XRP = trash
Ik hoop het ook ffMr_Ripple schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:23:
Ik zie een hele vieze rooie dildo aankomen
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Dat idd ... ze snappen er geen zak van (of juist wel want...)lighting_ schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:08:
[...]
DNB zorgt alleen voor dat product ontwikkeling moeilijk wordt gemaakt
Heel raar ook dat DNB deze regels mag opleggen ... als directe concurrent van Crypto...

[ Voor 3% gewijzigd door FijneKerst op 23-11-2020 10:28 ]
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Een andere goedkope shitcoin die nog geen pump gehad heeft tov bitcoin is TRX.
Hm goeie tip! Weet je of dit werkt bij alle grote exchanges?lighting_ schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:08:
[...]
BSN staat niet op de voorkant van je rijbewijs.
Is ook niet nodig
Ik had er zo de pest in bij Kraken, dat ik daar niet eens meer over heb nagedacht (rijbewijs). BSN blurren op ID werd daar namelijk niet geaccepteerd. Echt uren mee bezig geweest, was nogal geërgerd op het eind. Misschien alsnog eens proberen dan.
Kraken heeft al jaren mijn BSN, geen last mee.marcel87 schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:30:
[...]
Hm goeie tip! Weet je of dit werkt bij alle grote exchanges?
Ik had er zo de pest in bij Kraken, dat ik daar niet eens meer over heb nagedacht (rijbewijs). BSN blurren op ID werd daar namelijk niet geaccepteerd. Echt uren mee bezig geweest, was nogal geërgerd op het eind. Misschien alsnog eens proberen dan.
Ik denk dat, als je een gerenommeerde exchange niet vertrouwt je beter kunt stoppen met crypto.
XRP = trash
Gewoon even aflsuiten met de pump boven de 600 dollar
Verwijderd
Laat hem nog mooi ff staan.

Daar keek ik gisteren ook nog naar, niet gedaan. Ik koop geen alts meer, verkoop ze enkel nog, ik wil dikker in BTC komen te zitten.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:49:
Helemaal tevreden met mijn RLC aankoop. Al dik 12% in sats erbij op die trade
Laat hem nog mooi ff staan.
Ik wacht dat LRC door de ma99 op de 4uur knalt, daarnaast al een tijdje in VIDT die aardig hersteld van de after-listing-dump op binance.
Wel fijn om al die verloren sats weer terug te zien keren

De tijd leert of het tij keert
Schijnt een nieuwsbericht aan te komen over standaardisering van het IOTA protocol (wat nu nog een doorn in het oog is voor hun).
Dat zou wel eens een boost kunnen opleveren.... en aangezien ze nog lang niet aan hun ATH zitten kan dat nog wel eens een leuke korte termijn winst fluf opleveren.
https://www.crypto-news-f...t-announcement-this-week/
[ Voor 13% gewijzigd door FijneKerst op 23-11-2020 11:09 ]
Verwijderd
Ik trade af en toe met BTC, om zo meer sats proberen te pakken. Alleen in bullish periodes voor de alts. Soms zakt het door natuurlijk, maar in deze range lijken de alts er wel zin in te hebben.raq schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:55:
[...]
Daar keek ik gisteren ook nog naar, niet gedaan. Ik koop geen alts meer, verkoop ze enkel nog, ik wil dikker in BTC komen te zitten.
Ik wacht dat LRC door de ma99 op de 4uur knalt, daarnaast al een tijdje in VIDT die aardig hersteld van de after-listing-dump op binance.
Wel fijn om al die verloren sats weer terug te zien keren, nu nog op tijd verkopen.
In mijn geval blijft het altijd een gok, ik pak daarom ook alleen alts die ik al langer ken en waar ik niet zoveel moeite mee heb om ze een tijdje vast te houden.
Meestal maar met 10% van mijn Bitcoin op Binance. Dan beperk je natuurlijk de winst van een goede trade, maar ook eventueel verlies. (In mijn geval wel zo slim
Je wilt zo min mogelijk dat instanties je BSN hebben. In de wet is zelfs opgenomen welke dat zijn. Zelfs de overheid besteed daar aandacht aan. Laat je niet zomaar kopieren. etcMr_Ripple schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:32:
[...]
Kraken heeft al jaren mijn BSN, geen last mee.
Ik denk dat, als je een gerenommeerde exchange niet vertrouwt je beter kunt stoppen met crypto.
Als het misbruikt wordt ben toch echt de sjaak. In NL is er geen instantie of loket die je helpt wanneer iemand op jouw naam een spoort aan vernieling maakt.
Je moet imo voornamelijk BTC en ETH hebben en de kat uit de boom kijken. De run is nog maar net begonnen, Thanks Giving over enkele dagen
Als BTC straks langs die 20k knalt, is het Black Friday sale voor vrijwel alle alts.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 23-11-2020 11:13 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Grote kans dat het dan al priced in is als je het nu leest op de interwebsFijneKerst schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:09:
Net ff wat XTZ winst omgezet naar IOTA.
Schijnt een nieuwsbericht aan te komen over standaardisering van het IOTA protocol (wat nu nog een doorn in het oog is voor hun).
Dat zou wel eens een boost kunnen opleveren.... en aangezien ze nog lang niet aan hun ATH zitten kan dat nog wel eens een leuke korte termijn winst fluf opleveren.
https://www.crypto-news-f...t-announcement-this-week/
Verwijderd
Mijn stoploss staat al in de winst, maar je hebt 100% gelijkMooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:12:
Even oppassen dat we niet nu al onze sats gaat onderverdelen in een legio shitcoins
Je moet imo voornamelijk BTC en ETH hebben en de kat uit de boom kijken. De run is nog maar net begonnen, Thanks Giving komt er aan
Als BTC straks langs die 20k knalt, is het Black Friday sale voor vrijwel alle alts.
Soms moet je een gokje wagen toch
Met lopende trades in alts zit ik alsnog 70% Bitcoin.
Ik sta nog -70% met IOTA :’)keepitfrosty schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:13:
[...]
Grote kans dat het dan al priced in is als je het nu leest op de interwebs
Zero.
I know, bij een of andere hossel exchange zou ik ook wel uitkijken.lighting_ schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:10:
[...]
Je wilt zo min mogelijk dat instanties je BSN hebben. In de wet is zelfs opgenomen welke dat zijn. Zelfs de overheid besteed daar aandacht aan. Laat je niet zomaar kopieren. etc
Als het misbruikt wordt ben toch echt de sjaak. In NL is er geen instantie of loket die je helpt wanneer iemand op jouw naam een spoort aan vernieling maakt.
En kraken is ok.
XRP = trash
Dat is flink meer dan ikVerwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:14:
Met lopende trades in alts zit ik alsnog 70% Bitcoin.
Zit voor 90% in de 4-luik BTC-ETH-LINK-REN. Heb ook wel het gevoel dat ik wel goed zit de komende tijd
Verder een aardig Defi-potje met YFI, AAVE en UNI.
Wil wel een "rommelpot" (max 5% PF) gaan indelen om toch wat hoge gains mee te pakken met obscure shitcoins. Maar wacht zoals gezegd nog even totdat duidelijk is wat BTC van plan is.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Haha ik heb ook nog wat IOTA uit een ver verleden liggen bij binance dik in de min
Kijken of eth voorbij de 620 komt..
[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 23-11-2020 11:27 ]
Zero.
Verwijderd
Ik gok zomaar dat onze fiat investering nogal verschiltMooooody schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:19:
[...]
Dat is flink meer dan ik
Zit voor 90% in de 4-luik BTC-ETH-LINK-REN. Heb ook wel het gevoel dat ik wel goed zit de komende tijd
Verder een aardig Defi-potje met YFI, AAVE en UNI.
Wil wel een "rommelpot" (max 5% PF) gaan indelen om toch wat hoge gains mee te pakken met obscure shitcoins. Maar wacht zoals gezegd nog even totdat duidelijk is wat BTC van plan is.
Ik ben vooralsnog erg blij met het feit dat ik Bitcoin altijd voor een groot deel ben blijven aanhouden. Er is een tijd geweest dat ik 100% shitcoins zat. Als ik die posities had aangehouden was ik nu echt zwaar rekt geweest.
Er is me hier in dit topic ooit verteld om altijd een aanzienlijk deel in Bitcoin te houden. En dat is 100% juist gebleken.
Dus voor de nieuwkomers ook zeker een goede tip. Zolang de markt valt en staat met Bitcoin, zorg er dan altijd voor dat deze een mooie positie heeft binnen je crypto PF.
Wat vreemd dat de koers niet gelijk omlaag knalt. Is dat alleen bij crypto zo?
Volgens mij mag ook iedere partij een eigen invulling geven aan de regels van de DNB. De DNB doet alleen enkele suggesties hoe brokers dit zouden kunnen oppakken... Maar hoe ze de nieuwe regelgeving gaan implementeren is hun eigen pakkie an...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik net nog wat btc gekocht via bitonic. Gaat best soepel. Wellicht omdat ik daar al heel lang een verified account had. Nu ff 2 domme vragen moeten beantwoorden en screenshot gestuurd. Binnen 10min is de boel akkoord.iVibes schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:35:
Net een halve Bitcoin overgepompt van Bitvavo naar m'n Ledger maar geen enkele vraag of screenshots van m'n wallet nodig...
Volgens mij mag ook iedere partij een eigen invulling geven aan de regels van de DNB. De DNB doet alleen enkele suggesties hoe brokers dit zouden kunnen oppakken... Maar hoe ze de nieuwe regelgeving gaan implementeren is hun eigen pakkie an...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ach laat ik dan maar toch even toegeven dat ik juist nu door een paar uitstapjes naar van die vage shitcoins best wel in Rektcity ben beland. Best een prestatie om middels 1,5 rug pulls op een min van 66% te staan. Maar ja gelukkig niet helemaal rekt, dus er is nog een weg terug. Maar ik heb er geen extra geld ingegooid, dus het is enkel m'n investment van dec 2017. Dus dat valt nog wel mee, het is zoals het is.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:27:
[...]
Ik gok zomaar dat onze fiat investering nogal verschilt![]()
Ik ben vooralsnog erg blij met het feit dat ik Bitcoin altijd voor een groot deel ben blijven aanhouden. Er is een tijd geweest dat ik 100% shitcoins zat. Als ik die posities had aangehouden was ik nu echt zwaar rekt geweest.
Er is me hier in dit topic ooit verteld om altijd een aanzienlijk deel in Bitcoin te houden. En dat is 100% juist gebleken.
Dus voor de nieuwkomers ook zeker een goede tip. Zolang de markt valt en staat met Bitcoin, zorg er dan altijd voor dat deze een mooie positie heeft binnen je crypto PF.
Ik quote mezelf maar nog een keer...
600 aantikken en dan even down denk ik.. of toch naar de 620 en dan down.WhySoSerious schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:50:
[...]
Ik quote mezelf maar nog een keer...
Zero.
Check! Groot deel van mijn (wallet) screenshot geblurred en dat is goedgekeurd door bitonic.anti elppa schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:37:
[...]
Ik net nog wat btc gekocht via bitonic. Gaat best soepel. Wellicht omdat ik daar al heel lang een verified account had. Nu ff 2 domme vragen moeten beantwoorden en screenshot gestuurd. Binnen 10min is de boel akkoord.
Moet je ze eerst omzetten op bitfinex en dan oversturen in een andere coin?
Of kan dit direct?
Burp
Verwijderd
Klote man... Het zijn inderdaad die gure alts die je nekken. Ineens staan ze +1000%, maar na een paar maanden weer -95%.Sahara schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:40:
[...]
Ach laat ik dan maar toch even toegeven dat ik juist nu door een paar uitstapjes naar van die vage shitcoins best wel in Rektcity ben beland. Best een prestatie om middels 1,5 rug pulls op een min van 66% te staan. Maar ja gelukkig niet helemaal rekt, dus er is nog een weg terug. Maar ik heb er geen extra geld ingegooid, dus het is enkel m'n investment van dec 2017. Dus dat valt nog wel mee, het is zoals het is.
Als ik vanaf december 2017 alleen Bitcoin had gekocht had ik er nu ook veel beter voor gestaan. Ik heb flink wat sats lopen verdampen de afgelopen jaren.
Maar zoals je zegt, het is wat het is.
Zolang je de gouden regel 'investeer nooit meer geld dan je bereidt bent te verliezen' aanhoudt dan is alles maar relatief. Het klinkt als zo'n cliché maar het is echt belangrijk.
Het geld klotst momenteel niet tegen de plinten maar tegen het plafond aan in crypto, ook dat zal weer stoppen en ik denk dat er dan weer veel mensen rekt zullen gaan zoals in 2018.
Mensen die hun creditcard maxen enzo, de suicide hotline weer bovenaan in r/CryptoCurrency etc...
Het blijft een markt met winnaars en verliezers.
Balen.. Ook de reden dat ik voor 90% in BTC en ETH zit en er zo veel mogelijk van afblijf (van BTC blijf ik helemaal af).Sahara schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:40:
[...]
Ach laat ik dan maar toch even toegeven dat ik juist nu door een paar uitstapjes naar van die vage shitcoins best wel in Rektcity ben beland. Best een prestatie om middels 1,5 rug pulls op een min van 66% te staan. Maar ja gelukkig niet helemaal rekt, dus er is nog een weg terug. Maar ik heb er geen extra geld ingegooid, dus het is enkel m'n investment van dec 2017. Dus dat valt nog wel mee, het is zoals het is.
Heb over de jaren wel geleerd dat ik simpelweg bagger ben met daytraden, heb een klein bedrag aan link waar ik soms mee speel en zelfs daar had ik achteraf beter af kunnen blijven

Verwijderd
Kan rechtstreeks in XRP. Zolang beide exchanges de betreffende crypto maar ondersteunen.Wii4all schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:52:
Was is eigenlijk de makkelijkste weg om van ripples op bitfinex naar ripples op bitvavo te gaan?
Moet je ze eerst omzetten op bitfinex en dan oversturen in een andere coin?
Of kan dit direct?
Sommige munten kun je over meerdere netwerken versturen, zoals USDT. Dan even goed kijken naar je adressen.
Maar voor XRP geldt dit niet.
Ja precies, tot aan het bericht... misschien nog een dag erna.. en dan weer verkopen.keepitfrosty schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:13:
[...]
Grote kans dat het dan al priced in is als je het nu leest op de interwebs
Heb nu al weer 5% winst t.o.v. mijn inzet net
Nadeel van stoploss is dat je dus laag verkoopt. Kijk naar vanacht waar BTC even van 18.6k naar 18k ging om nu vervolgens op 18.7k te staan.Maracas10 schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:54:
Wie van jullie gebruikt stop-losses voor hun coins? Moet ik echt maar eens aan gaan beginnen heb ik het gevoel.. vind het alleen ontiegelijk lastig om te bepalen wanneer en op welk moment je een stop loss moet inzetten. Jullie nog suggesties?
Je kunt ook een gedeelte van je inleg in Fiat aanhouden zodat je bij een lagere koers goedkoper kunt bijkopen. Dan mis je de stijgingen in ieder geval niet. En als je denkt dat BTC wel erg hoog staat kun je een gedeelte van je winst verkopen, brengt mij wat meer rust.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 23-11-2020 12:02 ]
Ja dat vind ik lastig man.. als we zien hoe snel het vorige keer van 20k naar weet ik veel hoe laag het ging dan denk ik steeds dat het toch wel belangrijk is om een stop-loss te zetten.Nopheros schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:58:
[...]
Nadeel van stoploss is dat je dus laag verkoopt. Kijk naar vanacht waar BTC even van 18.6k naar 18k ging om nu vervolgens op 18.7k te staan.
Je kunt ook een gedeelte van je inleg in Fiat aanhouden zodat als het lager gaat je laag kunt bijkopen. Dan mis je de stijgingen in ieder geval niet. En als je denkt dat BTC wel erg hoog staat kun je een gedeelte van je winst verkopen, brengt mij wat meer rust.
Dat was de vorige ATH...Maracas10 schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:02:
[...]
Ja dat vind ik lastig man.. als we zien hoe snel het vorige keer van 20k naar weet ik veel hoe laag het ging dan denk ik steeds dat het toch wel belangrijk is om een stop-loss te zetten.
Daar zou ik me niet op dood staren #geenadvies
De nieuwe ATH ligt, volgens de geleerde, rond de 100K eind 2021.
Ik heb zelf dat doel voor ogen als verkoop moment.
[ Voor 5% gewijzigd door FijneKerst op 23-11-2020 12:05 ]
Nee dat is waar, staar me er zeker niet dood naar;)FijneKerst schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:04:
[...]
Dat was de vorige ATH...
Daar zou ik me niet op dood staren #geenadvies
De nieuwe ATH ligt, volgens de geleerde, rond de 100K eind 2021.
Ik heb zelf dat doel voor ogen als verkoop moment.
Maar kan ook echt niet blind er van uit gaan naar wat de ''geleerden'' zeggen om eerlijk te zijn.
Geen stop-loss voor jou dus als ik het zo hoor?
Verwijderd
Dat is het spel inderdaad. Zet je een stoploss te hoog dan wordt je uitgestopt om de koers verder te zien stijgen, zet je hem te laag ben je een deel van je winst (of inleg) kwijt.Maracas10 schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:02:
[...]
Ja dat vind ik lastig man.. als we zien hoe snel het vorige keer van 20k naar weet ik veel hoe laag het ging dan denk ik steeds dat het toch wel belangrijk is om een stop-loss te zetten.
Persoonlijk zet ik geen stoploss voor Bitcoin omdat ik denk dat dit slechts het begin is. Als we over 2 maanden weer onder de 10k zitten is dat natuurlijk zuur maar ik ben bereid om die pieken en dalen mee te pakken omdat ik geloof dat Bitcoin binnen nu en 10 jaar veel hoger zal staan dan vandaag de dag.
Daarnaast is het bedrag in crypto afgeschreven, gaat het naar 0 dan is het weg maar leven we verder zonder enige consequenties voor ons financiële welzijn.
Het hangt dus van veel persoonlijke factoren af wat je gameplay is betreffende stoplosses.
Nope. daar kijk ik pas naar eind 2021.Maracas10 schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:10:
[...]
Nee dat is waar, staar me er zeker niet dood naar;)
Maar kan ook echt niet blind er van uit gaan naar wat de ''geleerden'' zeggen om eerlijk te zijn.
Geen stop-loss voor jou dus als ik het zo hoor?
Ik kijk wel elke dag naar de koersen hoor
Maar soms mis je dan iets wat in de nacht gebeurd... boeie
Ik volg het DCA principe nu... dus de rest gaat even langs me heen.... anders wordt het emotie traden

Dat ging ff fout aan het begin van mijn Crypto avontuur (te snel verkocht .. )
Al heb ik nog nooit in de min gestaan.... #knockonwood
[ Voor 9% gewijzigd door FijneKerst op 23-11-2020 12:19 ]
Die $510 doorbreken duurde nog veel langer. Kan nog wel even duren denk ik.Nopheros schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:31:
Pfff ETH doet er wel weer lang over die $600, schiet is ff op
Moon?uNoTopia schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:29:
Ascending triangle op XRP 1h, zou leuk zijn als die nog een keer omhoog knalt.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xGM3u9G0ZZRviM25AFBg99mi.gif?f=user_large)
Heb geen AOIN maar vind het verder wel passend
[ Voor 42% gewijzigd door Nopheros op 23-11-2020 12:59 ]
Heeft die kleine investering in 2017 me toch alweer een hondje + console gebracht. Verder zit ik echt verder van de zijlijn vandaan dan dat ik ooit heb gedaan (sinds die zomer dan)...
Heerlijk! Enjoy the ride gasten!
Verwijderd
Ps5 of Xbox X?D-Ed schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:58:
Zojuist een deeltje IOTA omgezet in USDT, kan ik mooi de nieuwe console van betalen. Nu nog checken of Coinbase nog gekoppeld is aan mijn bankrekening![]()
Heeft die kleine investering in 2017 me toch alweer een hondje + console gebracht. Verder zit ik echt verder van de zijlijn vandaan dan dat ik ooit heb gedaan (sinds die zomer dan)...
Gefeliciteerd met je aanwinst
Halo dus Xbox natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:05:
[...]
Ps5 of Xbox X?![]()
Gefeliciteerd met je aanwinst
Thx!
[ Voor 3% gewijzigd door D-Ed op 23-11-2020 13:14 ]
Hehe nice. Ik sta zelf sinds 3 jaar eindelijk weer break even. In 2017 gestart en op het hoogte punt stond ik dik in de plus. Toen dacht ik dat dat winst was, maar niet uit laten betalen betekent dat je dus ook niks hebt. Puur uit emotie traden, achter dingen aanrennen en nachten wakker blijven. Nu kies ik een moment om in te stappen en een moment om uit te stappen. Maar belangrijker nog, ik keer uit. Nooit gedaan de vorige keer. Dus nu rustig een momentje afwachten om weer in te stappen. Dat voelde vroeger alsof ik rendement mis liep, maar dat is natuurlijk onzin. Resultaat geen stress en vooral echt geldD-Ed schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:58:
Zojuist een deeltje IOTA omgezet in USDT, kan ik mooi de nieuwe console van betalen. Nu checken of Coinbase nog gekoppeld is aan mijn bankrekening![]()
En tja verder HODL, MOON, LAMBO etc. Waren gouden tijden in 2017
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Hebt de Xbox Original inderdaad voor een paar tientjes op MP.
Veel plezier er mee!
Yep, Zo had ik een helder moment begin januari 2018 en heb toen bijna de helft van mijn inleg winst eruit getrokken en daar leuke dingen mee gedaan (micro niveau hoor, geen Lambo of nieuw huis van kunnen kopen maar wél een Labradoodle + een mining pc met drie videokaarten_/-\o_ Maar dat was niet mijn droominvestering dus dat ding weer verkocht en weer IOTA teruggekocht 'want lager dan €2,60 gaat het echt niet worden!' You know the drill...)Snippertje schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:15:
[...]
Hehe nice. Ik sta zelf sinds 3 jaar eindelijk weer break even. In 2017 gestart en op het hoogte punt stond ik dik in de plus. Toen dacht ik dat dat winst was, maar niet uit laten betalen betekent dat je dus ook niks hebt. Puur uit emotie traden, achter dingen aanrennen en nachten wakker blijven. Nu kies ik een moment om in te stappen en een moment om uit te stappen. Maar belangrijker nog, ik keer uit. Nooit gedaan de vorige keer. Dus nu rustig een momentje afwachten om weer in te stappen. Dat voelde vroeger alsof ik rendement mis liep, maar dat is natuurlijk onzin. Resultaat geen stress en vooral echt geld
En tja verder HODL, MOON, LAMBO etc. Waren gouden tijden in 2017
Series X or go homeWhySoSerious schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:21:
[...]
Hebt de Xbox Original inderdaad voor een paar tientjes op MP.
Veel plezier er mee!
Famous last wordsSlux schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:36:
Slux heeft een paar dagen naar dat UNFI gekeken, en besloten om er toch maar een bag van te kopen, wat kan er fout gaan als zelfs XRP moont
Credit card Maxen slaat ook helemaal nergens op, als je het geld niet hebt....Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:53:
[...]
Klote man... Het zijn inderdaad die gure alts die je nekken. Ineens staan ze +1000%, maar na een paar maanden weer -95%.
Als ik vanaf december 2017 alleen Bitcoin had gekocht had ik er nu ook veel beter voor gestaan. Ik heb flink wat sats lopen verdampen de afgelopen jaren.
Maar zoals je zegt, het is wat het is.
Zolang je de gouden regel 'investeer nooit meer geld dan je bereidt bent te verliezen' aanhoudt dan is alles maar relatief. Het klinkt als zo'n cliché maar het is echt belangrijk.
Het geld klotst momenteel niet tegen de plinten maar tegen het plafond aan in crypto, ook dat zal weer stoppen en ik denk dat er dan weer veel mensen rekt zullen gaan zoals in 2018.
Mensen die hun creditcard maxen enzo, de suicide hotline weer bovenaan in r/CryptoCurrency etc...
Het blijft een markt met winnaars en verliezers.
Achja, de meeste Amerikanen weten niet beter I guess

* krijgt opeens idee voor de ultieme scam-coin
Hè, ow wacht, je hebt het over winst van IOTA en niet BTC, dan is het logisch
Veel plezier ermee.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Inmiddels weer in de plus denk ik. Mag ook wel na die paar jaar van spaargeld erin te dumpen :’)

Ach, moeten alleen volhouden tot Chinees Nieuwjaar en de volgende halfening.spok9 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:01:
Ik wordt een beetje nerveus als ik naar de Fear & Greed index kijk. Ik reken nu toch op een correctie voordat de ATH eraan gaat.
[ Voor 87% gewijzigd door WhySoSerious op 23-11-2020 14:05 ]
Hier niet anders, maar altijd nog genoeg spaargeld als buffer. Raak ik alles kwijt dan is dat zo.
Zero.
Zou zomaar kunnen, niemand die het weet. Ik sta iig weer in de plus met de bag die ik juni 2019 heb gekocht.Liripriscon schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:09:
Ik ben net wat meer ingestapt in de ripples. Die gaan nog een keer knallen denk ik nu hij de 0,5$ over is.
Voorlopig hou ik ze nog maar even aan, wie weet wat er nog kan gebeuren.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Sja, op de één of andere manier kan ik met die munt wél winst makenGondor schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:59:
[...]
Hè, ow wacht, je hebt het over winst van IOTA en niet BTC, dan is het logisch![]()
Veel plezier ermee.
De mogelijkheden zijn er als je altijd braaf je eigen bammetjes mee neemt naar school of werk, of niet elke dag bij de Starbucks in de rij staat.WhySoSerious schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:04:
@elektriekert Paar jaar spaargeld?
[...]
Ach, moeten alleen volhouden tot Chinees Nieuwjaar en de volgende halfening.
Ik ben hier om te profiteren nu
Ja precies, als mijn auto het nu begeeft staat er morgen een ander. (Tweedehands dan hè, nieuwe auto is ook bijna geld weggooien)Pelox schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:08:
[...]
Hier niet anders, maar altijd nog genoeg spaargeld als buffer. Raak ik alles kwijt dan is dat zo.
Normaal taalgebruik aubLuuk schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:49:
Pompen we nog even naar een nieuwe ATH of hoe zit dat.
godverredomme
Verder wel met je eens ofc. MOON
We gaan prima toch? Ziet er allemaal best uit voor nu.Luuk schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:49:
Pompen we nog even naar een nieuwe ATH of hoe zit dat.
godverredomme
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Gaat uitstekend. Over een paar minuten door de $600 met ETH?Crypts schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:51:
[...]
We gaan prima toch? Ziet er allemaal best uit voor nu.
[EDIT]
$600
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/RMRgimz8C4bqGEKCOekgB0bH.gif?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Nopheros op 23-11-2020 14:54 ]
Dat is normaal taalgebruik, er moet meer gevloekt worden in het leven!PHPResource schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:51:
[...]
Normaal taalgebruik aub
Verder wel met je eens ofc. MOON
@WhySoSerious Eth stijgt erg goed nu, beter dat je daar nu in zit ja. meer BTC maken. Alhoewel BTC vrolijk mee stijgt, misschien nu niet beste actie haha
[ Voor 90% gewijzigd door HaruHaru op 23-11-2020 15:06 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Wat moet je er mee? :
En over een tijdje zijn alle HODL'ers weer de kapitein van de Titanic.

Weet iemand toevallig hoe lang een sepa withdraw duurt van Binance naar de bank?
vanmorgen nog gedaan, stond er rond half 1 vanmiddag al op. Gaat vrij snel.Hewesasu schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:07:
Hallo,
Weet iemand toevallig hoe lang een sepa withdraw duurt van Binance naar de bank?
Paar uurtjes, staat er vandaag nog op.Hewesasu schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:07:
Hallo,
Zero.
Mijn ervaring tijdens werkdagen ongeveer 3 tot 4 uur... doe je het 's avonds dan volgende ochtend...Hewesasu schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:07:
Hallo,
Je stuurt het geld de verkeerde kant op.Hewesasu schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:07:
Hallo,
Verwijderd
Beetje lopen googlen en zoeken op twitter, maar zie nog nergens iets met winnaars van de 15× 1k prijzen.
draw is toch pas de 26ste?Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:10:
Iemand al wat vernomen van die inmiddels gesloten logo competition op Binance?
Beetje lopen googlen en zoeken op twitter, maar zie nog nergens iets met winnaars van de 15× 1k prijzen.
Hu? Doet Binance dat tegenwoordig? Wil toevallig voor het eerst in twee jaar iets uitcashen maar zit nog in de USDT -> LTC -> Coinbase routine..Luuk schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:08:
[...]
vanmorgen nog gedaan, stond er rond half 1 vanmiddag al op. Gaat vrij snel.
Dat is toch juist goed?spok9 schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:01:
Ik wordt een beetje nerveus als ik naar de Fear & Greed index kijk. Ik reken nu toch op een correctie voordat de ATH eraan gaat.
Kan je nog ff goedkoop inkopen.
Even opgezocht: Datum van loterij: 2020-11-26...
Dit topic is gesloten.