoppen er een hoop miners en gaat de hashrate omlaag samen met de difficulty. Mocht zoiets ineens gebeuren dan kan het even duren voor er weer een block gevonden wordt maar niet lang daarna is alles gewoon weer bij hetzelfde, dat is nou juist het mooie aan BTC en crypto's in het algemeen.Idutchman schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:44:
En WAT ALS de stroomprijs wereldwijd ineens x 4 gaat.
Tja dat is niet goed voor BTC.
Met ons eigen project hiermee wel een foutje gemaakt na een hardfork, difficulty niet aangepast dus moesten we een tweede hardfork doen omdat het anders een paar jaar zou duren voor er weer een block gevonden zou worden.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ok ok, let's agree to disagree and then also somewhat agree. Ik maak even een Texels skuumkoppe open.PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:50:
[...]
Zoals ik al zei, hetzelfde had je over Nokia kunnen zeggen 20 jaar terug. Ik ben het er mee eens dat het onwaarschijnlijk is op dit moment, maar dat kan veranderen. Genoeg bedrijven die de 50 jaar of 100 jaar niet halen, wat ze ook maken en hoe groot ze op een bepaald moment ook zijn.
[...]
Ripple kan prima ergens eens falliet gaan, zie bijvoorbeeld recent nog Wirecard. Als jij die mogelijk wil wegzetten alsof dat niet kan gebeuren en het geen mogelijk risico is dan moet jij dat weten.
[...]
En ik heb vorige week voor het eerst BTC gekocht, nou goed. Dat je er al 3 jaar in zit is geen argument.
Heb ik nu wel verdiend.
[ Voor 0% gewijzigd door Idutchman op 22-11-2020 19:13 . Reden: typo ]
Damn... die is weg... te laat..
[ Voor 42% gewijzigd door Pelox op 22-11-2020 19:17 ]
Zero.
This is @theemrsmcafee. Thank you all for your help, I was able to find what I needed. John is ok but he hasn't been feeling well. Its not covid related but his health is declining. He'll be back to tweeting himself once his health allows. I'll keep you updated from my account.
— John McAfee (@officialmcafee) 22 november 2020
Net als XRP, LINK en ADA overigens (de rest waarschijnlijk ook, maar daar kijk ik niet meer naar). Zojuist ook wat BNB dust omgeruild voor extra ETH, want BNB staat nagenoeg stil.
[ Voor 58% gewijzigd door Taro op 22-11-2020 19:21 ]
Lekkere onzin dat je hier verkondigd.Taro schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:55:
...
de enige uitgaven die ze hebben zijn een paar centrale servers met een database die de transacties bijhoudt en dat geheel houdt samen het netwerk in stand.
Decentralization Strategy
Ledger overview
Je kunt misschien beter je emoties even aan de kant zetten en dit Wikipedia item lezen: Wikipedia: Ironie.koifim schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:22:
[...]
Lekkere onzin dat je hier verkondigd.
Ledger overview
Lange tenen?koifim schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:22:
[...]
Lekkere onzin dat je hier verkondigd.
Ledger overview
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Lekker boeiend, laat noobies elkaar maar mooi overtuigen van het nut van XRP, het zal me echt worst wezen zolang ik er maar winst mee binnenhark. Het zal me echt aan d'n anus oxideren of het wel of geen bestaansrecht heeft, wat XRP wel of niet te maken heeft Ripple zelf en of iemand de piemel van die Brad wil strelen.Stokstaart schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:34:
Serieus. XRP laat een scheet en er komen meteen weer serieuze discussies over de levensvatbaarheid van XRP? Ik ga weer terug naar de bank. Of nee, heb nog wat werk liggen. Saai werk. In Excel.
Money talks dus laat maar komen die winsten. Dat is in dit spelletje het enige dat telt.
Ik zet de Schultenbrau alvast koud...
John McAfee, de XRP van de mensheid...Taro schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:12:
Zal je altijd zien, piept hij er tussen uit voordat hét event daar is... Niet dat ik het had willen zien uiteraard...
[Twitter]
Heb ik afgesproken met ze. ETH is 19% 20% 21% van mn PF...Pelox schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:05:
Eth.. zak aub nog even..
Damn... die is weg... te laat..
[ Voor 26% gewijzigd door WhySoSerious op 22-11-2020 20:03 ]
Dat deed ze goedkevinoku schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:59:
Ondertussen flirt ADA met de 0,14.. Gaat lekkerrr
Ruil die maar in voor een Leffe TripeliVibes schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:00:
Als de prijs van BTC vanavond een beetje zo blijft doorkabbelen en we hebben, net zoals vorige week, morgen weer zo'n 6% maandag dan tikken we morgenavond de ATH aan...
Ik zet de Schultenbrau alvast koud...
Ik ben geen TA'er, maar toch eventjes navragen wat jullie hiervan denken. Vanonder zie je toch die candles onder de chart (die staafjes)? Geen idee welke indicator dat is, maar nu zijn er 7 groene op een rij. Als je de chart 1W zet, dan zijn er nog nooit meer dan 7 groene staafjes op een rij geweest...
En morgen start er natuurlijk een nieuw staafje op de 1W chart.
Verwijderd
Volume indicator.ardana123 schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:15:
https://bitcoinwisdom.io/markets/bitfinex/btcusd
Ik ben geen TA'er, maar toch eventjes navragen wat jullie hiervan denken. Vanonder zie je toch die candles onder de chart (die staafjes)? Geen idee welke indicator dat is, maar nu zijn er 7 groene op een rij. Als je de chart 1W zet, dan zijn er nog nooit meer dan 7 groene staafjes op een rij geweest...
Die groene staafjes onderin zijn het volume. Dus hoeveel stuks Bitcoin er per tijdseenheid van eigenaar zijn gewisseld. De kleur die hij meekrijgt is afhankelijk van een prijsstijging (groen) of prijsdaling (rood). Hoeveel candles er op rij groen zijn zegt niets over TA, maar, het geeft wel aan dat er een serieuze positieve trend gaande is.ardana123 schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:15:
Even kijken naar 2013 en 2015.ardana123 schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:15:
Spoiler-alert: De 8e staaf was huge
Goddomme toen betaalden we nog zo'n 500 USD voor een BTC. Shut up and take my money.
[ Voor 6% gewijzigd door WhySoSerious op 22-11-2020 20:21 ]
Ik begrijp je standpunt,PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:33:
[...]
Wat denk je dat er met XRP gebeurt als Ripple failliet zou gaan ? Het succes van XRP is afhankelijk van Ripple.
Echter denk ik dat wij de de mogelijkheden onderschatten van de XRP ledger zelf.
Iedereen kan hier op ontwikkelen en als het gebruik er van echt zo goed werkt komen er nieuwe usecases bij.
Hier was het altijd 50/50 een tijdje geleden was het 60/40 voor eth, de laatste weken 55/45 voor btc en nu staat het weer bijna 50/50WhySoSerious schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:01:
[...]
Heb ik afgesproken met ze. ETH is 19% 20% 21% van mn PF...
Nog even over xrp.. het schijnt dat je je wallet kan sluiten en je 15 van de 20 xrp kan versturen naar een ander adres.. ik heb geen idee hoe maar het kan dus blijkbaar.
[ Voor 20% gewijzigd door Pelox op 22-11-2020 20:31 ]
Zero.
Must be Bull Season
Kan ik u dan nu interesseren in our lord and savior.. Tron?
[ Voor 31% gewijzigd door FijneKerst op 22-11-2020 20:31 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dan maar een Schultenbrau minder.
Even aangepast met uw goedvinden.
Dat was de grap ook....
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik maak het alleen begrijpelijk voor Henk en Ingrid, die hebben we nu hard nodig.
Verwijderd
Haha nu snap ik hem! Dank.Crypts schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:39:
[...]
Ik maak het alleen begrijpelijk voor Henk en Ingrid, die hebben we nu hard nodig.
Hoe vaker we ripple en XRP roepen hier hoe harder het gaat, geen dank als je gaat uitcashen.
doei
Hoe moet dat in de toekomst nou gaan als je wat wil kopen in bijv Bitcoin dan staat de Bitcoin toch ook niet direct op de ander zn, rekening
Burp
Gewoon all in! Flufjes zijn voor mietjes.SJAAKSJAAK schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:43:
Is het een goed idee om nu een zak Ethereum te kopen en die te verkopen als ik vind dat er genoeg winst is? Lijkt me dat die nog wel wat ruimte heeft om te gaan stijgen en ik voel niks om me in andere shitcoins te verdiepen. Heb ook niks met shorten en margin traden.
Nee zou ik echt niet doen....SJAAKSJAAK schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:43:
Is het een goed idee om nu een zak Ethereum te kopen en die te verkopen als ik vind dat er genoeg winst is? Lijkt me dat die nog wel wat ruimte heeft om te gaan stijgen en ik voel niks om me in andere shitcoins te verdiepen. Heb ook niks met shorten en margin traden.
Betalen met BTC? Kan datWii4all schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:46:
Transacties van het ene naar het andere platform duren wel lang zeg 1702 transactie gedaan nu nog steeds niet compleet bevestigd
Hoe moet dat in de toekomst nou gaan als je wat wil kopen in bijv Bitcoin dan staat de Bitcoin toch ook niet direct op de ander zn, rekening
Errr.. ja?
Is daar een zinnig antwoord op te geven ?
Ik begrijp dat je na de top een lichte daling en lower high krijgt en dat je dan eigenlijk eieren voor je geld moet kiezen. Klopt dat ?
Ik probeer ook wat TA te leren maar kan hier nergens wat over vinden.
Dat heb ik heel vaak bij/over veel altcoins/startups gelezen. Als je in crypto/coin TG, discord, medium, reddit etc gaat lezen zal je dit bij, ik schat, 90% van de altcoin groepen lezen. Ik kan me voorstellen dat je het bijzonder gaat vinden als je alleen in 1 groep zit en daar dit soort dingen voor het eerst leest.elektriekert schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:23:
[...]
...
Echter denk ik dat wij de de mogelijkheden onderschatten van de XRP ledger zelf.
Iedereen kan hier op ontwikkelen en als het gebruik er van echt zo goed werkt komen er nieuwe usecases bij.
Zelfs in de discord channel van een coin (die twee jaar bestaat geloof ik) waarvan de dev team compleet is vervangen omdat de oorspronkelijke dev team het heeft verlaten omdat de onderhandelingen met een geldschieter waren geflopt.
Om aan te geven hoe nietszeggend dat alleen is, los van welke coin dan ook.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Dan pak je XRP? Lekker snel en goeiekoop.Wii4all schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:46:
Transacties van het ene naar het andere platform duren wel lang zeg 1702 transactie gedaan nu nog steeds niet compleet bevestigd
Nee klopt niet. Een parabolische groei eindigt meestal in een blow off top: een gigantische rode beardildo. Het ligt eraan op welke time frame je de top wil bepalen. RSI is denk ik de belangrijkste indicator maar zelfs die zegt weinig in een bull market.kevinoku schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:50:
Hoe herken je het naderende einde van een parabolische groei op de daily chart ?
Ik begrijp dat je na de top een lichte daling en lower high krijgt en dat je dan eigenlijk eieren voor je geld moet kiezen. Klopt dat ?
Conclusie is dat niemand de exacte top kan bepalen dus neem winsten gebaseerd op een plan / verwachting van de top.
Burp
Ik denk eerder dat de prijs wordt opgedreven door de aankomende airdrop. Je zal zien dat de prijs vlak voor de airdrop als een kaartenhuis is elkaar flikkert.elektriekert schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:23:
[...]
Ik begrijp je standpunt,
Normalitair gemiddeld minder dan 10 miljoen per dag, naar 48 miljoen vandaag en nog steeds stijgende...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7iKbbpNaPej25xzaau5md3Mh.jpg?f=user_large)
Geen idee of je nou een geintje maakt, maar indien niet: https://www.arnhembitcoinstad.nl/
Constant even PF refreshen, Bitcoinwisdom checken en hier kijken
Ja, beetje aan het trollen.PilatuS schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:00:
[...]
Geen idee of je nou een geintje maakt, maar indien niet: https://www.arnhembitcoinstad.nl/
Blame the euforie.
Ik heb nog niet 1 keer mijn PF bekeken, dan komt er emotie in mijn beslissingen en dat wil ik nietWhySoSerious schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:00:
Constant even PF refreshen
Op het moment zelf begint het met lower highs: Diepere dalen na pieken ipv hogere pieken, etc. En dan ben je eigenlijk al te laat. Met andere woorden: Nooit op het moment zelf te bepalen en een kwestie van geluk hebben.kevinoku schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:50:
Hoe herken je het naderende einde van een parabolische groei op de daily chart ?
Ik moet het uitproberen, want ik weet wel hoe ik er geld naartoe stuur, maar heb het nooit terug gestort.
https://www.binance.com/e.../main/withdrawal/fiat/EUR gewoon toch?Ladonna schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:04:
Ik wil als test geld van binance naar mn rekening sturen. Wat is het minimale bedrag en wat kost dat aan fee?
Ik moet het uitproberen, want ik weet wel hoe ik er geld naartoe stuur, maar heb het nooit terug gestort.
Oh sorry, te snel. Ik dacht dat je vroeg waar het moest.
[ Voor 7% gewijzigd door Stokstaart op 22-11-2020 21:07 ]
Min 20 euro en €1,50 vaste kostenLadonna schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:04:
Ik wil als test geld van binance naar mn rekening sturen. Wat is het minimale bedrag en wat kost dat aan fee?
https://www.binance.com/n...ter-Payments-FPS-for-GBP-
Op de bodem verkocht?
Zoekt gewoon even de highs op van augustus, why?
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Omdat ik er maar 60k heb gatver.Stokstaart schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:08:
[...]
Op de bodem verkocht?![]()
Zoekt gewoon even de highs op van augustus, why?
[ Voor 21% gewijzigd door iVibes op 22-11-2020 21:11 ]
Dit topic is gesloten.